Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PORADENSKÝCH SLUŽEB uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku podle ustanoveni § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen ,,občanský zákoník", ,,obč. zák." nebo ,,O.z.") mezi níže uvedenými smluvními stranami: Nemocnice Plzeňského kraje, a.s. Se sídlem: Vejprnická 56, Plzeň 318 00 Zastoupená: Ing Marek Kýhos, MBA, předseda představenstva a Mgr. Jaroslav ŠÍma, MBA, místopředseda předseda představenstva IČO: 29107245 DIČ: CZ29107245 (dále jen ,,Objednatel") A BDO IT a.s. Se sídlem: Olbrachtova 1980/5, 140 00 Praha 4 Zastoupená: Ing. Tomáš Kubíček, Ph.D., místopředseda představenstva IČO: 25056646 DIČ: CZ25056646 (dále jen ,,Poskytovatel") 1 ÚVODNÍ USTANOVENÍ 1.1 Objednatel má zájem využít služeb externího poradce v oblasti výkonu role pověřence pro ochranu osobních údajů k dosaženi souladu s požadavky NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušeni směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dále jen ,,GDPR" 2 předmět Smlouvy 2.1 Předmětem této smlouvy je tedy externí výkon role pověřence pro ochranu osobních údajů (dále též jen ,,OPO"). Poskytovatel musí dbát pokynů Objednatele jakož i reflektovat v době realizace projektu platnou výkladovou praxi, zejména stanoviska pracovní skupiny WP29 a lokální legislativu. Detailní popis předmětu plněni je uveden v Příloze č. 1(dále jen ,,Služby"). 2.2 Objednatel je povinen zaplatit Poskytovateli za řádně a včas provedené Služby odměnu na měsíční bázi ve výši a za podmínek uvedených v této Smlouvě a v Příloze Č. 1. 3 Termín a místo plnění 3.1 Termín zahájení plněni je den nás|edujÍcÍ po podepsánítéto smlouvy. 1 3.2 Služba jako celek bude dokončena dle Přílohy č.1od zahájeni projektu dle ČI. 3.1této smlouvy. 3.3 Poskytovatel nenese odpovědnost za prodlení způsobené nedostatečnou součinnosti ze strany Objednatele, zejména dodáni úplných a správných informaci a podkladů. 3.4 Pokud Poskytovatel zjistí, že informace a podklady dodané Objednatelem jsou neúplné, požádá o doplnění ve lhůtě 2 dnů od zjištěni této skutečnosti. Objednatel je povinen vyhovět žádosti a doplnit nezbytné informace ve lhůtě 3 dnů. O tuto dobu bude prodloužen termín dokončeni dle bodu 3.2. smlouvy. 3.5 Místem plněni Služeb je sídlo Poskytovatel a Objednatele. 4 Cena 4.1 Podrobná specifikace ceny za jednotlivé Služby je uvedena v Příloze č. 1 této Smlouvy. 4.2 Cena za paušál je cenou nejvýše přípustnou a Poskytovatel prohlašuje, že plně pokrývá všechny jeho náklady spojené s provedením Služeb podle této Smlouvy. Cena za případné vícepráce je odvozena od hodinové sazby uvedené ve smlouvě na základě skutečně odpracovaných hodin Poskytovatelem. 5 Předání a převzetí Služby 5.1 Služby se budou předávat na základě podepsaného výkazu práce každý měsíc. Ten zahrnuje paušální odměnu za rezervovanou kapacitu, případně i výkaz víceprací odsouhlasených Objednatelem zaokrouhlený na celé hodiny. 5.2 Podklady vztahující se k příslušné části Služeb (budou-li výsledkem služeb Poskytovatele) budou Poskytovatelem zpracovány v elektronické podobě ve formátu MS Word a MS Excel a budou předány Objednateli k připomínkám. Objednatel zapracuje své případné připomínky formou revizi v terminu 5 pracovních dnů ode dne obdrženi podkladů, nedohodnou-li se oprávněné osoby Smluvních stran dle ČI. 13 této Smlouvy na jiném terminu, v elektronické podobě a s připomínkami jej předá zpět Poskytovateli. 