Textová podoba smlouvy Smlouva č. 540005: Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík

Příloha 982607-1041.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        D o h o d a

Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na poštu
Číslo 982607-1041/2014
Česká pošta, s.p.
se sídlem:							Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1
IČO:									47114983
DIČ:									CZ47114983
zastoupen:					            Alena Vozábalová, Obchodní ředitelka Regionu, Obchod JM
zapsán v obchodním rejstříku		Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565
bankovní spojení:					Československá obchodní banka, a. s. 
číslo účtu:							134204869/0300                
korespondenční adresa:				Česká pošta, s.p., Obchod JM, Orlí 665/30, 663 00 Brno
BIC/SWIFT:							CEKOCZPP
IBAN:								CZ03 0300 0000 0001 3420 4869
dále jen "ČP"
a
xxxxxxxxxx
se sídlem/místem podnikání:			XXXXXXXXXX
IČO:									XXXXXXXXXXX
DIČ:									XXXXXXXXXXXX
zastoupen:					XXXXXXXXXXXXXX
zapsán/a v obchodním rejstříku:		XXXXXXXXXXX 
bankovní spojení:					XXXXXXXXXX
číslo účtu:							XXXXXXXXXXXX
korespondenční adresa:				XXXXXXXXXXX
přidělené ID CČK složky:			XXXXXXXXXX
přidělené technolog. číslo:			XXXXXXXXX
dále jen "Odesílatel"

dále jednotlivě jako "Strana Dohody", nebo společně jako "Strany Dohody", uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Občanský zákoník") tuto Dohodu o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na poštu (dále jen "Dohoda").


