Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5246960: Rámcová dohoda o realizaci poradenských programů – VZ-Poradenské

Příloha Rámcová_dohoda_část_12.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        1** * iv* Evropská unie
± vv Evropský sociální fond
'ılr V 4- v .. ..nn. „„ vv* Operacnı program Zamestnanost ui'-ad práce CR

RÁMcovÁ DOHODA S JEDNÍM DODAVATELEM
ł\I'

O REALIZACI PORADENSKE CINNOSTI

uzavřená podle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v návaznosti na
ustanovení § 131 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „Zákon") a na výsledek otevřeného zadávacího řízení na veřejnou zakázku
„Poradenské činnosti pro Úřad práce ČR - krajskou pobočku v Liberci ||.", evidenční číslo zakázky
ve Věstníku veřejných zakázek: 22017-000542 - část č. 12 - Zvládání nezaměstnanosti.

Smluvní strany:

Česká republika - Úřad práce České republiky
Sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
Zastoupená: lng. Elenou Čermákovou, ředitelkou Krajské pobočky Úřadu práce ČR

v Liberci
ıčoz 724 96 991
Kontaktní a fakturační
adresa: Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Liberci

Dr. Milady Horákové 580/7, Liberec IV - Perštýn, 460 01 Liberec 1
Bankovní spojení: Česká národní banka
či:-.In účtu: 37829451/0710
ID datové schránky: pnszpvi

(dále jen ,,objednate|“)

a

dodavatel č. 1
MOST KE VZDĚLÁNÍ - BRIDGE To EDucATıoN, z.5.
se sídlem: Benecko č.p. 202, 512 37 Benecko

zastoupen: Bc. Tomášem Hájkem, předsedou spolku

IČO: 269 98 262

bankovní spojeni: Československá obchodni banka, a.S.

číslo účtu: 197677356/0300

ID datové schránky: ×9y45nq

kontaktní osoba: Bc. Tomáš Hájek

(dále jen „dodavatel")

Projekty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky
Stránka 1 Z 13

katerina.bohackova
Zvýraznění



ir* * vr* Evropská unie
± flv Evropský sociální fond
*' * V ł 'V' .II Vzn _, ± Operacnı program Zamestnanost urad práce CR

I.

Úvodní ustanovení

Smluvní strany se ve smyslu ustanovení § 131 a násl. zákona dohodly na uzavření této
Rámcové dohody svíce dodavateli o realizaci poradenských programů pro uchazeče
o zaměstnání a zájemce o zaměstnání (dále jen „Rámcová dohoda") pro potřeby objednatele -
Úřad práce České republiky - krajskou pobočku v Liberci:

ł _ čiflıø čáflflz ' ( " 12. |
Název části: Zvládání nezaměstnanosti

Tato Rámcová dohoda obsahuje podrobné obchodní podmínky pro provádění poradenského
programu uvedeného v odst. 1. tohoto článku Rámcové dohody a tvoří právně závazný základ
pro uzavíráníjednotlivých Dohod o provedení poradenské činnosti (dále též jako ,,Dohoda“) na
základě výzvy ze strany objednatele. V případech jednotlivými Dohodami výslovně
neupravenými je třeba vycházet ze znění této Rámcové dohody, případně platné právnı
upravy.

Jednotlivé Dohody budou uzavírány v souladu S ustanovením § 105 odst. 1 písm. a), odst. 2 - 4
zákona č. 435/2004 Sb., O zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,ZoZ")
a vyhláškou č. 518/2004 Sb., kterou se provádí ZOZ.

V případech, které nejsou vtéto Rámcové dohodě výslovně upraveny, jsou pro dodavatele
závazné podmínky objednatele uvedené vzadávací dokumentaci a dodavatelem předložené
nabídce. Toto stanovené pořadí pro výkladová pravidla je v případě nejasností a sporů závazné.

Il.

Předmět dohody

Předmětem této Rámcové dohody je úprava podmínek týkajících se dílčích plnění souvisejících
Sposkytováním služeb spočívajícich v realizaci poradenského programu specifikovaněho
včlánku l. odst. 1. této Rámcové dohody na základě jednotlivých Dohod uzavřených mezi
objednatelem a dodavatelem dle požadavků a potřeb objednatele, Zadávaných na základě této
Rámcové dohody po dobu její účinnosti.

Dodavatel se po dobu účinnosti této Rámcové dohody zavazuje zajišťovat pro objednatele
realizaci poradenského programu uvedeného včlánku I. odst. 1. této Rámcové dohody
v souladu S uzavřenými (jednotlivými) Dohodami.

ł

Pro realizaci poradenského programu dle článku I. odst. 1. se sjednávají následující podmínky
plnění:

Název poradenského programu Zvládání nezaměstnanosti
základní kvalifikační předpoklad účastníka
pro zařazení do poradenského programu ,n

lk ' h d k'h _ ,.. , .,.., ., _ _
Ť ,ovyfozsa „pora ,ens e .lo programu 10 hodın/1 ucastnık, prıcemz za hodınu jecını (pocet vyucovacıch hodın na 1 .. , _
,., , , 60 tucastnıka poradenskeho programu) j povazovano mm“
minimální počet účastníků poradenského 7
programu (jeden běh poradenského

Ukončená povinná školní docházka

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
Stránka 2 z 13



4

5

1

a

b

c.

d

e

** * ** Evropská unie
± ± Evropský sociální fond Ě
"'± ,, flv* Operační program Zaměstnanost úr-ad práce ČR
programu)

maximální počet účastníků poradenského
programu (jeden běh poradenského 12
programu) A

Dodavatel je povinen zajistit veškeré aktivity spojené s realizací poradenského programu
komplexně. Komplexním zajištěním aktivit se rozumí zejména zabezpečení veškeré
organizační činnosti a obsahové náplně aktivit, dle předpokladů objednatele a této Rámcové
dohody, jakož i zajištění dalších nezbytných činností realizátora projektů v rámci Operačního
programu Zaměstnanost, a to vpožadovaném obsahu, rozsahu a úrovně tak, aby byla
zaručena odpovídající kvalita a dostupnost aktivit a splněny veškeré podmínky stanovené
právními předpisy a předpisy a metodikami Operačního programu Zaměstnanost.

