Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
,: PCR19ETRpo27275167 k , ,i\, Ý Lu :' , i. Z-: i ' q, ' . r SMLOUVA o zajištění servisních činností ": :'> ,, , , "" '"l ""V , ;,z.;j f .L ',: .' - r'. -·.' " \ '" ' " 'Y Č. j. KRPK-46456-16/ČJ-2018-190OVZ uzavřena v souladu s § 1724 zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění mezi níže uvedenými smluvními stranami: Článek l. Smluvní strany Česká republika - Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje Zastoupená: Sídlo: Závodní 386/100, 360 06 Karlovy Vary-Ovory IČO: 72051612 DIČ: Bankovní ústav: Číslo účtu: Konta ktni osoba: E-mail: Telefon: dále jen ,,objednatel" KLIMA ELEKTRON s.r.o. Vedená v obchodním rejstříku Krajského soudu v Plzni odd. C vložka 17375 Zastoupená: Strahovská 170, 360 01 Karlovy Vary sídlo: 26392844 IČO: DIČ: Bankovní ústav: Číslo účtu' Konta ktní osoba : E-mail: Telefon: dále jen ,,zhotovitel" strana l r" y PCR19ETRpo27275167 Článek JI. Předmět plnění 1. Předmětem plnění této smlouvy je zajištění servisu vzduchotechnických a klimatizačních zařIzenI v objektu Krajského ředitelstvI policie Karlovarského kraje, Závodní 386/100, Karlovy Vary pro rok 2018 (dále jen ,,servis VZT") dle ,,Zadávacích a dodacích podmínek" č.j. KRPK-43840-4/ČJ-2018-1900VO ze dne 1.6.2018, které je nedílnou součástí této smlouvy jako příloha č. 1 a ,,Cenové nabídky" č.j. KRPK-43840- 5/ČJ-2018-1900VO ze dne 1,6. 2018, která je nedílnou součástí této smlouvy jako příloha Č. 2. 2. Předmětem této smlouvy je dále odstranění závad zjištěných při servisu VZT a odstraněni případných havarijních stavů na VZT (dále jen ,,opravy VZT"). Opravy VZT budou provedeny až po konzultaci s objednatelem a jeho odsouhlasení. Na schválené opravy bude vystavena samostatná objednávka a také samostatná faktura. 3. Veškeré doklady týkající se provádění servisních činností a oprav (např. servisní protokoly, pracovní výkazy apod.), budou opatřeny podpisem a podpisovou doložkou odpovědného pracovníka zhotovitele. Na dokladech o provedených opravách bude vždy položkově vyúčtován použitý materiál a provedené práce. 4. Veškeré doklady (např. servisní protokoly, pracovní listy, faktury apod.) týkající se servisních činností a oprav budou předávány na Odbor specializovaných činností Krajského řed jte|stvi policie Karlovarského kraje osobně nebo poštou na adresu Krajské ředitelstvI policie Karlovarského kraje, Odbor specializovaných činností, Jednoty 1773, 356 01Sokolov. Článek Ill. Povinnosti objednatele 1. Objednatel je povinen umožnit zhotoviteli vstup do objektu uvedeného v Článku ll. odstavci 1. a zajistit jeho doprovod svým za městnancem. 2. Objednatel kontroluje provádění činnost zhotovitele a zjistI-li, Že zhotovitel provádí činnost v rozporu se svými povinnostmi, může se dožadovat odstranění závad vzniklých vadným plněním, Pokud tak zhotovitel neučiní do tři dnů ode dne doručeni písemné výzvy objednatele, může objednatel od této smlouvy odstoupit. 3. Objednatel se zavazuje včas zaplatit sjednanou cenu dle ČI. V. smlouvy. strana 2 ... PCR19ETRpo27275167 Článek lV. Povinnosti zhotovitele 1.'· ..." ŕ':. '. : l. .i'. 1. Zhotovitel prohlašuje, Že je držitelem oprávněni pro výkon činnosti sjednaných v této smlouvě. 