Účel a předmět Dohody
Dohoda upravuje vzájemná práva a povinnosti obou stran Dohody, které vzniknou z postupů při podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na poštu (dále jen "zásilka"). Není-li v Dohodě výslovně sjednáno jinak, práva a povinnosti z uzavřené Dohody vyplývají z Poštovních podmínek služby Balík Do ruky a Poštovních podmínek služby Balík Na poštu platných v den podání zásilky (dále jen "poštovní podmínky")
Aktuální znění poštovních podmínek je k dispozici na všech poštách v ČR a na internetové adrese http://www.ceskaposta.cz/. Odesílatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem a významem Poštovních podmínek, že mu byl text tohoto dokumentu dostatečně vysvětlen a že výslovně s jeho zněním souhlasí. ČP Odesílateli poskytne informace o změně Poštovních podmínek, v souladu s ustanovením § 6 odst. 3 zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon o poštovních službách"), včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na všech poštách v ČR a na výše uvedené internetové adrese. Odesílatel je povinen se s novým zněním Poštovních podmínek seznámit. Uzavírání dílčích poštovních smluv se v otázkách neupravených touto Dohodou řídí Poštovními podmínkami účinnými ke dni podání.
Příprava podání
Odesílatel před podáním opatří zásilku následujícím adresním štítkem:
Adresním štítkem, jehož potisk je generován ze softwaru ČP.
Vyplněný adresní štítek musí obsahovat dále i údaje o hmotnosti zásilky v kg s přesností na 100 g (tento údaj není nutno uvádět při podání na poště) a PSČ podací pošty. Zásilky s nečitelnými údaji má právo ČP odmítnout.
Adresní štítky vydávané ČP (dále "AŠ ČP") budou Odesílateli vydány ČP zdarma v potřebném počtu po uzavření této Dohody a dále na základě e-mailové nebo faxové objednávky (výjimečně i telefonické objednávky, která musí být následně potvrzena některým z předcházejících způsobů objednání).
Nepotištěné (zcela bílé) adresní štítky objednává Odesílatel v předstihu 10 pracovních dnů na XXXXXXX
AŠ ČP jsou zúčtovatelným tiskopisem. Odesílatel zajistí jejich ochranu a odpovídá ČP za škodu vzniklou jejich případným zneužitím. Nevyužité, poškozené či jinak znehodnocené AŠ ČP vrátí Odesílatel bez zbytečného odkladu ČP. 
Odesílatel bude používat AŠ ČP vzestupně v pořadí jejich podacích čísel (číslo na AŠ ČP bez poslední číslice, která je kontrolní).
Odesílatel je povinen při podání zásilek (tedy nejpozději spolu s předávanými zásilkami) předat provozovně ČP podací data k zásilkám. V opačném případě je ČP oprávněna zásilky nepřevzít, tedy odmítnout podání těchto zásilek do doby, než budou podací data předána.
Odesílatel, který podává zásilky s doplňkovou službou Bezdokladová dobírka, předá ČP podací data k zásilkám ve formě datového souboru. Datový soubor Odesílatel předá ČP nejpozději spolu s předávanými zásilkami. V případě žádosti o službu Bezdokladová dobírka je Evidenční list, podepsaný oprávněným zástupcem, nedílnou součástí této Dohody jako Příloha č 3. Odesílatel stanoví jedinečný účet u peněžního ústavu, kam budou vybrané peněžní částky převáděny nebo má možnost, v případě kdy využívá více typů zásilek, stanovit jeden účet pro každý typ zásilky. Bankovní spojení je uvedeno v Evidenčním listu, který je vyhotoven celkem v trojím provedení. Při volbě indikace kumulovaný přípis v Evidenčním listu musí být elektronicky předávaný soubor obsahující položkový rozpis plateb za Bezdokladovou dobírku zašifrován šifrovacím programem ČP CRYPTA, který je zdarma (veškeré informace jsou k dispozici na Internetových stránkách ČP http://www.ceskaposta.cz/cz/sluzby/e-sluzby/interni-certifikacni-autorita-id314/). Zašifrováním je soubor zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s údaji uloženými uvnitř souboru. Kumulovaný přípis na účet odesílatele bude proveden až po vydání technologického certifikátu CRYPTA, do té doby jsou platby připisovány položkově. Neoprávněně převedené částky na účet Odesílatele vrátí Odesílatel bez průtahů ČP.
Podání
Zásilky budou podávány:
na obslužném místě Odesílatele na adrese - místě převzetí zásilek u Odesílatele (dále jen "svoz"): XXXXXXXX
přidělené ID CČK složky obslužného místa: 310094001
pravidelně ve dnech Pondělí - Pátek, v čase 16:00 - 17:30 hod.
odpovědný pracovník Odesílatele: XXXXXXXXX
XXXXXXXXXX
pokud bude svoz prováděn nepravidelně, tj. v předem neurčených pracovních dnech a časových rozmezích, ČP zajistí svoz zásilek na základě telefonické objednávky
Objednávky svozu jsou přijímány pracovištěm ČP:
telefon: XXXXX
v pracovní dny v době od 8:00 hod. do 18:00 hod., a to na následující pracovní den, pokud se strany Dohody nedohodnou jinak.
V případě, že Odesílatel má sjednán svoz a nemá k podání ani jednu zásilku využívaných služeb ČP, je povinen svoz zrušit na výše zmíněném pracovišti ČP - viz uvedené kontakty v bodu 3.2 tohoto článku, a to nejpozději téhož dne do XXXXXX. Pokud objednaný svoz nezruší, považuje ČP tuto jízdu za marnou jízdu.
Při podání zásilek na obslužném místě je Odesílatel povinen zajistit po přistavení vozidla plynulou nakládku zásilek, které musí být připraveny v bezprostřední blízkosti místa přistavení vozidla. Nakládku provádějí pracovníci ČP. Pracovník ČP není povinen zkoumat oprávněnost předávající osoby a čekat na předání zásilek déle než XXXXXXX
Při podání zásilek prostřednictvím svozu vystaví pověřený pracovník ČP pouze potvrzení o počtu převzatých zásilek. Potvrzený podací arch nebo tiskovou sestavu vyhotovenou prostřednictvím příslušného programu ČP vrátí Odesílateli:
poštovní zásilkou na adresu: XXXXXXXXX




