Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
« Městský dům kultury Sokolov Smlouva o dílo č. 02/2018 1. Smluvní strany 1.1. Zhotovitel: © Ladislav Kincl - LAKI- pořádání kulturních produkcí s místem podnikání Kollárova 2835/40, 301 00 Plzeň, IČ: 147 37 931, DIČ: CZ5612051236 Bankovní spojení: KB Plzeň, č. účtu držitel ŽL č. j. MMP/202815/16, vydaného ŽÚ Plzeň - město. Zastoupený: panem Ladislavem Kinclem (dále jen zhotovitel) 1.2. Objednatel: MĚSTSKÝ DŮM KULTURY SOKOLOV 5. května 655, 356 01 Sokolov, Česká republika IČ: 00377678, DIČ: CZ00377678 Bankovní spojení: KB Sokolov, č. účtu Zastoupený: panem Mgr. Ladislavem Sedláčkem, ředitelem MDK Sokolov (dále jen objednatel) 2. Předmět smlouvy 2.1. Předmětem smlouvy je realizace soutěže ohňostrojných prací u příležitosti konání kulturní akce „Hurááá, prázdniny“ dle níže specifikovaných podrobností tj.: 2.1.1 Zhotovitel zajistí účast jednotlivých soutěžících. 2.1.2 Celkem budou provedeny 4 soutěžní ohňostrojné práce. 2.1.3 Soutěžní ohňostrojné práce budou v délce minimálně 7 minut s hudebním doprovodem v reprodukovatekné kvalitě, odpovídající danému prostoru. 2.2. Pro realizaci ohňostrojných prací budou použity pyrotechnické výrobky kategorie — F2,F3,F4 dle $ 34, odst.8, zákona č. 206/2015, příloha číslo 1, 3. Doba plnění 3.1. Zhotovitel se zavazuje provést realizaci díla podle čl. 2 této smlouvy v den konání kulturní akce „Hurááá prázdniny“, tj. 23. června 2018. Soutěžní ohňostrojné práce budou zahájeny cca 22:50 hodin (přesný začátek bude určen ředitelem/hl. dramaturgem MDK v průběhu konání akce), 3.2. Převzetím realizovaného díla se rozumí písemné vyjádření pověřeného zástupce objednatele (provede Mgr. Ladislav Sedláček tel.: 777 010 826) na předávacím protokolu vystaveného zhotovitelem a to neprodleně po skončení ohňostrojných prací, 4. Dodání díla 4.1. Dílo bude dodáno v souladu s čl. 3, 5. Cena díla 3.1. Čena díla je stanovena dohodou podle zákona č.526/90 Sb., o cenách a činí 240.000,-Kč včetně DPH (slovy: dvěstěčtyřicettisíckorun). l 6. Platební a fakturační podmínky 6.1. Smluvní strany se dohodly na finanční úhradě podle následujícího postupu: - po skončení ohňostrojných prací předá zhotovitel zúčtovací fakturu se splatností 14 dnů. 6.2. Zaplacením se rozumí připsání fakturované částky na účet zhotovitele. 6.3. Faktura musí obsahovat : označení faktury a číslo smlouvy, název a sídlo zhotovitele a zadavatele, předmět smlouvy, fakturovanou částku díla. 6.4. Objednatel zaplatí fakturu, která bude potvrzena zodpovědným zástupcem objednatele, do data její splatnosti. 6.5. Objednatel může fakturu vrátit v případě, kdy nesplňuje správné účetní údaje. Co má faktura obsahovat je uvedeno v bodě 6.3. 7. Základní vztahy objednatele a zhotovitele 7.1. Objednatel se zavazuje předávat zhotoviteli informace potřebné k zajištění činnosti dle čl. 2.1. této smlouvy. 7.2. Objednatel zajistí povolení k provedení ohňostrojných prací od Městského úřadu Sokolov, včetně přístupu zhotovitele v den konání akce do místa provádění činnosti a to včetně nezbytných technologií a dopravních prostředků. 7.3. Objednatel upozorní majitele pozemků nacházejících se v okolí bezpečnostního okruhu, na možnost spadu zbytků z použitých pyrotechnických výrobků a vyřeší jejich případné požadavky. 