Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
PŘÍKAZNÍ SMLOUVA uzavřená podle ustanovení § 2430 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, V platném znění (dále jen „občanský zákoník“) Číslo snılouvy příkazce 4/18/0073 Poskytnutí služeb technického dozoru stavebníka a koordinátora BOZP na akci ,,Ulice Vítězná I. Etapa - úsek mezi ul. Husova a Masarykova“ cı 1 SMLUVNÍ STRANY 1>řı'ı‹nzcez STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC Sídlo: nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1 zastoupená: Tiborem Batthyánym, primátorem města ve věcech smluvních: Bc. Davidem Novotným, vedoucím odboru Správy veřejného majetku ve věcech technických: Michaelou Pitvorovou, odbor správy veřejného majetku IČ; 00262978 DIČ; CZ00262978 telefon: 485 243 111 (dále jen ,,příkazce“) Příkazník: IBR Consulting, s.r.o. sídlo: Sokolovská 352/215, 190 00 Praha - Vysočany zastoupená: Ing. Františkem Benčem, Ph.D., jednatelem ve věcech technických: Alešem Bednářem, ředitelem divize TDS IČ; 25023446 DIČz CZ25023446 zapsaný V obchoclnım rejstříku vedenern u: Městského soudu V Praze, oddíl C, vložka 235748 (dále jen „příkaZník“) 2 PŘEDMĚT SMLOUVY Předmětem této smlouvy; V souvislosti S realizací opravy povrchů komunikace a chodníků, opravy veřejného osvětlení v ulici Vítězná I. etapa mezi ulicí Husovou a Masarykovou, je zajištění funkce technického dozoru stavebníka (dále jen ”TDS”), koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen ”BOZP”) a inženýrské činnosti k předání dokončené Stavby. Příkazník se zavazuje zajišťovat funkci TDS a koordinátora BOZP v rámci pokynů příkazce a dle této Smlouvy V souvislosti S realizací uvedené stavby, a příkazce se zavazuje zaplatit za tyto činnosti příkazníkovi Smluvenou odměnu, a to za podmínek uvedených níže. Příkazník je povinen v rámci plnění této Smlouvy Zajistit veškeré další činnosti související S funkcí TDS a koordinátora BOZP při realizaci stavby a inženýrskou činností k předání dokončené stavby a prohlašuje, že tyto činnosti zahrnul do celkové výše odměny. Stránka 1 Z 9 2.5 2.4 6 v Příkazník se zavazuje postupovat při plnění této smlouvy v souladu se zákonem č. 183/200× Sb., oúzemním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), vplatném znění. Činnost koordinátora BOZP bude zahmovat zpracování plánu BOZP, přípravu hlášenky na Oblastním inspektorátu práce (dále jen ,,OIP“) a zajištění funkce koordinátora BOZP dle zákona č.309/2006 Sb., ozajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany Zdraví při práci, vplatném znění, a nařízení vlády č. 591/2006 Sb., O bližších minimálních požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích, V platném znění. Činnosti příkazníka v oblasti TDS jsou dále specìfikovány takto: 2.5.1 Účast při předání staveniště vybranému dodavateli stavebních prací (zhotoviteli stavby), průběžnou kontrolu kvality, kvantity prováděných prací a časového postupu prací dle odsouhlaseného hannonogramu. 2.5.2 2.5.3 Provádění kontroly a odsouhlasení realizační dokumentace stavby. Přítomnost na stavbě vrozsahu 10 hod týdně, průběžné informování a komtmikace s dodavatelem stavby a příkazcem. 2.5.4 2.5.5 Schůzky S hlavním stavbyvedoucím na stavbě - projednání a kontrola činností. Průběžná kontrola a odsouhlasení každodenního vedení stavebního deníku a montážního deníku. 2.5.6 Organizace kontrolních dnů na stavbě, účast na těchto kontrolních dnech a pořizování zápisů Z nich, četnost dle potřeby (předpoklad min. lx za 7 dní). 2.5.7 2.5.8 2.5.9 Dohled nad dodržením projektu S přihlédnutím na podmínky určené stavebním povolením. Sledování postupu Výstavby Z hlediska technického a časového plánu výstavby. Přímá kontrola a dohled nad prováděním zkoušek, dohled nad odstraňováním vad a nedodělků, kontrolu těch částí díla, které budou dalšími činnostmi Zakryty, zapisování výsledku kontrol do stavebního deníku, vyžadování dokladů, které prokazují kvalitu prováděných prací a dodávek. 