Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo objednávky: 4 Objednávka služeb na dílčí projekt Městského programu prevence kriminality v Brně na rok 2018 I. OBJEDNAVATEL Statutární město Brno, Dominikánské nám. 1, 602 00 Brno, IČ: 44992785, DIČ: CZ 44992785, zastoupené Ing. Petrem Vokřálem, primátorem. Podpisem objednávky pověřen PaedDr. Jan Polák, CSc., vedoucí Odboru sociální péče MMB, na základě usnesení Zastupitelstva města Brna Z7/40 konaného ode dne 19. 6. 2018. Fakturační údaje: Statutární město Brno Magistrát města Brna Dominikánské nám. 196/1 602 00 Brno IČ Č.ú. – výdajový účet II. PŘÍJEMCE Dům dětí a mládeže Brno, Helceletova, příspěvková organizace, Helceletova 4, 602 00 Brno který je realizátorem dílčího projektu č. 4 „Helceletka“ Statutární zástupce příjemce: Mgr. Zdeňka Říhová IČ: 44993412 Název peněžního ústavu: Komerční banka, a. s. Číslo účtu: Ve věcech objednávky služeb je oprávněna jednat: Bc. Věra Budinská Datum a číslo registrace: 21. 6. 2001, č. 600030121 III. Objednávka je určena na realizaci projektu č. 4 „Helceletka“ IV. Statutární město Brno poskytuje finanční prostředky ze státního rozpočtu ve výši 20 000,- Kč, a to na nákup služby: OPPP pro pracovníky klubu (sazba 1 hodina/125,- Kč) 20 000,- Kč PŘÍJEMCE se zavazuje, že finanční prostředky na jmenovitě uvedené služby vyčerpá do konce kalendářního roku. V. Do 15. 1. následujícího kalendářního roku předloží PŘÍJEMCE vyúčtování podle pokynů OBJEDNAVATELE. VI. PŘÍJEMCE souhlasí se zveřejněním svého jména, adresy, výše čerpané objednávky a výše dotace na projekt. VII. OBJEDNAVATEL si vyhrazuje právo provádět u PŘÍJEMCE kdykoliv předběžnou, průběžnou a následnou řídící kontrolu. Věci, které byly na základě této objednávky pořízeny, musejí být při kontrole k dispozici. VIII. Je povinností PŘÍJEMCE, který pořídil věci na základě objednávky, po dobu své existence s nimi (vyjma spotřebního materiálu) nedisponovat, tj. nelze je převést, pronajmout nebo vypůjčit. Při ukončení činnosti, zrušení či zániku PŘÍJEMCE je PŘÍJEMCE povinen takto z objednávky pořízené věci nabídnout bezúplatně OBJEDNAVATELI k dalšímu využití. IX. PŘÍJEMCE je povinen uvádět v jakémkoliv kontaktu s veřejností, médii a při prezentaci projektu, že projekt je realizován v rámci Městského programu prevence kriminality v Brně ve spolupráci s Koordinačním centrem prevence. X. Tato objednávka je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž OBJEDNAVATEL obdrží jeden stejnopis a PŘÍJEMCE také jeden. XI. Tato objednávka nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího vystavení. V Brně dne 27.6. 2018 razítko podpis -------------------------------------------- za OBJEDNAVATELE