Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6202487: Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky, Balík

Příloha Dohoda o podminkach podavani postovnich zasilek Balik Do ruky a Balik Na postu_2018_09385.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na
                   poštu Číslo 2018/09385

   Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek
                  Balík Do ruky a Balík Na poštu
                            Číslo 2018/09385

Česká pošta, s.p.

se sídlem:                       Politických vězňů 909/4, 225 99 Praha 1
IČO:                             47114983
DIČ:                             CZ47114983
zastoupen:                       Ing. Ustohal Daniel, Obchodní ředitel regionu regionální firemní
                                 obchod SM
zapsán v obchodním rejstříku:    Městského soudu v Praze, oddíl A, vložka 7565
bankovní spojení:                Československá obchodní banka, a.s.
číslo účtu:                      133715683/0300
korespondenční adresa:           Česká pošta, s.p., Poštovní 1368/20, 728 60 Moravská Ostrava
BIC/SWIFT:                       CEKOCZPP
IBAN:                            CZ1903000000000133715683
dále jen „ČP“

a

XXXX XXXXXXX                     XXXXXXX XXXX XXXXXXXXXX XXXXX
se sídlem                        XXXXXXXX
IČO:                             XXXXXXXXXXXX
DIČ:                             XXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX
zastoupen:                       X XXXXXXXX XXXXXXXXXXXX XXXXXXXX
zapsán/a v obchodním rejstříku:  XXXXX XXXXXXXXXXX XXXX
bankovní spojení:                XXXXXXXXXXXXXXX
číslo účtu:                      XXXX XXXXXXXX XXXXXXXXXXX XXXXXX
korespondenční adresa:           XXXXXXXXXXXX

BIC/SWIFT:                       XXXXXXXXX
IBAN:                            X XX XXX
přidělené ID CČK složky:
přidělené technologické číslo:
dále jen „Odesílatel“

dále jednotlivě jako „Strana Dohody“, nebo společně jako „Strany Dohody“, uzavírají v souladu
s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů
(dále jen „Občanský zákoník“) tuto Dohodu o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a
Balík Na poštu (dále jen „Dohoda“).

                                 Stránka 1 z 7
                       Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na
                       poštu Číslo 2018/09385

                                                1. Účel a předmět Dohody
1.1 Dohoda upravuje vzájemná práva a povinnosti obou Stran Dohody, které vzniknou z postupů při

        podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na poštu (dále jen „zásilka“). Není-li v Dohodě
        výslovně ujednáno jinak, vyplývají práva a povinnosti z poštovní smlouvy uzavřené podáním zásilky
        z Poštovních podmínek služby Balík Do ruky a Poštovních podmínek služby Balík Na poštu platných
        v den podání zásilky (dále jen „Poštovní podmínky“).
        Aktuální znění poštovních podmínek je k dispozici na všech poštách v ČR a na internetové adrese
        http://www.ceskaposta.cz/. Odesílatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem a významem Poštovních
        podmínek, že mu byl text tohoto dokumentu dostatečně vysvětlen a že výslovně s jeho zněním
        souhlasí. ČP Odesílateli poskytne informace o změně Poštovních podmínek, v souladu s ustanovením
        § 6 odst. 3 zákona č. 29/2000 Sb., o poštovních službách a o změně některých zákonů, ve znění
        pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o poštovních službách“), včetně informace o dni účinnosti
        změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na všech poštách
        v ČR a na výše uvedené internetové adrese. Odesílatel je povinen se s novým zněním Poštovních
        podmínek seznámit. Uzavírání dílčích poštovních smluv se v otázkách neupravených touto Dohodou
        řídí Poštovními podmínkami účinnými ke dni podání.