5.3 Poskytovatel zapracuje případné připomínky Objednatele ve lhůtě 5 pracovních dnů, nedohodnou-li se oprávněné osoby Smluvních stran dle ČI. 13 této Smlouvy na jiném terminu, a předá podklady Objednateli, opět ve formátu MS Word a MS Excel. Objednatel je oprávněn ve lhůtě 5 pracovních dnů ode dne obdrženi podkladů, nedohodnou-li se oprávněné osoby Smluvních stran dle ČI. 13 této Smlouvy na jiném terminu, zapracovat formou revizi své další případné připomínky. 5.4 V případě, že Objednatel nebude mít k podkladům zpracovaným Poskytovatelem žádné připomínky, zpracuje Poskytovatel podklady ve formátu pdf a MS Word, MS Excel a předá je bez zbytečného odkladu Objednateli v českém jazyce. 5.5 Za den předání a převzetí se považuje vždy den podpisu příslušného výkazu oběma s mluvními stra na mi. 2 6 PLATEBNÍ PODMÍNKY 6.1 Fixní Část Ceny bude hrazena Objednatelem měsíčně, v případě víceprací ve smyslu Přílohy č. 1 bude Poskytovatel k vystavené faktuře přikládat podepsaný výkaz skutečně odpracovaných hodin nad rámec paušálu. Faktura vystavená Poskytovatelem bude mít veškeré náležitosti daňového dokladu v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. 6.2 Daňový doklad (fakturu) vystavený Poskytovatelem podle této Smlouvy bude Poskytovatel zasílat Objednateli a splatnost bude Činit Čtrnáct (14) kalendářních dní ode dne doručení Objednateli. Za den úhrady dané faktury bude považován den odepsánifakturované částky z účtu Objednatele. 6.3 Objednatel si vyhrazuje právo vrátit Poskytovateli do data jeho splatnosti daňový doklad (fakturu), který nebude obsahovat veškeré údaje vyžadované závaznými právními předpisy ČR nebo touto Smlouvou nebo v něm budou uvedeny nesprávné údaje (s uvedením chybějících náležitosti nebo nesprávných údajů) nebo ke kterému nebude přiložen příslušný podepsaný Protokol o předáni a převzetí. 7 Práva a povinnosti Poskytovatele 7.1 Poskytovatel je povinen provést Služby řádně a včas. 7.2 Poskytovatel je povinen postupovat při prováděni Služeb s náležitou odbornou péčí a podle pokynů Objednatele. Při prováděni Služeb je Poskytovatel povinen upozorňovat Objednatele na nevhodnost jeho pokynů, které by mohly mít za následek újmu na právech Objednatele nebo vznik škody. Pokud Objednatel i přes upozornění na splnění svých pokynů trvá, neodpovídá Poskytovatel za připadnou Škodu tím vzniklou. 7.3 Poskytovatel je povinen při prováděni Služeb využit prioritně, nikoli však výlučně, osob ze skupiny společnosti BOO. 7.4 Poskytovatel je oprávněn k plněni této Smlouvy použit třetích osob, je-li to nezbytné a účelné pro řádné poskytováni Služeb. Za tyto osoby Poskytovatel odpovídá stejně jako za své zaměstnance. 7.5 Všechna data, ať už v jakékoliv podobě, a jejich hmotné nosiče, která vznikla či vzniknou při prováděni Služeb podle této Smlouvy, jsou výlučným vlastnictvím Objednatele. Nejpozději do 15 pracovních dnů od doručeni žádosti Objednatele nebo od ukončeni této Smlouvy je Poskytovatel povinen tato data a jejich nosiče Objednateli předat. 7.6 Poskytovatel není oprávněn použit podklady, data a hmotné nosiče předané mu pro realizaci Služeb Objednatelem pro jiné účely, než je provedení Služeb podle této Smlouvy. Nejpozději do 15 pracovních dnů po ukončení této Smlouvy je Poskytovatel povinen vrátit Objednateli veškeré podklady, data a hmotné nosiče poskytnuté Objednatelem Poskytovatel ke splnění jeho závazků podle této Smlouvy. 7.7 Poskytovatel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu Objednatele (i) provádět jakékoli zápočty svých pohledávek vůči Objednateli proti jakýmkoli pohledávkám Objednatele za Poskytovatelem, ani (ii) postupovat jakékoli svoje práva a pohledávky vůči Objednateli na jakoukoli třetí osobu, ani (lil) zřídit zástavní právo ke svým pohledávkám vůči Objednateli ve prospěch třetích osob. 7.8 Poskytovatel není oprávněn zpřístupnit výsledky realizovaných Služeb či jakékoli jeho dIIčI celky jakýmkoli třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu 3 Objednatele. Toto se netýká případných subdodavatelů v míře nezbytně nutné pro realizaci jejich subdodávek na Službách. 