Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5639375: Kupní smlouva č.865/KaM/2018 dodávka a osazení ventilátorů

Příloha Kupní smlouva 865- výměna ventilátorů.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva 865- UK KaM - výmena ventilátoru


1 

 

K U P N Í    S M L O U V A 
č. 865/KAM/2018 

 

 
 

I. SMLUVNÍ STRANY 

 
Kupující:   UNIVERZITA KARLOVA, KOLEJE A MENZY 
Se sídlem:   kolej Hvězda, Zvoníčkova 1927/5, 162 08  Praha 6 
Jehož jménem jedná:   Ing. Jiří Macoun,  ředitel 
 
IČ:   00216208 
DIČ:   CZ00216208 
Bankovní spojení:   Česká Spořitelna, a.s. 
Číslo účtu:   3093939319/0800 
 
Kontaktní osoba:   Ing. Jaroslav  Jandus, Miroslav Veselý 
Telefon:    605 200 051 
E-mail:   jaroslav.jandus@kam.cuni.cz 
Adresa pro 
doručování korespondence:  kolej Hvězda, Zvoníčkova 1927/5, 162 08  Praha 6 
(dále jen „kupující“) na straně jedné 

 
a 
 
Prodávající:    FANEL Příbram s.r.o.   
Zapsaný v obchodním rejsgtříku vedeném u  Městskýého soudu Praha pod oddíl C,vložka 7651 
Jehož jménem jedná:   Pavel Němec 
Sídlo:     Havlíčkova 67,261 01 Příbram IV 
IČ:      42727324 
DIČ:     CZ42727324 
Bankovní spojení:    KB 
Číslo účtu:     403440211/0100 
Kontaktní osoba:    Pavel Němec 
Telefon:     604247087 
E-mail:      fanel@volny.cz 
Datová schránka:   y2vhw5 

Adresa pro doručování korespondence: Havlíčkova 67, 261 01 Příbram IV 
(dále jen „prodávající) na straně druhé 

 
uzavírají na základě výsledku veřejné zakázky malého rozsahu na dodávku osvětlovacích těles podle 
ustanovení § 2079 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“), a za podmínek níže stanovených 
tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva“). 
 

II. ÚČEL SMLOUVY 
 
2.1 Účelem smlouvy je dodávka a osazení ventilátorů v rozsahu dle přílohy č. 1 a „Zadávací dokumentace“. 

 
 
 

III. PŘEDMĚT SMLOUVY 



2 

 

 
a) Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu ventilátory a to včetně dopravy a osazení na místo určené 

zástupcem kupujícího v rozsahu specifikovaném ve Výzvě kupujícího, tj. Kolejí a menz UK ze dne 12.4.2018 
(příloha č. 1 této Kupní smlouvy) vedené pod názvem  „UK KaM – Výměna ventilátorů, kolej Komenského“ 
a následně v Nabídce prodávajícího, tj. firmy FANEL Příbram s.r.o. ze dne 16.04.2018 (příloha č. 2 této 
Kupní smlouvy) a převést na něj vlastnické právo k předmětu plnění. 
Předmět smlouvy bude dodán kupujícímu v  provedení a kvalitě uvedené v Zadávací dokumentaci 
v množtsví uvedeném v Rekapitulaci prací a dodávek (Příloha č. 3 této Kupní smlouvy). 
  

b) závazek kupujícího za řádně dodané zboží zaplatit dohodnutou kupní cenu. 
 
 

IV. KUPNÍ CENA 
 

4.1  Smluvní strany se ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů, dohodly na 
kupní ceně za zboží, specifikovaného v čl. 3.1 této smlouvy, a to ve výši: 
 
Cena bez DPH    398 333,00 Kč 
DPH 21%                   83 650,00 Kč 
Cena celkem s DPH                 481 983,00 Kč 
 

 

V.  DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ 
 
5.1 Prodávající zahájí plnění smlouvy ode dne účinnosti smlouvy, tedy od data podepsání smlouvy oběma 
smluvními stranami. 
 

