Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II – v režimu „de minimis“ Č. j.: UPCR-ZL-2016/34179-00945312 Úřad práce České republiky – Krajská pobočka ve Zlíně Zastoupený: Mgr. Miriam Majdyšová, ředitelka Žadatel: Fatra, a.s. IČO: 274 65 021 Zastoupený: Ing. Pavel Čechmánek, místopředseda představenstva Ing. Luděk Kramoliš, LL.M., člen představenstva Vážení, dovoluji si Vám oznámit, že Vaše žádost, respektive její část, č. j.: UPCR-ZL- 2016/25490 ze dne 13. 6. 2016 o příspěvek v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, je tímto na základě doporučení hodnoticí komise ze dne 12. 8. 2016 schválena Úřadem práce České republiky – Krajskou pobočkou ve Zlíně v následujícím rozsahu a za následujících podmínek: I. Specifikace vzdělávací aktivity:1 MS Excel – zvyšování počítačové gramotnosti - pokročilí Název: 84 000 Kč bez DPH (100%) 42 000 Kč bez DPH (50%) Schválená výše nákladů dle HK: Maximální příspěvek na vzdělávací Výuka: 6,5 aktivitu: Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně Závěrečná zkouška: 0,5 ověření získaných znalostí a 64 dovedností): 7 0 Počet zapojených zaměstnanců: 1. 9. 2016 – 31. 12. 2016 Počet zapojených potenciálních zaměstnanců: Předpokládaný termín realizace: Příspěvek na mzdové náklady 39 424 Kč v max výši 50 %: 1 V případě schválení více aktivit, vyplní se pro každou aktivitu specifikace zvlášť Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Název: MS Excel – zvyšování počítačové gramotnosti – kontroloři a analytici Schválená výše nákladů dle HK: 49 000 Kč bez DPH (100%) Maximální příspěvek na vzdělávací 24 500 Kč bez DPH (50%) aktivitu: Minimální rozsah vyuč. hodin (včetně Výuka: 13,5 ověření získaných znalostí a dovedností): 14 Závěrečná zkouška: 0,5 Počet zapojených zaměstnanců: 14 Počet zapojených potenciálních 0 zaměstnanců: 1. 9. 2016 – 31. 12. 2016 Předpokládaný termín realizace: Příspěvek na mzdové náklady: 17 248 Kč Příspěvek bude poskytnut v režimu blokové výjimky dle nařízení Komise (EU) č. 651/2014 v maximální výši 50 % skutečně vyplacených nákladů za vzdělávací aktivitu a skutečně vyplacených mzdových nákladů za dobu účasti na vzdělávání. Předpokládaná (ani maximální) hodnota veřejné zakázky není ze strany ÚP ČR stanovena. Příspěvek však bude poskytnut nejvýše v hodnotě výše uvedeného maximálního příspěvku na vzdělávací aktivitu, který je vypočítán z výše uvedené schválené výše nákladů hodnotící komisí. Vyúčtování zaměstnavatel dokládá ve výši 100 % skutečně vynaložených nákladů. Uvedené specifikace jsou závazné. Uvedená vzdělávací aktivita, resp. vzdělávací aktivity musí být poptávána/y pro počet účastníků uvedený v Žádosti a v tomto Vyrozumění a dále v minimálním hodinovém rozsahu stanoveném v Žádosti a v tomto Vyrozumění, může však být poptávána i ve vyšším hodinovém rozsahu. Název a termín realizace může být dále vyspecifikován na základě výběru konkrétního kurzu a dohody s dodavatelem. II. Výběr dodavatele Převzetím tohoto dokumentu se zavazujete v případě externího dodavatele vzdělávání provést výběr dodavatele výše uvedené aktivity/aktivit v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz ve verzi platné v den vyhlášení výzvy (objednávky) a zároveň dodržet výše uvedené závazné specifikace vzdělávací aktivity/aktivit. Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Dále se zavazujete provést výběr dodavatele výše specifikované vzdělávací aktivity a ve lhůtě do 23. 9. 2016 předložit Úřadu práce České republiky – Krajské pobočce ve Zlíně kopie veškeré dokumentace prokazující způsob a výsledek výběru dodavatele vzdělávacích aktivit. Realizace vzdělávací aktivity může být zahájena až po podepsání Dohody o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II, reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Dohoda bude uzavřena až po splnění výše uvedených podmínek a předložení potřebné dokumentace o výběru dodavatele. V případě, že bude shledán Úřadem práce ČR rozpor mezi Vámi provedeným výběrem a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz, Dohoda uzavřena nebude. V případě, že zaměstnavatel bude poptávat vzdělávání podle akreditovaného vzdělávacího programu nebo vzdělávacího programu podle zvláštních právních předpisů, je povinen vymezit kvalifikační požadavek na doložení kopie dokladu opravňujícího ke vzdělávání v uvedeném vzdělávacím programu. Kopii tohoto dokladu je zaměstnavatel povinen předložit spolu s doklady vztahujícími se k výběru dodavatele vzdělávání. Zaměstnavatel je povinen informovat úřad práce o výsledku výběru spolu s doložením objednávky nebo oslovení určeného počtu potenciálních dodavatelů nebo případně výzvy k předložení nabídek společně se zápisem o posouzení a hodnocení nabídek a smlouvy s dodavatelem vzdělávání ještě před uzavřením Dohody (v závislosti na výši příspěvku na vzdělávací aktivitu a v souladu s Obecnou částí Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost dostupnou na www.esfcr.cz a zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění). Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Vzdělávání musí být zahájeno do 6 měsíců ode dne vydání tohoto vyrozumění. Ve Zlíně dne: 12. 8. 2016 ------------------------------------------------------ Mgr. Miriam Majdyšová ředitelka Krajské pobočky ÚP ČR ve Zlíně Převzal (datum, podpis): Stručné shrnutí v rámci věcného hodnocení žádosti: Hodnoticí komise při rozhodování o poskytnutí příspěvku vycházela z podkladů a informací, které žadatel doložil v žádosti a na základě kterých přidělila jednotlivým hodnotícím kritériím body dle stanovené metodiky. Žádost, resp. její část byla po provedeném hodnocení s úpravou maximální výše příspěvku shledána jako hospodárná, efektivní a účelná pro žadatele i navržené účastníky. Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053