Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5492267: Smlouva o poskytnutí servisních služeb - E-ZAK

Příloha smlouva_123-18.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo


Stránka 1 z 11

Smlouva o poskytnutí servisních služeb

č. sml. klienta: NŘZ/Ko/123/18

Palivový kombinát Ústí, s. p., se sídlem Hrbovická 2, 403 39 Chlumec, IČ: 00007536, DIČ: CZ00007536, zapsaná
v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl AXVIII, vložka 433, jehož jménem
jedná Ing. Petr Lenc, ředitel

(dále jen „klient“)

a

QCM, s.r.o., se sídlem Bellova 370/40, 623 00 Brno, IČ: 26262525, DIČ: CZ26262525, zapsaná v obchodním
rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 40722, poštovní a administrativní kontakt QCM,
s.r.o., Heršpická 813/5, 639 00 Brno, jejímž jménem jedná Ing. David Horký, jednatel

(dále jen „poskytovatel“)

(klient a poskytovatel dále společně též jako „smluvní strany“ a každý z nich jednotlivě jako „smluvní strana“)

Vzhledem k tomu, že:

(A) Poskytovatel je vykonavatelem majetkových autorských práv k E-ZAKu;

(B) Klient má zájem užívání počítačového programu E-ZAK prostřednictvím dálkového přístupu;

(C) Klient má zájem si pronajmout od poskytovatele datové úložiště v souvislosti s užíváním E-ZAKu;

(D) Klient má zájem na poskytování servisních služeb v souvislosti s užíváním E-ZAKu;

(E) Poskytovatel má zájem udělit klientovi nevýhradní licenci k užívání E-ZAKu prostřednictvím dálkového
přístupu;

(F) Poskytovatel má zájem pronajmout klientovi datové úložiště;

(G) Poskytovatel má zájem poskytovat klientovi servisní služby;

bylo dohodnuto následující:

1. Definice

1.1 V této Dohodě:

„E-ZAK“ znamená počítačový program ve smyslu ust. § 2 odst. 2 Autorského zákona s názvem E-ZAK,
který je elektronickým nástrojem pro administrování veřejných zakázek, jehož hlavními funkcionalitami
jsou: (i) Profil zadavatele s přizpůsobením vzhledu, (ii) Zadávací postupy pro nadlimitní a podlimitní
veřejné zakázky dle zákona, (iii) Poskytování zadávací dokumentace a dodatečných informací, (iv)
Formuláře VVZ, (v) Elektronické podepisování elektronických úkonů. (vi) Evidence interní a veřejné
dokumentace k veřejné zakázce, (vii) Rámcové smlouvy, (viii) Zastoupení zadavatele v řízení, (ix)
Hosting, aktualizace, zálohování a (x) Školení; Bližší specifikace počítačového programu E-ZAK je
uvedena na internetové stránce dostupné z internetové adresy www.ezak.cz; Počítačový program
E-ZAK je nehmotnou věcí (věcí bez hmotné podstaty) ve smyslu ust. § 496 odst. 2 Občanského
zákoníku.

„Smlouva“ znamená tuto Smlouvu o poskytnutí servisních služeb;

„Občanský zákoník“ znamená zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění;

„Autorský zákon“ znamená zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění;



Stránka 2 z 11

2. Předmět Smlouvy

Poskytovatel touto Smlouvou se zavazuje

a) poskytnout klientovi nevýhradní licenci k E-ZAKu za podmínek uvedených v čl. 3 této Smlouvy,

b) pronajmout klientovi datové úložiště za podmínek uvedených v čl. 4 této Smlouvy,

c) poskytovat klientovi servisní služby k E-ZAKu za podmínek uvedených v čl. 5 této Smlouvy.

3. Poskytnutí licence

3.1 Poskytovatel tímto poskytuje Klientovi nevýhradní licenci k užívání počítačového programu E-ZAK
za podmínek uvedených v tomto čl. 3 Smlouvy a Klient takové poskytnutí licence akceptuje. Rozsah
licence je uveden v příloze č. 1.

