Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5295684: Příkazní smlouva - TDS, BOZP - Vítězná I. etapa

Příloha 4_18_0073.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PŘÍKAZNÍ SMLOUVA 
uzavřená podle ustanovení § 2430 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, V platném znění 

(dále jen „občanský zákoník“) 

Číslo snılouvy příkazce 4/18/0073 

Poskytnutí služeb technického dozoru stavebníka a koordinátora BOZP na akci 
,,Ulice Vítězná I. Etapa - úsek mezi ul. Husova a Masarykova“ 

cı 1 SMLUVNÍ STRANY 
1>řı'ı‹nzcez STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC 
Sídlo: nám. Dr. E. Beneše 1, 460 59 Liberec 1 
zastoupená: Tiborem Batthyánym, primátorem města 
ve věcech smluvních: Bc. Davidem Novotným, vedoucím odboru Správy veřejného majetku 
ve věcech technických: Michaelou Pitvorovou, odbor správy veřejného majetku 
IČ; 00262978 
DIČ; CZ00262978 
telefon: 485 243 111 

(dále jen ,,příkazce“) 

Příkazník: IBR Consulting, s.r.o. 
sídlo: Sokolovská 352/215, 190 00 Praha - Vysočany 
zastoupená: Ing. Františkem Benčem, Ph.D., jednatelem 
ve věcech technických: Alešem Bednářem, ředitelem divize TDS 
IČ; 25023446 
DIČz CZ25023446 

zapsaný V obchoclnım rejstříku vedenern u: Městského soudu V Praze, oddíl C, vložka 235748 
(dále jen „příkaZník“) 

2 PŘEDMĚT SMLOUVY 
Předmětem této smlouvy; V souvislosti S realizací opravy povrchů komunikace a chodníků, 
opravy veřejného osvětlení v ulici Vítězná I. etapa mezi ulicí Husovou a Masarykovou, je 
zajištění funkce technického dozoru stavebníka (dále jen ”TDS”), koordinátora 
bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (dále jen ”BOZP”) a inženýrské činnosti k předání 
dokončené Stavby. 

Příkazník se zavazuje zajišťovat funkci TDS a koordinátora BOZP v rámci pokynů příkazce a 
dle této Smlouvy V souvislosti S realizací uvedené stavby, a příkazce se zavazuje zaplatit za tyto 
činnosti příkazníkovi Smluvenou odměnu, a to za podmínek uvedených níže. 

Příkazník je povinen v rámci plnění této Smlouvy Zajistit veškeré další činnosti související 
S funkcí TDS a koordinátora BOZP při realizaci stavby a inženýrskou činností k předání 
dokončené stavby a prohlašuje, že tyto činnosti zahrnul do celkové výše odměny. 

Stránka 1 Z 9



2.5 

2.4

6

v 

Příkazník se zavazuje postupovat při plnění této smlouvy v souladu se zákonem č. 183/200× 
Sb., oúzemním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), vplatném znění. Činnost 
koordinátora BOZP bude zahmovat zpracování plánu BOZP, přípravu hlášenky na 
Oblastním inspektorátu práce (dále jen ,,OIP“) a zajištění funkce koordinátora BOZP dle 
zákona č.309/2006 Sb., ozajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany Zdraví při práci, 
vplatném znění, a nařízení vlády č. 591/2006 Sb., O bližších minimálních požadavcích na 
bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích, V platném znění. 

Činnosti příkazníka v oblasti TDS jsou dále specìfikovány takto: 
2.5.1 Účast při předání staveniště vybranému dodavateli stavebních prací (zhotoviteli stavby), 

průběžnou kontrolu kvality, kvantity prováděných prací a časového postupu prací 
dle odsouhlaseného hannonogramu. 

2.5.2 

2.5.3 

Provádění kontroly a odsouhlasení realizační dokumentace stavby. 
Přítomnost na stavbě vrozsahu 10 hod týdně, průběžné informování a komtmikace 
s dodavatelem stavby a příkazcem. 

2.5.4 

2.5.5 

Schůzky S hlavním stavbyvedoucím na stavbě - projednání a kontrola činností. 
Průběžná kontrola a odsouhlasení každodenního vedení stavebního deníku 
a montážního deníku. 

