Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6125379: Servis vzduchotechniky a klimatizace

Příloha Klima elektron.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ,:                                                                            PCR19ETRpo27275167

k , ,i\,
Ý Lu        :' , i.  Z-: i

' q, '               .                 r                SMLOUVA
                                          o zajištění servisních činností
": :'>               ,, , , "" '"l

""V , ;,z.;j f .L ',: .' - r'. -·.' "
  \ '" ' "

        'Y

                                          Č. j. KRPK-46456-16/ČJ-2018-190OVZ

            uzavřena v souladu s § 1724 zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění
                                              mezi níže uvedenými smluvními stranami:

                                              Článek l.
                                          Smluvní strany

            Česká republika - Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje

            Zastoupená:

            Sídlo:                        Závodní 386/100, 360 06 Karlovy Vary-Ovory
            IČO:                          72051612

            DIČ:

            Bankovní ústav:
            Číslo účtu:

            Konta ktni osoba:

            E-mail:

            Telefon:

            dále jen ,,objednatel"

            KLIMA ELEKTRON s.r.o.

            Vedená v obchodním rejstříku Krajského soudu v Plzni odd. C vložka 17375

            Zastoupená:                   Strahovská 170, 360 01 Karlovy Vary
            sídlo:                        26392844
            IČO:
            DIČ:

            Bankovní ústav:
            Číslo účtu'

            Konta ktní osoba :
            E-mail:
            Telefon:

            dále jen ,,zhotovitel"

                                                                                      strana l
r"                  y PCR19ETRpo27275167

    Článek JI.

    Předmět plnění

    1. Předmětem plnění této smlouvy je zajištění servisu vzduchotechnických a
         klimatizačních zařIzenI v objektu Krajského ředitelstvI policie Karlovarského kraje,
         Závodní 386/100, Karlovy Vary pro rok 2018 (dále jen ,,servis VZT") dle ,,Zadávacích a
         dodacích podmínek" č.j. KRPK-43840-4/ČJ-2018-1900VO ze dne 1.6.2018, které je

         nedílnou součástí této smlouvy jako příloha č. 1 a ,,Cenové nabídky" č.j. KRPK-43840-
         5/ČJ-2018-1900VO ze dne 1,6. 2018, která je nedílnou součástí této smlouvy jako příloha

         Č. 2.

    2. Předmětem této smlouvy je dále odstranění závad zjištěných při servisu VZT a odstraněni
         případných havarijních stavů na VZT (dále jen ,,opravy VZT"). Opravy VZT budou
         provedeny až po konzultaci s objednatelem a jeho odsouhlasení. Na schválené opravy
         bude vystavena samostatná objednávka a také samostatná faktura.

    3. Veškeré doklady týkající se provádění servisních činností a oprav (např. servisní
         protokoly, pracovní výkazy apod.), budou opatřeny podpisem a podpisovou doložkou
         odpovědného pracovníka zhotovitele. Na dokladech o provedených opravách bude vždy
         položkově vyúčtován použitý materiál a provedené práce.

    4. Veškeré doklady (např. servisní protokoly, pracovní listy, faktury apod.) týkající se
         servisních činností a oprav budou předávány na Odbor specializovaných činností
         Krajského řed jte|stvi policie Karlovarského kraje osobně nebo poštou na adresu Krajské
         ředitelstvI policie Karlovarského kraje, Odbor specializovaných činností, Jednoty 1773,
         356 01Sokolov.

                                                              Článek Ill.
                                                    Povinnosti objednatele

    1. Objednatel je povinen umožnit zhotoviteli vstup do objektu uvedeného v Článku ll.
         odstavci 1. a zajistit jeho doprovod svým za městnancem.

    2. Objednatel kontroluje provádění činnost zhotovitele a zjistI-li, Že zhotovitel provádí
         činnost v rozporu se svými povinnostmi, může se dožadovat odstranění závad vzniklých
        vadným plněním, Pokud tak zhotovitel neučiní do tři dnů ode dne doručeni písemné
        výzvy objednatele, může objednatel od této smlouvy odstoupit.