3.2 Nevýhradní licence je poskytnuta na dobu účinnosti této Smlouvy pro území České republiky
a výhradně ke způsobu užívání počítačového programu E-ZAK dálkovým přístupem prostřednictvím
sítě Internet.

3.3 Klient není oprávněn poskytnout podlicenci k užívání E-ZAKu žádné třetí osobě.

3.4 Klient není oprávněn zpřístupnit E-ZAK a/nebo udělit přístupová práva a/nebo zřídit uživatelský účet
k E-ZAKu a/nebo umožnit třetí osobě užívání E-ZAKu vyjma zaměstnanců klienta a/nebo jeho
statutárních zástupců.

3.5 Ukončením účinnosti této Smlouvy uplynutím výpovědní doby nebo odstoupením od této Smlouvy
licence zaniká.

3.6 Klient není oprávněn činit kopie E-ZAKu a/nebo jakkoliv upravovat E-ZAK či jej spojovat s jiným dílem,
zejména s jiným počítačovým programem.

3.7 Licence je poskytnuta s uzavřeným zdrojovým kódem k E-ZAKu, tedy klient nemá právo zobrazovat
a/nebo znát zdrojový kód E-ZAKu.

4. Pronájem datového úložiště

4.1 Poskytovatel tímto pronajímá datové úložiště specifikované v Příloze č. 2 této Smlouvy klientovi, a to
za účelem instalace a uložení E-ZAKu a elektronických dokumentů (ve formě souborů elektronických
dat) vložených Klientem do E-ZAKu.

4.2 Klient má pouze právo dálkového přístupu k úložišti prostřednictvím sítě Internet. Klient nemá právo
s úložištěm fyzicky disponovat.

4.3 Poskytovatel má právo provádět odstávky datového úložiště za účelem jeho údržby a klient bere
na vědomí, že při odstávce nebude datové úložiště dostupné prostřednictvím sítě Internet.
Poskytovatel má povinnost předem upozornit klienta na odstávku datového úložiště.

5. Poskytování servisních služeb

5.1 Poskytovatel se touto smlouvou zavazuje poskytovat klientovi servisní služby spojené se E-ZAKem (dále
jen „servisní služby“) vlastním jménem a na vlastní odpovědnost, přičemž bližší vymezení těchto
služeb a podmínek jejich poskytování je uvedeno v příloze č. 3 této smlouvy. Klient se zavazuje platit
poskytovateli za poskytování servisních služeb podle této smlouvy odměnu.



Stránka 3 z 11

5.2 Servisní služby je poskytovatel povinen zajistit nepřetržitě po celou dobu účinnosti této smlouvy,
pokud jsou řádně plněny další podmínky této smlouvy ze strany klienta, s výjimkou případů vyšší moci.

5.3  Pro nahlášení závady je klient povinen použít kontakty servisní podpory poskytovatele:

Středisko podpory: www.qcm.cz/podpora
Email: podpora@ezak.cz
Telefon: 538 702 719

5.4 Za řádné a prokazatelné nahlášení závady se pro účely této Smlouvy rozumí nahlášení závady spolu
s jejím popisem jednoznačně identifikujícím danou závadu způsobem popsaným v odstavci 5.3 této
Smlouvy, a to pouze kontaktní osobou klienta. Jestliže bude závada nahlášena poskytovateli jinou
osobou než kontaktní osobou klienta, vyhrazuje si poskytovatel v případě pochybností právo ověřit
oprávněnost nahlášené závady u kontaktní osoby klienta. V takovém případě počíná reakční doba
specifikovaná v příloze č. 3 této smlouvy ve vztahu k příslušné závadě běžet až od okamžiku potvrzení
oprávněného nahlášení závady ze strany kontaktní osoby klienta.

Kontaktní osoba klienta:  xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Email: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Telefon: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

5.5 Poskytovatel má právo odpojit E-ZAK od přístupu ze sítě Internet za účelem údržby E-ZAKu nebo
souvisejícího softwaru, přičemž má povinnosti oznámit klientovi termíny na údržbu E-ZAKu
či souvisejícího softwaru, a to za podmínek blíže uvedených v příloze č. 3 této smlouvy. Klient bere
na vědomí, že E-ZAK nebude po dobu údržby dostupný prostřednictvím sítě Internet. Doba údržby
podle tohoto odstavce neznamená porušení smlouvy a parametrů servisních služeb v ní uvedených.

