Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6038283: Dodávka hotových jídel pro osoby, kterým jsou poskytovány sociální

Příloha 75004429-anonym-18503-1530273568.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ STRAVOVÁNÍ

SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ STRAVOVÁNÍ

Nemocnice Šumperk a. s. 

se sídlem Nerudova 640/41, 787 01 Šumperk

IČ: 476 82 795, DIČ: CZ699004407
zastoupena: JUDr. Martinem Polachem, předsedou představenstva

zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ostravě, sp. zn. B 3020

bankovní spojení: Raiffeisenbank a. s., č. ú.: 1055003238/5500
(dále jen „dodavatel“)

a

Vincentinum – poskytovatel sociálních služeb Šternberk, příspěvková organizace
se sídlem Šternberk, Sadová 1426/7, PSČ 785 01
IČ: 750 04 429
zastoupena: Mgr. Karlem Ryjáčkem, ředitelem
zapsaná v OR vedeném Krajským soudem v Ostravě, sp. zn. Pr 744
bankovní spojení: 27-4175000297/0100
kontaktní osoba: Mgr. Martin Málek, vedoucí pracoviště DOZP Vincentinum Šumperk, Masarykovo náměstí č. 1281/10, tel.: 581 580 033, 724 208 454, mail: malek@vincentinum.cz 
(dále jen „odběratel“)

uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o poskytování stravování:

I. Úvodní prohlášení

1. Na výzvu odběratele na podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu na plnění služby „Dodávka hotových jídel pro osoby, kterým jsou poskytovány sociální služby a zaměstnance Vincentina ve městě Šumperku na adrese Masarykovo náměstí č. 1281/10“ podal dodavatel nabídku.

2. Nabídka dodavatele byla vybrána v rámci výběrového řízení odběratelem jako nejvhodnější. Na základě tohoto výběru odběratele se uzavírá tato smlouva.

II. Předmět smlouvy

1. Dodavatel se zavazuje dodávat odběrateli hotová jídla pro osoby, kterým jsou poskytovány sociální služby, a zaměstnance odběratele v jeho provozovně na adrese Šumperk, Masarykovo náměstí č. 1281/10, a v provozovně na adrese Vikýřovice, Krenišovská č. 224.

2. Hotovým jídlem se pro účely této smlouvy rozumí teplé i studené pokrmy určené k přímé spotřebě bezprostředně po výrobě, a to snídaně, oběd složený z polévky a hlavního chodu s přílohou, večeře. 

3. Dodavatel se zavazuje dodržet tyto minimální hmotnosti a objemy na 1 porci:
· polévka 300 ml,

· maso 90 g v syrovém stavu,

· příloha 150 g, brambory 300 g,

· salát, kompot 100 g

· bezmasé jídlo 300 g

4. Dodavatel bude dodávat minimálně tyto druhy diet:

· bez dietního omezení (č. 3),

· strava s omezením tuku (č. 4),

· DIA – dieta pro diabetiky (č. 9).
5. Dodavatel se zavazuje dodávat hotová jídla po celý rok včetně víkendů a státních svátků, přičemž minimálně jedno jídlo denně (zpravidla oběd) bude teplé. Na předchozí žádost odběratele připraví dodavatel jídlo formou potravinových balíčků na cestu.
6. Dodavatel bude dodávat jídlo v přepravních obalech odběratele s tím, že budou umístěny v obalech jednotlivé porce. 
7. Přeprava hotových jídel k odběrateli se neúčtuje.
III. Místo a doba předávání hotových jídel
1. Místo předávání hotových jídel: 

· Šumperk, Masarykovo náměstí č. 1281/10, 

· Vikýřovice, Krenišovská č.224                                      . 
2. Doba předávání hotových jídel:

· snídaně v době od 7:00 do 8:00 hod, 

· oběd v době od 11:00 do 12:00 hod,

· večeře buď spolu s obědem, nebo v době od 14:00 do 17:00 hod.

IV. Cena a platební podmínky
1. Odběratel se zavazuje uhradit dodavateli cenu jídla a cenu dopravy stanovenou v příloze č. 1 této smlouvy, přičemž cena je stanovena na základě cenové nabídky dodavatele ze dne 8. 6. 2018.
2. Dodavatel se zavazuje zasílat odběrateli vyúčtování veškerých odběratelem objednaných hotových jídel a dopravy za příslušný kalendářní měsíc, a to vždy do 15. dne následujícího kalendářního měsíce.

3. Odběratel se zavazuje uhradit cenu vyúčtovanou dodavatelem dle čl. IV. odst. 2. této smlouvy bezhotovostním převodem na bankovní účet č. 1055003238/5500, a to na základě daňového dokladu – faktury dodavatele, jejíž splatnost nebude kratší než 15 dní.

4. V případě prodlení odběratele se zaplacením faktury je sjednána smluvní pokuta ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

V. Systém objednávání hotových jídel
1. Odběratel objednává počet hotových jídel (tj. snídaní, obědů, večeří) u dodavatele telefonicky na tel. č. 583 33 51 13 nebo 583 33 51 14 nebo 583 33 51 19, na příslušný den vždy nejpozději do 12:30 hod předchozího pracovního dne.

2. Odběratel má možnost objednaná hotová jídla na příslušný den odhlásit, vždy však nejpozději do 12:30 hod předchozího pracovního dne u dodavatele telefonicky na tel. č. 583 335 113 nebo 583 335 114 nebo 583 33 51 19.

