Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
7648/UCV/2016-UCVH Č.j.: UZSVM/UCV/8240/2016-UCVH Smlouva o dílo č. 115/2016 „Výměna stávající podlahové krytiny za novou podlahovou krytinu – linoleum v určených místnostech a chodbách budovy OOP Chomutov“ uzavřená podle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění Objednatel: Česká republika – Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových Sídlo: Rašínovo nábřeží 390/42, 128 00 Praha 2 – Nové Město Za kterou právně PhDr. Marie Ševelová, ředitelka Územního pracoviště Ústí nad Labem jedná: na základě pověření dle Příkazu č. 6/2014, v platném znění IČO: 69797111 Bankovní spojení: ČNB Ústí nad Labem Číslo účtu: 8124411/0710 (dále jen „objednatel") a Dodavatel: GERTABAU s.r.o. Sídlo: U Terezínské křižovatky č. ev. 162 , Nové Kopisty , 412 01 Terezín Statutární zástupce: Daniel Sadil, jednatel IČO: 47306386 DIČ: CZ47306386 Bankovní spojení: xxxxxxxxxxxxxxxxxx Číslo účtu: xxxxxxxxxxxxxxxxxx (dále jen „dodavatel") Osobami oprávněnými jednat jménem smluvních stran v obchodních a technických věcech týkající se této smlouvy jsou: Za objednavatele: Ing. Karel Kult Za dodavatele: Radek Kraus I. Předmět díla 1.1. Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje, že za podmínek stanovených touto smlouvou a právním řádem České republiky, uskuteční pro Objednatele dílo „Výměna stávající podlahové krytiny za novou podlahovou krytinu – linoleum v určených místnostech a chodbách budovy OOP Chomutov, Náměstí T. G. Masaryka 1744, 430 02 Chomutov o celkové výměře 393,82 m2, dle cenové nabídky ze dne 4. 11. 2016, která je nedílnou součástí této smlouvy. Dodávka nového podlahového povrchu (krytiny) musí splňovat minimální technické požadavky na povrch (krytinu) dle článku 1. výzvy. Zhotovitel garantuje kvalitu provedení díla včetně kvality materiálů, tak jak je uvádí výrobce. 1.2. Dodavatel se zavazuje provést na vlastní náklady a nebezpečí dílo formou kompletní dodávky při respektování příslušných norem a obecně závazných právních předpisů a závazných podmínek stanovených pro provedení díla zadavatelem, dílo prosté vad a nedodělků objednateli předat. Objednatel se zavazuje takové dílo převzít a uhradit jeho cenu. II. Místo plnění 2.1. Místo plnění předmětu této smlouvy je vymezeno v článku I. této smlouvy. III. Doba plnění 3.1. Plnění díla se uskuteční ve sjednaném termínu: do 12.12.2016. 3.2. Závazkový vztah založený touto smlouvou zaniká písemným převzetím Díla ke dni, na němž se oprávnění zástupci obou stran dohodnou. 3.3. Dodavatel je oprávněn dokončit a nabídnout k převzetí sjednanou zakázku před termínem uvedeným v odstavci č. 3.1. tohoto článku a objednatel je povinen dílo převzít. IV. Cena díla 4.1. Cena je stanovena cenovou nabídkou, která je nedílnou součástí této smlouvy. 4.2. Cena díla bez DPH: 233 637,70Kč DPH 21%: 49 064,30Kč Celková cen včetně DPH: 282 702,00Kč 4.3. Ceny uvedené v cenové nabídce jsou platné po celou dobu platnosti smlouvy. 4.4. Splatnost faktury činí 28 kalendářních dnů od prokazatelného doručení faktury objednateli. 4.5. Dnem úhrady se rozumí den odepsání vyfakturované částky z účtu objednatele ve prospěch účtu dodavatele. 4.6. Faktura Dodavatele musí vždy obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu podle zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V opačném případě je Objednatel oprávněn vrátit fakturu dodavateli k přepracování, aniž by byl v prodlení s její úhradou. V. Trvání a platnost smlouvy 5.1. Smluvní strany mohou tuto smlouvu vypovědět i bez udání důvodů v jednoměsíční výpovědní lhůtě, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. 5.2. Objednatel i dodavatel může od smlouvy odstoupit, pokud druhá smluvní strana závažným způsobem poruší některé ustanovení této smlouvy. Odstoupení musí být učiněno písemně a jeho účinky nastávají okamžikem doručení druhé smluvní straně. 5.3. Odstoupení od smlouvy se nedotýká nároku na zaplacení smluvní pokuty, nároku na náhradu újmy vzniklé porušením smlouvy, práv objednatele ze záruk dodavatele za jakost včetně podmínek stanovených pro odstranění záručních vad, ani závazku mlčenlivosti dodavatele, ani dalších práv a povinností, z jejichž povahy plyne, že mají trvat i po ukončení smlouvy. VI. Povinnosti dodavatele 6.1. Dílo musí být poskytnuto objednateli v požadovaném rozsahu, a to bez jakéhokoliv omezení; dodavatel nebude oprávněn doúčtovat objednateli jakékoli dodatečné práce, které budou nezbytné pro řádné splnění dílčího nebo celého předmětu smlouvy, a to např. i z důvodu, že dodavatel chybně odhadl nabídkovou (smluvní) cenu. 6.2. Veškeré činnosti je dodavatel povinen provádět s náležitou péčí a odbornou způsobilostí. Veškeré plnění musí být poskytnuto v požadovaném rozsahu, a to bez jakéhokoliv omezení. 