Dodavatel se zavazuje poskytovat na své náklady i další činnosti, práce, služby a dodávky,
které nejsou v této Rámcové dohodě výslovně uvedeny, avšak požadavek na jejich poskytnutí
vyplývá zobecné povinnosti náležité odborné péče dodavatele při kvalitním poskytování
služeb v rámci cíle projektu.

III.
Závazky smluvních stran

Dodavatel je dále povinen:

Realizovat poradenský program v plném rozsahu za podmínek stanovených objednatelem pro
tento typ poradenského programu V rozsahu určeném konkrétní Dohodou.

Stanovit účastníkům poradenského programu jejich povinnosti, prokazatelně (např. podpisem
účastníka) Seznámit účastníky poradenského programu S předpisy o bezpečnosti a ochraně
zdraví při práci a předpisy O požární ochraně mající vztah k poradenskému programu, zajistit
jejich bezpečnost a ochranu zdraví během celého poradenského programu. O tomto poučení
předloží zadavateli zápis, který bude obsahovat podpisy toho, kdo poučení provedl, a podpisy
poučených. Vybraný dodavatel (dle tohoto zadávacího řízení) zajistí bezpečnost a ochranu
zdraví účastníků poradenského programu během celého poradenského programu.

Mít uzavřeno platné pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou
dodavatelem třetí osobě vmìn. výši pojistného plnění 1,5 mil. Kč. Dodavatel je povinen
udržovat takové pojištění v platnosti po celou dobu trvání Rámcové dohody s tím,
že v případě požadavku objednatele je povinen bezodkladně předložit doklad o existenci
takového pojištění.
Dodavatel má povinnost vést dokumentaci O zahájení, průběhu a ukončení poradenského
programu. Po ukončení poradenského programu doloží doklady objednateli dle Dohody
a Přílohy č. 7 zadávací dokumentace.

V průběhu poradenského programu zajistit prokazatelnou denní evidenci docházky účastníků
poradenského programu a obsahu prováděného poradenského programu minimálně
vrozsahu: datum, téma, hodina začátku a konce výuky vdaný den, počet hodin, jméno
a příjmení osoby provádějící přípravu či ověření získaných znalostí a dovedností; tato evidence
(tzv. prezenční listina) bude po ukončení poradenského programu předána objednateli jako
součást dokumentů předaných zadavateli (viz Minimální požadované výstupy pro zadavatele
stanovené pro každou část veřejné zakázky jednotlivě v Příloze č. 7 k zadávací dokumentaci -
Specifikace, technické podmínky a technická kvalifikace jednotlivých poradenských programů).

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky
Stránka 3 z 13



** * ** Evropska unıe
~=-v flfl- Evropský sociální fond Ě)

'ir V I v v -.n"'± ,, nv Operacnı program Zamestnanost urad práce CR
Neprodleně, nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně (možno elektronicky) informovat
objednatele, pokud:

i. účastník poradenského programu nenastoupí na poradenský program,

ii. účastn'k poradenského programu přestane docházet na poradenský program,

iii. účastn'k poradenského programu neplní stanovené povinnosti,

iv. účastn'k poradenského programu porušuje předpisy či řády odborného zařízení,

v. nastanou další závažné skutečnosti Zejména překážky v poradenském programu,

Neprodleně, nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně (možno elektronicky) informovat
objednatele, pokud vzniknou překážky, které znemožní pokračování poradenského
programu; dodavatel je povinen řádně popsat tyto překážky.

Po ukončení poradenského programu zaslat objednateli nejpozději do 14 kalendářních dnů
dokumenty vztahující se k danému poradenskému programu činnosti (viz Minimální
požadované výstupy pro zadavatele stanovené pro každou část veřejné zakázky jednotlivě
vPříloze č. 7 kzadávací dokumentaci - Specifikace, technické podmínky a technická
kvalifikace jednotlivých poradenských programů).

Nejdéle do ukončení poradenského programu předat účastníkovi poradenského programu
dokumenty vztahující se k danému poradenskému programu (viz Minimální požadovaný
výstup pro účastníka poradenského programu stanovený pro každou část veřejné zakázky
jednotlivě vPříloZe č. 7 kzadávací dokumentaci - Specifikace, technické podmínky
a technická kvalifikace jednotlivých poradenských programů), a to v případě, že se účastník
poradenského programu zúčastnil minimálně 80 % aktivit (tzn. docházky) poradenského
programu stanoveného v Příloze č. 7 (Minimální rozsah PP).

Umožnit objednateli kontrolu dodržování objednatelem stanovených minimálních podmínek
pro poradenský program a jeho průběh.

