Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5444039: SMLOUVA O DÍLO - RAELIZACE VÝSTAVNÍ EXPOZICE – SVĚT KNIHY 2018

Příloha CRo x MLT_274_2018.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        1 / 12 

 

SMLOUVA O DÍLO 
RAELIZACE VÝSTAVNÍ EXPOZICE – SVĚT KNIHY 2018 

 

Český rozhlas 

zřízený zákonem č. 484/1991 Sb., o Českém rozhlasu 

nezapisuje se do obchodního rejstříku 

se sídlem Vinohradská 12, 120 99 Praha 2 

zastoupený: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

IČ 45245053, DIČ CZ45245053 

bankovní spojení: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

zástupce pro věcná jednání  xxxxxxxxxxxxxxx 

         tel.: +xxxxxxxxxxxxxxxxxx 

         e-mail: xxxxxxxxxxxxxxxxxx 

 

(dále jen jako „objednatel“ nebo „Český rozhlas“) 

 

a 

 

MLT s.r.o. 

zapsána u Městského soudu v Praze, spisová značka C 249956 

se sídlem Chodská 1032/27, 120 00 Praha 2 

zastoupená: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

IČ: 45352895, DIČ: CZ45352895 

bankovní spojení: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

zástupce pro věcná jednání  xxxxxxxxxxxxxxxx 

         tel.: xxxxxxxxxxxxxxxx 

         e-mail: xxxxxxxx 

 

(dále jen jako „zhotovitel“) 

(dále společně jen jako „smluvní strany“) 

 

 

uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 a § 2586 a násl. z. č. 89/2012 Sb., občanský 

zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“) tuto smlouvu o dílo (dále jen jako 

„smlouva“) 

 

I. Předmět smlouvy 

1. Smlouvou o dílo se zhotovitel zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele dílo 

a objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit cenu. 

2. Předmětem této smlouvy je ze strany zhotovitele povinnost provést pro objednatele dílo 

spočívající v komplexní realizaci výstavní expozice Českého rozhlasu (dále jen „dílo“) pro 

účely jeho prezentace na knižním veletrhu Svět knihy Praha 2018 konaného ve dnech 10. 

– 13. května 2018 na Výstavišti v Praze (dále jen „akce“) a umožnění nabýt vlastnické 

právo k tomuto dílu, jakož i právo dílo, resp. jeho příslušnou část užít. 

3. Dílo dle této smlouvy bude členěno na následující fáze zahrnující provedení níže uvedených 

činností: 

 
 

 
KMO/274/2018 



 2 / 12 

a) vytvoření 2 variant návrhu výstavní expozice Českého rozhlasu (dále také jen „návrh 

expozice“) pro účely jeho prezentace na akci a poskytnutí oprávnění objednatelem 

vybranou variantu návrhu expozice užít (dále jen „I. fáze díla“); 

b)  provedení instalace expozice před akcí a zapůjčení vybavení expozice na dobu trvání akce, 

jakož i na dobu nezbytnou pro instalaci a deinstalaci expozice dle vybrané varianty návrhu 

expozice v místě konání akce (dále jen „II. fáze díla“ nebo také „instalace expozice“); 

c)  deinstalce expozice po oficiálním skončení akce (dále jen „III. fáze díla“ nebo také 

„deinstalace expozice“). 

4. Předmětem této smlouvy je ze strany objednatele povinnost dílo převzít a zaplatit zhotoviteli 

cenu díla.  

5. Pro vyloučení pochybností smluvní strany uvádí, že „vybavením expozice“ se pro účely této 

smlouvy rozumí veškeré movité věci dodané zhotovitelem pro účely realizace návrhu expozice 

na akci dle požadavků objednatele v souladu s touto smlouvou, které do expozice nedodal sám 

objednatel. V případě vybavení expozice, pro jehož řádné fungování je nezbytná jakákoli 

komunikace či kompatibilita tohoto vybavení se sítěmi či instalacemi existujícími v objektu 

konání akce, je zhotovitel povinen na vlastní náklady tuto komunikaci či kompatibilitu zajistit. 

