Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SCHVALOVACÍ PROTOKOL Č.J.: 96/2017-430-PPR/3 Řídící orgán schvaluje podporu pro projekt: Název projektu: Prodloužení trolejbusové trati v Trnové a Ohrazenici Registrační číslo žádosti: 96/2017-430-PPR Evidenční číslo projektu CZ.04.1.40/0.0/0.0/16_022/0000136 v MS2014+: Žadatel: Dopravní podnik města Pardubice a.s. Prioritní osa: 1 Specifický cíl: 1.4 Příspěvek z fondu: Fond soudržnosti Celkové způsobilé výdaje 30 264 224,82 Kč (max.): Celkové způsobilé výdaje 30 264 224,82 Kč připadající na finanční mezeru očištěné o příjmy dle čl. 61 (max.): Míra podpory ze 85,00 % způsobilých výdajů1: Příspěvek Unie (max.): 25 724 591,09 Kč Zahájení realizace projektu: 11.07.2017 Konečné datum způsobilosti 31.12.2020 výdajů: Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pověření k řízení změn podrobné Specifikace projektu. 1 Míra podpory odpovídá poměru Příspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena na dvě desetinná místa a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+. Stránka 1 z 2 OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020 96/2017-430-PPR/3 Podmínky schválení: 1) Uzavření Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní infrastruktury; 2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013, čl. 71, odst. 1.; 3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů; V Praze dne _______________ _________________________ Ing. Dan Ťok ministr dopravy Příloha: Specifikace projektu Stránka 2 z 2 Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 96/2017-430-PPR/3 1) IDENTIFIKACE PROJEKTU Název projektu: Prodloužení trolejbusové trati v Trnové a Ohrazenici Registrační číslo žádosti: 96/2017-430-PPR Evidenční číslo projektu v MS2014+: CZ.04.1.40/0.0/0.0/16_022/0000136 Žadatel: Dopravní podnik města Pardubice a.s. Prioritní osa: 1 Specifický cíl: 1.4 2) POPIS PROJEKTU Rozšíření trolejbusových tratí Druh projektu: Projekt zahrnuje výstavbu nové dvoustopé trolejbusové Popis projektu: trati o délce 2,1 km ze stávající konečné zastávky Polabiny, Sluneční, na novou konečnou zastávku trolejbusové linky Cíle projektu: Ohrazenice, točna (stávající konečná zastávka autobusových linek). Kromě samotného trakčního trolejového vedení budou součástí projektu též úpravy měnírny M 5 Polabiny pro zajištění napájení nové trolejbusové trati. Základním cílem je zajištění dopravní obslužnosti rezidenčních oblastí Trnová a Ohrazenice v elektrické trakci prostřednictvím výstavby a provozování nové dvoustopé trolejbusové trati v délce 2,1 km ze stávající konečné zastávky Polabiny, Sluneční, na novou konečnou zastávku trolejbusové linky Ohrazenice, točna (stávající konečná zastávka autobusových linek). Na trolejbusové trati budou přitom oproti stávajícímu stavu autobusové dopravy navýšeny dopravní výkony a cestujícím tak bude nabídnuta vyšší kvalita dopravy prostřednictvím úspory cestovního času díky zkrácení čekacích dob na spoj. 1/4 3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013 Míra nedostatku financování: 100,00 % (projekt negeneruje příjmy) Hlavní prvky a parametry Nediskont. Diskont. hodnota hodnota (čistá souč. Kč hodnota) Kč 1 Referenční období (roky) 30 2 Finanční diskontní sazba (v %) 4 Celkové investiční náklady bez rezerv pro 3 nepředvídatelné události (v CZK, 30 460 225 388 126 nediskontované) 4 Celkové investiční náklady (v CZK, 30 460 225 diskontované) 124 453 5 Zbytková hodnota (v CZK, nediskontovaná) 0 0 6 Zbytková hodnota (v CZK, diskontovaná) 7 Příjmy (v CZK, diskontované) 8 Provozní a reprodukční náklady1 (v CZK, diskontované) Výpočet nedostatku financování Čistý příjem = příjmy – provozní a reprodukční - 9 náklady + zbytková hodnota (v CZK, - 100,00 % diskontováno) = (7) – (8) + (6) 10 Celkové investiční náklady – čisté příjmy (v CZK, diskontováno) = (4) – (9) (čl. 61) 11 Poměrné uplatnění diskontovaného čistého příjmu (v %) = (10)/(4) 4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU Kurz pro určení velikosti 25.33 Kč / 1 EUR2 projektu: 1 Ve smyslu článku 17 nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) č. 480/2014. 2 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro únor 2018 2/4 5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU 3/4 6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PRACÍ3 7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ Název indikátoru Jednotka Výchozí Plánovaná km hodnota hodnota Celková délka nových nebo modernizovaných linek metra, tramvajových tratí nebo trolejbusových tratí 0 2,100 V Praze dne _______________ _________________________ Ing. Mgr. Marek Pastucha ředitel Odboru fondů EU 3 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+. 4/4