Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6211143: KDP Podpora sociálních služeb 2018 - CSS Emausy

Příloha KUJCP01KJ8CM.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP01KJ8CM*

                                                                                              KUJCP01KJ8CM

                                            Smlouva o poskytnutí dotace
                                                   č. SDO/OSOV/151/18

         uzavřená ve smyslu § 159 a násl. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
    a § 10a odst. 5 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších

                                                                                předpisů

                                                                         I.

                                                                       Obecná ustanovení

1. Zastupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo na základě podané žádosti o poskytnutí dotace svým usnesením
      č. 199/2018/ZK-14 ze dne 21.6. 2018 podle § 36 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení),
      ve znění pozdějších předpisů, v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních
      rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových pravidlech") a ve smyslu směrnice
      Zastupitelstva Jihočeského kraje č. SM/107/ZK, Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční
      podpory a Pravidel Krajského dotačního programu na podporu sociálních služeb pro rok 2018 (dále jen
      „Pravidla"), o poskytnutí dotace ve výši a za podmínek dále uvedených v této smlouvě.

2. Krajský dotační program na podporu sociálních služeb pro rok 2018 je ve svých Opatřeních č. 1, 2 a 3
      nastaven v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále
      jen „zákon o sociálních službách") a evropskou legislativou v oblasti tzv. veřejné podpory, konkrétně
      v souladu s Rozhodnutím Komise č. 2012/21/EU ze dne 20. prosince 2011 o použití čl. 106 odst. 2 Smlouvy
      o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné služby udělené
      určitým podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu.

                                                             Poskytovatel a příjemce dotace

1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:

Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
IČO: 70890650
Zastoupený: Mgr. Zdeňkem Dvořákem, náměstkem hejtmanky, na základě plné moci udělené hejtmankou kraje
dne 22. 6. 2017
Bankovní účet: 199783072/0300

dále jako „poskytovatel"

2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:

CSS Emausy s.r.o., Lázeňská 2438/77, 373 16 Dobrá Voda u Českých Budějovic
IČO: 26055287
Zastoupené: Ing. Irenou Lavickou, jednatelkou
Bankovní účet: 274400124/0300

dále jako „příjemce"

                                                                                     m.
                                     Účel a charakter dotace, doba, v níž má být účelu dosaženo

1. Účelem dotace je poskytnutí peněžních prostředků na podporu sociálních služeb, které jsou poskytovány
     na území Jihočeského kraje. Příjemce přijal závazek veřejné služby dle čl. I. odst. 2 smlouvy akceptací
     samostatného dokumentu Pověření Jihočeského kraje k poskytování služby obecného hospodářského zájmu,
     konkrétně k zajištění dostupnosti poskytování sociální služby v rozsahu základních činností na území kraje
     (dále jen “Pověření") a to na dobu čerpání dotace dle této smlouvy a pro všechny druhy sociálních služeb,
     na které je dle této smlouvy dotace poskytována.

2. Účelem dotace je spolufinancování neinvestičních nákladů souvisejících se zajišťováním základních činností
     při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV. odst. 1 smlouvy, a to pouze v rozsahu dle platného
     Pověření. Výčet a charakteristiky základních činností jsou uvedené v zákoně o sociálních službách a rozsah
     úkonů je stanovený ve vyhlášce č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních
    službách, ve znění pozdějších předpisů.
3. Dotace je příjemci poskytována z rozpočtu poskytovatele jako součást vyrovnávací platby za plnění závazku
    veřejné služby. Dotace se poskytuje jako neinvestiční.

4. Peněžní prostředky dotace nesmí příjemce poskytnout jiným právnickým nebo fyzickým osobám, pokud nejde
    o úhrady spojené s realizací podporované činnosti, na kterou byly poskytnuty a smí je zároveň použít jen
    k účelu, který je upraven v čl. III. odst. 2 smlouvy a v čl. IV. odst. 1 smlouvy.

5. Dotace se neposkytuje:
     a) na zajištění fakultativních činností (§ 35 odst. 4 zákona o sociálních službách),
     b) na úhradu nákladů na zdravotní péči poskytovanou podle § 36 zákona o sociálních službách, tato péče je
           hrazena podle § 17a zákona č. 48/1997 Sb„ o veřejném zdravotním pojištění, ve znění pozdějších
           předpisů.

6. Podporovaná činnost bude realizována v termínu od 1. 1. 2018 do 31. 12. 2018, přičemž toto datum
    je konečným termínem, kdy má být dosaženo účelu dotace.

