Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA MHMPXP781H6Y MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY Odbor strategických investic Oddělení pozemních staveb a Městského okruhu • STAVOPRODUKT s.r.o. Nový Zlíchov 2603/9 150 00 Praha- Smíchov Datová schránka: chtdk44 Vylizuje/tel.: • Radka Malátová, ms. Č.j.: 236 005606 MHMP 1439963/2017 Sp.zn.: S-MHMP 1439963/2017 Počet listů/příloh: 5 OSI/031789/17 Datum: 2. 10.2017 OSI/OB/1038117 ' Věc: stavba č. 42979 Terezín- rek. objektu Pražská; J(Č: 29417689367 kontrola projektové dokumentace CES: OBJ/OSI/22/03/00 162/2017 Hlavní město Praha lČO: 00064581 Mariánské nám. 2, DIČ: CZ00064581 11001 Praha1 Zastoupená: Ve věcech smluvních: Ing. Karel Prajer, i'editel OSl MHMP DODAVATEL/ZHOTOVITEL IČO: 24309249 STAVOPRODUKT s.r.o., DIČ: CZ24309249 Nový Zlíchov 260319, 150 00 Praha ~ Smichov Zapsán/Registrován u: Městský soud Praha Zastoupený: Spis. značka: 195409 C Ing. Miloslav Spálenka jednatel Ojednáváme u vás poskytnutí služeb za následujících podmínek: I. PŘEDMÉT PLNÉNÍ 1. Číslo a název stavby: 42979 Terezin - rek. objektu Pražská 2. Specifikace a rozsah předmětu plněni: Kontrola a posouzení projektové dokumentace pro výběr zhotovitele včetně prověření dokladové části. Sídlo: Mariánské nám. 212, 110 Ol Praha I Pracoviště: Vyšehradská 2075/51, 128 00 Praha 2 Kontaktni centrum: 12 444, fax: 236 007 102 115 E-mail: posta@praha.eu, ID DS: 48ia97h '' ll. doba plnění Od: obdrženi objednávky Do: 31.10.2017 111. Cena Cena za předmětné služby je stanovena dohodou smluvních stran jako maximálni. Základnf cena 40 000,00 Kč 8 400,00 Kč DPH 48400,00 Kč Cena včetně DPH IV. platební podmínky Faktura- daňový doklad bude vystavena ve dvojím vyhotovení po splnění poskytnutí předmětu objednávky na základě Protokolu o předání a převzetí předmětu objednávky, jehož originál s uvedenim jména a podpisu předávajícího a přejimajídho bude pilložen u faktury. Den uskutečnění zdanitelného plnění bude den podpisu "Protokolu". Cenu uhradí objednatel dodavateli na základě faktury - daňového dokladu. Faktura bude vystavena ve dvojím vyhotovení a odeslána na adresu Hlavni město Praha, Mariánské nám. 2, 110 00 Praha 1. Fakturu je možné doručit i osobně nebo kurýrem do podatelny MHMP Mariánské nám. 2, Praha 1, přip. Jungmannova 35/29, Praha 1 Splatnost faktury čini 30 dní od doručení objednateli. Termínem úhrady se rozumí den odpisu platby z účtu objednatele. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů i dalši náležitosti požadované objednatelem. Musí tedy obsahovat tyto údaje: ~ údaje objednatele, sídlo, IČO, DIČ ~ údaje dodavatele, sfdlo, IČO, DIČ - evidenční číslo daňového dokladu - bankovní spojeni dodavatele -datum vystavení daňového dokladu -datum uskutečnění zdanitelného plněni -rozsah a předmět fakturovaného plnění - číslo objednávky - kontrolní čislo {vyznačené shora na objednávce pod označenim KČ) -číslo a název stavby, popř. číslo a název etapy - fakturovanou částku ve složení základní cena, DPH a cena celkem - zápis v obchodním (či jiném) rejsti'íku (číslo, oddíl, aj.) -razítko a podpis oprávněné osoby, stvrzující oprávněnost, fonnální a věcnou správnost faktury 215 V. SMLUVNi Sankce Neodevzdá-li dodavatel fádně provedené plnění v termínu, zavazuje se uhradit objednateli smluvní pokutu dohodnutou na 1 % ze základní ceny služeb za každý započatý den prodlenL Tato dohoda o smluvní pokutě nevylučuje povinnost dodavatele uhradit objednateli škodu, která vznikne v souvislosti s nesplněním jeho závazků vyplývajících ze smluvního vztahu. Vl. Řešení sporů Obě smluvní strany se zavazují řešit veškeré spory, vyplývající ze závazků této objednávky, především dohodou. Vll. Závěrečná ustanovení Tato objednávka je nabídkou, která musí být přijata nejpozději do 5 kalendářních dnů od doručení DODAVATELI/ZHOTOVITELI. OBJEDNATELIZADAVATEL tímto ve smyslu ust. § 1740, odst. (3), Zákona č. 89/2012 Sb. vylučuje přijetí této objednávky s dodatkem nebo odchylkou. Přijetf této objednávky potvrďte písemně tak, jak je uvedeno v príloze této objednávky ("Potv12ení piijetí objednávky") a toto "POtviZení" doručte ve dvojím vyhotovení OBJEDNATELI/ZADAVATELI (podle osob uvedených v záhlaví "Potvrzení"). Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejněni této smlouvy v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha. Vztahy neupravené touto objednávkou se řídí obecně závaznými předpisy. V Praze dne 2. 10.2017 Za objednatele: i I Magistrátu hlavního města Prahy podepsáno elektronicky Přílohy: 1. Akceptační dopis A 2. Akceptační dopis B 3/5 B • Odbor strategických investic lv'I-IMP Radka Malátová rv'lariánské nám. 2 110 00 Praha 1 I Poltvrzení přijetí objednávky S-MHMP/1439963/2017 Potvrzujeme tlmto přijeti Vaši objednávky intemf č.j. OSIIOB/1 038/17 ze dne 2.10.2017 na stavbu č. 42979 Terezín- rek. objektu Pražská; kontrola projektové dokumentace. Objednávka byla přijata v celém rozsahu, bez připom inek, dodatků a odchylek. Jméno/Firma: STAVOPRODUKT s.r.o Sfdlo: Nový Zlichov 2603/9, 150 00 Praha- Smichov IČO: 00064581 Jméno zástupce/člena statutámlho orgánu: Ing. Mloslav Spálenka, jednatel v ......1../.~..i..'..?..C................ F/IJ ce/I/ Datum lhg. lvlloslav Spálenka jednatel 515