Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6127723: LFP - Kupní smlouva na virtuální pitevní stůl v rámci VZ "ZSP na LFP -

Příloha RS_Kupni_smlouva_2018-07-12_otevrena.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA č. ..........................

                                              (dále jen „smlouva“)
   uzavřená ve smyslu § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění

                                                (dále jen „ObčZ“)

                                             I.

                                  Smluvní strany

1.1 Kupující:

   Název subjektu:  Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni

   Sídlo:           Husova 654/3, 301 00 Plzeň

   Zastoupený:      prof. MUDr. Jindřichem Fínkem, Ph.D., děkanem Lékařské fakulty v Plzni,
                    na základě plné moci ze dne 1. 2. 2018

   IČ:              00216208

   DIČ:             CZ00216208

   Bankovní spojení: Komerční banka a. s.

   Číslo účtu:      61633311/0100

   Datová schránka: piyj9b4

   (dále jen „kupující“) na straně jedné

a

1.2 Prodávající:

   Název subjektu:  CHEIRÓN a.s.

   Sídlo:           Ulrychova 2260/13, 162 00 Praha 6 - Břevnov

   Zastoupený:      Ing. Jindřichem Petříkem, MBA, předsedou představenstva

   IČ:              27094987

   DIČ:             CZ27094987

   Bankovní spojení: ČSOB a.s.

   Číslo účtu:      279233863/0300

   Datová schránka: yv9dd2k

   Zapsaný v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 8964

   (dále jen „prodávající“) na straně druhé

   (společně dále jen „smluvní strany“)

uzavírají na základě výsledku veřejné zakázky s názvem „ZSP na LFP - virtuální pitevní stůl“ zadávané
jako veřejná zakázka malého rozsahu mimo režim zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
zakázek, v platném znění (dále jen „ZZVZ“), smlouvu následujícího znění:

                                             1
                                                        II.
                                              Předmět smlouvy
2.1 Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu nový a plně funkční virtuální pitevní stůl, konkrétně,
       Multifunkční výukový stůl Anatomage (standard) - výukový stůl Anatomage, digitální knihovna,
       SW InVivo 3D a Medical Design Studio - v počtu 1 ks, včetně všech příslušných dokladů,
       zejména záručních listů, návodů v českém jazyce, výchozích revizí apod. (dále jen „zboží“),
       a s tím spojené služby, a to v rozsahu a za podmínek stanovených touto smlouvou, a převést na
       kupujícího neomezené vlastnické právo k tomuto zboží. Součástí závazku prodávajícího
       doprava zboží do místa plnění dle čl. III. této smlouvy, jeho instalace, zprovoznění, funkční
       zkouška a zaškolení obsluhy, a dále provádění záručních oprav zboží.
       Součástí dodávky budou i příslušné časově neomezené akademické licence v poslední verzi
       vydané výrobcem k datu dodání s bezplatnou aktualizací na všechny nové verze po dobu
       minimálně 5 let.
       Seznam zboží je uveden v položkovém rozpočtu, který je přílohou č. 1 této smlouvy.
2.2 Kupující se zavazuje zboží řádně a včas dodané prodávajícím převzít a zaplatit za něj sjednanou
       kupní cenu způsobem a v termínu sjednaném touto smlouvou.
2.3 V případě porušení povinnosti dle odst. 2.1 tohoto článku, věta první in fine, převést na
       kupujícího neomezené vlastnické právo ke zboží, je prodávající povinen zaplatit kupujícímu
       smluvní pokutu ve výši 50 % z kupní ceny bez DPH zboží, u kterého nebylo vlastnické právo
       převedeno, a současně smluvní pokutu ve výši 0,5 % z kupní ceny bez DPH zboží, u kterého
       nebylo vlastnické právo převedeno, za každý den trvání prodlení se splněním této povinnosti.