                                                    2. Příprava podání
2.1 Odesílatel před podáním opatří zásilku následujícím adresním štítkem:

                Adresním štítkem vydávaným ČP, který Odesílatel vyplní podle předtisku;
2.2 Vyplněný adresní štítek musí obsahovat dále i údaje o hmotnosti zásilky v kg s přesností na 100 g

        (tento údaj není nutno uvádět při podání na poště) a PSČ podací pošty. Zásilky s nečitelnými údaji má
        právo ČP odmítnout.
2.3 Adresní štítky vydávané ČP (dále „AŠ ČP“) budou Odesílateli vydány ČP zdarma v potřebném počtu
        po uzavření této Dohody a dále na základě písemné, e-mailové nebo faxové objednávky (výjimečně
        i telefonické objednávky, která musí být následně potvrzena některým z předcházejících způsobů
        objednání).
2.4 Potištěné adresní štítky objednává Odesílatel v předstihu 20 pracovních dní na e-mailu:
        XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX prostřednictvím objednávkového formuláře, kde
        je zvolen způsob jejich převzetí.
2.5 AŠ ČP jsou zúčtovatelným tiskopisem. Odesílatel zajistí jejich ochranu a odpovídá ČP za škodu
        vzniklou jejich případným zneužitím. Nevyužité, poškozené či jinak znehodnocené AŠ ČP vrátí
        Odesílatel bez zbytečného odkladu ČP.
2.6 Odesílatel bude používat AŠ vzestupně v pořadí jejich podacích čísel (číslo na AŠ ČP bez poslední
        číslice, která je kontrolní).
2.7 Odesílatel je povinen při podání zásilek (tedy nejpozději spolu s předávanými zásilkami) předat
        provozovně ČP podací data k zásilkám. V opačném případě je ČP oprávněna zásilky nepřevzít, tedy
        odmítnout podání těchto zásilek do doby, než budou podací data předána.

                                                          3. Podání
3.1 Zásilky budou podávány:

                na poštách: XXXX XXXXXXX XX, XXXXXX XXXXX, XXX XX XXXXXXX

                                                          Stránka 2 z 7
                       Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na
                       poštu Číslo 2018/09385

                   – ve dnech XX X XX v době od: XXXXX do: XXXXX
                   – mezní doba pro podání na poště je XXXXX hod, zásilky přijaté po této době jsou

                       považovány za podané následující pracovní den
                   XXXXXXX XX XXXXXX XXXXXX XXX XX XXXXXXX
                   – ve dnech XX X XX v době od: XXXX do: XXXXX
                   – mezní doba pro podání na poště je XXXXX hod, zásilky přijaté po této době jsou

                       považovány za podané následující pracovní den
               na obslužném místě Odesílatele na adrese - místě převzetí zásilek u Odesílatele (dále jen

                   „Svoz“): XXXX XXXXXXXX XXXXXXXXXXX XXXXXX XXXXX XXXXXXX
                   – přidělené ID CČK složky obslužného místa XXXXXXXXX
                   nepravidelně
                   – odpovědný pracovník Odesílatele XXXX XXXXXXX
                   – podací poštou je pošta XXXX XXXXXXX XXX XXXXXX XXXXXX XXX XX

                       XXXXXXX
                   – pokud bude Svoz prováděn nepravidelně, tj. v předem neurčených pracovních dnech

                       a časových rozmezích, ČP zajistí Svoz zásilek na základě telefonické objednávky
3.2 Objednávky Svozu jsou přijímány pracovištěm ČP

                   telefon: XXXXXXXXXX XXXXXXXXX
        v pracovní dny v době od XXXX hod. do XXXXX hod., a to na následující pracovní den, pokud se
        Strany Dohody nedohodnou jinak.
3.3 V případě, že Odesílatel má ujednán Svoz a nemá k podání ani jednu zásilku využívaných služeb ČP,
        je povinen Svoz zrušit na výše zmíněném pracovišti ČP – viz uvedené kontakty v bodu 3.2, a to
        nejpozději téhož dne do XXXX hod. Pokud objednaný Svoz nezruší, považuje ČP tuto jízdu za
        marnou jízdu.
3.4 Při podání zásilek na obslužném místě je Odesílatel povinen zajistit po přistavení vozidla plynulou
        nakládku zásilek, které musí být připraveny v bezprostřední blízkosti místa přistavení vozidla.
        Nakládku provádějí pracovníci ČP. Pracovník ČP není povinen zkoumat oprávněnost předávající
        osoby a čekat na předání zásilek déle než 15 minut.
3.5 Při podání zásilek prostřednictvím Svozu vystaví pověřený pracovník ČP pouze potvrzení o počtu
        převzatých zásilek.
        Potvrzený podací arch nebo tiskovou sestavu vyhotovenou prostřednictvím příslušného programu ČP
        vrátí Odesílateli:

                poštovní zásilkou na adresu: XXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXX,
                   XXXXXXXXXXXX