Cena a způsob úhrady
Způsob úhrady ceny byl sjednán:
na základě faktury
převodem z účtu
Cena za službu Balík Na poštu je účtována dle Přílohy č. 2. Cena je uvedena bez DPH. K ceně služby bude připočtena DPH v zákonné výši dle platných právních předpisů. 
Cena za službu Balík Do ruky do 30 kg je účtována dle Přílohy č. 1. Cena je uvedena bez DPH. K ceně služby bude připočtena DPH v zákonné výši dle platných právních předpisů. 
Cena za službu Balík Do ruky nad 30 kg je účtována dle Poštovních podmínek České pošty, s.p. - Ceník základních poštovních služeb a ostatních služeb (dále jen "Ceník") platných ke dni poskytnutí této služby. Ceník je dostupný na všech poštách v ČR a na Internetové adrese http://www.ceskaposta.cz/. ČP si vyhrazuje právo tento Ceník jednostranně změnit.
Odesílatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem a významem Ceníku, že mu byl text tohoto dokumentu dostatečně vysvětlen a že výslovně s jeho zněním souhlasí. ČP Odesílateli poskytne informace o změně Ceníku v souladu se Zákonem o poštovních službách, včetně informace o dni účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na všech poštách v ČR a na výše uvedené internetové adrese. Odesílatel je povinen se s novým zněním Ceníku seznámit.
V případě marné jízdy z viny Odesílatele dle Čl. 3, bod 3.3, je ČP oprávněna účtovat Odesílateli cenu této marné jízdy, a to ve výši ceny mimořádné jízdy dle Ceníku platného ke dni poskytnutí této služby.
Fakturu - daňový doklad bude ČP vystavovat měsíčně s lhůtou splatnost XXXXX od data jejího vystavení.
Je-li Odesílatel v prodlení s placením ceny, je povinen uhradit úroky z prodlení ve výši stanovené podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, ve znění pozdějších předpisů.
Úroky z prodlení je Odesílatel povinen zaplatit dle platebních podmínek stanovených v tomto bodu 4.4, a to po jejich vyúčtování ze strany ČP.
Faktury - daňové doklady budou zasílány na adresu: XXXXXXX
ID CČK složky: XXXXXXXXXX
Pokud Odesílatel nevyrovná své závazky vůči ČP ve lhůtě splatnosti stanovené podle čl. 4, bodu 4.4 této Dohody, vyhrazuje si ČP právo po dobu prodlení Odesílatele s úhradou jeho závazků nepřevzít zásilky dle podmínek této Dohody, případně podmínit převzetí zásilek dle podmínek této Dohody podáním zásilek na ČP stanovené poště a platbou v hotovosti předem.



