Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5533135: Oprava havarijního stavu chodníku před p.č. 1681/53 v Bílině

Příloha OBJEDNÁVKA 088.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA 088.docx


OBJEDNÁVKA
Město BílinaOdbor nemovitostí a investic V Bílině dne: 11.05.2018Břežánská 50/4 Objednávka č.: 088/2018/Bu418 31 Bílina Financováno z: chodníkyIČ: 00266230 Tel. Kontakt: DIČ: CZ00266230 E-mail: bures@bilina.cz
č. ú.: Vystavil: Ing. Jaroslav Bureš, MBA

INVEST – STAR, s.r.o.Sadová 40418 01 Bílina - ChudeřiceIČ: 25452941
Město Bílina objednává:Opravu havarijního stavu chodníku před p.č. 1681/53 v Bílině dle cenové nabídky, která je nedílnou součástítéto objednávky.
Termín dodání: 06/2018Cena bez DPH činí: 139.435,50 Kč (Sazba DPH 21%: 29.281 Kč)Cena celkem: 168.717 Kč vč. DPHZpůsob dodání: dodavatelskyZáruka: 36 měsíců

Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele,že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti.
Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti uvedené v zákoně č. 89/2012 Sb. Občanskýzákoník, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví  a § 28 zákona č.235/2004 Sb. zákon o DPH. Na základěustanovení § 109 odst. 2, písm. c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účtyzveřejněné na Daňovém portálu MFČR.
Město Bílina prohlašuje, že objednávka je/není předmětem zdanitelného plnění, a proto bude/nebude provýše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH.
Fakturu zašlete na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina
Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii!
Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabýváúčinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portáleveřejné správy.
Penále: Za nedodržení termínu realizace  0,3% z ceny díla bez DPH za každý den prodlení.
Příkazce operace: Převzal: Správce rozpočtu:Ing. Oldřich Lukeš Jana Matějovská15.05.2018