Textová podoba smlouvy Smlouva č. 626913: Objednávka - ATECH - oprava baterií automatických dveří

Příloha TO_OBJ_ATECH_baterie_automaticke_dvere.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka TO1600418

Strana 1
Dodavatel
Fakultní nemocnice Hradec Králové ATECH Assistance, s.r.o.
Sokolská 581 Ve Žlíbku 1849/2a
500 05 Hradec Králové 193 00 Praha 9
Česká republika
DIč Cz00179906
Ič 00179906
Telefonní číslo 495 831 111 DIČ CzZ27535118
Číslo faxu +420 495 832 100 č 27535118
Název banky Česká spořitelna, a.s.
Číslo bankovního účtu 2651552/0800
Obchodní registr Zř. listina MZČR - č.j. MZDR 17266-11/2012
Kód veřejné zakázky Datum dokladu 21.11.2016
Nákupčí Technický odbor
Platební podmínky Splatnost do 30 dnů
Způsob dodávky
Požadované datum příjmu
Číslo Popis Středisko Kód Množství Měrná jednotka | Objednací číslo

Objednáváme u Vás opravu vadných baterií
automatických dveří výmenným způsobem.
Dle přiložené cenové nabídky ze dne:
11.11.2016.

Termín dokončení: 16.12.2016.
Cena vč. DPH: 120.770,- Kč

Další smluvní podmínky jsou na druhé straně

Vystavil: Technický odbor, E=EEE NE S ŠšŠšŠb S SLEGEOH FNHKWLEDVIPET 21.11.2016 14:01:04


Další smluvní podmínky:

1)

2)

3)

4)
5)

Všichni pracovníci dodavatele jsou povinni při práci na realizaci díla ve FN Hradec Králové:

- nosit viditelně umístěnou identifikační kartu, kterou obdrží na vyžádání před zahájením na technickém odboru

- při příchodu na místo prováděných prací se ohlásit službu konajícímu zdravotnickému personálu a ohlásit

ukončení, přerušení prací nebo odchod z pracoviště.

Práce musí být prováděny tak, aby činnost zdravotnických provozů byla co nejméně omezena a harmonogram prací musí být
odsouhlasen objednatelem a odpovědným zástupcem provozovatele zdravotnického zařízení (příslušné kliniky, oddělení apod.).
Dodavatel odpovídá za pořádek a čistotu v prostoru realizace díla a je povinen na své náklady odstranit odpady a nečistoty vzniklé
prováděním díla a uvést do původního stavu prostory a okolí realizace díla narušené prováděnými pracemi.

V případě, že dílo obsahuje činnosti, které způsobují prašnost v okolí, dodavatel musí zabezpečit snižování prašnosti vyvolané
průběhem prací nebo jejich následkem a musí zajistit po celou dobu prací oddělení prostoru ve kterém se provádí dílo nebo jeho
části od ostatního prostoru pevnými a zatěsněnými stěnami nebo uzavření pevnou a zatěsněnou fólií. Variantu použití určí
závazně objednatel podle místních podmínek.

Demontovaný, vybouraný a odpadový materiál musí být přepravován pouze v uzavřených nádobách.

Dodavatel je povinnen projednat předem veškeré případné vícepráce nebo změny sjednané ceny, cena bude účtována dle
výkazu skutečného provedení.

Pro vládou stanovené výrobky podle zákona č. 22/97 (jsou-li součástí dodávky), dodavatel potvrdí na faktuře, že je držitelem

ujištění nebo prohlášení o shodě.

Dodavatel zabezpečí požární a hygienické atesty na výrobky a materiál, jsou-li tyto součástí dodávky.

Na poskytnuté plnění byl v souladu s ustanovením $92e) zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění,
použit režim přenesení daňové povinnosti. Výši daně je povinnen doplnit a přiznat plátce, pro kterého je plnění uskutečněno.