Používat osobní údaje O účastnících poradenského programu poskytnuté objednatelem
azískané vlastní činností odborného zařízení v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.,
o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Jestliže je vprůběhu realizace plnění dle této Rámcové dohody nutné provést změnu
poddodavatele, popř. změnu rozsahu plnění poskytovaného poddodavatelem, je dodavatel
takovou změnu oprávněn provést pouze se souhlasem objednatele. Změnou na pozici
poddodavatele nesmí dojít k podstatné změně uzavřené Rámcové dohody, zejména potom
ke změně nabídkové ceny poradenského programu, která je uvedena včlánku VI. této
Rámcové dohody. Dodavatel je povinen jakoukoliv změnu na pozici poddodavatele předem
písemně oznámit objednateli. V oznámení dodavatel označí poddodavatele a vymezí rozsah
plnění dle této Rámcové dohody poskytovaného tímto poddodavatelem a současně předloží
aktualizovaný Seznam poddodavatelů a jiných osob (Příloha č. 6 zadávací dokumentace).

Jestliže je v průběhu realizace plnění dle této Rámcové dohody nutné provést změnu jiných
osob, jejichž prostřednictvím prokazoval dodavatel kvalifikaci (dále jen „jiná/ě osoba/y“),
popř. jakoukoli změnu údajů týkající se jiné osoby, je dodavatel takovou změnu oprávněn
provést pouze se souhlasem objednatele. Změnou na pozici jiné osoby nesmí dojít
k podstatné změně uzavřené Rámcové dohody, Zejména potom ke změně kvalifikace a ke
změně nabídkové ceny poradenského programu, která je uvedena v článku VI. této Rámcové
dohody. Dodavatel je povinen o jakoukoliv změnu na pozici jiné osoby předem písemně
objednatele požádat. V žádosti dodavatel označí jinou osobu a vymezí rozsah chybějící části
kvalifikace, která byla předchozíjinou osobou plněna. Současně doloží aktualizovaný Seznam

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
Stránka 4 z 13



* * * Evropská unie
I* * I vı I I± ± Evropsky socıalnı fond
'k Ř V 1' V .v nv.nz ,, vv Operacnı program Zamestnanost uřecı práce CR
poddodavatelů a jiných osob (Příloha č. 6 zadávací dokumentace) a všechny doklady týkající
se nové jiné osoby, které byly požadovány vzadávací dokumentaci (kapitola 9.7 zadávací
dokumentace) a které původní jiná osoba v rámci nabídky předložila. Objednatel doložené
doklady posoudí a v případě splnění všech požadavků žádost schválí.

Nastanou-li během účinnosti této Rámcové dohody jakékoli změny vkvalifikačních
předpokladech, které dodavatel ve své nabídce prokazoval na dobu určitou (tj. s přesným
datovým určením do kdy, daný kvalifikační předpoklad splňuje), je dodavatel sám bez
předchozí výzvy objednavatele povinen objednavateli písemně před uplynutím doby,
po kterou daný kvalifikační předpoklad splňuje, předložit objednateli s předstihem relevantní
dokumenty dokládající Splnění příslušné části kvalifikace.

Jedná-li se o kvalifikační předpoklady prokázané dodavatelem vjeho nabídce na dobu
neurčitou je povinen vždy automaticky a okamžitě oznámit jakékoli změny vtěchto
kvalifikačních předpokladech.

Neplnění výše uvedených povinností může způsobit nezpůsobilost výdajů vynaložených na
realizaci projektu a jejich zpětné odejmutí poskytovatelem dotace.

Objednatel je povinen provést výběr účastníků poradenského programu a jejich Seznam
předat dodavateli vždy nejpozději ke dni zahájení poradenského programu.

IV.
I VPodmínky uzavírání Dohod o provedení poradenské cinnosti

Konkrétní poradenský program bude realizován vsouladu stouto Rámcovou dohodou
na základě uzavřených konkrétních Dohod, jež stanoví zejména počet účastníků
poradenského programu, termín zahájení a ukončení poradenského programu a celkovou
cenu poradenského programu, přičemž budou vycházet Z obecných podmínek této Rámcové
dohody a obecné platných předpisů. Pro výkladová pravidla platí ustanovení článku I. odst. 4.
této Rámcové dohody. Přílohou uzavřených Dohod bude vždy jmenný Seznam účastníků
poradenského programu. Závazný text Dohod stanoví v souladu s touto Rámcovou dohodou
vždy objednatel.

Objednatel má právo kdykoliv době plnění dle této Rámcové dohody zaslat dodavateli, který
se umístil v rámci zadávacího řízení veřejné zakázky o uzavření této Rámcové dohody jako
první v pořadí, písemnou výzvu (možno též e-mailem nebo faxem) k předložení podkladů pro
uzavření Dohody za účelem zajištění realizace konkrétního poradenského programu,
uvedeného v čl. I této Rámcové dohody. Objednatel v takové výzvě určí počet účastníků
předmětného poradenského programu při dodržení alespoň minimálního počtu účastníků
poradenského programu, a vždy rovněž uvede požadovaný termín konání poradenského
programu. Obsah dílčí, uzavřené Dohody je pak tvořen podmínkami stanovenými obecně
vtéto Rámcové dohodě, podmínkami uvedenými vzadávací dokumentaci a obsahem
nabídky dodavatele (rozumí se Nabídky provedení poradenské činnosti dle Přílohy č. 4
zadávací dokumentace, kterou dodavatel po výzvě objednatele vyplní na konkrétní
poradenský program a podmínky dle učiněné výzvy) a dalšími ujednáními z Dohody.

