Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5321724: dílčí objednávka k rámcové smlouvě - tonery pro KrP v Českých

Příloha a426.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        (Microsoft Outlook - Styl z�pisu)


1

Šnajdrová Jana Ing. (UPC-KRP)
Od: Uher Pavel Bc. (UPC-KRP)Odesláno: 16. dubna 2018 13:09Komu: Šnajdrová Jana Ing. (UPC-KRP)Předmět: FW: objednávka tonerů  - KrP CBPřílohy: Sken421_0221.pdf
Potvrzení ☺   From: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA)  Sent: Monday, April 16, 2018 11:42 AM To: Uher Pavel Bc. (UPC-KRP)  Subject: FW: objednávka tonerů - KrP CB  Dobrý den, posílám potvrzenou objednávku, prosím opět o zaslání potvrzení o zveřejnění v registru smluv. S přáním hezkého dne 

 Ing. Boris Kozic Vedoucí oddělení provozu ICT T: +420 950 180 318 M: +420 778 449 142 E: boris.kozic@uradprace.cz   Úřad práce České republiky, Generální ředitelství  Dobrovského 1278/25 170 00  Praha 7 www.uradprace.cz  Pamatujte na životní prostředí, než vytisknete tento email. Please consider the environment before printing this email. Obsah tohoto e-mailu je důvěrný. Pokud nejste jeho oprávněnými příjemci, nejste oprávněni tuto zprávu odeslat, uložit ji, či naložit s ní jakýmkoli jiným způsobem. Doručený e-mail neprodleně vymažte. The contents of this e-mail is confidential. Persons not entitled to receive this message are forbidden to send it, save it or use it in any other way, and obliged to delete it immediately.  
From: Radim Vaculík [mailto:vaculik@premocz.eu]  
Sent: Monday, April 16, 2018 11:11 AM 
To: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA) 
Cc: Jiří Lopour 
Subject: RE: objednávka tonerů - KrP CB  Dobrý den    Akceptujeme vaši objednávku 426/2018     S přáním příjemného dne   ------------------------------- Radim Vaculík 



2

PREMO s.r.o.    Brněnská 474 CZ-686 03 Staré Město   Tel.: 572 433 872 GSM: 777 595 464  Skype: horn-vaculik E-Mail: vaculik@premocz.eu  WWW: www.premocz.eu     From: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA)   Sent: Friday, April 13, 2018 1:51 PM To: Jiří Lopour  Cc: Radim Vaculík ; Vladimír Křiva ; Jan Jelínek  Subject: FW: objednávka tonerů - KrP CB   Dobrý den, zasílám k potvrzení objednávku z Č. Budějovic. Hezký den 

 Ing. Boris Kozic Vedoucí oddělení provozu ICT T: +420 950 180 318 M: +420 778 449 142 E: boris.kozic@uradprace.cz    Úřad práce České republiky, Generální ředitelství  Dobrovského 1278/25 170 00  Praha 7 www.uradprace.cz   Pamatujte na životní prostředí, než vytisknete tento email. Please consider the environment before printing this email. Obsah tohoto e-mailu je důvěrný. Pokud nejste jeho oprávněnými příjemci, nejste oprávněni tuto zprávu odeslat, uložit ji, či naložit s ní jakýmkoli jiným způsobem. Doručený e-mail neprodleně vymažte. The contents of this e-mail is confidential. Persons not entitled to receive this message are forbidden to send it, save it or use it in any other way, and obliged to delete it immediately.   
From: Uher Pavel Bc. (UPC-KRP)  
Sent: Tuesday, April 10, 2018 10:51 AM 
To: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA) 
Subject: objednávka tonerů - KrP CB   Dobrý den   Zasílám objednávku na tonery a rozpis.   Děkuji za zajištění   



