Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva Smluvní strany Kupující: Česká republika - Úřad práce České republiky se sídlem: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 zastoupen: Mgr. Martinem Horákem ředitelem krajské pobočky ÚP ČR v Hradci Králové Kontaktní a fakturační adresa Wonkova 1142 500 02 Hradec Králové 2 IČ: 72496991 Bankovní spojení: Česká národní banka Číslo účtu: 37827511/0710 ID datové schránky: b45zshf (dále jen „kupující“) na straně jedné a Prodávající: AKR1 s.r.o. se sídlem: Svatoslavova 589/9, 140 00 Praha 4 zastoupený/jednající: Jaroslavem Hassmanem, jednatelem kontaktní a fakturační adresa Jana Růžičky 1165, 148 00 Praha 4 / Svatoslavova 589/9, 140 00 Praha 4 IČ: 28196449 DIČ: CZ28196449 bankovní spojení: Raiffeisenbank a.s. číslo účtu: 1002465316/5500 Zapsáno v OR vedeném: Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 132127 ID datové schránky: 3afj9ye (dále jen „prodávající“) na straně druhé uzavřely na základě výsledků zadávacího řízení o veřejné zakázce s názvem „10/2016 Originální tonery a válce pro ÚP Hradec Králové – TU,JC,RK“ a v souladu s ustanovením § 27 zákona č. 134 / 2016 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“) a § 2079 a násl. zákona č.89/2012Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů tuto kupní smlouvu (dále jen „Smlouva“) 1. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je dodávka spotřebního materiálu pro tiskárny (dále také „zboží“), jehož specifikace, množství a kupní cena jsou uvedeny v přílohách této Smlouvy. 2. Kupní cena a platební podmínky Celkovou kupní cenou se rozumí cena včetně DPH. Smluvená cena bez DPH činí 270.854,- Kč, DPH ve výši 21 % činí 56.879,34 Kč a celková kupní cena s DPH činí 327.733,34 Kč (slovy: Třistadvacetsedmtisícsedmsettřicettři korun českých a třicetčtyři haléřů). 2.1. Smluvená kupní cena je nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady spojené s dodávkou zboží (tj. dopravu do místa dodání, balné apod.). Změna výše ceny je přípustná pouze v případě změny zákonné sazby DPH. V takovém případě bude prodávající fakturovat DPH v sazbě platné v den zdanitelného plnění a tato změna smluvené kupní ceny nebude smluvními stranami považována za podstatnou změnu Smlouvy. Spolu se zbožím je prodávající povinen kupujícímu dodat dodací list a fakturu na objednané zboží. 2.2. Úhrada ceny zboží bude provedena po jeho převzetí kupujícím, a to na základě daňového dokladu / faktury vystaveného prodávajícím. 2.3. Splatnost daňového dokladu / faktury činí 14 dnů od jejího doručení kupujícímu. Za den splnění platební povinnosti se považuje den odepsání částky kupní ceny z účtu kupujícího ve prospěch prodávajícího. 2.4. Daňový doklad (faktura) bude obsahovat všechny údaje týkající se daňového dokladu dle § 28 odst. 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, vše ve znění pozdějších předpisů. 2.5. Pokud doklad označený jako daňový doklad / faktura nebude obsahovat všechny zákonem a smlouvou stanovené náležitosti, je kupující oprávněn takový doklad vrátit prodávajícímu s uvedením důvodu vrácení. Prodávající je poté povinen vystavit nový daňový doklad / fakturu s tím, že vrácením tohoto dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a nová lhůta stanovená v bodě 2. 4. tohoto článku Smlouvy počne plynout ode dne doručení nového daňového dokladu / faktury kupujícímu. 3. Termín a místo dodání 3.1. Prodávající se zavazuje dodat zboží ve stanovené specifikaci a množství, uvedené v přílohách do místa určení – tj. na adresu kupujícího – viz přílohy výběrového řízení. 3.2. Převzetí zboží musí být potvrzeno podpisem oprávněné osoby kupujícího na dodacím listu. 