7.9 V případě, že se vyskytne jakákoli překážka, zejména (i) prodlení Objednatele s poskytnutím součinnosti, které by podmiňovalo plnění Poskytovatele; (ii) mimořádná nepředvidatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na vůli Poskytovatele, jak je vymezena v ustanoveni § 2913 odst. 2 obč. zák. apod., která by mohla mít jakýkoli dopad do terminů plněni Služeb, má Poskytovatel povinnost o této překážce Objednatele písemně informovat, a to nejpozději do pěti (5) kalendářních dnů od okamžiku, kdy se tato překážka vyskytla. Pokud Poskytovatel Objednatele vtéto pětidenní lhůtě o překážkách písemně neinformuje, zanikají veškerá práva Poskytovatel, která se na existenci příslušné překážky váží, zejména Poskytovatel nebude mít nárok na jakékoli posunutItermInů plnění Služeb. 7.10 Poskytovatel je povinen uzavřít a po celou dobu trvání této Smlouvy a dále nejméně po dobu záruční doby podle ČI. 9.1 udržovat pojistnou smlouvu na Škodu způsobenou třetím osobám, s pojistným plněním alespoň na Částku ve výši 10.000.000,- KČ. 7.11 Poskytovatel v budoucích výběrových řízeních Objednatele na případné navazující služby (dále jen ,,Navazující soutěže") nezneužije údaje a informace, které se dozvěděl v průběhu plněnitéto Smlouvy. 8 Práva a povinnosti Objednatele 8.1 Objednatel se zavazuje poskytnout Poskytovateli ke splnění Služeb potřebnou součinnost, případně zajistit její poskytnuti třetími osobami. 8.2 Objednatel poskytne Poskytovateli veškeré podklady a informace nezbytné k provedení Služeb. Poskytnuté podklady budou průběžně evidovány a po jejich předání Poskytovateli budou považovány za součást této Smlouvy. 9 Odpovědnost za vady 9.1 Poskytovatel odpovídá za to, že Služby budou provedeny řádně a v souladu stouto Smlouvou. Služby budou plně v souladu s platnou legislativou a výkladovou praxi k problematice GDPR platnou a známou k datu podpisu této smlouvy. výsledky Služeb budou prosté jakýchkoliv vad po dobu 12 měsíců od data dokončeni Služeb. Za vadu se nepovažuje nesoulad služeb v důsledku změn legislativy, výkladové praxe či při vydání jiných závazných či doporučujIcIch pokynů příslušnou regulační autoritou v oblasti GDPR, pakliže v době výkony služeb tyto skutečnosti nebyly nebo nemohly být známy Poskytovateli. Ten má však povinnost na tyto změny v průběhu trvání této Smlouvy reagovat a zohledňovat je ve své Činnosti pověřence od okamžiku, kdy se o nich dozvěděl nebo mohl dozvědět. 9.2 Poskytovatel se výslovně zavazuje, že odstraní veškeré vady Služeb, které budou vytčeny písemně Objednatelem kdykoliv během záruční doby uvedené v ČI. 9.1, a to vždy nejpozději do deseti (10) dnů od doručení písemné výzvy Objednatele. 4 10 Sankce 10.1 V případě prodlení Objednatele s platbou ceny za Služby je Poskytovatel oprávněn účtovat Objednateli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení. 10.2 V případě, že Poskytovatel bude v prodlení s prováděním Služeb nebo dílčí části Služeb oproti termínům dle ČI. 3.2 příp. 3.4 této Smlouvy nebo Přílohy č. 1 této Smlouvy, bude povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny za Služby za každý den prodlenís plněním kteréhokoli termínu. 10.3 V případě, že Poskytovatel poruší jakoukoli ze svých povinností uvedených v ČI. 7.11 nebo ČI. 11 této Smlouvy, bude povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 100.000,- kč (slovy: jedno sto tisíc korun českých) za každé takové porušeni. 