Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5881851: projekt "Zvýšení efektivity administrativních a obslužných činností"

Příloha Sml_37_2017.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ,  Fp

                                                                                N                          #

                                                                                                    a

                        Smlouva o Dílo

                           Č. 20170206/BHTHP

                                                             mezi:

Společnost:             Rokycanská nemocnice, a. s.

Sídlem:                 Voldušská 750, Nové Město, 337 01 Rokycany

Zastoupen:              Mgr. Jaroslav Šíma, MBA, místopředseda představenstva,

Kontakt:                Ing. Marek Kýhos, MBA, člen představenstva
                        tel:

Ve věcech technických: Petr Veselý

Kontakt:                tel:
IČ:                          263 60 900

DIČ:                    CZ 263 60 900

Bankovní spojení:

č. b. ti.:

zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl B, vložka 1071,
identifikační číslo 263 60 900

(dále jen: Objednatel)

                                          a

Společnost:             TRIFID CONSULT a.s.

Sídlem:                 V Celnici 10, 110 00, Praha l

Zastoupě ii:            Ing. Lukáš Trávníček, obchodní ředitel

Kontakt:                tel:
IČ:                          25 35 95 41

DIČ:                    CZ 25 35 95 41

Bankovní spojení:
č. b. ii.:

Zápis v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, spisová značka:oddíl B, vložka:6812

(dále jen: Zhotovitel)

                                         strana l z 6
    Vymezení pojmů Projektu:

    Projekt:

    Analýza objednatele, identifikace potenciálu úspor, zpracováni a předložení návrhů na snížení
    nákladů, zvýšení produktivity práce a reorganizace organizačních útvarů objednatele spolu
    s vyčíslením finanční úspory.

    Báze dat:

   výchozí stav objednatele k datu zahájení Projektu pro vyhodnocování úspor (počet
   pracovníků, osobní náklady na pracovníka, produktivita práce, apod.). Tyto údaje tvoří
   Přílohu č. l této smlouvy.

   Řídící výbor:

   Top management a další jmenovaní zástupci objednatele pověření řízením Projektu
   a odsouhlasením úspor. Jednání Řídícího výboru se za zhotovitele účastní vedoucí Projektu
   popř. další konzultanti. Zhotovitel předkládá Řídícímu výboru písemné vyhotovení Projektu
   dílčím plněním podle této Smlouvy o dílo. Z jednání Řídícího výboru je vytvořen písemný
   zápis ve dvou vyhotoveních podepsaný oběma stranami. Jednání Řídícího výboru se koná
   v pravidelných intervalech obvykle lx za 2 týdny, případnou změnu termínu je objednatel
   povinen zhotoviteli oznámit nejméně 5 pracovních dnů předem.

   Závěrečná zpráva:

   Provedení změn a doplnění Projektu na základě výsledků jeho projednání na posledním
   jednání Řídícího výboru a předání písemného vyhotovení jeho konečné verze objednateli.

   FinanČní úspory:

   Finančními úsporami podle této smlouvy se rozumí v penězích vyjádřené uspořené náklady
   dosažené snížením nákladů nebo zvýšením produktivity práce objednatele v důsledku činnosti
   zhotovitele, přepočtené na období následujících 12 měsíců. Výše těchto úspor je vyčíslena
   Oproti Příloze č. 1 Bází dat.

   Předávací protokol:

   Zhotovitelem vypracované a předložené písemné vyčíslení Finanční úspory každého
   jednotlivého opatření odsouhlasené objednatelem.

              I.
   Předmět smlouvy

m  1. Zhotovitel se zavazuje v souladu s dalšími ustanoveními této smlouvy provést pro
       objednatele dílo, a to projekt ,,Zvýšení efektivity administrativních a obslužných

                                                                         strana 2 z 6
Činností" (dále jen ,,Dílo") a objednatel se zavazuje zhotoviteli za takto řádně provedené
Dílo a za splnění dalších podmínek zaplatit cenu sjednanou v kapitole IV. této smlouvy.

