Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5770459: Smlouva o poskytování služby výplatní lístek na mobilní telefon

Příloha 2018-00035 VEMA výpl.lístek na mob.tel..pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        S mlouva o poskytování služby
       VÝPLATNÍ LÍSTEK NA MOBILNÍ TELEFON

                                                                                č. 2 0 1 8 /3 5 3

   uzavřená podle ust. § 1746, odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění
                                                        pozdějších předpisů

1    S mluvní     stran

1.1  O bjednatel

     Organizace:               Domovy sociálních služeb Litvínov, příspěvková

                               organizace

     Adresa:                   Zátiší čp. 177, 435 42 Litvínov - Janov

     Zastoupená:               Ing. Vladimír Vopelka, ředitel

     IČ:                       49872541

     Zapsaná:                  Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl Pr,

                               vložka 482

     Přidělené číslo licence:  19889

     (dále v této smlouvě jen „Objednatel")

1.2  Poskytovatel

     Společnost:               Vema, a. s.

     Sídlo:                    Okružní 871/3a, 638 00 Brno

     Zastoupená:               Ing. Jan Tomíšek, ředitel společnosti

     IČ:                       26226511

     Zapsaná:                  Krajským soudem v Brně, oddíl B, vložka 3415

     (dále v této smlouvě jen „Poskytovatel").

Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany tuto smlouvu o poskytování
služby Výplatní lístek na mobilní telefon:

2    PŘEDMĚT SMLOUVY

2.1 Poskytovatel se touto smlouvou zavazuje poskytovat Objednateli službu Výplatní
          lístek na mobilní telefon spočívající v zasílání výplatních lístků na mobilní telefony
          zaměstnanců Objednatele a nebo formou e-maílu.

2.2 Objednatel se zavazuje za tuto službu hradit Poskytovateli odměnu za dále
          stanovených podmínek.

3    P ráva       a povinnosti  stran

3.1 Poskytovatel je povinen provést odeslání výplatních lístků vždy na pokyn Objednatele
          zadaný prostřednictvím příslušné aplikace Vema.

3.2 Poskytovatel není odpovědný za obsah výplatního lístku. Tento bude vytvořen
          aplikací Mzdy na základě dat zadaných Objednatelem do této aplikace.
             C ena

4.1 Objednatel se zavazuje hradit za poskytnutou službu cenu, která bude určena
          na základě počtu odeslaných výplatních lístků za měsíc v souladu s ceníkem, který
          tvoří přílohu č. 1 této smlouvy.

4.2 Poskytovatel je oprávněn pro každý další rok poskytování služby upravit výši ceny
          uvedenou v předchozím odstavci o míru nárůstu spotřebitelských cen za ostatní zboží
          a služby tak, jak byly za bezprostředně předcházející období statisticky zjišťovány
          a oficiálně zveřejňovány Českým statistickým úřadem na jeho webových stránkách
          www.czso.cz

5  PLATEBNÍ PODMÍNKY

5.1 Poskytovatel vystaví fakturu na cenu určenou v souladu s čl. 3 odst. 3.1 po uplynutí
          daného kalendářního čtvrtletí.

5.2 Objednatel uhradí peněžité závazky vyplývající z této smlouvy v době splatnosti 14
          dní od vystavení faktury a na účet poskytovatele uvedený na faktuře.

5.3 Objednatel je oprávněn před uplynutím doby splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu,
          která neobsahuje náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani
          z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, nebo má jiné závady v obsahu
          podle této smlouvy. Ve vrácené faktuře musí vyznačit důvod vrácení. Poskytovatel je
          v tomto případě povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit nebo nově
          vyhotovit. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní doba splatnosti.
          Celá doba běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené faktury.

6  S a nk c e , odstoupení  od s m l o u v y

6.1 V případě prodlení Objednatele s úhradou peněžitého závazku vyplývajícího z této
          smlouvy je Poskytovatel oprávněn nárokovat úrok z prodlení ve výši 0,5 % z dlužné
          částky za každý, i započatý, den prodlení.

6.2 V případě prodlení Poskytovatele s dodáním výplatních lístků v dohodnutém termínu
          je Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 1 % z ceny
          poskytnuté služby za dotčené čtvrtletí za každý jednotlivý případ. Smluvní pokuta
          bude započtena oproti ceně za poskytnutou službu pro dané čtvrtletí.

6.3 Poskytovatel je oprávněn požadovat po Objednateli zaplacení smluvní pokuty
          v případě Objednatelova porušení povinnost uchovat v tajnosti obchodní tajemství dle
          čl. 8 této smlouvy. Výše smluvní pokuty činí 100 000,- Kč (slovy jedno sto tisíc Kč).

6.4 Uhrazením smluvní pokuty nebo úrokem z prodlení není dotčeno ani omezeno právo
          domáhat se náhrady škody, jež prokazatelně vznikla porušením smluvní povinnosti,
          které se smluvní pokuta týká.

6.5 Obě strany jsou oprávněny odstoupit od smlouvy v případě jejího podstatného
          porušení, tak jak je stanoveno v § 2001 a násl. občanského zákoníku. Za podstatné
          porušení smlouvy se považuje zejména prodlení Objednatele s úhradou peněžitého
          závazku vyplývajícího z této smlouvy po dobu delší než 30 dní.
       O c h r a n a dat O b j e d n a t e l e

7.1 Poskytovatel se zavazuje Objednateli k tomu, že bude dbát na to, aby při poskytování
          služby podle této smlouvy nedošlo k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu
          třetích osob k osobním údajům Objednatele, tj. osobním údajům zaměstnanců
          Objednatele, které jím byly zadány do IS Vema, jež požívají ochranu podle zákona č.
           101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
          ,,ZOOÚ“).