5.6 Klient má právo na řádné a včasné poskytnutí servisních služeb ze strany poskytovatele za podmínek
stanovených touto Smlouvou.

5.7 Klient je povinen zajistit na žádost poskytovatele na své vlastní náklady a bez zbytečného odkladu
po obdržení žádosti součinnost svých zaměstnanců při řešení problémů a závad.

5.8 Jestliže je pro řádné poskytnutí servisních služeb podle této Smlouvy zapotřebí součinnosti třetí osoby
a/nebo se poskytnutí servisních služeb týká také softwarového či jiného obdobného produktu třetí
osoby, je klient povinen na své náklady zajistit součinnost takové třetí osoby v termínech a v rozsahu
požadovaném poskytovatelem.

5.9 Klient bere na vědomí, že jeho prodlení se splněním povinnosti podle odstavce 5.7 a/nebo odstavce
5.8 této smlouvy a/nebo prodlení třetí osoby při poskytnutí součinnosti v požadovaném rozsahu podle
odstavce 5.8 této Smlouvy má vliv na plnění termínu pro poskytnutí služeb poskytovatelem. Jestliže
se tedy dostane klient do prodlení se splněním povinnosti podle odstavce 5.7 a/nebo odstavce 5.8 této
Smlouvy a/nebo se dostane třetí osoba do prodlení s poskytnutím součinnosti v požadovaném rozsahu
podle odstavce 5.8 této Smlouvy, o stejnou dobu prodlení se prodlužuje termín pro poskytnutí
příslušné služby poskytovatelem.

6. Licenční poplatek, nájemné, odměna a zvláštní odměna

6.1 Klient se zavazuje zaplatit poskytovateli za poskytnutí licence podle čl. 3 této Smlouvy úplatu ve výši
60 000 Kč (slovy: šedesát tisíc korun českých) bez DPH (dále jen „licenční poplatek“). Licenční poplatek
za poskytnutí licence byl smluvními stranami dohodnut jako jednorázová platba, která není závislá na
době trvání licence.

6.2 Licenční poplatek podle odst. 6.1 této Smlouvy je splatný na základě příslušného daňového dokladu
(faktury) vystaveného poskytovatelem bez zbytečného odkladu po uzavření této smlouvy. Smluvní



Stránka 4 z 11

strany se dohodly na splatnosti 14 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu (faktury)
klientovi.

6.3 Klient prohlašuje, že si je vědom skutečnosti, že podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb.,
o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole),
ve znění pozdějších předpisů, je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly
prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů.

6.4 Klient je povinen platit poskytovateli nájemné za nájem datového úložiště podle čl. 4 této Smlouvy,
a to ve výši 3 000 Kč (slovy: tři tisíce korun českých) bez DPH za každý kalendářní měsíc trvání
nájemního vztahu (dále jen „nájemné“). Nájemné je splatné spolu s odměnou za servisní služby, jak je
stanoveno níže v tomto článku.

6.5 Klient je povinen platit poskytovateli za poskytování servisních služeb podle čl. 5 této Smlouvy
v rozsahu uvedeném v příloze č. 3 této smlouvy odměnu. Smluvní strany se dohodly, že výše odměny
činí 3 000 Kč (slovy: tři tisíce korun českých) bez DPH měsíčně (dále jen „odměna“). Jestliže tato
smlouva nabude účinnosti v průběhu kalendářního měsíce, přísluší poskytovateli za tento měsíc
alikvotní část odměny vypočtená podle doby zbývající do konce příslušného kalendářního měsíce.

6.6 Jestliže si klient objedná poskytnutí dalších služeb od poskytovatele nad rozsah uvedený v příloze č. 3
této Smlouvy, smluvní strany se dohodly, že za poskytnutí těchto služeb je objednatel povinen zaplatit
poskytovateli zvláštní odměnu. Její výše se vypočte podle objemu takto poskytnutých služeb
a paušálních hodinových sazeb poskytovatele uvedených v příloze č. 4 této smlouvy (dále jen „zvláštní
odměna“). Smluvní strany se dohodly, že nejmenší účtovatelný interval těchto dalších služeb činí
0,5 hodiny.