                                                       III.
                                            Doba a místo plnění
3.1 Prodávající se zavazuje, že zboží dodá (včetně instalace a uvedení do provozu se zaškolením
       obsluhy) kupujícímu do 60 kalendářních dnů ode dne účinnosti této smlouvy, nebo do
       31. 8. 2018, a to podle toho, který termín nastane dříve. V případě prodlení s termínem dodání
       zboží dle tohoto článku smlouvy se prodávající zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve
       výši 0,5 % z kupní ceny bez DPH zboží, které nebylo řádně dodáno, za každý i započatý den
       prodlení. Celková výše smluvní pokuty není omezena.
3.2 O předání a převzetí zboží bude sepsán protokol (případně bude předání a převzetí stvrzeno
       jiným prokazatelným způsobem) podepsaný oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Zboží
       se považuje za převzaté a předané okamžikem podpisu protokolu ve smyslu věty předchozí.
3.3 Místem plnění je Ústav anatomie Lékařské fakulty v Plzni na adrese Karlovarská 585/48, Plzeň.
       Konkrétní místo dodání zboží bude dojednáno před realizací dodávky s osobou oprávněnou
       k jednání za kupujícího ve věcech technických uvedenou v čl. 5.10 této smlouvy.
3.4 Kupující není povinen převzít zboží s právními nebo faktickými vadami, a dále pokud nebude
       zboží dodáno v dohodnutém množství.

                                                             2
                                                       IV.
                                        Cena a platební podmínky
4.1 Kupní cena za zboží je stanovena na základě cenové nabídky prodávajícího ze dne 5. 6. 2018
       kalkulované v rámci veřejné zakázky na předmět plnění dle této smlouvy.
4.2 Kupní cena za zboží dle čl. II odst. 2.1 této smlouvy činí částku ve výši 1 899 900,00 Kč bez DPH,
       398 979,00 Kč DPH, včetně DPH 2 298 879,00 Kč.
4.3 Součástí kupní ceny jsou veškeré náklady spojené s plněním předmětu této smlouvy, včetně
       dopravy do místa plnění.
4.4 Kupní cenu je možné překročit pouze v souvislosti se změnou daňových předpisů upravujících
       výši DPH, přičemž v takovém případě bude k neměnné kupní ceně bez DPH připočtena DPH ve
       výši stanovené platným a účinným zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,
       v platném znění.
4.5 Kupní cena bude kupujícím uhrazena v korunách českých (CZK) na základě účetního
       a daňového dokladu - faktury - doručeného kupujícímu do 20 kalendářních dnů ode dne
       převzetí zboží kupujícím.
4.6 Přílohou faktury musí být kopie příslušného protokolu o předání a převzetí předmětu plnění
       podepsaného osobami oprávněnými jednat za smluvní strany, případně jiného dokladu
       v souladu s čl. III. odst. 3.2 této smlouvy.
4.7 Účetní a daňový doklad - faktura, musí obsahovat všechny náležitosti řádného účetního
       a daňového dokladu ve smyslu příslušných právních předpisů, zejména zákona č. 563/1991 Sb.,
       o účetnictví, v platném znění, a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném
       znění. V případě, že faktura bude obsahovat věcné či formální nesprávnosti, popřípadě nebude
       obsahovat všechny zákonné náležitosti nebo přílohu dle předchozího odstavce, je kupující
       oprávněn ji vrátit ve lhůtě splatnosti zpět prodávajícímu k doplnění, aniž se tak dostane do
       prodlení se splatností. Lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě
       doplněného či opraveného dokladu kupujícímu.
       Faktura bude obsahovat také označení „ZSP na LFP - virtuální pitevní stůl“, a projekt „Podpora
       rozvoje studijního prostředí na Univerzitě Karlově - MRR“ - registrační číslo projektu
       CZ.02.2.67/0.0/0.0/17_044/0008561.
4.8 Splatnost faktury se sjednává na 30 dnů ode dne jejího prokazatelného doručení kupujícímu,
       v souladu s čl. IV. odst. 4.5 této smlouvy.
4.9 Kupující neposkytuje prodávajícímu zálohy na kupní cenu.
4.10 V případě prodlení kupujícího s úhradou splatné faktury obsahující náležitosti dle odst. 4.7
       tohoto článku je prodávající oprávněn uplatnit vůči kupujícímu pouze smluvní úrok z prodlení
       ve výši 0,5 % z dlužné částky za každý i jen započatý den prodlení s úhradou kupní ceny.
4.11 Smluvní strany se výslovně dohodly, že kupující je oprávněn započíst své i nesplatné
       pohledávky vzniklé na základě této smlouvy proti pohledávce prodávajícího na zaplacení kupní
       ceny rovněž bez ohledu na její splatnost.

