Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5314540: Dohoda o provedení rekvalifikace LBA-BN-2/2018 Obsluha osobního

Příloha LBA - BN-2-2018.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        NIP - Dohoda o provedení rekvalifikace č. LBA-BN-2/2018 strana 1 
 
MPSV – OSÚ  S15 

DOHODA o provedení rekvalifikace v rámci OPZ  č. LBA-BN-2/2018 

č. projektu:  CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0000597 

 
 
 
kterou uzavírá 
  
Úřad práce České republiky 

sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 
zastupující osoba: Ing. Elena Čermáková, ředitelka krajské pobočky Úřadu práce ČR v Liberci 
kontaktní adresa: Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Liberci, Dr. Milady Horákové 

č.p. 580/7, Liberec IV-Perštýn, 460 01 Liberec 1 
identifikační číslo: 72496991 
číslo účtu: 37829461/0710 

(dále jen „Úřad práce“) na straně jedné 

a 

rekvalifikační zařízení: S&T CZ s.r.o. 
zastupující osoba: Miroslav Bečka  

Ing. Václav Kraus 
sídlo: Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4 
identifikační číslo: 44846029 
číslo účtu: 117422733/0300 

(dále jen „rekvalifikační zařízení“) na straně druhé. 
 

Článek I 
Účel dohody 

Účelem dohody uzavírané podle § 108 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších 
předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“), a podle vyhlášky č. 519/2004 Sb., o rekvalifikaci uchazečů 
o zaměstnání a zájemců o zaměstnání a o rekvalifikaci zaměstnanců, je úprava vzájemného vztahu mezi 
Úřadem práce a rekvalifikačním zařízením provádějícím rekvalifikaci uchazečů o zaměstnání a zájemců 
o zaměstnání (dále jen "účastníci rekvalifikace"). Náklady na rekvalifikaci jsou hrazeny z národního projektu 
č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0000597 - Vzdělávání a dovednosti pro trh práce II (VDTP II), a to 82,38% 
z Evropského sociálního fondu a 17,62% ze státního rozpočtu ČR. 

Článek II 
Předmět dohody 

II.1 Předmětem dohody je zabezpečení rekvalifikace na pracovní činnost:   
Obsluha osobního počítače 

II.2 Rekvalifikace se uskuteční ve vzdělávacím programu:   
18BN002- Obsluha osobního počítače se zaměřením na SAP 

II.3 Základní kvalifikační předpoklady potřebné pro zařazení do rekvalifikace, tj. minimální stupeň 
vzdělání, popřípadě další požadavky:   
Střední odborné (vyučen), základní znalost obsluhy osobního počítače 

II.4 Celkový rozsah rekvalifikace: 101,00  hodin 
z toho: - teoretická příprava: 100,00 hodin 
 - praktická příprava: 0,00 hodin 
 - ověření získaných znalostí a dovedností: 1,00 hodin 
Forma konání přípravy: Denní výuka dopoledne i odpoledne 

ir* * 1** Evropská unie Ě
Evropský Sociální fond'Ř' 'Ř

* '*' V ıı' V' , ˇ± ,, nn Operacnı program Zamestnanost urad práce CR

andrea.zuzankova
Zvýraznění

andrea.zuzankova
Zvýraznění



 

NIP - Dohoda o provedení rekvalifikace č. LBA-BN-2/2018 strana 2 

II.5 Místo konání rekvalifikace:   
S&T CZ s.r.o.-007, Broumovská č.p. 839/5, Liberec VI-Rochlice, 460 06 Liberec 6, případně další 
místa určená rekvalifikačním zařízením. 

II.6 Doba rekvalifikace: zahájení 11.4.2018 v 8:00 hod.  
 ukončení 27.4.2018 

II.7 Způsob ověření získaných znalostí a dovedností:   
Závěrečná zkouška, samostatné řešení úkolů na PC  
Výstupní doklad:  
Osvědčení s celostátní platností 

II.8 Účastníci rekvalifikace: 

 počet celkem: 10 

 jmenný seznam: viz příloha č. 1 

II.9 Náklady rekvalifikace na jednoho účastníka rekvalifikace:   
do výše 24 890 Kč (slovy Dvacetčtyřitisíceosmsetdevadesát korun českých)   
Celkové náklady rekvalifikace:   
do výše  248 900 Kč (slovy Dvěstěčtyřicetosmtisícdevětset korun českých) 

Článek III 
Rekvalifikační zařízení se zavazuje 

III.1 Provést rekvalifikaci v plném rozsahu podle článku II. dohody. 

