Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo č. 106/JI/2018 o provádění úklidových prací – část č. 4 (dále také jen „Smlouva“) uzavřená v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) mezi: I. Smluvní strany Objednatel: Česká republika - Úřad práce České republiky sídlo: Dobrovského 1278/25, Praha 7 zastoupena: Mgr. Šárkou Kubátovou, ředitelkou Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavě IČO: 724 96 991 kontaktní a fakturační adresa: KrP v Jihlavě, Brtnická 2531/21, 586 01 Jihlava bankovní spojení: Česká národní banka, pobočka Brno číslo účtu: 37822681/0710 ID datové schránky: 7u6zppn dále jen „objednatel“ a Zhotovitel: Vladimír Lederer zapsaný/podnikající: Magistrát města Ústí nad Labem pod ev. č.: 351001-8555-02 se sídlem / místem podnikání: Rabasova 3193/39, 400 11 Ústí nad Labem zastoupen/jednající: Vladimír Lederer IČ: 46775161 DIČ: CZ6811070497 bankovní spojení: ČSOB a.s. č. účtu: 278830666/01300 Korespondenční adresa: Rabasova 3193/39, 400 11 Ústí nad Labem dále jen „zhotovitel“ společně pak též „smluvní strany“ nebo „účastníci smlouvy“ Účastníci smlouvy se dohodli, na základě výsledku zadávacího řízení v rámci části veřejné zakázky malého rozsahu „JI - Provádění úklidových prací na pracovištích ÚP ČR – KrP v Jihlavě“, vedeného na e-tržišti NEN pod systémovým číslem N006/18/V00007614 a cenové nabídky, předložené zhotovitelem dne 4. 6. 2018 v tomto zadávacím řízení, na uzavření Smlouvy v tomto znění: II. Předmět Smlouvy Zhotovitel se na základě této smlouvy zavazuje provádět pro objednatele úklidové práce v objektech Úřadu práce České republiky, Krajské pobočky v Jihlavě na adresách: Třebíč – Komenského nám. 1189/28, Moravské Budějovice – Husova 375, Jemnice – Tyršova 589 a to způsobem a v rozsahu, které jsou specifikovány v příloze č. 1 – Specifikace a četnost úklidových prací a v Příloze č. 2 Cenová specifikace úklidových prací, které jsou nedílnou součástí této Smlouvy (dále jen „dílo“). 1 1. Objednatel se zavazuje za provedené dílo zaplatit zhotoviteli dohodnutou cenu ve výši, způsobem a za podmínek podle ustanovení článku VII. této Smlouvy. 2. Součástí díla není hloubkové čištění koberců, mokré čištění čalouněného nábytku, úklid po malířích a stavebních úpravách. Tyto práce, stejně tak i všechny vícepráce nad rámec prací sjednaných v této Smlouvě, můžou být provedeny pouze na základě objednatelem vystavené objednávky a v ceně dle Přílohy č. 3 této Smlouvy. III. Doba plnění 1. Zhotovitel je povinen provádět dílo podle dohodnutého harmonogramu a v časovém rozmezí dle přílohy č. 1 a přílohy č. 2 této smlouvy. V jinou dobu je možné dílo provádět pouze po dohodě se zástupcem objednatele. 2. Obě smluvní strany se dohodly, že pokud by v průběhu doby stanovené pro provádění díla došlo k prodlení s plněním z důvodů vyšší moci nebo jiných neočekávaných okolností, které nastaly bez zavinění některé ze smluvních stran, dohodnou se smluvní strany na prodloužení termínu plnění úměrně trvání okolností bránících dodržení původního termínu. 3. Po dobu prodlení jedné smluvní strany s plněním jejích povinností stanovených touto Smlouvou, není druhá strana v prodlení s plněním svých povinností, pokud jejich splnění je podmíněno splněním povinností, s jejichž plněním je druhá strana v prodlení. IV. Práva a povinnosti zhotovitele 1. Zhotovitel se zavazuje provádět dílo dle této Smlouvy vlastními úklidovými, materiálovými a technickými prostředky. 