                                                                           IV.
                                                      Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace je poskytována:
    a) v rámci Opatření č. 2 pro druh sociální služby: domovy se zvláštním režimem, identifikátor: 4789728,
          v rozsahu dle Pověření č. OSVZ/16/2016, Příloha č. 1A, ve znění pozdějších dodatků, ve výši 490.000 Kč,

    b) v rámci Opatření č. 2 pro druh sociální služby: domovy pro seniory, identifikátor: 7279363, v rozsahu
          dle Pověření č. OSVZ/16/2016, Příloha Č.1B, ve znění pozdějších dodatků, ve výši 318.000 Kč.

2. Dotace bude poskytnuta v celkové výši 808.000 Kč bezhotovostním převodem z účtu poskytovatele na účet
    příjemce uvedený v žádosti nejpozději do 2 měsíců od účinnosti této smlouvy.

                                                                            V.
                                                                Ustanovení o DPH

1. Sociální služby dle čl. IV smlouvy jsou osvobozeny od daně z přidané hodnoty (dále jen „DPH") dle § 59
     zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů., tzn. nelze uplatnit nárok
     na odpočet DPH na vstupu. Případná registrace příjemce jako plátce DPH nemá žádný vliv na výši dotace
     ani na její čerpání.

                                                                           VI.
                                                     Uznatelné a neuznatelné náklady

1. Příjemce je oprávněn použít dotaci pouze na úhradu uznatelných nákladů souvisejících se zajišťováním
    základních činností při poskytování sociálních služeb uvedených v čl. IV odst. 1 této smlouvy na území
    Jihočeského kraje a v souladu s Pravidly.

2. Náklady jsou uznatelné pro čerpání dotace tehdy, pokud splňují mimo výše uvedené i následující obecná
    hlediska, zejména musí:
     a) odpovídat zaměření Opatření uvedenému v bodě 1.3. Pravidel, v rámci kterého je dotace poskytována,
      b) být nezbytné pro zajištění sociální služby a vyhovovat zásadám zdravého finančního řízení, především
           efektivnosti (získané hodnoty musí odpovídat vynaloženým finančním prostředkům), opodstatněnosti
           a hospodárnosti (nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě a čase),
      c) časově a věcně souviset s obdobím, na které je dotace poskytnuta, musí být doloženy průkaznými
           prvotními účetními doklady a vedeny v účetnictví příjemce.

3. Za uznatelné osobní náklady se považují náklady na zaměstnance zajišťující činnost zařízení sociální služby
    či poskytování sociální služby (např. vedoucí, administrativní a provozní pracovníci) a náklady
     na zaměstnance, kteří vykonávají odbornou činnost v sociálních službách podle § 115 odst. 1 zákona
    o sociálních službách. Uznatelné osobní náklady jsou náklady na mzdy / platy (včetně odměn), ostatní osobní
     náklady (dohody o pracovní činnosti, dohody o provedení práce), náhrady mzdy/platu za dočasnou pracovní
     neschopnost, zákonné odvody na sociální a zdravotní pojištění hrazené zaměstnavatelem a zákonné pojištění
    odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání.

                                                                  2
4. Za uznatelné provozní náklady se považují náklady na drobný dlouhodobý hmotný majetek s pořizovací cenou
     do 40 tis. Kč včetně a dobou použitelnosti více než rok, energie (teplo, elektrická energie, plyn, vodné a stočné),
     nájemné za nebytové prostory popř. budovu nebo bytové jednotky, právní a ekonomické služby
     a náklady na tuzemské vzdělávání pracovníků v přímé péči k obnovení, upevnění a doplnění kvalifikace nutné
     k zabezpečení základních činností podporované sociální služby (max. 25 tis. Kč v rámci jedné žádosti pro
    jednu sociální službu).

5. Za neuznatelné náklady se považují jiné náklady než náklady uvedené v odstavcích 3 a 4 a náklady, které
     nesouvisí s poskytováním základních činností pro daný druh podporované sociální služby na území
     Jihočeského kraje nebo nejsou uvedené v rozpočtu v žádosti, či přesahují částky uvedené v rozpočtu v žádosti
     po případných korekcích provedených při hodnocení žádosti nebo vznikly mimo stanovené období.

6. Příjemce je povinen zajistit oddělené účtování nákladů a výnosů souvisejících s poskytnutou dotací. Při čerpání
     dotace je příjemce povinen zajistit, aby na stejný náklad nedocházelo k duplicitnímu čerpání finančních
     prostředků z více zdrojů.

