Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6164783: Poskytnutí dotace - Fond Vysočiny, Infrastruktura ICT 2018,

Příloha KUJIP01DK2SO.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kraj Vysočina                                   118877

                             KRAJSKÝ ÚŘAD KRAJE Vysočina

Název dokumentu:                     Smlouva o poskytnutí dotace - Fond Vysočiny
Oprávněn/pověřen k podpisu:
Schváleno:                           Mgr. Pavel Pacal
Dokument uložen u:
Počet vyhotovení:                    ZK          Datum:        19.6.2018      Č.usnesení: 0467/04/2018/ZK
Adresát:
Smluvní částka: 1)                   OddPKŽÚ
Odpovědný odbor: 2)
Podpis zajistit do:                  2

                                     Obec Hodov

                                     250000.00

                                     odbor informatiky

                                     13.7.2018

                                         Pracoviště/pracovník          Datum            Podpis

Zpracoval:                               Ol/D. Šťastná                 29.6.2018

Projednáno s:

Právní kontrola:                         Ol/K. Jiráková                              ,

Předkládá:                               Ol/P. Pavlinec
                                         Ol/P. Pavlinec
Potvrzení příjmu smlouvy do                                                          ✓
předběžné evidence 3)                    Ol/P. Pavlinec                                           ______________

Zodpovídá:        Příkazce operace:

                  Správce rozpočtu: OE/R. Tesařová                     -3, Q7, 2018          T.....

Poznámka:                                                                                    /

Subjekt (IČO: 00376850), se kterým je uzavírána smlouva NEBYL NALEZEN v databázi nespolehlivých plátců

MFČR; (ověření provedl: stastna, datum ověření: 29.06.2018 12:38:42):

Poskytnutí dotace - Fond Vysočiny, Infrastruktura ICT 2018, FV02439.0023, projekt "OS Hodov, 1. etapa"

Rozpočtová skladba:
Částka s DPH: 250000.00, Datum Od: , Datum do: , Perioda: jednorázově, ODPA: 003636, ORJ: 0000001402,
ORG: POL: UZ:

1) Použije se, pokud se jedná o písemnost typu smlouvy, jejímž předmětem je peněžité plnění. Pokud je v košilce více smluv, uvede se částka
souhrnná. Pokud se jedná o smlouvu, příp. smlouvy, u niž je peněžité plnění stanoveno částkou za čerpanou jednotku (např. hodinovou sazbu), uvede
se částka maximálního rozsahu tohoto plnění. V případě smluv na dobu neurčitou uveďte částku jedné platby.
2) Odpovědným odborem se rozumí odbor, příp. sekce nebo samostatné oddělení, které za písemnost, její vyřízení a správu záležitosti (správu
smluvního vztahu) odpovídá.
3) Potvrzuje vždy vedoucí odpovědného odboru (nenahrazuje právní kontrolu).
kfaímív

                                                                               KUJIP01DK2SO

                       FOND VYSOČINY                                               '/ín /' n 9

                                                                               wň 'lLk> n (f

                       SMLOUVA O POSKYTNUTÍ DOTACE

uzavřená na základě dohody smluvních stran nikoliv na úkor ochrany kterékoliv ze smluvních

         stran ve smyslu § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

                   ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník")

                                 (ID FV02439.0023)

                                         ČI. 1
                                  Smluvní strany

Kraj Vysočina,

se sídlem:             Žižkova 57, 587 33 Jihlava

IČO:                   70890749

zastoupený:            MUDr. Jiřím Běhounkem, hejtmanem kraje

k podpisu smlouvy pověřen: Mgr. Pavel Pacal, náměstek hejtmana

(dále jen “Kraj”)

bankovní spojení: Sberbank CZ, a. s. Jihlava

                       číslo účtu: 4050005211/6800

a

Obec Hodov

se sídlem:             Hodov 54, 67504 Hodov

IČO:                   00376850

zastoupená:            Ing. Stanislavem Jašou, starostou

(dále jen “Příjemce”)

bankovní spojení: Komerční banka

                       číslo účtu: 11626711/0100

                                                           ČI. 2
                                                     Účel smlouvy

Účelem této smlouvy je poskytnutí účelové veřejné finanční podpory z Fondu Vysočiny (dále
jen „dotace") na realizaci akce „OS Hodov, 1. etapa", blíže specifikované v žádosti
o poskytnutí dotace, která tvoří nedílnou součást této smlouvy jako Příloha č. 1 (dále jen
„akce").

                                                           Cl. 3
                                                  Závaznost návrhu

1) Doba platnosti tohoto návrhu smlouvy je omezena na 30 kalendářních dnů
       od prokazatelného doručení návrhu této smlouvy Příjemci.