Ochrana osobních údajů
Odesílatel může v případech dle poštovních podmínek příslušné služby a v souladu s těmito poštovními podmínkami předávat ČP osobní údaje Zákazníků Odesílatele (adresátů zásilek) v následujícím rozsahu:
telefonní číslo a/nebo
e-mailová adresa.
ČP osobní údaje uvedené v bodě 5.1 využívá k účelu, který je popsán v poštovních podmínkách příslušné služby. ČP je oprávněna k tomuto účelu zmocnit i třetí osoby. 
Odesílatel se v souvislosti s osobními údaji předanými podle bodu 5.1 Dohody zavazuje bezplatně pro ČP získat souhlas Zákazníků Odesílatele s předáním těchto osobních údajů ČP jako správci a dalším zpracovatelům za účelem uvedeným v poštovních podmínkách příslušné služby. Tento souhlas musí splňovat veškeré náležitosti podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen "ZOOÚ") a občanského zákoníku. Obě strany Dohody se zavazují tyto osobní údaje zpracovávat po dobu nezbytnou pro řádné poskytování služeb dle této Dohody.
Odesílatel je po dobu zpracování uvedenou v bodu 5.3 na požádání ČP povinen ČP a všem subjektům, které označí, zejména Úřadu pro ochranu osobních údajů, prokázat aktivní souhlas subjektu údajů dle předchozích ustanovení. V případě, že v souvislosti se zpracováním osobních údajů dle této Dohody bude zahájeno správní či soudní řízení, se Odesílatel zavazuje poskytnout ČP veškerou potřebnou součinnost. 
Odesílatel prohlašuje, že je správcem osobních údajů uvedených v bodě 5.1 ve smyslu příslušných ustanovení ZOOÚ.
Odesílatel prohlašuje, že osobní údaje uvedené v bodu 5.1 této Dohody jsou Odesílatelem získávány a zpracovávány v souladu se ZOOÚ, jsou přesné, odpovídají stanovenému účelu a jsou v rozsahu nezbytném pro naplnění stanového účelu.
ČP prohlašuje, že je správcem osobních údajů dle příslušných ustanovení ZOOÚ. Oznámení ČP o zpracovávání osobních údajů bylo řádně registrováno u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod registračním číslem 00015219-010 ze dne 15. 11. 2010.
Informační povinnost dle § 11 a § 12 ZOOÚ ve vztahu k subjektům údajů, jejichž osobní údaje jsou zpracovávány dle této Dohody, bude plněna oběma správci (Odesílatelem i ČP) v souladu s konkrétním účelem zpracování.
Odesílatel i ČP tímto prohlašují, že mají vytvořeny vnitřní bezpečnostní předpisy pro nakládání s osobními údaji a technické podmínky, které zaručují ochranu všech osobních údajů, zpracovaných v souladu s uzavřenou Dohodou v takovém rozsahu, aby nemohlo dojít k neoprávněnému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, zpracování, jakož i jinému zneužití. 
Odesílatel odpovídá za veškeré škody, které ČP vzniknou v důsledku nesplnění některého ze závazků Odesílatele uvedených v bodech, 5.3, 5.4, 5.5, a 5.6. 
Ustanovení bodu 5.7 a 5.10 tohoto článku platí i po skončení této Dohody, a to i tehdy, jestliže dojde k odstoupení od ní nebo k její výpovědi některou ze stran či oběma stranami.

