Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Monitorovací zpráva 1 Zpráva o činnosti č. OLP/1906/2017 ke smlouvě o poskytování sociální služby Průběžná zpráva o poskytování sociální služby Tato příloha je závaznou a nedílnou součástí smlouvy č. OLP/ 1906/2017 o poskytování sociální služby uzavřenou dne……… mezi Libereckým Krajem se sídlem U Jezu 642/2a, PSČ 461 80, Liberec 2, IČ 70891508, zastoupený xxxxxx, hejtmanem, jako objednatelem na straně jedné a subjektem uvedeným v části 1 této přílohy jako poskytovatelem na straně druhé. PRŮBĚŽNÉ (ZÁVĚREČNÉ) ZPRÁVY O POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY Průběžnou zprávu je třeba vyplnit, elektronicky odeslat objednavateli, následně vytisknout a podepsanou odeslat objednavateli i v listinné podobě. Průběžná zpráva se může změnit na základě průběžných změn ze strany řídícího orgánu Ministerstva práce a sociálních věcí či Libereckého kraje. 1. ÚDAJE O ZPRÁVĚ Číslo smlouvy o poskytování sociálních služeb OLP/1906/2017 Název služby Osobní asistence Druh a forma služby Terénní služba sociální péče § č. 39 Zák. 108/2006 Sb. Celková výše finanční podpory v Kč 5 568 000,-Kč Datum zahájení realizace Datum ukončení realizace Pořadové číslo zprávy Sledované období Začátek Konec Typ zprávy Průběžná Závěrečná Datum vypracování zprávy 2. ÚDAJE O POSKYTOVATELI A ZHOTOVITELI ZPRÁVY Název poskytovatele DH Liberec, o.p.s. IČO xxxxxx Statutární zástupce: jméno, příjmení, funkce xxxxxx, ředitel Jméno a příjmení zhotovitele zprávy xxxxxx Telefonní číslo/Fax xxxxxx E-mail xxxxxx 2 A. VĚCNÁ ČÁST ZPRÁVY 3. REALIZOVANÁ SLUŽBA Popis průběhu služby za monitorovací období Místo poskytování sociální služby Soulad informací: smlouva s uživatelem služby, registrační údaje; výzva k podání nabídky; smlouva o poskytování sociální služby atd. Je kapacita služby uvedená ve smlouvě v souladu s kapacitou služby dle registru poskytovatelů sociálních služeb v rozhodnutí o registraci služby? Doba poskytování služby, provozní hodiny Organizační a personální zabezpečení služby, včetně kvantifikací zapojených osob Uveďte jmenný seznam zapojených osob, jejich úvazky a pracovní činnosti Popis cílové skupiny, její soulad s definovanou cílovou skupinou ve smlouvě Identifikované dopady z poskytování služby, zhodnoťte přínos z Vámi poskytovaných služeb za monitorované období Problémy při poskytování služby Další informace o realizované službě, včetně akcí, které přímo s realizací služby nesouvisí 3 4. PUBLICITA Popište, jaké nástroje publicity jste využili pro informování o Vaší činnosti a informování cílové skupiny o poskytované službě. Přiložte letáky, inzerce, články z novin, je-li to relevantní. 5. KONTROLY (KÚ Libereckého kraje, finanční úřad, ČSSZ, zdravotní pojišťovny, hygienické stanice úřady práce a jiné) Byla ve sledovaném období u Vás provedena kontrola? Ano Ne Název subjektu, který provádí/provedl kontrolu Datum kontroly Číslo kontroly Uveďte závěry provedené kontroly Splnili jste uložená nápravná opatření? Ano Ne Částečně Nebyla uložena Doplňující informace 6. MONITOROVACÍ INDIKÁTORY Uveďte, jaké zdroje dat používáte pro sledování monitorovacích ukazatelů (smlouvy/dohody s uživateli, evidence uživatelů, individuální plány apod.) Doplňte tabulku dle skutečnosti: Název indikátoru Průběžná hodnota za sledované období Celková hodnota od začátku realizace smlouvy Počet podpořených uživatelů služby - celkem Plnění kapacity dle smlouvy: *nehodící položky nevyplňujte 4 Rok Počet uživatelů (klientů, podpořených osob) Počet časových jednotek 2017 2018 2019 2020 Celkem B. ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ POSKYTOVATELE Všechny informace uvedené v předložené zprávě a jejích přílohách jsou pravdivé a úplné, jsem si vědom/a možných následků a sankcí, které vyplývají z uvedení nepravdivých nebo neúplných údajů. Jméno a příjmení statutárního zástupce/oprávněné osoby poskytovatele Funkce v organizaci Místo a datum Podpis a razítko ………………………………. Doplňující informace Potvrzujeme tímto, že poskytovatel sociálních služeb v průběhu sledovaného období spolupracoval s naším odborem. Jméno a příjmení pracovníka sociálního odboru příslušného MěÚ či magistrátu Funkce Místo a datum Podpis a razítko ………………………………. Doplňující informace C. PŘÍLOHY ZPRÁVY 5 Ve sloupci „Přiloženo“ uveďte „X“ u ANO v případě příloh, které jsou ke zprávě přiloženy a NE u příloh, které nejsou ke zprávě přiloženy. Do této části lze libovolně vkládat další přílohy zprávy.