Dílo představuje realizaci níže uvedených činností zhotovitele:

j identifikace vykonávaných činností a jejich výstupů;

j zjištění časové náročnosti vykonávaných činností - zavedení nástroje pro jejich
    monitoring;

J měření efektivity jednotlivých činností, eliminace neproduktivních činností a návrh        '

optimalizace - interní a externí benchmarking;

j určení časů obvyklých jednotlivých činností, sestavení Master Schedule - vykonávané        i

činnosti a kapacitní plán lidských zdrojů;

J návrh reorganizace a nastavení optimálních kapacit a odpovědností;

j návrh harmonogramu realizace změn;

J vyhotovení Závěrečné zprávy.

Dílo bude ukončeno Závěrečnou zprávou, která bude předána v návrhu Řídícímu výboru.
Řídící výbor má 10 pracovních dní na to, aby požádal zhotovitele o podání podrobnějších

informací, vysvětlení návrhů či jiné podněty (dále jen (připomínky). Zhotovitel následně
bez odkladu do 5 pracovních dní se vypořádá s připomínkami objednatele.

Zhotovitel předloží objednateli v závěrečné zprávě veškerá možná opatření vedoucí
k optimalizaci procesů a činností objednatele s uvedením finančních dopadů (úspor) ve
vztahu ke každému konkrétnímu navrženému opatření.

Po uplynutí tohoto termínu je předané písemné vyhotovení Díla (Závěrečné zprávy
Projektu) považováno za konečné a bude posuzováno pro účely této smlouvy jako
závěrečná zpráva.

Na základě závěrečné zprávy objednatel se písemně vyjádří, která z navržených opatření
schvaluje a odsouhlasuje a ta budou zahrnuta do předávacího protokolu a budou
podkladem pro výpočet odměny zhotovitele.

                                                       II.
                                                Doba plnění

Zhotovitel je povinen dílo dle ČI. 1.1. provést nejpozději do 8 týdnů od zahájeni projektu.
Projekt bude zahájen dne 11.9.2017.

                                                           III.
                                                  Finanční úspory
l. výše Finančních úspor vztahující se každému jednotlivému navrženému opatření musí být
    odsouhlasena objednatelem v Předávacích protokolech.
2. Do celkových finančních úspor musí být vždy zahrnuty:

                                                                   strana 3 z 6
          J úspory do výše všech předpokládaných nákladů vynaložených objednatelem
               v souvislosti s realizací opatření, které má přinést úsporu;

          j obligatorní náklady vynaložené objednatelem v souladu s jeho zákonnými
               povinnostmi a podle platné kolektivní smlouvy objednatele (odstupné při skončení
               pracovního poměru), však jen do výše dvounásobku průměrného měsíčního
               výdělku zaměstnance).

3. Při sjednávání Ceny za Dílo bylo přihlédnuto též k veškerým nákladům zhotovitele,
     spojeným s plněním jeho závazků podle této smlouvy, a proto mu jejich jakákoliv náhrada
     již nenáleží.

                                                            IV.
                                                     Cena za dílo

1. Zhotoviteli náleží odměna jen za opatření, které objednatel písemně odsouhlasil.
Cena za dílo (dále jen ,,Cena") se sjednává ve výši 25% (slovy dvacet pět procent)
z odsouhlaseného opatření či úspory, maximálně však ve výši 400.000,- KČ bez DPH celkem
ze všech navržených opatření.

2. Strany se výslovně dohodly, že cena za provedené dílo pro zhotovitele je odvislá od
písemného schválení navržených možných opatření u objednatele, a pokud zhotovitel navrhne
sice řadu možných opatření (úspor) u objednatele, avšak objednatel je písemně neschválí,
nevznikne zhotoviteli nárok na cenu díla.
Zhotovitel provede výpočet ceny díla uvedeného na základě Předávacího protokolu
podepsaného oprávněným zástupcem objednatele, a to ke dni jeho předání. Zhotovitel je poté
oprávněn vystavit fakturu se splatností 15 (patnácti) kalendářních dnů.

3. K ceně bude připočtena DPH v zákonné výši.

4. Při sjednávání Ceny za dílo bylo přihlédnuto též k veškerým nákladům zhotovitele,
spojeným splněním jeho závazků podle této smlouvy, a proto mu jejich jakákoliv
další náhrada již nenáleží.

5. Pro případ prodlení objednatele či zhotovitele se zaplacením kterékoliv ze splatných úhrad
ceny za dílo se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,01 %: dlužné částky za každý den tohoto
prodlení. Úrok z prodlení je splatný do 15 dnů ode dne, kdy k tomu bude věřitelem doručeno
jeho vyúčtování.