2.5.6 Organizace kontrolních dnů na stavbě, účast na těchto kontrolních dnech a pořizování 
zápisů Z nich, četnost dle potřeby (předpoklad min. lx za 7 dní). 

2.5.7 

2.5.8 

2.5.9 

Dohled nad dodržením projektu S přihlédnutím na podmínky určené stavebním povolením. 
Sledování postupu Výstavby Z hlediska technického a časového plánu výstavby. 
Přímá kontrola a dohled nad prováděním zkoušek, dohled nad odstraňováním vad a 
nedodělků, kontrolu těch částí díla, které budou dalšími činnostmi Zakryty, zapisování 
výsledku kontrol do stavebního deníku, vyžadování dokladů, které prokazují kvalitu 
prováděných prací a dodávek. 

2.5.10 Odsouhlasení doplňků a nutných změn, které nenavyšují náklady stavby, neprodlužují 
lhůtu výstavby a nezhoršují parametry stavby. 

2.5.11 Zajištění fotodokumentace V průběhu realizace stavby. 
2.5.12 Zajištění operativních stanovisek, povolení apod. 

2.5.13 Průběžná kontrola a příprava dokladů pro odevzdání a převzetí stavby nebo jejich částí. 
2.5.14 Účast při předání a převzetí stavby po ukončení stavby. 
2.5.15 Kontrola úklidu a vyklizení staveniště dodavatelem. 

2.5.16 Kontrola odstranění vad a nedodělků Z přejímacího řízení. 
2.5.17 Kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti podkladů pro fakturaci a jejich souladu 

se smluvními podmínkami, včetně kontroly a evidence daňových dokladů (faktur) a jejich 
předkládání příkazci. TDS stvrzuje finanční správnost faktur svým podpisem. V případě 
nevyřešených rozporů upozomí TDS neprodleně zástupce příkazce na tyto skutečnosti. 

Činnosti přˇíkazníka v oblasti koordinátora BOZP jsou dále specifikovány takto: 
2.6.1 Zpracovat a předat příkazci: 

- v dostatečném časovém předstihu před zahájením prací na staveništi přehled právních 
předpisů vztahujících se ke stavbě, plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na 
staveništi (dále jen „plán BOZP“) a průběžně ho aktualizovat, a informace o rizicích, 
která se mohou při realizaci stavby vyskytnout; 

- zabezpečit, aby plán BOZP obsahoval, přiměřeně povaze a rozsahu stavby a místním 
a provozním podmínkách staveniště, ůdaje, informace a postupy zpracované 
v podrobnostech nezbytných pro zajištění bezpečné a zdraví neohrožující práce; 

Stránka 2 Z 9



- zpracovat a předat příkazci „Oznámení O zahájení prací“, a to V dostatečném časovém 
předstihu. 

2.6.2 Navrhovat zhotoviteli projektové dokumentace stavby: 
- nejvhodnější bezpečnostní řešení pro zabezpečení jednotlivých druhů postupu prací, 

včetně plánu navrhovaných a poj menovaných Opatření; 
- ekonomicky přiměřená technická řešení nebo organizační opatření, která jsou 

z hlediska zajištění bezpečného a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí 
apodmínek výkonu práce vhodná pro plánování jednotlivých prací, zejména těch, 
které se uskutecnují současně nebo V návaznosti. 

2.6.3 Poskytovatz 
- odbomé konzultace a doporučení týkající se požadavků na zajištění bezpečné a zdraví 

neohrožující práce a ochrany životnflıo prostředí; 
- odbomé konzultace a doporučení týkající se odhadu délky času potřebného pro 

provedení plánovaných prací nebo činností se zřetelem na specifická opatření, 
pracovní nebo technologické postupy a procesy a potřebnou organizaci prací 
v průběhu realizace stavby' 

- odbornou podporu přıkazci při jednáních s orgány státní správy a samosprávy. 
2.6.4 Koordinovat spolupráci zhotovitelů a podzhotovitelů nebo Osob jimi pověřených při 

přijímání opatření k zajištění BOZP se zřetelem na povahu stavby a na všeobecné zásady 
prevence rizik a činnosti prováděné na staveništi současně, popřípadě V těsné návaznosti, 
S cílem chránit zdraví fyzických osob, zabraňovat pracovním úrazům a předcházet vzniku 
nemocí Z povolání. 