2) Pokud tento návrh smlouvy nebude Příjemcem akceptován a podepsaný doručen
       na adresu uvedenou v záhlaví této smlouvy v termínu podle ČI. 3 odst. 1 této smlouvy,
       návrh smlouvy zaniká a nárok na dotaci nevznikne.

                                 Strana 1 (celkem 7)
                                      ČI. 4
                             Závazek Příjemce

1) Příjemce dotaci za podmínek stanovených v této smlouvě přijímá a zavazuje
       se, že bude akci realizovat svým jménem, na svou vlastní odpovědnost, v souladu
       s právními předpisy a podmínkami této smlouvy.

2) Příjemce se zavazuje vrátit dotaci do 15 kalendářních dnů ode dne, kdy Kraji písemně
       sdělí, že u akce, která byla zrealizována, nebude nadále plnit podmínky dané touto
       smlouvou (udržitelnost, archivace, povinnost umožnit kontrolu,...) na účet uvedený
       v záhlaví této smlouvy.

                              ČI. 5
                             Dotace

1) Kraj poskytuje Příjemci na akci dotaci ve výši 250 000 Kč (slovy: dvěstěpadesáttisíc
       korun českých).

2) Pro účely této smlouvy se rozumí:
       a) Celkové náklady akce (objem akce) jsou náklady tvořené součtem dotace
            a vlastním podílem Příjemce.
       b) Vlastní podíl Příjemce jsou prostředky, které jsou tvořeny vlastními prostředky

            Příjemce.

'Celkové náklady akce                                                           500 000 Kč
Vvše dotace v Kč                                                               250 000 Kč
Vvše dotace v %                                   50 % z celkových nákladů na akci
Vlastní podíl Příjemce v %                        50 % z celkových nákladů na akci
Vlastní podíl Příjemce v Kč                                                     250 000 Kč

3) Výše dotace uvedená v ČI. 5. odst. 1 této smlouvy je maximální. Pokud skutečné
       celkové náklady akce překročí celkovou výši nákladů akce uvedenou v tabulce
       v odst. 2, uhradí Příjemce částku tohoto překročení z vlastních zdrojů. Pokud budou
       skutečné celkové náklady akce nižší než výše celkových nákladů akce uvedená
       v tabulce v odst. 2, procentní výše dotace dle ČI. 5 odst. 2 této smlouvy se nemění,
       tzn., že absolutní částka dotace se úměrně sníží. V případě, že procentní výše dotace
       dle ČI. 5 odst. 2 této smlouvy byla zaokrouhlena, použije se pro výpočet skutečné
       částky dotace nezaokrouhlené procento odpovídající podílu výše dotace k celkovým
       nákladům akce dle ČI. 5 odst. 2.

4) Dotace je veřejnou finanční podporou ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční
       kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole),
       ve znění pozdějších předpisů, a vztahují se na ni všechna ustanovení tohoto zákona.

5) Souběh dotace z několika grantových programů Fondu Vysočiny či dalších dotačních
       titulů Kraje na realizaci jedné akce není možný. Souběh dotace z Fondu Vysočiny
       s dotacemi jiných poskytovatelů se nevylučuje. Výše poskytnutých dotací na akci však
       v takovém případě nesmí přesáhnout 100 % celkových nákladů na akci.

                                            ČI. 6
                             Způsob poskytnutí dotace

Dotace bude poskytnuta jednorázově bankovním převodem na účet Příjemce, a to nejpozději
do 90 kalendářních dnů ode dne včasného a prokazatelného doručení závěrečné zprávy

                             Strana 2 (celkem 7)
dle ČI. 8 písm. f) této smlouvy. V případě, že závěrečná zpráva nebude doručena v souladu
s ČI. 8 písm. f) této smlouvy, nárok na vyplacení dotace bez dalšího zaniká.

                                                            ČI. 7
                                             Podmínky použití dotace

1) Příjemce je oprávněn čerpat dotaci k realizaci akce a povinen akci zrealizovat
       nejpozději do 31. 8. 2019.

2) Uznatelné náklady na realizaci akce vznikají nejdříve dnem podpisu této smlouvy
       oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

3) Čerpáním dotace se pro účely této smlouvy rozumí úhrada celkových nákladů
       souvisejících s realizací akce, které nejsou touto smlouvou označeny jako náklady
       neuznatelné. Celkové náklady akce ve skutečné výši musí být vyúčtovány, uhrazeny
       a promítnuty v účetnictví Příjemce nejpozději do dne uvedeného v ČI. 7 odst. 1 této
       smlouvy.

