Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6271363: Klimatizace pro servrrovnu a 3 kanceláře

Příloha Klimatizace.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Zadávací dokumentace

Název zakázky: Klimatizace pro serverovnu a 3 kanceláře
Číslo zakázky: VZ-659/2018
SMLOUVA O DÍLO

Článek I.
Smluvní strany

Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Most, příspěvková organizace

Se sídlem: Zdeňka Fibicha 2778/20, 434 01 Most

IČ: 498 72 427

Zaměstnanec pověřený jednáním: Ing. Jitka Hašková – ředitelka školy

Telefonické a e-mailové spojení:

Telefon: xxxxxxxxxxxxxx
e-mail: xxxxxxxxxxxx(dále jen „objednatel“)

a

NCI.CZ ENGINEERING, s. r. o.
Zapsaná v OR vedeném KS v Ústí nad Labem, odd. C, vložka 26738
Se sídlem: Gorkého 1613, 436 01 Litvínov
IČ: 286 83 218
DIČ: CZ28683218
Osoba oprávněná k jednání: Zdeněk Hába – jednatel společnosti
Telefonické a e-mailové spojení:

telefon: xxxxxxxxx
e-mail: xxxxxxxxx
 (dále jen „zhotovitel“),

uzavírají dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) na plnění veřejné zakázky malého rozsahu, zadanou mimo působnost zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, tuto smlouvu o dílo:

(dále jen „smlouva“)

Článek II.

Předmět smlouvy a místo plnění
1. Název díla: dodávka klimatizace do serverovny a tří kanceláří dle cenové nabídky NCI 18-120 doručené dne 26. 6. 2018 včetně dopravy, montáže, oživení, odzkoušení a zaškolení obsluhy.
2. Místo plnění: VOŠ, OA, SPgŠ a SZŠ, Most, budova A – Zdeňka Fibicha 2778/20, Most.
Článek III.

Lhůty a cena díla
1. Zhotovitel se za podmínek v této smlouvě uvedených zavazuje dodat a objednatel se za podmínek v této smlouvě uvedených zavazuje převzít řádně dokončené dílo a zaplatit za něj níže uvedenou cenu díla. Závazek k dokončení díla se považuje za splněný dnem podpisu předávacího protokolu a veškeré dokumentace k dílu potřebné bez vad a nedodělků.
2. Čas plnění: do 31. 8. 2018
3. Cena díla:
celkem bez DPH 190 965,00 Kč, DPH 21 % 40 102,65 Kč, celkem vč. DPH 231 067,65 Kč, a to včetně dopravy, montáže, oživení, odzkoušení a zaškolení obsluhy.
4. Výše uvedená cena se může měnit pouze v případě, dojde-li ke změně rozsahu díla vymezeného nabídkou v rámci výběrového řízení ze strany objednatele, na což si objednatel vyhrazuje právo. V případě, že bude objednatel dodatečně požadovat větší rozsah díla (vícepráce) bude toto řešeno uzavřením dodatku k této smlouvě odsouhlaseného oběma smluvními stranami.

Článek IV.

Fakturace a platební podmínky
1. Objednatel prohlašuje, že na úhradu výše uvedené ceny díla má v době podpisu této smlouvy zajištěno finanční krytí.
2. Zhotovitel je oprávněn vystavit fakturu za řádně dokončené dílo po jeho předání bez vad a nedodělků na základě oboustranně podepsaného protokolu o předání a převzetí díla. Splatnost faktury se stanovuje na 14 dnů od data doručení faktury objednateli.
Článek V.

Smluvní sankce
1. V případě, že bude zhotovitel v prodlení s předáním řádně dokončeného díla, sjednávají si smluvní strany smluvní pokutu ve výši 1 % z celkové ceny díla vč. DPH za každý den prodlení, kterou je zhotovitel povinen uhradit objednateli.
2. V případě prodlení objednatele s úhradou oprávněně vystavených faktur sjednávají si smluvní strany smluvní pokutu ve výši 0,05 % z fakturované ceny díla vč. DPH za každý den prodlení, kterou je objednatel povinen uhradit zhotoviteli.

Článek VI.