Ostatní ujednání
Kontaktními osobami za Odesílatele jsou:
XXXXXXXXXX
Kontaktními osobami za ČP jsou:
XXXXXXXXXX
XXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX
O všech změnách kontaktních osob a spojení, které jsou uvedeny v Čl. 4, bod 4.4 a v bodu 6.1 tohoto článku, se budou strany Dohody neprodleně písemně informovat. Tyto změny nejsou důvodem k sepsání Dodatku.
Rozhodčí doložka
Strany Dohody se dohodly, že veškeré majetkové spory vzniklé z této Dohody nebo v souvislosti s ní budou rozhodovány s konečnou platností v rozhodčím řízení, a to jedním rozhodcem, kterého ze seznamu rozhodců vedeného Ministerstvem spravedlnosti České republiky podle § 40a zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízení a o výkonu rozhodčích nálezů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o rozhodčím řízení"), ve smyslu § 7 odst. 1 zákona o rozhodčím řízení určí prokurista Společnosti pro rozhodčí řízení, a.s., IČ 26421381, se sídlem Praha 2, Sokolská 60, PSČ 120 00 (dále jen "SPRŘ"); obsah tohoto ujednání současně považují za pravdivou, úplnou a přesnou informaci o rozhodci.
Strany Dohody se dohodly, že rozhodčí řízení proběhne podle zákona o rozhodčím řízení ve znění účinném v době zahájení rozhodčího řízení a podle následujících zásad.
Rozhodčí řízení se zahajuje žalobou a je zahájeno dnem, kdy byla žaloba doručena rozhodci určenému podle této rozhodčí doložky. Žaloba, stejně jako veškerá další podání, budou doručovány rozhodci prostřednictvím SPRŘ, která je povinna na podání vyznačit den, kdy jí bylo podání doručeno, a den, kdy bylo doručeno rozhodci.
Podmínkou pro projednání žaloby je zaplacení poplatku za rozhodčí řízení. Poplatek za rozhodčí řízení musí uhradit žalobce.
Rozhodce uvědomí o podání žaloby žalovaného, kterému zašle informaci o svém určení a kopii žaloby a vyzve jej, aby se k ní do 15 dnů od doručení vyjádřil a doložil důkazy, jichž se dovolává s tím, že pokud se k žalobě ve stanovené lhůtě nevyjádří, budou skutečnosti uvedené v žalobě považovány za nesporné. O námitce podjatosti rozhodce rozhoduje prokurista SPRŘ. Spor bude rozhodnut bez ústního jednání. Rozhodce však může nařídit ústní jednání, pokud to bude považovat za potřebné. Jednací místo je v sídle SPRŘ. Při rozhodování se rozhodce řídí hmotným právem pro spor rozhodným.
Písemnosti včetně rozhodnutí budou účastníkům řízení doručovány poštou, případně osobně, a to do vlastních rukou na adresu uvedenou v Dohodě, nesdělí-li účastník písemně jinou doručovací adresu, na kterou mu mají být písemnosti doručovány. Při doručování poštou bude postupováno analogicky podle § 45 a násl. občanského soudního řádu. SPRŘ pro vyvěšení využívá úřední desku Obvodního soudu pro Prahu 2, popřípadě elektronickou vývěsní desku umístěnou na internetových stránkách SPRŘ. Po doručení rozhodnutí účastníkům řízení rozhodce nebo jím pověřená osoba (SPRŘ) vyznačí na žádost strany na rozhodnutí doložku právní moci a vykonatelnosti.
Na návrh účastníka řízení rozhodce současně rozhodne o povinnosti k náhradě nákladů řízení; jsou-li dány důvody hodné zvláštního zřetele, nemusí rozhodce výjimečně náhradu nákladů rozhodčího řízení zcela nebo zčásti přiznat.
Výši poplatku za rozhodčí řízení určí na základě pověření rozhodce SPRŘ maximálně ve výši soudních poplatků podle zákona o soudních poplatcích s tím, že jeho maximální výše nesmí být vyšší než 5 % z ceny předmětu řízení a jeho minimální výše nesmí být vyšší než 1.000,00 Kč; k poplatku za rozhodčí řízení se připočítává DPH v zákonné výši platné v době jeho splatnosti. Dalšími náklady rozhodčího řízení jsou náklady důkazu, který účastník řízení navrhl nebo který nařídil rozhodce o skutečnostech účastníkem řízení uvedených anebo v jeho zájmu (např. dožádání soudu o provedení procesních úkonů, znalecké posudky a pod). Rozhodce může účastníku řízení uložit, aby před provedením důkazu složil zálohu podle předpokládané výše nákladů, jinak nelze důkaz navrhovaný účastníkem řízení provést. Odměna rozhodce je zahrnuta v zaplaceném poplatku za rozhodčí řízení.
O případné náhradě nákladů právního zastoupení v rozhodčím řízení bude rozhodnuto podle vyhlášky č. 177/1996 Sb., o odměnách advokátů a náhradách advokátů za poskytování právních služeb (advokátní tarif), ve znění pozdějších předpisů.