4) Neuznatelné náklady akce jsou:
        a) náklady na vlastní daně a daň z přidané hodnoty (platí pro plátce DPH, pokud má
            u zdanitelných plnění přijatých v souvislosti s financováním daného projektu nárok
            na odpočet daně z přidané hodnoty - v plné výši nebo krácený nebo v poměrné
            výši), s výjimkou uvedenou v ČI. 8 písm. d) této smlouvy,
        b) dotace a dary,
        c) mzdové náklady a ostatní osobní náklady včetně pojistného na sociální
            zabezpečení a zdravotní pojištění Příjemce za zaměstnance,
        d) náklady na nákup věcí osobní potřeby,
        e) úhrada úvěrů a půjček,
        f) penále, pokuty, náhrady škod a manka, náklady na právní spory,
        g) náklady na pohoštění,
        h) veškeré provozní (údržba a provoz SW systému, nájem kanceláří, telefonní
            poplatky, telekomunikační poplatky, nájem datových tras, opravy, energie, bankovní
            poplatky, poplatky za připojení k síti, papír, topení, kancelářské potřeby aj.)
            a mimořádné náklady uživatele přímo nesouvisející s projektem,
        i) náklady na publicitu,
       j) alkohol a tabákové výrobky,
        k) nábytek, odpisy dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku,
        l) služby (cestovné, reprezentace apod.) a výdaje na pohoštění a dary, úhrady
            cestovních náhrad spojených se zahraničními cestami,
        m) pořízení či oprava prostředků komunikační, výpočetní či spotřební elektroniky
            (video, fotoaparát, toner, přehrávač, mobilní telefon apod.) včetně HW periferií
            (tiskárna, skener atd.), přímo nesouvisející s projektem,
        n) zálohové platby neuhrazené a nevyúčtované v době realizace akce,
        o) jiné SW produkty přímo nesouvisející s projektem,
        p) veškeré další náklady, které nejsou níže uvedené jako uznatelné.

5) Uznatelné náklady akce jsou:
        a) pořízení dlouhodobého hmotného majetku, drobného hmotného dlouhodobého
            majetku - základní HW (aktivní prvky, informační kiosek, osobní PC nebo notebook)
            a výdaje na jeho zprovoznění (instalace, doprava od prodejce na místo instalace,
            pokud však doprava není součástí bezplatných služeb prodejce),
        b) základní SW (operační systém a jeho zprovoznění),
        c) základní prvky datových sítí - přenosové prvky a technologie (kabely, přenosové
            prvky, bezdrátové vysílače, prvky pro zlepšení dostupnosti GSM signálu), prvky pro
            umístění přenosových prvků (chráničky, související výkopy, stožáry),

                                                    Strana 3 (celkem 7)

                                                                                       t
       d) poplatek za zřízení připojení k internetu (jednorázový instalační poplatek v ceně
           běžné v daném místě bez měsíčních poplatků za provoz připojení),

       e) náklady na projektovou dokumentaci sítí, studie přípravy NGA sítě,
           inženýring staveb.

6) V případě, že dojde k rozporu mezi ČI. 7 odst. 4 a odst. 5 této smlouvy a Přílohou této
       smlouvy, použijí se přednostně ustanovení ČI. 7 odst. 4 a odst. 5 této smlouvy. Pokud
       dále dojde k vzájemnému rozporu mezi ČI. 7 odst. 4 a odst. 5 této smlouvy, případně
       nebudou některé náklady uvedeny v těchto ustanoveních, platí, že se jedná o náklady
        neuznatelné.

7) Vymezení neuznatelných a uznatelných nákladů dle ČI. 7 odst. 4 a odst. 5 této smlouvy
       vychází z definic jednotlivých položek druhového třídění rozpočtové skladby uvedených
       ve vyhlášce Ministerstva financí č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě.

