Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUPNÍ SMLOUVA Uzavřená mezi: Přívěsy Jeseníky Heřmanovice 154 793 74 Heřmanovice IČ: 87565595 DIČ: CZ8906135315 Bankovní spojení: 4486790329/0800 zastoupen/a: Ing. Tomášem Kotasem (dále jen ,,prodávající“) a Střední průmyslová škola Hranice Hranice I – Město, Studentská 1384 IČ: 00842893 DIČ: CZ00842893 zastoupena panem Ing. Ivanem Doleželem, ředitelem školy (dále jen ,,kupující“) (společně také dále jen ,,smluvní strany“) uzavřeli spolu níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto kupní smlouvu. I. Předmět smlouvy (1) Předmětem této smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran souvisejících s prodejem přívěsného vozíku dle cenové nabídky ze dne 18/04/2018. Prodávající se zavazuje dodat a převést vlastnické právo k přívěsnému vozíku a kupující se zavazuje přívěsný vozík převzít a zaplatit za ně sjednanou kupní cenu, to vše za podmínek této smlouvy. (2) Prodávající prohlašuje, že přívěsný vozík splňuje podmínky stanovené zákonem č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel a pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů a vyhláškou Ministerstva dopravy ČR č. 341/2002 Sb., o schvalování technické způsobilosti a o technických podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích. (3) Prodávající dále potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou zakázky, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci této smlouvy a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou k provedení této smlouvy nezbytné. II. Cena předmětu kupní smlouvy Kupní cena za předmět smlouvy byla stanovena dohodou ve výši 77.371,- Kč bez DPH (slovy: sedmdesátsedmtisíctřistasedmdesátjednakorunačeská bez DPH), DPH 21% činí 16.247,91 Kč. Celková cena činí 93.618,91 Kč s DPH. III. Platební podmínky Na základě dohody mezi prodávajícím a kupujícím bude cena uhrazena na základě vystavené faktury. Platba se uskuteční mezibankovním převodem mezi peněžními ústavy smluvních stran na účet prodávajícího, který je uveden v záhlaví této smlouvy na základě vystavené faktury s vyúčtováním ve dvou vyhotoveních se splatností 30 kalendářních dnů. Za den zaplacení se považuje den, kdy finanční částka odešla z účtu kupujícího. Při prodlení s platbou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu zákonný úrok z prodlení. Na faktuře musí být mj. uvedeno registrační číslo projektu CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_050/0002667. IV. Smluvní pokuty Smluvní strany se zavazují z titulu neplnění níže uvedených závazků z této smlouvy zaplatit oprávněné straně tyto pokuty: 1. V případě nedodržení termínu předání předmětu smlouvy ze strany prodávajícího, je prodávající povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% z celkové kupní ceny za každý kalendářní den prodlení. 2. V případě nedodržení termínu platby ze strany kupujícího, je kupující povinen zaplatit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,01% ze stanovené platby za každý kalendářní den prodlení. 3. Započtení smluvní pokuty oproti částkám, které druhá strana oprávněně požaduje za splnění závazku z této smlouvy, je přípustné. V. Předávací podmínky Doba plnění: do 21. 9. 2018. Místem plnění je sídlo kupujícího. VI. Dodací podmínky Předání a převzetí předmětu kupní smlouvy bude provedeno v sídle kupujícího nejpozději do 21. 9. 2018, dle nabídky 10 – 12 kalendářních týdnů ode dne schválení, tj. 28. 6. 2018. Prodávající se zavazuje řádně připravit zboží k předání včetně příslušenství, technické dokumentace a technického průkazu. O předání a převzetí zboží bude pořízen předávací protokol, ve kterém bude uvedeno: identifikační číslo přívěsného vozíku, technický průkaz a příslušné další doklady. Zápis o předání a převzetí potvrdí zástupci obou smluvních stran. VII. Další ujednání 1. Poplatky spojené s přihlášením předmětu smlouvy jdou na vrub kupujícího. 2. Záruční doba je 24 měsíců od předání předmětu kupní smlouvy. VIII. Závěrečná ujednání 1. Prodávající je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu včetně účetních dokladů minimálně do konce roku 2028. Pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší, musí ji kupující použít. 2. Prodávající je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CCR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. 3. Smluvní strany se dohodly, že kupující zašle tuto smlouvu správci registru smluv k uveřejnění prostřednictvím registru smluv. 4. Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích s platností originálu, každý z účastníků obdrží jedno vyhotovení. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami. 5. Účastníci této smlouvy prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podepsáním řádně přečetli, odpovídá jejich pravé a svobodné vůli, nebyla uzavřena v tísni ani za jednostranně nevýhodných podmínek, což stvrzují svými vlastnoručními podpisy. V Heřmanicích dne 28. 6. 2018 V Hranicích dne 28. 6. 2018 ………………………………. ……………………….…………. Ing. Tomáš Kotas Ing. Ivan Doležel, ředitel školy prodávající kupující