                                                            V.
                                          Součinnost smluvních stran

l. Zhotovitel je povinen průběžně objednatele na jeho žádost informovat o průběhu
     a dosavadních výsledcích svých činností podle této smlouvy.

                                                                     strana 4 z 6
2. Zhotovitel je povinen řídit se při svých činnostech podle této smlouvy požadavky a
     pokyny objednatele, nebudou-li v rozporu s právními předpisy či touto smlouvou a jejím
     účelem.

3. Objednatel je povinen poskytovat zhotoviteli podklady a informace nezbytné pro řádné
     plnění jeho závazků podle této smlouvy, vyjma těch, které tvoří předmět jeho obchodního
     tajemství.

                                                             VI.
                                        Ochrana zájmů smluvních stran

l. Zhotovitel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které jí druhá strana
     při provádění této smlouvy svěřila nebo o nichž se i jinak dozvěděla při jejím provádění.

2. Zhotovitel není oprávněn poskytnout Dílo či jeho jakoukoliv část třetí osobě či jinak jí
     umožnit využívat informace v něm obsažené, nebude-li se jednat o informace notoricky
     známé či jinak běžně přístupné nebo nebude-li se jednat o jejich poskytnutí osobě, která je
     vůči ní v postavení osoby ovládané

3. Smluvní pokuta za porušení kterékoliv z povinností uvedených v odstavci 1 a 2 tohoto
     článku se hradí bez ohledu na případný nárok oprávněné strany na náhradu škody, která je
     samostatným nárokem a hradí se v plné výši.

4. Objednatel se zavazuje, že nebude vyvíjet jakoukoliv činnost směřující k uzavření
     smlouvy ani neuzavře takovou smlouvu, na základě které by se kterýkoliv ze zaměstnanců
     zhotovitele či osob vykonávajících provedení předmětu této smlouvy pro zhotovitele
     zavázal k provedení díla pro objednatele, jež by mohlo být shodné či obdobné Dílu
     provedenému zhotovitelem na základě této smlouvy. Tento závazek objednatele trvá po
     celou dobu plnění závazků zhotovitele vyplývajících z této smlouvy a l rok následující po
    jejich splnění.

5. Zhotovitel se zavazuje, že nebude vyvíjet jakoukoliv činnost směřující k uzavření
     smlouvy ani neuzavře takovou smlouvu, na základě které by se kterýkoliv ze zaměstnanců
     objednatele zavázal k provedení díla pro zhotovitele. Tento závazek zhotovitele trvá po
    celou dobu plnění závazků zhotovitele vyplývajících z této smlouvy a l rok následující po
    jejich splnění.

6. Za každé jednotlivé porušení kterékoliv z povinností uvedených v odstavci VI.l., VI.2.,
    VI.4. a VIS. tohoto článku sjednaly strany pokutu ve výši 100.000 KČ.

                                                           VII.
                                                Poskytnutí software

l. Nedílnou součástí smlouvy o dílo je poskytnutí licence - oprávnění k výkonu práva užívat
    SW Produktivita THP (Smlouva o užívání aplikace ,,SW Produktivita THP"), a to
    v neomezeném rozsahu po dobu 12 měsíců ode dne podpisu této smlouvy (časový rozsah).
    Poskytnutí licence se zhotovitel zavazuje objednateli bezplatně zajistit. Zhotovitel se
    zavazuje v souvislosti s poskytnutím licence dodávat objednateli po dobu dle odst.
    1 tohoto článku následující služby:
    1.1. aktualizaci software a související certifikáty;
    1.2. emailové odpovědi na dotazy ohledně obsluhy a provozu autorského díla;

                                                       strana 5 z 6
     1.3. upgrade produktu s aktualizací;
     1.4. technickou podporu k zajištění nepřetržité fúnkčnosti a použitelnosti software
2. Zhotovitel umístí SW Produktivita THP na vlastní server. Zhotovitel nebude předávat
     Objednateli žádné rozmnoženiny SW Produktivita THP a objednatel nemá nárok na
     vydání zdrojových kódů.

                                                           VIII.
                                       Společná a závěrečná ustanovení

l. Tato smlouva je sepsána a uzavřena ve dvou stejnopisech, z nichž každý má účinnost
    originálu a z nichž každé ze shora jmenovaných smluvních stran náleží jedno vyhotovení.