                                                             3
                                 V.

                     Práva a povinnosti stran

5.1 Prodávající je povinen dodat kupujícímu nové, nepoužité zboží v dohodnutém množství, jakosti
       a provedení, přičemž veškeré zboží dodávané prodávajícím kupujícímu z titulu této smlouvy
       musí splňovat kvalitativní požadavky dle této smlouvy. V případě porušení povinnosti dle věty
       první tohoto odstavce se prodávající zavazuje uhradit smluvní pokutu ve výši 0,5 % z kupní
       ceny bez DPH zboží, u kterého nebyl splněn požadavek dle věty první tohoto odstavce,
       za každý i jen započatý den prodlení.

5.2 Prodávající je povinen dodat zboží bez vad kupujícímu v souladu s podmínkami této smlouvy,
       přičemž za řádné dodání zboží se považuje jeho převzetí kupujícím v souladu s čl. III. odst. 3.2
       této smlouvy. Předání a převzetí je možno stvrdit podpisy oprávněných zástupců obou stran
       nejdříve v okamžiku, kdy bude beze zbytku realizována dodávka zboží prodávajícím včetně
       dodání na místo dle čl. III. odst. 3.3 této smlouvy.

5.3 Prodávající je povinen spolu se zbožím dodat kupujícímu kompletní technickou a další
       dokumentaci v českém jazyce nezbytnou k užívání zboží.

5.4 Kupující nabývá vlastnického práva ke zboží dnem řádného předání a převzetí zboží v souladu
       s čl. III. odst. 3.2 této smlouvy. Stejným okamžikem přechází na kupujícího také nebezpečí
       škody na věci.

5.5 Prodávající je povinen neprodleně vyrozumět kupujícího o případném ohrožení doby plnění
       a o všech skutečnostech, které mohou řádné a včasné plnění předmětu smlouvy znemožnit,
       a to nejpozději do 24 hodin od okamžiku, kdy se prodávající o takové skutečnosti dozví.

5.6 Prodávající není oprávněn postoupit jakákoliv práva anebo povinnosti z této smlouvy na třetí
       osoby bez předchozího písemného souhlasu kupujícího.

5.7 Smluvní strany sjednávají, že prodávající není oprávněn jakékoliv jeho pohledávky vůči
       kupujícímu, které vzniknou na základě této smlouvy, započítat vůči pohledávkám kupujícího
       vůči prodávajícímu jednostranným právním úkonem.

5.8 Prodávající odpovídá kupujícímu za škodu způsobenou porušením povinností podle této
       smlouvy nebo povinnosti stanovené obecně závazným právním předpisem.

5.9 Smluvní strany se dohodly a prodávající určil, že osobou oprávněnou k jednání za prodávajícího
       v technických věcech, které se týkají této smlouvy a její realizace, je:

Jméno:  Zdeněk Fořt

email:  zfort@cheiron.eu              telefon: 602 642 294

5.10 Smluvní strany se dohodly a kupující určil, že osobou oprávněnou k jednání za kupujícího
       v technických věcech, které se týkají této smlouvy a její realizace, je:

Jméno:  doc. RNDr. Pavel Fiala, CSc.

email:  Pavel.Fiala@lfp.cuni.cz       telefon: 377 593 301

5.11 Veškerá korespondence, pokyny, oznámení, žádosti, záznamy a jiné dokumenty vzniklé na
       základě této smlouvy mezi smluvními stranami nebo v souvislosti s ní budou vyhotoveny
       v písemné formě v českém jazyce a doručují se buď osobně, doporučenou poštou nebo
       prostřednictvím datové schránky na doručovací adresy uvedené v čl. I. této smlouvy. Smluvní

                                 4
       strany se v případě doručování zásilek formou doporučených dopisů dohodly tak, že zásilka je
       považována za doručenou 3. pracovní den bezprostředně následující po dni jejího odeslání
       prostřednictvím držitele poštovní licence na adresu příslušné smluvní strany dle této smlouvy,
       a to i v případě, kdy ji adresát odmítne převzít nebo si ji nevyzvedne; byla-li zásilka odeslána na
       adresu v jiném státu, pak 15. pracovní den po jejím odeslání.
5.12 Prodávající bere na vědomí, že podle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
       ve veřejné správě, v platném znění, je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční
       kontroly.

