Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA o poskytnutí služeb uzavřená podle ustanovení § 1746 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění předpisů níže uvedeného dne, měsíce a roku, mezi níže uvedenými smluvními stranami I. Smluvní strany HARTMANN – RICO a.s. zápis v OR vedeném u KS v Brně, oddíl B, vložka 644 IČ: 449 47 429 se sídlem: Masarykovo náměstí 77, 664 71 Veverská Bítýška zastoup. Ing. Markem Třeškou a Ing. Tomášem Grohem, členy představenstva bankovní spojení: (dále jen „poskytovatel“) a Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje zápis v OR vedeném u MS v Praze, oddíl B, vložka 10019 třída Václava Klementa 147 293 01 Mladá Boleslav IČ: 27256456 Zastoupena: JUDr. Ladislavem Řípou, ředitelem nemocnice (dále jen „nabyvatel“) /na straně druhé, dále také objednatel nebo smluvní strana/ po vzájemné dohodě uzavírají tuto smlouvu o poskytnutí služeb: II. Prohlášení smluvních stran 2.1. Smluvní strany shodně prohlašují, že jsou právnickými osobami řádně založenými a zapsanými podle českého právního řádu u rejstříkových soudů uvedených výše a že splňují veškeré podmínky a požadavky v této smlouvě stanovené a jsou oprávněni tuto smlouvu uzavřít a řádně plnit závazky v ní obsažené. 2.2. Realizátor prohlašuje, že má ve svém předmětu podnikání činnost "Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona", a tudíž je oprávněn zavázat se k plnění dle této smlouvy. 2.3. Účelem této smlouvy je stanovení podmínek, za kterých realizátor poskytne objednateli služby dále v této smlouvě definované, za jakou cenu a sjednání dalších pravidel pro vzájemný smluvní vztah mezi smluvními stranami. III. Předmět smlouvy 3.1. Realizátor se zavazuje, že poskytne objednateli službu Procesní analýzu ve vybrané sekci „Centrální operační sály“ v takovém rozsahu, v jakém je tento uveden v příloze č.1. 3.2. Objednatel se zavazuje za poskytnutí služeb zaplatit realizátorovi odměnu dohodnutou v čl. V. této smlouvy. 3.3. Realizátor prohlašuje, že veškeré služby dle této smlouvy budou provedeny v souladu s platnými právními předpisy a návrhy realizátora dle této smlouvy budou odpovídat právnímu stavu platnému v době realizace auditu. IV. Práva a povinnosti smluvních stran 4.1. Realizátor se zavazuje: a) Provést služby řádně dle rozsahu uvedeném v příloze č. 1, a včas dle harmonogramu uvedeném v příloze č.2 této smlouvy b) Zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech a informacích, které se při plnění svého závazku v rámci této smlouvy dozvěděl, nakládat s těmito skutečnostmi a informacemi jako s obchodním tajemstvím objednatele ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. c) Provést služby v místě plnění – sídlo objednatele. 4.2. Objednatel se zavazuje: a) Poskytnout realizátorovi informace, data a součinnost tak, aby realizátor mohl řádně a včas služby dle této smlouvy poskytnout. b) Zaplatit dohodnutou odměnu za činnosti dle této smlouvy. V. Odměna, platební podmínky 5.1. Smluvní strany se dohodly, že za poskytnutí služeb dle této smlouvy zaplatí objednatel realizátorovi odměnu ve výši 300 000Kč bez DPH. Platba za plnění dle této smlouvy bude probíhat výhradně v českých korunách. Vyfakturování odměny proběhne na základě daňového dokladu, který bude vystaven do 10 kalendářních dní pro protokolární předání závěrečné zprávy z Procesní analýzy. Splatnost daňového dokladu činní 30 dní ode dne vystavení daňového dokladu. 5.2. Pro případ prodlení objednatele s úhradami faktur - daňových dokladů je objednatel povinen zaplatit realizátorovi úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení. 5.3. Smluvní strany se dohodly, že výši odměny dohodnuté v této smlouvě lze překročit za podmínky, že dojde ke změně předpisů upravujících sazbu DPH pro služby, které jsou předmětem plnění dle této smlouvy. Jakékoliv další překročení odměny dle této smlouvy je vyloučeno. VI. Důvěrné informace 6.1. Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o všech důvěrných informacích, kterými jsou informace týkající se obchodní, technické či výrobní povahy a také data o třetích stranách, které si strany vzájemně poskytnou písemně, ústně či v jakékoliv jiné podobě v souvislosti s touto smlouvou. 