6. Pro vyloučení pochybností smluvní strany dále uvádí, že hovoří-li tato smlouva v některém svém 

ustanovení o „dílu“, vztahuje se takové ustanovení na veškeré fáze díla jednotlivě i v jejich 

souhrnu, není výslovně uvedeno jinak či nevyplývá-li opak z povahy a účelu takového 

ustanovení. 

7. Účelem této smlouvy je získání řešení expozice objednatele na akci, které bude objednateli 

sloužit jako prostor pro propagaci vlastní činnosti a zároveň plnit funkci dočasného prodejního 

místa, a to v souladu s požadavky objednatele.  

II. Místo, doba a způsob plnění 

1. Místem provádění a místem předání díla objednateli je v případě: 

a) I. fáze  - sídlo či provozovna zhotovitele; 

b) II. fáze  - prostor v areálu Výstaviště Praha, Výstaviště 67, 170 90 Praha 7 vyznačený 

v příloze této smlouvy; 

c) III. fáze  - prostor v areálu Výstaviště Praha, Výstaviště 67, 170 90 Praha 7 vyznačený 

v příloze této smlouvy. 

2. Zhotovitel podpisem této smlouvy prohlašuje, že se dostatečným způsobem seznámil s místem 

provádění a předání II. a III. fáze díla, a je tak plně způsobilý k řádnému plnění povinností dle 

této smlouvy.  

3. Zhotovitel se zavazuje z místa provádění II. a III. fáze díla, v němž má být expozice umístěna 

po dokončení II. fáze díla uklidit veškerý odpad, jenž případně při provádění díla vznikne. 

Zhotovitel se rovněž zavazuje po dokončení III. fáze díla uvést toto místo provádění této fáze 

díla do původního stavu a uklidit případný odpad vzniklý při provádění této fáze.  

4. Jednotlivé fáze díla budou prováděny v níže uvedených termínech: 

a) I. fáze: 



 3 / 12 

i. I. fáze díla bude objednateli předán elektronicky ve vhodném formátu na e-mailové adresy 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx do 3 pracovních dnů od účinnosti této 

smlouvy. I. fáze díla se považuje za řádně předanou objednateli, bude-li doručena alespoň 

na jednu z uvedených e-mailových adres ve lhůtě dle tohoto odstavce smlouvy. 

ii. Pokud velikost souboru s I. fází díla neumožní odeslání na alespoň jednu z  e-mailových 

adres dle předchozího bodu odst. 4 písm. a) tohoto článku smlouvy, dohodnou se smluvní 

strany na jiném náhradním způsobu předání I. fáze díla objednateli (zejm. prostřednictvím 

úložny, či na vhodném nosiči dat v sídle objednatele).  

iii. Objednatel je povinen nejpozději následující pracovní den po obdržení I. fáze díla 

písemně potvrdit zhotoviteli řádné doručení I. fáze díla a oznámit zhotoviteli, kterou ze 2 

variant řešení návrhu expozice si vybral (dále jen „vybraný návrh expozice“). Objednatel 

je dále povinen v téže lhůtě sdělit své případné připomínky k jím vybranému návrhu 

expozice. Zhotovitel je následně povinen do 2 pracovních dnů případné připomínky ve 

vybraném návrhu expozice zohlednit, není-li to z technických či jiných důvodů, jež zhotovitel 

není objektivně schopen ovlivnit, vyloučeno.  

iv. V případě, že bude I. fáze díla předávána objednateli formou komunikačních prostředků na 

dálku (tj. buď dle bodu i. nebo iii. odst. 4 písm. a) smlouvy), je objednatel povinen po obdržení 

návrhu expozice písemně potvrdit zhotoviteli řádné doručení návrhu expozice. 

b) II. fáze:   

Proběhne 9.5.2018,  přičemž na přesném čase započetí provádění a způsobu instalace 

expozice je zhotovitel povinen se předem písemně dohodnout s objednatelem. II. fáze díla 

musí být dokončena a odevzdána objednateli nejpozději 10.5.2018 v 8:00 hod.  

c) III. fáze:  

Proběhne 13.5.2018 bezprostředně po oficiálním ukončení akce tak, aby byla dokončena a 

odevzdána objednateli nejpozději do 3 hodin po tomto ukončení akce.  

