Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO Sběr, odvoz a zneškodňování komunálního odpadu a separovaných složek komunálního odpadu č. SKO-SEP / 008 / 2018 Smluvní strany ELIOD servis, s.r.o. objednatel se rozhodne toto doporučení nerespektovat, nezodpovídá zhotovitel za znečišťování okolí nádob nebo případné sankce ze strany kontrolních orgánů. Zruč-Senec, Vřesová 494, PSČ 330 08 obchodním rejstříku vedený Krajským soudem v 4. Objednatel se zavazuje platit zhotoviteli řádně a včas na základě zhotovitelem vystavených faktur. Plzni, oddíl C, vložka 10389 Česká spořitelna, a.s., Zastoupená: Ing. Jiří Vlasák, jednatel IV. Cena plnění Osoba oprávněná k jednání: XXX na základě plné moci) 4.1 Dohodnutá cena za provedené služby podle této smlouvy je uvedena v příloze k této smlouvě. K uvedeným cenám v příloze bude připočtena DPH v zákonné výši. Uvedená cena je 1.1. Obchodní firma: a včetně pronájmu nádoby, pokud není v příloze uvedeno jinak. 4.2. Cena může být v průběhu platnosti smlouvy dohodou obou smluvních stran změněna, Sídlo: zejména z níže uvedených důvodů: a) objednatel se zavazuje, že v případě zvýšení svých požadavků na četnost svozu nebo Zapsán v: počtu odpadových nádob bude respektovat i úměrné zvýšení dohodnuté ceny odpovídající jednotkovým cenám za odvoz odpadu uvedených v příloze této smlouvy Bankovní spojení: č.ú. XXX nebo v platném dodatku k této smlouvě. 25225243 b) zhotovitel se zavazuje, že v případě snížení požadavků objednatele na četnost svozu IČ: CZ25225243 nebo počet odpadových nádob sníží dohodnutou cenu v odpovídajícím poměru podle DIČ: jednotkových cen za odvoz odpadu uvedených v příloze této smlouvy nebo v platném dodatku k této smlouvě. Fakultní nemocnice Plzeň 4.2.1. Smluvní strany se dohodly, že ceny uvedené v příloze k této smlouvě jsou maximální, nejvýše přípustné a budou platné po celou dobu trvání této smlouvy. dále jen „Zhotovitel,, 4.3. Objednatel se zavazuje hradit cenu v měsíčních splátkách ve výši celkové měsíční ceny stanovené dle přílohy k této smlouvě (v případě změny této přílohy se cena stanoví dle Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, PSČ: 301 00 platné aktuální přílohy k této smlouvě) na základě faktury vystavené zhotovitelem. Faktura je splatná do 30-ti dnů od jejího doručení objednateli. Výše splátek může být změněna v Obchodní firma: není zapsán souvislosti se změnou ceny provedené na základě dohody obou smluvních stran. Sídlo/trvalé bydliště: neuvedeno 4.4. V případě prodlení objednatele se zaplacením faktury vystavené zhotovitelem Zapsán v: 00669806 zavazuje se objednatel uhradit zhotoviteli úroky z prodlení ve výši 0,05 % z nezaplacené Bankovní spojení: CZ00669806 částky za každý den prodlení minimálně však 50,- Kč za každý den prodlení. Tímto ujednáním IČ/dat. narození: MUDr. Václav Šimánek, Ph.D., ředitel není dotčeno právo zhotovitele vymáhat po objednateli vzniklou škodu. Tato pokuta se nevztahuje na případy vrácení faktury z důvodu nepřesných údajů vystavených DIČ: dále jen „Objednatel, zhotovitelem. Zastoupená: 4.5. Reklamace musí písemně odsouhlasena na místě oběma smluvními stranami, přičemž musí být uplatněna u zhotovitele neprodleně, nejpozději však do 24 hodin od termínu, Kontaktní osoba: stanoveném harmonogramem svozu. Pokud následuje po termínu svozu den pracovního volna nebo klidu, prodlužuje se tato lhůta na první následující pracovní den. uzavírají v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve znění pozdějších změn a doplňků tuto smlouvu o dílo, přesněji smlouvu o sběru, odvozu a zneškodňování V. komunálního odpadu a separovaných složek komunálního odpadu a to na území města Doba platnosti smlouvy Plzně. Zhotovitel, zapsaný v obchodním rejstříku u krajského soudu v Plzni v oddíle C, vložka 5.1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou a to od 1.7.2018 do 30.6.2019. 11651, prohlašuje, že je oprávněn podnikat v oblasti nakládání s odpady ve smyslu 5.2. Smluvní strany dohodly výpovědní lhůtu 3 měsíců, jejíž běh počíná prvním dnem živnostenského listu, vydaného pod č.j.: Rgz 5682 / 01. Zhotoviteli bylo vydáno povolení k měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. Smlouvu lze provozování mobilního zařízení ke sběru a výkupu odpadů vydaného Krajským úřadem skončit i vzájemnou dohodou obou smluvních stran. Výpověď se uskutečňuje písemnou Plzeňského kraje, vydaného pod č.j.: ŽP / 2567 / 04. formou doporučeným dopisem. 