Odpovědnost za vady, záruka a odpovědnost za škodu
1. Zhotovitel poskytuje objednateli za provedené dílo záruku v délce 60 měsíců. Záruka počíná běžet ode dne podpisu předávacího protokolu objednatelem i zhotovitelem. Záruka se nevztahuje na vady, u nichž se prokáže, že byly způsobeny objednatelem, třetí osobou nebo nepředvídatelnou událostí. V záruční době vyplývají nároky objednatele z ust. § 2615 v návaznosti na ustanovení § 2113 až § 2117 občanského zákoníku. Případná reklamace musí být podána písemně do konce záruční doby. Objednatel je povinen reklamovanou vadu řádným způsobem označit, uvést, jak se projevuje. Na základě požadavku zhotovitele je objednatel povinen umožnit mu v dohodnutém termínu prohlídku reklamované vady. Zhotovitel provede odbornou prohlídku nejpozději do 10 kalendářních dnů po přijetí písemné reklamace objednatele. K podané reklamaci je zhotovitel povinen vyjádřit se písemně nejpozději do 10 kalendářních dnů ode dne přijetí reklamace. V případě oprávněné reklamace je povinen v téže době po doručení reklamace zahájit práce na odstranění vady. Vady zjištěné v záruční době se zhotovitel zavazuje odstranit nejpozději do 30 kalendářních dnů, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.
2. Záruční lhůty na oprávněně reklamovanou část díla se prodlužují o dobu počínající dnem uplatnění reklamace a končící dnem odstranění vady zhotovitelem, pokud tyto vady znemožňují užívání předmětu díla nebo jeho části.
3. Zhotovitel je povinen během záruční doby na svou odpovědnost a náklady:
· zjištěné vady a nedodělky odstranit, ať již vznikly provedením, dopravou, montáží nebo použitím nevhodného materiálu nebo z jiného důvodu, za který zhotovitel odpovídá,

· jestliže zhotovitel vady v dohodnutém termínu neopraví, je objednatel oprávněn tyto práce provést sám nebo pověřit jiný subjekt. Náklady na takto odstraněné vady nese zhotovitel.
Článek VII.

Ostatní smluvní ujednání

Tato smlouva bude v úplném znění uveřejněna prostřednictvím registru smluv postupem dle zákona č. 340/2015 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv provede objednatel, který zároveň zajistí, aby informace o uveřejnění této smlouvy byla zaslána zhotoviteli do jeho datové schránky, popř. na e-mail zhotovitele uvedený v záhlaví smlouvy.
Článek VIII.

Všeobecná ustanovení
1. Vlastnické právo k předmětu díla po dobu realizace je u zhotovitele a přechází spolu s rizikem škody na objednatele podpisem protokolu o předání a převzetí díla. Při předání a převzetí díla bude zhotovitelem předána veškerá dokumentace díla v českém jazyce.
2. Zhotovitel je povinen provést dílo v souladu s příslušnými ČSN, bezpečnostními, hygienickými, protipožárními a jinými souvisejícími právními předpisy, zejména zajistit vlastní dozor nad bezpečností práce a provádět jeho soustavnou kontrolu.

3. Zhotovitel odpovídá za škody vzniklé při realizaci díla nebo v souvislosti s ním objednateli nebo třetím osobám, pokud byly způsobeny z jeho viny.

4. Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel provádí dílo v rozporu se svými povinnosti je oprávněn dožadovat se zhotovitele provádět dílo řádným způsobem, popř. ihned odstranit vzniklé vady.
Článek IX.

Závěrečná ustanovení
1. Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat pouze písemnými dodatky podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
2. Objednatel i zhotovitel má právo odstoupit od smlouvy v případech stanovených občanským zákoníkem.

3. Tato smlouva se uzavírá ve 2 vyhotoveních s platností originálu. Objednatel i zhotovitel obdrží po jednom vyhotovení smlouvy.

4. V případech v této smlouvě výslovně neupravených platí ustanovení občanského zákoníku v platném znění.

5. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

6. Smluvní strany prohlašují, že se řádně seznámily s obsahem smlouvy, že tato smlouva byla sepsána na základě jejich pravé a svobodné vůle a dále prohlašuji, že nebyla ujednána v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Účastníci této smlouvy po jejím přečtení výslovně prohlašují, že souhlasí s jejím zněním a na důkaz toho ji stvrzují vlastnoručními podpisy.
 V Mostě dne 18. 7. 2018
………………………………………… 


……………………………………
objednatel






zhotovitel
3