III. Cena díla a platební podmínky 

1. Cena díla je sjednána dohodou smluvních stran a činí 216.680,- Kč bez DPH. Cena s DPH ve 

výši 21% činí 262.183,- Kč. Specifikace ceny je uvedena v příloze této smlouvy. 

2. Cena dle předchozího odstavce je konečná a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele související 

s provedením díla dle této smlouvy. Objednatel neposkytuje jakékoli zálohy. 

3. Úhrada ceny bude provedena po ukončení akce na základě daňového dokladu (dále jen 

„faktura“). Zhotovitel má právo na zaplacení ceny okamžikem řádného splnění svého závazku, 

tedy okamžikem řádného dokončení díla.   

4. Lhůta splatnosti faktury činí 24 dnů od data vystavení za předpokladu jejího doručení objednateli 

do 3 dnů od data vystavení. V případě pozdějšího doručení činí lhůta splatnosti faktury 21 dnů 

ode dne skutečného doručení faktury objednateli. 

5. Faktura musí mít veškeré náležitosti dle platných právních předpisů a její součástí musí být 

kopie protokolu o odevzdání díla podepsaná oběma smluvními stranami. V případě, že faktura 

neobsahuje tyto náležitosti nebo obsahuje nesprávné údaje, je objednatel oprávněn fakturu 

vrátit zhotoviteli a ten je povinen vystavit fakturu novou nebo ji opravit. Po tuto dobu lhůta 

splatnosti neběží a začíná plynout až okamžikem doručení nové nebo opravené faktury 

objednateli. 



 4 / 12 

6. Poskytovatel zdanitelného plnění prohlašuje, že není v souladu s § 106a zákona č. 235/2004 

Sb., o DPH v platném znění (dále jen „ZoDPH“), tzv. nespolehlivým plátcem. Smluvní strany se 

dohodly, že v případě, že Český rozhlas jako příjemce zdanitelného plnění  bude ručit v souladu 

s § 109 ZoDPH za nezaplacenou DPH (zejména v případě, že bude poskytovatel zdanitelného 

plnění prohlášen za nespolehlivého plátce), je Český rozhlas oprávněn odvést DPH přímo na 

účet příslušného správce daně. Odvedením DPH na účet příslušného správce daně 

v případech dle předchozí věty se považuje tato část ceny zdanitelného plnění za řádně 

uhrazenou. Český rozhlas je povinen o provedení úhrady DPH dle tohoto odstavce vydat 

poskytovateli zdanitelného  plnění písemný doklad. Český rozhlas má právo odstoupit od této 

smlouvy v případě, že poskytovatel zdanitelného plnění bude v průběhu trvání této smlouvy 

prohlášen za nespolehlivého plátce. 

IV. Převod práv, přechod nebezpečí škody 

1. Smluvní strany se dohodly na tom, že k převodu vlastnického práva ke každé z fází díla ze 

zhotovitele na objednatele dochází okamžikem odevzdání příslušné fáze díla objednateli. 

Současně s nabytím vlastnického práva přechází na objednatele rovněž nebezpečí škody na 

příslušné fázi díla. 

2. Okamžikem odevzdání I. fáze díla je odeslání potvrzení o řádném doručení I. fáze díla 

objednatelem zhotoviteli. Má-li objednatel k I. fázi díla připomínky, považuje se I. fáze díla za 

odevzdanou s výhradami. 