5.3. Tato smlouva může být dále vypovězena před uplynutím doby, na kterou byla Předmět smlouvy sjednána pouze z důvodů jejího podstatného porušení, přičemž výpověď může být dána 2.1. Předmětem smlouvy je zabezpečení pravidelného odvozu a likvidace směsného pouze smluvní stranou, jež se tohoto porušení nedopustila. V těchto případech platí komunálního odpadu - kat. č. 20 03 01 ( dále jen SKO ), nebo separovaných složek jednoměsíční výpovědní lhůta, jejíž běh počíná prvním dnem měsíce následujícího po komunálního odpadu prováděný pro objednatele od objektu a v rozsahu specifikovaného v doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. Výpověď se uskutečňuje písemnou příloze k této smlouvě. formou doporučeným dopisem. 2.2. Zhotovitel umístí na sběrná místa odpadové nádoby dle specifikace uvedené v příloze Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení smluvních povinností považuje: k této smlouvě. V příloze je rovněž řešena četnost svozu jednotlivých odpadových nádob. a) nezabezpečení odvozu odpadu stanoveného touto smlouvou z viny zhotovitele ani do Tato příloha může být měněna a doplňována písemně po dohodě obou smluvních stran. 4 dnů po stanoveném termínu odvozu odpadu stanoveném v příloze k této smlouvě Předmětné nádoby jsou ve vlastnictví zhotovitele a objednatel je má po dobu platnosti b) nezaplacení splátky dle bodu 4.3 této smlouvy ani do jednoho měsíce po termínu smlouvy zapůjčeny k užívání za úplatu zahrnutou v ceně služby, pokud není v příloze splatnosti faktury vystavené zhotovitelem. uvedeno jinak. c) soustavné porušování jiných povinností vyplývajících z této smlouvy, na které byla smluvní strana povinnost porušující druhou smluvní stranou opakovaně písemně III. upozorněna. Práva a povinnosti smluvních stran A) Povinnosti zhotovitele Závěrečná ustanovení 1. Zhotovitel se zavazuje provádět na základě této smlouvy svoz a likvidaci SKO nebo 6.1. Každá ze smluvních stran je povinna písemně oznámit druhé smluvní straně separovaných složek komunálního odpadu v požadovaném rozsahu a kvalitě. jakoukoliv změnu své obchodní firmy (názvu nebo jména), sídla (bydliště) či jiného údaje 2. Po každém odvozu SKO nebo separovaných složek komunálního odpadu provede potřebného k identifikaci této smluvní strany (např. identifikačního čísla atd.), a to vždy bez zhotovitel úklid stanoviště nádob (jedná se pouze o nepořádek vzniklý při výsypu zbytečného odkladu poté, co taková změna nastane. nádoby pracovníkem zhotovitele ne o odpad uložený mimo nádobu). 6.2. Vztahy smlouvou výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský 3. Zhotovitel zajistí údržbu a trvalou funkčnost smluvně dohodnutých nádob. Na zákoník a obecně platnými právními předpisy souvisejícími s předmětem smlouvy. základě požadavku objednatele zajistí případnou výměnu běžně opotřebovaných, 6.3. Změny a doplňky této smlouvy lze učinit pouze písemnými dodatky po dohodě obou případně poškozených nádob. V případě poškození, zničení nebo ztráty nádoby bude smluvních stran. náhrada nádoby provedena na účet objednatele. 6.4. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu této smlouvy oběma smluvními 4. Zhotovitel je povinen zajistit odvoz odpadů z přistavených nádob dle sjednaného stranami a účinnosti dnem zveřejnění v Registru smluv. harmonogramu. Změny v harmonogramu svozu lze provést pouze ve výjimečných 6.5. Smluvní strany na sebe přebírají nebezpečí změny okolností v souvislosti s právy a případech. V případě extrémně nepříznivých povětrnostních podmínek (zejména v povinnostmi smluvních stran vzniklými na základě této smlouvy. zimním období při velkém množství sněhu, náledí apod.) nebo v případě zásahu vyšší 6.6. Smluvní strany vylučují uplatnění ustanovení § 1765 odst. 1 a § 1766 a § 2620 moci je možné termín odvozu o nezbytně nutnou dobu prodloužit. Neprovede-li občanského zákoníku na svůj smluvní vztah založený touto smlouvou. Zhotovitel odvoz odpadů dle sjednaného, případně změněného, harmonogramu 6.7. Smluvní strany shodně a svobodně prohlašují, že se bez výhrad shodly na tom, že nebo v termínu prodlouženém z důvodů extrémně nepříznivých povětrnostních Fakultní nemocnice Plzeň zveřejní tuto smlouvu a související přílohy v Registru smluv, ve podmínek či zásahu vyšší moci, zaplatí Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z lhůtě a za podmínek stanovených dle zákona č. 340/2015 Sb., a to včetně osobních údajů. ceny takto neprovedeného odvozu odpadů za každý den prodlení, minimálně však 6.8. Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, z nichž každý má platnost originálu. 50,- Kč za každý den prodlení. Každá ze smluvních stran obdrží po jednom výtisku. 5. Zhotovitel je povinen projednat s objednatelem úpravu specifikace, pokud při dodržování svozových termínů dochází k přeplňování nádob a na místa, kde dochází V Plzni dne V Plzni dne k přeplňování nádob, písemně objednatele upozorní. 6. V případě zvýšeného množství odpadu (zejména v období vánoc, Nového roku, za objednatele za zhotovitele velikonoc apod.) provede zhotovitel na základě písemného požadavku mimořádný svoz SKO nebo separovaných složek komunálního odpadu, cena mimořádného odvozu bude stanovena dohodou obou smluvních stran. B) Povinnosti objednatele 1. Objednatel zajistí pracovníkům zhotovitele snadný přístup na stanoviště tak, aby bylo možno bez časových ztrát manipulovat se sběrnými nádobami při svozu SKO nebo separovaných složek komunálního odpadu, zejména pak v zimním období apod. V případě, že budou znepřístupněna kontejnerová stanoviště (prováděním výkopových prací nebo nevhodně parkujícími vozidly), bude tato skutečnost zdokumentována a zhotovitel provede odvoz SKO nebo separovaných složek komunálního odpadu v náhradním termínu. 2. Objednatel neprodleně ohlásí zhotoviteli změnu adresy vlastníka (uživatele objektu), umístění nádob apod. 3. Objednatel se zavazuje k tomu, že projedná se zhotovitelem úpravu specifikace tak, aby se při pravidelném odvozu a nasmlouvané četnosti i smluvně daném počtu odpadových nádob nehromadil nadbytečný odpad okolo těchto nádob a nedocházelo tak ke znečišťování veřejného prostranství. Úprava specifikace bude řešena buď zvýšením počtu odpadových nádob, nebo zvýšením četnosti svozu, přičemž bude objednatel respektovat doporučení zhotovitele. V případě, že PŘÍLOHA KE SMLOUVĚ O SBĚRU, ODVOZU A ZNEŠKODŇOVÁNÍ KOMUNÁLNÍHO ODPADU A SEPAROVANÝCH SLOŽEK KOMUNÁLNÍHO ODPADU číslo smlouvy zhotovitele SKO-SEP /008/ 2018 Zhotovitel: ELIOD servis, s.r.o., IČ: 25225243 Objednatel: Fakultní nemocnice Plzeň IČ: 00669806 Identifikační nebo interní číslo provozovny Plzeň, Alej Svobody 80: 1000100677 Identifikační nebo interní číslo provozovny Plzeň, ul. 17. listopadu 12: 115 Identifikační nebo interní číslo provozovny Plzeň, Edvarda Beneše 9: 1000100651 Identifikační nebo interní číslo provozovny Plzeň, Edvarda Beneše 13: 1000100651 Identifikační nebo interní číslo provozovny Plzeň, Samaritská 1: 1000100669 cena * cena za 1 vývoz 1ks adresa stanoviště odvoz od odpad typ počet četnost pronájmu nádoby nádoby nádob svozů 1ks (Kč) (ks) nádoby/rok 160,67 (Kč) 160,77 Plzeň, 1.7.2018 SKLO 1100l 1 1x týdně Alej Svobody 80 (52/rok) 176,75 Plzeň, 1.7.2018 PAPÍR 1100l 1 1x 14dní 187,40 ul. 17. listopadu 12 (26/rok) 187,40 Plzeň, 1.7.2018 PLAST 1100l 3 2x týdně Edvarda Beneše 9 (104/rok) 187,40 Plzeň, 1.7.2018 PLAST 1100l 5 1x týdně Edvarda Beneše 13 (52/rok) Plzeň, 1.7.2018 PLAST 1100l 1 1x týdně ul. 17. listopadu 12 (52/rok) Plzeň, 1.7.2018 PLAST 1100l 1 1x týdně Samaritská 1 (52/rok) * v případě, že není v položce cena uvedena, je pronájem nádoby zahrnut v ceně vývozů Uvedené ceny jsou stanoveny v Kč bez DPH. Změny a doplňky této přílohy lze učinit pouze písemnou formou po dohodě obou smluvních stran. Příloha se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, z nichž každý má platnost originálu. Každá ze smluvních stran obdrží po jednom výtisku. V Plzni dne 7.6.2018 V Plzni dne 7.6.2018 …………………………………………….. …………………………………………….. za objednatele za zhotovitele