                                                           ČI. 8
                                         Základní povinnosti Příjemce

Příjemce se zavazuje:
       a) dotaci přijmout,
       b) realizovat akci při dodržování této smlouvy a respektování zásad zdravého
            finančního řízení, zejména efektivnosti a hospodárnosti,
       c) vést účetnictví v souladu s obecně platnými předpisy, zejm. zákonem č. 563/1991
            Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o účetnictví),
            a zajistit řádné a oddělené sledování dotací poskytnutých na akci a celkových
            nákladů na akci (např. analytickým účtem, účetním znakem, střediskem, činností,
            ORGem apod.). Pokud Příjemce nevede účetnictví podle zákona o účetnictví,
            je povinen vést daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů,
            ve znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující
            se k dotaci splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu § 11 zákona
            o účetnictví, aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné,
            vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvalost
            a aby uskutečněné příjmy a výdaje byly v daňové evidenci sledovány odděleně
            ve vztahu k akci (na dokladech musí být jednoznačně uvedeno, že se vážou
            k akci). Příjemce odpovídá za řádné vedení a viditelné označení prvotních
            účetních dokladů prokazujících celkové náklady akce (faktury, výdajové pokladní
            doklady, paragony, účtenky apod.) uvedením „spolufinancováno z Fondu
            Vysočiny ID FV02439.0023“,
       d) zajistit, aby do celkových nákladů na akci nebyly zahrnuty náklady na vlastní daně,
            (vyjma daní z mezd a odměn zaměstnanců, pokud jsou mzdové a ostatní osobní
            náklady touto smlouvou definovány jako uznatelné). Všechny náklady musí být
            kalkulovány bez daně z přidané hodnoty (dále jen „DPH") v případě, kdy Příjemce
            je jejím plátcem. Výjimkou jsou pouze takové náklady, u nichž Příjemce nemůže
            uplatnit odpočet DPH na vstupu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
            hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V takovém případě může Příjemce dotaci
            využít i na finanční krytí takové DPH, která je účtována jako náklad. (V případě
            aplikace režimu přenesení daňové povinnosti ve smyslu § 92e zákona č. 235/2004
            Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, uhradit DPH
            nejpozději do 31. 8. 2019). Úhradou DPH je v tomto případě myšlen převod na účet
            příslušeného Finančního úřadu nebo na zvláštní účet Příjemce, zřízený speciálně
            pro účely daňových záloh,
       e) prokázat úhradu celkových nákladů akce, a to buď výpisem ze svého bankovního
            účtu (možno i výpisem z elektronického bankovnictví) nebo svými pokladními
            doklady,

                                                    Strana 4 (celkem 7)

                                                                                          t
       f) doručit Kraji do 30. 9. 2019 závěrečnou zprávu, jejíž vzor je umístěn
            na https://www.kr-vysocina.cz/zaverecna-zprava-a-vyuctovani-poskytnute-dotace/d-
            739339/p1=8764, která bude obsahovat:
            - stručný popis zrealizované akce,
            - fotodokumentace zrealizované akce,
            - informace o realizované publicitě a její doložení,
            - finanční vyúčtování akce,
            - kopie účetních dokladů o výši celkových nákladů akce a jejich úhradě,
            - kopie záznamů prokazující zaúčtování a oddělené sledování celkových nákladů
              akce dle ČI. 8 písm. c), např. výpisy z účetních knih, apod."

       g) umožnit kontrolu v souladu s ČI. 9 této smlouvy,
       h) po dobu, kdy je Kraj oprávněn provádět kontrolu dle ČI. 9 odst. 2 této smlouvy,

            archivovat následující podkladové materiály:
            - tuto smlouvu,
            - originály dokladů, prokazujících celkové náklady akce (faktury, paragony,

               účtenky, výdajové pokladní doklady apod.), jejich úhradu a zaúčtování,
            - prostou kopii závěrečné zprávy a finančního vyúčtování akce,
       i) zajistit publicitu v souladu s ČI. 10 této smlouvy,
       j) zajistit udržitelnost akce v souladu s ČI. 11 této smlouvy,
       k) vrátit na účet uvedený v záhlaví této smlouvy celou částku dotace v případě,
            že dojde do doby uplynutí doby udržitelnosti dle ČI. 11 smlouvy k přeměně nebo
            zrušení příjemce s likvidací (§ 10a odst. 5 písm. k) zákona č. 250/2000 Sb.,
            o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů), bez předchozího souhlasu Kraje,
            a to do 15 kalendářních dnů ode dne rozhodnutí příjemce o přeměně nebo zrušení
            s likvidací.

                                                           Cl. 9
                                                        Kontrola

1) Kraj je oprávněn provádět kontrolu plnění této smlouvy a finanční kontrolu ve smyslu
       zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých
       zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „kontrola").

2) Kraj je oprávněn provádět kontrolu v průběhu realizace akce i po jejím dokončení,
       a to po dobu deseti let počítaných od 1. ledna roku následujícího po roce, v němž měla
       být splněna poslední z povinností stanovených ČI. 8 písm. a) - písm. f) a písm. i)
       - písm. k) této smlouvy.

3) Příjemce je povinen poskytnout součinnost při výkonu kontrolní činnosti dle ČI. 9 této
       smlouvy.

                                                          ČI. 10
                                                        Publicita

-n příjemce je povinen v případě informování sdělovacích prostředků o akci uvést fakt,
       že akce byla podpořena Krajem.

2) Na výstupech akce typu publikací, internetových stránek či jiných nosičů uvede
 ^ Příjemce „Sponzorský vzkaz Kraje Vysočina" v grafickém provedení a dle manuálu,
       který je ke stažení na www.kr-vvsocina.cz/publicita.

3) V případě, že výstupem akce bude hardwarové vybavení, příjemce hardware označí
        Sponzorským vzkazem Kraje Vysočina" v grafickém provedení a dle manuálu, který je
       ke stažení na www.kr-vvsocina.cz/publicita a to po dobu nejméně 3 let ode dne

                                                    Strana 5 (celkem 7)
        uvedeného v ČI. 7 odst. 1 této smlouvy. Příjemce případně označí výše uvedeným
        způsobem i místnost, kde bude hardware umístěn.