Dodavatel vybraný postupem dle odst. 2 tohoto článku je povinen reagovat na výzvu
objednatele nejpozději do dvou pracovních dnů ode dne doručení výzvy. Konkrétní Dohodu
svybraným dodavatelem objednatel uzavírá přijetím, kontrolou a schválením podkladů pro
uzavření Dohody předložených vyzvaným (vybraným) dodavatelem. Dodavatel současně

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
Stránka 5 z 13



iv* * rv* Evropská unie
flz flv Evropský Sociální fond
*± ,., vv* Operační program Zaměstnanost Úi'-ed práce čR
zašle i vyplněný formulář Nabídka provedení poradenské činnosti (Příloha č. 4 zadávací
dokumentace) a Kalkulace nákladů poradenské činnosti (Příloha č. 5 zadávací dokumentace).

Za předpokladu, že vybraný dodavatel nereaguje ve lhůtě do dvou pracovních dnů na výzvu
objednatele nebo odmítne-li návrh na uzavření Dohody předložit, vyzve objednatel
postupem dle odst. 2 a 3 tohoto článku dodavatele, který se umístil v rámci zadávacího řízenı
veřejné zakázky o uzavření této Rámcové dohody jako druhý v pořadí. Pro tento případ platí
stejná pravidla, která jsou uvedena V odst. 2 a 3 tohoto článku. Za předpokladu, že tento
vybraný dodavatel (který se umístil V rámci zadávacího řízení Veřejné zakázky O uzavření této
Rámcové dohody jako druhý V pořadí) nereaguje ve lhůtě do dvou pracovních dnů na výzvu
objednatele nebo odmítne-li návrh na uzavření Dohody předložit, výzva v uvedeném znění
bude právně neúčinná.

Postup uvedený V odst. 2 až 4 tohoto článku nebude uplatněn V případě, že na danou část
veřejné zakázky je uzavřena Rámcová dohoda pouze Sjedním dodavatelem (v souladu
S Š* 133 odst. 2 zákona). Pro tento případ se uplatní takový postup k uzavření Dohody, kdy
objednatel kdykoli vdobě plnění dle této Rámcové dohody má právo zaslat dodavateli,
S kterým byla V rámci zadávacího řízení Veřejné zakázky uzavřena tato Rámcová dohoda,
písemnou výzvu (možno též e-mailem nebo faxem) k předložení návrhu na uzavření Dohody
za účelem zajištění realizace konkrétního poradenského programu, uvedeného včl. I této
Rámcové dohody. Objednatel v takové výzvě určí počet účastníků předmětného
poradenského programu při dodržení alespoň minimálního počtu účastníků poradenského
programu a vždy rovněž uvede požadovaný termín konání poradenského programu. Obsah
dílčí, uzavřené Dohody je pak tvořen podmínkami stanovenými obecně vtéto Rámcové
dohodě, podmínkami uvedenými vzadávací dokumentaci a obsahem nabídky dodavatele
(rozumí se Nabídky provedení poradenské činnosti dle Přílohy č. 4 zadávací dokumentace,
kterou dodavatel po výzvě objednatele vyplní na konkrétní poradenský program a podmínky
dle učiněné výzvy) a dalšími ujednáními Z Dohody. Dodavatel je povinen reagovat na výzvu
objednatele nejpozději do dvou pracovních dnů ode dne doručení výzvy. Konkrétní Dohodu
S vybraným dodavatelem objednatel uzavírá přijetím, kontrolou a schválením podkladů pro
uzavření Dohody předložených vyzvaným (vybraným) dodavatelem. Dodavatel současně
zašle i vyplněný formulář Nabídka provedení poradenské činnosti (Příloha č. 4 zadávacı
dokumentace) a Kalkulace nákladů poradenské činnosti (Příloha č. 5 zadávací dokumentace).
Pokud vybraný dodavatel nereaguje ve stanovené lhůtě na výzvu, nebo odmítne návrh
předložit, výzva V uvedeném Znění bude právně neúčinná.

Dílčí plnění realizované na základě Dohod bude dodavatelem realizováno minimálně
za takových podmínek, na jejichž základě sdodavatelem byla tato Rámcová dohoda
uzavřena.

I

I

Lhůty dodání, tj. termíny poradenských programů, dohodne kontaktní osoba objednatele
sdodavatelem dle aktuálních potřeb objednatele. Poradenský program se vplánovaných
termínech uskuteční za předpokladu naplnění minimálním počtem účastníků, pokud se
objednatel nedohodne s dodavatelem jinak. Minimální počet účastníků stanovuje objednatel.

Dílčí realizace poradenského programu je platně právně Sjednána podpisem konkrétnı
Dohody oběma smluvními stranami.

Dodavatel vybraný dle odstavce 2 až 5 tohoto článku se zavazuje zajistit poradenský program
maximálně do 15 pracovních dnů od doručení výzvy objednatele, V případě potřeby může

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky

ł'

Stránka 6 z 13



** * * Evropská unie
* ł n I I* ± Evropsky socıalnı fond

'k V I 'v . n.--± .. flv* Operacnı program Zamestnanost urad práce CR
být doba pro zahájení kurzu objednatelem jednostranně prodloužena. Uvedená lhůta začíná
běžet od následujícího pracovního dne po doručení Výzvy k podání nabídky objednatelem.

Dodavatel se zavazuje realizaci konkrétního poradenského programu zabezpečovat pouze
lektory uvedenými v nabídce. Jakékoli změny V lektorském týmu podléhají schválení
objednatelem. Dodavatel je povinen případné změny V lektorském týmu objednateli písemně
oznámit před samotným zahájením realizace konkrétního poradenského programu
a relevantními doklady doložit objednateli, že navrhovaný (nový) lektor splňuje požadavky na
kvalifikaci uvedené vzadávací dokumentaci a je oprávněn zabezpečovat realizaci daného
poradenského programu. Změnu je možné provést až po předchozím písemném souhlasu
objednatele.