III.2 Stanovit účastníkům rekvalifikace studijní a výcvikové povinnosti. Prokazatelně je seznámit 
s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a předpisy o požární ochraně mající vztah 
k rekvalifikaci. Zajistit jejich bezpečnost a ochranu zdraví během celé rekvalifikace. Vybavit 
účastníky rekvalifikace nezbytnými ochrannými pracovními prostředky, pokud to charakter praktické 
přípravy vyžaduje. 

III.3 Uzavřít pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu na zdraví účastníků rekvalifikace 
způsobenou při rekvalifikaci. 

III.4 V průběhu rekvalifikace vést a po ukončení rekvalifikace, nejpozději do 14 kalendářních dnů předat 
Úřadu práce prezenční listinu opatřenou povinnými prvky vizuální identity dle platných pravidel pro 
informování, komunikaci a vizuální identitu OPZ specifikovanou v Obecné části pravidel pro 
žadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost (k dispozici na www.esfcr.cz) 
a obsahující alespoň: 

 označení projektu 

 označení rekvalifikačního zařízení 

 označení rekvalifikace 

 termín, téma a čas zahájení a ukončení rekvalifikace 

 jméno lektora a jeho podpis 

 jména a podpisy účastníků rekvalifikace stvrzující jejich účast
1
 

III.5 Neprodleně, nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně informovat Úřad práce, pokud: 

 účastník rekvalifikace nenastoupí na rekvalifikaci, 

 účastník rekvalifikace neplní stanovené studijní a výcvikové povinnosti, 

 účastník rekvalifikace porušuje předpisy či řády rekvalifikačního zařízení, 

 nastanou další závažné skutečnosti, zejména překážky v rekvalifikaci, 

 se účastník rekvalifikace nepodrobí závěrečnému ověření získaných znalostí a dovedností. 

Poslední pracovní den kalendářního měsíce, pokud rekvalifikace probíhá, informovat Úřad práce 
o přítomnosti účastníků rekvalifikace. 

                                                      
1
 Je třeba podpisem potvrdit každý den, kdy se účastník rekvalifikace zúčastnil. 

http://www.esfcr.cz/


 

NIP - Dohoda o provedení rekvalifikace č. LBA-BN-2/2018 strana 3 

III.6 Neprodleně, nejpozději do 8 kalendářních dnů, písemně informovat Úřad práce, pokud vzniknou 
překážky, které znemožní pokračování rekvalifikace. 

III.7 Předložit Úřadu práce písemný návrh na vypovězení dohody o rekvalifikaci s účastníkem 
rekvalifikace, který neplní studijní a výcvikové povinnosti nebo porušuje předpisy a řády 
rekvalifikačního zařízení. 

III.8 Po ukončení rekvalifikace, nejpozději do 14 kalendářních dnů předat Úřadu práce závěrečný 
protokol opatřený povinnými prvky vizuální identity dle platných pravidel pro informování, 
komunikaci a vizuální identitu OPZ specifikovanou v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce 
v rámci Operačního programu zaměstnanost (k dispozici na www.esfcr.cz), který bude minimálně 
obsahovat: 

 označení projektu 

 označení rekvalifikačního zařízení 

 označení rekvalifikace 

 termín zahájení a ukončení rekvalifikace 

 seznam účastníků rekvalifikace, kteří úspěšně ukončili rekvalifikaci a obdrželi doklad 
o jejím absolvování, a vzor dokladu, 

 informaci o absolvované části rekvalifikace účastníky rekvalifikace, kteří rekvalifikaci 
nedokončili nebo ukončili neúspěšně, s uvedením důvodu. 

III.9 V souladu s body II.8 a II.9 dohody fakturovat Úřadu práce náklady na rekvalifikaci účastníků 
rekvalifikace, kteří do rekvalifikace skutečně nastoupili. V případě, že účastník rekvalifikace 
nedokončí rekvalifikaci, fakturovat Úřadu práce odpovídající část dohodnutých nákladů.   
Fakturaci provést do 14 dnů po ukončení rekvalifikace.   
Lhůta splatnosti faktur bude stanovena minimálně 30 kalendářních dnů. 

III.10 Vrátit poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část, pokud nedodrží sjednané podmínky, nebo 
pokud mu jeho zaviněním byly poskytnuty neprávem nebo ve vyšší částce než náležely [§ 108 
odst. 7 písm. i) zákona o zaměstnanosti]. Vrácení bude provedeno ve lhůtě a způsobem 
stanoveným ve výzvě Úřadu práce. 