2. Tato smlouva je pro obě shora jmenované smluvní strany závazná a účinná od níže
    uvedeného dne jejího uzavření.

3. Jakákoliv změna v této smlouvě musí být provedena písemně formou dodatků ke smlouvě,
    vzestupně číslovaných a podepsaných oběma smluvními stranami. Smluvní strany
    výslovně vylučují možnost změnit či doplnit tuto smlouvu v jakékoliv jiné formě než ve
    formě písemné. Pro vyloučení pochybností smluvní strany vylučují pro tento vztah a další
    právní vztahy založené touto smlouvou aplikaci části věty za středníkem úst. §564
    občanského zákoníku.

4. Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit při porušení některé z povinnosti
    zhotovitele uvedené v čl.V. a čl.Vl. smlouvy.

5. Zhotovitel je oprávněn od této smlouvy odstoupit:
    5.1. bude-li objednatel v prodlení s plněním svých peněžitých závazků k zaplacení ceny za
         Dílo či její části více než 21 dnů
    5.2. neposkytne-li objednatel součinnost zhotoviteli tak, že zhotovitel nebude mít možnost
         dále v plnění svých závazků podle této smlouvy pokračovat nebo objednatel
         neposkytne podklady, které byly odsouhlasenv zástupci obou stran

6. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno pise.rr'ně a doručeno druhé straně. ÚČinky
   odstoupení nastávají 7 dní po doručení.

7. V případě odstoupení od smlouvy nemá zhotovitel náiok na. 'mplacení ani poměrné části
   odměny, pokud nebudou splněny podmínky pro vznik nároku na část ceny díla dle článku
   IV.1 a 2 této smlouvy, které tak odstoupením od sm](")Ll\ \ dle dohody stran zůstává
   nedotčeno a nárok na zaplacení je odvislý od písemného schválení navržených opatření
   (úspor) objednatelem.

V Rokycanech dne 7. 9. 201 "7

za o " atele """" --- -—                za zhotovitele na základě plné moci

                          strana 6 z 6

                    

Příloha Sml_37_2017.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ,  Fp

                                                                                N                          #

                                                                                                    a

                        Smlouva o Dílo

                           Č. 20170206/BHTHP

                                                             mezi:

Společnost:             Rokycanská nemocnice, a. s.

Sídlem:                 Voldušská 750, Nové Město, 337 01 Rokycany

Zastoupen:              Mgr. Jaroslav Šíma, MBA, místopředseda představenstva,

Kontakt:                Ing. Marek Kýhos, MBA, člen představenstva
                        tel:

Ve věcech technických: Petr Veselý

Kontakt:                tel:
IČ:                          263 60 900

DIČ:                    CZ 263 60 900

Bankovní spojení:

č. b. ti.:

zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl B, vložka 1071,
identifikační číslo 263 60 900

(dále jen: Objednatel)

                                          a

Společnost:             TRIFID CONSULT a.s.

Sídlem:                 V Celnici 10, 110 00, Praha l

Zastoupě ii:            Ing. Lukáš Trávníček, obchodní ředitel

Kontakt:                tel:
IČ:                          25 35 95 41

DIČ:                    CZ 25 35 95 41

Bankovní spojení:
č. b. ii.:

Zápis v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, spisová značka:oddíl B, vložka:6812

(dále jen: Zhotovitel)

                                         strana l z 6
    Vymezení pojmů Projektu:

    Projekt:

    Analýza objednatele, identifikace potenciálu úspor, zpracováni a předložení návrhů na snížení
    nákladů, zvýšení produktivity práce a reorganizace organizačních útvarů objednatele spolu
    s vyčíslením finanční úspory.

    Báze dat:

   výchozí stav objednatele k datu zahájení Projektu pro vyhodnocování úspor (počet
   pracovníků, osobní náklady na pracovníka, produktivita práce, apod.). Tyto údaje tvoří
   Přílohu č. l této smlouvy.