Dodavatel zajistí, aby každý účastník poradenského programu V rámci zpětné vazby vyplnil po
jeho skončení anonymně dotazník hodnocení poradenského programu. Dotazníky budou
dodavatelem doručeny při předání dokumentace k ukončenému poradenskému programu
objednateli. Vzorový dotazník obdrží dodavatel od objednatele při podpisu Rámcové dohody.
Písemné hodnocení poradenského programu provede vždy i dodavatel a to předá
objednateli při ukončení poradenského programu.

_ Objednatel má právo snížit objem požadovaných služeb v případě, že neobdrží rozpočet na
financování předmětu plnění dle této Rámcové dohody V dostatečné výši, a to bez možnosti
dodavatele uplatnit jakékoli sankce vůči objednateli. Dodavatel bere na vědomí a souhlasí,
že objednatel na základě této Rámcové dohody není povinen uzavírat sdodavatelem
Dohody. Ztohoto titulu si tedy dodavatel nemůže vůči objednateli vynucovat uzavření
jakékoli Dohody vsouvislosti stouto Rámcovou dohodou ani požadovat na objednateli
zaplacení jakýchkoli plateb (vyjma těch za skutečně objednanou a řádně realizovanou
službu), sankcí, náhrad apod.

V.

Doba a místo plnění

Jednotlivé poradenské programy budou dodavatelem realizovány postupné Vkonkrétních
termínech a za podmínek sjednaných vjednotlivých Dohodách uzavíraných vsouladu se
zněním této Rámcové dohody.

Místem realizace poradenských programů je Česká Lípa, Doksy, Mimoň, Nový Bor, Jablonec
nad Nisou, Tanvald, Frýdlant, Liberec, Jilemnice, Semily a Turnov.

Adresu místa konání poradenského programu [obec, Část obce, ulice, číslo popisné, číslo
orientační, PSČ] uvedenou dodavatelem V Příloze č. 4 zadávací dokumentace (Nabídka
provedení poradenské činnosti), kterou doložil V nabídce, je možné před samotnou realizacı
poradenského programu změnit a to se souhlasem objednatele (nabídková cena zůstává
neměnná). Dodavatel však musí vždy realizovat poradenský program ve všech městech
uvedených V odst. 2 tohoto článku.

Vl.

Cena a platební podmínky

Objednatel uhradí dodavateli cenu poradenského programu stanovenou vjednotlivých
Dohodách vzávislosti na počtu účastníků poradenského programu. Maximální celková cena
(tj. předpokládaná cena) činí 1368 595 Kč bez daně zpřidané hodnoty, tj. 1656 000 Kč
včetně daně Z přidané hodnoty (dále jen ,,DPH").

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

.ł

Stránka 7 Z 13



tv* * vr* Evropská unie
flv vr Evropský sociální fond
* 'V J' V p 'hr± .. vv* Operacnı program Zamestnanost urad práce CR
Maximální cena za jednoho účastníka poradenského programu, který je předmětem plnění
dle čl. l této Rámcové dohody činí (V Kč Včetně DPH):

Maximální cena za jednoho účastníka' d k'hNazev pora ens e o programu poradenského programu

Zvládání nezaměstnanosti 800 Kč

Cena za realizaci poradenského programu specifikovaná vodstavci 1 tohoto článku této
Rámcové dohody je stanovena jako nejvýše přípustná a platná po celou dobu platnosti této
Rámcové dohody. V ceně jsou obsaženy Veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění
předmětu této Rámcové dohody. Objednatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma:
změny sazeb DPH.

Objednatel neposkytuje zálohy.

Dodavatel je oprávněn objednateli plně fakturovat náklady vynaložené na Dohodou
sjednaný poradenský program účastníků poradenského programu, kteří do poradenského
programu skutečně nastoupí a řádně jej ukončí. Vpřípadě, že účastník poradenského
programu jej řádně nedokončí, je dodavatel oprávněn fakturovat objednateli pouze
poměrnou část oprávněně vzniklých a skutečně vynaložených nákladů, které nezbytně vznikly
v souvislosti s účastí tohoto účastníka na poradenském programu, a to:

cena za osobu .. . .. , _x skutecny pocet absolvovanych hodın
celkovy pocet hodın poradenského programu

Veškeré náklady uvedené vKalkulaci nákladů poradenské činnosti (příloha Č. 5 zadávací
dokumentace) je dodavatel povinen řádně, prokazatelně a konkrétně odůvodnit a poskytnout
vtéto souvislosti objednateli nezbytnou součinnost. Po obdržení podkladů od dodavatele
objednatel posoudí uznatelnost dodavatelem vynaložených nákladů.

Dodavatel provede fakturaci bezprostředně, nejpozději do 14 kalendářních dnů po ukončení
poradenského programu. Lhůta splatnosti účetních či daňových dokladů (dále ijako "faktur")
činí minimálně 21 kalendářních dnů po doručenífaktury objednateli.

Smluvní strany se dohodly, že zaplacením ceny se pro účely této Rámcové dohody rozumí
odepsáni příslušné částky Z účtu objednatele na účet dodavatele. Faktura musí obsahovat
veškeré náležitosti daňového dokladu podle platných obecně závazných právních předpisů
v době jejího vystavení a číslo a název projektu, Z kterého je hrazena. Objednatel si vyhrazuje
právo před uplynutím lhůty splatnosti vrátit fakturu, pokud neobsahuje požadované
náležitosti nebo obsahuje nesprávné cenové údaje. Vrácením faktury přestává běžet původní
lhůta splatnosti. Opravená nebo přepracovaná faktura bude opatřena novou lhůtou
splatnosti dle odst. 6 tohoto článku.