2.6.5 Dávat podněty a na vyžádání zhotovitele a podzhotovitelé doporučovat technická řešení 
nebo opatření k zajištění BOZP pro stanovení pracovních nebo technologických postupů 
a plánování bezpečného provádění prací, které se S ohledem na věcné a časové vazby při 
realizaci stavby uskuteční současně nebo na sebe budou bezprostředně navazovat. 

2.6.6 Sledovat S ohledem na BOZP: 
- provádění prací na staveništi se zaměřením na zjišťování, zda jsou prováděny podle 

realizační dokumentace, souhmu smluvních dohod a v souladu S platnými právními 
předpisy na úseku ochrany a tvorby životního prostředí a BOZP, upozorňovat 
na zjištěné nedostatky a požadovat zj ednání nápravy; 

- zda zhotovitel a podzhotovitelé dodržují plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na 
staveništi a projednávat snimi přijetí opatření a termíny knápravě zjištěných 
nedostatků; 

- zda navrhovaná technická a organizační preventivní opatření jsou v souladu 
správními předpisy, hodnotami uvedenými včeských technických normách, 
technicky realizovatelná a přihlédnutím kúčelu stanovenému zadavatelem Stavby 
a ekonomicky přijatelná. 

2.6.7 Kontrolovatz 
- realizaci nápravných opatření u příslušných odpovědných Osob kontrolovaných 

subjektů; 
- zabezpečení obvodu staveniště, včetně vstupu a vjezdu na staveniště s cílem zamezit 

vstup nepovolaným fyzickým osobám; 
- označení staveniste a zveřejnění a aktualizaci „Oznámení o zahájení praci“ 

na viditelném místě u vstupu na staveniště, a to po celou dobu provádění prací až do 
doby předání díla do uzıvání. 

2.6.8 Spolupracovatz 
- na vyžádání při stanovení času potřebného k bezpečnému provádění jednotlivých prací 

nebo činností; 
- na vyzadání se zástupci zhotovitele pro oblast bezpečnosti a ochrany Zdraví při práci 

a S příslušnými odborovými organizacemi. 

Stránka3 z 9



2.6.9 Zúčastňovat se: 
- kontrolní prohlídky stavby, kníž byl přizván stavebním úřadem podle stavebního 

zákona; 
- porad vedení Stavby a kontrolních dnů a informovat o výsledcích své činnosti 

a dodržování plánu BOZP. 
2.6.10 Vést následující dokumentaci: 

- inspekční deník koordinátora se záznamy o prováděné činnosti, o výsledcích kontrol, 
rozsahu týdenní kontrolní činnosti (minimálně jedné návštěvy týdně), zjištěných 
závadách, odpovědných osobách, navržených opatřeních, výsledcích projednávání 
kontrolní činnosti a údajích O tom, zda a jakým způsobem a kým byly tyto nedostatky 
odstraněny. Výstupy Z inspekčního deníku předkládá koordinátor BOZP lx týdně 
přıkazci; 

- databázi zjištěných závad, vytvářet přehledové listy zjištěných závad pro různé úrovně 
řízení stavby, včetně průkazné fotodokumentace. 

2.6.11 Provádětz 
- potřebnou aktualizaci plánu BOZP v souladu S aktualizovanými harmonograrny 

provádění stavby; 
- potřebnou aktualizaci „Oznámení O Zahájení prací“ v souladu S aktuálním stavem 

na staveništi při provádění stavby Včetrıě přípravy kzaslání oznámení příslušnému 
úřadu. 

2.6.12 Zpracovatz 
- a zapsat údaje do „Oznámení o zahájení prací“ S náležitostmi a doručit jej v termínu jménem příkazce (na základě jim zaslané plné moci) příslušnému inspektorátu práce, 

včetně jeho následné aktualizace, tj. podávat „Opravná oznámení“. Kopie oznámení 
koordinátor BOZP předává průběžně příkazci; 

- a předat deník koordinátora BOZP (v digitální či tištěné formě) příkazci po dokončení 
Stavby. 