Tato rozhodčí doložka nabývá účinnosti dnem podání žaloby k rozhodci prostřednictvím SPRŘ.
Ustanovení tohoto článku platí i po skončení účinnosti Dohody, a to i tehdy, jestliže dojde k odstoupení od této Dohody některou ze stran Dohody či oběma stranami.
Závěrečná ustanovení
Tato Dohoda se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2017. Každá ze Stran Dohody může Dohodu vypovědět i bez udání důvodů s tím, že výpovědní doba 1 měsíc začne běžet dnem následujícím po doručení výpovědi druhé Straně Dohody. Pokud Odesílatel písemně odmítne změnu Ceníku a/nebo Poštovních podmínek, současně s tímto oznámením o odmítnutí změn vypovídá tuto Dohodu. Výpovědní doba počíná běžet dnem doručení výpovědi ČP, přičemž skončí ke dni účinnosti změny Ceníku a/nebo Poštovních podmínek. Výpověď musí být doručena ČP přede dnem, kdy má změna nabýt účinnosti. Výpověď a oznámení o odmítnutí změn Poštovních podmínek a/nebo Ceníku učiněné Odesílatelem musí mít písemnou formu, podpis Odesílatele na nich musí být úředně ověřen nebo učiněn před zaměstnancem ČP a musí být doručeny ČP osobně, poštou, kurýrní službou nebo jiným dohodnutým způsobem umožňujícím přepravu nebo přenos a prokazatelné doručení. ČP se s Odesílatelem může též dohodnout, že výpověď a oznámení o odmítnutí změn budou doručovány faxem nebo prostřednictvím elektronické pošty.
Po skončení účinnosti Dohody vrátí Odesílatel ČP nepoužité adresní štítky. ČP si vyhrazuje právo odstoupit od této Dohody, jestliže Odesílatel přes upozornění nedodržuje sjednané podmínky. Toto upozornění ČP písemně oznámí Odesílateli na jeho poslední známou adresu s tím, že je Odesílatel povinen ve lhůtě 15 dnů napravit zjištěné nedostatky. V případě marného uplynutí této lhůty má ČP právo od této Dohody odstoupit. 
Od této Dohody je možné odstoupit také v důsledku zahájení insolvenčního řízení na Odesílatele nebo kdykoliv v jeho průběhu. V takovém případě není Odesílateli poskytnuta dodatečná lhůta 15 dnů a ČP je oprávněna odstoupit od této Dohody bez předchozího upozornění.
Odstoupení od této Dohody je vždy účinné a Dohoda se ruší ke dni doručení písemného oznámení o odstoupení druhé straně Dohody. Vzájemná plnění poskytnutá stranami Dohody do odstoupení se nevrací a Odesílatel je povinen uhradit cenu služeb, poskytnutých ČP do odstoupení.
Není-li stanoveno jinak, může být tato Dohoda měněna pouze vzestupně očíslovanými písemnými dodatky k Dohodě podepsanými oběma Stranami Dohody.
Pokud by bylo kterékoli ustanovení této Dohody zcela nebo zčásti neplatné nebo jestliže některá otázka není touto Dohodou upravována, zbývající ustanovení Dohody nejsou tímto dotčena.
Tato Dohoda je sepsána ve 2 (slovy: dvou) stejnopisech s platností originálu, z nichž každá strana Dohody obdrží po jednom. 
Práva a povinnosti plynoucí z této Dohody pro každou ze stran přecházejí na jejich právní nástupce.
Vztahy neupravené touto Dohodou se řídí platným právním řádem ČR.
Oprávnění k podpisu této Dohody Odesílatel dokládá: 
platným výpisem z obchodního rejstříku nebo jeho ověřenou kopií (ne staršími 6 měsíců)
Dohoda je platná a účinná dnem podpisu oběma stranami Dohody.
Strany Dohody prohlašují, že tato Dohoda vyjadřuje jejich úplné a výlučné vzájemné ujednání týkající se daného předmětu této Dohody. Strany Dohody po přečtení této Dohody prohlašují, že byla uzavřena po vzájemném projednání, určitě a srozumitelně, na základě jejich pravé, vážně míněné a svobodné vůle. Na důkaz uvedených skutečností připojují podpisy svých oprávněných osob či zástupců.


Příloha:
Příloha č. 1 - Cena za službu Balík Do ruky do 30 kg
Příloha č. 2 - Cena za službu Balík Na poštu
Příloha č. 3 - Vzor evidenčního listu Odesílatele zásilek se službou Bezdokladová dobírka




ass

Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek 
Balík Do ruky a Balík Na poštu   Číslo 982607-1041/2014


Strana 8 (celkem 8)
V Brně  dne 19.5.2014

Za ČP:

_________________________________________

Alena Vozábalová
Obchodní ředitelka Regionu, Obchod JM

V XX dne 

Za Odesílatele:

_________________________________________

XXXX
XXXXXXXXXX