2. Zhotovitel je povinen provádět dílo podle této Smlouvy včas a řádně s vynaložením potřebné odborné péče a v kvalitě odpovídající účelu Smlouvy, platným právním předpisům a závazným technickým normám, nebude narušovat provozní chod v místě plnění, bude dodržovat existující interní předpisy objednatele (např. provozní řád budovy), se kterými bude prokazatelně objednatelem seznámen, o čemž bude vyhotoven písemný záznam. Zhotovitel je povinen seznámit s předpisy podle tohoto odstavce zaměstnance, které pověří prováděním výkonu díla. Zhotovitel odpovídá objednateli za to, že předpisy podle tohoto odstavce budou jeho zaměstnanci dodržovány. 3. Zhotovitel se zavazuje, že při provádění díla bude zachovávat čistotu a pořádek, dodržovat předpisy o bezpečnosti práce, ochrany zdraví a hygieny, dodržovat ekologickou kázeň a předpisy požární ochrany, které se vztahují na všechny prostory místa plnění. 4. Zhotovitel je povinen dbát na bezpečnost a zdraví občanů ve veřejných prostorách. Zhotovitel je povinen zajistit bezpečnost práce vlastních zaměstnanců. Zhotovitel se zavazuje, že samostatně a ve své režii bude zajišťovat proškolování a následnou 2 kontrolu svých zaměstnanců ze všech platných předpisů BOZP, požární ochrany, které se vztahují na všechny prostory místa plnění. 5. Zhotovitel a jeho zaměstnanci jsou oprávněni vstupovat do všech prostor ÚP, resp. místa plnění, za účelem plnění závazků z této smlouvy, a to, nebude-li dohodnuto písemně jinak, v časech určených v příloze č. 1 této Smlouvy při dodržení režimových opatření objednatele pro vstup do objektu objednatele. 6. Zhotovitel je povinen zřídit v místě plnění „knihu reklamací“, kterou umístí na předem dohodnutém místě. Reklamace, které budou projednány nebo uvedeny v „knize reklamací“, odstraní zhotovitel bez zbytečného odkladu a informuje o této skutečnosti objednatele. O vyřízení reklamace bude učiněn zástupcem objednatele do „knihy reklamací“ písemný záznam. 7. Na základě předchozího vyzvání zhotovitele ke společné kontrole kvality provádění díla, učiněného objednatelem, je zástupce zhotovitele povinen dostavit se v dohodnutý čas do budovy ÚP a zúčastnit se této kontroly. O takovém kontrolním dni bude učiněn písemný záznam do „knihy reklamací“. 8. Zhotovitel je povinen zajistit realizaci díla zásadně osobami bezúhonnými, jejichž spolehlivost byla ověřena a u kterých je dána záruka, že budou práce vykonávat profesionálně. Zhotovitel předá objednateli seznam zaměstnanců, kteří budou v místě plnění dílo provádět a je povinen tento seznam aktualizovat. Zhotovitel se zavazuje provádět dílo pouze prostřednictvím pracovníků uvedených na objednateli předaném seznamu zaměstnanců, nikoliv prostřednictvím jiných osob, například rodinných příslušníků zaměstnanců. Objednatel může v oprávněných případech požádat o výměnu pracovníků zhotovitele. V takovém případě je zhotovitel povinen provést výměnu svého pracovníka nejpozději do 10 kalendářních dnů. 9. Zhotovitel není oprávněn pověřit plněním povinností vyplývajících pro něj z této Smlouvy jinou osobu. V. Práva a povinnosti objednatele 1. Objednatel je povinen seznámit zhotovitele s platnými interními předpisy a manuály, např. provozní řád, směrnice k zajištění a organizaci bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, směrnice pro zajištění a organizaci požární ochrany, směrnice o nakládání s odpady a jiné interní předpisy objednatele, které platí v budově ÚP a v prostorách, ve kterých je dílo prováděno a které svým obsahem souvisí s předmětem této Smlouvy. O tomto bude vyhotoven písemný záznam. 2. Objednatel poskytne po dobu účinnosti této Smlouvy zhotoviteli bezúplatně provozní prostory, a to alespoň v následujícím rozsahu: uzamykatelné skladovací prostory pro uložení čisticích přípravků a prostředků na úklid, technologického vybavení (vysavače apod.) a dalších úklidových a pracovních pomůcek nezbytných pro realizaci díla dle této Smlouvy. 