7.2 Objednatel, jakožto správce osobních údajů ve smyslu § 4 písm. j) ZOOÚ,
          a Poskytovatel, jakožto zpracovatel osobních údajů ve smyslu § 4 písm. k) ZOOÚ,
          uzavírají současně s touto smlouvou dále uvedené smluvní ujednání za účelem
          splnění zákonné povinnosti dle § 6 ZOOÚ k uzavření smlouvy o zpracování osobních
          údajů, které zůstane v účinnosti po dobu účinnosti této smlouvy, takto:

7.2.1  Poskytovatel bude zpracovávat osobní údaje Objednatele zejména v podobě jejich
       uchovávání, ukládání a zpřístupňování zaměstnancům Objednatele výhradně
       za účelem vyplývajícím z předmětu smlouvy a za podmínek v této smlouvě
       definovaných.

7.2.2  Poskytovatel zaručuje Objednateli, že technické řešení služby poskytuje takové
       technické a organizační zabezpečení ochrany osobních údajů, které zamezuje
       přístupu neoprávněných osob k datům Objednatele, včetně osobních údajů, jejich
       změně, zničení, ztrátě či jinému zneužití. Bližší podmínky technického
       a organizačního zabezpečení jsou vymezeny přílohou č. 2 této smlouvy.

7.2.3 Poskytovatel odpovídá za dodržování ZOOÚ a této smlouvy ze strany svých
          zaměstnanců podílejících se na plnění závazků dle této smlouvy.

7.2.4 Poskytovatel je povinen po ukončení této smlouvy veškerá získaná data Objednatele
          zničit a není nadále oprávněn je uchovávat ani jinak s nimi disponovat.

7.2.5 Poskytovatel zároveň upozorňuje, že data jsou šifrovaná a Poskytovatel k nim nemá
           přístup.

8      O chrana  obchodního  tajemství

8.1 Objednatel bere na vědomí, že veškeré informace týkající se ceny předmětu plnění
          této smlouvy jsou ve spojení s informacemi o úplném rozsahu plnění předmětu této
          smlouvy, především o počtu výplatních lístků., obchodním tajemstvím dle § 504
          občanského zákoníku, a zavazuje se je uchovávat v tajnosti v souladu se zákonem.

8.2 Závazky smluvních stran uvedené v tomto článku trvají i po skončení smluvního
          vztahu.
9      ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  9.1  Tato smlouva nabývá platností a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními
  9.2   stranami. Je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž jedenobdržíObjednatel a
  9.3  jeden Poskytovatel.

9.4    Obě smluvní strany jsou oprávněny tuto smlouvu kdykoliv písemně vypovědět. Délka
9.5     výpovědní doby činí 2 měsíce a počíná běžet 1. dnem kalendářního měsíce
        následujícího po doručení výpovědí.
  9.6
       Nevymahatelnost nebo neplatnost kteréhokoli ustanovení této smlouvy neovlivní
        vynutitelnost nebo platnost ostatních ustanovení této smlouvy. V případě, že jakékoli
        ustanovení této smlouvy by mělo z jakéhokoli důvodu pozbýt platnosti
        či vymahatelnosti, zavazují se smluvní strany dohodnout se na náhradě takového
        ustanovení novým, obdobného obsahu, významu a účelu.

       Nedílnou součástí této smlouvy jsou její přílohy:

        Příloha č. 1: Ceník poskytované služby
        Příloha č. 2: Technické podmínky platné ke dni podpisu smlouvy.

       Příloha č. 2 této smlouvy je k dispozici na Zákaznickém webu -
        http://zakaznik.vema.cz - v nabídce Dokumenty/Produkty/Mobilní výplatní lístek).
        Tuto přílohu je oprávněn Poskytovatel upravovat tak, aby jí udržoval v souladu
        zejména s bezpečnostními, technickými a provozními potřebami. O změně bude
        Objednatel informován na Zákaznickém webu.

       Smluvní strany této smlouvy prohlašují, že se řádně seznámily s jejím obsahem,
        včetně všech příloh, který odpovídá jejich pravé a svobodné vůli, považují ho za určitý
        a srozumitelný. Objednatel výslovně prohlašuje, že je seznámen s aplikacemi
        poskytovanými Poskytovatelem na základě této smlouvy k užívání, a současně
        prohlašuje, že tyto aplikace svou funkcionalitou vyhovují jeho potřebám. Na důkaz
        tohoto připojují smluvní strany vlastnoruční podpisy.

V Litvínově dne                            V Brně dne 28.05.2018

       Domovy sociálních služeb Litvínov,      Vema, a. s.
                příspěvková organizace
                   Ing. Vladimír Vopelka   Ing. Jan Tomíšek
                              ředitel      ředitel společnosti
                                PŘÍLOHA

                                             č. 2 ke sm louvě č. 2018/353
Technické podmínky platné ke dni podpisu smlouvy
Výplatní lístky se odesílají z aplikace Mzdy. Na počítači, kde tato aplikace běží (serverová
stanice, ne klient) je potřeba mít povolenu odchozí komunikaci na adresu
mVLS.vyplatnilistek.cz a port 443 a dále na server gs.symcb.com port 80, kde se
kontroluje seznam zneplatněných certifikátů. SW a HW požadavky zůstávají stejné jako u
běžné instalace mezd.
Výplatní lístky odcházejí na server v zašifrované podobě, pro JSON se používá šifra
AES256, pro PDF interní šifrovací algoritmus (AES128). Heslo Objednatele se nikdy
neposílá na server, takže Poskytovatel nemá přístup k obsahu uložených výplatních lístků.

                                                                                     6