Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo Smlouva o dílo na provádění kontrol provozuschopnosti elektrické požární signalizace (EPS) uzavřená dle ustanovení §2586 a násl. občanského zákoníku 1. Smluvní strany 1.1. Objednatel: Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje Sídlo: tř. Václava Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav Zastoupený: JUDr. Ladislavem Řípou, předsedou představenstva Ing. Jiřím Bouškou, místopředsedou představenstva IČ: 27256456 DIČ: CZ 27256456 Bank. spojení: Komerční banka č. účtu: 35-3525450227/0100 B 10019, Městský soud v Praze a 1.2. Zhotovitel: LITES-MaS s.r.o. Sídlo: Oblouková 135, 463 03 Stráž nad Nisou Zastoupený: Ing. Karlem Pavlů, jednatelem společnosti IČ: 25038559 DIČ: CZ 25038559 Bank. spojení: ČSOB Liberec č. účtu: 605801433/0300 C 14056, Krajský soud v Ústí nad Labem 2. Předmět smlouvy 2.1. Zhotovitel se na základě této smlouvy zavazuje provádět pro objednatele v době trvání této smlouvy pravidelné kontroly provozuschopnosti elektrické požární signalizace objednatele (dále též jen jako „EPS“) v rozsahu specifikace zařízení EPS dle Přílohy č. 1 této smlouvy v budovách objednatele, to vše v souladu s požadavky vyhlášky MV ČR č. 246/2001 § 7 a ČSN 34 2710 a vydat objednateli o každé provedené kontrole doklad o kontrole provozuschopnosti EPS a objednatel se zavazuje zaplatit za to zhotoviteli sjednanou cenu. 3. Povinnosti stran 3.1. Objednatel je povinen poskytnout zhotoviteli potřebnou součinnost k provádění kontrol, a to: a) poskytnout projekční dokumentaci skutečného nasazení EPS b) dát v nezbytném rozsahu zhotoviteli k dispozici osobou obeznámenou s nasazením EPS c) zajistit přístup servisního vozu a pracovníků zhotovitele do prostor s EPS 3.2. Zhotovitel zajistí: d) provádění pravidelných kontrol 1 x za rok s tím, že přesná doba provedení kontroly bude dohodnuta mezi zástupci zhotovitele a objednatele, tel. č. zástupce zhotovitele je 731 542 834 a e) předání dokladu o každé jednotlivé provedené kontrole provozuschopnosti EPS, a to ve lhůtě do 5 – ti dnů po provedení kontroly. 3.3. Zásahy do EPS v Interním pavilonu jsou možné pouze po konzultaci s objednatelem. 4. Termín plnění 4.1. Kontrola provozuschopnosti EPS bude zahájena v měsíci dubnu 2018. 5. Cena za dílo Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za veškerou kontrolní činnost, řádně a včas provedenou v období od uzavření této smlouvy do konce roku 2018, cenu ve výši 124.114,-Kč bez DPH, DPH je 26.063,94 Kč, cena vč. DPH činí 150.177,94 Kč. Sjednaná cena je splatná po provedení všech kontrol, a to na základě faktury zhotovitele s náležitostmi daňového dokladu doručené objednateli, se splatností 30 dnů od doručení faktury. 6. Úroky z prodlení 6.1. Je-li objednatel v prodlení se zaplacením ceny nebo její části, je povinen zaplatit úroky z prodlení ve výši 0,02% z dlužné částky za každý den po uplynutí splatnosti faktury. 6.2. V případě prodlení zhotovitele s provedením kontroly a/nebo s vydáním kontrolního osvědčení se zhotovitel zavazuje zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,02% z celkové ceny za každý den prodlení. Sjednání ani zaplacení smluvní pokuty se nedotýká nároku objednatele na náhradu škody v plné výši. 7. Závěrečná ustanovení 7.2. Tato smlouva je uzavřena na dobu určitou, a to do 31.12.2018. 7.2. Smluvní vztahy zvláště touto smlouvou neupravené se řídí ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. 8. Další ustanovení 8.1. Smlouva je vystavena ve 2 stejnopisech, z nich 1 obdrží zhotovitel a 1 objednatel. Příloha č.1 - specifikace zařízení Za objednatele: Za zhotovitele: V Mladé Boleslavi dne: 3.4.2018 V Stráži nad Nisou: 9.4.2018 .............................................. ..................................................... JUDr. Ladislav Řípa Ing. Karel Pavlů předseda představenstva jednatel společnosti .............................................. Ing. Jiří Bouška místopředseda představenstva