6.7 Do pěti (5) pracovních dnů po ukončení každého kalendářního měsíce účinnosti této Smlouvy,
ve kterém byly poskytnuty další služby podle odstavce 6.6, zašle poskytovatel klientovi přehled těchto
servisních služeb s uvedením jejich délky a účtované hodinové sazby. Klient má poté lhůtu tří (3)
pracovních dnů na to, aby se k tomuto přehledu vyjádřil. Pokud klient s tímto přehledem nesouhlasí, je
povinen o tom informovat poskytovatele ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Poté zahájí smluvní
strany jednání, aby odstranily vzniklé rozpory. Marné uplynutí lhůty stanovené klientovi pro vyjádření
k přehledu dalších služeb znamená, že klient s tímto přehledem souhlasí a nemá k němu námitek.

6.8 Do deseti (10) kalendářních dnů po uplynutí každého kalendářního měsíce účinnosti této smlouvy, ne
však dříve než dojde k odsouhlasení dalších servisních služeb ve smyslu odstavce 6.6 této Smlouvy,
vystaví poskytovatel fakturu na zaplacení odměny a zvláštní odměny a nájemného. Splatnost faktury
činí čtrnáct (14) dnů ode dne jejího doručení objednateli. Jestliže objednatel rozporuje přehled dalších
služeb poskytnutý poskytovatelem ve smyslu odstavce 6.7 této Smlouvy, je poskytovatel oprávněn
ve lhůtě uvedené v první větě tohoto odstavce vystavit samostatně fakturu na zaplacení odměny.
Fakturu na zaplacení zvláštní odměny vystaví pak bez zbytečného odkladu poté, co se dohodne
na rozsahu dalších služeb poskytnutých objednateli v příslušném měsíci.

6.9 Smluvní strany se dohodly, že v každém dalším roce trvání této smlouvy bude jak odměna za servisní
služby, tak i paušální hodinové sazby za servisní služby zvyšovány o průměrnou roční míru inflace
uveřejněnou Českým statistickým úřadem, či jakýmkoliv jiným úřadem ČR tento nahrazujícím,
za uplynulý kalendářní rok. Zvýšení nabude účinnosti doručením písemného oznámení poskytovatele
klientovi, které bude obsahovat novou výši odměny a nové paušální hodinové sazby podle přílohy 4.

6.10 Jestliže se dostane klient do prodlení se zaplacením odměny za poskytnutí licence a/nebo odměny
za servisní služby a/nebo nájemného po dobu delší než třicet dnů, je poskytovatel oprávněn od této
smlouvy odstoupit písemným oznámením doručeným klientovi.



Stránka 5 z 11

6.11 Poskytovatel prohlašuje, že není nespolehlivou osobou a ani nespolehlivým plátcem daně dle zákona
č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že se Poskytovatel
stane nespolehlivou osobou nebo nespolehlivým plátcem ve smyslu tohoto zákona v průběhu
realizace Smlouvy, bude faktura za již poskytnuté služby hrazena Klientem tak, že:

- část faktury vystavené Poskytovatelem odpovídající výši DPH bude uhrazena Klientem přímo
na účet správce daně postupem dle § 109a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
ve znění pozdějších předpisů, a

- základ daně bude uhrazen na účet Poskytovatele.
6.12 Poskytovatel prohlašuje, že účet uvedený na daňovém dokladu je účtem Poskytovatele zveřejněný

správcem daně způsobem umožňující dálkový přístup dle ustanovení § 96 odst. 2 zákona č. 235/2004,
Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že uvedený účet nebude účtem
Poskytovatele zveřejněný správcem daně způsobem umožňující dálkový přístup, bude faktura za již
poskytnuté služby hrazena Klientem tak, že:

- část faktury vystavené Poskytovatelem odpovídající výši DPH bude uhrazena Klientem přímo
na účet správce daně postupem dle § 109a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
ve znění pozdějších předpisů, a

- základ daně bude uhrazen na účet Poskytovatele.

