Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5638043: Zajištění sociální služby ,, Osobní asistence" v Libereckém kraji,

Příloha Priloha_c_3_OLP_1906_2017_Vzor_zpravy_o_cinnosti_cast_2.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Monitorovací zpráva


 
 

 
1 

 

Zpráva o činnosti č. OLP/1906/2017 
ke smlouvě o poskytování sociální služby 

 

  Průběžná zpráva o poskytování sociální služby 
 

Tato příloha je závaznou a nedílnou součástí smlouvy č. OLP/ 1906/2017 o poskytování 

sociální služby uzavřenou dne……… mezi Libereckým Krajem se sídlem U Jezu 642/2a, 

PSČ 461 80, Liberec 2, IČ 70891508,  zastoupený xxxxxx, hejtmanem, jako objednatelem na 

straně jedné a subjektem uvedeným v části 1 této přílohy jako poskytovatelem na straně 

druhé. 

 

 

 

PRŮBĚŽNÉ (ZÁVĚREČNÉ) ZPRÁVY O POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY 

 

 

 
Průběžnou zprávu je třeba vyplnit, elektronicky odeslat objednavateli, následně vytisknout a 

podepsanou odeslat objednavateli i v listinné podobě. 

Průběžná zpráva se může změnit na základě průběžných změn ze strany řídícího orgánu 

Ministerstva práce a sociálních věcí či Libereckého kraje. 

 

 

1. ÚDAJE O ZPRÁVĚ 

Číslo smlouvy o poskytování sociálních služeb OLP/1906/2017 

Název služby Osobní asistence 

Druh a forma služby Terénní služba sociální péče § č. 39 Zák. 

108/2006 Sb. 

Celková výše finanční podpory v Kč 5 568 000,-Kč 

Datum zahájení realizace  

Datum ukončení realizace  

Pořadové číslo zprávy  

Sledované období Začátek  Konec  

Typ zprávy Průběžná  Závěrečná  

Datum vypracování zprávy  

 

 

2. ÚDAJE O POSKYTOVATELI A ZHOTOVITELI ZPRÁVY 

Název poskytovatele DH Liberec, o.p.s.  

IČO xxxxxx 

Statutární zástupce: jméno, příjmení, funkce xxxxxx, ředitel 

Jméno a příjmení zhotovitele zprávy xxxxxx 

Telefonní číslo/Fax xxxxxx 

E-mail xxxxxx 

 



 
 

 
2 

 

A. VĚCNÁ ČÁST ZPRÁVY 
 

3.  REALIZOVANÁ SLUŽBA 

Popis průběhu služby za monitorovací období 

 

 

 

 

Místo poskytování sociální služby 

Soulad informací: smlouva s uživatelem služby, registrační údaje; výzva k podání nabídky; smlouva o 

poskytování sociální služby atd. 

 

 

 

 

Je kapacita služby uvedená ve smlouvě v souladu s kapacitou služby dle registru poskytovatelů 

sociálních služeb v rozhodnutí o registraci služby? 

 

 

 

 

Doba poskytování služby, provozní hodiny 

 

 

 

 

Organizační a personální zabezpečení služby, včetně kvantifikací zapojených osob 

Uveďte jmenný seznam zapojených osob, jejich úvazky a pracovní činnosti 

 

 

 

 

Popis cílové skupiny, její soulad s definovanou cílovou skupinou ve smlouvě 

 

 

 

Identifikované dopady z poskytování služby, zhodnoťte přínos z Vámi poskytovaných služeb za 

monitorované období 

 

 

 

 

Problémy při poskytování služby  

 

 

 

Další informace o realizované službě, včetně akcí, které přímo s realizací služby nesouvisí 

 

 

 

 

 



 
 

 
3 

 

 

 

4. PUBLICITA 

Popište, jaké nástroje publicity jste využili pro informování o Vaší činnosti a informování cílové 

skupiny o poskytované službě. Přiložte letáky, inzerce, články z novin, je-li to relevantní. 

 

 

 

 

5. KONTROLY (KÚ Libereckého kraje, finanční úřad, ČSSZ, zdravotní pojišťovny, hygienické 
                                    stanice úřady práce a jiné) 

Byla ve sledovaném období u Vás 

provedena kontrola? 

Ano  Ne  

Název subjektu, který provádí/provedl 

kontrolu 

 

Datum kontroly  

Číslo kontroly  

Uveďte závěry provedené kontroly 

 

 

Splnili jste uložená nápravná opatření? Ano  Ne  Částečně  Nebyla 

uložena 

 

Doplňující informace 

 

 

 

6. MONITOROVACÍ INDIKÁTORY 

Uveďte, jaké zdroje dat používáte pro sledování monitorovacích ukazatelů (smlouvy/dohody 

s uživateli, evidence uživatelů, individuální plány apod.) 

 

 

 

 

Doplňte tabulku dle skutečnosti: 

Název indikátoru Průběžná 

hodnota za 

sledované 

období 

Celková 

hodnota od 

začátku 

realizace 

smlouvy 

Počet podpořených 

uživatelů služby - celkem 

  

 

 

 

 

 

 

 

Plnění kapacity dle smlouvy: 

*nehodící položky nevyplňujte 

 

 



 
 

 
4 

 

Rok 

Počet 
uživatelů 
(klientů, 

podpořených 
osob) 

Počet 
časových 
jednotek 

2017   

2018   

2019   

2020   

Celkem   

 

 

B. ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ POSKYTOVATELE 
 

 

Všechny informace uvedené v předložené zprávě a jejích přílohách jsou pravdivé a úplné, jsem si 

vědom/a možných následků a sankcí, které vyplývají z uvedení nepravdivých nebo neúplných údajů. 

 

 

Jméno a příjmení statutárního 

zástupce/oprávněné osoby poskytovatele 

 

Funkce v organizaci  

Místo a datum  

Podpis a razítko  

 

 

              ………………………………. 

 

Doplňující informace 

 

 

 

 

Potvrzujeme tímto, že poskytovatel sociálních služeb v průběhu sledovaného období 

spolupracoval s naším odborem. 

 

Jméno a příjmení pracovníka sociálního 

odboru příslušného MěÚ či magistrátu 

 

Funkce   

Místo a datum  

Podpis a razítko  

 

 

              ………………………………. 

 

Doplňující informace 

 

 

 

 

C. PŘÍLOHY ZPRÁVY 
 



 
 

 
5 

 

Ve sloupci „Přiloženo“ uveďte „X“ u ANO v případě příloh, které jsou ke zprávě přiloženy a NE 

u příloh, které nejsou ke zprávě přiloženy. Do této části lze libovolně vkládat další přílohy 

zprávy.