Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6193475: Kupní smlouva - dodání 600 ks archivačních krabic s dílčí dodávkou

Příloha SPH 1637_2018_Zakoupení archivačních krabic.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        č. j. SPH 1637/2018
                                                                                      NS 1315061
                                                                              IVZ: P18V00008156
                                                                                       ID RS:

                                          KUPNÍ SMLOUVA

 uzavřená dle § 2079 a následujících ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
                                ve znění pozdějších předpisů, na akci:

                                 „Zakoupení archivačních krabic“

                                                 Článek 1
                                             Smluvní strany

                                       Správa Pražského hradu
                   se sídlem: Hrad I. nádvoří č. p. 1, Hradčany, 119 08 Praha 1

                          zastoupena: Ing. Ivo Velíškem, CSc., ředitelem
                                právní forma: příspěvková organizace
                                              IČO: 49366076
                                            DIČ: CZ49366076
                                         bankovní spojení: xxxx
                                              číslo účtu: xxxx
                                             je plátcem DPH
                                          (dále jen „kupující“)

                                                      a

                                               KNKA s.r.o.
                     se sídlem: Tylova 509, 544 01 Dvůr Králové nad Labem

                           zastoupena: Jaroslavem Janečkem, jednatelem
                                              IČO: 05650321

                                            DIČ: CZ05650321
                                        bankovní spojení: xxxxx

                                             číslo účtu: xxxx
  společnost zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové

                            pod spisovou značkou oddíl C, vložka 38508
                                             je plátcem DPH

                                        (dále jen „prodávající“)

uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku, na základě vzájemného konsensu o všech níže
 uvedených ustanoveních a v souladu s ustanovením § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,

                         občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,

                                             SPRÁVA PRAŽSKÉHO HRADU
                                               Hrad I. nádvoří č.p. 1, Hradčany, 119 08 Praha 1
                                        tel.: 224371111, www.hrad.cz, e-mail: sekretariat.sph@hrad.cz
                                                        tuto

                                                 kupní smlouvu
                                            (dále jen „smlouva“).

Tato smlouva se uzavírá na základě výběru nejvhodnější nabídky na veřejnou zakázku na
dodávky s názvem „Zakoupení archivačních krabic“ vyhlášenou jako zakázka malého rozsahu v
souladu s § 27 písm. a) a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů, pod č. j. SPH 1325/2018. Podmínky výběrového řízení a nabídka
prodávajícího jsou závazné po celou dobu trvání tohoto smluvního vztahu a v otázkách výslovně
neupravených touto smlouvou se smluvní strany budou řídit těmito dokumenty.

                                                    Článek 2
                                                Předmět plnění

1. Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu za podmínek sjednaných touto smlouvou zboží –
   600 ks archivačních krabic včetně vík, a to dle specifikace uvedené níže, v souladu s
   nabídkou prodávajícího ze dne 4. června 2018, která tvoří přílohu č. 1 této smlouvy.
   Prodávající prohlašuje, že zboží bude splňovat níže požadované minimální vlastnosti, popř.
   lepší než níže uvedené minimální vlastnosti, a že bude v souladu s normou ISO 16245.
   Prodávající se zavazuje umožnit kupujícímu nabýt vlastnické právo ke zboží v souladu s
   touto smlouvou.

   Specifikace zboží:
    - rozměr 1ks archivační krabice: 38 x 26 x 18,5 cm (délka/šířka/výška)
    - materiál: nekyselý karton
    - potah: černý mramorový papír
    - vpředu odklápěcí
    - volné víko
    - tkanice na posunutí
    - nosnost 1 ks archivační krabice: minimálně 15 kg.

2. Kupující se zavazuje převzít řádně dodané zboží a za toto zboží zaplatit prodávajícímu
   sjednanou kupní cenu. Zboží bude dodáno v termínu uvedeném v čl. 4 této smlouvy.

3. Spolu s dodáním zboží je prodávající povinen dodat doklady, které se ke zboží vztahují.
   Jedná se zejména, nikoli však výhradně, o dodací list, záruční listy, prohlášení o shodě apod.,
   vše v českém jazyce.

4. Předmět plnění bude proveden v souladu s podmínkami výběrového řízení, na základě
   kterého byl prodávající vybrán, a prodávajícím předloženou nabídkou. Veškeré dokumenty k
   výběrovému řízení jsou uloženy u kupujícího pod č. j. SPH 1325/2018.