                                                       VI.
                                               Záruka na zboží
6.1 Prodávající poskytuje záruku za jakost zboží po dobu 24 měsíců. Záruční lhůta počíná běžet
       dnem převzetí zboží kupujícím dle čl. III. odst. 3.2 této smlouvy.
6.2 V záruční době je kupující povinen podat prodávajícímu oznámení o vadách zboží bez
       zbytečného odkladu poté, co tyto vady zjistí, nejpozději však do 30 kalendářních dní.
       Prodávající se zavazuje uspokojit nároky kupujícího z vad bezplatně a bezodkladně poté, co
       obdrží oznámení kupujícího o vadách zboží, nejpozději však ve lhůtě dle odst. 6.5 tohoto
       článku, přičemž je povinen postupovat v souladu s nároky kupujícího z vad zboží uplatněnými
       v předmětném oznámení.
6.3 V záruční lhůtě je prodávající povinen bezplatně odstraňovat reklamované vady, popřípadě
       uspokojit jiný nárok kupujícího z vadného plnění, a to tak, že je prodávající povinen nastoupit
       k uspokojení nároků kupujícího z vad zboží ve lhůtě stanovené kupujícím v oznámení o vadách
       zboží; pokud není lhůta nástupu k uspokojení vad zboží v oznámení kupujícího o vadách zboží
       výslovně uvedena, platí, že prodávající je povinen nastoupit k uspokojení vad zboží nejpozději
       do 48 hodin od nahlášení vad zboží kupujícím prodávajícímu, pokud se smluvní strany
       nedohodnou písemně jinak.
6.4 V případě prodlení prodávajícího s nástupem k odstranění vad nahlášených kupujícím dle odst.
       6.3 tohoto článku, je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,5 %
       z kupní ceny bez DPH zboží, u kterého je prodávající v prodlení s nástupem k odstranění vad,
       za každý i jen započatý den prodlení s nástupem k odstranění vad a za každou jednotlivou
       vadu. Celková výše smluvní pokuty není omezena.
6.5 Prodávající je povinen odstranit oznámené vady na vlastní náklady (včetně všech souvisejících
       činností) neprodleně po jejich oznámení ze strany kupujícího, nejpozději však do pěti
       pracovních dnů ode dne oznámení jednotlivé vady. V případě, že odstranění vady vzhledem
       k jejímu rozsahu nebo technické složitosti není možné objektivně provést ve lhůtě dle věty
       předchozí, je prodávající v této lhůtě povinen tuto skutečnost písemně sdělit kupujícímu
       s řádným odůvodněním a návrhem konkrétní lhůty, v níž se zaváže vadu odstranit. Tato lhůta
       nesmí však být delší než 15 pracovních dnů ode dne oznámení vady kupujícím, nedohodnou-li
       se smluvní strany písemně jinak.

                                                             5
6.6 V případě prodlení s odstraněním jednotlivé vady je prodávající povinen zaplatit kupujícímu
       smluvní pokutu ve výši 0,5 % z kupní ceny bez DPH zboží, u kterého došlo k tomuto prodlení,
       za každý i započatý den prodlení s odstraněním jednotlivé vady.

6.7 Kupující je oprávněn uplatnit nároky z vad zboží nejpozději poslední den záruční doby, přičemž
       za řádně uplatněné se považují i nároky z vad zboží uplatněné kupujícím ve formě
       doporučeného dopisu odeslaného prodávajícímu poslední den záruční doby.

6.8 Záruka se nevztahuje na závady prokazatelně způsobené neodbornou manipulací nebo
       mechanickým poškozením přístroje kupujícím.