3 3. Objednatel zabezpečí zhotoviteli bezplatně připojení na zdroj studené a teplé vody, elektrické energie a osvětlení v potřebné míře pro provádění díla. Objednatel dále předá zhotoviteli protokolárně potřebné klíče za účelem zpřístupnění prostor, ve kterých má být dílo prováděno. Po skončení smluvního vztahu je zhotovitel povinen vrátit všechny klíče zpět objednateli. 4. Objednatel je oprávněn pravidelně kontrolovat kvalitu provádění díla, zjistí-li nedostatky v jejich provádění, je oprávněn žádat od zhotovitele odstranění vad vzniklých vadným prováděním těchto prací a jejich provedení řádným způsobem. Zjištěné nedostatky a závady v provádění díla bezodkladně projedná objednatel se zhotovitelem a písemně zaznamená do „knihy reklamací“. Do této „knihy reklamací“ je objednatel povinen vady díla popsat, případně uvést, jak se projevují. Písemnou reklamaci podepíše odpovědný zástupce objednatele. 5. Reklamace, které budou projednány nebo uvedeny v „knize reklamací“, odstraní zhotovitel bez zbytečného odkladu a informuje o této skutečnosti objednatele. O vyřízení reklamace bude učiněn zástupcem objednatele do „knihy reklamací“ písemný záznam. 6. Objednatel je oprávněn regulovat rozsah zakázky v jejím průběhu, a to zejména regulovat rozsah úklidových ploch, zhotovitel je povinen na tuto regulaci reagovat adekvátní úpravou ceny zakázky (ceny za měsíční plnění) podle jednotkových cen kalkulace. VI. Kontaktní osoby 1. V celém rozsahu práv a povinností vyplývajících z této Smlouvy jsou oprávněni jednat: Za objednatele: ve věcech smluvních – JUDr. Ivona Zahálková, tel. 950 123 327 ve věcech technických, provozních a ve věcech kontroly a převzetí díla – Ing. Lenka Nováková, tel. 950 123 325 a vedoucí jednotlivých pracovišť, které jsou předmětem úklidu – viz Příloha č. 5 této smlouvy. tito zástupci objednatele jsou oprávněni k provádění kontroly kvality díla a dále k závazným projednáváním technických problémů se zhotovitelem, vzniklých z právních vztahů podle této smlouvy. Jejich ústní a písemné pokyny se považují za pokyny objednatele. Za zhotovitele: ve věcech smluvních – Vladimír Lederer, tel.: 608 979 867, e-mail: lederer@lederer.biz ve věcech technických, provozních a ve věcech předání prací – Alexandra Šidláková, tel.: 608 979 828 2. Osoby oprávněné jednat jménem zhotovitele a objednatele ve věcech kontroly, předání a převzetí díla jsou oprávněny jménem zhotovitele a objednatele sepsat, podepsat a mimo toho také uznat či neuznat oprávněnost vytčených vad - reklamací. 4 3. O všech změnách kontaktních osob a spojení, které jsou uvedeny v odst. 1. tohoto článku se budou smluvní strany neprodleně písemně informovat. Tyto změny nejsou důvodem k sepsání dodatku k této smlouvě. VII. Cena a platební podmínky 1. Cenu za dílo sjednávají smluvní strany v členění a ve výši za úklid měsíčně: 30 542,34 Kč za úklid měsíčně (DPH 21% ) 6 413,89 Kč za úklid měsíčně celkem (vč. DPH): 36 956,23 Kč z toho cena za úklid na jednotlivých pracovištích dle přílohy č. 3 Rekapitulace této Smlouvy a to za podmínky dodržení kvality práce, jejího rozsahu a časových intervalů. Cenu za dílo považují obě smluvní strany za pevně sjednanou, s výjimkou její úpravy způsobem a za podmínek podle ustanovení odstavce 6. tohoto článku Smlouvy nebo v souladu s ustanovením článku V. odst. 6. této Smlouvy. Cena díla v takovém případě bude upravena při měsíčním vyúčtování tak, aby odpovídala skutečně provedenému rozsahu úklidu za dané období, přičemž podkladem pro její výpočet jsou kalkulace uvedené v příloze č. 2 této Smlouvy. 