                                                    Článek 3
                                                   Kupní cena

1. Celková kupní cena zboží dle čl. 2 této smlouvy stanovená dohodou smluvních stran a
   výsledkem výběrového řízení dle nabídky prodávajícího ze dne 4. června 2018, která tvoří
   přílohu č. 1 této smlouvy, činí 177.000,- Kč bez DPH (slovy: jednostosedmdesátsedmtisíc
   korun českých), výše DPH 21 % činí 37.170,- Kč (slovy: třicetsedmtisícjednostosedmdesát

                                                          Strana 2 (celkem 7)
   korun českých), celková kupní cena vč. DPH činí 214.170,- Kč (slovy:
   dvěstěčtrnácttisícjednostosedmdesát korun českých).

   V celkové kupní ceně jsou zahrnuty veškeré náklady související s předmětem plnění této
   smlouvy včetně dodání zboží (balné, doprava do sídla kupujícího, inflace, clo, pojištění
   apod.) a poskytnuté záruky za jakost po dobu stanovenou v této smlouvě. Bližší specifikace
   kupní ceny je uvedena v nabídce prodávajícího ze dne 4. června 2018, která tvoří přílohu č. 1
   této smlouvy.

   Celková kupní cena se sjednává jako cena pevná, nepřekročitelná, nejvýše přípustná,
   zahrnující veškeré náklady na provedení celého předmětu plnění této smlouvy a platná po
   celou dobu trvání této smlouvy až do dodání kompletu zboží.

2. Kupující uhradí příslušnou část kupní ceny na základě samostatného daňového dokladu po
   řádném dodání dílčí části zboží dle čl. 4 této smlouvy. Taková kupní cena bude uhrazena na
   základě řádně vystaveného daňového dokladu, přičemž prodávající je oprávněn fakturovat
   příslušnou část kupní ceny až po řádném dodání zboží dle čl. 4 této smlouvy a vystavit
   daňový doklad nejpozději do 5 pracovních dnů od dodání dílčí části zboží. Každý daňový
   doklad bude vystaven se všemi zákonnými náležitostmi a v případě, že je prodávající plátce
   DPH, tak včetně uvedení čísla účtu používaného pro ekonomickou činnost prodávajícího, na
   který má být platba poukázána, a který je zároveň registrován v Registru plátců DPH dle § 96
   zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Zálohy
   kupující neposkytuje. Přílohou daňového dokladu bude kopie dodacího listu s uvedením
   počtu dodávaného zboží.

3. Kupující se zavazuje zaplatit řádně vystavený daňový doklad do 21 dnů od jeho doručení
   kupujícímu, přičemž za den zaplacení se pro účely této smlouvy považuje den odepsání
   platby z účtu kupujícího. V případě, že vystavený daňový doklad nebude obsahovat
   požadované zákonné náležitosti (v případě, že je prodávající plátce DPH, také mimo jiné
   číslo účtu prodávajícího používaného pro ekonomickou činnost registrovaného v Registru
   plátců DPH), je kupující oprávněn takový daňový doklad prodávajícímu ve lhůtě splatnosti
   vrátit spolu s vyznačením vad. Prodávající se zavazuje vytýkané vady odstranit a doručit
   kupujícímu nově řádně vystavený daňový doklad, jehož nová lhůta splatnosti, opět v délce 21
   dní, běží ode dne jeho doručení kupujícímu. Cena bude uhrazena bankovním převodem na
   účet prodávajícího uvedený na daňovém dokladu, který je zároveň registrován v Registru
   plátců DPH, jedná-li se o prodávajícího, který je plátcem DPH. Je-li prodávající plátce DPH,
   není kupující oprávněn uhradit cenu zboží na jiný bankovní účet než ten, který je registrován
   v Registru plátců DPH.

4. Smluvní strany prohlašují, že před podpisem této smlouvy prodávající dodal kupujícímu
   vzorek – 1 ks archivační krabice včetně víka, který kupující prodávajícímu uhradil na základě
   daňového dokladu vystaveného prodávajícím a doručeného kupujícímu společně se vzorkem.