                                                4. Cena a způsob úhrady
4.1 Způsob úhrady ceny byl ujednán:

                na základě faktury
                   – převodem z účtu

                                                          Stránka 3 z 7
                       Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na
                       poštu Číslo 2018/09385

        Cena za službu Balík Do ruky do 30 kg je účtována dle Poštovních podmínek České pošty, s.p. –
        Ceník základních poštovních služeb a ostatních služeb (dále jen „Ceník“) platných ke dni
        poskytnutí této služby.
        Cena za službu Balík Do ruky nad 30 kg je účtována dle Poštovních podmínek České pošty, s.p.
        – Ceník základních poštovních služeb a ostatních služeb (dále jen „Ceník“) platných ke dni
        poskytnutí této služby.
        Cena za službu Balík Na poštu je účtována dle Poštovních podmínek České pošty, s.p. – Ceník
        základních poštovních služeb a ostatních služeb (dále jen „Ceník“) platných ke dni poskytnutí
        této služby.
        Odesílatel je povinen uhradit cenu s připočtenou DPH v zákonné výši. Ceník je dostupný na všech
        poštách v ČR a na Internetové adrese http://www.ceskaposta.cz/.
        Odesílatel potvrzuje, že se seznámil s obsahem a významem Ceníku, že mu byl text tohoto
        dokumentu dostatečně vysvětlen a že výslovně s jeho zněním souhlasí. ČP Odesílateli poskytne
        informace o změně Ceníku v souladu se Zákonem o poštovních službách, včetně informace o dni
        účinnosti změn, nejméně 30 dní před dnem účinnosti změn, a to zpřístupněním této informace na
        všech poštách v ČR a na výše uvedené internetové adrese. Odesílatel je povinen se s novým zněním
        Ceníku seznámit.
4.3 Fakturu - daňový doklad bude ČP vystavovat měsíčně s lhůtou splatnosti XX dní ode dne jejího
        vystavení.
        Faktury – daňové doklady budou zasílány na adresu:XXXX XXXXXXX, XXXXXXXXXXX
        XXXXXX XXXXXXXXXXXX
        ID CČK složky: XXXXXXXXX
        Je-li Odesílatel v prodlení s placením ceny, je povinen uhradit úroky z prodlení ve výši stanovené
        podle nařízení vlády č. 351/2013 Sb, kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s
        uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické
        osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků
        právnických a fyzických osob, věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, ve znění
        pozdějších předpisů.
4.4 Pokud Odesílatel nevyrovná své dluhy vůči ČP ve lhůtě splatnosti stanovené v čl. 4, bodu 4.3 této
        Dohody, vyhrazuje si ČP právo po dobu prodlení Odesílatele s úhradou jeho dluhů nepřevzít zásilky
        dle podmínek této Dohody, případně podmínit převzetí zásilek dle podmínek této Dohody podáním
        zásilek na ČP stanovené poště a platbou v hotovosti předem.
4.5 Odesílatel je povinen v předstihu informovat prokazatelným způsobem ČP o jakékoli změně okolností
        nezbytných pro určení daňového režimu, především určení místa plnění. V případě nesplnění této
        povinnosti nese Odesílatel v plném rozsahu odpovědnost za škody, které v důsledku takového
        opomenutí mohou vzniknout, a zavazuje se je uhradit.
4.6 V případě marné jízdy z viny Odesílatele dle Čl. 3, bod 3.3, je ČP oprávněna účtovat Odesílateli cenu
        této marné jízdy, a to ve výši ceny mimořádné jízdy dle Ceníku platného ke dni poskytnutí této
        služby.