2. Cenu za dílo sjednávají smluvní strany v členění a ve výši uvedené v příloze č. 1 této smlouvy, za podmínky dodržení kvality práce, jejího rozsahu a časových intervalů. Cenu za dílo považují obě smluvní strany za pevně sjednanou, s výjimkou její úpravy způsobem a za podmínek podle ustanovení odstavce 6. tohoto článku Smlouvy nebo v souladu s ustanovením článku V. odst. 6. této Smlouvy. Cena díla v takovém případě bude upravena při měsíčním vyúčtování tak, aby odpovídala skutečně provedenému rozsahu úklidu za dané období, přičemž podkladem pro její výpočet jsou kalkulace uvedené v příloze č. 2 této smlouvy. 3. Smluvní cena dle článku VII. odst. 1 této smlouvy může být překročena pouze v případě rozšíření předmětu zakázky o další pravidelné úklidové práce či při zvýšení metráže úklidové plochy, pokud toto nemohl objednatel před zahájením zakázky předvídat. Tyto práce musí být před jejich prováděním odsouhlaseny objednatelem a lze je provádět pouze na základě dodatku Smlouvy. Tyto práce budou oceněny dle jednotkových cen uvedených v kalkulaci, která tvoří přílohu č. 2 této Smlouvy. 4. Dojde-li v průběhu trvání smlouvy ke změnám daňových předpisů upravujících výši DPH, není tato změna důvodem k sepsání dodatku k této Smlouvě. 5. Objednatel má právo požadovat slevu z ceny též za každý den, ve kterém nebyl proveden úklid vůbec, nebo nebyl dodržen rozsah a časový interval úklidových prací tak, jak je vymezují přílohy č. 1 a přílohy č. 2 této Smlouvy. 6. Smluvní cena za dílo zahrnuje činnosti uvedené v příloze č. 2 této Smlouvy a veškeré náklady zhotovitele spojené s řádným plněním dle této Smlouvy, tj. veškeré náklady na řádné personální zajištění plnění díla, náklady na čisticí prostředky (úklidovou chemii) 5 a ostatní materiální a technické vybavení pracovníků zhotovitele, nutné pro řádné plnění díla. V ceně díla nejsou zahrnuty náklady výslovně uvedené v přílohách č. 1 a přílohy č. 2 této Smlouvy (např. na pořízení hygienických potřeb, aj.) 7. Objednatel se zavazuje umožnit zhotoviteli k plnění předmětu této smlouvy bezplatné připojení na zdroje energie a vody v místě plnění. Náklady na spotřebu uvedených zdrojů k provádění úklidových prací nese objednatel. 8. Smluvní cena bude hrazena měsíčně pozadu na základě daňového dokladu (dále jen „faktura“), vystaveného zhotovitelem. Smluvní cena bude hrazena bezhotovostním převodem na účet zhotovitele, jež bude vyznačen na příslušné faktuře. Zhotovitelem fakturované činnosti účtované hodinovou sazbou nebo po provedení konkrétní úklidové akce (viz příloha č. 4 této Smlouvy), budou na faktuře uvedeny vždy samostatnou položkou a doloženy výkazem odpracovaných hodin, písemně odsouhlaseným kontaktní osobou objednatele ve věcech technických, provozních a ve věcech kontroly a převzetí díla dle článku VI. odstavce 1 této Smlouvy. 9. Zhotovitel vystaví fakturu nejpozději do 10. kalendářního dne následujícího kalendářního měsíce, s termínem splatnosti minimálně 21 dnů ode dne prokazatelného převzetí faktury objednatelem. Závazek uhrazení faktury je splněn dnem odepsání fakturované částky z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele. 10. Objednatel je oprávněn vrátit zhotoviteli přede dnem splatnosti příslušnou fakturu bez zaplacení, pokud taková faktura nemá výše uvedené náležitosti, náležitosti účetního, resp. daňového dokladu nebo má jiné závady v obsahu nebo formě, stanovených obecně závaznými právními předpisy (zejména § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, § 11 zákona č. 563/1991Sb, o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů), a to s uvedením důvodu vrácení. Zhotovitel je povinen v případě vrácení faktury vyhotovit fakturu novou. Důvodným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti. Nová lhůta v původní délce splatnosti běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vystavené faktury. 