10.4 Za placením ja kékoli smluvní pokuty podle této Smlouvy není dotčen ná rok Objednatele na náhradu vzniklé škodyv plné výši. 11 Ochrana důvěrných informací 11.1 Ochranu utajovaných informaci zajistí obě Smluvní strany v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti ve znění pozdějších předpisů, a předpisů souvisejIcIch. 11.2 Obě Smluvní strany jsou povinny zachovávat mlčenlivost a nezpřístupnit třetím osobám neveřejné informace (jak jsou vymezeny níže). Povinnost poskytovat informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů nenítímto ustanovením dotčena. 11.3 Za neveřejné informace se považují veškeré nás|edujÍcÍ informace: (i) veškeré informace poskytnuté Objednatelem Poskytovateli v souvislosti s touto Smlouvou; (ii) informace, na které se vztahuje zákonem uložená povinnost mlčenlivosti Objednatele; (lil) veškeré další informace, které budou Objednatelem či Poskytovatelem označeny jako neveřejné. 11.4 Povinnost zachovávat mlčenlivost uvedenou v tomto Článku 11 této Smlouvy se nevztahuje na informace: · které jsou nebo se stanou všeobecně a veřejně přístupnými jinak než porušením právních povinnosti ze strany Poskytovatele, · u nichž je Poskytovatel schopen prokázat, že mu byly známy a byly mu volně k dispozici ještě před přijetím těchto informaci od Objednatele, · které budou Poskytovateli po uzavřeni této Smlouvy sděleny bez povinnosti mlčenlivosti třetí stranou, jež rovněž není ve vztahu k nim nijak vázána, " jejichž sdělení se vyžaduje ze zákona. 11.5 Neveřejné informace zahrnují rovněž veškeré informace získané náhodně nebo bez vědomí Poskytovatele a dále veškeré informace získané od jakékoliv třetí strany, které se týkají Objednatele či plněnítéto Smlouvy. 11.6 Smluvní strany jsou povinny nezpřístupnit jakékoliv třetí osobě neveřejné informace druhé Smluvní strany bez jejího souhlasu, a to v jakékoliv formě, a podniknout 5 všechny nezbytné kroky k zabezpečení těchto informaci. Poskytovatel je povinen zabezpečit veškeré neveřejné informace Objednatele proti odcizeni nebo jinému zneužití. 11.7 Poskytovatel je povinen neveřejné informace užít pouze za účelem plnění této Smlouvy. Jiná použití nejsou bez písemného svolení Objednatele přípustná. V případě porušeni tohoto ujednání uhradí Poskytovatel Objednateli smluvní pokutu ve výši 100.000,- KČ; tím není dotčen nárok na náhradu škody. 11.8 Poskytovatel je povinen svého případného subdodavatele zavázat povinností mlčenlivosti a respektováním práv Objednatele nejméně ve stejném rozsahu, v jakém je v tomto závazkovém vztahu zavázán sám. 11.9 Povinnost mlčenlivosti podle tohoto Článku 11 Smlouvy trvá po dobu 5 let od ukončeni této Smlouvy. 11.10 Za prokázané porušeni povinnosti dle tohoto Článku 11 Smlouvy má druhá Smluvní strana právo požadovat vedle sjednané smluvní pokuty i náhradu takto vzniklé škody. 11.11 Za neveřejné informace se považuji vždy veškeré osobní údaje podle zákona Č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Shromažd'ovat a zpracovávat osobní údaje zaměstnanců a jiných osob, event. citlivé osobní údaje lze jen v případech stanovených zákonem, nebo se souhlasem nositele osobních údajů. Poskytovatel není oprávněn zpřístupňovat osobní údaje zaměstnanců a jiných osob, se kterými bude v průběhu plnění této smlouvy seznámen, třetím osobám a rovněž není oprávněn je jakýmkoliv způsobem zveřejnit. 12 UKONČENÍŠMLOUVY 12.1 Tato Smlouva může být před řádným dokončením Služeb ukončena pouze na základě dohody obou smluvních stran nebo odstoupením jedné ze smluvních stran v souladu s tímto článkem. 