FN HK požaduje uvést na fakturu prohlášení dodavatelem o tom, že ke dni vystavení faktury není / je veden v registru
nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty a bankovní účet uvedený na faktuře je účtem, který je správcem daně

dle 8 109 z. č. 235/2004 Sb. zveřejněn.

10) FN HK neposkytuje zálohy na budoucí plnění.

 

 

m) FAKULTNÍ NEMOCNICE HRADEC KRÁLOVÉ technický odbor

Žádanka o vystavení objednávky dodavatelské údržby

 

 

 

 

do 250 000 Kč bez DPH.

PŘEDMĚT OBJEDNÁVKY: Oprava automatických dveří

MÍSTO REALIZACE: FN HK

budova číslo: dle rozpisu

klinika-oddělení: dle rozpisu

TERMÍN DOKONČENÍ: 16.12.2016

DRUH OPRAVY:

plánovaná

vyvolaná jinou akcí

havarijní Oprava vadných baterií automatických dveří výměnou

vyžádaná jiným útvarem (jméno a podpis žadatele popř. požadavek v příloze)

 

 

 

NÁKLADOVÉ KRYTÍ: 9170/51101601-17
DODAVATEL: ATECH Assistance, s.r.o

Ve Žlíbku 1849/2A

193 00 Praha 9
Servisní, rámcová nebo jiná navazující SMÍOUVA Č......<<....s<++s+r00000s100e
PŘEDPOKLÁDANÁ CENA včetně DPH: 120 770,00 Kč
cenová nabídka v příloze č.: ANO
ŽADATEL:
jméno a podpis
oddělení
datum 18.11.2016

 

KONTROLA náležitostí žádanky:

 

Rozpis oprav AD

Budova | |Klinika počet AD
01 Ortopedie č.1 5
(03 OČNÍ č.3 1
04 ORL č.4 4
„08 Neurologie č.8 s
09 PGK č.9 6
„+0 PIO č.10 11
Z! Stomatologie č.11 3
15 Radiologie č.15 2
„16 Neurochir č.16 6
18 Dětská kl. Č.18 7
P Chirurgie č.21 15
3 Onkologie č.23 4
50 EMERGENCI č.50 2
„A/SN Rehabilitace 4/5N04 1


 

Fakultní nemocnice

ATECH Assistance, s.r.o.

 

Ve Žlíbku 1849/2A,193 00 Sokolská tř. 581
Praha 9 500 05 Hradec Králové

Korespondenční adresa:

 

Rohoznice 102,
533 41 Lázně Bohdaneč

fax.: 466 989 151

 

 

 

V Rohoznici dne 11. 11. 2016

Věc: Cenová nabídka - výměna záložních zdrojů automatických dveří

Dobrý den,

na základě Vaší poptávky ze dne 1.11.2016,telefonického upřesnění záložního zdroje DFA 125

(UPS — vyňat z nabídky) a specifikaci O8EA20 + O8EA21 , Vám níže předkládám cenovou nabídku

na výměnu záložních zdrojů v rozsahu Vaší specifikace. Jedná se o neoriginální záložní zdroje, avšak plně
kompatibilní a dlouhodobě osvědčené záložní zdroje tuzemské výroby.

Automatické dveře RECORD

 

« © 54ks záložní zdroje STA 13, 15, 17 78.840,- Kč
s | 18 ks záložní zdroje STA 16 20.970,- Kč
Cena opravy celkem bez DPH................ 99.810,- Kč

V cenové nabídce jsou zahrnuty veškeré náklady spojené s výměnou - předpokládaný rozsah 3 dny,
(dáno rozsahem dodávky a omezení přístupu k zařízením — např. operační sály atd.), tj. záložní zdroje,
servisní náklady a podíl dopravného.

Termín dodávky : cca 3 týdny od objednání

Záruka : 24 měsíců
Platnost nabídky : 1 měsíc
V případě nejasností mě prosím kontaktujte.

S pozdravem
za spol. ATECH Assistance spol. s.r.o.