Textová podoba smlouvy Smlouva č. 627657: DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a potenciálních

Příloha Příloha č. 6 k dohodě č. ZLA-MN-250_2016.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci
projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II –

                         v režimu „de minimis“

                                                           Č. j.: UPCR-ZL-2016/34179-00945312

Úřad práce České republiky – Krajská pobočka ve Zlíně
Zastoupený: Mgr. Miriam Majdyšová, ředitelka

Žadatel: Fatra, a.s.
IČO: 274 65 021
Zastoupený: Ing. Pavel Čechmánek, místopředseda představenstva

                  Ing. Luděk Kramoliš, LL.M., člen představenstva

Vážení,
dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost, respektive její část, č. j.: UPCR-ZL-
2016/25490 ze dne 13. 6. 2016 o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného
vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto na
základě doporučení hodnoticí komise ze dne 12. 8. 2016 schválena Úřadem práce
České republiky – Krajskou pobočkou ve Zlíně v následujícím rozsahu a za
následujících podmínek:

I. Specifikace vzdělávací aktivity:1   MS Excel – zvyšování počítačové
                                       gramotnosti - pokročilí
 Název:                                84 000 Kč bez DPH (100%)
                                       42 000 Kč bez DPH (50%)
 Schválená výše nákladů dle HK:
 Maximální příspěvek na vzdělávací     Výuka: 6,5
 aktivitu:
 Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně  Závěrečná zkouška: 0,5
 ověření získaných znalostí a          64
 dovedností): 7                        0
 Počet zapojených zaměstnanců:         1. 9. 2016 – 31. 12. 2016
 Počet zapojených potenciálních
 zaměstnanců:
 Předpokládaný termín realizace:

Příspěvek na mzdové náklady            39 424 Kč
v max výši 50 %:

1 V případě schválení více aktivit, vyplní se pro každou aktivitu specifikace zvlášť

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053
Název:                                       MS Excel – zvyšování počítačové
                                             gramotnosti – kontroloři a analytici
Schválená výše nákladů dle HK:               49 000 Kč bez DPH (100%)
Maximální příspěvek na vzdělávací            24 500 Kč bez DPH (50%)
aktivitu:
Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně         Výuka: 13,5
ověření získaných znalostí a
dovedností): 14                              Závěrečná zkouška: 0,5
Počet zapojených zaměstnanců:                14
Počet zapojených potenciálních               0
zaměstnanců:                                 1. 9. 2016 – 31. 12. 2016
Předpokládaný termín realizace:

Příspěvek na mzdové náklady:                 17 248 Kč

Příspěvek bude poskytnut v režimu blokové výjimky dle nařízení Komise (EU) č.
651/2014 v maximální výši 50 % skutečně vyplacených nákladů za vzdělávací
aktivitu a skutečně vyplacených mzdových nákladů za dobu účasti na vzdělávání.
Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR
stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného
maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené
schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve
výši 100 % skutečně vynaložených nákladů.

Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, resp. vzdělávací
aktivity musí být poptávána/y pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto
Vyrozumění a dále v minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a
v tomto Vyrozumění, může však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu.
Název a termín realizace může být dále vyspecifikován na základě výběru
konkrétního kurzu a dohody s dodavatelem.

II. Výběr dodavatele

Převzetím tohoto dokumentu se zavazujete v případě externího dodavatele
vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity/aktivit v souladu se
zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a
Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu
Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz ve verzi platné v den vyhlášení výzvy
(objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené závazné specifikace vzdělávací
aktivity/aktivit.

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053
Dále se zavazujete provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací aktivity
a ve lhůtě do 23. 9. 2016 předložit Úřadu práce České republiky – Krajské pobočce
ve Zlíně kopie veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru
dodavatele vzdělávacích aktivit.

Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o
zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci
projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č.
CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše
uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele.
V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným
výběrem a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších
předpisů a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního
programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude.
V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného
vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních
předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu
opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto
dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru
dodavatele vzdělávání.

Zaměstnavatel je povinen informovat úřad práce o výsledku výběru spolu
s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů
nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a
hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením
Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou
částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost
dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách,
v platném znění).

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053
Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění.
Ve Zlíně dne: 12. 8. 2016

------------------------------------------------------
          Mgr. Miriam Majdyšová

ředitelka Krajské pobočky ÚP ČR ve Zlíně

Převzal (datum, podpis):
Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti:
Hodnoticí komise při rozhodování o poskytnutí příspěvku vycházela z podkladů a
informací, které žadatel doložil v žádosti a na základě kterých přidělila jednotlivým
hodnotícím kritériím body dle stanovené metodiky. Žádost, resp. její část byla po
provedeném hodnocení s úpravou maximální výše příspěvku shledána jako
hospodárná, efektivní a účelná pro žadatele i navržené účastníky.

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II
reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053