2.6.13 Zajisťovat Odbomou podporu a součinnost při komunikaci Sorgány státní správy asamosprávy. 
2.6.14 Po kolaudaci stavby, nebo uvedení do zkušebního provozu konzultovat otázky bezpečné 

práce S uživatelem a správcem stavby apod. 

Či. 3 PRÁVA A POVINNOSTI PŘÍKAZCE 
3.1 Příkazce je oprávněn požadovat od příkaznıka kdykoliv informace O stavu obstarávané 

záležitosti, má rovněž právo zvolit formu, ve které chce informace získat. 
3.2 Příkazce se zavazuje ve lhůtách požadovaných příkazníkem vystavit potřebné objednávky či jiné doklady nezbytné k zajisteni stavby. 
3.3 Příkazce se zavazuje ve lhůtách stanovených příkazníkem poskytnout další součinnost nezbytnou k obstarání záležitosti a splnění účelu této smlouvy. Zejména je povinen zúčastnit 

se na výzvu přikazníka jednání, kde je jeho účast nutná Z titulu jeho investorství, zejména pokud jde O otázky financování stavby a účasti na kontrolních dnech stavby. Příkazník je povinen informovat přikazce nejméně tři (3) pracovní dny před jednáním uvedeným v tomto odstavci. 

Či. 4 PRÁVA A POVINNOSTI PŘÍKAZNÍKA 
4.1 Příkazník se zavazuje postupovat při obstarávání záležitostí dle této smlouvy poctivě 

a pečlivě podle Svých schopností, jakož i s veškerou odbornou péčí. 
4.2 Příkazník je povinen kdykoliv na požádání informovat příkazce O stavu obstarávané záležitosti 

a po skončení jednotlivých etap obstarávané záležitosti předat přikazci veškeré doklady, které 
při činnosti získal. 

Stránka 4 Z 9



„3 

4.4 

4.5 

4.6 

Čı. 5 

Činnosti dle této smlouvy bude příkazník vykonávat vždy V zájmu příkazce, V rámci jeho 
pokynů a V souladu S vymezeným rozsahem činností, použije přitom každého prostředku, 
kterého vyžaduje povaha obstarávané Záležitosti, jakož i takového, který se shoduje S vůlí 
příkazce. Od příkazcových pokynů se příkazník může odchýlit, pokud to je nezbytné V zájmu 
příkazce a pokud nemůže Včas obdržet jeho souhlas. O tomto odchýlení je příkaznık povinen 
písemně informovat příkazce bez zbytečného odkladu, jakmile je to možné. 
Vyžaduje-li obstarání záležitosti, aby příkazník za příkazce právně jednal, vystaví příkazce 
příkazníkovi včas plnou moc. 
Veškeré návrhy smluv bude předkládat příkazník k podpisu přímo příkazci. 
Za škodu způsobenou přıkazci porušením povinností dle této smlouvy odpovídá přıkazník 
dle příslušných ustanovení občanského Zákoníku. 

TERMÍN PLNÉNÍ 
5.1 

5.2 

5.3 

5.4. 

Činnost uvedená v čl. 2, odst. 2.1 bude zahájena do deseti (10) dnů od nabytí účinnosti, a to 
nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv podle § 6 odst. l zákona ě. 340/2015 Sb., o 
zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv 
(zákon o registru smluv) - předpoklad květen 2018. 
Termín plnění této smlouvy se sjednává na 90 kalendářních dnů od zahájení plnění. 
V případě, že z jakýchkoliv důvodů na straně příkazce nebude možné dodržet termín zahájení 
plnění, je příkazce oprávněn zahájení plnění posunout na pozdější dobu. Doba, po kterou bude 
smlouva účinná, Zůstává nezměněna. 
Příkazník je povinen vykonávat jednotlivé činnosti vsouladu sěasovým harmonogramem. 
Prodloužení lhůty plnění může požadovat pouze vpřípadech, pokud plnění smlouvy 
je zpožděno nebo bude zpožděno z kterékoli z následujících příčin: 