    3. Objednatel se zavazuje včas zaplatit sjednanou cenu dle ČI. V. smlouvy.

                    strana 2
                 ...

                                                                                                                                                     PCR19ETRpo27275167

                                                                                              Článek lV.

                                                                    Povinnosti zhotovitele

1.'· ..."

ŕ':. '. :

l. .i'.

                    1. Zhotovitel prohlašuje, Že je držitelem oprávněni pro výkon činnosti sjednaných v této
                         smlouvě.

                    2. Zhotovitel se zavazuje provádět sjednané práce včas a bez zbytečného odkladu
                         v požadovaných terminech. V případě nahlášené poruchy či havárie, zajistí zhotovitel
                         opravu čiservis do 24 hodin.

                    3 Zhotovitel poskytuje záruku na servisní práce provedené v rozsahu uvedeném v příloze č.
                         1 v délce 6 měsíců, resp. na dobu mezi jednotlivými servisními úkony. Na opravy
                         provedené v rámci předmětu plněni dle článku ||. odstavec 2 poskytuje zhotovitel záruku
                         v délce 24 měsíců, na materiál dodaný v rámci servisu, nebo opravy se poskytuje záruka
                         v délce záruky poskytované výrobcem.

                    4, Zhotovitel zajistí podepsáni dokladů o provedeném servisu Či opravách pracovníkem
                         objednatele v místě předmětu plněni.

                    5. Zhotovitel je povinen při prováděni servisu a oprav dbát o zachování nejmenší možné
                         miry hluku a maximálni možné Čistoty.

                    6. Zhotovitel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajIcIch se činnosti
                         policie, které se při plněni předmětu této smlouvy nebo v souvislosti s ním dozví.

                    7. Zhotovitel se zavazuje, že na své náklady zlikviduje odpad vzniklý servisní činnosti nebo
                         po opravě zařIzenI, a to v souladu se zákonem Č.185/2001 Sb. o odpadech a v souladu
                         s navazujÍcÍmĹ předpisy o ekologické likvidaci odpadů.

                                      Článek V.
                        Cenové a platební podmínky

1. Cena byla stanovena dle cenové nabídky ze dne 13,6.2018

Cena bez DPH            57.400,-

DPH                     12.054,-

Cena celkem včetně DPH  69.454,-

slovy: šedesátdevěttis/cčtyřistapadesátčtyři korun českých
Cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele spojené s provedením předmětu plnění.

1. Zhotovitel prohlašuje, že v případě prováděni oprav bude cena za práci, použitý materiál
     a náhradní díly a výše cestovného odpovídat cenám obvyklým v čase a místě plnění.

2. Úhrada za plnění dle této smlouvy bude prováděna na základě potvrzeného daňového
     dokladu (dále jen "faktura"). Faktura musí obsahovat všechny náležitosti daňového

                                                            strana 3
l

                                                                                                                                                       PCR19ETRpo27275167

                         dokladu dle § 11zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví a § 28 zákona č. 235/2004 Sb,, o
                         daniz přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů,
                    3. Objednatel požaduje vyhotovit fakturu za pravidelný servis vždy po provedeni servisu. U
                         prací prováděných nad rámec servisní činnosti tj. opravy ve smyslu článku ||, odstavce 2
                         této smlouvy, požaduje objednatel fakturaci bezprostředně po jejím provedeni. Přílohou
                         faktury bude doklad o provedeném servisu nebo opravě (např. servisní protokol, výkaz
                         prací, pracovnIlist, výkaz spotřebovaného materiálu vC. jeho ceny).
                    4. Splatnost faktury se stanovuje na 30 kalendářních dnů ode dne jejího vyhotoveni. Na
                         faktuře bude uveden odběratel: Česká republika - Krajské ředitelství policie
                         Karlovarského kraje, Závodní 386/100, 360 06 Karlovy Vary-Dvory, lČ 72051612, DIČ
                         CZ72051612; zasílací adresa: Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje, Odbor
                         specializovaných činnosti, Jednoty 1773, 356 01 Sokolov. Faktura bude doručena na
                         zasÍĹacÍ adresu nejpozději třetí pracovní den po jejím vyhotovení.
                    5. Bude-li faktura obsahovat nesprávné náležitosti, nebo bude-li na faktuře některá
                         náležitost chybět, nebo nebude-li přiložen doklad o provedeném servisu či opravě nebo
                         nebude-li cena odpovídat údajům uvedeným v nabídce uchazeče, bude zadavatel
                         oprávněn fakturu do data splatnosti uchazeči vrátit. Splatnost opravené faktury bude
                         rovněž 30 kalendářních dnů ode dne jejího vystaveni.
                    6. Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním příslušné Částky z účtu objednatele ve
                         prospěch účtu zhotovitele.