6.2. Předmětem této smlouvy nejsou informace a data, které jsou v obchodním styku všeobecně známé nebo které se staly veřejně známými, aniž by se tak stalo porušením této dohody ze strany účastníků této dohody. 6.3. Smluvní strany se dále zavazují: důvěrné informace a data nesdělovat třetím osobám bez předchozího souhlasu jejich poskytovatele. Tím není dotčeno oprávnění smluvních stran sdělovat tyto informace svým advokátům, daňovým poradcům, auditorům nebo jiným osobám vázaným na základě zvláštního právního předpisu povinností mlčenlivosti. Tyto osoby musí být na důvěrnost informací upozorněny. umožnit přístup k důvěrným informacím zaměstnancům nebo členům těch orgánů, které je nezbytně vyžadují k výkonu své práce nebo činnosti a tyto osoby poučit o povinnosti zachovávat mlčenlivost podle této smlouvy. pokud se na ochranu a nakládání s informacemi a daty vztahují zákonné normy, musí být zajištěna ochrana dle příslušných zákonů. nepoužít důvěrné informace v rozporu s jejich účelem. chránit důvěrné informace přiměřeným způsobem proti jejich zneužití či úniku. 6.4. Strana, která poruší povinnosti stanovené touto smlouvou je, v případě prokázání, povinna k zaplacení smluvní pokuty 500.000,- Kč. Právo na náhradu škody zvlášť a v plné výši tím není dotčeno. VII. Závěrečná ujednání 7.1. Tato smlouva se vyhotovuje na třech stranách ve dvou stejnopisech stejné právní síly, z nichž po jednom obdrží každá smluvní strana. 7.2. Účastníci smlouvy prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetli, porozuměli jejímu obsahu, dále prohlašují, že ji neuzavřeli v tísni a je vyjádřením jejich pravé a svobodné vůle a na důkaz toho připojují své podpisy. 7.3. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu poslední z podpisujících stran. 7.4. Nedílnou součástí této smlouvy jsou: Příloha č. 1 Specifikace služby Procesní analýza centrálních operačních sálů Příloha č. 2 Specifikace služby Ekonomická analýza operačního provozu Příloha č. 3 Harmonogram analýzy Příloha č. 4 Smlouva o přístupu k datům, prostředkům a datovým nosičům Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s. Ve Veverské Bítýšce dne 13.3.2018 V Mladé Boleslavi dne 23.6.2017 ……………………………. .................................................... HARTMANN-RICO a.s. Ing. Tomáš Groh JUDr. Ladislav Řípa člen představenstva ředitel nemocnice …………………………………. HARTMANN-RICO a.s. Ing. Marek Třeška člen představenstva Příloha č. 1 Specifikace služby Procesní analýza centrálních operačních sálů PA COS - vyhodnocení efektivity operačního provozu a doporučení pro jeho zlepšení Statistické vyhodnocení operačního provozu z údajů zaznamenaných v nemocničním informačním systému (NIS) Vyhodnocení základních ukazatelů operačního provozu začátky prvních operačních výkonů na jednotlivých sálech denní využití operačních sálů vyhodnocení výkonů v ÚPS denní využití anesteziologických týmů stanovení ukazatelů využití operačních sálů a jejich porovnání názorné grafy vytížení pro jednotlivé sály, operační obory Katalog základních operačních výkonů – časové údaje a jejich statistické rozložení Strukturované rozhovory se všemi operačními obory sdílejícími operační sály (primář, pověření zástupci), vedení COS a centrální sterilizace Identifikace úzkých míst operačního provozu z hlediska kapacit, při respektování potřebného rozsahu a členění operativy Zmapování tvorby operačního programu jednotlivými obory Stanovení všech omezujících podmínek při tvorbě operačního programu jednotlivými operačními obory Nalezení rezerv při tvorbě operačních programů Identifikace problémů v procesech předcházejících a následujících práci na operačních sálech, které omezují efektivitu využití operačních kapacit – zejména vyhodnocení centrální sterilizace, včetně návrhu její optimalizace Definice nových operačních rámců pro COS (na základě statistického vyhodnocení a rozhovorů, respektující omezující a další provozní podmínky) Stanovení základních rámců na jednotlivých operačních sálech pro jednotlivé obory pro elektivní výkony (pondělí – pátek) Veřejná prezentace výsledků analýzy operačního provozu pro primáře a vedení nemocnice Prezentace základních výsledků analýzy (navrhovaných