11. Fakturační adresa objednatele: ÚP ČR, Krajská pobočka v Jihlavě Brtnická 2531/821, 586 01 Jihlava 12. V případě, že objednatel uplatňuje nárok na slevu z ceny dle čl. VII. odst. 5. této Smlouvy, je povinen ji projednat se zhotovitelem do konce kalendářního měsíce, ve kterém nárok na slevu uplatňuje. VIII. Sankce a náhrada škody 1. Pro případ prodlení s úhradou faktury je zhotovitel oprávněn účtovat objednateli úrok z prodlení, jehož výše se bude řídit nařízením vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem 6 a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob. 2. Zhotovitel se zavazuje při porušení povinností vyplývajících pro něj z této Smlouvy zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý případ porušení povinností, s výjimkou vyplývající z odst. 3. tohoto článku. O celkové výši smluvní pokuty rozhoduje objednatel. Tímto ustanovením není dotčeno právo objednatele zakotvené v odstavci 5. a 6. tohoto článku. 3. Objednatel je povinen neprodleně upozornit zhotovitele na zjištěné nedostatky v provádění úklidových prací (reklamace), aby mohl zjednat ihned nápravu. Pokud zhotovitel nezjedná nápravu a reklamované nedostatky se budou v daném měsíci opakovat i po písemné reklamaci objednatele (zápis v knize reklamací) nebo v případě zvlášť závažného porušení ustanovení této Smlouvy je objednatel oprávněn po předchozím upozornění zhotovitele (postačí upozornění ústní) od této Smlouvy odstoupit. Odstoupení od Smlouvy je třeba učinit písemně a zaslat je druhé smluvní straně. V souladu s ustanovením § 2004 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, objednatel v tomto případě odstoupí od Smlouvy s účinky do budoucna. Odstoupením od Smlouvy zanikají smluvním stranám práva a povinnosti Smlouvou stanovená s výjimkou, která je upravena v ustanovení § 2005 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 4. Každá ze smluvních stran je oprávněna požadovat náhradu škody vzniklé jí v důsledku porušení povinností vyplývajících z této Smlouvy druhou smluvní stranou, jejíž výše není limitována výší smluvní pokuty. 5. Objednatel je povinen uplatnit nárok na náhradu škody u zhotovitele pouze písemně bez zbytečného prodlení. Zhotovitel uhradí prokazatelnou škodu do třiceti kalendářních dnů ode dne vyčíslení škody. 6. Zhotovitel prohlašuje, že má uzavřené řádné pojištění pro případ odpovědnosti za škody vzniklé jinému z jeho činnosti či z činnosti jeho zaměstnanců (viz příloha č. 6 této smlouvy) a zároveň se zhotovitel zavazuje, že bude mít sjednáno toto pojištění i po celou dobu platnosti a účinnosti této Smlouvy. IX. Doba smluvního vztahu a jeho ukončení 1. Tato Smlouva nabývá platnosti okamžikem jejího podpisu oběma smluvními stranami, zveřejněním v registru smluv a je účinná od 1. 7. 2018. 2. Smlouva se uzavírá na dobu určitou do 30. 6. 2019. 3. Smlouva zaniká: uplynutím doby, na kterou byla sjednána; písemnou dohodou obou smluvních stran k dohodnutému dni; písemnou výpovědí, podanou i bez udání důvodů kteroukoli smluvní stranou. Výpovědní lhůta činí tři měsíce a začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. Během výpovědní 7 lhůty je zhotovitel nadále povinen řádně provádět pro objednatele dílo dle této Smlouvy a objednatel je povinen za toto dílo řádně platit dohodnutou cenu dle této Smlouvy; po předchozím upozornění odstoupením od Smlouvy pro podstatné porušení smluvních povinností druhou smluvní stranou. Odstoupení od Smlouvy je třeba učinit písemně a zaslat je druhé smluvní straně. V souladu s ustanovením § 2004 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, objednatel v tomto případě odstoupí od Smlouvy s účinky do budoucna. 