2.5.10 Odsouhlasení doplňků a nutných změn, které nenavyšují náklady stavby, neprodlužují lhůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby. 2.5.11 Zajištění fotodokumentace V průběhu realizace stavby. 2.5.12 Zajištění operativních stanovisek, povolení apod. 2.5.13 Průběžná kontrola a příprava dokladů pro odevzdání a převzetí stavby nebo jejich částí. 2.5.14 Účast při předání a převzetí stavby po ukončení stavby. 2.5.15 Kontrola úklidu a vyklizení staveniště dodavatelem. 2.5.16 Kontrola odstranění vad a nedodělků Z přejímacího řízení. 2.5.17 Kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti podkladů pro fakturaci a jejich souladu se smluvními podmínkami, včetně kontroly a evidence daňových dokladů (faktur) a jejich předkládání příkazci. TDS stvrzuje finanční správnost faktur svým podpisem. V případě nevyřešených rozporů upozomí TDS neprodleně zástupce příkazce na tyto skutečnosti. Činnosti přˇíkazníka v oblasti koordinátora BOZP jsou dále specifikovány takto: 2.6.1 Zpracovat a předat příkazci: - v dostatečném časovém předstihu před zahájením prací na staveništi přehled právních předpisů vztahujících se ke stavbě, plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi (dále jen „plán BOZP“) a průběžně ho aktualizovat, a informace o rizicích, která se mohou při realizaci stavby vyskytnout; - zabezpečit, aby plán BOZP obsahoval, přiměřeně povaze a rozsahu stavby a místním a provozním podmínkách staveniště, ůdaje, informace a postupy zpracované v podrobnostech nezbytných pro zajištění bezpečné a zdraví neohrožující práce; Stránka 2 Z 9 - zpracovat a předat příkazci „Oznámení O zahájení prací“, a to V dostatečném časovém předstihu. 2.6.2 Navrhovat zhotoviteli projektové dokumentace stavby: - nejvhodnější bezpečnostní řešení pro zabezpečení jednotlivých druhů postupu prací, včetně plánu navrhovaných a poj menovaných Opatření; - ekonomicky přiměřená technická řešení nebo organizační opatření, která jsou z hlediska zajištění bezpečného a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí apodmínek výkonu práce vhodná pro plánování jednotlivých prací, zejména těch, které se uskutecnují současně nebo V návaznosti. 2.6.3 Poskytovatz - odbomé konzultace a doporučení týkající se požadavků na zajištění bezpečné a zdraví neohrožující práce a ochrany životnflıo prostředí; - odbomé konzultace a doporučení týkající se odhadu délky času potřebného pro provedení plánovaných prací nebo činností se zřetelem na specifická opatření, pracovní nebo technologické postupy a procesy a potřebnou organizaci prací v průběhu realizace stavby' - odbornou podporu přıkazci při jednáních s orgány státní správy a samosprávy. 2.6.4 Koordinovat spolupráci zhotovitelů a podzhotovitelů nebo Osob jimi pověřených při přijímání opatření k zajištění BOZP se zřetelem na povahu stavby a na všeobecné zásady prevence rizik a činnosti prováděné na staveništi současně, popřípadě V těsné návaznosti, S cílem chránit zdraví fyzických osob, zabraňovat pracovním úrazům a předcházet vzniku nemocí Z povolání. 2.6.5 Dávat podněty a na vyžádání zhotovitele a podzhotovitelé doporučovat technická řešení nebo opatření k zajištění BOZP pro stanovení pracovních nebo technologických postupů a plánování bezpečného provádění prací, které se S ohledem na věcné a časové vazby při realizaci stavby uskuteční současně nebo na sebe budou bezprostředně navazovat. 2.6.6 Sledovat S ohledem na BOZP: - provádění prací na staveništi se zaměřením na zjišťování, zda jsou prováděny podle realizační dokumentace, souhmu smluvních dohod a v souladu S platnými právními předpisy na úseku ochrany a tvorby životního prostředí a BOZP, upozorňovat na zjištěné nedostatky a požadovat zj ednání nápravy; - zda zhotovitel a podzhotovitelé dodržují plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi a projednávat snimi přijetí opatření a termíny knápravě zjištěných nedostatků; - zda navrhovaná technická a organizační preventivní opatření jsou v souladu správními předpisy, hodnotami uvedenými včeských technických normách, technicky realizovatelná a přihlédnutím kúčelu stanovenému zadavatelem Stavby a ekonomicky přijatelná. 