3

 Bc. Pavel Uher vedoucí Oddělení informatiky T: +420 950 109 340 M: +420 725 135 874 E: pavel.uher2@uradprace.cz Úřad práce ČR – Krajská pobočka České Budějovice Klavíkova 7 370 04  České Budějovice   Datová schránka: ubhzpbh www.uradprace.cz 
Odesílatel této e-mailové zprávy prohlašuje, že její obsah má výlučně komunikační charakter a že jakýkoliv projev vůle obsažený v této zprávě nesměřuje k uzavření jakékoliv smlouvy s jakýmkoliv jejím adresátem či jinou třetí osobou. Jakékoliv případné právní jednání odesílatele této e-mailové zprávy je pouhým jednáním o uzavření příslušné smlouvy, nikoliv však návrhem na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále jen "OZ"), případně přijetím nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, a tedy odesílatel neodpovídá za to, že nedojde k uzavření příslušné smlouvy.  
  Za řádnou nabídku, resp. návrh na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 OZ, případně přijetí nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, se považuje pouze taková nabídka/takové přijetí nabídky, která/které je takto odesílatelem výslovně označena/o jako "závazná/závazné", "konečná/konečné", nebo která/které  je označena/o  jiným obdobným způsobem. V případě, že bude nabídka takto označena, považuje se odpověď, resp. přijetí nabídky, s jakýmikoliv dodatky, změnami, odchylkami, či jakýmikoliv novými ujednáními, byť se jí podstatně nemění podmínky nabídky, vždy za novou nabídku.       From: Uher Pavel Bc. (UPC-KRP)  Sent: Monday, April 9, 2018 2:28 PM To: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA)  Subject: RE: Avízo - objednávka tonerů - KrP CB   Děkuji za informaci   

 Bc. Pavel Uher vedoucí Oddělení informatiky T: +420 950 109 340 M: +420 725 135 874 E: pavel.uher2@uradprace.cz Úřad práce ČR – Krajské pracoviště České Budějovice Klavíkova 7 370 04  České Budějovice   Datová schránka: e99zpiu www.uradprace.cz 
Odesílatel této e-mailové zprávy prohlašuje, že její obsah má výlučně komunikační charakter a že jakýkoliv projev vůle obsažený v této zprávě nesměřuje k uzavření jakékoliv smlouvy s jakýmkoliv jejím adresátem či jinou třetí osobou. Jakékoliv případné právní jednání odesílatele této e-mailové zprávy je pouhým jednáním o uzavření příslušné smlouvy, nikoliv však návrhem na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále jen "OZ"), případně přijetím nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, a tedy odesílatel neodpovídá za to, že nedojde k uzavření příslušné smlouvy.    



4

Za řádnou nabídku, resp. návrh na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 OZ, případně přijetí nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, se považuje pouze taková nabídka/takové přijetí nabídky, která/které je takto odesílatelem výslovně označena/o jako "závazná/závazné", "konečná/konečné", nebo která/které  je označena/o  jiným obdobným způsobem. V případě, že bude nabídka takto označena, považuje se odpověď, resp. přijetí nabídky, s jakýmikoliv dodatky, změnami, odchylkami, či jakýmikoliv novými ujednáními, byť se jí podstatně nemění podmínky nabídky, vždy za novou nabídku.     
      

 Bc. Pavel Uher vedoucí Oddělení informatiky T:   950 109 340 M: 725 135 874 E: pavel.uher2@uradprace.cz   Úřad práce České republiky Krajská pobočka v Českých Budějovicích Klavíkova 7 370 04  České Budějovice www.uradprace.cz     Odesílatel této e-mailové zprávy prohlašuje, že její obsah má výlučně komunikační charakter a že jakýkoliv projev vůle obsažený v této zprávě nesměřuje k uzavření jakékoliv smlouvy s jakýmkoliv jejím adresátem či jinou třetí osobou. Jakékoliv případné právní jednání odesílatele této e-mailové zprávy je pouhým jednáním o uzavření příslušné smlouvy, nikoliv však návrhem na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále jen "OZ"), případně přijetím nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, a tedy odesílatel neodpovídá za to, že nedojde k uzavření příslušné smlouvy.    Za řádnou nabídku, resp. návrh na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 OZ, případně přijetí nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, se považuje pouze taková nabídka/takové přijetí nabídky, která/které je takto odesílatelem výslovně označena/o jako "závazná/závazné", "konečná/konečné", nebo která/které  je označena/o  jiným obdobným způsobem. V případě, že bude nabídka takto označena, považuje se odpověď, resp. přijetí nabídky, s jakýmikoliv dodatky, změnami, odchylkami, či jakýmikoliv novými ujednáními, byť se jí podstatně nemění podmínky nabídky, vždy za novou nabídku.       From: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA)  Sent: Monday, April 9, 2018 2:09 PM To: Uher Pavel Bc. (UPC-KRP)  Subject: FW: Avízo - objednávka tonerů - KrP CB Importance: High   Dobrý den, posílám upozornění pro objednávku, viz níže. Hezký den   

