Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6072911: Úpravy hradního nádvoří v Soběslavi - terénní úpravy,přístřešek -Mooza

Příloha Mooza - nádvoří anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO-PROJEKTOVÁ DOKUMENTACE

                                      I. Smluvní strany

Smluvní strany této smlouvy, kterými jsou1

Objednatel:

                         Město Soběslav
                         náměstí Republiky 59
                         39201 Soběslav

                         Zastoupeno:

                         Ing. Jindřich Bláha, starosta města

IČ:                      00252921

(dále jen „objednatel")

Zhotovitel:

                         Mooza architecture
                         Vršovické náměstí 111/2
                         Praha 101 00

IČ:                      Zastoupeno:
(dále jen „zhotovitel")  Ing Radomír Bíško
                         Družstevní 380
                         530 02 Ostřešany
                         609 19 469

          se dohodli, že spolu uzavřou tuto smlouvu o dílo a projevili vůli řídit se všemi jejími
ustanoveními. Otázky touto smlouvou neupravené se řídí právním řádem České republiky.

                                      II. Předmět smlouvy

     1. Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele vypracovat pro objednatele projektovou
          dokumentaci akce „ÚPRAVY HRADNÍHO NÁDVOŘÍ V SOBĚSLAVI"

     -       k žádosti o územní rozhodnutí na umístění stavby (DUR):

                                               501 - terénní úpravy, zpevněné plochy
                                               502 - přístřešek před KD
                                               503 - přístřešek před bistrem

     v obci Soběslav na pozemku p. p, č. 67/1 a 67/12 k.ú. Soběslav [751707] dle schválené
     studie: nádvoří- ze dne 5. 3. 2018 (viz emailová komunikace), (dále jen „dílo")

                                                  1
2. Dílo bude vypracováno na základe usnesení rady města ze dne 15. 5. 2018 (Usnesení č.
     9/138/2018) a cenové nabídky zhotovitele ze dne 16. 4. 2018, která je přílohou č. 1 této
     smlouvy.

3. Dílo bude vypracováno v rozsahu projektové dokumentace k podání žádosti o územní
     rozhodnutí.

4. Dílo bude zpracováno tak, aby vyhovovalo zákonu č. 183/2006 Sb o územním plánování a
     stavebním řádu, všem příslušným a platným ČSN.
     Dokumentace bude odevzdána v tištěné formě - 6 ks paré + 1 cd s dokumentací ve formátu
     .pdf

5. Zhotovitel se bude řídit výchozími dohodnutými podklady, dále pokyny objednatele
     poskytnutými oprávněnými pracovníky objednatele.

6. Zhotovitel se zavazuje neprodleně informovat objednatele o všech skutečnostech, které by
     mohly objednateli způsobit finanční, nebo jinou újmu, o překážkách, které by mohly ohrozit
     termíny stanovené touto smlouvou a o eventuálních vadách a nekompletnosti podkladů
     předaných mu objednatelem.

                                         III. Termín realizace

1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v celém rozsahu do 120 pracovních dní od data podpisu
    této smlouvy. Tímto se rozumí vypracovat dokumentaci a zahájit jednání s dotčenými orgány
    a účastníky řízení.

2. Do doby pro zhotovení díla se nezapočítávají dny, kdy dodavatel čeká na vyjádření
    objednatele nebo účastníků stavebního řízení (souhlas s navrženým řešením, volba variant
    objednavatelem apod,).

IV. Cena za dílo a platební podmínky

1. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za provedení díla dohodnutou cenu ve výši
               „ÚPRAVY HRADNÍHO NÁDVOŘÍ V SOBĚSLAVI"

501 - terénní úpravy, zpevněné plochy

502 - přístřešek před KD

503 - přístřešek před bistrem

Za objekty S01, S02; S03       celkem 115 000 Kč (slovy stopatnácttisíc )

Dohodnutá cena za provedení díla je pevná a úplná.

          Cena dalších požadovaných průzkumů nebo dokladů, bude přefakturována nad
rámec dohodnuté ceny, dle cen subdodavatelů, (viz příloha této smlouvy).

                               2
 2. Po předání a převzetí díla je zhotovitel oprávněn vystavit fakturu v podobě daňového
      dokladu. Předáním a převzetím díla se rozumí okamžik, kdy zhotovitel předá objednateli
      hotovou dokumentaci nebo jej vyzve k vyzvednutí dokumentace.

 3. Splatnost výsledné faktury je 14 dnů od vystavení. Zhotovitel má povinnost bez zbytečného
      odkladu vyzvat objednatele k vyzvednutí faktury nebo objednateli fakturu doručit.

      Platba bude provedena převodem na účet vedený u KB, číslo účtu:

 4. Pro případ prodlení se zaplacením oprávněně fakturované částky se objednatel zavazuje
      zaplatit zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,05% z fakturované částky za každý den prodlení
     a! do maxima dvojnásobku původní ceny. V případě, že objednatel odmítne dílo převzít,
     sepíší účastníci zápis, v němž uvedou svá stanoviska a jejich odůvodnění a dohodnou
      náhradní termín předání.

 5. Pro případ prodlení s předáním díla se zhotovitel zavazuje snížit cenu o díla o 0,05 % z
     fakturované částky za každý den prodlení až do minima 0,- Kč, nevyužije-li objednatel svého
     práva na odstoupení od smlouvy.