12.2 Objednatel je oprávněn odstoupit od této Smlouvy v případě, že Poskytovatel je v prodlení s prováděním Služeb či dilči části Služeb po dobu delší než deset (10) dní oproti termínu Přílohy č. 1 této Smlouvy a nezjedná nápravu ani do pěti (5) dni od doručení písemné výzvy Objednatele. 12.3 Poskytovatel je oprávněn odstoupit od této Smlouvy v případě, že Objednatel je v prodlení s úhradou ceny za Služby po dobu delší než patnáct (15) dnů po splatnosti příslušného daňového dokladu a nezjedná nápravu ani do pěti (5) dnů od doručeni písemné výzvy Poskytovatele k nápravě. 12.4 Odstoupení od Smlouvy je účinné okamžikem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně. 12.5 Ukončením této Smlouvy nejsou dotčena ustanoveni týkající se smluvních pokut, ochrany důvěrných informaci a ustanoveni týkající se takových práv a povinností, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po skončeni účinnosti této Smlouvy. 13 Oprávněné osoby 13.1 Komunikace mezi smluvními stranami bude probíhat zejména prostřednictvím nás|edujÍcÍch oprávněných osob, pověřených pracovníků nebo statutárních zástupců smluvních stran: a) Oprávněnými osobami Objednatele jsou: 6 b) Oprávněnými osobami Poskytovatele jsou: 13.2 Oprávněné osoby, nejsou-li statutárním orgánem, nejsou oprávněny ke změnám této Smlouvy, jejím doplňkům ani zrušení, ledaže se prokáži plnou moci udělenou jim k tomu osobami oprávněnými jednat navenek za příslušnou smluvní stranu v záležitostech této Smlouvy. Smluvní strany jsou oprávněny jednostranně změnit oprávněné osoby, jsou však povinny takovou změnu druhé smluvní straně bezodkladně písemně oznámit. 13.3 Veškeré uplatňování nároků, sdělování, žádosti, předáváni informaci apod. (dále též ,,Sděleni") mezi Smluvními stranami dle této Smlouvy musí být příslušnou Smluvní stranou provedeno v písemné formě a doručeno druhé Smluvní straně osobně, doporučenou poštou, nebo e-mailem s použitím elektronického podpisu nedohodnou-li si strany jinak. 14 Práva k ďílu 14.1 Objednatel nabývá dnem předáni a převzetí Díla podle této Smlouvy - bude-li výstupem čí výsledkem poskytnutých služeb - vlastnické právo k Dílu včetně dat, které tvoří součást plněni podle této Smlouvy a nejsou předmětem práv na ochranu duševního vlastnictví. 14.2 V případě, že v průběhu plněni této Smlouvy vznikne autorské dílo ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění (dále jen "Autorský zákon"), Poskytovatel tímto poskytuje Objednateli oprávněni k výkonu práva užit Dílo všemi způsoby uvedenými v § 12 Autorského zákona a dále ve smyslu ustanovení 2375 odst. 2 obč. zák. k prováděni jakýchkoli úprav Díla (dále jen "Licence"). Licence se uděluje ve formě výhradní licence, je časově, množstevně a územně neomezena. Poskytovatel v souladu s ustanoveními § 2363 a § 2364 odst. 1 obč. zák. projevuje souhlas s tím, aby Objednatel poskytl oprávněni tvořící součást Licence třetí osobě zcela nebo zčásti, jakož i s tím, aby Objednatel postoupil Licenci zcela nebo zčásti na třetí osobu. O případném postoupeni Licence bude Objednatel povinen Poskytovatele informovat v souladu s ustanovením § 2364 odst. 2 obč. zák. Odměna za Licenci v rozsahu uvedeném v tomto Článku je v plné výši zahrnuta v ceně za Dílo podle této Smlouvy. 15 ŽÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 15.1 Vyjma změn oprávněných osob podle ČI. 13.2. této Smlouvy mohou veškeré změny a doplňky této Smlouvy být provedeny pouze po dosaženi úplného konsenzu na obsahu změny či doplňku, a to písemným dodatkem k této Smlouvě podepsaným oběma Smluvními stranami. 