   Řídící výbor:

   Top management a další jmenovaní zástupci objednatele pověření řízením Projektu
   a odsouhlasením úspor. Jednání Řídícího výboru se za zhotovitele účastní vedoucí Projektu
   popř. další konzultanti. Zhotovitel předkládá Řídícímu výboru písemné vyhotovení Projektu
   dílčím plněním podle této Smlouvy o dílo. Z jednání Řídícího výboru je vytvořen písemný
   zápis ve dvou vyhotoveních podepsaný oběma stranami. Jednání Řídícího výboru se koná
   v pravidelných intervalech obvykle lx za 2 týdny, případnou změnu termínu je objednatel
   povinen zhotoviteli oznámit nejméně 5 pracovních dnů předem.

   Závěrečná zpráva:

   Provedení změn a doplnění Projektu na základě výsledků jeho projednání na posledním
   jednání Řídícího výboru a předání písemného vyhotovení jeho konečné verze objednateli.

   FinanČní úspory:

   Finančními úsporami podle této smlouvy se rozumí v penězích vyjádřené uspořené náklady
   dosažené snížením nákladů nebo zvýšením produktivity práce objednatele v důsledku činnosti
   zhotovitele, přepočtené na období následujících 12 měsíců. Výše těchto úspor je vyčíslena
   Oproti Příloze č. 1 Bází dat.

   Předávací protokol:

   Zhotovitelem vypracované a předložené písemné vyčíslení Finanční úspory každého
   jednotlivého opatření odsouhlasené objednatelem.

              I.
   Předmět smlouvy

m  1. Zhotovitel se zavazuje v souladu s dalšími ustanoveními této smlouvy provést pro
       objednatele dílo, a to projekt ,,Zvýšení efektivity administrativních a obslužných

                                                                         strana 2 z 6
Činností" (dále jen ,,Dílo") a objednatel se zavazuje zhotoviteli za takto řádně provedené
Dílo a za splnění dalších podmínek zaplatit cenu sjednanou v kapitole IV. této smlouvy.

Dílo představuje realizaci níže uvedených činností zhotovitele:

j identifikace vykonávaných činností a jejich výstupů;

j zjištění časové náročnosti vykonávaných činností - zavedení nástroje pro jejich
    monitoring;

J měření efektivity jednotlivých činností, eliminace neproduktivních činností a návrh        '

optimalizace - interní a externí benchmarking;

j určení časů obvyklých jednotlivých činností, sestavení Master Schedule - vykonávané        i

činnosti a kapacitní plán lidských zdrojů;

J návrh reorganizace a nastavení optimálních kapacit a odpovědností;

j návrh harmonogramu realizace změn;

J vyhotovení Závěrečné zprávy.

Dílo bude ukončeno Závěrečnou zprávou, která bude předána v návrhu Řídícímu výboru.
Řídící výbor má 10 pracovních dní na to, aby požádal zhotovitele o podání podrobnějších

informací, vysvětlení návrhů či jiné podněty (dále jen (připomínky). Zhotovitel následně
bez odkladu do 5 pracovních dní se vypořádá s připomínkami objednatele.

Zhotovitel předloží objednateli v závěrečné zprávě veškerá možná opatření vedoucí
k optimalizaci procesů a činností objednatele s uvedením finančních dopadů (úspor) ve
vztahu ke každému konkrétnímu navrženému opatření.

Po uplynutí tohoto termínu je předané písemné vyhotovení Díla (Závěrečné zprávy
Projektu) považováno za konečné a bude posuzováno pro účely této smlouvy jako
závěrečná zpráva.

Na základě závěrečné zprávy objednatel se písemně vyjádří, která z navržených opatření
schvaluje a odsouhlasuje a ta budou zahrnuta do předávacího protokolu a budou
podkladem pro výpočet odměny zhotovitele.

                                                       II.
                                                Doba plnění

Zhotovitel je povinen dílo dle ČI. 1.1. provést nejpozději do 8 týdnů od zahájeni projektu.
Projekt bude zahájen dne 11.9.2017.

                                                           III.
                                                  Finanční úspory
l. výše Finančních úspor vztahující se každému jednotlivému navrženému opatření musí být
    odsouhlasena objednatelem v Předávacích protokolech.
2. Do celkových finančních úspor musí být vždy zahrnuty:

                                                                   strana 3 z 6
          J úspory do výše všech předpokládaných nákladů vynaložených objednatelem
               v souvislosti s realizací opatření, které má přinést úsporu;

          j obligatorní náklady vynaložené objednatelem v souladu s jeho zákonnými
               povinnostmi a podle platné kolektivní smlouvy objednatele (odstupné při skončení
               pracovního poměru), však jen do výše dvounásobku průměrného měsíčního
               výdělku zaměstnance).

