Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
IČO:00090450 DIČ: CZ42196868 IČO: 42196868 Korespondenční adresa: Havlíčkův Brod Žižkova 1018 Havlíčkův Brod 581 53 16 Dodací adresa: Jihlava Kosovská Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace Druh dokladu 710 Číslo dokladu 71081008 Rok 2018 Dodací lhůta Květen a červen 2018 Způsob dopravy vlastní Místo určení CM Ledeč nad Sázavou Vyřizuje xxxxxxxxx Ze dne: 25.05.2018 Dodavatel: Pardubice / lom Sloupno 530 03 Husova 1697 M-SILNICE a.s. Číslo objednávky: 71081008 DIČ:CZ00090450 Objednáváme u Vás: kamenivo na výspravu dle smlouvy 51,53,54 ,55 a 56/KSÚSV/HB/10 a N - DO - 8 - 2017 - 1. kontakt: xxxxxxxx Smluvní podmínky objednávky 1) Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zák. č. 106/1999 Sb. a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 2) Je - li hodnota plnění vyšší jak 50.000, - Kč bez DPH, bere dodavatel na vědomí, že objednávka bude zveřejněna v informačním registru veřejné správy v souladu se zák. č. 340/2015 Sb. o registru smluv. Současně se smluvní strany dohodly, že tuto zákonnou povinnost splní objednatel. Dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním celého jejího textu. 3) Smluvní vztah se řídí zák. č. 89/2012 Sb. občanský zákoník. 4) Dodavatel se zavazuje, že v případě nesplnění termínu dodání zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 0,02% z celkové ceny dodávky bez DPH za každý započatý den prodlení. 5) Dodávka bude realizována ve věcném plnění, lhůtě, ceně, při dodržení předpisů BOZP a dalších podmínek uvedených v objednávce. 6) Nebude - li z textu faktury zřejmý předmět a rozsah dodávky, bude k faktuře doložen rozpis uskutečněné dodávky (např. formou dodacího listu), u provedených prací či služeb bude práce předána předávacím protokolem objednateli. 7) Objednatel si vyhrazuje právo proplatit fakturu do 30 dnů od dne doručení, pokud bude obsahovat veškeré náležitosti. 8) Úhrada za plnění z této smlouvy bude realizována bezhotovostním převodem na účet dodavatele, který je správcem daně (finančním úřadem) zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup ve smyslu ustanovení § 98 zák. č. 235/2004 Sb. o DPH, v platném znění. 9) Pokud se po dobu účinnosti této smlouvy dodavatel stane nespolehlivým plátcem ve smyslu ustanovení § 106a zákona o DPH, smluvní strany se dohodly, že objednatel uhradí DPH za zdanitelné plnění přímo příslušnému správci daně. Objednatelem takto provedená úhrada je považována za uhrazení příslušné části smluvní ceny rovnající se výši DPH fakturované dodavatelem. 10) Ustanovení bodů 8) a 9) nebudou použita v případě, že dodavatel není plátcem DPH nebo v případech, kdy se uplatní přenesená daňová povinnost dle § 92a a násl. zákona o DPH. 11) Uskutečnění stavebních prací na silniční síti (CZ - CPA kód 41 až 43) je pro objednatele uskutečňováno v rámci jeho hlavní činnosti, která nepodléhá DPH. Režim přenesené daňové povinnosti se na takové práce nevztahuje. Uskutečnění stavebních prací mimo silniční síť podléhá režimu přenesené daňové povinnosti. 12) Neodstraní - li dodavatel vady v přiměřené době, určené objednatelem dle charakteru vady v rámci oznámení dodavateli, je objednatel oprávněn vady odstranit na náklady dodavatele. 13) Smluvní pokuta za prodlení s odstraňováním vad činí částku rovnající se 0,02% z celkové ceny plnění, za každý den prodlení s odstraňováním vad. 14) Záruční doba na věcné plnění se sjednává viz. smlouva č.51,53,54 a 55/KSÚSV/HB/10. Strana 1/2 IČO:00090450 DIČ: CZ42196868 IČO: 42196868 Korespondenční adresa: Havlíčkův Brod Žižkova 1018 Havlíčkův Brod 581 53 16 Dodací adresa: Jihlava Kosovská Krajská správa a údržba silnic Vysočiny, příspěvková organizace Druh dokladu 710 Číslo dokladu 71081008 Rok 2018 Dodací lhůta Květen a červen 2018 Způsob dopravy vlastní Místo určení CM Ledeč nad Sázavou Vyřizuje xxxxxxxxxxxxxxx Ze dne: 25.05.2018 Dodavatel: Pardubice / lom Sloupno 530 03 Husova 1697 M-SILNICE a.s. Číslo objednávky: 71081008 DIČ:CZ00090450 Popis Cena MJ Počet MJ Základ Sazba Dph Cena celkem vč.dph 15) Smluvní strany se dohodly, že mohou v souladu s § 2894 a násl. občanského zákoníku uplatnit i svá práva na náhradu škody v prokázané výši, která jim v souvislosti s porušením smluvní povinnosti druhou smluvní stranou vznikla; k povinnostem, k nimž se vztahují popsané smluvní pokuty, pak i vedle nároku na smluvní pokutu. V případě, že kterékoliv ze stran této smlouvy vznikne povinnost nahradit druhé straně škodu, je povinna nahradit škodu skutečnou i ušlý zisk. sad 1,00 48 400,00 40 000,00 odběr kameniva na akce CM Ledeč 40 000,00 21 8 400,00 Tisk: 25.05.2018 Informace o politice EMS, BOZP a souvislosti se zavedením integrovaného systému řízení dle ISO 9001, ISO 14001 a specifikace OHSAS 18001 jsou k dispozici na www.ksusv.cz. V prostorách naší oraganizace se řiďte pokyny našeho zástupce. Vyhodnocení významných environmentálních aspektů je následující • Likvidace a odstraňování starých živičných povrchů. • Pokládka nových živičných povrchů. • Chemické odstraňování sněhu z povrchu silnic. • Inertní posyp silnic.• Manipulace s nebezpečným odpadem. Nejvyšší míry rizika BOZP v naší organizaci jsou • Dopravní nehoda nebo havárie ve veřejném dopravním provozu. • Činnosti spojené s obsluhou motorové pily v souvislosti s nepříznivými klimatickými podmínkami. V případě provádění stavební činnosti budete písemně seznámeni s riziky prostřednictvím stavbyvedoucího. Orientační cena objednávky s Dph: 48 400,00 razítko a podpis Vystavil: xxxxxxxxxxxxxxxx Příkazce Správce rozpočtu Věcná správnost Akceptace dodavatele Schváleno: Datum: From: xxxxxxxxxxxxxxxxx Sent: Tuesday, May 29, 2018 7:26 AM To: xxxxxxxxxxxx Subject: RE: objednávka - odběr kameniva potvrzení Dobrý den, posílám potvrzení na odběr kameniva z lomu Sloupno dle požadavku xxxxxxxxxxxxx Děkuji S pozdravem xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx PV vedoucí provozovny - lom Sloupno M - SILNICE a.s. oblastní závod PRŮMYSLOVÁ VÝROBA Strana 2/2