III.11 Umožnit zaměstnancům Úřadu práce kontrolu dodržování sjednaných podmínek pro rekvalifikaci, 
včetně účasti na ověření získaných znalostí a dovedností. Náklady na rekvalifikaci jsou hrazeny 
z prostředků státního rozpočtu České republiky a Evropského sociálního fondu. Úřad práce provádí 
kontrolu plnění závazků plynoucích z této dohody způsobem stanoveným v zákoně 
č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění 
pozdějších předpisů. Dále je rekvalifikační zařízení povinno v souladu se zákonem o finanční 
kontrole, nařízením Komise (ES) č. 1828/2006, kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení 
Rady (ES) č. 1083/2006 o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, 
Evropském sociálním fondu a Fondu soudržnosti a o zrušení nařízení (ES) č. 1260/1999 
a v souladu s dalšími právními předpisy ČR a právem ES, vytvořit podmínky k provedení kontroly 
všech dokladů vztahujících se k rekvalifikaci. Kontrolu dále vykonávají územní finanční orgány 
oprávněné k výkonu kontrol, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ministerstvo financí, Nejvyšší 
kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány pověřené k výkonu 
kontroly. 

III.12 V případě, že kontrolu provede jiný orgán kontroly než Úřad práce, rekvalifikační zařízení bude bez 
zbytečného odkladu písemně informovat Úřad práce o opatřeních k nápravě, která mu byla 
uložena, a o realizaci opatření k nápravě. 

III.13 Používat údaje o účastnících rekvalifikace poskytnuté Úřadem práce v souladu se zákonem 
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. 

III.14 Řádně uchovávat dokumenty související s poskytnutím příspěvku v souladu s platnými právními 
předpisy, jakož i další doklady k aktivitám rekvalifikace (používané školící pomůcky a metodiky, 
vyhodnocené testy – pokud proběhly), a to nejméně po dobu 10 let od ukončení projektu, přičemž 
lhůta 10ti let se počítá od 1. ledna  roku následujícího po roce, v němž byl projekt ukončen. 



 

NIP - Dohoda o provedení rekvalifikace č. LBA-BN-2/2018 strana 4 

Článek IV 
Úřad práce se zavazuje 

IV.1 Provést výběr účastníků rekvalifikace v souladu se základními kvalifikačními předpoklady podle 
bodu II.3 dohody a předat přílohu č. 1 “Seznam účastníků rekvalifikace“, který je součástí této 
dohody rekvalifikačnímu zařízení nejpozději v den zahájení rekvalifikace. 

IV.2 Uhradit na základě předložených faktur náklady rekvalifikace ve výši a způsobem dohodnutým 
v bodě III.9 dohody. Konečnou fakturu uhradit po předložení závěrečného protokolu podle 
bodu III.8 dohody. Úhradu provést na účet rekvalifikačního zařízení. 

Článek V 
Všeobecná ustanovení 

V.1 Rekvalifikační zařízení je povinno spolupracovat s Úřadem práce na zajištění publicity ESF. 

V.2 Rekvalifikační zařízení souhlasí s využíváním údajů v informačních systémech týkajících se 
příjemců příspěvku pro účely administrace prostředků z rozpočtu EU. 

V.3 Rekvalifikační zařízení poskytne písemně Úřadu práce na jeho žádost jakékoliv doplňující 
informace související s poskytnutím příspěvku, a to ve lhůtě stanovené Úřadem práce. 

V.4 Změny této dohody budou učiněny jen se souhlasem obou smluvních stran písemným dodatkem 
k dohodě. 

V.5 V případě zániku některé ze smluvních stran přecházejí její práva a povinnosti vyplývající z dohody 
na jejího právního nástupce. 

V.6 Smluvní strany mají informační povinnost podle platných pravidel pro informování, komunikaci 
a vizuální identitu OPZ specifikovanou v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci 
Operačního programu zaměstnanost. 

V.7 Dohoda nabývá platnosti podpisem obou smluvních stran. Je sepsána ve dvou vyhotoveních, 
z nichž jedno obdrží rekvalifikační zařízení a jedno Úřad práce. 

V.8 Dohoda, na niž se vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru smluv, nabývá účinnosti 
dnem uveřejnění. Dohoda, na niž se nevztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru 
smluv, nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami nebo dnem, který si 
smluvní strany v dohodě sjednají.  

Článek VI 
Další ujednání 

  
 
 
Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Liberec dne 4.4.2018 
 
 
 
 
 
 
 

.................................................................. 
Miroslav Bečka  
S&T CZ s.r.o.  

  
  
  

Ing. Václav Kraus  
S&T CZ s.r.o. 

.................................................................. 
Ing. Elena Čermáková 

ředitelka krajské pobočky Úřadu práce ČR v 
Liberci 

 



 

NIP - Dohoda o provedení rekvalifikace č. LBA-BN-2/2018 strana 5 

 
 
 
Za Úřad práce vyřizuje: Ing. Ivan Adamec 
Telefon: 950132444