                                                    Článek 4
                                                  Doba plnění

1. Prodávající dodá kupujícímu zboží v níže uvedených termínech a množství:
        - 200 ks archivačních krabic včetně vík do 30 dnů od účinnosti této smlouvy
        - 200 ks archivačních krabic včetně vík do 90 dnů od účinnosti této smlouvy
        - 200 ks archivačních krabic včetně vík do 180 dnů od účinnosti této smlouvy

                                                          Strana 3 (celkem 7)
2. O každém jednotlivém dílčím dodání bude vyhotoven zápis v souladu s čl. 5 odst. 2 této
   smlouvy.

                                                    Článek 5
                                        Všeobecné dodací podmínky

1. Prodávající dodá zboží do sídla kupujícího, tj. Hrad I. nádvoří č. p. 1, Hradčany, 119 08
   Praha 1, a to výhradně v pracovní dny v pracovní době od 7:30 hodin do 11:00 hodin a od
   12:00 hodin do 16:00 hodin, nebude-li mezi smluvními stranami sjednáno jinak.

2. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží jeho převzetím od prodávajícího. Převzetí bude
   prokázáno datovaným podpisem oprávněného zástupce či zaměstnance kupujícího na
   průvodním dokladu – dodacím listě. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího
   okamžikem převzetí zboží kupujícím od prodávajícího.

3. Smluvní strany pokládají za podstatné porušení smlouvy:
     Prodlení prodávajícího s řádným dodáním zboží o více než 7 kalendářních dní,
     Prodlení prodávajícího s řádným dodáním náhradního zboží za zboží vadné v případě
         uplatnění nároku z vad zboží o více než 7 kalendářních dní,
     Prodlení prodávajícího s jiným určeným či dohodnutým způsobem vyřízení uplatněného
         nároku z vad zboží o více než 7 kalendářních dní,
     Prodlení kupujícího s úhradou faktury/daňového dokladu o více než 10 kalendářních dní.

4. Při podstatném porušení smlouvy je dotčená smluvní strana oprávněna odstoupit písemně od
   této smlouvy. Odstoupení od smlouvy je účinné dnem jeho písemného doručení druhé
   smluvní straně.

5. Kupující je oprávněn od této smlouvy odstoupit v případě, že v jejím plnění nelze
   pokračovat, aniž by byla porušena pravidla uvedená v § 222 zákona č. 134/2016 Sb., o
   zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a dále také zjistí-li, že smlouva
   neměla být uzavřena, neboť je naplněn některý z důvodů uvedených v § 223 odst. 2 zákona č.
   134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

6. Prodávající se zavazuje při dodání zboží a při pohybu v areálu Pražského hradu respektovat
   pokyny kupujícího a řídit se jimi. Dodání zboží bude podřízeno státně-reprezentačnímu
   provozu příslušného areálu. Před dodáním zboží, tj. alespoň jeden pracovní den předem, je
   prodávající povinen si ověřit u kontaktní osoby kupujícího uvedené v odstavci 8 toho článku,
   zda je možné dodání zboží provést a za jakých podmínek (časový rozvrh, omezení v
   příslušném areálu apod.). Současně prodávající nahlásí kontaktní osobě kupujícího uvedené
   v odstavci 8 toho článku SPZ dopravního prostředku, kterým bude zajištěna dodávka
   příslušného zboží. Tento osobní údaj zpracovává kupující pouze po dobu trvání této smlouvy
   a za účelem jejího naplnění. Všeobecné nakládání a zpracovávání osobních údajů vyplývá z
   vnitřních předpisů kupujícího, které budou k dispozici po nabytí účinnosti nařízení
   Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických
   osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o
   zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Prodávající není
   oprávněn uplatňovat finanční požadavky na náhradu nákladů spojených se změnou termínu
   dodání z výše uvedeného důvodu – omezení v souvislosti se státně-reprezentačním provozem
   příslušného areálu.

                                                          Strana 4 (celkem 7)
7. Smluvní strany sjednávají, že prodávající není oprávněn dodat větší než sjednané množství
   zboží.

8. Kontaktní osobou kupujícího je xxxx, tel.: xxxxx, e-mail: xxxx

   Kontaktní osobou prodávajícího je pan xxxx, tel.: xxx, e-mail: xxxx

   Změnu v kontaktní osobě si smluvní strany sdělí písemným oznámením.