15.2 Tato Smlouva a všechny vztahy z ní vyp|ývajÍcÍ se řídí právním řádem České republiky. Obchodních podmínek kterékoli Smluvní strany se použije, pouze pokud to tato Smlouva, resp. její změny nebo doplňky výslovně stanovuji. 15.3 Spor, který vznikne na základě této Smlouvy nebo který s ni souvisí, Smluvní strany budou řešit přednostně smírnou cestou pokud možno do třiceti (30) dní ode dne, kdy o sporu jedna Smluvní strana uvědomí druhou Smluvní stranu. Jinak jsou pro řešení sporů z této Smlouvy příslušné obecné soudy České republiky. 15.4 V případě, že některé ustanoveni této Smlouvy je nebo se stane v budoucnu neplatným, neúčinným či nevymahatelným nebo bude-li takovým příslušným orgánem shledáno, zůstávají ostatní ustanoveni této Smlouvy v platnosti a účinnosti 7 pokud z povahy takového ustanovení nebo z jeho obsahu anebo z okolností, za nichž bylo uzavřeno, nevyplývá, že je nelze oddělit od ostatního obsahu této Smlouvy. Smluvní strany nahradí neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné ustanovení této Smlouvy ustanovením jiným, které svým obsahem a smyslem odpovídá nejlépe ustanoveni původnímu a této Smlouvě jako celku. 15.5 Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou (2) vyhotoveních v českém jazyce, přičemž všechna vyhotoveni mají platnost originálu. Jedno (l) vyhotovení Smlouvy obdrží Objednatel a jedno (I) Poskytovatel. 15.6 Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu. 15.7 ÚČinnost této smlouvy nastává uveřejněním smlouvy v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. Poskytovatel bere na vědomí, že smlouvu v registru smluv uveřejni Objednatel. 15.8 Nedílnou součásti této Smlouvy jsou nás|edujÍcÍ přílohy: Příloha č. l: Specifikace Služeb, cena a harmonogram 15.9 Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho k ní připojujísvoje podpisy. V Praze dne 24.5.2018 V Praze dne 28.5.2018 Objednatel: Poskytovatel: Nemocnice Plzeňského kraje, a.s. bdo it a.s. Podpis: Podpis: Jméno: Ing. Marek Kýhos, MBA Jméno: Ing. Tomáš Kubíček, Ph.D. Funkce: předseda představenstva Funkce: místopředseda představenstva Podpis: Jméno: Mgr. Jaroslav ŠÍma, MBA Funkce: místopředseda představenstva 8 Příloha č. 1 Specifikace Služeb, cena a harmonogram SPECIFIKACE SLUžEB Služba DPO · Dne 25. května 2018 nabude účinnosti Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen ,,Nařízeni GDPR"). " Objednatel je organizací, která při své činnosti zpracovává osobní údaje a je ve smyslu ČI. 4 odst. 7 Nařízení GDPR správcem, v určitých rolích ve smyslu č. 4 odst. 8 Nařízení GDPR rovněž zpracovatelem. Objednatel je povinen ve smyslu ČI. 37 a násl. Nařízení GDPR jmenovat pověřence pro ochranu osobních údajů (OPO). · Cílem této nabídky je zajištění služby pověřence pro ochranu osobních údajů pro Organizaci, která vyplývá z povinnosti dle předcházejícího odstavce. Předmětem této nabídky je závazek poskytovatele zajišťovat pro objednavatele veškeré činnosti pověřence pro ochranu osobních údajů ve smyslu ČI. 37 až 39 Nařízení GDPR a dále ve smyslu dalších obecně závazných právních předpisů (včetně těch, které budou vydány). Poskytovatel bude pro objednatele plnit všechny povinnosti, které Nařízení GDPR a další obecně závazné právní předpisy, pověřencům ukládají (dále také jen Služby). Poskytovatel bude vykonávat pro objednatele zejména (nikoli však pouze) tyto činnosti pověřence pro ochranu osobních údajů: a) poskytovat informace a poradenství objednateli a jeho pracovníkům, kteří provádějí zpracování, o jejich povinnostech podle Nařízení GDPR a dalších obecně závazných právních předpisů v oblasti ochrany údajů; b) monitorováni souladu s Nařízením GDPR a dalšími obecně závaznými právními předpisy v oblasti ochrany údajů s koncepcemi poskytovatele v oblasti ochrany osobních údajů, včetně rozděleni odpovědnosti, zvyšováni povědomi a odborné přípravy pracovníků zapojených do operaci zpracováni a souvisejIcIch auditů; C) poskytovat poradenství, pokud jde o posouzeni vlivu na ochranu osobních údajů, a monitorováni jeho uplatňováni podle článku 35 Nařízeni GPDR; d) shromažd'ovat informace za účelem zjišťování zpracovatelských činností; e) analyzovat a prověřovat právní soulad zpracovatelských činností; f) informovat, radit a vydávat doporučení objednateli; g) spolupracovat s dozorovým úřadem; h) působit jako kontaktní místo pro dozorový úřad v záležitostech týkajících se zpracování, včetně předchozí konzultace podle článku 36 Nařízení GDPR, a případně vedení konzultací v jakékoli jiné věci; i) je povinen jednat se subjekty údajů ve smyslu ČI. 38 odst. 4 Nařízení GDPR i) dozorovat vedení záznamů o činnostech zpracování/o všech kategoriích činností prováděných pro objednatele; k) poskytovat posudek objednateli k následujícň"n otázkám: - zda je nebo není nutné provést posouzení vlivu; 9 - jakou metodiku při zpracování posouzení vlivu použít; - zda posouzení vlivu vypracovat vlastními silami nebo jeho zpracování zadat externě; - jaká ochranná opatření (včetně technických a organizačních) uplatnit pro zmírnění rizik vůči právům a zájmům subjektů údajů; - zda posouzeni vlivu bylo zpracováno správně a zda jeho závěry (ať už vedou či ne k pokračováni zpracovatelské operace a bez ohledu na to, jaká ochranná opatření určuji uplatnit) jsou v souladu s Obecným nařízením; l) zajišťovat návrhy a podílet se na realizaci nápravných opatření, jejichž potřeba realizovat vyvstane ze Srovnávací analýzy. Poskytovatel bude při prováděni činnosti dle smlouvy postupovat podle Nařízení GDPR a dalších obecně závazných právních předpisů a rovněž také dle: a) pokynů vydaných Pracovní skupinou WP 29 (podle ČI. 29 Nařízení), jako např. - Pokyny týkající se pověřenců pro ochranu osobních údajů, - Pokyny k ohlašování případů porušení zabezpečení osobních údajů, - Pokyny k posouzení vlivu na ochranu osobních údajů a ke stanovení, zda zpracováni bude ,,pravděpodobně mít za následek vysoké riziko", - Pokyny týkající se práva na přenositelnost údajů, - Pokyny k uplatňování a stanovování správních pokut, - Stanovisko 2/2017 ke zpracování osobních údajů na pracovišti. b) doporučení, metodických pomůcek apod. vydávaných ústředními správními orgány (ministerstvy a pod.). Objednatel se zavazuje poskytnout poskytovateli součinnost při poskytování služeb pověřence pro ochranu osobních údajů, zejména mu umožní přístup do svého sídla a umožní mu výkon činností pověřence v těchto prostorách, a poskytne potřebné informace nezbytné pro výkon činnosti pověřence pro ochranu osobních údajů, které má k dispozici. Objednatel předá poskytovateli zejména vstupní a srovnávací analýzu. Kde to není nezbytně nutné, může OPO provádět dozor a konzultace dálkově přes telekomunikační prostředky. 10 CENA ZA SLUžBY Příloha 1- pokračováni . Celková cena v KČ bez DPH 1.250,-KČ Popis 5.000,-KČ Hodinová sazba za činnost pověřence pro paušál 1.550.-KČ Rezervovaná kapacita DPO pro 1 subjekt - 4 hodiny/měsičně Cena za hodinu práce v případě, že bude paušál přečerpán (např. incidenty, stížnosti, kontrola úřadu apod.) 11 Příloha 1- pokračování HARMONOGRAM PROJEKTU Níže uvádíme harmonogram projektu GDPR. Etapa Název etapy Trvání etapy 1. výkon role pověřence 12 měsíců Trvání smlouvy je možnou prodloužit dodatkem podepsaným a odsouhlaseným oběma smluvními stranami. 12