2. Zhotovitel se zavazuje provádět sjednané práce včas a bez zbytečného odkladu v požadovaných terminech. V případě nahlášené poruchy či havárie, zajistí zhotovitel opravu čiservis do 24 hodin. 3 Zhotovitel poskytuje záruku na servisní práce provedené v rozsahu uvedeném v příloze č. 1 v délce 6 měsíců, resp. na dobu mezi jednotlivými servisními úkony. Na opravy provedené v rámci předmětu plněni dle článku ||. odstavec 2 poskytuje zhotovitel záruku v délce 24 měsíců, na materiál dodaný v rámci servisu, nebo opravy se poskytuje záruka v délce záruky poskytované výrobcem. 4, Zhotovitel zajistí podepsáni dokladů o provedeném servisu Či opravách pracovníkem objednatele v místě předmětu plněni. 5. Zhotovitel je povinen při prováděni servisu a oprav dbát o zachování nejmenší možné miry hluku a maximálni možné Čistoty. 6. Zhotovitel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajIcIch se činnosti policie, které se při plněni předmětu této smlouvy nebo v souvislosti s ním dozví. 7. Zhotovitel se zavazuje, že na své náklady zlikviduje odpad vzniklý servisní činnosti nebo po opravě zařIzenI, a to v souladu se zákonem Č.185/2001 Sb. o odpadech a v souladu s navazujÍcÍmĹ předpisy o ekologické likvidaci odpadů. Článek V. Cenové a platební podmínky 1. Cena byla stanovena dle cenové nabídky ze dne 13,6.2018 Cena bez DPH 57.400,- DPH 12.054,- Cena celkem včetně DPH 69.454,- slovy: šedesátdevěttis/cčtyřistapadesátčtyři korun českých Cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele spojené s provedením předmětu plnění. 1. Zhotovitel prohlašuje, že v případě prováděni oprav bude cena za práci, použitý materiál a náhradní díly a výše cestovného odpovídat cenám obvyklým v čase a místě plnění. 2. Úhrada za plnění dle této smlouvy bude prováděna na základě potvrzeného daňového dokladu (dále jen "faktura"). Faktura musí obsahovat všechny náležitosti daňového strana 3 l PCR19ETRpo27275167 dokladu dle § 11zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví a § 28 zákona č. 235/2004 Sb,, o daniz přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů, 3. Objednatel požaduje vyhotovit fakturu za pravidelný servis vždy po provedeni servisu. U prací prováděných nad rámec servisní činnosti tj. opravy ve smyslu článku ||, odstavce 2 této smlouvy, požaduje objednatel fakturaci bezprostředně po jejím provedeni. Přílohou faktury bude doklad o provedeném servisu nebo opravě (např. servisní protokol, výkaz prací, pracovnIlist, výkaz spotřebovaného materiálu vC. jeho ceny). 4. Splatnost faktury se stanovuje na 30 kalendářních dnů ode dne jejího vyhotoveni. Na faktuře bude uveden odběratel: Česká republika - Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje, Závodní 386/100, 360 06 Karlovy Vary-Dvory, lČ 72051612, DIČ CZ72051612; zasílací adresa: Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje, Odbor specializovaných činnosti, Jednoty 1773, 356 01 Sokolov. Faktura bude doručena na zasÍĹacÍ adresu nejpozději třetí pracovní den po jejím vyhotovení. 5. Bude-li faktura obsahovat nesprávné náležitosti, nebo bude-li na faktuře některá náležitost chybět, nebo nebude-li přiložen doklad o provedeném servisu či opravě nebo nebude-li cena odpovídat údajům uvedeným v nabídce uchazeče, bude zadavatel oprávněn fakturu do data splatnosti uchazeči vrátit. Splatnost opravené faktury bude rovněž 30 kalendářních dnů ode dne jejího vystaveni. 6. Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním příslušné Částky z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele. Článek VI. Smluvní pokuty 1, V případě prodlení zhotovitele při zajišťováni servisní činnosti je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5% z příslušné ceny předmětu plněni včetně dph za každý, býti započatý den prodlenL 2. Při prodlení objednatele se splatnosti faktury je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli úroky z prodlení v souladu s ustanovením § 1970 občanského zákoníku, v platném znění, za každý, byť i započatý den prodlení. 3. Smluvní pokuta a úrok z prodlení je splatný do 30 kalendářních dnů od obdržení výzvy druhé smluvní strany k jejímu zaplaceni. Článek VII. Podstatné porušenÍsm|ouvy a odstoupeníod smlouvy 1. Smluvní strany pokládají za podstatné porušení smlouvy: a) prodlení zhotovitele s plněním, které je sjednáno v článku ll. této smlouvy, b) nesplněni kvantitativních a kvalitativnIch požadavků objednatele zhotovitelem dle Clá nku íl. této smlouvy. strana 4 PCR19ETRpo27275167 ČČ.';.' :. . " 2. Podstatné porušeni smlouvy je důvodem k okamžitému odstoupeni od smlouvy. 3. Není-li v této smlouvě stanoveno jinak, řIdí se odstoupení od smlouvy podle ustanoveni občanského zákoníku. Článek Vlll. Závěrečná ustanovení 1. Při změně sazby daně z přidané hodnoty bude sazba účtována dle požadavku Ministerstva fina ncí ČR. 2. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti nejdříve dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu s ustanovením § 6 zákona Č. 340/2015 Sb., o zvláŠtních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o rej;istru smluv. 3. Smlouva se uzavírá se na dobu určitou do 31. 12, 2018. 4. Změny ve smlouvě lze provést pouze písemně po dohodě obou smluvních stran. Smluvní strany se zavazuji, nastane-li změna majÍcÍ vliv na plnění této smlouvy, oznámit tuto změnu bezodkladně druhé smluvní straně. 5. Smlouva je vyhotovena ve 3 stejnopisech, z nichž dva obdrží objednatel a jeden zhotovitel. 6. Smluvní strany prohlašují, Že se seznámily s obsahem smlouvy, souhlasI s ním a nemají proti němu žádné výhrady, na důkaz Čehož připojujísvé podpisy. Příloha č. l ,,Zadávací a dodací podmínky veřejné zakázky malého rozsahu" č,j. KRPK-43840-4/ČJ-2018- 1900VO ze dne 1.6. 2018 příloha č. 2 ,,Cenová nabídka" č.j. KRPK-43840-5/ČJ-2018-1900VO ze dne 1.6. 2018 Vk d,, ,.7 ,Z V .'1'·' ··ů/'""'"ĺ ( dne .:"C "' ' .%'::? Z strana 5 F E.'. ' , j;Z; ,""<7...,...· · .. PCR19ETRµo27228954 .,&:'.:' KRPK-43840-4/ČJ-2018-1900VO Počet listů: ĺ .ä:":· ,,j . .··:'. .' Zadávací a dodací podmínky veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen VZMR) 1, Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu je setvls vzduchotechnických a klimatizačnlch zařizenf v objektu Krajského fedltelsM policie Karlovarského kraje, závodní 386/100, Karlovy Vary pro rok 2018 (dále jen ,,servis VZT") dle specifikace uvedené v tabulce. %'",>% Vzducho- K:r 'm"=u' i 7 ks 2 x ročně 1,1 technické 12 ks v měsíci jednotky · kQntro|a mechanických částí (utažení spc'jů, 6 ks červeňci a kontrola těsnosti