                                                                              Článek VI.
                                                                          Smluvní pokuty

                    1, V případě prodlení zhotovitele při zajišťováni servisní činnosti je zhotovitel povinen
                         zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5% z příslušné ceny předmětu plněni včetně
                         dph za každý, býti započatý den prodlenL

                    2. Při prodlení objednatele se splatnosti faktury je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli
                         úroky z prodlení v souladu s ustanovením § 1970 občanského zákoníku, v platném znění,
                         za každý, byť i započatý den prodlení.

                   3. Smluvní pokuta a úrok z prodlení je splatný do 30 kalendářních dnů od obdržení výzvy
                         druhé smluvní strany k jejímu zaplaceni.

                                                                             Článek VII.
                                              Podstatné porušenÍsm|ouvy a odstoupeníod smlouvy

                    1. Smluvní strany pokládají za podstatné porušení smlouvy:
                              a) prodlení zhotovitele s plněním, které je sjednáno v článku ll. této smlouvy,
                              b) nesplněni kvantitativních a kvalitativnIch požadavků objednatele zhotovitelem dle
                                   Clá nku íl. této smlouvy.

                                                                                                                                                                          strana 4
                                                                                                                                              PCR19ETRpo27275167
ČČ.';.' :. . "

             2. Podstatné porušeni smlouvy je důvodem k okamžitému odstoupeni od smlouvy.

             3. Není-li v této smlouvě stanoveno jinak, řIdí se odstoupení od smlouvy podle ustanoveni
                  občanského zákoníku.
                                                                       Článek Vlll.
                                                               Závěrečná ustanovení

             1. Při změně sazby daně z přidané hodnoty bude sazba účtována dle požadavku
                  Ministerstva fina ncí ČR.

             2. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti nejdříve
                  dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv v souladu s ustanovením § 6 zákona Č.
                  340/2015 Sb., o zvláŠtních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
                  smluv a o rej;istru smluv.

             3. Smlouva se uzavírá se na dobu určitou do 31. 12, 2018.
             4. Změny ve smlouvě lze provést pouze písemně po dohodě obou smluvních stran. Smluvní

                  strany se zavazuji, nastane-li změna majÍcÍ vliv na plnění této smlouvy, oznámit tuto
                  změnu bezodkladně druhé smluvní straně.
             5. Smlouva je vyhotovena ve 3 stejnopisech, z nichž dva obdrží objednatel a jeden
                  zhotovitel.
             6. Smluvní strany prohlašují, Že se seznámily s obsahem smlouvy, souhlasI s ním a nemají
                  proti němu žádné výhrady, na důkaz Čehož připojujísvé podpisy.

             Příloha č. l

              ,,Zadávací a dodací podmínky veřejné zakázky malého rozsahu" č,j. KRPK-43840-4/ČJ-2018-
              1900VO ze dne 1.6. 2018

             příloha č. 2

             ,,Cenová nabídka" č.j. KRPK-43840-5/ČJ-2018-1900VO ze dne 1.6. 2018

Vk  d,, ,.7 ,Z  V .'1'·' ··ů/'""'"ĺ ( dne .:"C "' ' .%'::?