 Ing. Boris Kozic Vedoucí oddělení provozu ICT T: +420 950 180 318 M: +420 778 449 142 E: boris.kozic@uradprace.cz    Úřad práce České republiky, Generální ředitelství  Dobrovského 1278/25 170 00  Praha 7 



5

www.uradprace.cz   Pamatujte na životní prostředí, než vytisknete tento email. Please consider the environment before printing this email. Obsah tohoto e-mailu je důvěrný. Pokud nejste jeho oprávněnými příjemci, nejste oprávněni tuto zprávu odeslat, uložit ji, či naložit s ní jakýmkoli jiným způsobem. Doručený e-mail neprodleně vymažte. The contents of this e-mail is confidential. Persons not entitled to receive this message are forbidden to send it, save it or use it in any other way, and obliged to delete it immediately.   
From: Jiří Lopour [mailto:lopour@premocz.eu]  
Sent: Monday, April 09, 2018 1:30 PM 
To: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA) 
Subject: RE: Avízo - objednávka tonerů - KrP CB 
Importance: High   
Dobrý den, 
  
uvedená celková suma je jen za středisko v Táboře, cena celkem je 89733,60 vč. DPH. V objednávce prosím o opravu. Děkuji. 
  
S pozdravem 
  
Jiří Lopour 
PREMO s.r.o. 
tel: 777 845 915 
lopour@premocz.eu 
  
Od: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA) [boris.kozic@uradprace.cz] 
Odesláno: 9. dubna 2018 12:36 
Komu: Jiří Lopour 
Kopie: Radim Vaculík; Vladimír Křiva; Jan Jelínek 
Předmět: FW: Avízo - objednávka tonerů - KrP CB Dobrý den, zasílám avízo z Českých Budějovic. S přáním hezkého dne   

 Ing. Boris Kozic Vedoucí oddělení provozu ICT T: +420 950 180 318 M: +420 778 449 142 E: boris.kozic@uradprace.cz  



6

  Úřad práce České republiky, Generální ředitelství  Dobrovského 1278/25 170 00  Praha 7 www.uradprace.cz   Pamatujte na životní prostředí, než vytisknete tento email. Please consider the environment before printing this email. Obsah tohoto e-mailu je důvěrný. Pokud nejste jeho oprávněnými příjemci, nejste oprávněni tuto zprávu odeslat, uložit ji, či naložit s ní jakýmkoli jiným způsobem. Doručený e-mail neprodleně vymažte. The contents of this e-mail is confidential. Persons not entitled to receive this message are forbidden to send it, save it or use it in any other way, and obliged to delete it immediately.   
From: Uher Pavel Bc. (UPC-KRP)  
Sent: Monday, April 09, 2018 11:45 AM 
To: Kozic Boris Ing. (GUP-AAA) 
Subject: Avízo - objednávka tonerů - KrP CB   Dobrý den   V příloze zasílám avízo - seznam požadovaného spotřebního materiálu do tiskáren.   S pozdravem   

 Bc. Pavel Uher vedoucí Oddělení informatiky T:   950 109 340 M: 725 135 874 E: pavel.uher2@uradprace.cz   Úřad práce České republiky Krajská pobočka v Českých Budějovicích Klavíkova 7 370 04  České Budějovice www.uradprace.cz     Odesílatel této e-mailové zprávy prohlašuje, že její obsah má výlučně komunikační charakter a že jakýkoliv projev vůle obsažený v této zprávě nesměřuje k uzavření jakékoliv smlouvy s jakýmkoliv jejím adresátem či jinou třetí osobou. Jakékoliv případné právní jednání odesílatele této e-mailové zprávy je pouhým jednáním o uzavření příslušné smlouvy, nikoliv však návrhem na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále jen "OZ"), případně přijetím nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, a tedy odesílatel neodpovídá za to, že nedojde k uzavření příslušné smlouvy.    Za řádnou nabídku, resp. návrh na uzavření smlouvy ve smyslu ustanovení § 1731 OZ, případně přijetí nabídky ve smyslu ustanovení § 1740 OZ, se považuje pouze taková nabídka/takové přijetí nabídky, která/které je takto odesílatelem výslovně označena/o jako "závazná/závazné", "konečná/konečné", nebo která/které  je označena/o  jiným obdobným způsobem. V případě, že bude nabídka takto označena, považuje se odpověď, resp. přijetí nabídky, s jakýmikoliv dodatky, změnami, odchylkami, či jakýmikoliv novými ujednáními, byť se jí podstatně nemění podmínky nabídky, vždy za novou nabídku.