Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5989879: Smlouva o dílo

Příloha LAKI - LADISLAV KINCL.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        « Městský dům
kultury Sokolov
Smlouva o dílo č. 02/2018

1. Smluvní strany

1.1. Zhotovitel: © Ladislav Kincl - LAKI- pořádání kulturních produkcí

s místem podnikání Kollárova 2835/40, 301 00 Plzeň,

IČ: 147 37 931, DIČ: CZ5612051236

Bankovní spojení: KB Plzeň, č. účtu

držitel ŽL č. j. MMP/202815/16, vydaného ŽÚ Plzeň - město.
Zastoupený: panem Ladislavem Kinclem

(dále jen zhotovitel)

1.2. Objednatel: MĚSTSKÝ DŮM KULTURY SOKOLOV
5. května 655, 356 01 Sokolov, Česká republika

IČ: 00377678, DIČ: CZ00377678
Bankovní spojení: KB Sokolov, č. účtu
Zastoupený: panem Mgr. Ladislavem Sedláčkem, ředitelem MDK Sokolov

(dále jen objednatel)

2. Předmět smlouvy

2.1. Předmětem smlouvy je realizace soutěže ohňostrojných prací u příležitosti konání kulturní akce
„Hurááá, prázdniny“ dle níže specifikovaných podrobností tj.:
2.1.1 Zhotovitel zajistí účast jednotlivých soutěžících.
2.1.2 Celkem budou provedeny 4 soutěžní ohňostrojné práce.
2.1.3 Soutěžní ohňostrojné práce budou v délce minimálně 7 minut s hudebním doprovodem
v reprodukovatekné kvalitě, odpovídající danému prostoru.

2.2. Pro realizaci ohňostrojných prací budou použity pyrotechnické výrobky kategorie — F2,F3,F4
dle $ 34, odst.8, zákona č. 206/2015, příloha číslo 1,

3. Doba plnění

3.1. Zhotovitel se zavazuje provést realizaci díla podle čl. 2 této smlouvy v den konání kulturní
akce „Hurááá prázdniny“, tj. 23. června 2018. Soutěžní ohňostrojné práce budou zahájeny

cca 22:50 hodin (přesný začátek bude určen ředitelem/hl. dramaturgem MDK v průběhu konání
akce),

 

3.2. Převzetím realizovaného díla se rozumí písemné vyjádření pověřeného zástupce objednatele
(provede Mgr. Ladislav Sedláček tel.: 777 010 826) na předávacím protokolu vystaveného
zhotovitelem a to neprodleně po skončení ohňostrojných prací,

4. Dodání díla
4.1. Dílo bude dodáno v souladu s čl. 3,
5. Cena díla

3.1. Čena díla je stanovena dohodou podle zákona č.526/90 Sb., o cenách a činí 240.000,-Kč včetně
DPH (slovy: dvěstěčtyřicettisíckorun).
l

6. Platební a fakturační podmínky
6.1. Smluvní strany se dohodly na finanční úhradě podle následujícího postupu:
- po skončení ohňostrojných prací předá zhotovitel zúčtovací fakturu se splatností 14 dnů.
6.2. Zaplacením se rozumí připsání fakturované částky na účet zhotovitele.

6.3. Faktura musí obsahovat : označení faktury a číslo smlouvy, název a sídlo zhotovitele
a zadavatele, předmět smlouvy, fakturovanou částku díla.

6.4. Objednatel zaplatí fakturu, která bude potvrzena zodpovědným zástupcem objednatele, do data
její splatnosti.

6.5. Objednatel může fakturu vrátit v případě, kdy nesplňuje správné účetní údaje. Co má faktura
obsahovat je uvedeno v bodě 6.3.

7. Základní vztahy objednatele a zhotovitele

7.1. Objednatel se zavazuje předávat zhotoviteli informace potřebné k zajištění činnosti dle čl. 2.1.
této smlouvy.

7.2. Objednatel zajistí povolení k provedení ohňostrojných prací od Městského úřadu Sokolov,
včetně přístupu zhotovitele v den konání akce do místa provádění činnosti a to včetně nezbytných
technologií a dopravních prostředků.