5.2 Prodávající je povinen dodat zboží kupujícímu nejpozději do:  15.9.2018 
 

5.3 Místem plnění je:                 Kolej Komenského,160 00 Praha 6, Parléřova 6/682 
 
 

VI. DODACÍ PODMÍNKY 
 
6.1  Kupující pověřil jako svého zástupce k převzetí zboží (dále jen přejímající“) v objektu koleje Komenského 
její vedoucí tj. paní Evu Gačovou 
 

6.2  Prodávající je povinen dodat zboží v souladu s ustanovením § 2161 Ob 
.Z. 
 

6.3  Přejímající po převzetí zboží v místě plnění potvrdí prodávajícímu přejímací doklady. 
 

6.5 Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, nerepasované a odpovídající platným technickým, 
bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům. V případě, že je zboží použité nebo poškozené nebo 
vykazuje nedostatky a odporuje smlouvě, není kupující povinen převzít zboží. V tom případě je prodávající 
povinen dodat nové zboží náhradním plněním. 

 
 
VII.  PLATEBNÍ A FAKTURAČNÍ PODMÍNKY 
 
7.1 Prodávající po vzniku práva fakturovat, tj. okamžikem podpisu přejímacího dokladu po předání  
a převzetí dodávky zboží, do 10 pracovních dnů doporučeně odešle kupujícímu ve dvojím vyhotovení daňový 
doklad (dále jen „faktura“) s dodacím listem. 



3 

 

 

7.2 Faktura musí obsahovat náležitosti podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění 
pozdějších předpisů. 
 

Dále musí faktura obsahovat tyto údaje: 
a) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění, 
b) název útvaru, který je přejímajícím, 
c) zápis v obchodním rejstříku vedeném příslušným soudem – spisová značka dle § 435 OZ. 
 

7.3 K faktuře musí být připojen originál přejímacího dokladu. 
 

7.4 Faktura bude kupujícímu doručena na adresu uvedenou v článku I. smlouvy. 
 

7.5 Kupující neposkytuje zálohové platby. 
 

7.6 Splatnost faktury je 30 dnů ode dne jejího doručení kupujícímu. 
 

7.7 Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu kupujícího  
a jejím směrováním na účet prodávajícího. 
 

7.8 Kupující je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, neobsahuje-li některý údaj nebo doklad 
uvedený ve smlouvě nebo má jiné závady v obsahu nebo nedostatečný počet výtisků. Při vrácení faktury 
kupující uvede důvod jejího vrácení a v případě oprávněného vrácení prodávající vystaví fakturu novou. 
Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu ode dne doručení nové 
faktury kupujícímu. Prodávající je povinen novou fakturu doručit kupujícímu do 10 dnů ode dne doručení 
oprávněně vrácené faktury prodávajícímu. 
 

7.9 Pokud budou u dodavatele zdanitelného plnění shledány důvody k naplnění institutu ručení za daň podle 
§ 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude kupující při 
zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona. 
 
 

VIII. PŘECHOD VLASTNICTVÍ A ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU 
 

8.1 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem předání a převzetí zboží a současně podpisem 
přejímacího dokladu. 
 

8.2 Nebezpečí škody na zboží přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem předání a převzetí zboží a 
současně podpisem přejímacího dokladu. 
 
 

IX. ZÁRUKA ZA JAKOST, VADY ZBOŽÍ A REKLAMACE 
 

9.1 Prodávající přejímá záruku za jakost zboží ve smyslu § 2113 až § 2117 OZ po dobu 36 měsíců. 
 

9.2 Odpovědnost za vady zboží a nároky z vad zboží se řídí ustanoveními § 2106, § 2107 a § 2165 OZ. 
 

9.3 Reklamace se uplatňují písemně. 
 

9.4 Prodávající je povinen se k reklamaci vyjádřit do 5 dnů ode dne jejího obdržení. 
9.5 Prodávající je povinen reklamaci vyřídit do 20 dnů ode dne obdržení oprávněné reklamace. 
 

9.6 O odstranění vady musí být sepsán protokol. 
 
 



4 

 

X. SMLUVNÍ POKUTY A ÚROK Z PRODLENÍ 
 

10.1 Nedodrží-li prodávající rozsah plnění uvedený v čl. 3.1 této smlouvy, má kupující právo účtovat 
prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 3.000,- Kč za každý den prodlení až do nápravy plnění. Okamžik práva 
fakturace vzniká prvním dnem prodlení. 
 