                                                          Stránka 4 z 7
                       Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na
                       poštu Číslo 2018/09385

                                               5. Ochrana osobních údajů
5.1 ČP jako správce zpracovává osobní údaje Odesílatele, je-li Odesílatelem fyzická osoba, a osobní

        údaje jeho kontaktních osob poskytnuté v této Dohodě, popřípadě osobní údaje dalších osob
        poskytnuté v rámci Dohody (dále jen „subjekty údajů“ a „osobní údaje“), výhradně pro účely
        související s plněním této Dohody, a to po dobu trvání Dohody, resp. pro účely vyplývající z právních
        předpisů, a to po dobu delší, je-li odůvodněna dle platných právních předpisů. Odesílatel je povinen
        informovat obdobně fyzické osoby, jejichž osobní údaje pro účely související s plněním této Dohody
        ČP předává. Další informace související se zpracováním osobních údajů včetně práv subjektů s tímto
        zpracováním souvisejících jsou k dispozici v aktuální verzi dokumentu „Informace o zpracování
        osobních údajů“ na webových stránkách ČP na adrese www.ceskaposta.cz.

                                                    6. Ostatní ujednání
6.1 Kontaktními osobami za Odesílatele jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax):

             a) XXXX XXXXXXXX XXX XXX XXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
        Kontaktními osobami za ČP jsou (jméno, pozice, tel., e-mail, popř. fax):

             a) XXXX XXXXXXX XXX XXXX XXXXXXXXXX XXXXXXXXX
             b) XXXXX XXXXXXX XX XXXX XXX XXX XXX
             c) XXXX XXXX XXXXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

                  XXXX XXX XXX XXX
6.2 O všech změnách kontaktních osob, adres a spojení, které jsou uvedeny v Čl. 4, bod 4.2 a 4.3 a

        v bodu 6.1 tohoto článku, se budou Strany Dohody neprodleně písemně informovat. Tyto změny
        nejsou důvodem k sepsání dodatku k této Dohodě.
6.3 Odesílatel se zavazuje, že v rámci své obchodní činnosti bude svým Zákazníkům nabízet alternativně
        služby Balík Do ruky, Balík Na poštu s přesným popisem služby a uvedením jejich názvů Balík Do
        ruky, Balík Na poštu.

                                                 7. Závěrečná ustanovení
7.1 Tato Dohoda se uzavírá XX XXXX XXXXXXX do XXXXXXXXXX. Každá ze Stran Dohody může

        Dohodu vypovědět i bez udání důvodů s tím, že výpovědní doba 1 měsíc začne běžet dnem
        následujícím po doručení výpovědi druhé Straně Dohody.
7.2 ČP si vyhrazuje právo odstoupit od této Dohody, jestliže Odesílatel přes upozornění nedodržuje
        ujednané podmínky. Toto upozornění ČP písemně oznámí Odesílateli na jeho poslední známou adresu
        s tím, že je Odesílatel povinen ve lhůtě 15 dnů napravit zjištěné nedostatky. V případě marného
        uplynutí této lhůty má ČP právo od této Dohody odstoupit.
        Od této Dohody je možné odstoupit také v případě zahájení insolvenčního řízení na Odesílatele nebo
        kdykoliv v jeho průběhu. V takovém případě není Odesílateli poskytnuta dodatečná lhůta 15 dnů a ČP
        je oprávněna odstoupit od této Dohody bez předchozího upozornění.
        Odstoupení od této Dohody je vždy účinné a Dohoda se ruší ke dni doručení písemného oznámení
        o odstoupení druhé Straně Dohody. Vzájemná plnění poskytnutá Stranami Dohody do odstoupení se
        nevrací a Odesílatel je povinen uhradit cenu služeb, poskytnutých ČP do odstoupení.

                                                          Stránka 5 z 7
                       Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na
                       poštu Číslo 2018/09385

7.3 Není-li stanoveno jinak, může být tato Dohoda měněna pouze vzestupně očíslovanými písemnými
        dodatky k Dohodě podepsanými oběma Stranami Dohody.

