Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5709523: Oprava vozovky, říms a nátěr zábradlí na mostě ev. č. 214 6 - 1

Příloha 107 18 SÚ .pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka - Smlouva o dílo č. 107/18/SÚ 
uzavřená dle § 2586 a následujících ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) 

 

I. Smluvní strany 
 

Objednatel:                                                                                  Zhotovitel: 

Krajská správa a údržba silnic Karlovarského kraje 

příspěvková organizace,  

se sídlem Sokolov, Chebská 282, PSČ 356 04  

Jednající: Ing. Jan Lichtneger, ředitel organizace 

zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, oddíl Pr, 

vložka 114 

Zřizovací listina ZK 5901 ze dne 13. 12. 2001 

  

Údržba silnic Karlovarského kraje, a.s. 

se sídlem: Otovice, Na Vlečce 177, PSČ 360 01 

zastoupená: 

Ing. Martinem Leichterem, MBA, předsedou představenstva 

Ing. Pavlem Raškou, členem představenstva 

Zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Plzni, oddíl B, 

vložka 1197 

 

 

IČO : 70947023          DIČ: CZ70947023 

 

IČO:              DIČ:CZ 

  

 

 

II. Předmět plnění 
 

Kvalitativní určení: Množství III. Cena 

Objednáváme u Vás:  

Opravu vozovky, říms a nátěr zábradlí na mostě ev.č. 214 6 – 1 

Šlapany. Rozsah prací je dán poptávkovým řízením a cenovou 

nabídkou zhotovitele.   

 

               dle cen.nabídky 

      ze dne 9.5.2018 

 

 

         556 668,98 Kč vč. DPH 
(460 057,01Kč bez DPH) 

 

IV. Doba plnění 
  

do 31.10.2018 
 

 

V. Místo plnění 
  

Most ev.č. 214 6 – 1 

Šlapany 

VI. Doprava 

 
     dodavatelem 

VII. Záruka a sankce 

1. Záruční doba počíná běžet předáním dohodnutého díla objednateli. 
2. Zhotovitel prohlašuje, že zaručuje dohodnuté vlastnosti 
provedeného díla podle záručních podmínek, které jsou přiloženy k této 

smlouvě a to po dobu - 36 měsíců. 

3. V případě prodlení zhotovitele s provedením dohodnutého díla, 
zaplatí zhotovitel objednateli smluvní sankci ve výši 5 % z částky, 

kterou bude za dohodnuté dílo fakturovat 
 

VIII. Placení, fakturace, přechod vlastnictví, ostatní ujednání 

1. Zhotovitel je oprávněn fakturovat až po provedení díla. 

2. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti v souladu s § 11 zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. v e znění pozdějších předpisů. Objednatel je 
povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti.  

3. V případě prodlení objednatele s úhradou faktury, zaplatí uživatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,15% z dlužné částky za každý den prodlení 
ode dne původní splatnosti závazku až do jejího úplného uhrazení. 

4. Objednatel je povinen zaplatit fakturu do 14 dne od jejího doručení. Objednatel je povinen fakturu vrátit, jestliže neobsahuje veškeré náležitosti. 

5. Obě smluvní strany se současně dohodly na tom, že v případě kdy zhotovitel (plátce daně z přidané hodnoty a současně poskytovatel zdanitelného 
plnění s daňovou povinností podle zákona o DPH) se v průběhu platnosti smluvního ujednání stane tzv. nespolehlivým plátcem, bude objednatel o 

této skutečnosti zhotovitelem písemně vyrozuměn. 

Současně si smluvní strany ujednaly, že pokud nastane tato situace a zhotovitel se stane nespolehlivým plátcem, nebude platba námi zhotoviteli 

zahrnovat DPH. Úhrada ceny bez daně bude v takovém případě považována za splnění našich finančních závazků vůči zhotoviteli. Zajištěná daň 

bude uhrazena naší organizací jeho místně příslušnému správci daně. 

 
Za objednatele:                                                                             Za zhotovitele: 

 

Ing. Jan Lichtneger                                                                         

ředitel organizace                                                                          

 

 

 

 

 

V Sokolově, dne 30.5 2018       Razítko a podpis                        V Otovicích   dne 18.5.2018 Razítko a podpis