Z

                                                                                                                                              strana 5
                                                   F

                                 E.'. '
                                ,
                          j;Z;

      ,""<7...,...· · ..                                                                                                                    PCR19ETRµo27228954

          .,&:'.:'                                    KRPK-43840-4/ČJ-2018-1900VO                                                                  Počet listů: ĺ

                 .ä:":·

 ,,j

. .··:'. .'

                                                              Zadávací a dodací podmínky veřejné zakázky malého rozsahu

                                                                                                                (dále jen VZMR)

                                                      1, Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu je setvls vzduchotechnických a
                                                           klimatizačnlch zařizenf v objektu Krajského fedltelsM policie Karlovarského kraje, závodní
                                                           386/100, Karlovy Vary pro rok 2018 (dále jen ,,servis VZT") dle specifikace uvedené v tabulce.

                                                      %'",>%  Vzducho-                                                        K:r 'm"=u' i  7 ks    2 x ročně
                                                       1,1    technické                                                                     12 ks   v měsíci
                                                              jednotky       · kQntro|a mechanických částí (utažení spc'jů,                 6 ks   červeňci a
                                                                                 kontrola těsnosti skřlně, vofnost běhu                             v měsíci
                                                                                 ventilátoru)
                                                                                                                                                       říjnu
                                                                             · kontrola regulačnkh klapek, měření proudu
                                                                                 motorů                                                            2 x ročně
                                                                                                                                                    v měsíci
                                                                             · výměna filtrů - celkem 33 kusů                                      červenci a
                                                                             · kontrola výměníků (vyčištění, odvzdušněň j)                          v mříjěnsuíci
                                                                             · kontrola zápachových uzávěrek
                                                                             · kontrola (lumkích manžet                                             1 x ročně
                                                                                                                                                    v měsíci
                                                      1.2 Venkovní · kontrota odběr(jvý¢h prQudů
                                                              Ktimatizačnl 0 vyčištění jednotky                                                        říjnu
                                                                jednotky 0 kontrola těsnosti spojů                                                 2 x ročně
                                                                                                                                                    v měsíci
                                                                             · konlrola ventilátoru.                                               červenci a
                                                                                                                                                    v mříjěnsuíci
                                                                             · kontrola pK)voznlch stavů
                                                                                                                                                   2 x ročně
                                                                             · kontrola uzemnění                                                    v měsíci
                                                                                                                                                   červenci a
                                                      1.3 Venkovní . .. . · revize klimatizačních jednotek s náplni                                 v měsíci

                                                              klimaNzačnľ    regulovaných látek o váze nad 2,5 kg                                     řljnu
                                                               jednotky                                                                            1 x ročně
                                                                                                                                                    v měsfci
                                                      1.4     Vnitřní        · vyčištění jedňdky                                            12 ks
                                                              klimatizační   kontrola těsnosti spojů                                        28 ks     řljnu

                                                              jednotky , kontrola ventilátorů

                                                      1.5 Po(rubní a         · kontrola provoznkh stavů
                                                                nástěrmé     · kontrola odvodu kondenzátu
                                                               venli|átory7
                                                                ohřívače     · kontrola odběru proudu
                                                                             0 kontrola uchycení
                                                                             , kontrola celkového stavu

                                                      1.6 Dveřnf clona · kontrola funkčností                                                1 ks

                                                                             · vyčištěnf
                                                                             · kontrola odběru proudu

                                                      2. Předmětem této VZMR je dále odstraněnl závad zjištěných při servisu VZT a odsfranění
                                                           pTlpadných havarijních stavů na VZT (dále jen ,,opravy VZT). Opravy VZT budou provedeny až po
                                                           konzultad s objednatelem a jeho odsouhlaseni, Na schválené opravy bude vystavena samostatná
                                                           objednávka a takó samostatná faktura.
l

lil:

I!
i

                 3. V přfpadě zájmu je možné prověsí v objekfů mfsfnl šetření za účelem zpracovánf cenové nabldky,
                      V případě zájmu o toto místní šetření kontaktujte paní

                 4. Zadavatel požaduje zpracovat nabídkovou cenu tak, aby zahrnovala veškeré VaŠe ,náklady
                      spojené s realizacl předmětu plněni této poptávky včetně DPH a dopravôého. Takto navržená
                      nabídková cena jednoUlvých položek bude nejvýše přípustná pro plněnl této VZMR, Conovou
                      nabídku zpracujte do připraveného formuláře, Nabldka musí být podepsána oprávněnou osobou!