3. Okamžikem nabytí vlastnického práva k I. fázi díla zároveň nabývá objednatel rovněž oprávnění 

I. fázi díla užít (dále jen „licenci“), a to v rozsahu dle čl. VI. této smlouvy. Tato licence se 

vztahuje i na vybraný návrh expozice doplněný o připomínky objednatele dle č. II. odst. 4 písm. 

a) bodu iii této smlouvy.  

4. Okamžikem odevzdání II. a III. fáze díla objednateli je postupné splnění následujících podmínek 

v rámci každé z těchto fází:  

a) předvedení způsobilosti dané fáze díla sloužit svému účelu zhotovitelem objednateli a 

umožnění objednateli nakládat s funkční II. fází díla v místě předání dle této smlouvy; 

b) faktické předání dané fáze díla zhotovitelem objednateli bez vad a nedodělků (vč. případné 

kompletní dokumentace k dílu); 

c) podpis protokolu o odevzdání dané fáze díla oběma smluvními stranami. 

V. Vady a jakost díla  

1. Zhotovitel prohlašuje, že dílo je bez faktických a právních vad a odpovídá této smlouvě a 

platným právním předpisům. Zhotovitel je povinen při provádění díla postupovat v souladu s 

platnými právními předpisy a českými technickými normami ČSN.  

2. Zhotovitel dále prohlašuje, že vykonává autorská majetková práva k I. fázi díla a že jeho práva 

k této fázi díla nejsou a nebudou nijak – právně ani fakticky – omezena. Zhotovitel dále 

prohlašuje, že I. fáze díla vytvořená na základě této smlouvy je z právního pohledu bezvadná a 

že vůči objednateli nebudou uplatněny nároky z jakýchkoli autorských práv či oprávněné nároky 

třetích osob v souvislosti s předmětem a účelem této smlouvy. Budou-li vůči objednateli takové 

nároky uplatněny, zhotovitel se zavazuje, že nároky neprodleně uspokojí a neprodleně uhradí 

objednateli veškeré prokazatelně vzniklé škody.  

3. Zhotovitel poskytuje na dílo záruku za jakost na dobu účinnosti této smlouvy. Záruční doba 

počíná běžet k určité fázi díla okamžikem odevzdání příslušné fáze díla objednateli. Zárukou za 



 5 / 12 

jakost zhotovitel přebírá odpovědnost za to, že daná fáze díla bude po dobu odpovídající záruce 

způsobilá ke svému užití, její kvalita bude odpovídat této smlouvě a zachová si vlastnosti touto 

smlouvou vymezené, popř. obvyklé.  

4. Zhotovitel je povinen po dobu záruční doby bezplatně odstranit vadu fáze díla, která se na této 

fázi objeví, a to v případě I. fáze do 3 dnů a v případě II. a III. nejpozději do 3 hodin od jejího 

oznámení objednatelem. V případě, že bude zhotovitel v prodlení s odstraněním vady, je 

objednatel oprávněn vadu odstranit sám na náklady zhotovitele, který se mu je zavazuje 

neprodleně uhradit. 

VI. Licence k užití návrhu expozice 

1. Smluvní strany uvádí, že podmínky licence dle čl. IV., odst. 3 této smlouvy jsou následující: 

a) licence zahrnuje právo objednatele užít I. fázi díla vcelku či částečně, samostatně nebo ve 

spojení s jinými díly, v původní či upravené podobě všemi způsoby, formami a technickými 

prostředky; 

b) jedná se o licenci výhradní a zhotovitel není oprávněn I. fázi díla sám užít ani poskytnout 

třetí osobě; 

c) licence se objednateli poskytuje na dobu časově neomezenou, v rozsahu místně a 

množstevně neomezeném; 

d) objednatel je oprávněn poskytnout oprávnění tvořící licenci nebo jejich část (podlicence) k I. 

fázi díla třetí osobě, jakož i licenci nebo její část na třetí osobu postoupit; 

e) objednatel není povinen licenci využít; 

f) cena za licenci je plně zahrnuta v ceně díla dle této smlouvy a zhotovitel není oprávněn po 

objednateli požadovat úhradu jakýchkoli finančních nároků vyplývajících z udělení licence. 