4) V případě, že účelem poskytnutí dotace je podpora investiční akce, bude na ní nebo
        v její bezprostřední blízkosti umístěna tabulka se „Sponzorským vzkazem Kraje
        Vysočina" v grafickém provedení a dle manuálu, který je ke stažení na
        www.kr-vvsocina.cz/publicita a to po dobu nejméně 3 let ode dne uvedeného v ČI. 7
        odst. 1 této smlouvy.

5) Příjemce je povinen předložit návrh způsobu použití a umístění „Sponzorského vzkazu
        Kraje Vysočina" ke schválení Kraji, případně upravit návrh podle námitek Kraje
        a předložit ho Kraji ke konečnému schválení.

6) „Logotyp Kraje Vysočina" je ochrannou známkou, která požívá ochrany podle zákona
        č. 441/2003 Sb,, o ochranných známkách a o změně zákona č. 6/2002 Sb. o soudech,
        soudcích, přísedících a státní správě soudů a o změně některých dalších zákonů
        (zákon o soudech a soudcích), ve znění pozdějších předpisů, (zákon o ochranných
        známkách), ve znění pozdějších předpisů.

                                                           ČI. 11
                                                  Udržitelnost akce

Příjemce je povinen nakládat po dobu tří let ode dne nabytí platnosti této smlouvy
s veškerým majetkem podpořeným v rámci akce dle této smlouvy v souladu se zaměřením
projektu, s péčí řádného hospodáře a nezatěžovat tento majetek ani jeho část žádnými
věcnými právy třetích osob, včetně zástavního práva bez vědomí a předchozího písemného
souhlasu Kraje. Příjemce nesmí majetek pořízený z poskytnuté dotace po dobu tří let
od nabytí platnosti této smlouvy převést na jinou osobu. Po stejnou dobu nesmí Příjemce
majetek investičního charakteru či jeho část pořízenou z dotace prodat, pronajmout
či darovat bez vědomí a předchozího písemného souhlasu Kraje.

                                                           ČI. 12
                                  Důsledky porušení povinností Příjemce

1) V případě, že se Příjemce dopustí porušení rozpočtové kázně ve smyslu zákona
        č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, bude postupováno
        dle ustanovení tohoto zákona.

2) V případě že dotace ještě nebyla vyplacena, smlouva bez dalšího zaniká, a to ke dni
        rozhodnutí příjemce o přeměně nebo zrušení s likvidací, pokud nebylo mezi smluvními
        stranami dodatkem této smlouvy dohodnuto jinak.

                                                           ČI. 13
                                                Závěrečná ujednání

1) Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních
       stran a účinnosti dnem uveřejnění v informačním systému veřejné správy - Registru
       smluv.

2) Smluvní strany se dohodly, že zákonnou povinnost dle § 5 odst. 2 zákona č. 340/2015
       Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
       a o registru smluv (zákon o registru smluv) splní Kraj.

                                                    Strana 6 (celkem 7)
3) Kontaktní osobou Kraje oprávněnou a povinnou _ poskytovat Příjemci veškerou
       nezbytnou součinnost die této smlouvy je Ing. Dana Šťastná, tel: 564 602 340, email:
       Stastna.D@kr-vysocina.cz.

4) Jakékoli změny této smlouvy lze provádět pouze formou písemných postupně
       číslovaných dodatků na základě dohody obou smluvních stran s výjimkou změny ČI. 1
       a ČI 13 odst. 3 této smlouvy. Změnu identifikačních údajů Příjemce uvedených v ČI. 1
       této smlouvy je oprávněn provést Příjemce jednostranně stím, že tuto změnu je
       povinen oznámit Kraji. Změnu ČI. 13 odst. 3 této smlouvy je oprávněn provést Kraj
       jednostranně s tím, že tuto změnu je povinen oznámit Příjemci. Změny v realizaci akce
       uvedené ve ČI. 2 této smlouvy, které zásadním způsobem mění zaměření akce, blíže
       specifikované v žádosti o poskytnutí dotace, není možné povolit.

5) Vztahy touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského
       zákoníku.

6) Vzhledem k veřejnoprávnímu charakteru Kraje Příjemce výslovně prohlašuje, že je
       s touto skutečností obeznámen a souhlasí se zveřejněním celého textu smlouvy včetně
       podpisů. Smluvní strany se zavazují, že obchodní a technické informace, které jim byly
       svěřeny druhou stranou mimo text této smlouvy, nezpřístupní třetím osobám bez písemného
       souhlasu druhé strany a nepoužijí tyto informace k jiným účelům, než je plnění podmínek této
       smlouvy.

7) Tato smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno je určeno pro Kraj
       a druhé pro Příjemce. Každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení smlouvy.

8) Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů,
       podle jejich svobodné a vážné vůle, a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy.

9) Nedílnou součástí této smlouvy je.
       Příloha č. 1 - Žádost o poskytnutí dotace ze dne 13. 4. 2018.

10) O poskytnutí dotace dle této smlouvy rozhodlo Zastupitelstvo Kraje Vysočina dne
       19. 6. 2018 usnesením č. 0467/04/2018/ZK.

T*rL*, , zVn.v            7

675 04 HODOV ^
IČ: 003 76 850 W

ou.hociov^horacko.cz / /

Ing. Stanisla-ýzfaša                            Mgr. Pavel Pacal
       starosta                                náměstek hejtmana

                                               Kraj vysocmcs

                                                Jílkova 57, 587 33 Jihlava

                          Strana 7 (celkem 7)
                  Kraj vysočina

                                                  FOND VYSOČINY

ŽÁDOST O POSKYTNUTÍ DOTACE Z FONDU VYSOČINY

Evidenční Číslo (žadatel nevyplňuje)

Kód elektronické žádosti (po           FV02439-16_04_18-25
                                       INFRASTRUKTURAICT2018
finálním vyplnění žádosti klikněte na
 „Odeslat data" v záhlaví formuláře)

Tjáževjjrantového programu

Název projektu                         OS Hodov, 1. etapa

                                       Přesný název: Obec Hodov

                                       Právní forma: Obec

                                       Ulice:         Hodov 54

                                       Obec:          Hodov

Identifikační údaje žadatele           PSČ:           67405
                                       Pošta:         Hodov

                                       IČO/RČ:        00376850

                                       Název banky: ČSP

                                       Číslo účtu:    11626711/0100

                                       Titul:         Ing.

Statutární zástupce žadatele           Jméno:         Stanislav
                                       Příjmení:      Jaša

                                       Funkce:        starosta obce

                                       Titul:         Ing.

                                       Jméno:         Stanislav

Žádost zpracoval (kontaktní            Příjmení:      Jaša
osoba projektu)                        Funkce:        starosta obce

                                       Email:         ou.hodov@horacko.cz

                                       Tel.:          774409001

Indentifikační údaje                   Přesný název:
zřizovatele (vyplní jen žadatel,       IČO:
pokud je příspěvkovou                  Název banky:
organizací zřizovanou obcí)            Číslo účtu:
1. Lokalizace projektu               Hodov, okres Třebíč
Uveďte v jaké obci bude projekt
realizován (název obce včetně
okresu); v případě, že bude
realizace projektu probíhat na
území více obcí, tak je vypište
nebo v případě dopadu na větší
území uveďte vyšší
administrativníjednotku (např.
obvod ORP, okres, celý kraj)

                                     V obci Hodov je možné v současné době připojení k

                                     internetu pomocí wifi technologie s nízkou datovou

2. Odůvodnění projektu a jeho propustností. Pro širokopásmové připojení v obci je v

cíle                                 budoucnu zájem se připojit na stávající optickou trasu

Popište co vás k podání žádosti Třebíč - Velké Meziříčí ve stávající kabelové komoře,

vede; jaká je výchozí situace, jaký situované na kraji k.ú. Hodov ve směru z obce Rudíkov.

problém chcete vyřešit; co tím       V současné době po provedené opravě komunikace

chcete dosáhnout, jaké jsou cíle 111/39013 a místních komunikací v úseku zastavěného

projektu - co chcete zlepšit,        území obce před přiravovanou opravou a zádlažbou

zkvalitnit...                        chodníků je zájem o provedení rozvodu trubek HDPE a

                                     optických kabelů v trase podél nových obrubníku

                                     chodníku a tím i vybudovat 1. etapu OS Hodov.

                                     Vybudování optické infrastruktury - přívod do lokality

                                     pro 50 domácností, obecní úřad, Obec Hodov má v

                                     současné době v obci položené trubky HDPE v zemi a

3. Popis projektu                    platné územní rozhodnutí pro zbývající úseky trasy
Popište co konkrétně bude            trubek HDPE (cca 45% trasy) pro vybudování rozvodu
obsahem projektu; co chcete          trubek HDPE po celé obci . V 2, etapě stavby bude
pořizovat, budovat, vylepšovat,      nový rozvod optických kabelů realizován v další lokalitě
organizovat atp.; v jakém            stávajících RD, v lokalitě nových RD a budou připojeny
množství a rozsahu - uveďte          objekty MŠ a ZŠ.v úseku od optických spojek po RD a
základní parametry projektu (kolik,  ve zbývající části zastavěného území obce, kde budou
čeho)                                realizovány pokládka trubiček HDPE a optické přípojky
                                     ke stávajícícm RD. Optickou síť Hodov lze v budoucnu

                                     propojit optickým kabelem, uloženým ve stávající trubce

                                     s budoucím rozbvodem v Budišově.