2.6.7 Kontrolovatz - realizaci nápravných opatření u příslušných odpovědných Osob kontrolovaných subjektů; - zabezpečení obvodu staveniště, včetně vstupu a vjezdu na staveniště s cílem zamezit vstup nepovolaným fyzickým osobám; - označení staveniste a zveřejnění a aktualizaci „Oznámení o zahájení praci“ na viditelném místě u vstupu na staveniště, a to po celou dobu provádění prací až do doby předání díla do uzıvání. 2.6.8 Spolupracovatz - na vyžádání při stanovení času potřebného k bezpečnému provádění jednotlivých prací nebo činností; - na vyzadání se zástupci zhotovitele pro oblast bezpečnosti a ochrany Zdraví při práci a S příslušnými odborovými organizacemi. Stránka3 z 9 2.6.9 Zúčastňovat se: - kontrolní prohlídky stavby, kníž byl přizván stavebním úřadem podle stavebního zákona; - porad vedení Stavby a kontrolních dnů a informovat o výsledcích své činnosti a dodržování plánu BOZP. 2.6.10 Vést následující dokumentaci: - inspekční deník koordinátora se záznamy o prováděné činnosti, o výsledcích kontrol, rozsahu týdenní kontrolní činnosti (minimálně jedné návštěvy týdně), zjištěných závadách, odpovědných osobách, navržených opatřeních, výsledcích projednávání kontrolní činnosti a údajích O tom, zda a jakým způsobem a kým byly tyto nedostatky odstraněny. Výstupy Z inspekčního deníku předkládá koordinátor BOZP lx týdně přıkazci; - databázi zjištěných závad, vytvářet přehledové listy zjištěných závad pro různé úrovně řízení stavby, včetně průkazné fotodokumentace. 2.6.11 Provádětz - potřebnou aktualizaci plánu BOZP v souladu S aktualizovanými harmonograrny provádění stavby; - potřebnou aktualizaci „Oznámení O Zahájení prací“ v souladu S aktuálním stavem na staveništi při provádění stavby Včetrıě přípravy kzaslání oznámení příslušnému úřadu. 2.6.12 Zpracovatz - a zapsat údaje do „Oznámení o zahájení prací“ S náležitostmi a doručit jej v termínu jménem příkazce (na základě jim zaslané plné moci) příslušnému inspektorátu práce, včetně jeho následné aktualizace, tj. podávat „Opravná oznámení“. Kopie oznámení koordinátor BOZP předává průběžně příkazci; - a předat deník koordinátora BOZP (v digitální či tištěné formě) příkazci po dokončení Stavby. 2.6.13 Zajisťovat Odbomou podporu a součinnost při komunikaci Sorgány státní správy asamosprávy. 2.6.14 Po kolaudaci stavby, nebo uvedení do zkušebního provozu konzultovat otázky bezpečné práce S uživatelem a správcem stavby apod. Či. 3 PRÁVA A POVINNOSTI PŘÍKAZCE 3.1 Příkazce je oprávněn požadovat od příkaznıka kdykoliv informace O stavu obstarávané záležitosti, má rovněž právo zvolit formu, ve které chce informace získat. 3.2 Příkazce se zavazuje ve lhůtách požadovaných příkazníkem vystavit potřebné objednávky či jiné doklady nezbytné k zajisteni stavby. 3.3 Příkazce se zavazuje ve lhůtách stanovených příkazníkem poskytnout další součinnost nezbytnou k obstarání záležitosti a splnění účelu této smlouvy. Zejména je povinen zúčastnit se na výzvu přikazníka jednání, kde je jeho účast nutná Z titulu jeho investorství, zejména pokud jde O otázky financování stavby a účasti na kontrolních dnech stavby. Příkazník je povinen informovat přikazce nejméně tři (3) pracovní dny před jednáním uvedeným v tomto odstavci. Či. 4 PRÁVA A POVINNOSTI PŘÍKAZNÍKA 4.1 Příkazník se zavazuje postupovat při obstarávání záležitostí dle této smlouvy poctivě a pečlivě podle Svých schopností, jakož i s veškerou odbornou péčí. 4.2 Příkazník je povinen kdykoliv na požádání informovat příkazce O stavu obstarávané záležitosti a po skončení jednotlivých etap obstarávané záležitosti předat přikazci veškeré doklady, které při činnosti získal. Stránka 4 Z 9 „3 4.4 4.5 4.6 Čı. 5 Činnosti dle této smlouvy bude příkazník vykonávat vždy V zájmu příkazce, V rámci jeho pokynů