6.9 Prodávající se zavazuje pro účely odstraňování reklamovaných vad zajistit servis zboží v místě,
       kde se předmět koupě nachází, a to na vlastní náklady a na vlastní odpovědnost, minimálně po
       dobu trvání záruční doby.

                                                       VII.
                                       Platnost a účinnost smlouvy
7.1 Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.
       V případě, že cena za poskytnutí předmětu plnění je vyšší než 50 000,00 Kč bez DPH, nastává
       účinnost této smlouvy až jejím uveřejněním v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb.,
       přičemž prodávající s tímto uveřejněním výslovně souhlasí.
       Zaslání smlouvy do registru smluv zajistí kupující neprodleně po podpisu smlouvy. Kupující se
       současně zavazuje informovat druhou smluvní stranu o provedení registrace tak, že zašle
       druhé smluvní straně kopii potvrzení správce registru smluv o uveřejnění smlouvy bez
       zbytečného odkladu poté, kdy sám potvrzení obdrží, popřípadě již v průvodním formuláři
       vyplní příslušnou kolonku s ID datové schránky druhé smluvní strany; v takovém případě
       potvrzení od správce registru smluv o provedení registrace smlouvy obdrží obě smluvní strany
       zároveň.
7.2 Odstoupit od smlouvy lze pouze z důvodů stanovených v této smlouvě nebo ObčZ.
7.3 Od této smlouvy může smluvní strana dotčená porušením povinnosti jednostranně odstoupit
       pro podstatné porušení této smlouvy druhou smluvní stranou, přičemž za podstatné porušení
       této smlouvy se považuje:
       a) je-li kupující v prodlení se zaplacením kupní ceny podle této smlouvy po dobu delší než 60
           dní po dni splatnosti příslušné faktury, ačkoliv byl na své prodlení písemně upozorněn
           a přes toto písemné upozornění kupující nápravu neprovedl ve lhůtě do 30 dnů od doručení
           písemného upozornění;
       b) jestliže prodávající nedodá byť i jen část zboží řádně a v dohodnutém termínu, kvalitě či
           množství;
       c) jestliže prodávající dodá zboží, které nebude mít vlastnosti deklarované prodávajícím v této
           smlouvě, respektive v nabídce podané do veřejné zakázky, na jehož základě byla tato
           smlouva uzavřena;
       d) jestliže je prodávající v prodlení s nástupem k odstranění vady či uspokojení jiných nároků
           kupujícího z vad zboží ve smyslu čl. VI. odst. 6.3 či 6.5 této smlouvy;

                                                             6
       e) jestliže prodávající dodá zboží, které je zatíženo právy třetích osob;
       f) jestliže bylo proti prodávajícímu zahájeno insolvenční řízení dle zákona č. 182/2006 Sb.,

           o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), v platném znění.
7.4 Odstoupením od této smlouvy zanikají všechny závazky smluvních stran z této smlouvy.

       V případě odstoupení od smlouvy nezanikají nároky smluvních stran na náhradu škody
       a zaplacení smluvních pokut sjednaných pro případ porušení smluvních povinností vzniklé před
       skončením účinnosti této smlouvy a ty závazky smluvních stran, které podle smlouvy nebo
       vzhledem ke své povaze mají trvat i nadále nebo u kterých tak stanoví ObčZ.

                                                      VIII.
                                          Rozvazovací podmínka
8.1 Prodávající prohlašuje, že si je vědom skutečnosti, že kupující bude hradit kupní cenu dle čl. IV
       odst. 4.2 této smlouvy z prostředků státního rozpočtu a Evropské unie na základě rozhodnutí
       MŠMT o poskytnutí dotace. V případě, kdy dotace MŠMT nebude poskytnuta do 30. 6. 2018,
       zanikají právní účinky této smlouvy dle ust. § 548 a násl. ObčZ a tato smlouva se tak od počátku
       zruší. Ke zrušení smlouvy z tohoto důvodu pak dojde jednostranným písemným oznámením
       kupujícího prodávajícímu na adresu jeho sídla, že dotace od MŠMT nebyla udělena a že se tato
       smlouva považuje za zrušenou bez dalšího, a to dnem doručení tohoto písemného oznámení.
       Pokud dojde mezi smluvními stranami v době platnosti a účinnosti smlouvy k nějakému
       vzájemnému plnění, jsou smluvní strany povinny si tato plnění bezodkladně vrátit. V případě,
       že výše uvedená dotace od MŠMT bude kupujícímu poskytnuta do 30. 6. 2018, oznámí kupující
       tuto skutečnost prodávajícímu bezodkladně, smlouva zůstane v platnosti a účinnosti a smluvní
       strany začnou uskutečňovat svá další vzájemná plnění dle smlouvy.