Dodavatel je oprávněn fakturovat svá plnění za příslušný kalendářní rok, která řádně ukončil,
nejpozději do 15.12. daného kalendářního roku, kdy tento den musí být poslední faktura za
příslušný kalendářní rok doručena objednateli. Plnění řádně ukončená po tomto datu nebo
nefakturovaná do 14.12. je dodavatel oprávněn fakturovat V kalendářním roce následujícím.

Platby budou probíhat bezhotovostně a výhradně včeské měně (CZK) a rovněž veškeré
cenové údaje budou uváděny V české měně.

Dodavatel je povinen vrátit poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část, pokud nedodrží
sjednané podmínky nebo pokud mu jeho zaviněním byly poskytnuty neprávem nebo ve vyšší
částce, než mu náležely (lj 105 odst. 3 písm. f) ZoZ). Vrácení finančních prostředků bude
provedeno ve lhůtě a způsobem stanoveným ve výzvě objednatele.

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
Stránka 8 z 13



jk* * * Evropská unie
* I I I I± ± Evropsky socıalnı fond

'Ř 'i V I V .v vrv ,.. ± Operacnı program Zamestnanost urad práce CR
VII.

Zvláštní povinnosti dodavatele

Podpisem této Rámcové dohody dodavatel bere na vědomí, že každý poradenský program
spolufinancovaný zprostředků Operačního programu Zaměstnanost musí být označen
informací o tom, že je financován zprostředků Evropského sociálního fondu a státního
rozpočtu ČR.

Dodavatel je povinen po dobu 10 let od skončení plnění dle této Rámcové dohody uchovávat
doklady související S plněním dle této Rámcové dohody a umožnit osobám oprávněným
kvýkonu kontroly projektu (zejména se jedná O poskytovatele dotace, Ministerstvo práce
a sociálních věcí, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise Evropské
Unie, Evropský účetní dvůr), Z něhož je plnění dle této dohody hrazeno, provést kontrolu
těchto dokladů. Lhůta Začíná běžet od 1. ledna následujícího kalendářního roku, ve kterém
byla dodavateli uhrazena závěrečná platba. Dodavatel je povinen umožnit osobám
pověřeným objednatelem provést kontrolu dodržování podmínek této Rámcové dohody.
Dodavatel je zároveň „osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné
V souvislosti S úhradou zboží nebo služeb Z veřejných výdajů“ ve smyslu § 2 písm. e) zákona
č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon
o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů.

Dodavatel se zavazuje dodržovat pravidla platných manuálů pro publicitu a vizuální identitu
projektů Evropského sociálního fondu VČR. Všechny tyto dokumenty jsou dostupné na
internetových stránkách wWw.esfcr.cz a dodavatel je povinen sledovat sám případné
aktualizace uvedených podmínek a řídit se jimi.

Dále se dodavatel zavazuje, že bude postupovat dle aktuálních pravidel publicity dle pokynů
objednatele.

Povinnosti uvedené vodst. 2. až 4. tohoto článku platí pro všechny aktivity realizované
v souvislosti s plněním dle této Rámcové dohody.

Neplnění povinností upravených pravidly pro publicitu může způsobit nezpůsobilost výdajů,
vynaložených na realizaci projektu a jejich zpětné odejmutí poskytovatelem dotace.

VIII.

Povinnost mlčenlivosti

Smluvní strany se zavazují během plnění této Rámcové dohody i po jejím ukončení zachovávat
mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od druhé smluvní strany v souvislosti
sjejím plněním a o který jsou povinni podle příslušných právních předpisů zachovávat
mlčenlivost.

Dodavatel bere na vědomí a souhlasí, že objednatel je oprávněn, pokud postupuje dle zákona
č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu kinformacím, ve znění pozdějších předpisů,
poskytovat veškeré informace o této Rámcové dohodě, jakož i o jiných údajích Ztohoto
závazkového vztahu vyplývajících (např. O daňových dokladech, předávacích protokolech,
nabídkách či jiných píSemnostech); žádné ztěchto údajů nepodléhají mlčenlivosti nebo
jinému postupu směřujícímu před zneužitím a zveřejněním.

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
Stránka 9 Z 13



ir* * vr* Evropská unie
vv vv Evropský sociální fond
Í' Í V I V vvv ... vv Operacnı program Zamestnanost urad práce ČR

IX.

Doba trvání smluvního vztahu

Tato Rámcová dohoda nabývá platnosti dnem jejího podpisu a účinnosti dle § 6 odst. 1
zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Tato
Rámcová dohoda skončí dosažením maximální ceny uvedené včlánku VI. odst. 1 této
Rámcové dohody, nejpozději však do čtyř let ode dne uzavření Rámcové dohody stím,
že ke stejnému datu musí být vypořádány i všechny platby.

... ., .. .. .. .. .. . .. . . k..Tato Rámcová dohoda muze být predcasne ukoncena pred splnenım veskerych zavaz u
smluvních stran, a to:

a) dohodou smluvních stran;
b) výpovědí některé smluvní strany.

Při předčasném ukončení této Rámcové dohody dle těchto ustanovení jsou smluvní strany
povinny postupovat tak, aby pokud možno nedošlo k narušení započatého poradenského
programu resp. jeho běhu. Dodavatel je V každém případě povinen vyvinout maximální úsilí
k tomu, aby dokončil započatý běh poradenského programu, ledaže mu objednatel písemně
sdělí, že na dokončení netrvá. Dodavatel nemá nárok na zaplacení ceny za služby za
nedokončený běh poradenského programu.