skřlně, vofnost běhu v měsíci ventilátoru) říjnu · kontrola regulačnkh klapek, měření proudu motorů 2 x ročně v měsíci · výměna filtrů - celkem 33 kusů červenci a · kontrola výměníků (vyčištění, odvzdušněň j) v mříjěnsuíci · kontrola zápachových uzávěrek · kontrola (lumkích manžet 1 x ročně v měsíci 1.2 Venkovní · kontrota odběr(jvý¢h prQudů Ktimatizačnl 0 vyčištění jednotky říjnu jednotky 0 kontrola těsnosti spojů 2 x ročně v měsíci · konlrola ventilátoru. červenci a v mříjěnsuíci · kontrola pK)voznlch stavů 2 x ročně · kontrola uzemnění v měsíci červenci a 1.3 Venkovní . .. . · revize klimatizačních jednotek s náplni v měsíci klimaNzačnľ regulovaných látek o váze nad 2,5 kg řljnu jednotky 1 x ročně v měsfci 1.4 Vnitřní · vyčištění jedňdky 12 ks klimatizační kontrola těsnosti spojů 28 ks řljnu jednotky , kontrola ventilátorů 1.5 Po(rubní a · kontrola provoznkh stavů nástěrmé · kontrola odvodu kondenzátu venli|átory7 ohřívače · kontrola odběru proudu 0 kontrola uchycení , kontrola celkového stavu 1.6 Dveřnf clona · kontrola funkčností 1 ks · vyčištěnf · kontrola odběru proudu 2. Předmětem této VZMR je dále odstraněnl závad zjištěných při servisu VZT a odsfranění pTlpadných havarijních stavů na VZT (dále jen ,,opravy VZT). Opravy VZT budou provedeny až po konzultad s objednatelem a jeho odsouhlaseni, Na schválené opravy bude vystavena samostatná objednávka a takó samostatná faktura. l lil: I! i 3. V přfpadě zájmu je možné prověsí v objekfů mfsfnl šetření za účelem zpracovánf cenové nabldky, V případě zájmu o toto místní šetření kontaktujte paní 4. Zadavatel požaduje zpracovat nabídkovou cenu tak, aby zahrnovala veškeré VaŠe ,náklady spojené s realizacl předmětu plněni této poptávky včetně DPH a dopravôého. Takto navržená nabídková cena jednoUlvých položek bude nejvýše přípustná pro plněnl této VZMR, Conovou nabídku zpracujte do připraveného formuláře, Nabldka musí být podepsána oprávněnou osobou! 5. Doba místo a způscib plnění: 5.1. Místo plnění: Krajské ředitelstvf policie Karlovarského kraje, Závodnl 100/386, Karlovy Vary 5,2, Způsob plnění: dodavatelsky se splněnkn všech podmínek a požadavků uvedených v této výzvě a při dodržení $Quvisejlcich právních předpisů 5,3. Termín piněnl: červenec 2018 a Í'fjen 2018 6. Nabídková cena a platební podmínky: 6.1. Zadavatel požaduje zpracovat nabídkovou cenu tak, aby zahrnovala veškeré Vaše náklady spojené s realizací předmětu plnění této poptávky včetnč DPH a dopravného. Takto navržená celková nabídková cena bude nejvýše přípustná pro plněrú této VZMR. 6.2. Uchazeči, který předložl nejnižší ¢enQvQu nabldku při splněni veškerých podmínek stanovených v této výzvě, bude vystavaná pIseinná smlouva. Ve smlouvě bude zohledněno, že v případě havárie nebo poruchy VZT bude zajištěn ze strany zhôlôvitele servis do 24 hodin. 