7. Čerpání dotace v jednotlivých položkách rozpočtu každé služby nesmí přesáhnout částky uvedené pro tyto
     položky v žádosti o dotaci ve sloupci “Požadavek na dotaci z Krajského dotačního programu“, v případě,
    že tyto částky byly v průběhu hodnocení žádosti korigovány poskytovatelem z důvodu jejich neuznatelnosti
     nebo nadhodnocení, pak nesmí přesáhnout částky po korekcích. Změny v čerpání dotace u jednotlivých
     položek se nepřipouští.

8. V případě, že v rámci podporované činnosti budou zadávány veřejné zakázky, je příjemce povinen postupovat
     podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
     o zadávání veřejných zakázek") V případě, že se jedná o zakázky malého rozsahu, na které se tento zákon
    vztahuje pouze v obecných zásadách, je povinen příjemce u plnění přesahujících částku 100.000,- Kč
     bez DPH, které jsou zvíce než 50 % financované z dotace, provést výběr dodavatele v jednoduchém
    výběrovém řízení. Nabídky musí být vyžádány nejméně u 3 dodavatelů a jejich nabídky musí být učiněny
     písemně (např. e-mailem, faxem), je nutno pořídit písemný záznam o výběru dodavatele, lze rovněž využít
     ceníky zveřejněné na internetu. Záznam z výběrového řízení včetně cenových nabídek nebo průzkumů
     a korespondence musí být uloženy u dokumentace k podporované činnosti a spolu s ní archivovány.

9. Ustanovení odstavce 8 neplatí, má-li příjemce vlastní pravidla pro zadávání veřejných zakázek; v takovém
     případě postupuje podle nich. Na výzvu poskytovatele je příjemce povinen tato pravidla kraji předložit
    a doložit dodržení podmínek stanovených zákonem o veřejných zakázkách a jeho pravidly.

                                                                                    VII.
                                                            Vyúčtování a vypořádání dotace

1. Příjemce dotace je povinen provést finanční vyúčtování na formuláři uvedeném v Příloze č. 4 Pravidel
    a vypořádání poskytnuté dotace na formuláři uvedeném v Příloze č. 5 Pravidel pod přiděleným účelovým
    znakem 389 a doručit tyto formuláře prostřednictvím Informačního systému datových schránek nebo, nemá-li
     příjemce zřízenou datovou schránku, v písemné podobě odboru sociálních věcí Krajského úřadu Jihočeského
     kraje, a to nejpozději do 25. 1. 2019 a současně vrátit nedočerpanou část dotace na účet poskytovatele
    č. ú. 170320242/0300. Za úhradu vratký ve lhůtě splatnosti se považuje taková platba, která bude připsána
     na účet poskytovatele dotace nejpozději v termínu uvedeném v tomto odstavci.

2. Příjemce je dále povinen mimo doručení formulářů způsobem a v termínu dle předchozího odstavce doručit
    vtémže termínu prostřednictvím e-mailu podepsaného uznávaným elektronickým podpisem zaslaného
    na adresu osovdotace@krai-iihoceskv.cz v elektronické podobě účetní sestavu nákladů a výnosů v členění
    podle jednotlivých účetních dokladů prokazující čerpání dotace poskytnuté dle těchto Pravidel. Kopie
    účetních dokladů vztahujících se k poskytnuté dotaci se nepřikládají, mohou však být při kontrole dodržování
    podmínek čerpání dotace vyžádány.

3. V případě rozhodnutí o zrušení registrace příslušné sociální služby podle § 82 odst. 3 zákona o sociálních
    službách v průběhu roku, na který byla dotace poskytnuta, je příjemce povinen do 30 kalendářních dnů
    ode dne ukončení poskytování sociální služby, který je uveden v rozhodnutí o zrušení registrace, provést
    vyúčtování a finanční vypořádání poskytnuté dotace a současně převést na účet poskytovatele případnou
    vrátku dotace.

                                                                     3
                                                                          Vlil.
                        Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

1. V případě, že je příjemce právnickou osobou vyjma obce a má dojít k jeho přeměně podle příslušného zákona
    a příjemce má být zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost oznámit s dostatečným
    předstihem poskytovateli s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv a povinností z tohoto smluvního
    vztahu na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá taková skutečnost musí být projednána v tom
    orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí dotace a smlouvu o jejím poskytnutí.

2. K žádosti o udělení souhlasu podle odst. 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty, že práva
    a povinnosti z tohoto smluvního vztahu přejdou na právního nástupce a právní nástupce se zavazuje tyto
    povinnosti plnit (např. projekt fúze). Poskytovatel je oprávněn si vyžádat dodatečné podklady, pokud
    z dodaných podkladů nebude tato skutečnost vyplývat.