VII. Řádné provedení díla 

1. Smluvní strany potvrdí odevzdání příslušné fáze díla a její převzetí objednatelem v ujednaném 

rozsahu a kvalitě podpisem protokolu o odevzdání této fáze díla, jehož vzor tvoří nedílnou 

součást této smlouvy jako její příloha, a jenž musí být součástí faktury (dále také jen jako 

„protokol o odevzdání“). Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí fáze, která není v souladu 

s touto smlouvou nebo pokud objednatel zjistí, že fáze díla vykazuje vady či nedodělky. V 

takovém případě smluvní strany sepíší protokol o odevzdání díla s výhradami, a to v rozsahu, 

v jakém došlo ke skutečnému převzetí fáze díla objednatelem, a ohledně vadné části fáze díla 

uvedou do protokolu skutečnosti, které bránily převzetí fáze a další důležité okolnosti. Smluvní 

strany dále uvedou, jaké vady či nedodělky fáze díla vykazuje a určí lhůtu k odstranění těchto 

vad či nedodělků, která však nesmí být delší než 3 dny u fáze I. a delší než 2 hodiny u fáze II. 

a III.  

2. Objednatel je oprávněn požadovat před podpisem protokolu o odevzdání provedení zkoušky 

funkčnosti dané fáze díla zhotovitelem. Zhotovitel splnil řádně svou povinnost z této smlouvy až 

okamžikem odevzdání kompletního díla bez vad a nedodělků objednateli, pokud si strany 

písemně nedohodnou něco jiného. 

3. Dílo je provedeno až okamžikem odevzdání III. fáze díla bez jakýchkoliv vad a nedodělků 

objednateli dle článku IV. této smlouvy.  



 6 / 12 

VIII. Změny smlouvy 

1. Tato smlouva může být změněna pouze písemnými dodatky ke smlouvě číslovanými vzestupně 

počínaje číslem 1 a podepsanými oprávněnými osobami obou smluvních stran.  

2. Jakékoliv jiné dokumenty zejména zápisy, protokoly, přejímky apod. se za změnu smlouvy 

nepovažují. 

3. Smluvní strany v rámci zachování právní jistoty sjednávají, že jakákoli jejich vzájemná 

komunikace (provozní záležitosti neměnící podmínky této smlouvy, konkretizace plnění, 

potvrzování si podmínek plnění, upozorňování na podstatné skutečnosti týkající se vzájemné 

spolupráce apod.) bude probíhat výhradně písemnou formou, a to vždy minimálně formou  

e-mailové korespondence (bez nutnosti zaručeného elektronického podpisu) mezi zástupci pro 

věcná jednání uvedených na titulní straně této smlouvy. Pro právní jednání směřující ke vzniku, 

změně nebo smlouvy dohody nebo pro uplatňování sankcí však není e-mailová forma 

komunikace dostačující. 

4. Pokud by některá ze smluvních stran změnila svého zástupce pro věcná jednání a/nebo jeho 

kontaktní údaje, je povinna písemně vyrozumět druhou smluvní stranu do pěti dnů po takové 

změně. Řádným doručením tohoto oznámení dojde ke změně zástupce a/nebo jeho kontaktních 

údajů bez nutnosti uzavření dodatku k této smlouvě.  

IX. Sankce, zánik smlouvy 

1. Bude-li zhotovitel v prodlení s odevzdáním I. fáze díla, zavazuje se zhotovitel zaplatit objednateli 

smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý započatý den prodlení.  