7.4. Objednatel zajistí přistavení velkoobjemového kontejneru na odpad vzniklý po soutěži ohňostrojných prácí. 7.5. Objednatel zajistí asistenci Policie ČR, městské policie, záchranné služby a hasičského záchranného sboru. 7.6. Objednatel zajistí pořadatelskou službu na střežení bezpečnostního okruhu (zamezí vstupu návštěvníků do prostoru, kde příchází v úvahu možnost spadu zbytků pyrotechnických výrobků), Pořadatelé/PPH budou v počtu 8 osob a před bezpečnostní okruh nastoupí % hod před začátkem provedení ohňostrojných prací. 7.7. Objednatel zajistí do 15:00 hod kovové zábrany v počtu 40 kusů pro potřebu zhotovitele a složí je k lavičkám před valem — pro ohraničení bezpečnostního okruhu a provedení uzavírky příjezdové komunikace/panelovky. 7.8. Zhotovitel provede vyznačení bezpečnostního okruh a provede školení pořadatelské služby/PPH (s písemným záznamem), kterou zajistil objednatel ke střežení bezpečnostního okruhu. Výše uvedené školení bude provedeno v 18: bně vedoucím odpalovačem panem Ladislavem Kinclem — 7,9. Zhotovitel si zajistí střežení prostoru odpaliště a to od zahájení příprav ohňostrojných prací tj. od osazování pyrotechnických výrobků až po provedení ohňostrojných prací včetně následného hrubého úklidu zbytků pyrotechnických výrobků, 7.10. Zhotovitel odpovídá za řádné provedení činnosti předpisy a státními normami vztahujícími své nebezpečí ve sjednané době a kvalitě. 7.11. Zhotovitel si zajistí puštění doprovodné hudby k dle čl. 2 v souladu s platnými právními se k pořádání obdobných akcí a to na svůj náklad a na ohňostrojným pracíém a to v součinnosti se zvukaři v areálu lesoparku Bohemie. Zvučí pan Jan Doležal, tel: 777 847 676 s 7.12 Zhotovitel po skončení Sokolov (p. Mgr. Lad že zpřístupňuje be : nevzdálí z určených pozic (hlídek), dokud nedostanou následně zajistí pře HZS Sokolov p ásí řediteli nebo hlavnímu pořa i nebo p. Gautsch Zdeněk, 7.8. budou členové PPH proškolení, že se pokyn od hl. pořadatele. Hlavní pořadatel reventivní kontrolu možných ohnisek požáru v tomto prostoru. 7.13. Zhotovitel se zavazuje odstranit na své náklady případné škody vzniklé vliveém ohňostrojných prací. 7.14. Místem provádění činnosti lesoparku Bohemie. podle čl. 2 je pozemek p.č. 877/1 v katastru města Sokolov — areál 8. Závěrečná ustanovení 8.1. Tato smlouva je vyhotovena ve 2 přičemž každý z exemplářů je brán za exemplářích, z originál. nichž po 1 obdrží objednatel a zhotovitel 8.2. Smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky podepsanými osobami podle čl.1. 8.3. Další ujednání se řídí Občanským zákoníkem. 8.4. Obě smluvní strany potvrzují autentičnost této s strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, jednostranně nevýhodných podmínek. m V Sokolově 28.5. 2018 b'gdnatele Um ry Sokolov, Dříspěvková arganizace 9. května 655. 356 01 Sokolov tělefon: 359 808 723. 359 sus IČ: 00377678 oIČ: CZ00377678 www.mokagkolov.cz A louvy svým podpisem. Zároveň smluvní že tato nebyla ujednána v tísní ani za jinak Ladislav Kincl, LAKI obchodní činnost : Eollárova 40, 301 00 PLZEN tel/řax: 377 221 451, mob.: 603 231 225 IČO: 14737931, DIČ: CZ5612051286