                 5. Doba místo a způscib plnění:

                 5.1.  Místo plnění: Krajské ředitelstvf policie Karlovarského kraje, Závodnl 100/386, Karlovy

                       Vary

                 5,2,  Způsob plnění: dodavatelsky se splněnkn všech podmínek a požadavků uvedených

                       v této výzvě a při dodržení $Quvisejlcich právních předpisů

                 5,3.  Termín piněnl: červenec 2018 a Í'fjen 2018

                 6. Nabídková cena a platební podmínky:

                 6.1.  Zadavatel požaduje zpracovat nabídkovou cenu tak, aby zahrnovala veškeré Vaše

                       náklady spojené s realizací předmětu plnění této poptávky včetnč DPH a dopravného.

                       Takto navržená celková nabídková cena bude nejvýše přípustná pro plněrú této

                       VZMR.

                 6.2.  Uchazeči, který předložl nejnižší ¢enQvQu nabldku při splněni veškerých podmínek

                       stanovených v této výzvě, bude vystavaná pIseinná smlouva. Ve smlouvě bude

                       zohledněno, že v případě havárie nebo poruchy VZT bude zajištěn ze strany

                       zhôlôvitele servis do 24 hodin.

                 6.3.  Plalebni podmínky:

                 a) Úhrada bude prováděna na základá potvrzeného daňového dokladu (dále jen "faktura"), jejfž
                      přfbhou budou protokoly o provedených kontrolách.

                 b) Splatnost faktury se stanovuje na 30 kalendářnkh dnů ode dne jejího vyhotovení.

                      Na faktuře bude uveden odběratel: Česká republika - Krajskó ředitelstvI policie
                      Karlovarského kraje, Závodní 386/100, 360 06 Karlovy Vary, lČ 72051612, DIČ 72051612.

                      Faktuta bude doručena na adresu: Krajské ředltelstvl pd1cíe Karlovarského kraje, Odbor
                      specializovaných činností, Jednoty 1773, 356 01 Sokolov.

                 C) Faktura musí obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu dle § 11 zákona č, 563/1991
                      Sb, q účetnictví.

                 d) 8ude-li faktura obsahovat nesprávn6 náležitosti, nebo bude-li ve faktuře nebo příloze faktury

                      některá náležitost chybět, nebo nebude-li cena odpovídat údajům uvedeným v nabldce
                      uchazeče, bude zadavatel oprávněn fakturu do data splatnosti uchazeči vrátit. Splatnost
                     opravené faktury bude rovněž 30 ka!endářnfch dnů ode dne jejího vystaveni.

                 e) Pro toto poptávkové řízení nebude zadavatelem poskytnuta záloha. Platbu v hotovôstl arii
                      platbu předeín zadavatel nepřlpouštľ.

                 f) Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním příslušné částky z účtu zadavatele ve
                      prospěch účél{ uchazeče.

h" """"' ' """"
KRPK-43840-5/ČJ-2018-1 900VO                                 Počet listů: 1

             Cenová nabídka KRPK-43840/ČJ-2018-1900VO

                      podaná v rámci VZMR na služby:
,,Servis vzduchotechnických a klimatizačních zařízení v objektu

          Krajského ředitelstň policie Karlovarského kraje,
                        Závodní 386/100, Karlovy Vary"

I) Identifikace dodavatele:
   -obchodní jméno dodavatele: KLIMA-ELEKTRON s.r.o.