7.4 Strany Dohody se zavazují zachovat mlčenlivost o obchodním tajemství druhé strany Dohody a dále o
        skutečnostech a informacích, které písemně označí jako důvěrné. Za obchodní tajemství jsou stranami
        Dohody považovány veškeré konkurenčně významné, určitelné, ocenitelné a v příslušných
        obchodních kruzích běžně nedostupné skutečnosti související se stranami Dohody, jejichž vlastník
        zajišťuje ve svém zájmu odpovídajícím způsobem jejich utajení. Pro účely této Dohody jsou
        obchodním tajemstvím zejména informace o smluvních vztazích existujících mezi stranami Dohody,
        údaje týkající se výše ceny a způsobu jejího určení, platební podmínky, informace o způsobu zajištění
        pohledávek, údaje o rozsahu a objemu poskytovaných služeb a podrobnosti vymezující poskytované
        plnění nad rámec veřejně přístupných informací.

7.5 Povinnost mlčenlivosti trvá až do doby, kdy se informace výše uvedené povahy stanou obecně
        známými za předpokladu, že se tak nestane porušením povinnosti mlčenlivosti. Na povinnost
        mlčenlivosti nemá vliv forma sdělení informací (písemně nebo ústně) a jejich podoba
        (materializované nebo dematerializované).

7.6 Strany Dohody se zavazují, že informace výše uvedené povahy zachovají v tajnosti, nesdělí je ani
        nezpřístupní jiným subjektům, a že učiní potřebná opatření pro jejich ochranu a zamezení úniku
        včetně zajištění jejich použití pouze pro činnosti související s přípravou a plněním této Dohody
        v souladu s účelem stanoveným touto Dohodou.

7.7 Porušením povinnosti mlčenlivosti není poskytnutí výše uvedených informací soudu, státnímu
        zastupitelství, příslušnému správnímu orgánu či jinému orgánu veřejné moci na základě a v souladu
        se zákonem; jejich zveřejnění na základě povinnosti stanovené zákonem nebo jejich poskytnutí
        zakladateli ČP. Porušením povinnosti mlčenlivosti není ani sdělení uvedených informací zástupci
        strany Dohody.

7.8 Povinnost mlčenlivosti trvá bez ohledu na ukončení smluvního vztahu založeného touto Dohodou.

7.9 Tato Dohoda bude uveřejněna v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách
        účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).
        Dle dohody stran Dohody zajistí odeslání této Dohody správci registru smluv ČP. ČP je oprávněna
        před odesláním Dohody správci registru smluv v Dohodě znečitelnit informace, na něž se nevztahuje
        uveřejňovací povinnost podle zákona o registru smluv.

7.10 Pokud by bylo kterékoli ustanovení této Dohody zcela nebo zčásti neplatné nebo jestliže některá
        otázka není touto Dohodou upravována, zbývající ustanovení Dohody nejsou tímto dotčena.

7.11 Tato Dohoda je sepsána ve 2 (slovy: dvou) stejnopisech s platností originálu, z nichž každá Strana
        Dohody obdrží po jednom.

7.12 Práva a povinnosti plynoucí z této Dohody pro každou ze Stran Dohody přecházejí na jejich právní
        nástupce.

7.13 Vztahy neupravené touto Dohodou se řídí platným právním řádem ČR.

7.14 Dohoda je uzavřena dnem podpisu oběma Stranami Dohody.

7.15 Strany Dohody prohlašují, že tato Dohoda vyjadřuje jejich úplné a výlučné vzájemné ujednání
        týkající se daného předmětu této Dohody. Strany Dohody po přečtení této Dohody prohlašují, že byla
        uzavřena po vzájemném projednání, určitě a srozumitelně, na základě jejich pravé, vážně míněné
        a svobodné vůle. Na důkaz uvedených skutečností připojují podpisy svých oprávněných osob či
        zástupců.

                                                          Stránka 6 z 7
Dohoda o podmínkách podávání poštovních zásilek Balík Do ruky a Balík Na
poštu Číslo 2018/09385

V Ostravě dne                                  V XXXXXXXX dne
za ČP:                                         za Odesílatele:
_______________________________________        _______________________________________

                 Ing. Ustohal Daniel                            XXXX XXXXXXX

  Obchodní ředitel regionu regionální firemní                     XXXXXXXXX
                      obchod SM

Stránka 7 z 7