a V souladu S vymezeným rozsahem činností, použije přitom každého prostředku, kterého vyžaduje povaha obstarávané Záležitosti, jakož i takového, který se shoduje S vůlí příkazce. Od příkazcových pokynů se příkazník může odchýlit, pokud to je nezbytné V zájmu příkazce a pokud nemůže Včas obdržet jeho souhlas. O tomto odchýlení je příkaznık povinen písemně informovat příkazce bez zbytečného odkladu, jakmile je to možné. Vyžaduje-li obstarání záležitosti, aby příkazník za příkazce právně jednal, vystaví příkazce příkazníkovi včas plnou moc. Veškeré návrhy smluv bude předkládat příkazník k podpisu přímo příkazci. Za škodu způsobenou přıkazci porušením povinností dle této smlouvy odpovídá přıkazník dle příslušných ustanovení občanského Zákoníku. TERMÍN PLNÉNÍ 5.1 5.2 5.3 5.4. Činnost uvedená v čl. 2, odst. 2.1 bude zahájena do deseti (10) dnů od nabytí účinnosti, a to nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv podle § 6 odst. l zákona ě. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) - předpoklad květen 2018. Termín plnění této smlouvy se sjednává na 90 kalendářních dnů od zahájení plnění. V případě, že z jakýchkoliv důvodů na straně příkazce nebude možné dodržet termín zahájení plnění, je příkazce oprávněn zahájení plnění posunout na pozdější dobu. Doba, po kterou bude smlouva účinná, Zůstává nezměněna. Příkazník je povinen vykonávat jednotlivé činnosti vsouladu sěasovým harmonogramem. Prodloužení lhůty plnění může požadovat pouze vpřípadech, pokud plnění smlouvy je zpožděno nebo bude zpožděno z kterékoli z následujících příčin: - neplnění závazků ze smlouvy na straně příkazce; - prodloužení lhůty realizace stavby - pozastavení prací zdůvodů na straně příkazce (které nejsou důsledkem neplnění závazku příkazníkem); - vdůsledku vyššímoci Čı. 6 ODMÉNA ZA OBSTARÁNÍ ZÁLEŽITOSTI 6.1 6.2 6.3 Odměna za veškerou činnost příkazníka uvedenou v čl. 2 této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran, na základě nabídky příkazníka ze dne 14. 3. 2018, a to ve výši: , . ˇ. Cena v Kč Cena v Kč Vykoııavana cınnost ` bez DPH ` DPH j včetně DPH Zajištění funkce TDS a inženýrská 90 000 _ 18 900 _ 108 900 _ činnost k předání stavby ˇ * ” ˇ ' Zajištění funkce koordinátora BOZP j 36 000,- Í 7 560,- j 43 560,- Příkazník prohlašuje, že prověřil skutečnosti rozhodné pro určení výše ceny plnění. Celková odměna je stanovena jako maximální, nejvýše přípustná za vymezený předmět plnění a lze ji překročit jen zá podmínek daných ve smlouvě. Odměna zahrnuje veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu provedení předmětu této smlouvy včetně všech rizik a vlivů během provádění veškeré činnosti dohodnuté v této smlouvě, náklady na pojištění odpovědnosti za škody. Odměna zahrnuje předpokládaný vývoj cen ve stavebnictví včetně předpokládaného vývoje kurzů české měny k zahraničním měnám. Stránka 5 Z 9 x V případě, že Z jakýchkoliv důvodů dojde k prodloužení termínu dokončení stavby oprx původnímu tennínu 90 kalendářních dnů, je příkazník oprávněn požadovat odměnu za činnosi Související S prodloužením výkonu funkce TDS na základě předložení cenové nabídky S původní hodinovou sazbou 750 Kč bez DPH. Výše odměny může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH. Příkazce je oprávněn odečíst cenu neprovedených prací vyčíslených podle nabídkového rozpočtu vpřípadě snížení rozsahu prací, dílčích změn Odsouhlasených příkazcem a V ostatních případech Specifikovaných dodatkem smlouvy. 7 PLATEBNÍ PODMÍNKY Úhrada za plnění předmětu smlouvy bude provedena včeské měně. Platba bude provedena na základě daňového dokladu - faktury vystavené příkazníkem, dle oceněné činnosti, po ukončení plnění TDS a inženýrské činnosti k předání dokončení stavby. Podkladem pro vystavení faktury bude soupis provedených prací a činností potvrzený příkazcem. Ve faktuře bude zúčtováno DPH dle platných předpisů. Faktura (daňový doklad) musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., O dani Z přidané hodnoty, v platném znění, číslo příkazní smlouvy, název projektu „Ulice vítězná I. Etapa - úsek mezi ul. Husova a Masarykova“. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, nebo jejich přílohou nebude soupis provedených prací potvrzený příkazcem, budou příkazcem vráceny zpět příkazníkovi k doplnění, aniž se tak příkazce dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněných či opravených dokladů. Splatnost faktury je 30 dnů ode dne průkazného doručení faktLu`y příkazci. 8 ZÁRUKY A POJIŠTĚNÍ Příkazník poskytuje příkazci Smluvní záruku za veškerou sjednanou činnost min. vdćlce šedesáti (60) měsíců od předání a převzetí závěrečného vyhodnocení stavby (souhrnná zpráva o realizaci stavby) příkazci. Příkazník se zavazuje vykonávat smluvenou čimıost bez faktických a právních vad, za podmínek stanovených touto smlouvou a příslušnými právními předpisy. Případné zjištěné vady odstraní příkazník bez nároku na jakoukoli další úplatu a vtermínech dohodnutých s přfl‹azcem_ Příkazník na sebe přejímá zodpovědnost za škody vzniklé z jeho činnosti při plnění předmětu této smlouvy. Příkazník si je vědom své odpovědnosti a následků neplnění svých povinností při provádění stavby, resp. následků v případě zproštění odpovědnosti zhotovitele stavby, dle ustanovení § 2630 odst. 1 písm. c), resp. odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Příkazník je povinen uzavřít a po celou dobu mít platnou pojistnou Smlouvu vztahující se na škody způsobené jeho činností na částku minimálně ve výši minimálně 1/z hodnoty veřejné zakázky na stavební práce. Nárok na náhradu škody způsobené příkazníkem příkazci nebo jiným třetím osobám bude uspokojen Z plnění pojišťovny dle této pojistné smlouvy. 9 SMLUVNÍ POKUTY Příkazník se zavazuje zaplatit příkazci Smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč za každou neomluvenou neúčast na kontrolních dnech nebo za neomluvenou neúčast při předání a převzetí stavby. Příkazník se zavazuje zaplatit příkazci smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč za nezpracování závěrečného vyhodnocení stavby v dohodnutém termínu. Stránka 6 Z 9 1.3 Příkazník se zavazuje zaplatit příkazci smluvní pokutu ve výši 1 000,- Kč za každý případ nesplnění či porušení jakékoli jiné povinnosti vyplývající Z této smlouvy. 9.4 V případě opoždění příkazce súhradou daňového dokladu má příkazník právo požadovat smluvní pokutu max. ve výši 0,05 % Z nezaplacené částky za každý den prodlení. Příkazce není vprodlení S plněním své povinnosti platit dohodnutou odměnu za obstarání záležitostí vpřípadě, že je přıkazník vprodlení S plněním kterékoliv své povinnosti vyplývající ztéto smlouvy. 9.5 Zaplacením smluvních pokut nezániká právo příkazce na náhradu škody. 9.6 Příkazce si vyhrazuje právo na úhradu smluvní pokuty formou zápočtu ke kterékoliv splatné pohledávce příkazníka vůči příkazci. Čı. 10 UKONČENÍ SMLOUVY 10.1 Příkazce nepřipouští možnost Vypovědět tuto smlouvu ze strany příkaznıka S výjimkou případu, kdy bude příkazce ve zpoždění S úhradou faktury delší než devadesát (90) dní a případů, které předvídají právní předpisy, jimiž se řídí uzavřená smlouva. ČI. 11 OSTATNÍ UJEDNÁNÍ 11.1 Příkazník se zavazuje poctivě a pečlivě splnit požadovanou činnost výše uvedenou V předmětu smlouvy. 11.2 Příkazník se zavazuje provádět z průběhu výstavby fotodokumentaci V digitální formě V počtu min. 20 ks fotek měsíčně. Fotodokumentaci předá ve dvou (2) vyhotoveních příkazci (lx v průběhu výstavby, lx před dokončením stavby). 11.3 Příkazník se zavazuje plně respektovat a dodržet veškerá opatření a termíny stanovené příkazcem knápravě a odstranění případných nesrovnalosti, nedostatků a závad, zjištěných v rámci kontrolní činnosti. 11.4 Příkazník se zavazuje oznámit příkazci neprodleně všechny podstatné Změny a skutečnosti, které mají vliv, mohou mít vliv nebo souvisejí S projektem, smlouvou nebo se jakýmkoliv způsobem předmětu smlouvy nebo projektu dotýkají. 