                         V. Práva a povinnosti účastníků smlouvy

1. Objednatel je povinen řádně provedené dílo převzít a zaplatit zhotoviteli sjednanou cenu za
     jeho provedení.

2. Zaníkne-li závazek provést dílo z důvodu, za který odpovídá objednatel, je tento povinen
     zhotoviteli uhradit 50% z celkové ceny díla.

3. Zhotovitel se zavazuje, že bez písemného souhlasu objednatele neposkytne výsledek činnosti,
     jenž je předmětem díla (dokumentaci, na které bude objednatel figurovat jako „investor"},
     jiné osobě než objednateli nebo jím k tomu zmocněné osobě. Zhotovitel je oprávněn
     poskytnout výsledek činnosti, jenž je předmětem díla, osobám, které jsou účastny při
     projednávání a získání stavebního povolení. Zhotovitel je oprávněn nakládat s výsledkem
     činnosti jako se svým autorským dílem.

4. Objednatel se zavazuje, že případnou reklamaci vady projektu uplatní bezodkladně po jejím
    zjištění.

5. Plnění zhotovitele není vadné, jestliže veřejnoprávní orgány a organizace stanoví takové
    omezující technické podmínky a podmínky pro objemové řešení stavebních objektů, jejichž
    technické řešení prokazatelně znemožňuje dosažení požadavků objednatele. Tomu však musí
    předcházet jednání objednatele na úrovni statutárních orgánů, nebo písemně pověřených
    zástupců a informování zhotovitele o výsledcích jednání.

6. Jde-li vadu odstranit formou opravy, má objednatel právo na bezplatné odstranění
    reklamované vady. Reklamovaná vada musí být uznána zhotovitelem. Odstraněním vady
    bude ve lhůtě, kterou si účastníci dohodnou.

                                                                 3
                   VI. Závěrečná ustanovení

1. Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vyplývající příslušnými
    ustanoveními občanského zákoníku v platném znění.

2. Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, po jednom pro každou ze smluvních stran.
    Může být změněna nebo zrušena pouze písemnou dohodou smluvních stran.

3. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami

4. Účastníci svými podpisy potvrzují, že jsou s obsahem smlouvy seznámeni a že ji uzavírají na
    základě své svobodné vůle, nikoliv v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek.

5. Seznam příloh:

„ÚPRAVY HRADNÍHO NÁDVOŘÍ V SOBĚSLAVI"

Příloha č. 1 - Cenová nabídka zhotovitele -  S01 - terénní úpravy, zpevn. pí.
                                             502 - přístřešek před KD
                                             503 - přístřešek před bistrem

                   4
Cenová nabídka                       Příloha č.1

ÚPRAVY HRADNÍHO NÁDVOŘÍ V SOBĚSLAVI

Objednatel:

Město Soběslav
náměstí Republiky 59
39201 Soběslav

Zpracovatel:

Mooza architecture
Vršovické náměstí 111/2
Praha

Ing. Radomír Bíško
Družstevní 380
Ostřešany 530 02

Rozsah nabízených prací:

a) Projekt pro územní řízení

     - projekt bude proveden v detailu dokumentace pro územní řízení. Detailní řešení jednotlivých
           stavebních objektů bude obsahem dalšího stupně projektové dokumentace.

Řešené stavební objekty v rozsahu pro DUŘ.

     - S01 - terénní úpravy, zpevněné plochy
          (úprava povrchů, odvodnění, rozvody instalací - voda, elektro)

     - S02 - přístřešek před KD
     - S03 - přístřešek před bistrem

Stavební objekty řešené detailně v navazujícím stupni PD

Tyto práce nejsou v tuto chvíli oceňovány

     - S01 - terénní úpravy, zpevněné plochy
          (detailní úprava povrchů, odvodnění, rozvody instalací - voda, elektro)

     - S02 - přístřešek před KD
     - S03 - přístřešek před bistrem
     - S04 - mobiliář:

     - Čtverce v dlažbě
     - Sloupky se sítěmi
     - Lavička kolem stromu
     - Plot u zázemí restaurace KD
     - Plot u bytovek - galerie
     - Podium, plátno na promítání

                               Mooza architecture: Vršovické náměstí 111/2, Praha 10, +420 605 835 048, +420 603 563 174
Rozsah a obsah dokumentace pro vydání rozhodnutí o umístění stavby

A Průvodní zpráva                                                                         50 000 Kč
                                                                                          25 000 Kč
B Souhrnná technická zpráva                                                               6 000 Kč
                                                                                          7 000 Kč
C Situační výkresy
                                                                                          88 000 Kč
D Výkresová dokumentace

Dílčí ceny:
Architektonicko - stavební část, generální projektant
TZB - kanalizace, voda
TZB - elektro
PBŘ

Celkem

o) Projekt bourání venkovního schodiště                                                   15 000 Kč

d) Inženýrská činnost

- Dle požadavků stavebního úřadu budou zajištěny potřebné dokumenty pro územní řízení a
      následné získání souhlasu s umístěním stavby.
                                                                                                         12 000 Kč

                          CELKEM 115 000 KČ
Cena je konečná, zpracovatel není plátce DPH

   Vypracovala- Ing. arch. Petra Kocourková 22. 4. 2018
                Nabídka je platná 8 týdnů od data vytvoření.

Mooza architecture Vršovické náměstí 111/2, Praha 10, +420 605 835 048, +420 603 563 174