Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6013395: Objednávka služeb na dílčí projekt prevence kriminality

Příloha Dům dětí a mládeže BrnoHelceletova.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo objednávky: 4
                                          Objednávka služeb
      na dílčí projekt Městského programu prevence kriminality v Brně na rok 2018

                                                        I.
                                             OBJEDNAVATEL
Statutární město Brno, Dominikánské nám. 1, 602 00 Brno, IČ: 44992785,
DIČ: CZ 44992785, zastoupené Ing. Petrem Vokřálem, primátorem.
Podpisem objednávky pověřen PaedDr. Jan Polák, CSc., vedoucí Odboru sociální péče MMB,
na základě usnesení Zastupitelstva města Brna Z7/40 konaného ode dne 19. 6. 2018.

Fakturační údaje:

Statutární město Brno

Magistrát města Brna

Dominikánské nám. 196/1

602 00 Brno

IČ

Č.ú.                   – výdajový účet

                                                       II.
PŘÍJEMCE
Dům dětí a mládeže Brno, Helceletova, příspěvková organizace, Helceletova 4, 602 00 Brno
který je realizátorem dílčího projektu č. 4 „Helceletka“
Statutární zástupce příjemce: Mgr. Zdeňka Říhová
IČ: 44993412
Název peněžního ústavu: Komerční banka, a. s.
Číslo účtu:
Ve věcech objednávky služeb je oprávněna jednat: Bc. Věra Budinská
Datum a číslo registrace: 21. 6. 2001, č. 600030121

                                        III.

Objednávka je určena na realizaci projektu č. 4
„Helceletka“

                                                       IV.
Statutární město Brno poskytuje finanční prostředky ze státního rozpočtu ve výši

                         20 000,- Kč, a to na nákup služby:

OPPP pro pracovníky klubu (sazba 1 hodina/125,- Kč)                               20 000,- Kč

PŘÍJEMCE se zavazuje, že finanční prostředky na jmenovitě uvedené služby vyčerpá
do konce kalendářního roku.
                                                       V.
Do 15. 1. následujícího kalendářního roku předloží PŘÍJEMCE vyúčtování podle pokynů
OBJEDNAVATELE.

                                                       VI.
PŘÍJEMCE souhlasí se zveřejněním svého jména, adresy, výše čerpané objednávky a výše
dotace na projekt.

                                                      VII.
OBJEDNAVATEL si vyhrazuje právo provádět u PŘÍJEMCE kdykoliv předběžnou,
průběžnou a následnou řídící kontrolu. Věci, které byly na základě této objednávky pořízeny,
musejí být při kontrole k dispozici.

                                                      VIII.
Je povinností PŘÍJEMCE, který pořídil věci na základě objednávky, po dobu své existence
s nimi (vyjma spotřebního materiálu) nedisponovat, tj. nelze je převést, pronajmout nebo
vypůjčit. Při ukončení činnosti, zrušení či zániku PŘÍJEMCE je PŘÍJEMCE povinen takto
z objednávky pořízené věci nabídnout bezúplatně OBJEDNAVATELI k dalšímu využití.

                                                       IX.
PŘÍJEMCE je povinen uvádět v jakémkoliv kontaktu s veřejností, médii a při prezentaci
projektu, že projekt je realizován v rámci Městského programu prevence kriminality v Brně
ve spolupráci s Koordinačním centrem prevence.

                                                       X.
Tato objednávka je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž OBJEDNAVATEL obdrží
jeden stejnopis a PŘÍJEMCE také jeden.

                                                       XI.
Tato objednávka nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího vystavení.

V Brně dne 27.6. 2018

razítko

podpis

--------------------------------------------
       za OBJEDNAVATELE