Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka - Smlouva o dílo č. 107/18/SÚ uzavřená dle § 2586 a následujících ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) I. Smluvní strany Objednatel: Zhotovitel: Krajská správa a údržba silnic Karlovarského kraje příspěvková organizace, se sídlem Sokolov, Chebská 282, PSČ 356 04 Jednající: Ing. Jan Lichtneger, ředitel organizace zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, oddíl Pr, vložka 114 Zřizovací listina ZK 5901 ze dne 13. 12. 2001 Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s. se sídlem: Otovice, Na Vlečce 177, PSČ 360 01 zastoupená: Ing. Martinem Leichterem, MBA, předsedou představenstva Ing. Pavlem Raškou, členem představenstva Zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, oddíl B, vložka 1197 IČO : 70947023 DIČ: CZ70947023 IČO: DIČ:CZ II. Předmět plnění Kvalitativní určení: Množství III. Cena Objednáváme u Vás: Opravu vozovky, říms a nátěr zábradlí na mostě ev.č. 214 6 – 1 Šlapany. Rozsah prací je dán poptávkovým řízením a cenovou nabídkou zhotovitele. dle cen.nabídky ze dne 9.5.2018 556 668,98 Kč vč. DPH (460 057,01Kč bez DPH) IV. Doba plnění do 31.10.2018 V. Místo plnění Most ev.č. 214 6 – 1 Šlapany VI. Doprava dodavatelem VII. Záruka a sankce 1. Záruční doba počíná běžet předáním dohodnutého díla objednateli. 2. Zhotovitel prohlašuje, že zaručuje dohodnuté vlastnosti provedeného díla podle záručních podmínek, které jsou přiloženy k této smlouvě a to po dobu - 36 měsíců. 3. V případě prodlení zhotovitele s provedením dohodnutého díla, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní sankci ve výši 5 % z částky, kterou bude za dohodnuté dílo fakturovat VIII. Placení, fakturace, přechod vlastnictví, ostatní ujednání 1. Zhotovitel je oprávněn fakturovat až po provedení díla. 2. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti v souladu s § 11 zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v e znění pozdějších předpisů. Objednatel je povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti. 3. V případě prodlení objednatele s úhradou faktury, zaplatí uživatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,15% z dlužné částky za každý den prodlení ode dne původní splatnosti závazku až do jejího úplného uhrazení. 4. Objednatel je povinen zaplatit fakturu do 14 dne od jejího doručení. Objednatel je povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti. 5. Obě smluvní strany se současně dohodly na tom, že v případě kdy zhotovitel (plátce daně z přidané hodnoty a současně poskytovatel zdanitelného plnění s daňovou povinností podle zákona o DPH) se v průběhu platnosti smluvního ujednání stane tzv. nespolehlivým plátcem, bude objednatel o této skutečnosti zhotovitelem písemně vyrozuměn. Současně si smluvní strany ujednaly, že pokud nastane tato situace a zhotovitel se stane nespolehlivým plátcem, nebude platba námi zhotoviteli zahrnovat DPH. Úhrada ceny bez daně bude v takovém případě považována za splnění našich finančních závazků vůči zhotoviteli. Zajištěná daň bude uhrazena naší organizací jeho místně příslušnému správci daně. Za objednatele: Za zhotovitele: Ing. Jan Lichtneger ředitel organizace V Sokolově, dne 30.5 2018 Razítko a podpis V Otovicích dne 18.5.2018 Razítko a podpis