Smluvní strany mohou uzavřít písemnou dohodu o ukončení platnosti této Rámcové dohody,
pokud nastanou okolnosti, které brání dalšímu řádnému plnění smluvních závazků některou
ze smluvních stran. Dohoda o ukončení Rámcové dohody musí obsahovat důvody ukončení
a způsob úplného vypořádání vzájemných práv a závazků.

Dodavatel může předčasně ukončit tuto Rámcovou dohodu výpovědí, pokud objednatel bez
závažných důvodů po písemném upozornění opakovaně nezaplatí příslušnou část platby za
řádně realizovaný poradenský program po řádném vyúčtování ve lhůtě stanovené touto
Rámcovou dohodou a po dodavateli nelze pokračování vplnění závazků ztéto Rámcové
dohody spravedlivě požadovat.

Objednatel může předčasně ukončit tuto Rámcovou dohodu výpovědí ze závažných důvodů,
které brání V plnění závazků plynoucích Z této Rámcové dohody. Za závažné důvody výpovědi
se pro účely této Rámcové dohody považuje, pokud:

a. Dodavatel neplní povinnosti a závazky plynoucí Z této Rámcové dohody, Dohody či
zjiných předpisů Operačního programu Zaměstnanost, ač byl na tuto skutečnost
objednatelem písemně upozorněn;

b. Dodavatel ztratí způsobilost či předpoklady pro poskytování služeb dle této Rámcové
dohody;

c. Dodavatel se dopustí jednání, které může mít za následek sankcí ze strany
kontrolních orgánů, poskytovatele dotace či vznikjiné škody;

d. Dodavatel se dopustí jednání, které může ohrozit či poškodit jméno projektu, jméno
poskytovatele dotace či objednatele, či jiným způsobem narušit řádný průběh
realizace projektu.

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
Stránka 10 Z 13



ir* * vv* Evropská unie
* ± Evropský sociální fond

'Á' V I v . v*‹›‹ ,. flv Operacnı program Zamestnanost Uřad práce CR
Objednatel může rovněž předčasně ukončit tuto Rámcovou dohodu výpovědí, pokud
objednatel není trvale schopen platit dodavateli platbu za služby pro ztrátu finančních
prostředků, předčasné ukončení projektu nebo Z obdobných důvodů.

Výpověď této Rámcové dohody musí být učiněna písemně s přesným vymezením důvodů
výpovědi a doručena druhé smluvní straně. Výpovědní doba činí 1 měsíc a počíná běžet
prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručenívýpovědi.

Dodavatel je povinen nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne předčasného ukončení této
Rámcové dohody předložit objednateli závěrečné vyúčtování služeb (poradenského
programu), které byly Zjeho Strany dle této Rámcové dohody a Dohody řádně, včas
a v požadované kvalitě poskytnuty a dokončeny do dne předčasného ukončení této Rámcové
dohody a dosud nebyly vyúčtovány.

Objednatel doplatí dodavateli platbu za Služby (poradenské programy), pokud celková
hodnota platby za služby, na jejíž úhradu vznikl dodavateli nárok, převyšuje celkovou výši
dodavatelem přijatých částí platby za Služby; tuto úhradu je však objednatel oprávněn ponižit
formou započtení o veškeré případné nároky plynoucí vůči dodavateli z této Rámcové dohody
(Sankce, škoda apod.).

Smluvní Strany se dohodly, že objednatel je oprávněn tuto Rámcovou dohodu vypovědět
bezjakýchkoliv sankcí, pokud nebude schválena částka ze státního rozpočtu následujícího
kalendářního roku, která je potřebná kúhradě za plnění poskytované podle této Rámcové
dohody v následujícím kalendářním roce. Objednatel tímto prohlašuje, že do 30 kalendářních
dnů po vyhlášení zákona O státním rozpočtu ve Sbírce zákonů oznámí dodavateli, zda byla
schválená částka ze státního rozpočtu následujícího kalendářního roku, která je potřebná
k úhradě za plnění poskytované podle této Rámcové dohody pro následující rok.

Objednatel je oprávněn odstoupit od Rámcové dohody v případě zjištění existence některého
z důvodů vyjmenovaného v ustanovení§ 223 odst. 2 zákona.

X.

Smluvní pokuta

Objednatel je oprávněn uplatnit vůči dodavateli zaplacení smluvní pokuty ve výši 5.000,- Kč,
a to za každé jednotlivé porušení povinnosti vyplývající Z této Rámcové dohody.

Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok objednatele na náhradu škody včástce
převyšující hodnotu smluvní pokuty.

Smluvní pokuta je splatná do 15 kalendářních dnů ode dne doručení písemného oznámenı
o jejím uplatnění vůči dodavateli. Oznámení o uplatnění smluvní pokuty musí vždy obsahovat
popis a časové určení skutečnosti, která zakládá právo objednatele účtovat smluvní pokutu.
Oznámení musí dále obsahovat údaj o způsobu zaplacení smluvní pokuty.

I

Ukončením účinnosti Rámcové dohody nezaniká právo objednatele na úhradu smluvní pokuty
nebo náhrady škody.

Smluvní pokutu je objednatel oprávněn Započíst proti pohledávce dodavatele, tj. zejména
proti nároku na zaplacení platby za služby.