6.3. Plalebni podmínky: a) Úhrada bude prováděna na základá potvrzeného daňového dokladu (dále jen "faktura"), jejfž přfbhou budou protokoly o provedených kontrolách. b) Splatnost faktury se stanovuje na 30 kalendářnkh dnů ode dne jejího vyhotovení. Na faktuře bude uveden odběratel: Česká republika - Krajskó ředitelstvI policie Karlovarského kraje, Závodní 386/100, 360 06 Karlovy Vary, lČ 72051612, DIČ 72051612. Faktuta bude doručena na adresu: Krajské ředltelstvl pd1cíe Karlovarského kraje, Odbor specializovaných činností, Jednoty 1773, 356 01 Sokolov. C) Faktura musí obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu dle § 11 zákona č, 563/1991 Sb, q účetnictví. d) 8ude-li faktura obsahovat nesprávn6 náležitosti, nebo bude-li ve faktuře nebo příloze faktury některá náležitost chybět, nebo nebude-li cena odpovídat údajům uvedeným v nabldce uchazeče, bude zadavatel oprávněn fakturu do data splatnosti uchazeči vrátit. Splatnost opravené faktury bude rovněž 30 ka!endářnfch dnů ode dne jejího vystaveni. e) Pro toto poptávkové řízení nebude zadavatelem poskytnuta záloha. Platbu v hotovôstl arii platbu předeín zadavatel nepřlpouštľ. f) Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním příslušné částky z účtu zadavatele ve prospěch účél{ uchazeče. h" """"' ' """" KRPK-43840-5/ČJ-2018-1 900VO Počet listů: 1 Cenová nabídka KRPK-43840/ČJ-2018-1900VO podaná v rámci VZMR na služby: ,,Servis vzduchotechnických a klimatizačních zařízení v objektu Krajského ředitelstň policie Karlovarského kraje, Závodní 386/100, Karlovy Vary" I) Identifikace dodavatele: -obchodní jméno dodavatele: KLIMA-ELEKTRON s.r.o. - sídlo dodavatele: Strahovská 170 Karlovy Vary 36001 - statutární zástupce dodavatele: . - právní forma organizace: Společnost s ručením omezeným lČ: 26392844 il l l ÉĹ l 2) Cenová nabídka: 1 , r í'; " i,j7, ,, ."E' "'ž':j, }. "1 ' , ': ':,'Ĺ:. J" ' ¶ '' J Typ zařIzení Počet Četnost Cena Cena Celkem Cena kusů servisu D21P%H - seznam sem.sní.ch ú. konu. prova. deW ny. ch zabekzs ceblkeezm cselDkPeHm v rámci preventivního servisu DPH DPH 21% VZT jednotka 7 ks 2, 2 600,- 36 400 7 644,- 44 044 · kontrola mechanických částí (utažení spojů, 12 k' ročně 6 ks v červenci kontrola těsnosti skříně, volnost běhu a v říjnu ventilátoru) kontrola regulačních klapek, měřeni proudu 420,- 10 080 2 116,8 12196, motorů 8 výměna filtrů ,o2Č:ě © kontrola výměníků (vyčištění, odvzdušnění) · kontrola zápachových uzávěrek v červenci a v říjnu 9 kontrola tlumicích manžet 600,- 3 600 756,- 4 356,- Venkovní klimatizační jednotky kontrola odběrových proudů r:č:ě v říjnu © vyčištění jednotky kontrola těsnosti spojů kontrola ventilátorů © kontrola provozních stavů kontrola uzemněni Venkovní klimatizační jednotky revize klimatizačních jednotek s náplní regulovaných látek o váze nad 2,5 kg Vnitřní klimatizační jednotky 12 ks 2x 210 5 040,- 1 058,4 6 098,4 · vyčištěni jednotky ročně kontrola těsnosti spojů kontrola ventilátorů v červenci kontrola provozních stavů 0 kontrola odvodu kondenzátu a v říjnu Potrubní a nástěnné ventilátory, ohřívače 28 ks 2x 30 l 680 352,8 2 032,8 kontrola odběru proudu ročně v 0 kontrola uchycení červenci kontrola celkového stavu a v říjnu Dveřnícfona 1 ks 1x 600 600,- 126,- 726,- kontrola funkčnosti ročně 0 vyčištěni v říjnu kontrola odběru proudu Celková cena za servis v měsíci červenci včetně DPH a dopravného: 32 186,-KČ Celková cena za servis v měsíci říjnu včetně DPH a dopravného: 37 268,-KČ 12.05.2018 ' T·í datum -:,'. -.'"Tázítkô ii¢häzečé' "'""' "- ,-· .:·i.'. ,:' :. 'l l:| (.:Z ·"., ;1 '.' t! ' ·. ,., ". ' ' '.., :, ľ" .|C,( C.':É 'íl' \-" -.': \ ',,L Ě:' $'"1 :\""."' .". ':- :/ l'" ·-- · "" ,.'.;.:; l 2