3. Při sjednávání Ceny za Dílo bylo přihlédnuto též k veškerým nákladům zhotovitele,
     spojeným s plněním jeho závazků podle této smlouvy, a proto mu jejich jakákoliv náhrada
     již nenáleží.

                                                            IV.
                                                     Cena za dílo

1. Zhotoviteli náleží odměna jen za opatření, které objednatel písemně odsouhlasil.
Cena za dílo (dále jen ,,Cena") se sjednává ve výši 25% (slovy dvacet pět procent)
z odsouhlaseného opatření či úspory, maximálně však ve výši 400.000,- KČ bez DPH celkem
ze všech navržených opatření.

2. Strany se výslovně dohodly, že cena za provedené dílo pro zhotovitele je odvislá od
písemného schválení navržených možných opatření u objednatele, a pokud zhotovitel navrhne
sice řadu možných opatření (úspor) u objednatele, avšak objednatel je písemně neschválí,
nevznikne zhotoviteli nárok na cenu díla.
Zhotovitel provede výpočet ceny díla uvedeného na základě Předávacího protokolu
podepsaného oprávněným zástupcem objednatele, a to ke dni jeho předání. Zhotovitel je poté
oprávněn vystavit fakturu se splatností 15 (patnácti) kalendářních dnů.

3. K ceně bude připočtena DPH v zákonné výši.

4. Při sjednávání Ceny za dílo bylo přihlédnuto též k veškerým nákladům zhotovitele,
spojeným splněním jeho závazků podle této smlouvy, a proto mu jejich jakákoliv
další náhrada již nenáleží.

5. Pro případ prodlení objednatele či zhotovitele se zaplacením kterékoliv ze splatných úhrad
ceny za dílo se sjednává úrok z prodlení ve výši 0,01 %: dlužné částky za každý den tohoto
prodlení. Úrok z prodlení je splatný do 15 dnů ode dne, kdy k tomu bude věřitelem doručeno
jeho vyúčtování.

                                                            V.
                                          Součinnost smluvních stran

l. Zhotovitel je povinen průběžně objednatele na jeho žádost informovat o průběhu
     a dosavadních výsledcích svých činností podle této smlouvy.

                                                                     strana 4 z 6
2. Zhotovitel je povinen řídit se při svých činnostech podle této smlouvy požadavky a
     pokyny objednatele, nebudou-li v rozporu s právními předpisy či touto smlouvou a jejím
     účelem.

3. Objednatel je povinen poskytovat zhotoviteli podklady a informace nezbytné pro řádné
     plnění jeho závazků podle této smlouvy, vyjma těch, které tvoří předmět jeho obchodního
     tajemství.

                                                             VI.
                                        Ochrana zájmů smluvních stran

l. Zhotovitel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, které jí druhá strana
     při provádění této smlouvy svěřila nebo o nichž se i jinak dozvěděla při jejím provádění.

2. Zhotovitel není oprávněn poskytnout Dílo či jeho jakoukoliv část třetí osobě či jinak jí
     umožnit využívat informace v něm obsažené, nebude-li se jednat o informace notoricky
     známé či jinak běžně přístupné nebo nebude-li se jednat o jejich poskytnutí osobě, která je
     vůči ní v postavení osoby ovládané

3. Smluvní pokuta za porušení kterékoliv z povinností uvedených v odstavci 1 a 2 tohoto
     článku se hradí bez ohledu na případný nárok oprávněné strany na náhradu škody, která je
     samostatným nárokem a hradí se v plné výši.

4. Objednatel se zavazuje, že nebude vyvíjet jakoukoliv činnost směřující k uzavření
     smlouvy ani neuzavře takovou smlouvu, na základě které by se kterýkoliv ze zaměstnanců
     zhotovitele či osob vykonávajících provedení předmětu této smlouvy pro zhotovitele
     zavázal k provedení díla pro objednatele, jež by mohlo být shodné či obdobné Dílu
     provedenému zhotovitelem na základě této smlouvy. Tento závazek objednatele trvá po
     celou dobu plnění závazků zhotovitele vyplývajících z této smlouvy a l rok následující po
    jejich splnění.