4. Odpovědnost za vady a záruka 4.1. Kupující není povinen převzít zboží, pokud dodávka obsahuje vady, a to zejména: - zboží neodpovídá specifikaci uvedené v přílohách - zboží je poškozeno, - jsou porušeny obaly zboží, - počet kusů zboží neodpovídá dodacímu listu, - kupní cena zboží neodpovídá kupní ceně zboží uvedené v přílohách pro jednotlivá místa určení. 4.2. V případě, že zboží má vady, smluvní strany vyhotoví a podepíší protokol o vadách, který je přílohou dodacího listu. Protokol o vadách bude obsahovat soupis veškerých vad zboží zjištěných kupujícím při převzetí zboží. Vadné zboží kupující nepřevezme a částka určená na daňovém dokladu / faktuře se sníží o cenu vadného zboží. Prodávající má povinnost do 5 dnů dodat zboží bezvadné v množství, jakosti, druhu, provedení a obalu nahrazující vadné zboží s novou fakturou. 4.3. Prodávající poskytuje záruku za jakost dodaného zboží po dobu 24 měsíců. Záruka za jakost počíná běžet od předání bezvadného zboží kupujícímu. 4.4. Kupující je povinen reklamovat zjištěné vady zboží písemně u prodávajícího, a to bez zbytečného odkladu poté, co je zjistil. Uplatněním reklamace se staví záruční lhůta na reklamované zboží či jeho část. 4.5. Prodávající je povinen se k písemné reklamaci kupujícího vyjádřit v termínu do 5 dnů ode dne, kdy mu byla doručena a písemně sdělit, zda reklamaci uznává. V případě oprávněné reklamace je prodávající povinen provést výměnu vadného zboží v termínu do 10 dnů od převzetí reklamace. 4.6. U reklamovaného zboží, u kterého byla reklamace uznána a které bylo vyměněno za bezvadné, běží nová záruční lhůta ode dne předání kupujícímu. 4.7. Prodávající prohlašuje, že zboží není zatíženo právy třetích osob. 5. Zveřejňování informací Prodávající souhlasí se zveřejněním této Smlouvy, včetně příloh a dodatků ke Smlouvě na internetových stránkách kupujícího na dobu neurčitou. 6. Sankční ujednání 6.1. V případě, že prodávající bude v prodlení s výměnou vadného zboží v termínu stanoveném v čl.4 bod 4.5. této Smlouvy, je prodávající povinen zaplatit kupujícímu za každý započatý den prodlení smluvní pokutu ve výši 0,05 % z fakturované částky za každý den prodlení. 6.2. V případě, že kupující bude v prodlení se zaplacením faktury prodávajícímu, je kupující povinen zaplatit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,05 % z fakturované částky za každý den prodlení. 7. Odstoupení od Smlouvy 7.1. Kupující je oprávněn od této smlouvy odstoupit z důvodů jejího podstatného porušení, za které se považuje především to, že Prodávající nesplnil termín dodávky dle podmínek výběrového řízení. 7.2. Odstoupení od smlouvy musí být písemné, jinak je neplatné. Odstoupení je účinné ode dne, kdy bude doručeno druhé smluvní straně. V pochybnostech se má za to, že odstoupení bylo doručeno 5 dnem od jeho odeslání v poštovní zásilce s doručenkou. 8. Závěrečná ustanovení 8.1. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem uzavření smlouvy, tj. dnem podpisu oběma smluvními stranami. 8.2. Všechny právní vztahy, které vzniknou při realizaci závazků vyplývajících z této smlouvy, se řídí právním řádem České republiky. 8.3. Tuto smlouvu lze měnit pouze písemnými dodatky číslovanými ve vzestupné řadě, podepsanými osobami oprávněnými jednat za smluvní strany. 8.4. Smluvní strany tímto prohlašují a potvrzují, že tato smlouva byla uzavřena (podepsána) na základě vzájemné dohody a to svobodně, vážně a určitě, nikoliv v tísni, ani za nápadně nevýhodných podmínek a na důkaz toho smluvní strany připojují své podpisy. 8.5. Smlouva je vyhotovena ve 3 stejnopisech, z nichž 1 obdrží prodávající a 2 kupující. V Hradci Králové dne 2016 V Praze dne 3.11.2016 Za kupujícího: Za prodávajícího: ……….…………………………..… …… ……………………………….. Mgr. Martin Horák Jaroslav Hassman jednatel Ředitel krajské pobočky ÚP ČR