- sídlo dodavatele: Strahovská 170 Karlovy Vary 36001

- statutární zástupce dodavatele: .

- právní forma organizace:    Společnost s ručením omezeným
lČ: 26392844

                                                                                                                                                              il

                                                                                                                                                              l

                                                                                                                                                              l
                                                                                                                                                              ÉĹ

                                                                                                                                                              l

2) Cenová nabídka:
                                                                                                                                                           1
                                                                                                                                                              , r í'; " i,j7, ,,

                                                                                                                                               ."E' "'ž':j,
                                                                                                                                               }. "1     ' , ':

                                                                                                                                               ':,'Ĺ:.

                                                                                                                                                        J" ' ¶ ''  J

                     Typ zařIzení                                                Počet                      Četnost     Cena      Cena         Celkem     Cena
                                                                                 kusů                       servisu                              D21P%H
- seznam sem.sní.ch ú. konu. prova. deW ny. ch                                                                          zabekzs  ceblkeezm               cselDkPeHm
        v rámci preventivního servisu                                                                                   DPH        DPH                     21%

VZT jednotka                                                                     7 ks                          2,       2 600,-  36 400 7 644,- 44 044
· kontrola mechanických částí (utažení spojů,                                    12 k'                        ročně
                                                                                 6 ks                       v červenci
     kontrola těsnosti skříně, volnost běhu                                                                 a v říjnu
     ventilátoru)
     kontrola regulačních klapek, měřeni proudu                                                                         420,-    10 080 2 116,8 12196,
     motorů                                                                                                                                                    8
     výměna filtrů                                                                                            ,o2Č:ě
© kontrola výměníků (vyčištění, odvzdušnění)
· kontrola zápachových uzávěrek                                                                             v červenci
                                                                                                            a v říjnu
9 kontrola tlumicích manžet
                                                                                                                        600,-    3 600         756,-     4 356,-
Venkovní klimatizační jednotky
     kontrola odběrových proudů                                                                             r:č:ě
                                                                                                            v říjnu
© vyčištění jednotky
     kontrola těsnosti spojů
     kontrola ventilátorů

© kontrola provozních stavů
     kontrola uzemněni

Venkovní klimatizační jednotky
      revize klimatizačních jednotek s náplní
      regulovaných látek o váze nad 2,5 kg

Vnitřní klimatizační jednotky                                                    12 ks                      2x          210      5 040,- 1 058,4 6 098,4
· vyčištěni jednotky
                                                                                                            ročně
     kontrola těsnosti spojů
     kontrola ventilátorů                                                                                   v červenci
     kontrola provozních stavů
0 kontrola odvodu kondenzátu                                                                                a v říjnu

Potrubní a nástěnné ventilátory, ohřívače                                        28 ks                         2x            30 l 680 352,8 2 032,8
     kontrola odběru proudu                                                                                 ročně v

0 kontrola uchycení                                                                                         červenci
     kontrola celkového stavu                                                                               a v říjnu

Dveřnícfona                                                                      1 ks                       1x          600 600,-              126,-     726,-
     kontrola funkčnosti
                                                                                                            ročně
0 vyčištěni
                                                                                                            v říjnu
     kontrola odběru proudu

Celková cena za servis v měsíci červenci včetně DPH a dopravného: 32 186,-KČ
Celková cena za servis v měsíci říjnu včetně DPH a dopravného: 37 268,-KČ

12.05.2018                                                                                           ' T·í
        datum
                             -:,'. -.'"Tázítkô ii¢häzečé' "'""' "-
                                                      ,-· .:·i.'. ,:' :. 'l l:|      (.:Z

                                ·"., ;1 '.' t! '

                              ·. ,., ". ' ' '.., :,                  ľ" .|C,( C.':É  'íl' \-"
                                                                        -.': \ ',,L            Ě:'
                             $'"1 :\""."' .". ':- :/
                                                           l'" ·--  · ""

                                                      ,.'.;.:;

                                                                                                                                            l                         2