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
Stránka 11 Z 13



** * ** Evropská unie
vi ±- Evropský sociální fond
ir ± v „ v .__ , ..± ,. -nv Operacnı program Zamestnanost Uran: prace cR

XI.
Komunikace smluvních stran

Veškerá komunikace mezi smluvními stranami dle této Rámcové dohody je činěna písemně,
listinnou, nebo elektronickou formou, případně jinými způsoby dle požadavků objednatele.
Písemnou komunikací v listinné formě se rozumí komunikace prostřednictvím provozovatele
poštovních služeb nebo kurýrní služby na výše uvedené kontaktní adresy smluvních stran
nebo na takovou jinou adresu, kterou příslušná strana určí v písemném oznámení zaslaném
v souladu S touto Rámcovou dohodou.

Kontaktní adresy či spojení mohou být měněny jednostranným písemným oznámením
doručeným smluvní stranou druhé smluvní straně s tím, že takováto změna se stane ucinnou
následující pracovní den od doručení takového oznámení druhé smluvní straně.

XII.

Závěrečná ustanovení

Práva a povinnosti v této Rámcové dohodě nebo dílčích Dohodách neupravené, nebo
upravené jen částečně, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. Výkladová
pravidla dle ustanovení článku I. odst. 4. této Rámcové dohody se aplikují přednostně.

Objednatel je oprávněn požadovat po uplynutí každého kalendářního roku účinnosti této
Rámcové dohody od dodavateIe(ů) předložení dokladů O kvalifikaci. Lhůta pro splnění této
povinnosti dodavateIe(ů) činí 45 kalendářních dnů a počíná plynout dnem následujícím po
doručení písemné výzvy od objednatele.

Objednatel sděluje dodavateli, že ve smyslu § 219 zákona a dle § 8 odst. 4 zákona
Č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti smluv (zákon o registru smluv), ve znění
pozdějších předpisů, je objednatel povinen Zveřejnit v Zákonem stanovených lhůtách úplné
znění uzavřené Rámcové dohody, včetně jejich případných změn a dodatků a také výši
skutečně uhrazené ceny za plnění Smlouvy. Do registru smluv se též uveřejní každá jednotlivá
Dohoda, která bude uzavřena na částku 50 000 Kč a více.

Tato Rámcová dohoda je vypracována ve třech stejnopisech. Jeden stejnopis je určen pro
dodavatele a dva stejnopisy pro objednatele.

Tato Rámcová dohoda může být doplňována nebo měněna pouze písemnými, vzestupně
číslovanýmí dodatky, podepsanými smluvními stranami. Písemnou formu musí mít také
veškeré jiné dohody smluvních stran související s touto Rámcovou dohodou.

Dodavatel se zavazuje kjednání o uzavření dodatku k Rámcové dohodě vpřípadě změny
podmínek realizace projektů vyplývajících ze změny rozhodnutí Ministerstva práce
a sociálních věcí (dále jen ,,MPSV") o poskytnutí dotace, nebo Z jiného dokumentu vydaného
MPSV, majicího dopad na smluvní ujednání vtéto Rámcové dohodě (dále jen ,,změna
rozhodnutí MPSV“). Vpřípadě, že změna rozhodnutí MPSV o poskytnutí dotace upraví
některé povinnosti dodavatele odchylně od této Rámcové dohody, bude mít obsah změny
rozhodnutí MPSV o poskytnutí dotace do doby uzavření dodatku kRámcové dohodě
přednost před smluvní úpravou na základě této Rámcové dohody; o změně rozhodnutí MPSV
o poskytnutí dotace je objednatel povinen dodavatele bez zbytečného odkladu informovat.

Smluvní strany na sebe přebírají nebezpečí změny okolností vsouvislosti s právy
a povinnostmi smluvních stran vzniklými na základě této Rámcové dohody. Smluvní strany

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České repub|ll‹y
Stránka 12 z 13



** * 1** Evropská unie
± flz Evropský sociální fond
ılr 1lrnn. ,, „nv Operační program Zaměstnanost Úřad práce ČR
vylučují uplatnění ustanovení § 1765 odst. 1, § 1766, 'j 2620 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
zákoník na svůj smluvní vztah založený touto Rámcovou dohodou.

8. Smluvní strany prohlašují, že si text této Rámcové dohody řádně přečetly, souhlasí sjejím
obsahem; Rámcová dohoda nebyla sepsána vtísni ani pod nátlakem, vyjadřuje svobodnou
vůli všech smluvních stran a není jednostranně nevýhodná pro žádnou smluvní stranu.
Na důkaz svého souhlasu tuto dohodu všechny smluvní strany potvrzují svými podpisy.

12 -lllø-ˇ Zlllfi 12 -UL- ZíllliV Liberci, dne ................. / V Liberci, dne

za objednatele za doda tele
Ing. Elena Čermáková Bc. Tomáš Hájek

ředitelka Krajské pobočky jednatel MOST KE VZDĚLÁNÍ-
ÚP ČR v Liberci BRIDGE To EDUCATION, 2.5.

___"_ _ _,... _ . _.. _-_ ._ı: ı--_ _.-Q v-, -_-. __..-7.n.ıın4ını__-I

_ I. .I .__

1
_) .. =;,. ,._..__í

_ ní

) ._.

'.1'-';ll;vl`Ĺ{“l [Ji `.."Ĺ`›“--.-.-:.' -.*' _.nn_..“..!L„l

. .

.„

.
.f'_ í'

K

„_:'* `___ .. _I. 1-'_J_. „ıI,J ı-'_-

L.

._-_-..,_-._-...._._...-.n

Spolufinancováno Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
Stránka 13 Z 13



F

., ' l
_ ' if'-ı

I:ŠI:ı. '-'!|Q;.; ` ˇ' 'I 1.,. I