opatření) včetně diskuze pro lékařský personál (vedení klinik/oddělení) v rozsahu min 90 min Podrobná zpráva se strukturovaným návrhem opatření ke zlepšení operačního provozu Přístup do online nástroje, kde najdete přehledně a graficky zpracovaná data z procesní analýzy Datové předpoklady pro uskutečnění projektu Importní soubor ve fomrátu csv obsahující tyto údaje: Datum operace Anestezilogický začátek a konec (čas kdy se pacintovi začíná věnovat anesteziolog) Chirurgický začátek a konec (čas od natírání) Příjezd o odjezd pacienta ze sálu není povinný, ale pouze doporučený Identifikace sálu Operační obor Operační výkon (kód a název) Operatér Asistent Plánovaný čas operace není povinný, ale pouze doporučený Výstupy projektu Podrobná zpráva se strukturovaným návrhem opatření ke zlepšení operačního provozu. Příloha č. 2 Specifikace služby Ekonomická analýza operačního provozu Stanovení nákladů jednotkových nákladů operačního provozu kalkulace nákladů na jednotlivé části operačního týmu, náklady na dospávání a na péči zajišťovanou JIP atd… stanovení nákladů na ÚPS a elektivní operativu stanovení nákladů anestesiologické části týmu stanovení nákladů na používání přístrojů a nástrojů Strukturované rozhovory se všemi zúčastněními Rozhovory s ekonomickým ředitelem, personálním ředitelem, pracovníky controllingu a dalšími pověřenými pracovníky. Stanovení metodiky rozúčtování nákladů na vnitřní nákladová střediska rozpočítání nákladů na objednatele výkonu a stanovení půldenních nákladů na operační sál. stanovení ukazatelů pro vyhodnocování efektivity operačního provozu stanovení ekonomického reportingu pro management Zajištění přehledu o hospodaření operujícího oddělení pro primáře/vrchní sestru stanovení základních ukazatelů, které rozhodujícím způsobem ovlivňují ekonomiku oddělení základní zaškolení primáře a vrchní sestry na téma vnitřní ekonomika oddělení Veřejná prezentace výsledků analýzy nemocničního controllingu pro management nemocnice Podrobná zpráva s vypracovanou metodikou účtování vnitřních nákladů na hospodářská střediska Prezentace základních výsledků a metodiky v rozsahu min. 60 minut. Výstupy projektu Podrobná zpráva se strukturovaným návrhem opatření ke zlepšení operačního provozu a současně přístup do online nástroje, kde najdete přehledně a graficky zpracovaná data z procesní analýzy za vaše nemocnice. Příloha č.3 – Harmonogram projektu Základní postup Procesní analýzy 1. Předání dat z NIS o průběhu operativy 2. Zpracování a validace dat, vyhodnocení hlavních procesů a indikátorů jejich výkonosti 3. Strukturované rozhovory s primáři operujících oborů a primáři ARO o jejich operativě a sestavování operačních programů (1 primář asi 50 min) 4. Rozhovory s ekonomickým oddělením, personálním oddělením a oddělením controllingu ohledně stanovení jednotkových nákladů na operační péči, metodiky účtovnání nákladů na jednotlivá hospodářská střediska a způsobu informování jednotlivých operačních oborů o jejich ekonomických výsledcích. 5. Předání ekonomických dat (výsledovky, metodiky účtování vnitřních nákladů) 6. Strukturované rozhovory s dalšími vedoucími pracovníky k dokreslení situace na COS (náměstek LPP, ekonomický náměstek, vrchní sestra COS, vedoucí sterilizace) 7. Zpracování výstupů z rozhovorů 8. Zpracování statistických přehledů o průběhu operativy pro jednotlivé sály a obory, zpracování návrhu optimálních operačních rámců 9. Definice metodiky: rozpočítání nákladů na objednatele výkonu a stanovení půldenních nákladů na operační sál, stanovení ukazatelů pro vyhodnocování efektivity operačního provozu, návrh ekonomického reportingu pro management (primáře, ekonomický management) 10. Prezentace a projednání všech výstupů a návrhů opatření s managementem 11. Prezentace výstupů ekonomické části analýzy s odpovědnými pracovníky z ekonomického oddělení a oddělení controllingu 12. Prezentace výstupů procesní části a ekokonomické částí analýzy operačnícho provozu a diskuze s primáři 13. Zpracování a předání závěrečné zprávy Předpokládaný začátek analýzy: 18. říjen 2017 Předpokládaný konec analýzy: 18. leden 2018 Celková časová náročnost a výše zmíněný harmonogram platí za předpokladu oboustranné součinnosti.