4. Cílové skupiny projektu           Místní samospráva (Czech Point a další služby státní
Popište komu realizace projektu      správy). Domácnosti a podnikatelé v obci
pomůže; jaký to bude mít pro ně      (širokopásmové připojení k internetu, práce z domu).
konkrétní přínos, jak to zlepší
jejich podmínky atp.                 1.8.2018-30.6.2019

5. Předpokládaný časový
harmonogram realizace
projektu - začátek/ukončení
projektu
Popište zahájení a ukončení
základních realizačních fází
projektu (např. výběr dodavatele,
přípravné práce, vlastní realizace
apod.); v případě organizace
kulturní/sportovní akce uveďte
přesný termín jejího konání;
pokud nejsou známy přesná data,
tak uveďte kalendářní měsíc
6. Organizační a odborné            1. etapa stavby OS Hodov bude vybudována odbornou
zabezpečení projektu                zhotovitelskou firmou. Pří stavbě budel prováděn
Popište vaše zkušenosti s           odbornou osobou technický dozor investora stavby a
realizací podobných akci; jaké      na základě spolupráce s projektantem bude proveden
máte zkušeností s realizaci         autorský dozor projektanta. Zkušenosti ze staveb v obci
projektů (podávání žádostí); kdo    jsou z minulého roku, kdy byla provedena kompletní
bude projekt realizovat (přímo      rekontrukce komunikací a chodníků, v úseku, kde
žadatel nebo prostřednictvím        nejsou plánovaný trasy trubek HDPE. Další zkušenosti
odborné firmy); jaké organizační    z liniových staveb v obcí jsou ze staveb rekonstrukce
kroky budete muset podniknout,      obecních inž. sítí.
aby projekt byl zrealizován; jaké
povolení musíte vyřídit pro zdárný
průběh projektu

                                    Celkové náklady na     500 000        Kč 100,00 %
                                    projekt

7. Rozpočet projektu                Požadovaná výše        250 000        Kč 50,00 %
(podrobný položkový rozpočet        dotace
projektu zašlete společně s touto
žádostí) U žadatelů, kteří mohou    - z toho investiční    250 000        Kč 100,00 %
uplatnit odpočet DPH na vstupu,     dotace
se náklady uvádějí bez DPH.
Ostatní žadatelé uvádějí náklady    - z toho neinvestiční                 Kč ,00             %
včetně DPH.                         dotace

částky uvádějte v celých Kč         Spoluúčast žadatele 250 000           Kč 50,00 %

                                    - z toho investiční    250 000        Kč 100,00 %
                                    spoluúčast

                                    - z toho neinvestiční                 Kč ,00     %
                                    spoluúčast

8. Plátcovství DPH u žadatele (zakřížkujte vhodnou variantu)

žadatel je plátcem DPH a u zdanitelných plněni přijatých v souvislosti s          □

financováním daného projektu nemá nárok na odpočet daně 2 přidané hodnoty

žadatel je plátcem DPH a u zdanitelných plnění přijatých v souvislosti s

financováním daného projektu má nárok na odpočet daně z přidané hodnoty           □

žadatel není plátcem DPH

9. Prohlášení žadatele, že zajistí podíl na spolufinancování projektu a souhlasí se
zveřejněním vybraných údajů o projektu

Žadatel prohlašuje, že zajistí podíl na spolufinancování projektu a souhlasí se zveřejněním
svého jména (obchodního jména), adresy (sídla), názvu projektu a výše přidělené podpory
pro účely informování o čerpání prostředků z Fondu Vysočiny.

10. Prohlášení žadatele o vypořádání závazků (netýká se obcí, svazků obcí a
organizací zřizovaných a zakládaných Krajem Vysočina)

Žadatel prohlašuje, že má:

a) vypořádány závazky vůči státnímu rozpočtu a státním fondům (za závazky vůči
státnímu rozpočtu se považují závazky vůči finančnímu úřadu, Správě sociálního
zabezpečení, zdravotním pojišťovnám a Celní správě; za státní fondy se považují Fond
národního majetku, Státní fond životního prostředí, Pozemkový fond Státní fond rozvoie
bydlení a Státní fond dopra vní infrastruktury),

b) na majetek žadatele není vyhlášen konkurz nebo podán návrh na konkurz a žadatel
není v likvidaci.

11. Prohlášení žadatele o účetním období (nevyplňuje žadatel, který používá účetní
období shodné s kalendářním rokem a žadatel, který není účetní jednotkou)

12. Seznam dokladů (Uveďte seznam všech dokladů, které k žádosti přikládáte a očíslujte
je.)

Žadatel prohlašuje, že používá účetní období (hospodářský rok) od 1.1. do 31.1..

