Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5921299: dodávka 5 ks PC sestav a 2 ks tiskáren

Příloha kupní smlouva_T.S. Bohemia.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

            DLE § 2079., OBČANSKÝ ZÁKONÍK V PLATNÉM ZNĚNÍ

   Kupující                Základní škola Šumperk, 8. května 63
   Sídlo                   8. května 870/63, 78701 Šumperk
   IČ                      00852317
   Osoba oprávněná jednat
                           Mgr. Radovan Pavelka, ředitel školy
   jménem zadavatele
   Kontaktní osoba         Zdeňka Horníčková
   E-mail                  hornickova @hluchak.cz
   Telefon                 581 031 301

dále jen „Kupující“ na straně jedné

a

   Prodávající             T.S. BOHEMIA a.s
                           zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského Soudu v
   Sídlo                   Ostravě oddíl B, vložka 2941
   Osoba oprávněná jednat  Olomouc, Sladovní, 103/3
   jménem dodavatele       Ing. Bronislav Pešák, předseda představenstva
   IČO
   DIČ                     62304381
   Bankovní spojení        CZ62304381
   Číslo účtu              Česká spořitelna
   Kontaktní osoba         4179052/0800
   Telefon / Fax           Jaroslav Drajsajtl
   E-mail                  585157464
                           jdrajsajtl @tsbohemia.cz

dále jen jako „Prodávající“ na straně druhé. Kupující a Prodávající jednotlivě jako „Smluvní strana“
a společně jako „Smluvní strany“.

I. PŘEDMĚT SMLOUVY

   1. Předmětem Kupní smlouvy je dodávka zboží:

počet kusů                     zboží                  značení    záruka
    5ks             monitor HP 24ea 23,8"             výrobce     24m
    2ks        GENIUS Klávesnice Slimstar 130        X6W26AA      24m
    2ks          C-TECH klávesnice KB-104W         31300726100    24m
    1ks     C-TECH klávesnice KB-102 USB CZ/SK,      KB-104W      24m
                                                   KB-102-U-BL

                                     Strana 1 / 7
                            slim

4ks             GENIUS myš DX-110 červená          31010116111 24m

1ks  GENIUS myš DX-110 black-černá USB 31010116107 24m

2ks  tiskárna XEROXX Paaser 3260DNI                3260V_DNI 24m

5ks  * konfigurované PC sestavy Barbone                          24m

4ks  KABEL APEI HDMI 1,5m (black)                  13121         24m

1ks             kabel 4World M/M 3m                8605          24m

2ks  KABEL USB TYP A-A 1.8M prodloužení            1750          3m

* konfigurované PC sestavy Barbone jsou v následující konfiguraci:

    Základní deska MSI H110M PRO-VH PLUS, procesor INTEL Core i3-6100T, paměť
    PATRIOT MEMORY Signature Line DDR4,8GB,2133MHz, disk ADATA SSD SU650 240GB
    2,5", DVD RW ASUS mechanika DRW-24D5MT, skříň EUROCASE Mid ML X611 černá,
    AXAGON CRI-X6 čtečka interní 3,5", Zdroj ECO+85 350W APFC, OS MS Windows 10 Home

    V předmětu smlouvy je dále zahrnuta doprava zboží a jeho vyložení v místě sídla školy: Základní
    škola Šumperk, 8. května 870/63, 78701 Šumperk. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu
    zboží za podmínek uvedených v této Kupní smlouvě ve sjednaném sortimentu, množství, jakosti a
    čase a převést na Kupujícího vlastnické právo ke zboží.

2. Kupující se zavazuje zaplatit za zboží dodané v souladu s touto Kupní smlouvou kupní cenu
    sjednanou v této smlouvě.

II. KUPNÍ CENA

1. Kupní cena zboží je sjednána dohodou smluvních stran a činí:

Celková kupní cena zboží:         (bez DPH)
                                  21% DPH
              77 268,73 Kč         (s DPH)
              16 226,27 Kč

                 93 495,00

                             Slovy: devedesáttřitisícčtyřistadevadesátpět

2. Veškeré ceny dohodnuté v této Kupní smlouvě jsou uvedeny v korunách českých. Ceny nelze
    jakýmkoliv způsobem vázat na jinou měnu než korunu českou.

3. Příslušná sazba daně z přidané hodnoty (DPH) bude účtována dle platných předpisů v době
    zdanitelného plnění.

                                     Strana 2 / 7
4. Cena byla dohodnuta na základě cenové nabídky vypracované Prodávajícím. Případné odchylky,
    vynechání, opomnění, chyby a nedostatky cenové nabídky nemají v žádném případě vliv na kupní
    cenu, ani na rozsah plnění Prodávajícího, ani na další ujednání smluvních stran v této smlouvě.