7. Výpověď

7.1  Tato smlouva je uzavřena na dobu neurčitou. Každá ze smluvních stran má právo tuto smlouvu
vypovědět písemným oznámením doručeným druhé smluvní straně. Výpovědní lhůta činí šest (6)
měsíců a počíná běžet první den měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena
druhé smluvní straně.

8. Smluvní sankce

8.1 Jestliže se dostane poskytovatel do prodlení s plněním povinností plynoucích z této smlouvy, je
povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z odměny podle odstavce 6.4 nebo 6.5 této
smlouvy za každý den prodlení.

8.2 Jestliže se dostane klient do prodlení se splněním své povinnosti zaplatit fakturu podle odst. 6.2
a/nebo 6.8 této Smlouvy řádně (tj. v plné výši) a v uvedeném termínu splatnosti, je povinen zaplatit
poskytovateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z celkové částky uvedené na příslušné faktuře za každý
den prodlení.

8.3 Zaplacení smluvní pokuty nemá vliv na právo poškozené smluvní strany žádat náhradu škody v plném
rozsahu.

9. Odpovědnost za škodu

9.1  Odpovědnost za škodu se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.

10. Vyšší moc

10.1 Smluvní strany se zprošťují veškeré odpovědnosti za nesplnění svých povinností z této smlouvy
po dobu trvání vyšší moci do té míry, pokud po nich nebylo možné rozumně požadovat, aby neplnění
svých povinností z této smlouvy v důsledku vyšší moci předešly.

10.2 Za vyšší moc je ve smyslu této smlouvy považována každá událost nezávislá na vůli smluvních stran,
která znemožňuje plnění smluvních závazků a kterou nebylo možno předvídat v době vzniku této
smlouvy. Za vyšší moc se z hlediska této smlouvy považuje zejména přírodní katastrofa, požár, výbuch,
silné vichřice, zemětřesení, záplavy, válka, stávka nebo jiné události, které jsou mimo jakoukoliv
kontrolu smluvních stran.



Stránka 6 z 11

10.3 Po dobu trvání vyšší moci se plnění závazků dle této smlouvy pozastavuje do doby ukončení vyšší moci,
popř. odstranění jejích následků, kdy se obě smluvní strany dohodnou písemně na změně některých
ustanovení této smlouvy. Lhůta pro oznámení vzniku a ukončení vyšší moci je sedm (7) kalendářních
dní a začíná běžet ode dne, kdy se kterákoliv ze smluvních stran o vzniku či ukončení vyšší moci dozví.
Každá ze smluvních stran je povinna neprodleně po zjištění případu vyšší moci zahájit kroky vedoucí
k odstranění tohoto stavu.

11. Závěrečná ustanovení

11.1 Tato smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními Občanského
zákoníku.

11.2 Tato smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran ohledně předmětu této smlouvy.

11.3 Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze na základě písemných dodatků podepsaných
oběma Smluvními stranami.

11.4 Veškeré přílohy této Smlouvy jsou její neoddělitelnou součástí.

11.5 V případě, že se kterékoli ustanovení této smlouvy stane neplatným, neúčinným, nebo
nevynutitelným, zůstávají ostatní ustanovení této smlouvy platná, účinná, resp. vynutitelná, pokud
z povahy této smlouvy nebo z jejího obsahu anebo z okolností, za nichž byla uzavřena, nevyplývá,
že takové neplatné, neúčinné, resp. nevynutitelné ustanovení nelze oddělit od ostatního obsahu této
smlouvy.

11.6 Veškeré spory vznikající z této smlouvy a/nebo v souvislosti s ní, které se nepodaří vyřešit dohodou
smluvních stran do jednoho (1) měsíce ode dne vzniku sporu, budou rozhodovány věcně a místně
příslušnými obecnými soudy České republiky.

11.7 V patičce profilu zadavatele bude umístěn aktivní odkaz s textem „QCM – o software“ vedoucí na
stránku http://www.ezak.cz.