- neplnění závazků ze smlouvy na straně příkazce; 
- prodloužení lhůty realizace stavby 
- pozastavení prací zdůvodů na straně příkazce (které nejsou důsledkem neplnění 

závazku příkazníkem); 
- vdůsledku vyššímoci 

Čı. 6 ODMÉNA ZA OBSTARÁNÍ ZÁLEŽITOSTI 
6.1 

6.2 

6.3 

Odměna za veškerou činnost příkazníka uvedenou v čl. 2 této smlouvy je stanovena dohodou 
smluvních stran, na základě nabídky příkazníka ze dne 14. 3. 2018, a to ve výši: 

, . ˇ. Cena v Kč Cena v Kč Vykoııavana cınnost 
` 

bez DPH 
` 

DPH 
j včetně DPH 

Zajištění funkce TDS a inženýrská 90 000 _ 18 900 _ 108 900 _ činnost k předání stavby ˇ * ” ˇ ' 
Zajištění funkce koordinátora 
BOZP 

j 

36 000,- 
Í 

7 560,- 
j 

43 560,- 

Příkazník prohlašuje, že prověřil skutečnosti rozhodné pro určení výše ceny plnění. 
Celková odměna je stanovena jako maximální, nejvýše přípustná za vymezený předmět 
plnění a lze ji překročit jen zá podmínek daných ve smlouvě. Odměna zahrnuje veškeré 
náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu provedení předmětu této smlouvy 
včetně všech rizik a vlivů během provádění veškeré činnosti dohodnuté v této smlouvě, 
náklady na pojištění odpovědnosti za škody. Odměna zahrnuje předpokládaný vývoj cen 
ve stavebnictví včetně předpokládaného vývoje kurzů české měny k zahraničním měnám. 

Stránka 5 Z 9



x 

V případě, že Z jakýchkoliv důvodů dojde k prodloužení termínu dokončení stavby oprx 
původnímu tennínu 90 kalendářních dnů, je příkazník oprávněn požadovat odměnu za činnosi 
Související S prodloužením výkonu funkce TDS na základě předložení cenové nabídky 
S původní hodinovou sazbou 750 Kč bez DPH. 
Výše odměny může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH. 
Příkazce je oprávněn odečíst cenu neprovedených prací vyčíslených podle nabídkového 
rozpočtu vpřípadě snížení rozsahu prací, dílčích změn Odsouhlasených příkazcem 
a V ostatních případech Specifikovaných dodatkem smlouvy. 

7 PLATEBNÍ PODMÍNKY 
Úhrada za plnění předmětu smlouvy bude provedena včeské měně. Platba bude provedena 
na základě daňového dokladu - faktury vystavené příkazníkem, dle oceněné činnosti, po 
ukončení plnění TDS a inženýrské činnosti k předání dokončení stavby. 
Podkladem pro vystavení faktury bude soupis provedených prací a činností potvrzený 
příkazcem. 

Ve faktuře bude zúčtováno DPH dle platných předpisů. Faktura (daňový doklad) musí 
obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., O dani Z přidané hodnoty, 
v platném znění, číslo příkazní smlouvy, název projektu „Ulice vítězná I. Etapa - úsek mezi ul. 
Husova a Masarykova“. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, nebo jejich 
přílohou nebude soupis provedených prací potvrzený příkazcem, budou příkazcem vráceny zpět 
příkazníkovi k doplnění, aniž se tak příkazce dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti 
počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněných či opravených dokladů. 
Splatnost faktury je 30 dnů ode dne průkazného doručení faktLu`y příkazci. 

8 ZÁRUKY A POJIŠTĚNÍ 
Příkazník poskytuje příkazci Smluvní záruku za veškerou sjednanou činnost min. vdćlce 
šedesáti (60) měsíců od předání a převzetí závěrečného vyhodnocení stavby (souhrnná zpráva 
o realizaci stavby) příkazci. 

Příkazník se zavazuje vykonávat smluvenou čimıost bez faktických a právních vad, 
za podmínek stanovených touto smlouvou a příslušnými právními předpisy. 
Případné zjištěné vady odstraní příkazník bez nároku na jakoukoli další úplatu a vtermínech 
dohodnutých s přfl‹azcem_ 

Příkazník na sebe přejímá zodpovědnost za škody vzniklé z jeho činnosti při plnění předmětu 
této smlouvy. Příkazník si je vědom své odpovědnosti a následků neplnění svých povinností při 
provádění stavby, resp. následků v případě zproštění odpovědnosti zhotovitele stavby, dle 
ustanovení § 2630 odst. 1 písm. c), resp. odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, 
ve znění pozdějších předpisů. 

