Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6146719: Přívěsný vozík

Příloha 00842893-anonym-18746-1531725571.rtf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

Uzavřená mezi: 

Přívěsy Jeseníky 
Heřmanovice 154
793 74 Heřmanovice
IČ: 87565595

DIČ: CZ8906135315
Bankovní spojení: 4486790329/0800
zastoupen/a: Ing. Tomášem Kotasem
(dále jen ,,prodávající“)

a 

Střední průmyslová škola Hranice
Hranice I – Město, Studentská 1384
IČ: 00842893

DIČ: CZ00842893
zastoupena panem Ing. Ivanem Doleželem, ředitelem školy
(dále jen ,,kupující“)
 

(společně také dále jen ,,smluvní strany“)

uzavřeli spolu níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto kupní smlouvu. 



I. 
Předmět smlouvy
(1) Předmětem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran souvisejících s prodejem přívěsného vozíku dle cenové nabídky ze dne 18/04/2018. Prodávající se zavazuje dodat a převést vlastnické právo k přívěsnému vozíku a kupující se zavazuje přívěsný vozík převzít a zaplatit za ně sjednanou kupní cenu, to vše za podmínek této smlouvy. 

(2) Prodávající prohlašuje, že přívěsný vozík splňuje podmínky stanovené zákonem č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel a pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů a vyhláškou Ministerstva dopravy ČR č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. 

(3) Prodávající dále potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou zakázky, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci této smlouvy a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou k provedení této smlouvy nezbytné. 



II.
Cena předmětu kupní smlouvy
Kupní cena za předmět smlouvy byla stanovena dohodou ve výši 77.371,- Kč bez DPH (slovy: sedmdesátsedmtisíctřistasedmdesátjednakorunačeská bez DPH), DPH 21% činí 16.247,91 Kč. Celková cena činí 93.618,91 Kč s DPH.





 III.
Platební podmínky
Na základě dohody mezi prodávajícím a kupujícím bude cena uhrazena na základě vystavené faktury. Platba se uskuteční mezibankovním převodem mezi peněžními ústavy smluvních stran na účet prodávajícího, který je uveden v záhlaví této smlouvy na základě vystavené faktury s vyúčtováním ve dvou vyhotoveních se splatností 30 kalendářních dnů. Za den zaplacení se považuje den, kdy finanční částka odešla z účtu kupujícího. Při prodlení s platbou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu zákonný úrok z prodlení. Na faktuře musí být mj. uvedeno registrační číslo projektu CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_050/0002667.

 

IV. 
Smluvní pokuty 
Smluvní strany se zavazují z titulu neplnění níže uvedených závazků z této smlouvy zaplatit oprávněné straně tyto pokuty: 

1.	V případě nedodržení termínu předání předmětu smlouvy ze strany prodávajícího, je prodávající povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% z celkové kupní ceny za každý kalendářní den prodlení.


2.	V případě nedodržení termínu platby ze strany kupujícího, je kupující povinen zaplatit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% ze stanovené platby za každý kalendářní den prodlení.

  
3.	Započtení smluvní pokuty oproti částkám, které druhá strana oprávněně požaduje za splnění závazku z této smlouvy, je přípustné. 



V.
Předávací podmínky

  Doba plnění: do 21. 9. 2018. Místem plnění je sídlo kupujícího. 



VI.
Dodací podmínky
Předání a převzetí předmětu kupní smlouvy bude provedeno v sídle kupujícího nejpozději do 21. 9. 2018, dle nabídky 10 – 12 kalendářních týdnů ode dne schválení, tj. 28. 6. 2018.


	Prodávající se zavazuje řádně připravit zboží k předání včetně příslušenství, technické dokumentace a technického průkazu. 


	O předání a převzetí zboží bude pořízen předávací protokol, ve kterém bude uvedeno: identifikační číslo přívěsného vozíku, technický průkaz a příslušné další doklady. Zápis o předání a převzetí potvrdí zástupci obou smluvních stran.




VII.
Další ujednání
1.	Poplatky spojené s přihlášením předmětu smlouvy jdou na vrub kupujícího. 

2.	Záruční doba je 24 měsíců od předání předmětu kupní smlouvy. 





 VIII.
Závěrečná ujednání


1.	Prodávající je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu včetně účetních dokladů minimálně do konce roku 2028. Pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší, musí ji kupující použít.


2.	Prodávající je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CCR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost.


3.	Smluvní strany se dohodly, že kupující zašle tuto smlouvu správci registru smluv k uveřejnění prostřednictvím registru smluv.


4.	Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích s platností originálu, každý z účastníků obdrží jedno vyhotovení. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami. 


5.	Účastníci této smlouvy prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podepsáním řádně přečetli, odpovídá jejich pravé a svobodné vůli, nebyla uzavřena v tísni ani za jednostranně nevýhodných podmínek, což stvrzují svými vlastnoručními podpisy.





V Heřmanicích dne 28. 6. 2018       			V Hranicích dne 28. 6. 2018





……………………………….				……………………….………….
	Ing. Tomáš Kotas    					Ing. Ivan Doležel, ředitel školy
   prodávající					      	             kupující