2. Bude-li zhotovitel v prodlení s odevzdáním II. fáze díla oproti termínu dohodnutém smluvními 

stranami v souladu s čl. II. odst. 4 písm. b), zavazuje se zhotovitel zaplatit objednateli smluvní 

pokutu ve výši 1.000,- Kč za každou 2. a další započatou hodinu prodlení.  

3. Bude-li zhotovitel v prodlení s odevzdáním III. fáze díla oproti termínu dohodnutém smluvními 

stranami v souladu s čl. II. odst. 4 písm. c), zavazuje se zhotovitel zaplatit objednateli smluvní 

pokutu ve výši 1.000,- Kč za každou 2. a další započatou hodinu prodlení.  

4. Ukáže-li se jakékoli z prohlášení zhotovitele uvedené v čl. V., odst. 2 této smlouvy nepravdivým 

či neúplným, je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč za 

každý jeden případ nepravdivosti či neúplnosti jakéhokoli z uvedených prohlášení. 

5. Smluvní pokutou není dotčen nárok objednatele na náhradu případné škody v plné výši vzniklé 

z téhož právního důvodu. 

6. Bude-li objednatel v prodlení se zaplacením ceny díla, zavazuje se objednatel zaplatit zhotoviteli 

smluvní pokutu ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení.  

7. Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit zejména  

a) v případě prodlení zhotovitele s odevzdáním I. fáze díla o více než 10 dní; 

b) v případě, že zhotovitel opakovaně (nejméně dvakrát) porušuje smluvní povinnosti či 

provádí dílo v rozporu s pokyny objednatele a nezjedná nápravu ani v přiměřené náhradní 

lhůtě poskytnuté objednatelem. 

 



 7 / 12 

X. Další ustanovení  

1. Smluvní strany pro vyloučení možných pochybností uvádí následující: 

a) je-li k provedení díla nutná součinnost objednatele, určí mu zhotovitel písemnou a 

prokazatelně doručenou formou přiměřenou lhůtu k jejímu poskytnutí. Uplyne-li lhůta marně, 

nemá zhotovitel právo zajistit si náhradní plnění na účet objednatele, má však právo, 

upozornil-li na to objednatele, odstoupit od smlouvy; 

b) příkazy objednatele ohledně způsobu provádění díla je zhotovitel vázán, odpovídá-li to 

povaze plnění; pokud jsou příkazy objednatele nevhodné, je zhotovitel povinen na to 

objednatele písemnou a prokazatelně doručenou formou upozornit; 

c) má-li objednatel opatřit věc k provedení díla, předá ji zhotoviteli v dohodnuté době, jinak bez 

zbytečného odkladu po uzavření smlouvy. Má se za to, že se cena díla o cenu této věci 

nesnižuje. Neopatří-li objednatel věc včas a neučiní-li tak ani na opakovanou a prokazatelně 

doručenou výzvu zhotovitele v dodatečné přiměřené době, může věc opatřit zhotovitel na 

účet objednatele, přičemž zhotovitel je povinen objednateli před opatřením věci sdělit 

písemnou a prokazatelně doručenou formou cenu takovéto věci a stanovit mu přiměřenou 

lhůtu k vyjádření; 

d) smluvní strany uvádí, že nastane-li zcela mimořádná nepředvídatelná okolnost, která 

dokončení díla podstatně ztěžuje, není kterákoli smluvní strana oprávněna požádat soud, 

aby podle svého uvážení rozhodl o spravedlivém zvýšení ceny za dílo, anebo o zrušení 

smlouvy a o tom, jak se strany vypořádají. Tímto smluvní strany přebírají nebezpečí změny 

okolností. 

XI. Závěrečná ustanovení 

1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu všemi smluvními stranami a účinnosti dnem 

jejího uveřejnění v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních 

podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o 

registru smluv), v platném znění. 

2. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou neupravená se řídí příslušnými 

ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 

3. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, z nichž objednatel obdrží 

dva a zhotovitel jeden. 