4. Za podstatné porušení smluvních povinností považují smluvní strany především: prodlení objednatele s úhradou platby dle faktury zhotovitele delším než 60 dní; opakované nekvalitní provádění díla zhotovitelem, na které byl objednatelem opakovaně upozorněn a byly o tomto učiněny záznamy v „knize reklamací“ nebo zvlášť závažné porušení ustanovení této Smlouvy. 5. Při ukončení Smlouvy se smluvní strany zavazují vypořádat vzájemně své případné závazky, a to zejména: vyklidit prostory poskytnuté objednatelem zhotoviteli pro plnění dle této Smlouvy; vrátit všechny stroje, nástroje, zařízení a nářadí objednatelem poskytnuté zhotoviteli k provádění díla a protokolárně předané; uhradit veškeré peněžité závazky a pohledávky vzniklé na základě této Smlouvy. X. Závěrečná ujednání 1. Tato Smlouva představuje dohodu smluvních stran o předmětu této Smlouvy. Práva a povinnosti stanovené v této Smlouvě a ve výzvě k podání nabídky (zadávací dokumentaci) k veřejné zakázce malého rozsahu jsou pro smluvní strany závazné. Vztahy mezi smluvními stranami touto smlouvou výslovně neupravené se řídí zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. 2. Zhotovitel se zavazuje uchovat v tajnosti veškeré informace, okolnosti a údaje, které se dozvěděl v souvislosti s plněním závazků podle této Smlouvy. Zhotovitel se zavazuje při provádění díla dodržovat zásady zpracování osobních údajů a postupovat v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Objednatel je povinen seznámit zhotovitele s vnitřním předpisem o ochraně osobních údajů, o čemž bude proveden písemný záznam. Zhotovitel je povinen seznámit s uvedenými předpisy zaměstnance, které pověří prováděním výkonu díla. Zhotovitel odpovídá objednateli za to, že toto nařízení bude jeho zaměstnanci dodržováno. 3. Pokud se stane nebo bude shledáno kterékoli ustanovení této Smlouvy nebo jeho část neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, zůstávají všechna ostatní ustanovení této Smlouvy platná, účinná a vymahatelná v největším možném rozsahu a smluvní strany se zavazují do třiceti pracovních dnů od písemné výzvy kterékoli smluvní strany nahradit takové neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné ustanovení ustanovením, které bude 8 platné, účinné a vymahatelné a které bude v největším možném rozsahu odpovídat původnímu hospodářskému smyslu nahrazovaného ustanovení. Do té doby platí odpovídající úprava obecně závazných předpisů České republiky. 4. Zhotovitel není bez předchozího výslovného souhlasu objednatele oprávněn postoupit či převést jakákoliv svá práva či povinnosti vyplývající ze smlouvy na jakoukoliv třetí osobu. 5. Veškerá práva a povinnosti budou závazná též pro případné právní nástupce smluvních stran Smlouvy. 6. Není-li ve Smlouvě uvedeno jinak, veškeré změny a doplňky Smlouvy budou prováděny pouze na základě oboustranné dohody formou písemných a vzestupně číslovaných dodatků k této smlouvě, které musí být řádně podepsány oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 7. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou uvedené přílohy: č. 1 - Specifikace a četnost úklidových prací č. 2 - Cenová specifikace úklidových prací č. 3 - Rekapitulace č. 4 - Cena specifických činností (ostatních úklidových prací) č. 5 - Seznam oprávněných osob jednat jménem objednatele 8. Smlouva je vyhotovena ve 4 stejnopisech, z nichž každý bude považován za prvopis. 2 takové stejnopisy obdrží objednatel a 2 zhotovitel. 9. Smluvní strany prohlašují, že si Smlouvu přečetly, souhlasí s jejím obsahem a na důkaz tohoto připojují své podpisy. Rovněž tak prohlašují, že jim nejsou známé žádné skutečnosti, které by mohly tuto jimi uzavíranou Smlouvu jakkoliv zneplatnit, učinit ji neúčinnou vůči jim navzájem či vůči jakékoliv třetí osobě a zmařit tak její účel. V Jihlavě dne: 25.6.2018 V Jihlavě dne: 25.6.2018 Za objednatele Za zhotovitele 9