11.8 Poskytovatel bere na vědomí, že Klient je povinným subjektem dle zákona č. 106/1999 Sb.,
o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a subjektem, který je povinen
uveřejňovat smlouvy prostřednictvím registru smluv na základě zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „zákon o registru smluv“).

11.9 Smluvní strany se dohodly, že Klient zašle tuto Smlouvu k uveřejnění prostřednictvím registru smluv na
základě zákona o registru smluv bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 15 dnů od uzavření této
Smlouvy. Tím není dotčeno oprávnění Poskytovatele zaslat tuto Smlouvu k uveřejnění prostřednictvím
registru smluv nezávisle na výše uvedeném ujednání, a to zejména v případě, že Klient bude v prodlení
se splněním výše uvedené povinnosti. Poskytovatel se zavazuje doručit Smlouvu po jejím podpisu
Klientovi bez zbytečného odkladu.

11.10 Poskytovatel se zavazuje nakládat s osobními údaji fyzických osob, které mu budou sděleny Klientem
v souvislosti s předmětem plnění dle této Smlouvy, v souladu s obecně závaznými právními předpisy
a dále s účinností ode dne 25. května 2018 v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)
2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu
těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES.

http://www.ezak.cz/


Stránka 7 z 11

11.11 Smluvní strany ujednávají, že Klient je oprávněn odstoupit od této smlouvy v případě, že bude
u druhé smluvní strany odhaleno závažné jednání proti lidským právům či všeobecně uznávaným
etickým a morálním standardům.

11.12 Poskytovatel je oprávněn uveřejnit na svých webových stránkách PR článek o spuštění nástroje
s odkazem na implementovanou aplikaci / software „E-ZAK“ objednatele.

11.13 Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech. Každá ze smluvních stran obdrží po jednom řádně
podepsaném stejnopisu.

11.14 Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu statutárními orgány obou Smluvních stran
a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv dle zákona o registru smluv.

V Brně dne 4. 5. 2018 v Chlumci 24. 4. 2018

Poskytovatel Klient

........................................                                                                       .........…...........................
       Ing. David Horký Ing. Petr Lenc
             jednatel      ředitel
          QCM, s.r.o.                                                                            Palivový kombinát Ústí, státní podnik



Stránka 8 z 11

Příloha č. 1

Licence elektronického nástroje E-ZAK

• Licence pro neomezený počet uživatelů klienta.
• Počet veřejných zakázek (všech rozsahů) /rok bez omezení do vyhrazené kapacity diskového prostoru.
• Počet dodavatelů není omezen.

E-ZAK základní funkcionality

Součástí verze E-ZAK jsou tyto základní funkcionality:

• Profil zadavatele s přizpůsobením vzhledu
• Zadávací postupy pro nadlimitní a podlimitní veřejné zakázky dle zákona
• Poskytování zadávací dokumentace a dodatečných informací
• Formuláře Věstníku veřejných zakázek (VVZ)
• Elektronické podepisování elektronických úkonů
• Evidence interní a veřejné dokumentace k veřejné zakázce
• Rámcové smlouvy
• Zastoupení zadavatele v řízení

E-ZAK rozšiřující funkcionality

• Podpora zadávání VZ malého rozsahu
• Synchronizace s Věstníkem veřejných zakázek, číselníky, rozšířený profil
• Příjem el. nabídek a žádostí o účast
• Hodnocení nabídek
• Auditní funkce role, historie operací, statistiky
• Audit – export do HTML s časovým razítkem
• Napojení databáze organizací na ARES
• Podrobné vyhledávání
• Procesní šablony PDF
• Uživatelské definice šablon oprávnění
• Propojení s tržištěm Gemin



Stránka 9 z 11

Příloha č. 2

Specifikace datového úložiště pro elektronický nástroj E-ZAK

• Aplikační hosting na serverech umístěných na páteřní internetové lince.

• Aktualizace a správa prostředí aplikačního serveru.

• Provoz a garantovaná dostupnost aplikace 99,5% v měsíci.

• Kapacita vyhrazeného diskového prostoru 20 GB. Vyhrazený diskový prostor se použije na veškerá
data objednatele, tedy zejména na aplikaci, databázi, zálohy dat, a další systémem uložená data.