Příloha číslo 1 - Stručný popis naplnění specifických kritérií,
příloha číslo 2 - Doklad o právní subjektivitě žadatele,
příloha číslo 3 - Doložení náležitostí dle zákon č.250/2000 Sb.,
Příloha číslo 4 - Podrobný položkový rozpočet,
Příloha číslo 5 - Podrobný slovní popis projektu,
Příloha č.6.1 - Schéma trubiček HDPE,
Příloha č.6.2 - Schéma trubiček HDPE,
Příloha číslo 7 - Použité technologie,
příloha číslo 8 - Čestné prohlášení starosty

V Hodově  dne 13.4.2018  ...............................................
                         Razítko a podpis statutárního

                                zástupce žadatele

Poznámka pro žadatele :
Před podáním projektu si ověřte, zda:

  - je formulář žádosti kompletně vyplněn včetně kódu elektronické žádosti.

       jsou přiloženy veškeré doklady nutné k posouzení žádosti požadované v bodě 14
       Výzvy k předkládání projektů

  - v případě potřeby konkrétní bod žádosti rozepište v samostatném dokumentu

  - projekt splňuje kritéria a podmínky uvedené ve Výzvě k předkládání projektů

      je žádost včetně dokladů nutných k posouzení žádostí připravena k podání dle
       podmínek uvedených v bodě 14 Výzvy k předkládání projektů
Na další řádek (odřádkování) v textovém poli se dostanete stisknutím kláves CTRL + ENTER

          t
Příloha č.l -  popis naplnění specifických kritérií

a) přínos projektu pro zpřístupnění technologií domácnostem, firmám a organizacím
Obec Hodov má 300 obyvatel, 5 podnikatelů v obci. Při realizaci 1. etapy stavby bude vybudována
hlavní trasa trubek HDPE pro zafouknutí optických kabelů pro budoucí připojení 50 domácností, což
představuje 45 % celkového počtu obyvatel obce.

b) význam pro zkvalitnění síťové infrastruktury kraje

V obci je provozována WIFI síť. Po realizaci obecní optické sítě bude obec usilovat o přímé napojení
do krajské páteřní optické sítě (Velké Meziříčí - Třebíč - Název sítě: ROWANet - optická
vlákna, CWDM.RR). V současné době je v obecní úřad a domácností připojeni přes wifi technologii
jednoho z regionálních ISP.

c) životnost pořízených technologií

Použitá technologie trubiček HDPE uložené v trubkách v HDPE v zemi je 40 - 50 let. Životnost
optických kabelů je 20-30 let.

d) životnost projektu (udržitelnost finanční, organizační, servisní model sítě)

Vybudovanou optickou infrastrukturu budou moci využít k provozování lokální ISP, kteří budou na
základě smlouvy s obcí zajišťovat budoucí provoz sítě, provozovat aktivní technologie, zajišťovat
servis prvků. Dále se předpokládá využití sítě pro rozvoj krajské sítě ROWANet. Do obce Hodov je
přivedena trubka HDPE pro připojení na budoucí Regionální síť MR Horácko. Dále je vydáno ÚR na
přívodní trasu trubek HDPE ve směru z Rudíkova (od komunikace 11/360). Po vybudování přístupové
sítě v obci bude zájem o vybudování přívodní optické trasy od Rudíkova (nová trasa trubky HDPE dl
zpracované DÚR vč. platného ÚR) nebo z Budišova (stávající trubka HDPE).

e) otevřená síť
Optické síť bude otevřená pro ROWANet a pro ISP provozující datové sítě v daném regionu.

f) řešení uživatelské mobility
Na budově obecního úřadu bude zřízena WIFI AP 2,4 GHz s časově omezeným přístupem a
omezenou rychlostí do 2 - 3 Mbps.
41 PODROBNÝ POLOŽKOVÝ ROZPIS NÁKLADŮ PROJEKTU
OS HODOV, 1. ETAPA

1) Rozsah stavebních a projekčních prací, inženýrské činnosti

1. - Pokládka trubiček HDPE v chodníku, ve volném terénu
1.2 - Dokumentace pro realizaci stavby - pokládka trubiček HDPE
1.3- Autorský dozor projektanta - HDPE
1.4- Technický dozor investora stavby - HDPE

2) Investiční náklady

2.1 - Pokládka trubiček HDPE

- uložení trubiček - montáž, materiál, zemní práce               770m  366 000,-
                                                                        39 000,-
2.2 - Vypracování projektové dokumentace pro realizaci stavby, HDPE
                                                                          3 000,-
2.5 - Autorský dozor projektanta - HDPE                                   5 223,-

2.6 - Technický dozor investora stavby - HDPE

                                         Součet                      413 223,- Kč
                                         DPH 21%                     86 777,- Kč

                                         Celkem                      500 000,- Kč