4. Pro případ sporu vzniklého mezi smluvními stranami se v souladu s ustanovením § 89a zákona 

č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, ve znění pozdějších předpisů, sjednává jako místně 

příslušný soud obecný soud podle sídla objednatele. 

5. Smluvní strany tímto výslovně uvádí, že tato smlouva je závazná až okamžikem jejího 

podepsání oběma smluvními stranami. Zhotovitel tímto bere na vědomí, že v důsledku 

specifického organizačního uspořádání objednatele smluvní strany vylučují pravidla dle 

ustanovení § 1728 a 1729 OZ o předsmluvní odpovědnosti a zhotovitel nemá právo ve smyslu 

§ 2910 OZ po objednateli požadovat při neuzavření smlouvy náhradu škody. 

6. Tato smlouva včetně jejích příloh a případných změn bude uveřejněna objednatelem v registru 

smluv v souladu se zákonem o registru smluv. Pokud smlouvu uveřejní v registru smluv 

zhotovitel, zašle ČRo potvrzení o uveřejnění této smlouvy bez zbytečného odkladu. Tento 

odstavec je samostatnou dohodou smluvních stran oddělitelnou od ostatních ustanovení 

smlouvy. 



 8 / 12 

 

7. Nedílnou součástí této smlouvy je její: 

 Příloha – Specifikace díla; 

Příloha – Plánek umístění expozice; 

Příloha – Protokol o odevzdání. 

 

V Praze dne 30. 4. 2018 V Praze dne 30. 4. 2018 

Za objednatele 

xxxxxxxxxxxxxx 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

Za zhotovitele 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

 

 

 

 
  



 9 / 12 

 

PŘÍLOHA – PROTOKOL O ODEVZDÁNÍ 

 

Český rozhlas 

IČ 45245053, DIČ CZ45245053 

zástupce pro věcná jednání  xxxxxxxxxxxxxxxx 

         tel.: xxxxxxxxxxxxxxxxxx 

         e-mail: xxxxxxxxxxxxxxxx 

 (dále jen jako „přebírající“) 

 

a 

 

MLT s.r.o. 

IČ: 45352895, DIČ: CZ45352895 

zástupce pro věcná jednání  xxxxxxxxxxxxxxxxx 

         tel.: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx 

         e-mail: xxxxxxxxxxxxxxx 

(dále jen jako „předávající“) 

I.  

1. Smluvní strany uvádí, že na základě smlouvy o dílo ze dne 30. 4. 2018 odevzdal níže 

uvedeného dne předávající (jako zhotovitel) přebírajícímu (jako objednateli) II. fázi díla (dále jen 

„fáze díla“):  

II. fáze díla - Expozice, její vybavení i veškeré grafika byla vyhotovena a předána objednateli 

v souladu s projektem. 

2. Přebírající po prohlídce fáze díla potvrzuje odevzdání fáze díla v ujednaném rozsahu a 

kvalitě.  

3. Pro případ, že fáze dílo nebyla dodána v ujednaném rozsahu a kvalitě a přebírající z tohoto 

důvodu odmítá fázi díla převzít, smluvní strany níže uvedou skutečnosti, které bránily převzetí, 

rozsah vadnosti fáze díla, termín dodání fáze díla bez vad a nedodělků a další důležité okolnosti: 

 …………………………………………………………………………………………………… 

…………………………………………………………………………………………………… 

…………………………………………………………………………………………………… 

4. Tento protokol je vyhotoven ve dvou vyhotoveních s platností originálu, z nichž každá smluvní 

strana obdrží po jednom vyhotovení. 

V Praze dne 9. 5. 2018 V Praze dne 9. 5. 2018 

Za přebírajícího 

xxxxxxxxxxxxxx  

xxxxxxxxxxxxxxx 

Za předávajícího 

xxxxxxxxxxxxxxxxx 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx