Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6008115: Smlouva o poskytování poradenských služeb (pověřenec pro ochranu

Příloha BDO IT a.s._Smlouva o poskytování poradenských služeb_28.5.2018.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PORADENSKÝCH SLUŽEB

uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku podle ustanoveni § 1746 odst. 2 zákona
č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen ,,občanský zákoník", ,,obč. zák." nebo ,,O.z.") mezi
níže uvedenými smluvními stranami:

Nemocnice Plzeňského kraje, a.s.
Se sídlem: Vejprnická 56, Plzeň 318 00
Zastoupená: Ing Marek Kýhos, MBA, předseda představenstva a Mgr. Jaroslav ŠÍma, MBA,
místopředseda předseda představenstva
IČO: 29107245
DIČ: CZ29107245

(dále jen ,,Objednatel")

A

BDO IT a.s.
Se sídlem: Olbrachtova 1980/5, 140 00 Praha 4
Zastoupená: Ing. Tomáš Kubíček, Ph.D., místopředseda představenstva
IČO: 25056646
DIČ: CZ25056646

(dále jen ,,Poskytovatel")

1  ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Objednatel má zájem využít služeb externího poradce v oblasti výkonu role
          pověřence pro ochranu osobních údajů k dosaženi souladu s požadavky NAŘÍZENÍ
          EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně

          fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto
          údajů a o zrušeni směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů),
          dále jen ,,GDPR"

2  předmět Smlouvy

2.1 Předmětem této smlouvy je tedy externí výkon role pověřence pro ochranu osobních
            údajů (dále též jen ,,OPO"). Poskytovatel musí dbát pokynů Objednatele jakož i

          reflektovat v době realizace projektu platnou výkladovou praxi, zejména stanoviska
          pracovní skupiny WP29 a lokální legislativu. Detailní popis předmětu plněni je uveden
          v Příloze č. 1(dále jen ,,Služby").

2.2 Objednatel je povinen zaplatit Poskytovateli za řádně a včas provedené Služby
          odměnu na měsíční bázi ve výši a za podmínek uvedených v této Smlouvě a v Příloze
          Č. 1.

3  Termín a místo plnění

3.1 Termín zahájení plněni je den nás|edujÍcÍ po podepsánítéto smlouvy.

                          1
3.2 Služba jako celek bude dokončena dle Přílohy č.1od zahájeni projektu dle ČI. 3.1této
          smlouvy.

3.3 Poskytovatel nenese odpovědnost za prodlení způsobené nedostatečnou součinnosti
          ze strany Objednatele, zejména dodáni úplných a správných informaci a podkladů.

3.4 Pokud Poskytovatel zjistí, že informace a podklady dodané Objednatelem jsou
          neúplné, požádá o doplnění ve lhůtě 2 dnů od zjištěni této skutečnosti. Objednatel je
          povinen vyhovět žádosti a doplnit nezbytné informace ve lhůtě 3 dnů. O tuto dobu
          bude prodloužen termín dokončeni dle bodu 3.2. smlouvy.

3.5 Místem plněni Služeb je sídlo Poskytovatel a Objednatele.

4  Cena

4.1 Podrobná specifikace ceny za jednotlivé Služby je uvedena v Příloze č. 1 této
          Smlouvy.

4.2 Cena za paušál je cenou nejvýše přípustnou a Poskytovatel prohlašuje, že plně
          pokrývá všechny jeho náklady spojené s provedením Služeb podle této Smlouvy. Cena
          za případné vícepráce je odvozena od hodinové sazby uvedené ve smlouvě na základě
          skutečně odpracovaných hodin Poskytovatelem.

5  Předání a převzetí Služby

5.1 Služby se budou předávat na základě podepsaného výkazu práce každý měsíc. Ten
          zahrnuje paušální odměnu za rezervovanou kapacitu, případně i výkaz víceprací
          odsouhlasených Objednatelem zaokrouhlený na celé hodiny.

5.2 Podklady vztahující se k příslušné části Služeb (budou-li výsledkem služeb
          Poskytovatele) budou Poskytovatelem zpracovány v elektronické podobě ve formátu
          MS Word a MS Excel a budou předány Objednateli k připomínkám. Objednatel
          zapracuje své případné připomínky formou revizi v terminu 5 pracovních dnů ode dne
          obdrženi podkladů, nedohodnou-li se oprávněné osoby Smluvních stran dle ČI. 13
          této Smlouvy na jiném terminu, v elektronické podobě a s připomínkami jej předá
          zpět Poskytovateli.

5.3 Poskytovatel zapracuje případné připomínky Objednatele ve lhůtě 5 pracovních dnů,
          nedohodnou-li se oprávněné osoby Smluvních stran dle ČI. 13 této Smlouvy na jiném
          terminu, a předá podklady Objednateli, opět ve formátu MS Word a MS Excel.
          Objednatel je oprávněn ve lhůtě 5 pracovních dnů ode dne obdrženi podkladů,
          nedohodnou-li se oprávněné osoby Smluvních stran dle ČI. 13 této Smlouvy na jiném
          terminu, zapracovat formou revizi své další případné připomínky.

5.4 V případě, že Objednatel nebude mít k podkladům zpracovaným Poskytovatelem
          žádné připomínky, zpracuje Poskytovatel podklady ve formátu pdf a MS Word, MS
          Excel a předá je bez zbytečného odkladu Objednateli v českém jazyce.

5.5 Za den předání a převzetí se považuje vždy den podpisu příslušného výkazu oběma
          s mluvními stra na mi.

                              2
6  PLATEBNÍ PODMÍNKY

6.1 Fixní Část Ceny bude hrazena Objednatelem měsíčně, v případě víceprací ve smyslu
          Přílohy č. 1 bude Poskytovatel k vystavené faktuře přikládat podepsaný výkaz
          skutečně odpracovaných hodin nad rámec paušálu. Faktura vystavená
          Poskytovatelem bude mít veškeré náležitosti daňového dokladu v souladu se
          zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.

6.2 Daňový doklad (fakturu) vystavený Poskytovatelem podle této Smlouvy bude
          Poskytovatel zasílat Objednateli a splatnost bude Činit Čtrnáct (14) kalendářních dní
          ode dne doručení Objednateli. Za den úhrady dané faktury bude považován den
          odepsánifakturované částky z účtu Objednatele.

6.3 Objednatel si vyhrazuje právo vrátit Poskytovateli do data jeho splatnosti daňový
          doklad (fakturu), který nebude obsahovat veškeré údaje vyžadované závaznými
          právními předpisy ČR nebo touto Smlouvou nebo v něm budou uvedeny nesprávné

          údaje (s uvedením chybějících náležitosti nebo nesprávných údajů) nebo ke kterému
          nebude přiložen příslušný podepsaný Protokol o předáni a převzetí.

7  Práva a povinnosti Poskytovatele

7.1 Poskytovatel je povinen provést Služby řádně a včas.

7.2 Poskytovatel je povinen postupovat při prováděni Služeb s náležitou odbornou péčí a
          podle pokynů Objednatele. Při prováděni Služeb je Poskytovatel povinen upozorňovat
          Objednatele na nevhodnost jeho pokynů, které by mohly mít za následek újmu na
          právech Objednatele nebo vznik škody. Pokud Objednatel i přes upozornění na
          splnění svých pokynů trvá, neodpovídá Poskytovatel za připadnou Škodu tím vzniklou.

7.3 Poskytovatel je povinen při prováděni Služeb využit prioritně, nikoli však výlučně,
          osob ze skupiny společnosti BOO.

7.4 Poskytovatel je oprávněn k plněni této Smlouvy použit třetích osob, je-li to nezbytné
          a účelné pro řádné poskytováni Služeb. Za tyto osoby Poskytovatel odpovídá stejně
          jako za své zaměstnance.

7.5 Všechna data, ať už v jakékoliv podobě, a jejich hmotné nosiče, která vznikla či
          vzniknou při prováděni Služeb podle této Smlouvy, jsou výlučným vlastnictvím
          Objednatele. Nejpozději do 15 pracovních dnů od doručeni žádosti Objednatele nebo
          od ukončeni této Smlouvy je Poskytovatel povinen tato data a jejich nosiče
          Objednateli předat.

7.6 Poskytovatel není oprávněn použit podklady, data a hmotné nosiče předané mu pro
          realizaci Služeb Objednatelem pro jiné účely, než je provedení Služeb podle této
          Smlouvy. Nejpozději do 15 pracovních dnů po ukončení této Smlouvy je Poskytovatel
          povinen vrátit Objednateli veškeré podklady, data a hmotné nosiče poskytnuté
          Objednatelem Poskytovatel ke splnění jeho závazků podle této Smlouvy.

7.7 Poskytovatel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu Objednatele (i)
          provádět jakékoli zápočty svých pohledávek vůči Objednateli proti jakýmkoli
          pohledávkám Objednatele za Poskytovatelem, ani (ii) postupovat jakékoli svoje práva
          a pohledávky vůči Objednateli na jakoukoli třetí osobu, ani (lil) zřídit zástavní právo ke
          svým pohledávkám vůči Objednateli ve prospěch třetích osob.

7.8 Poskytovatel není oprávněn zpřístupnit výsledky realizovaných Služeb či jakékoli jeho
          dIIčI celky jakýmkoli třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu

                                     3
      Objednatele. Toto se netýká případných subdodavatelů v míře nezbytně nutné pro
      realizaci jejich subdodávek na Službách.

7.9 V případě, že se vyskytne jakákoli překážka, zejména

      (i)  prodlení Objednatele s poskytnutím součinnosti, které by podmiňovalo plnění

           Poskytovatele;

      (ii) mimořádná nepředvidatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na
                vůli Poskytovatele, jak je vymezena v ustanoveni § 2913 odst. 2 obč. zák.
                apod.,

      která by mohla mít jakýkoli dopad do terminů plněni Služeb, má Poskytovatel
      povinnost o této překážce Objednatele písemně informovat, a to nejpozději do pěti
      (5) kalendářních dnů od okamžiku, kdy se tato překážka vyskytla. Pokud Poskytovatel
      Objednatele vtéto pětidenní lhůtě o překážkách písemně neinformuje, zanikají
      veškerá práva Poskytovatel, která se na existenci příslušné překážky váží, zejména
      Poskytovatel nebude mít nárok na jakékoli posunutItermInů plnění Služeb.

7.10  Poskytovatel je povinen uzavřít a po celou dobu trvání této Smlouvy a dále nejméně
      po dobu záruční doby podle ČI. 9.1 udržovat pojistnou smlouvu na Škodu způsobenou
      třetím osobám, s pojistným plněním alespoň na Částku ve výši 10.000.000,- KČ.

7.11 Poskytovatel v budoucích výběrových řízeních Objednatele na případné navazující
          služby (dále jen ,,Navazující soutěže") nezneužije údaje a informace, které se
          dozvěděl v průběhu plněnitéto Smlouvy.

8     Práva a povinnosti Objednatele

8.1 Objednatel se zavazuje poskytnout Poskytovateli ke splnění Služeb potřebnou
          součinnost, případně zajistit její poskytnuti třetími osobami.

8.2 Objednatel poskytne Poskytovateli veškeré podklady a informace nezbytné
          k provedení Služeb. Poskytnuté podklady budou průběžně evidovány a po jejich
          předání Poskytovateli budou považovány za součást této Smlouvy.

9     Odpovědnost za vady

9.1 Poskytovatel odpovídá za to, že Služby budou provedeny řádně a v souladu stouto
          Smlouvou. Služby budou plně v souladu s platnou legislativou a výkladovou praxi
          k problematice GDPR platnou a známou k datu podpisu této smlouvy. výsledky Služeb
          budou prosté jakýchkoliv vad po dobu 12 měsíců od data dokončeni Služeb. Za vadu
          se nepovažuje nesoulad služeb v důsledku změn legislativy, výkladové praxe či při
          vydání jiných závazných či doporučujIcIch pokynů příslušnou regulační autoritou
          v oblasti GDPR, pakliže v době výkony služeb tyto skutečnosti nebyly nebo nemohly
          být známy Poskytovateli. Ten má však povinnost na tyto změny v průběhu trvání této
          Smlouvy reagovat a zohledňovat je ve své Činnosti pověřence od okamžiku, kdy se o
          nich dozvěděl nebo mohl dozvědět.

9.2 Poskytovatel se výslovně zavazuje, že odstraní veškeré vady Služeb, které budou
          vytčeny písemně Objednatelem kdykoliv během záruční doby uvedené v ČI. 9.1, a to
          vždy nejpozději do deseti (10) dnů od doručení písemné výzvy Objednatele.

                                      4
10 Sankce

10.1  V případě prodlení Objednatele s platbou ceny za Služby je Poskytovatel oprávněn
      účtovat Objednateli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý
      den prodlení.

10.2  V případě, že Poskytovatel bude v prodlení s prováděním Služeb nebo dílčí části
      Služeb oproti termínům dle ČI. 3.2 příp. 3.4 této Smlouvy nebo Přílohy č. 1 této
      Smlouvy, bude povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny za
      Služby za každý den prodlenís plněním kteréhokoli termínu.

10.3  V případě, že Poskytovatel poruší jakoukoli ze svých povinností uvedených v ČI. 7.11
      nebo ČI. 11 této Smlouvy, bude povinen zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši
      100.000,- kč (slovy: jedno sto tisíc korun českých) za každé takové porušeni.

10.4 Za placením ja kékoli smluvní pokuty podle této Smlouvy není dotčen ná rok
           Objednatele na náhradu vzniklé škodyv plné výši.

11 Ochrana důvěrných informací

11.1  Ochranu utajovaných informaci zajistí obě Smluvní strany v souladu se zákonem č.
      412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti ve
      znění pozdějších předpisů, a předpisů souvisejIcIch.

11.2  Obě Smluvní strany jsou povinny zachovávat mlčenlivost a nezpřístupnit třetím
      osobám neveřejné informace (jak jsou vymezeny níže). Povinnost poskytovat
      informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve
      znění pozdějších předpisů nenítímto ustanovením dotčena.

11.3 Za neveřejné informace se považují veškeré nás|edujÍcÍ informace:

      (i)  veškeré informace poskytnuté Objednatelem Poskytovateli v souvislosti s

           touto Smlouvou;

      (ii) informace, na které se vztahuje zákonem uložená povinnost mlčenlivosti
                 Objednatele;

      (lil) veškeré další informace, které budou Objednatelem či Poskytovatelem
                 označeny jako neveřejné.

11.4 Povinnost zachovávat mlčenlivost uvedenou v tomto Článku 11 této Smlouvy se
           nevztahuje na informace:

      ·    které jsou nebo se stanou všeobecně a veřejně přístupnými jinak než

           porušením právních povinnosti ze strany Poskytovatele,

      ·    u nichž je Poskytovatel schopen prokázat, že mu byly známy a byly mu volně k

           dispozici ještě před přijetím těchto informaci od Objednatele,

      ·    které budou Poskytovateli po uzavřeni této Smlouvy sděleny bez povinnosti

           mlčenlivosti třetí stranou, jež rovněž není ve vztahu k nim nijak vázána,

      "    jejichž sdělení se vyžaduje ze zákona.

11.5  Neveřejné informace zahrnují rovněž veškeré informace získané náhodně nebo bez
      vědomí Poskytovatele a dále veškeré informace získané od jakékoliv třetí strany,
      které se týkají Objednatele či plněnítéto Smlouvy.

11.6 Smluvní strany jsou povinny nezpřístupnit jakékoliv třetí osobě neveřejné informace
           druhé Smluvní strany bez jejího souhlasu, a to v jakékoliv formě, a podniknout

                                5
       všechny nezbytné kroky k zabezpečení těchto informaci. Poskytovatel je povinen
       zabezpečit veškeré neveřejné informace Objednatele proti odcizeni nebo jinému
       zneužití.

11.7 Poskytovatel je povinen neveřejné informace užít pouze za účelem plnění této
          Smlouvy. Jiná použití nejsou bez písemného svolení Objednatele přípustná. V případě
          porušeni tohoto ujednání uhradí Poskytovatel Objednateli smluvní pokutu ve výši
          100.000,- KČ; tím není dotčen nárok na náhradu škody.

11.8 Poskytovatel je povinen svého případného subdodavatele zavázat povinností
          mlčenlivosti a respektováním práv Objednatele nejméně ve stejném rozsahu, v jakém
          je v tomto závazkovém vztahu zavázán sám.

11.9 Povinnost mlčenlivosti podle tohoto Článku 11 Smlouvy trvá po dobu 5 let od
          ukončeni této Smlouvy.

11.10 Za prokázané porušeni povinnosti dle tohoto Článku 11 Smlouvy má druhá Smluvní
          strana právo požadovat vedle sjednané smluvní pokuty i náhradu takto vzniklé škody.

11.11  Za neveřejné informace se považuji vždy veškeré osobní údaje podle zákona
       Č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění
       pozdějších předpisů. Shromažd'ovat a zpracovávat osobní údaje zaměstnanců a jiných
       osob, event. citlivé osobní údaje lze jen v případech stanovených zákonem, nebo se
       souhlasem nositele osobních údajů. Poskytovatel není oprávněn zpřístupňovat osobní
       údaje zaměstnanců a jiných osob, se kterými bude v průběhu plnění této smlouvy
       seznámen, třetím osobám a rovněž není oprávněn je jakýmkoliv způsobem zveřejnit.

12     UKONČENÍŠMLOUVY

12.1 Tato Smlouva může být před řádným dokončením Služeb ukončena pouze na základě
          dohody obou smluvních stran nebo odstoupením jedné ze smluvních stran v souladu
          s tímto článkem.

12.2 Objednatel je oprávněn odstoupit od této Smlouvy v případě, že Poskytovatel je
          v prodlení s prováděním Služeb či dilči části Služeb po dobu delší než deset (10) dní
          oproti termínu Přílohy č. 1 této Smlouvy a nezjedná nápravu ani do pěti (5) dni od
          doručení písemné výzvy Objednatele.

12.3 Poskytovatel je oprávněn odstoupit od této Smlouvy v případě, že Objednatel je
          v prodlení s úhradou ceny za Služby po dobu delší než patnáct (15) dnů po splatnosti
          příslušného daňového dokladu a nezjedná nápravu ani do pěti (5) dnů od doručeni
          písemné výzvy Poskytovatele k nápravě.

12.4 Odstoupení od Smlouvy je účinné okamžikem doručení písemného oznámení
          o odstoupení druhé smluvní straně.

12.5 Ukončením této Smlouvy nejsou dotčena ustanoveni týkající se smluvních pokut,
          ochrany důvěrných informaci a ustanoveni týkající se takových práv a povinností,
          z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po skončeni účinnosti této Smlouvy.

13 Oprávněné osoby

13.1 Komunikace mezi smluvními stranami bude probíhat zejména prostřednictvím
          nás|edujÍcÍch oprávněných osob, pověřených pracovníků nebo statutárních zástupců
          smluvních stran:

          a) Oprávněnými osobami Objednatele jsou:

                        6
    b) Oprávněnými osobami Poskytovatele jsou:

13.2 Oprávněné osoby, nejsou-li statutárním orgánem, nejsou oprávněny ke změnám této
          Smlouvy, jejím doplňkům ani zrušení, ledaže se prokáži plnou moci udělenou jim
          k tomu osobami oprávněnými jednat navenek za příslušnou smluvní stranu
          v záležitostech této Smlouvy. Smluvní strany jsou oprávněny jednostranně změnit
          oprávněné osoby, jsou však povinny takovou změnu druhé smluvní straně
          bezodkladně písemně oznámit.

13.3 Veškeré uplatňování nároků, sdělování, žádosti, předáváni informaci apod. (dále též
          ,,Sděleni") mezi Smluvními stranami dle této Smlouvy musí být příslušnou Smluvní
          stranou provedeno v písemné formě a doručeno druhé Smluvní straně osobně,
          doporučenou poštou, nebo e-mailem s použitím elektronického podpisu
          nedohodnou-li si strany jinak.

14 Práva k ďílu

14.1 Objednatel nabývá dnem předáni a převzetí Díla podle této Smlouvy - bude-li
          výstupem čí výsledkem poskytnutých služeb - vlastnické právo k Dílu včetně dat, které
          tvoří součást plněni podle této Smlouvy a nejsou předmětem práv na ochranu
          duševního vlastnictví.

14.2 V případě, že v průběhu plněni této Smlouvy vznikne autorské dílo ve smyslu zákona
          č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění (dále jen "Autorský zákon"),
          Poskytovatel tímto poskytuje Objednateli oprávněni k výkonu práva užit Dílo všemi
          způsoby uvedenými v § 12 Autorského zákona a dále ve smyslu ustanovení 2375 odst.
          2 obč. zák. k prováděni jakýchkoli úprav Díla (dále jen "Licence"). Licence se uděluje
          ve formě výhradní licence, je časově, množstevně a územně neomezena. Poskytovatel
          v souladu s ustanoveními § 2363 a § 2364 odst. 1 obč. zák. projevuje souhlas s tím,
          aby Objednatel poskytl oprávněni tvořící součást Licence třetí osobě zcela nebo
          zčásti, jakož i s tím, aby Objednatel postoupil Licenci zcela nebo zčásti na třetí osobu.
          O případném postoupeni Licence bude Objednatel povinen Poskytovatele informovat
          v souladu s ustanovením § 2364 odst. 2 obč. zák. Odměna za Licenci v rozsahu
          uvedeném v tomto Článku je v plné výši zahrnuta v ceně za Dílo podle této Smlouvy.

15  ŽÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

15.1 Vyjma změn oprávněných osob podle ČI. 13.2. této Smlouvy mohou veškeré změny a
          doplňky této Smlouvy být provedeny pouze po dosaženi úplného konsenzu na obsahu
          změny či doplňku, a to písemným dodatkem k této Smlouvě podepsaným oběma
          Smluvními stranami.

15.2 Tato Smlouva a všechny vztahy z ní vyp|ývajÍcÍ se řídí právním řádem České republiky.
          Obchodních podmínek kterékoli Smluvní strany se použije, pouze pokud to tato
          Smlouva, resp. její změny nebo doplňky výslovně stanovuji.

15.3 Spor, který vznikne na základě této Smlouvy nebo který s ni souvisí, Smluvní strany
          budou řešit přednostně smírnou cestou pokud možno do třiceti (30) dní ode dne, kdy
          o sporu jedna Smluvní strana uvědomí druhou Smluvní stranu. Jinak jsou pro řešení
          sporů z této Smlouvy příslušné obecné soudy České republiky.

15.4 V případě, že některé ustanoveni této Smlouvy je nebo se stane v budoucnu
          neplatným, neúčinným či nevymahatelným nebo bude-li takovým příslušným
          orgánem shledáno, zůstávají ostatní ustanoveni této Smlouvy v platnosti a účinnosti

                        7
          pokud z povahy takového ustanovení nebo z jeho obsahu anebo z okolností, za nichž
          bylo uzavřeno, nevyplývá, že je nelze oddělit od ostatního obsahu této Smlouvy.
          Smluvní strany nahradí neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné ustanovení této
          Smlouvy ustanovením jiným, které svým obsahem a smyslem odpovídá nejlépe
          ustanoveni původnímu a této Smlouvě jako celku.

15.5 Tato Smlouva je vyhotovena ve dvou (2) vyhotoveních v českém jazyce, přičemž
          všechna vyhotoveni mají platnost originálu. Jedno (l) vyhotovení Smlouvy obdrží
          Objednatel a jedno (I) Poskytovatel.

15.6 Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu.

15.7 ÚČinnost této smlouvy nastává uveřejněním smlouvy v registru smluv dle zákona č.
          340/2015 Sb. Poskytovatel bere na vědomí, že smlouvu v registru smluv uveřejni
          Objednatel.

15.8 Nedílnou součásti této Smlouvy jsou nás|edujÍcÍ přílohy:

          Příloha č. l: Specifikace Služeb, cena a harmonogram

15.9 Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a
          na důkaz toho k ní připojujísvoje podpisy.

V Praze dne 24.5.2018                 V Praze dne 28.5.2018

Objednatel:                           Poskytovatel:
Nemocnice Plzeňského kraje, a.s.      bdo it a.s.

Podpis:                               Podpis:
Jméno: Ing. Marek Kýhos, MBA          Jméno: Ing. Tomáš Kubíček, Ph.D.
Funkce: předseda představenstva       Funkce: místopředseda představenstva

Podpis:
Jméno: Mgr. Jaroslav ŠÍma, MBA

Funkce: místopředseda představenstva

                                  8
Příloha č. 1

              Specifikace Služeb, cena a harmonogram

              SPECIFIKACE SLUžEB

Služba DPO

· Dne 25. května 2018 nabude účinnosti Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze
     dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o
     volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních
     údajů) (dále jen ,,Nařízeni GDPR").

" Objednatel je organizací, která při své činnosti zpracovává osobní údaje a je ve smyslu ČI. 4 odst.
     7 Nařízení GDPR správcem, v určitých rolích ve smyslu č. 4 odst. 8 Nařízení GDPR rovněž
     zpracovatelem. Objednatel je povinen ve smyslu ČI. 37 a násl. Nařízení GDPR jmenovat pověřence
     pro ochranu osobních údajů (OPO).

· Cílem této nabídky je zajištění služby pověřence pro ochranu osobních údajů pro Organizaci,
     která vyplývá z povinnosti dle předcházejícího odstavce.

Předmětem této nabídky je závazek poskytovatele zajišťovat pro objednavatele veškeré činnosti
pověřence pro ochranu osobních údajů ve smyslu ČI. 37 až 39 Nařízení GDPR a dále ve smyslu dalších
obecně závazných právních předpisů (včetně těch, které budou vydány).

Poskytovatel bude pro objednatele plnit všechny povinnosti, které Nařízení GDPR a další obecně
závazné právní předpisy, pověřencům ukládají (dále také jen Služby). Poskytovatel bude vykonávat
pro objednatele zejména (nikoli však pouze) tyto činnosti pověřence pro ochranu osobních údajů:

         a) poskytovat informace a poradenství objednateli a jeho pracovníkům, kteří provádějí
                zpracování, o jejich povinnostech podle Nařízení GDPR a dalších obecně závazných
                právních předpisů v oblasti ochrany údajů;

         b) monitorováni souladu s Nařízením GDPR a dalšími obecně závaznými právními předpisy v
                oblasti ochrany údajů s koncepcemi poskytovatele v oblasti ochrany osobních údajů,
                včetně rozděleni odpovědnosti, zvyšováni povědomi a odborné přípravy pracovníků
                zapojených do operaci zpracováni a souvisejIcIch auditů;

         C) poskytovat poradenství, pokud jde o posouzeni vlivu na ochranu osobních údajů, a
                monitorováni jeho uplatňováni podle článku 35 Nařízeni GPDR;

         d) shromažd'ovat informace za účelem zjišťování zpracovatelských činností;
         e) analyzovat a prověřovat právní soulad zpracovatelských činností;
         f) informovat, radit a vydávat doporučení objednateli;
         g) spolupracovat s dozorovým úřadem;
         h) působit jako kontaktní místo pro dozorový úřad v záležitostech týkajících se zpracování,

                včetně předchozí konzultace podle článku 36 Nařízení GDPR, a případně vedení konzultací
                v jakékoli jiné věci;
         i) je povinen jednat se subjekty údajů ve smyslu ČI. 38 odst. 4 Nařízení GDPR
        i) dozorovat vedení záznamů o činnostech zpracování/o všech kategoriích činností
                prováděných pro objednatele;
         k) poskytovat posudek objednateli k následujícň"n otázkám:

                - zda je nebo není nutné provést posouzení vlivu;

                                                                        9
               - jakou metodiku při zpracování posouzení vlivu použít;
               - zda posouzení vlivu vypracovat vlastními silami nebo jeho zpracování zadat externě;
               - jaká ochranná opatření (včetně technických a organizačních) uplatnit pro zmírnění

                      rizik vůči právům a zájmům subjektů údajů;
               - zda posouzeni vlivu bylo zpracováno správně a zda jeho závěry (ať už vedou či ne k

                      pokračováni zpracovatelské operace a bez ohledu na to, jaká ochranná opatření
                      určuji uplatnit) jsou v souladu s Obecným nařízením;
         l) zajišťovat návrhy a podílet se na realizaci nápravných opatření, jejichž potřeba realizovat
               vyvstane ze Srovnávací analýzy.
Poskytovatel bude při prováděni činnosti dle smlouvy postupovat podle Nařízení GDPR a dalších
obecně závazných právních předpisů a rovněž také dle:
         a) pokynů vydaných Pracovní skupinou WP 29 (podle ČI. 29 Nařízení), jako např.
               - Pokyny týkající se pověřenců pro ochranu osobních údajů,
               - Pokyny k ohlašování případů porušení zabezpečení osobních údajů,
               - Pokyny k posouzení vlivu na ochranu osobních údajů a ke stanovení, zda zpracováni
                      bude ,,pravděpodobně mít za následek vysoké riziko",
               - Pokyny týkající se práva na přenositelnost údajů,
               - Pokyny k uplatňování a stanovování správních pokut,
               - Stanovisko 2/2017 ke zpracování osobních údajů na pracovišti.
         b) doporučení, metodických pomůcek apod. vydávaných ústředními správními orgány
               (ministerstvy a pod.).
Objednatel se zavazuje poskytnout poskytovateli součinnost při poskytování služeb pověřence pro
ochranu osobních údajů, zejména mu umožní přístup do svého sídla a umožní mu výkon činností
pověřence v těchto prostorách, a poskytne potřebné informace nezbytné pro výkon činnosti
pověřence pro ochranu osobních údajů, které má k dispozici. Objednatel předá poskytovateli
zejména vstupní a srovnávací analýzu. Kde to není nezbytně nutné, může OPO provádět dozor a
konzultace dálkově přes telekomunikační prostředky.

                                                                      10
                                       CENA ZA SLUžBY                 Příloha 1- pokračováni

.                                                                Celková cena v KČ bez DPH
                                                                             1.250,-KČ
Popis                                                                        5.000,-KČ
Hodinová sazba za činnost pověřence pro paušál                               1.550.-KČ
Rezervovaná kapacita DPO pro 1 subjekt - 4 hodiny/měsičně
Cena za hodinu práce v případě, že bude paušál přečerpán (např.
incidenty, stížnosti, kontrola úřadu apod.)

11
                                                                                Příloha 1- pokračování

                   HARMONOGRAM PROJEKTU

Níže uvádíme harmonogram projektu GDPR.

Etapa Název etapy         Trvání etapy

1.  výkon role pověřence                     12 měsíců

    Trvání smlouvy je možnou prodloužit dodatkem podepsaným a odsouhlaseným oběma smluvními stranami.

                                         12