3. V případě, že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce po projednání
    v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude obsahovat popis a důvod jeho
    uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4. V případě, že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání v příslušném
    orgánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne
    o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce povinnost vrátit doposud
    vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou poskytovatele.

5. V případě, že je příjemce příspěvkovou organizací jiného územního samosprávného celku, je povinen
    při sloučení, splynutí či rozdělení postupovat obdobně podle odstavce 1 (doložení např. formou usnesení
    zastupitelstva územně samosprávného celku). Poslední věta odstavce 2 platí obdobné.

6. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací, je povinen
    tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění
    účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce
    povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou
    poskytovatele. Zároveň je povinen bezodkladně oznámit insolvenčnímu správci či likvidátorovi příjemce,
    že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele a váže ho povinnost vyplacenou dotaci vrátit zpět do rozpočtu
    poskytovatele.

                                                                           IX.
                                           Výpověď smlouvy a porušení rozpočtové kázně

1. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně příjemce, a to zejména v případě,
    že po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která poskytovatele opravňuje dotaci nebo
    její část odejmout. Takovou skutečností je například zjištění poskytovatele, že údaje, které mu sdělil příjemce,
    a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou nepravdivé.

2. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.

3. V písemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly k výpovědi smlouvy,
    a vyzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části, pokud již byly peněžní prostředky poskytnuty. Příjemce je
    povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet poskytovatele uvedený ve výpovědi. Pokud
    tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet příjemce, přestože byla uzavřena smlouva, má poskytovatel právo
    je neposkytnout.

4. V případě porušení povinností stanovených pro čerpání dotace, zjištěných na základě provedené kontroly,
    může být příjemce vyzván k provedení opatření k nápravě zjištěného pochybení tehdy, jestliže porušil méně
    závažnou podmínku, u které je stanovena možnost sníženého odvodu dle odst. 5 tohoto ustanovení.
    V rozsahu, v jakém příjemce provedl opatření k nápravě, platí, že nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

5. Nižší odvod za pochybení při čerpání dotace a nesplnění podmínek veřejnoprávní smlouvy je stanoven v těchto
    případech:
     a) za nedodržení termínů jednotlivých administrativních úkonů příjemce, jejichž povaha umožňuje nápravu
           v náhradní lhůtě až do výše 5% dotace,
     b) za nedoložení všech požadovaných podkladů k vyúčtování až do výše 5% dotace,
     c) za nedodržení termínu odevzdání vyúčtování až do výše 5% z dotace; toto neplatí, pokud příjemce
           prokáže, že k nedodržení termínu došlo z reálných a objektivních důvodů,

                                                                     4
      d) za nedodržení případně nastavených kritérií poskytnuté dotace - poměrná část celkové podpory
            k naplněným kritériím,

      e) za porušení zákona o veřejných zakázkách:
            1. neprovedení výběrového řízení 100% výdajů této zakázky
            2. diskriminace při výběrovém řízení 10 - 25% výdajů této zakázky
            3. dělení předmětu zakázky 10 - 25% výdajů této zakázky
            4. nezveřejnění veřejné zakázky zákonem stanoveným způsobem 5% výdajů této zakázky
                 (např. nezveřejnění smlouvy na veřejnou zakázku malého rozsahu, jejíž cena přesáhne 500 000 Kč
                 bez DPH atd.)
            5. méně závažná porušení při zadávání veřejných zakázek až do výše 5% výdajů této zakázky
                 (např. nedodržení zákonem stanovených lhůt atd.).

      f) za porušení povinnosti uvedené v čl. VI odst. 8 a 9 této smlouvy 100% výdajů zakázky.

       Jednotlivá porušení zákona o zadávání veřejných zakázek se nesčítají, ale krácení uznatelných výdajů
       se posuzuje podle nejzávažnějšího pochybení ve stejné zakázce.

6. V případě, kdy není možné postupovat podle odst. 4 a 5 tohoto ustanovení, může vyzvat poskytovatel
       příjemce k vrácení dotace nebo její části, zjistí-li, že příjemce dotace porušil povinnost, která souvisí s účelem,
       na který byly peněžní prostředky poskytnuty, nedodržel účel dotace nebo podmínku, za které byla dotace
       poskytnuta, a u níž není možné vyzvat k provedení opatření k nápravě a není možné uložit snížený odvod.
       V rozsahu, v jakém vrátil příjemce dotaci nebo její část, platí, že nedošlo k porušení rozpočtové kázně.