                                                       IX.
                                           Závěrečná ustanovení
9.1 Uhrazením smluvních pokut dle této smlouvy není dotčen nárok na náhradu škody, a to ani na
       náhradu škody ve výši převyšující smluvní pokutu. Pro případ, že by byla smluvní pokuta
       soudem snížena, dohodly se zároveň smluvní strany, že zůstává zachováno právo na náhradu
       škody ve výši, v jaké škoda převyšuje částku určenou soudem jako přiměřenou, přičemž
       smluvní pokuty dle této smlouvy lze požadovat kumulativně, a to bez omezení.
9.2 Vztahy mezi smluvními stranami se řídí českým právním řádem. Ve věcech smlouvou výslovně
       neupravených se právní vztahy z ní vznikající a vyplývající řídí příslušnými ustanoveními ObčZ
       a ostatními obecně závaznými právními. Rozhodčí řízení je vyloučeno.
9.3 Veškeré změny či doplnění smlouvy lze učinit pouze na základě písemné dohody smluvních
       stran v souladu se ZZVZ. Takové dohody musí mít podobu datovaných, číslovaných a oběma
       smluvními stranami podepsaných dodatků smlouvy.
9.4 Nastanou-li u některé ze smluvních stran skutečnosti bránící řádnému plnění této smlouvy, je
       povinna to bez zbytečného odkladu písemně oznámit druhé smluvní straně a vyvolat jednání.

                                                             7
9.5 Vztahuje-li se důvod neplatnosti jen na některé ustanovení smlouvy, je neplatným pouze toto
       ustanovení, pokud z jeho povahy, obsahu anebo z okolností, za nichž bylo sjednáno, nevyplývá,
       že jej nelze oddělit od ostatního obsahu smlouvy.

9.6 Prodávající bez jakýchkoliv výhrad souhlasí se zveřejněním svých identifikačních údajů a dalších
       údajů uvedených v této smlouvě, včetně nabídkové ceny za předmět plnění.

9.7 Smluvní pokuty sjednané dle této smlouvy jsou splatné ve lhůtě 5 dnů ode dne doručení výzvy
       k jejich úhradě, přičemž na doručení výzvy k úhradě smluvní pokuty se vztahuje smluvní
       ujednání o doručování písemností dle č. 5.11 této smlouvy.

9.8 Pro určení ceny jednotlivých věcí představujících zboží dle této smlouvy se pro účely této
       smlouvy použije cena zboží uvedená u jednotlivých položek položkového rozpočtu, který je
       přílohou č. 1 této smlouvy.

9.9 Smlouva se vyhotovuje ve 3 (třech) stejnopisech, z nichž každý má platnost originálu. Kupující
       obdrží 2 (dva) stejnopisy a prodávající 1 (jeden) stejnopis.

Přílohy: 1. položkový rozpočet

V Plzni dne ……………………………………            V Praze dne ……………………………………
Za kupujícího:                        Za prodávajícího:

…………………………………………………………                …………………………………………………………
prof. MUDr. Jindřich Fínek, Ph.D.     Ing. Jindřich Petřík, MBA
děkan Lékařské fakulty v Plzni        předseda představenstva CHEIRÓN a.s.

                                   8
Příloha č. 1 - Položkový rozpočet

 Číslo                             Položka + popis  Počet kusů  Jednotková Celková cena bez
položky                                                   1     cena bez DPH
                                                                     v Kč     DPH v Kč

1        Virtuální pitevní stůl                                 1 899 900,00 1 899 900,00

                                                                Celkem        1 899 900,00