Příkazník je povinen uzavřít a po celou dobu mít platnou pojistnou Smlouvu vztahující 
se na škody způsobené jeho činností na částku minimálně ve výši minimálně 1/z hodnoty veřejné 
zakázky na stavební práce. Nárok na náhradu škody způsobené příkazníkem příkazci nebo 
jiným třetím osobám bude uspokojen Z plnění pojišťovny dle této pojistné smlouvy. 

9 SMLUVNÍ POKUTY 
Příkazník se zavazuje zaplatit příkazci Smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč za každou 
neomluvenou neúčast na kontrolních dnech nebo za neomluvenou neúčast při předání 
a převzetí stavby. 

Příkazník se zavazuje zaplatit příkazci smluvní pokutu ve výši 5 000,- Kč za nezpracování 
závěrečného vyhodnocení stavby v dohodnutém termínu. 

Stránka 6 Z 9



1.3 Příkazník se zavazuje zaplatit příkazci smluvní pokutu ve výši 1 000,- Kč za každý případ 
nesplnění či porušení jakékoli jiné povinnosti vyplývající Z této smlouvy. 

9.4 V případě opoždění příkazce súhradou daňového dokladu má příkazník právo požadovat 
smluvní pokutu max. ve výši 0,05 % Z nezaplacené částky za každý den prodlení. Příkazce není 
vprodlení S plněním své povinnosti platit dohodnutou odměnu za obstarání záležitostí 
vpřípadě, že je přıkazník vprodlení S plněním kterékoliv své povinnosti vyplývající ztéto 
smlouvy. 

9.5 Zaplacením smluvních pokut nezániká právo příkazce na náhradu škody. 
9.6 Příkazce si vyhrazuje právo na úhradu smluvní pokuty formou zápočtu ke kterékoliv splatné 

pohledávce příkazníka vůči příkazci. 

Čı. 10 UKONČENÍ SMLOUVY 
10.1 Příkazce nepřipouští možnost Vypovědět tuto smlouvu ze strany příkaznıka S výjimkou případu, kdy bude příkazce ve zpoždění S úhradou faktury delší než devadesát (90) dní a případů, které 

předvídají právní předpisy, jimiž se řídí uzavřená smlouva. 

ČI. 11 OSTATNÍ UJEDNÁNÍ 
11.1 Příkazník se zavazuje poctivě a pečlivě splnit požadovanou činnost výše uvedenou V předmětu 

smlouvy. 

11.2 Příkazník se zavazuje provádět z průběhu výstavby fotodokumentaci V digitální formě V počtu 
min. 20 ks fotek měsíčně. Fotodokumentaci předá ve dvou (2) vyhotoveních příkazci 
(lx v průběhu výstavby, lx před dokončením stavby). 

11.3 Příkazník se zavazuje plně respektovat a dodržet veškerá opatření a termíny stanovené 
příkazcem knápravě a odstranění případných nesrovnalosti, nedostatků a závad, zjištěných v rámci kontrolní činnosti. 

11.4 Příkazník se zavazuje oznámit příkazci neprodleně všechny podstatné Změny a skutečnosti, 
které mají vliv, mohou mít vliv nebo souvisejí S projektem, smlouvou nebo se jakýmkoliv způsobem předmětu smlouvy nebo projektu dotýkají. 

11.5 Přıkazník je povinen řádně uchovávat veškeré originály účetních dokladů a originály dalších dokumentů souvisejících S realizací činností minimálně do 31. 12. 2028. Účetní doklady budou 
uchovány způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb. O účetnictví, ve znění pozdějších 
předpisů. 