5. Kupní cena může být změněna, dojde-li ke změnám daňových předpisů majících vliv na cenu
    předmětu plnění.

III. PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Smluvní strany se dohodly na úhradě kupní ceny takto:

         Kupní cena bude Kupujícím uhrazena na základě zaslané faktury s platnou cenou a náklady
         spojenými s dodáním zboží. Tato faktura bude uhrazena na účet prodávajícího a to nejpozději
         do 21 dnů od jejího vystavení.
2. Prodávající prohlašuje, že:
    a) nemá v úmyslu nezaplatit daň z přidané hodnoty u zdanitelného plnění podle této smlouvy
         (dále jen „daň“);
    b) mu nejsou známy skutečnosti, nasvědčující tomu, že se dostane do postavení, kdy nemůže daň
         zaplatit a ani se ke dni podpisu této smlouvy v takovém postavení nenachází;
    c) nezkrátí daň nebo nevyláká daňovou výhodu.

IV. DOBA, MÍSTO A PODMÍNKY PLNĚNÍ

1. Místem plnění dodávky je adresa: Základní škola Šumperk, 8. května 870/63, 78701 Šumperk
2. Spolu s dodávaným zbožím budou Kupujícímu předány veškeré návody (manuály) k použití,

    doklady a dokumenty ,které se k předmětu plnění vztahují a jež jsou obvyklé, nutné či vhodné
    k jeho převzetí a užívání. Návody (manuály) k použití, doklady a dokumenty budou v českém
    jazyce a okamžikem jejich předání Kupujícímu se stávají jeho výlučným vlastnictvím.

V. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY, ODPOVĚDNOST ZA VADY

1. Délka záruky kupovaného zboží je specifikována v tabulce č. 1 odstavec článku I. odstavec 1.
2. Prodávající zaručuje Kupujícímu, že dodané zboží a všechny jeho součásti budou v souladu s

    touto Kupní smlouvou zejména:
                                                             Strana 3 / 7
    a) nové a nepoužité;

    b) plně funkční;

    c) použitelné v České republice. Zejména v této souvislosti Prodávající zaručuje Kupujícímu, že
         předmět plnění získal veškerá nezbytná osvědčení pro jeho užití v České republice, pokud je
         takové osvědčení dle právního řádu České republiky vyžadováno;

    d) bude odpovídat druhu, jakosti a provedení stanoveným v této Kupní smlouvě;

    e) bez materiálových, konstrukčních, výrobních a vzhledových či jiných vad;

    f) bez právních vad. Prodávající v této souvislosti zaručuje Kupujícímu, že ohledně předmětu
         plnění není veden žádný soudní spor, jsou uhrazeny všechny daně a poplatky s ním
         související, a pokud Prodávající není výrobcem, že Prodávající uhradil cenu za předmět plnění
         dle smlouvy, na základě které ho nabyl.

1. Zboží má vady, jestliže nebylo dodáno v souladu s touto Kupní smlouvou, poruší-li Prodávající
    tuto Kupní smlouvu, zejména pokud nebylo dodáno v sjednaném druhu, množství a jakosti.

2. Prodávající odpovídá za vady, které má zboží v okamžiku převzetí Kupujícím, i když se vada
    stane zjevnou až po této době. Prodávající odpovídá rovněž za jakoukoli vadu, jež vznikne po
    okamžiku předání a převzetí zboží Kupujícím, jestliže je způsobena porušením povinnosti
    Prodávajícího.

3. V rámci odpovědnosti za vady garantuje Prodávající:

    svoji dostupnost pro nahlášení vady (reklamaci zboží) v pracovní dny 9:00 – 19:00 hodin, dobu
vyřešení nejpozději do 30 dní od uplatnění vady zboží kupujícímu u prodávajícího, pokud se smluvní
strany nedohodnou jinak.

                  i. Kupující nahlásí vadu Prodávajícímu, a to telefonicky a následně e-mailem.
                        Prodávající neprodleně potvrdí písemně (e-mailem) přijetí oznámení výskytu vady
                        zboží a navrhne způsob odstranění. Kontakty pro nahlášení vad: telefon
                        Prodávajícího – 585 157 507 email Prodávajícího – servis@tsbohemia.cz

                  ii. Prodávající je povinen řádně vést servisní evidenci posuzovaných a řešených vad
                        zboží a poskytovat z ní na vyžádání Kupujícímu údaje.

VI. ZÁVAZKY SMLUVNÍCH STRAN PŘI PLNĚNÍ DLE KUPNÍ SMLOUVY

1. Veškerá komunikace na základě této Kupní smlouvy je činěna písemně, není-li touto Kupní
    smlouvou stanoveno jinak. Písemná komunikace probíhá v listinné nebo elektronické podobě
    prostřednictvím doporučené pošty, e-mailu nebo faxu na adresy či čísla, které si Smluvní strany
                                                             Strana 4 / 7
    sdělí. Písemná komunikace prostřednictvím doporučené pošty se bude považovat za řádně
    doručenou dnem, kdy je druhá strana převezme od poštovního doručovatele. Neučiní-li tak, pak se
    považuje písemná komunikace dle této Kupní smlouvy za doručenou třetího dne od podání
    písemné zprávy či dokumentu k poštovní přepravě.

