Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5896355: Rámcová smlouva o financování projektu Prodloužení trolejbusové trati

Příloha soubor_100002518_13376.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SCHVALOVACÍ PROTOKOL

                                         Č.J.: 96/2017-430-PPR/3

Řídící orgán schvaluje podporu pro projekt:

Název projektu:             Prodloužení trolejbusové trati v Trnové a Ohrazenici

Registrační číslo žádosti: 96/2017-430-PPR

Evidenční číslo projektu    CZ.04.1.40/0.0/0.0/16_022/0000136
v MS2014+:

Žadatel:                    Dopravní podnik města Pardubice a.s.

Prioritní osa:              1

Specifický cíl:             1.4

Příspěvek z fondu:          Fond soudržnosti

Celkové způsobilé výdaje    30 264 224,82 Kč
(max.):

Celkové způsobilé výdaje    30 264 224,82 Kč
připadající na finanční
mezeru očištěné o příjmy
dle čl. 61 (max.):

Míra podpory ze             85,00 %
způsobilých výdajů1:

Příspěvek Unie (max.):      25 724 591,09 Kč

Zahájení realizace projektu: 11.07.2017

Konečné datum způsobilosti  31.12.2020
výdajů:

Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pověření Odboru fondů EU ŘO OP Doprava k vystavení
a připojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pověření
k řízení změn podrobné Specifikace projektu.

1 Míra podpory odpovídá poměru Příspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena na dvě desetinná
  místa a je indikativní. Výpočet skutečné výše Příspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+.

                                                 Stránka 1 z 2
OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020                                  96/2017-430-PPR/3

Podmínky schválení:

         1) Uzavření Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní
              infrastruktury;

          2) Dodržení stálosti operací podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013,
              čl. 71, odst. 1.;

          3) Dodržování příslušných právních a metodických předpisů;

V Praze dne _______________

                                      _________________________
                                                 Ing. Dan Ťok
                                               ministr dopravy

Příloha:  Specifikace projektu

                                      Stránka 2 z 2
Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 96/2017-430-PPR/3

1) IDENTIFIKACE PROJEKTU

Název projektu:                      Prodloužení trolejbusové trati v Trnové a Ohrazenici
Registrační číslo žádosti:           96/2017-430-PPR
Evidenční číslo projektu v MS2014+:  CZ.04.1.40/0.0/0.0/16_022/0000136
Žadatel:                             Dopravní podnik města Pardubice a.s.
Prioritní osa:                       1
Specifický cíl:                      1.4

2) POPIS PROJEKTU                    Rozšíření trolejbusových tratí
Druh projektu:                       Projekt zahrnuje výstavbu nové dvoustopé trolejbusové
Popis projektu:                      trati o délce 2,1 km ze stávající konečné zastávky Polabiny,
                                     Sluneční, na novou konečnou zastávku trolejbusové linky
Cíle projektu:                       Ohrazenice, točna (stávající konečná zastávka
                                     autobusových linek). Kromě samotného trakčního
                                     trolejového vedení budou součástí projektu též úpravy
                                     měnírny M 5 Polabiny pro zajištění napájení nové
                                     trolejbusové trati.
                                     Základním cílem je zajištění dopravní obslužnosti
                                     rezidenčních oblastí Trnová a Ohrazenice v elektrické
                                     trakci prostřednictvím výstavby a provozování nové
                                     dvoustopé trolejbusové trati v délce 2,1 km ze stávající
                                     konečné zastávky Polabiny, Sluneční, na novou konečnou
                                     zastávku trolejbusové linky Ohrazenice, točna (stávající
                                     konečná zastávka autobusových linek). Na trolejbusové
                                     trati budou přitom oproti stávajícímu stavu autobusové
                                     dopravy navýšeny dopravní výkony a cestujícím tak bude
                                     nabídnuta vyšší kvalita dopravy prostřednictvím úspory
                                     cestovního času díky zkrácení čekacích dob na spoj.

                                                                                           1/4
3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013

Míra nedostatku financování: 100,00 % (projekt negeneruje příjmy)

   Hlavní prvky a parametry                               Nediskont.  Diskont. hodnota
                                                           hodnota        (čistá souč.
                                                               Kč          hodnota)
                                                                                Kč

1 Referenční období (roky)                            30

2 Finanční diskontní sazba (v %)                      4

   Celkové investiční náklady bez rezerv pro

3 nepředvídatelné události (v CZK,                        30 460 225
                                                           388 126
   nediskontované)

4  Celkové investiční náklady (v CZK,                                 30 460 225
   diskontované)
                                                                       124 453
5 Zbytková hodnota (v CZK, nediskontovaná)                                  0
                                                                            0
6 Zbytková hodnota (v CZK, diskontovaná)

7 Příjmy (v CZK, diskontované)

8  Provozní a reprodukční náklady1 (v CZK,
   diskontované)

   Výpočet nedostatku financování

     Čistý příjem = příjmy – provozní a reprodukční                                  -
9 náklady + zbytková hodnota (v CZK,                                                 -
                                                                      100,00 %
     diskontováno) = (7) – (8) + (6)

10 Celkové investiční náklady – čisté příjmy (v CZK,
      diskontováno) = (4) – (9) (čl. 61)

11 Poměrné uplatnění diskontovaného čistého
      příjmu (v %) = (10)/(4)

4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU

Kurz pro určení velikosti   25.33 Kč / 1 EUR2
projektu:

1 Ve smyslu článku 17 nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) č. 480/2014.
2 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro únor 2018

                                                                                                              2/4
5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU
                                                                                                              3/4
6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PRACÍ3

7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ

                        Název indikátoru             Jednotka  Výchozí  Plánovaná
                                                         km    hodnota   hodnota
Celková délka nových nebo modernizovaných linek
metra, tramvajových tratí nebo trolejbusových tratí                0       2,100

V Praze dne _______________

                                                     _________________________
                                                         Ing. Mgr. Marek Pastucha
                                                          ředitel Odboru fondů EU

3 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu
mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené
žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+.

                                                                                                              4/4