3. Pokud k odhlášení objednaných hotových jídel nedojde ze strany odběratele v termínu dle čl. V. odst. 2. této smlouvy, hotová jídla jsou v plné výši účtována odběrateli.

VI. Povinnosti smluvních stran

1. Dodavatel poskytuje službu stravování (přípravu snídaní, obědů, večeří) v  souladu zákonem č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, vyhláškou č. 137/2004 Sb., o hygienických požadavcích na stravovací služby a o zásadách osobní a provozní hygieny při činnostech epidemiologicky závažných (dále jen „příslušné právní předpisy“) a provozním řádem stravovacího provozu dodavatele.

2. Odběratel se zavazuje předávat dodavateli přepravní obaly, které zachovají teplotu pokrmu +60 ºC a ochrání pokrm před mikrobiální kontaminací, znečištěním nebo jiným narušením zdravotní nezávadnosti.  
3. Okamžikem převzetí hotových jídel v přepravních obalech odběratelem od dodavatele v místě předání hotových jídel přechází nebezpečí vzniku škody, kontaminace, znečištění nebo jiné narušení zdravotní nezávadnosti na odběratele.

4. Okamžikem převzetí hotových jídel v přepravních obalech přebírá odběratel veškerou odpovědnost za dodržování příslušných právních předpisů.
VII. Závěrečná ustanovení

1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou od 1. 7. 2018 do 31. 12. 2019.  
2. Odběratel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět v případě, že plnění předmětu smlouvy je z pohledu odběratele nedostatečné, přičemž dodavatel byl o nedostatečném plnění odběratelem (statutárním orgánem odběratele) písemně vyrozuměn a nezjednal nápravu. Výpovědní doba činí v tomto případě 48 hodin od okamžiku, kdy bylo dodavateli doručeno druhé písemné vyrozumění statutárního orgánu odběratele o nedostatečném plnění z pohledu odběratele. 
3. Smlouva může být dohodou stran měněna nebo doplňována, a to formou písemných dodatků.
4. Tato smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních s platností originálu, z nichž každá ze stran obdrží po jednom vyhotovení.
5. Smluvní strany prohlašují, že smlouvu uzavřely na základě svojí pravé, svobodné a vážné vůle, nikoli v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek, na důkaz toho ji podepisují.

V Šumperku dne 28. 6. 2018  



Ve Šternberku dne 21. 6. 2018
	
	

	_________________________________________
	_________________________________________

	Nemocnice Šumperk a.s.

JUDr. Martin Polach
předseda představenstva


	Vincentinum – poskytovatel sociálních služeb Šternberk, příspěvková organizace
Mgr. Karel Ryjáček

ředitel organizace

	
	










Příloha č. 1 

Tato příloha stanovuje ceny stravy vycházející z cenové nabídky dodavatele ze dne 8. 6. 2018 

I. Strukturovaná cenová nabídka dodavatele
1. Strukturovaná cenová nabídka pro strávníky Vincentina ve městě Šumperku na adrese Masarykovo náměstí č. 1281/10.
	2.1
	Ceny jídel bez DPH
	Výše DPH
	Celková cena včetně DPH

	
	č. 3
	č. 4
	č. 9
	BLP
	č. 3
	č. 4
	č. 9
	BLP
	č. 3
	č. 4
	č. 9
	BLP

	Snídaně
	19,13 
	19,13 
	19,13 
	X
	 2,87
	 2,87
	 2,87
	X
	 22
	 22
	 22
	X

	Oběd
	 53,91
	 53,91
	 53,91
	X
	 8,09
	 8,09
	 8,09
	X
	 62
	 62
	 62
	X

	Večeře
	 24,35
	 24,35
	 24,35
	X
	 3,65
	 3,65
	 3,65
	X
	 28
	 28
	 28
	X

	CELKEM
	 97,39
	 97,39
	 97,39
	X
	 13,61
	 13,61
	 13,61
	X
	 112
	 112
	 112
	X

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	2. 2
	Cena dopravy

	
	Cena dopravy bez DPH
	Výše DPH
	Celková cena dopravy včetně DPH

	Snídaně
	 
	 
	 

	Oběd
	 
	 
	 

	Večeře
	 
	 
	 

	CELKEM
	 
	 
	NEÚČTOVÁNA 


2. Strukturovaná cenová nabídka pro strávníky Vincentina ve městě Vikýřovice na adrese Krenišovská č. 224.
	3. 1
	Ceny jídel bez DPH
	Výše DPH
	Celková cena včetně DPH

	
	č. 3
	č. 4
	č. 9
	BLP
	č. 3
	č. 4
	č. 9
	BLP
	č. 3
	č. 4
	č. 9
	BLP

	Snídaně
	19,13 
	19,13 
	19,13 
	X
	 2,87
	 2,87
	 2,87
	X
	 22
	 22
	 22
	X

	Oběd
	 53,91
	 53,91
	 53,91
	X
	 8,09
	 8,09
	 8,09
	X
	 62
	 62
	 62
	X

	Večeře
	 24,35
	 24,35
	 24,35
	X
	 3,65
	 3,65
	 3,65
	X
	 28
	 28
	 28
	X

	CELKEM
	 97,39
	 97,39
	 97,39
	X
	 13,61
	 13,61
	 13,61
	X
	 112
	 112
	 112
	X

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	

	3. 2
	Cena dopravy

	
	Cena dopravy bez DPH
	Výše DPH
	Celková cena dopravy včetně DPH

	Snídaně
	 
	 
	 

	Oběd
	 
	 
	 

	Večeře
	 
	 
	 

	CELKEM
	 
	 
	NEÚČTOVÁNA