10.2 Prodávající zaplatí kupujícímu v případě nedodržení sjednaného termínu odstranění reklamované vady 
zjištěné v záruční době smluvní pokutu ve výši 3.000,- Kč za každý započatý den, a to až do podpisu protokolu 
o odstranění vady. Okamžik práva fakturace vzniká prvním dnem prodlení. 
 

10.3 Smluvní pokuty jsou splatné do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování. 
 

10.4 Smluvní pokuty hradí povinná smluvní strana bez ohledu na to, zda a v jaké výši vznikla druhé smluvní 
straně v této souvislosti škoda. Náhrada škody je vymahatelná samostatně vedle smluvních pokut v plné výši. 
 
 

XI. ZVLÁŠTNÍ UJEDNÁNÍ 
 

11.1 Vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky. 
 

11.2 Ve smluvně výslovně neupravených otázkách se tento závazkový vztah řídí ustanoveními OZ. 
 

11.3 Prodávající prohlašuje, že dodané zboží není zatíženo žádnými právy třetích osob.  Prodávající odpovídá 
za případné porušení práv z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví třetích osob. 
 

11.4 Smluvní strany se dohodly, že si bezodkladně sdělí skutečnosti, které se týkají změn některého ze 
základních identifikačních údajů, včetně právního nástupnictví. 
 

11.5 Prodávající souhlasí s uveřejněním údajů v této smlouvě s výjimkou ustanovení, která obsahují utajované 
informace a obchodní tajemství. 
 

11.6 Jednacím jazykem při jakémkoli ústním jednání či písemném styku, souvisejícím s plněním této smlouvy, 
je český jazyk. 

 
 
XII. ZÁNIK SMLUVNÍHO VZTAHU 
 
12.1 Smluvní strany se dohodly, že smluvní vztah zaniká v těchto případech: 
 

a)  splněním všech závazků řádně a včas, 
b) dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání účelně vynaložených a prokazatelně doložených 

nákladů ke dni zániku smlouvy, 
c)  jednostranným odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení. 

 

12.2 Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy je: 
 

a)  prodlení s dodáním zboží o více jak 15 dní, 
b)  nedodržení sjednaného množství, jakosti nebo druhu zboží, 
c)  prodlení s odstraněním vad o více jak 15 dní. 
 
 
 
 

XIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 



5 

 

 
13.1 Smlouva je vyhotovena ve 2 výtiscích, z nichž každý má platnost originálu. Prodávající a kupující obdrží 
po jednom výtisku. 
 

13.2 Smlouva může být měněna či doplňována vzájemně odsouhlasenými a podepsanými písemnými a 
vzestupně očíslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí. V případě změny kontaktních osob 
nebo v osobě přejímajícího nebude vyhotoven dodatek ke smlouvě; smluvní strana, u které ke změně 
zástupce došlo, je povinna tuto změnu oznámit vhodným způsobem druhé smluvní straně. Účinnost změny 
nastává okamžikem doručení oznámení příslušné smluvní straně. 
 

13.3 Smluvní strany prohlašují, že jim nejsou známy žádné skutečnosti, které by uzavření smlouvy vylučovaly 
a berou na vědomí, že v plném rozsahu nesou veškeré právní důsledky plynoucí z vědomě jimi udaných 
nepravdivých údajů. Na důkaz svého souhlasu s obsahem smlouvy připojují pod ní své podpisy. 
 

13.4 Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu poslední smluvní stranou. 
 

 
Přílohy: 
1) Výzva Kolejí a menz Univerzity Karlovy k podání nabídky, ze dne 12.4.2018 
2) Nabídka , ze dne 16.04.2018 
3) Zadávací dokumentace, rekapitulace prací a dodávek 
 
 
 
V Praze dne …………………                                    V  Příbrami dne 15.05.2018 
 
 
 
 
Ing. Jiří  M a c o u n, ředitel            Pavel Němec 
…………………………………………………   ………………………………………………… 
       Podpis kupujícího             Podpis prodávajícího