• Ochrana před útoky ze sítě internet pokročilými pravidly firewallu.

• Monitoring serveru monitorovacím systémem.

• Housing serveru v klimatizovaných prostorách s kompletně zálohovaným napájením pomocí UPS a
diesel agregátu.

• Zálohování aplikací i dat. Obsah záloh bude ukládán na záložní server poskytovatele. Objem záloh
se započítává do alokovaného diskového prostoru.



Stránka 10 z 11

Příloha č. 3

Specifikace servisních služeb pro elektronický nástroj E-ZAK

• Technická podpora objednatele za úplatu při práci s elektronickým nástrojem v pracovní dny
v době od 9:00 do 17:00 hod. V ceně služeb je zahrnuta 1 kreditní hodina měsíčně.

• Garance rozvoje a legislativní správnosti aplikace. Je možné, podle požadavků objednatele
a návrhů poskytovatele dále rozvíjet aplikaci dle dohodnuté specifikace a ceny.

• Minimální čerpatelný interval technické podpory je 30 minut.

• Doba údržby elektronického nástroje E-ZAK a/nebo souvisejícího softwaru neznamená porušení
smlouvy a parametrů servisních služeb v ní uvedených, pokud bude spojena s maximálně 90 minut
dlouhým přerušením poskytování služeb. Tato údržba se nepočítá do času dostupnosti, nebo
výpadku a musí být poskytovatelem nahlášena minimálně 5 pracovních dní předem.

Reakční doba při řešení incidentů/závad

Kategorie
problému

Doba k zahájení prací (h) Délka opravy
(h)

Práce jsou zahajovány a prováděny v době

A 4 8 8x5 (9.00 - 17.00 v pracovních dnech)

B 8 16 8x5 (9.00 - 17.00 v pracovních dnech)

C 16 24 8x5 (9.00 - 17.00 v pracovních dnech)

D 48 240 8x5 (9.00 - 17.00 v pracovních dnech)

• Doba k zahájení oprav – garantovaný čas, kdy se započne s pracemi na odstranění problému.
Počítá se od prokazatelného nahlášení závady, viz čl. 5.4 servisní smlouvy

• Délka opravy – maximální doba, po kterou trvá oprava. Počítá se od zahájení opravy

• Práce jsou zahajovány v době – garantovaná provozní doba servisního oddělení, kdy je možné
hlásit problémy a během které jsou opravy realizovány.

Definice kategorie problémů

• A – Fatální problémy:
úplná nedostupnost aplikace, server neodpovídá na portu TCP/80 nebo 443,. Mezi fatální
problémy náleží rovněž neautorizovaná změna obsahu aplikace.

• B – Kritické problémy:
Server odpovídá, ale nezobrazuje korektní data, případně hlásí systémovou chybu, nebo chybu ke
kódu elektronického nástroje. Návštěvníci nemohou aplikaci plnohodnotně užívat.

• C – Závažné problémy:
Aplikace pracuje korektně, ale s aplikací nemohou pracovat administrátoři Objednatele, kvůli
chybám systému.

• D – Nezávažné problémy:
Návštěvníci i administrátoři mohou s aplikací plnohodnotně pracovat, ale v aplikaci se vyskytlo
chování, které je v rozporu s uživatelskou dokumentací.



Stránka 11 z 11

Příloha č. 4

Ceník prací poskytovatele

Standardní ceník QCM, s.r.o. platný od 1. 1. 2018, při DPH sazbě 21%.

 Položka Cena bez DPH

1. Vedení projektu, analytické práce 1 800 Kč/hod
2. Odborné práce (programování, stylování, technické práce, školení) 1 500 Kč/hod

3. Rutinní práce (elektronické zpracování podkladů, plnění obsahu aplikace,
monitoring serverů, čtení logů) 1 300 Kč/hod

 4. Konzultace k administraci veřejné zakázky a související poradenství 1 800 Kč/hod
 5. 1 GB diskového prostoru nad sjednaný limit 150 Kč/měsíc


	E-ZAK základní funkcionality
	E-ZAK rozšiřující funkcionality