11.5 Přıkazník je povinen řádně uchovávat veškeré originály účetních dokladů a originály dalších dokumentů souvisejících S realizací činností minimálně do 31. 12. 2028. Účetní doklady budou uchovány způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb. O účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. 11.6 Příkazník je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly ve smyslu ustanovení §2písm. e) a§ 13 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon O finánční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, tj. poskytnout kontrolnímu orgánu doklady O dodávkách stavebních prací, zboží a služeb hrazených Z veřejných výdajů nebo Z veřejné finanční podpory v rozsahu nezbytném pro ověření příslušné operace. Tutéž povinnost bude příkazník požadovat po Svých dodavatelích, a to po dobu trvání této smlouvy, nejméně však do 31. 12. 2028. Čı. 12 DOLOŽKY 12.1 Smluvní strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách statutárrııho města Liberec (wwW.1iberec.cz), svýjimkou osobních údajů fyzických osob uvedených V této smlouvě. 12.2 Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti někteıých smluv, uveřejňování těchto smluv a O registnı smluv (zákon O registnı smluv). 12.3 Smluvní Strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou chráněny zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, ...) a nemohou být poskytnuty, Stránka 7 Z 9 12.4 12.5 a to šedou barvou zvyr' aznění textu. Neoznačení údajů je považováno za souhlas S jejii uveřejněním a za souhlas subjektu údajů. Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění V registru smluv podle § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinností některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její účinností jsou plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této smlouvy, nese veškerou odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního důvodu, a to i v případě, že druhá strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí. Čı. 13 ZÁVÉREČNÁ USTANOVENÍ 13.1 13.2 13.3 13.4 13.5 Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského Zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Tato Smlouva může být změněna pouze dohodou smluvních stran, a to formou písemných číslovaných dodatků. Veškeré spory, které mezi smluvními stranami vzniknou v souvislosti S realizací této Smlouvy ákteré se nepodaří odstranit vzájemným jednáním smluvních stran, budou předloženy k rozhodnutí příslušnému soudu. Tato Smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) stejnopisech, z nichž dva (2) obdrží příkazce a dva (2) přıkazník. Každá ze smluvních stran prohlašuje, že tuto Smlouvu uzavírá svobodně a vážně, že považuje obsah této Smlouvy za určitý a srozumitelný a že jsou jí známy veškeré skutečnosti, jež jsou pro uzavření této Smlouvy rozhodující. Na důkaz čehož připojuji smluvní Strany k této Smlouvě své podpisy. Přílohy č. 1 A Cenová nabídka ze dne 14. 3. 2018 Stránka 8 z 9 z Příloha č. 1 - Cenová nabídka ze dne 14. 3. 2018 CONSULTING Zajištění výkonu činnosti TDS a koordinátora BOZP při realizaci akce „Ulice Vítězná Letapa - úsek mezi ul. Husova a Masarykova". Cenová nahldka: Nabídková :ena za výkon inženýrské činnosti TDS celkem bez DPH v Kč 90.000,-Kč Nabídková cena za výkon Koordinátora BOZP celkem bez DPH v Kč 36.000; Kč Předpokládaný počet od pracovaných měsíců 3 měsíce Nabídková cena za výkon TDS, Koordinátor: BOZP bez DPH 126.000,-Kč DPH 96 21% DPH celkem v Kč 26.450,-Kč Nabídková cena za výkon TDS a Koordinátora BOZP celkem včetně dopravy a včetně DPH 152.460,-Kč Ian cønánııšnz, fl.z.ø., - sióıøz Snkøınvflká 352/zıs, 190 Do Praha 2 ~vyxøčzny ı ıčofl 25023445 Dıčz azsozs-we Bìnkovnlspfilefllľ Kømůľčflíbinkí, 3.5. I Č. účtu: 19›855926D2G7/0100 I Ohnhcdní Vejstříki Městský Soudv Praze, Oddll C, vlølka 235748 tel.: +420 459 205 910 I e~m:-ıíli |rıfu@lhrı:Onsulłing.:l I w\uw.ìbrC0nsuÍlíng.r1 Stránka 9 Z 9