5. Zhotovitel se zavazuje, že nebude vyvíjet jakoukoliv činnost směřující k uzavření
     smlouvy ani neuzavře takovou smlouvu, na základě které by se kterýkoliv ze zaměstnanců
     objednatele zavázal k provedení díla pro zhotovitele. Tento závazek zhotovitele trvá po
    celou dobu plnění závazků zhotovitele vyplývajících z této smlouvy a l rok následující po
    jejich splnění.

6. Za každé jednotlivé porušení kterékoliv z povinností uvedených v odstavci VI.l., VI.2.,
    VI.4. a VIS. tohoto článku sjednaly strany pokutu ve výši 100.000 KČ.

                                                           VII.
                                                Poskytnutí software

l. Nedílnou součástí smlouvy o dílo je poskytnutí licence - oprávnění k výkonu práva užívat
    SW Produktivita THP (Smlouva o užívání aplikace ,,SW Produktivita THP"), a to
    v neomezeném rozsahu po dobu 12 měsíců ode dne podpisu této smlouvy (časový rozsah).
    Poskytnutí licence se zhotovitel zavazuje objednateli bezplatně zajistit. Zhotovitel se
    zavazuje v souvislosti s poskytnutím licence dodávat objednateli po dobu dle odst.
    1 tohoto článku následující služby:
    1.1. aktualizaci software a související certifikáty;
    1.2. emailové odpovědi na dotazy ohledně obsluhy a provozu autorského díla;

                                                       strana 5 z 6
     1.3. upgrade produktu s aktualizací;
     1.4. technickou podporu k zajištění nepřetržité fúnkčnosti a použitelnosti software
2. Zhotovitel umístí SW Produktivita THP na vlastní server. Zhotovitel nebude předávat
     Objednateli žádné rozmnoženiny SW Produktivita THP a objednatel nemá nárok na
     vydání zdrojových kódů.

                                                           VIII.
                                       Společná a závěrečná ustanovení

l. Tato smlouva je sepsána a uzavřena ve dvou stejnopisech, z nichž každý má účinnost
    originálu a z nichž každé ze shora jmenovaných smluvních stran náleží jedno vyhotovení.

2. Tato smlouva je pro obě shora jmenované smluvní strany závazná a účinná od níže
    uvedeného dne jejího uzavření.

3. Jakákoliv změna v této smlouvě musí být provedena písemně formou dodatků ke smlouvě,
    vzestupně číslovaných a podepsaných oběma smluvními stranami. Smluvní strany
    výslovně vylučují možnost změnit či doplnit tuto smlouvu v jakékoliv jiné formě než ve
    formě písemné. Pro vyloučení pochybností smluvní strany vylučují pro tento vztah a další
    právní vztahy založené touto smlouvou aplikaci části věty za středníkem úst. §564
    občanského zákoníku.

4. Objednatel je oprávněn od této smlouvy odstoupit při porušení některé z povinnosti
    zhotovitele uvedené v čl.V. a čl.Vl. smlouvy.

5. Zhotovitel je oprávněn od této smlouvy odstoupit:
    5.1. bude-li objednatel v prodlení s plněním svých peněžitých závazků k zaplacení ceny za
         Dílo či její části více než 21 dnů
    5.2. neposkytne-li objednatel součinnost zhotoviteli tak, že zhotovitel nebude mít možnost
         dále v plnění svých závazků podle této smlouvy pokračovat nebo objednatel
         neposkytne podklady, které byly odsouhlasenv zástupci obou stran

6. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno pise.rr'ně a doručeno druhé straně. ÚČinky
   odstoupení nastávají 7 dní po doručení.

7. V případě odstoupení od smlouvy nemá zhotovitel náiok na. 'mplacení ani poměrné části
   odměny, pokud nebudou splněny podmínky pro vznik nároku na část ceny díla dle článku
   IV.1 a 2 této smlouvy, které tak odstoupením od sm](")Ll\ \ dle dohody stran zůstává
   nedotčeno a nárok na zaplacení je odvislý od písemného schválení navržených opatření
   (úspor) objednatelem.

V Rokycanech dne 7. 9. 201 "7

za o " atele """" --- -—                za zhotovitele na základě plné moci

                          strana 6 z 6