7. V případě, že příjemce bude vyzván k vrácení dotace nebo její poměrné části a svou povinnost k jejímu
       vrácení nesplní vjemu stanovené náhradní lhůtě, bude považována nečinnost příjemce za porušení
       rozpočtové kázně ve formě zadržení dotace.

8. Porušení jiných povinností příjemce než těch, které jsou upraveny v odst. 5 tohoto ustanovení a v případě,
       že porušení povinností nebude napraveno dle odst. 4 a 6 tohoto ustanovení, bude považováno za porušení
       rozpočtové kázně s tím, že bude požadován odvod ve výši neoprávněného použití dotace a zároveň
       i úhrada penále za porušení rozpočtové kázně ve výši 1 promile denně ve vztahu k uloženému odvodu.

                                                                            X.
                                                                 Ostatní ujednání

1. Pokud dojde v průběhu platnosti této smlouvy na straně příjemce ke změně podmínek, za kterých byla dotace
     poskytnuta (včetně změny kontaktní osoby uvedené v žádosti nebo sídla příjemce), je příjemce povinen
     oznámit toto písemně poskytovateli nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy změna nastala.

2. Příjemce bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zákona
     č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Příjemce prohlašuje, že tato smlouva
     neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský
    zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv
     provede poskytovatel.

3. Příjemce se zavazuje na vlastní náklady zajistit informování veřejnosti o tom, že sociální služba byla podpořena
     peněžními prostředky Jihočeského kraje.

4. Příjemce se zavazuje zajistit umístění znaku, respektive loga Jihočeského kraje na materiálech, propagujících
     podporu sociálních služeb uvedenou v čl. III. odst. 1 této smlouvy; vhodnost užití krajských symbolů bude
     příjemce konzultovat s odborem Kancelář hejtmana, oddělení marketingu a cestovního ruchu Krajského úřadu
     Jihočeského kraje, přitom bude postupovat v souladu se směrnicí č. SM/40/RK - Zásady jednotného vizuálního
     stylu a pravidla pro užívání symbolů a logotypu Jihočeského kraje, která je dostupná na http://www.krai-
     iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tato zveřejněná verze směrnice se považuje za součást této
     smlouvy.

5. Příjemce se zavazuje uchovávat veškeré dokumenty související s čerpáním dotace po dobu 10 let po skončení
    období, na které byla dotace poskytnuta.

6. Poskytovatel je oprávněn provádět u příjemce kontrolu účetnictví, příp. dalších skutečností, v rozsahu
     potřebném k posouzení, zda byla dodržena tato smlouva. Příjemce se zavazuje umožnit poskytovateli nebo
    jím pověřeným osobám provést kdykoli (i v průběhu realizace) komplexní kontrolu postupu a výsledků realizace
    podporované činnosti, včetně použití peněžních prostředků a zpřístupnit na požádání veškeré doklady
    související s realizací podporované činnosti a s plněním této smlouvy. Tímto ujednáním nejsou dotčena
    ani omezena práva kontrolních a finančních orgánů státní správy České republiky.

                                                                  5
                                                                         XI.
                                                             Závěrečná ujednání

1. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních stran obdrží
    1 výtisk.

2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků, podepsaných
    oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména název, adresa, statutární zástupce, číslo
     bankovního účtu) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace a v těchto případech nebude uzavírán samostatný
    dodatek ke smlouvě.

3. V případech neřešených touto smlouvou se užijí Pravidla a směrnice Jihočeského kraje č. SM/107/ZK - Zásady
    Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je dostupná na http://www.krai-
    iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tato Pravidla, zveřejněná směrnice, jakož i žádost
    o poskytnutí finanční podpory se považují za součást této smlouvy. Příjemce prohlašuje, že je mu obsah této
    smlouvy a Zásad pro poskytování veřejné finanční podpory dostatečně jasný a jednotlivá ustanovení
    dostatečně určitá. Pokud existuje rozpor mezi smlouvou a směrnicí, použijí se primárně ustanovení smlouvy.

4. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé, svobodné a vážné
    vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně podepsána.

5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem

zveřejnění v registru smluv.                                                     i

V Českých Budějovicích dne                       07- * 2018                                              dne

Za poskytovatele:                                               Za příjemné-

náměstek hejtmanky                                              Ing. Irena Lavická
                                              \                 ředitelka

                   i                                                      CSS Emausy s.r.o.
                                                                               Lázeňská 2438/77 W
                                      /
                                                                            37313 Dobrá VociauČ.B
                                                                         !Č :«:■ 35 287, DIČ C226055287

                                                             6