9. Kupující je oprávněn zkontrolovat zboží před jeho převzetím. Kupující při převzetí zboží
   provede zejména kontrolu – dodaného množství, zjevných jakostních vlastností, zda nedošlo
   k poškození zboží při přepravě a dodaných dokladů. V případě zjištěných vad je kupující
   oprávněn odmítnout převzetí příslušné části zboží, což bude potvrzeno zápisem. Na následné
   dodání zboží se ustanovení o dodání užijí analogicky.

                                                    Článek 6
                                   Odpovědnost za vady zboží, záruka

1. Není-li v této smlouvě stanoveno jinak, odpovídá prodávající za vady zboží dle příslušných
   ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

2. Prodávající prohlašuje, že zaručuje dohodnuté vlastnosti zboží a jakost dle záručních
   podmínek. Záruční doba činí 24 měsíců a začíná běžet ode dne řádného dodání (odevzdání)
   zboží kupujícímu.

3. Kupující je povinen vady zřejmé oznámit prodávajícímu nejpozději při převzetí zboží, ostatní
   vady do 10 kalendářních dnů poté, kdy je zjistil. V písemném oznámení uvede kupující
   konkrétně, jaké vady zjistil, kde a jak se projevují a jaké nároky z vad zboží uplatňuje. Přijetí
   oznámení o vadě bude kupujícímu prodávajícím bez zbytečného odkladu potvrzeno. Vady
   zřejmé jsou vady, které jsou zjistitelné při řádném převzetí, kdy je kupující povinen předané
   zboží odborně prohlédnout nebo zajistit prohlídku jinou osobou.

4. Prodávající se zavazuje prokázané vady bezúplatně odstranit ve lhůtě do 5 dnů od oznámení
   dle odst. 3 tohoto článku, nedojde-li k jiné dohodě mezi smluvními stranami. Vady
   spočívající v jakosti zboží se prodávající zavazuje odstranit bezúplatně dodáním náhradního
   zboží v jakosti a množství dle původního požadavku kupujícího, nedojde-li k jiné dohodě
   mezi smluvními stranami.

5. Prodávající je povinen nejpozději do 2 pracovních dnů po obdržení uplatnění vady písemně
   oznámit, zda vadu uznává jako vadu vyskytující se při převzetí či vadu v záruce, jakou jinou
   lhůtu a z jakého důvodu navrhuje k odstranění vad, nebo z jakých důvodů uplatněnou vadu
   neuznává. Pokud tak neučiní, má se za to, že kupujícího vadu uznává. Nedohodnou-li se
   smluvní strany písemně jinak, platí lhůta stanovená v odst. 4 tohoto článku.
                                                    Článek 7
                                    Smluvní pokuta a úroky z prodlení

1. V případě prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny v termínu dle čl. 3 této smlouvy je
   kupující povinen prodávajícímu zaplatit úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády č.
   351/2013 Sb., v platném znění, za každý den prodlení.

                                                          Strana 5 (celkem 7)
2. V případě prodlení prodávajícího s řádným dodáním zboží v termínu dle čl. 4 této smlouvy je
   prodávající povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,3 % z celkové kupní ceny
   řádně nedodaného zboží bez DPH za každý byť jen započatý den prodlení. Pro případ
   prodlení s plněním dle čl. 6 této smlouvy se předchozí věta použije obdobně.

3. V případě porušení povinností prodávajícího stanovených touto smlouvou se prodávající
   zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč (slovy: pěttisíc korun
   českých) za každý případ porušení povinností prodávajícího stanovených v této smlouvě.

4. Smluvní pokuta je splatná na základě vyúčtování oprávněnou stranou ve lhůtě 21 dnů od
   vystavení uvedeného vyúčtování. Uhrazením smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu
   skutečně vzniklé škody v plné výši, smluvní strany tak mezi sebou vylučují aplikaci
   ustanovení § 2050 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších
   předpisů.

                                                    Článek 8
                                                 Další ujednání

1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti
   nabývá dnem uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
   podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve
   znění pozdějších předpisů. Tuto smlouvu je možné ukončit výpovědí i bez uvedení důvodu,
   která musí být písemná. Výpověď je účinná dnem jejího doručení druhé smluvní straně.

2. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž dva obdrží kupující a jeden
   prodávající. Tato smlouva je platná a závazná i pro právní nástupce smluvních stran.

3. Tato smlouva může být měněna nebo doplňována pouze formou vzestupně číslovaných
   písemných dodatků za předpokladu úplné bezvýhradné shody na jejich obsahu, bez připuštění
   byť nepatrných odchylek, podepsaných oběma oprávněnými zástupci smluvních stran.
   Jakákoliv ústní ujednání o změnách této smlouvy budou považována za právně neplatná a
   neúčinná.

4. Vyskytnou-li se události, které jedné nebo oběma smluvním stranám částečně nebo úplně
   znemožní plnění jejich povinností podle této smlouvy, jsou povinny se o tom bez zbytečného
   prodlení informovat a společně podniknout kroky k jejich překonání. Nesplnění této
   povinnosti zakládá nárok na náhradu škody pro smluvní stranu, která se porušení této
   smlouvy v tomto bodě nedopustila.

5. V případě ukončení této smlouvy vyrovnají smluvní strany vzájemné nároky a povinnosti,
   které budou mezi nimi existovat, nejdéle ve lhůtě třiceti kalendářních dnů.

6. Smluvní strany se zavazují, že obchodní a technické informace, které jim byly svěřeny
   smluvním partnerem a které byly výslovně za tímto účelem označeny, nezpřístupní třetím
   osobám bez jeho předchozího písemného souhlasu a ani tyto informace nepoužijí pro jiné
   účely než pro plnění podmínek této smlouvy, a to po celou dobu trvání smlouvy i po jejím
   skončení, a to až do doby než se tyto informace stanou obecně známé. To neplatí v případě,
   kdy kupujícímu vznikne povinnost výše uvedené informace poskytnout podle obecně
   závazných právních předpisů, a dále, bude-li o tyto informace požádán svým zřizovatelem.

                                                          Strana 6 (celkem 7)
     Smluvní strany sjednávají, že smlouva v uvedeném znění může být kteroukoli ze smluvních
     stran uveřejněna v souladu s platnými právními předpisy.

 7. Smluvní strany sjednávají, že si budou písemnosti dle této dohody zasílat na kontakty, které
     jsou pro konkrétní jednání uvedené v této smlouvě či na adresu sídla smluvní strany. Smluvní
     strany také sjednávají, že si mohou platně zasílat jakákoli písemná právní jednání dle této
     smlouvy i do příslušné datové schránky formou datové zprávy (je třeba aktivace služby
     poštovní datová zpráva). Takové doručení, je-li v souladu s platnými právními předpisy, se
     považuje za platné doručení písemnosti dle této smlouvy. Smluvní strany dále sjednávají, že i
     pro tento případ mezi sebou ohledně doby doručení uplatní domněnku doby dojití stanovenou
     v § 573 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

 8. Prodávající není oprávněn postoupit či převést práva, povinnosti, závazky a pohledávky
     z této smlouvy třetí osobě nebo jiným osobám bez předchozího písemného souhlasu
     kupujícího.

 9. Tato smlouva se uzavírá v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
     pozdějších předpisů, zejména v souladu s jeho § 2079 a násl. Při řešení případných sporných
     otázek bude přihlédnuto k příslušným ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
     ve znění pozdějších předpisů.

10. Případný spor v rámci realizace či výkladu této smlouvy se smluvní strany zavazují nejprve
     smírnou cestou; nebude-li dosažení dohody ohledně sporu možné, zavazují se dále v řešení
     takového sporu pokračovat u věcně a místně příslušného soudu kupujícího v Praze.

11. Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva odpovídá jejich pravé a svobodné vůli, je
     uzavřena jasně a srozumitelně, neodporuje zákonu a podepsaní zástupci prohlašují, že jsou
     oprávněni se za smluvní stranu zavazovat.

 Seznam příloh:
 Příloha č. 1 – Nabídka prodávajícího ze dne 4. června 2018

V ………………………. dne                                      V Praze dne

_______________________________                       ___________________________

             Jaroslav Janeček                               Ing. Ivo Velíšek, CSc.
                 jednatel                                             ředitel

                KNKA s.r.o.                                  Správa Pražského hradu
                prodávající                                          kupující

                                 Strana 7 (celkem 7)