7.3. Objednatel upozorní majitele pozemků nacházejících se v okolí bezpečnostního okruhu,
na možnost spadu zbytků z použitých pyrotechnických výrobků a vyřeší jejich případné požadavky.

7.4. Objednatel zajistí přistavení velkoobjemového kontejneru na odpad vzniklý po soutěži
ohňostrojných prácí.

7.5. Objednatel zajistí asistenci Policie ČR, městské policie, záchranné služby a hasičského
záchranného sboru.

7.6. Objednatel zajistí pořadatelskou službu na střežení bezpečnostního okruhu (zamezí vstupu
návštěvníků do prostoru, kde příchází v úvahu možnost spadu zbytků pyrotechnických výrobků),
Pořadatelé/PPH budou v počtu 8 osob a před bezpečnostní okruh nastoupí % hod před začátkem
provedení ohňostrojných prací.

7.7. Objednatel zajistí do 15:00 hod kovové zábrany v počtu 40 kusů pro potřebu zhotovitele
a složí je k lavičkám před valem — pro ohraničení bezpečnostního okruhu a provedení uzavírky
příjezdové komunikace/panelovky.

7.8. Zhotovitel provede vyznačení bezpečnostního okruh a provede školení pořadatelské
služby/PPH (s písemným záznamem), kterou zajistil objednatel ke střežení bezpečnostního okruhu.

Výše uvedené školení bude provedeno v 18: bně vedoucím odpalovačem panem
Ladislavem Kinclem —

7,9. Zhotovitel si zajistí střežení prostoru odpaliště a to od zahájení příprav ohňostrojných prací tj.
od osazování pyrotechnických výrobků až po provedení ohňostrojných prací včetně následného
hrubého úklidu zbytků pyrotechnických výrobků,

 

 

 

7.10. Zhotovitel odpovídá za řádné provedení činnosti
předpisy a státními normami vztahujícími
své nebezpečí ve sjednané době a kvalitě.

7.11. Zhotovitel si zajistí puštění doprovodné hudby k

dle čl. 2 v souladu s platnými právními

se k pořádání obdobných akcí a to na svůj náklad a na

ohňostrojným pracíém a to v součinnosti se

zvukaři v areálu lesoparku Bohemie. Zvučí pan Jan Doležal, tel: 777 847 676

s

7.12 Zhotovitel po skončení
Sokolov (p. Mgr. Lad

že zpřístupňuje be :
nevzdálí z určených pozic (hlídek), dokud nedostanou
následně zajistí pře HZS Sokolov p

ásí řediteli nebo hlavnímu pořa i
nebo p. Gautsch Zdeněk,
7.8. budou členové PPH proškolení, že se

pokyn od hl. pořadatele. Hlavní pořadatel

reventivní kontrolu možných ohnisek požáru v tomto prostoru.

7.13. Zhotovitel se zavazuje odstranit na své náklady případné škody vzniklé vliveém ohňostrojných

prací.

7.14. Místem provádění činnosti
lesoparku Bohemie.

podle čl. 2 je pozemek p.č. 877/1 v katastru města Sokolov — areál

8. Závěrečná ustanovení

8.1. Tato smlouva je vyhotovena ve 2
přičemž každý z exemplářů je brán za

exemplářích, z
originál.

nichž po 1 obdrží objednatel a zhotovitel

8.2. Smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky podepsanými osobami podle čl.1.

8.3. Další ujednání se řídí Občanským zákoníkem.

8.4. Obě smluvní strany potvrzují autentičnost této s
strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly,
jednostranně nevýhodných podmínek.

m

V Sokolově 28.5. 2018

b'gdnatele
Um

ry Sokolov,
Dříspěvková arganizace

9. května 655. 356 01 Sokolov
tělefon: 359 808 723. 359 sus
IČ: 00377678 oIČ: CZ00377678
www.mokagkolov.cz A

louvy svým podpisem. Zároveň smluvní

že tato nebyla ujednána v tísní ani za jinak

Ladislav Kincl, LAKI
obchodní činnost :
Eollárova 40, 301 00 PLZEN

tel/řax: 377 221 451, mob.: 603 231 225

IČO: 14737931, DIČ: CZ5612051286