2. Prodávající se zavazuje:

         a. informovat neprodleně Kupujícího o všech skutečnostech majících vliv na plnění dle této
              Kupní smlouvy;

         b. požádat včas Kupujícího o potřebnou součinnost za účelem řádného plnění této Kupní
              smlouvy.

3. Prodávající není oprávněn postoupit, ani převést jakákoliv svá práva či povinnosti vyplývající z
    této Kupní smlouvy bez předchozího písemného souhlasu Kupujícího.

    a) UKONČENÍ SMLUVNÍHO VZTAHU

    1. Tato smlouva zanikne splněním závazku dle ustanovení § 1908 Občanského zákoníku nebo
         před uplynutím lhůty plnění z důvodu podstatného porušení povinností smluvních stran -
         jednostranným právním úkonem, tj. odstoupením od smlouvy. Dále může tato smlouva
         zaniknout dohodou smluvních stran. Návrhy na zánik smlouvy dohodou je oprávněna vystavit
         kterákoli ze smluvních stran.

    2. odstoupí-li některá ze stran od této smlouvy na základě ujednání z této smlouvy vyplývajících,
         smluvní strany vypořádají své závazky z předmětné smlouvy takto:

             (i) Prodávající provede soupis všech provedených dodávek oceněných dle způsobu,
                        kterým je stanovena kupní cena;

              (ii) Prodávající provede finanční vyčíslení provedených dodávek a zpracuje "dílčí
                        konečnou fakturu";

              (iii) Prodávající vyzve Kupujícího k "dílčímu předání plnění" a Kupující je povinen do
                        3 dnů od obdržení vyzvání zahájit "dílčí přejímací řízení";

              (iv) Kupující uhradí Prodávajícímu provedené dodávky do doby odstoupení od
                        smlouvy na základě vystavené faktury.

    1. V případě, že nedojde mezi Prodávajícím a Kupujícím dle výše uvedeného v postupu ke shodě
         a písemné dohodě, bude postupováno dle čl. VII. této smlouvy.

                                                             Strana 5 / 7
VII. SPORY

1. Veškeré spory mezi Smluvními stranami vzniklé z této Kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní,
    budou řešeny pokud možno nejprve smírně.

2. Jakýkoli spor vzniklý z této smlouvy, pokud se jej nepodaří urovnat jednáním mezi smluvními
    stranami, bude rozhodnut k tomu věcně příslušným soudem.

VIII. VYŠŠÍ MOC

1. Za případy vyšší moci jsou považovány takové neobvyklé okolnosti, které brání trvale nebo
    dočasně plnění smlouvou stanovených povinností, které nastanou po nabytí platnosti smlouvy
    a které nemohly být ani Kupujícím, ani Prodávajícím objektivně předvídány nebo odvráceny.

2. Smluvní strana, které je tímto znemožněno plnění smluvních povinností, bude neprodleně
    informovat při vzniku takových okolností druhou smluvní stranu a předloží jí o tom vhodné
    doklady, příp. informace, že mají tyto okolnosti podstatný vliv na plnění smluvních povinností.

3. V případě, že působení vyšší moci trvá déle než 90 dní, vyjasní si obě smluvní strany další
    provádění předmětu plnění, resp. změnu dodatkem k této smlouvě.

IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Tato Kupní smlouva se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními
    občanského zákoníku.

2. Smluvní strany tímto prohlašují, že neexistuje žádné ústní ujednání, smlouva či řízení některé
    Smluvní strany, které by nepříznivě ovlivnilo výkon jakýchkoliv práv a povinností dle této Kupní
    smlouvy. Zároveň potvrzují svým podpisem, že veškerá ujištění a dokumenty dle této Kupní
    smlouvy jsou pravdivé, platné a právně vymahatelné.

3. Tuto smlouvu lze měnit, doplnit nebo zrušit pouze písemnými průběžně číslovanými smluvními
    dodatky, jež musí být jako takové označeny a potvrzeny oběma stranami smlouvy. Tyto dodatky
    podléhají témuž smluvnímu režimu jako tato smlouva.

4. Tato Kupní smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech, z nichž každý bude považován za prvopis.
    Každá Smluvní strana obdrží po jednom stejnopisu této Kupní smlouvy.

5. Na důkaz toho, že Smluvní strany s obsahem této Kupní smlouvy souhlasí, rozumí jí a zavazují se
    k jejímu plnění, připojují své podpisy a prohlašují, že tato Kupní smlouva byla uzavřena podle
    jejich svobodné a vážné vůle.
                                                             Strana 6 / 7
V Šumperku dne 18.6. 2018  V Olomouci dne 18.6. 2018

 ………………………………………                     ………………………………………
            Kupující                          Prodávající

   Mgr. Radovan Pavelka                   Ing. Bronislav Pešák
          ředitel školy                 předseda představenstva

  Základní škola Šumperk,                  T.S.BOHEMIA a.s.
          8. května 63

                           Strana 7 / 7