11.6 Příkazník je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly ve smyslu ustanovení §2písm. e) a§ 13 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně 
některých zákonů (zákon O finánční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, tj. poskytnout 
kontrolnímu orgánu doklady O dodávkách stavebních prací, zboží a služeb hrazených 
Z veřejných výdajů nebo Z veřejné finanční podpory v rozsahu nezbytném pro ověření příslušné 
operace. Tutéž povinnost bude příkazník požadovat po Svých dodavatelích, a to po dobu trvání 
této smlouvy, nejméně však do 31. 12. 2028. 

Čı. 12 DOLOŽKY 
12.1 Smluvní strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách 

statutárrııho města Liberec (wwW.1iberec.cz), svýjimkou osobních údajů fyzických osob 
uvedených V této smlouvě. 

12.2 Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti někteıých smluv, uveřejňování 
těchto smluv a O registnı smluv (zákon O registnı smluv). 

12.3 Smluvní Strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou chráněny 
zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, ...) a nemohou být poskytnuty, 

Stránka 7 Z 9



12.4 

12.5 

a to šedou barvou zvyr' aznění textu. Neoznačení údajů je považováno za souhlas S jejii 
uveřejněním a za souhlas subjektu údajů. 

Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění V registru smluv podle § 6 odst. 1 zákona 
č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinností některých smluv, uveřejňování těchto 
smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). 
Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její účinností 
jsou plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této smlouvy, nese 
veškerou odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního důvodu, a to i v případě, 
že druhá strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí. 

Čı. 13 ZÁVÉREČNÁ USTANOVENÍ 
13.1 

13.2 

13.3 

13.4 

13.5 

Právní vztahy touto smlouvou výslovně neupravené se řídí příslušnými ustanoveními zákona 
č. 89/2012 Sb., občanského Zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. 
Tato Smlouva může být změněna pouze dohodou smluvních stran, a to formou písemných 
číslovaných dodatků. 

Veškeré spory, které mezi smluvními stranami vzniknou v souvislosti S realizací této Smlouvy 
ákteré se nepodaří odstranit vzájemným jednáním smluvních stran, budou předloženy 
k rozhodnutí příslušnému soudu. 
Tato Smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) stejnopisech, z nichž dva (2) obdrží příkazce a dva 
(2) přıkazník. 

Každá ze smluvních stran prohlašuje, že tuto Smlouvu uzavírá svobodně a vážně, 
že považuje obsah této Smlouvy za určitý a srozumitelný a že jsou jí známy veškeré skutečnosti, 
jež jsou pro uzavření této Smlouvy rozhodující. Na důkaz čehož připojuji smluvní Strany k této 
Smlouvě své podpisy. 

Přílohy 

č. 1 A Cenová nabídka ze dne 14. 3. 2018 

Stránka 8 z 9



z 

Příloha č. 1 - Cenová nabídka ze dne 14. 3. 2018 

CONSULTING 

Zajištění výkonu činnosti TDS a koordinátora BOZP při realizaci akce 
„Ulice Vítězná Letapa - úsek mezi ul. Husova a Masarykova". 

Cenová nahldka: 

Nabídková :ena za výkon inženýrské 
činnosti TDS celkem bez DPH v Kč 90.000,-Kč 
Nabídková cena za výkon Koordinátora 
BOZP celkem bez DPH v Kč 36.000; Kč 

Předpokládaný počet od pracovaných 
měsíců 

3 měsíce 

Nabídková cena za výkon TDS, 
Koordinátor: BOZP bez DPH 

126.000,-Kč 

DPH 96 21% 

DPH celkem v Kč 26.450,-Kč 

Nabídková cena za výkon TDS a 
Koordinátora BOZP celkem včetně 
dopravy a včetně DPH 

152.460,-Kč 

Ian cønánııšnz, fl.z.ø., - sióıøz Snkøınvflká 352/zıs, 190 Do Praha 2 ~vyxøčzny ı ıčofl 25023445 Dıčz azsozs-we Bìnkovnlspfilefllľ Kømůľčflíbinkí, 3.5. I Č. účtu: 19›855926D2G7/0100 I Ohnhcdní Vejstříki Městský Soudv Praze, Oddll C, vlølka 235748 tel.: +420 459 205 910 I e~m:-ıíli |rıfu@lhrı:Onsulłing.:l I w\uw.ìbrC0nsuÍlíng.r1 

Stránka 9 Z 9