6.3. Dodavatel odpovídá za všechny škody vzniklé jeho činností při plnění předmětu smlouvy. 6.4. Dodavatel je povinen udržovat na předaném pracovišti pořádek a čistotu a průběžně odstraňovat odpady a nečistoty vzniklé jeho pracemi. 6.5. Dodavatel zajistí při realizaci díla, aby osoby, které se na zhotovování podílejí, dodržovali bezpečnostní a protipožární předpisy platné v místě, kde se dílo zhotovuje, zajistí potřebné proškolení těchto osob. 6.6. Dodavatel se zavazuje během plnění smlouvy i po ukončení smlouvy zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví v souvislosti s plněním smlouvy. 6.7. Dodavatel se zavazuje provádět dílo v termínech dle této smlouvy nebo dohodnutých s objednatelem v dílčích objednávkách, změna termínu provedení díla je možná pouze po předchozí dohodě obou stran. Pokud v dílčí objednávce nebude ujednán přesný termín předání pracoviště a zahájení plnění, platí, že objednatel předá dodavateli pracoviště do 5-ti kalendářních dnů od doručení dílčí objednávky a dodavatel je povinen zahájit práce na díle nejpozději do 10-ti kalendářních dnů ode dne předání pracoviště objednatelem. 6.8. Dílo bude předáno v dohodnuté kvalitě, bez vad a nedodělků bránících užívání díl a po oboustranném podpisu předávacího protokolu. Případné zjevné vady díla je objednatel oprávněn po provedení prohlídky reklamovat v písemné formě na předávací protokol. 6.9. Záruka za kvalita provedeného díla je stanovena v Technickém listě Rekord 42, který je nedílnou součástí této smlouvy. VII. Ostatní ujednání 7.1. V případě nedodržení termínu k nástupu provádění prací ze strany dodavatele se dodavatel zavazuje zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 100,00 Kč, a to za každý kalendářní den prodlení včetně dne nástupu k provádění prací. Tím není dotčeno právo objednatele na náhradu škody v plné výši, tedy i ve výši přesahující smluvní pokutu. 7.2. Prodlení dodavatele s nástupem k plnění předmětu smlouvy o více jak 5 pracovních dnů, bude považováno za podstatné porušení smlouvy ze strany dodavatele a v takovém případě je objednatel oprávněn od této smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy je účinné okamžikem doručení písemného odstoupení od smlouvy dodavateli. 7.3. V případě, že dodavatel použije byť i jen k plnění určité části předmětu smlouvy subdodavatele, odpovídá objednateli za plnění poskytnuté subdodavatelem jako by toto plnění poskytoval dodavatel sám. 7.4. Dodavatel nese plnou odpovědnost za škodu způsobenou objednateli v souvislosti s plněním předmětu smlouvy a zavazuje se takovou škodu objednateli uhradit. Výše náhrady škody není omezena. 7.5. Dodavatel vyslovuje souhlas s tím, že objednatel je v rámci transparentnosti oprávněn zveřejnit smlouvu. 7.6. Smluvní strany prohlašují, že smlouva neobsahuje žádné obchodní tajemství. 7.7. Objednatel tuto smlouvu zveřejní v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). 7.8. Objednatel zašle tuto smlouvu správci registru smluv k uveřejnění bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uzavření smlouvy. 7.9. Dodavatel je podle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, v platném znění, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. VIII. Závěrečná ustanovení 8.1. Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat pouze písemnými dodatky podepsanými oběma stranami. 8.2. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu poslední smluvní stranou. 8.3. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, z nichž jedno vyhotovení obdrží dodavatel a dvě vyhotovení obdrží objednatel. Přílohou a nedílnou součástí této smlouvy je cenová nabídka. 8.4. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoli v tísni, nebo za jinak nápadně jednostranně nevýhodných podmínek. Autentičnost této smlouvy potvrzují oprávnění zástupci obou smluvních stran svými podpisy. Přílohy: 1) Technický list Rekord 42 2) Cenová nabídka 201675187 ze dne 4. 11. 2016 V Ústí nad Labem dne V Terezíně dne GERTABAU s.r.o. ČR – Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových ----------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- PhDr. Marie Ševelová Daniel Sadil Jednatel Ředitelka Územního pracoviště Ústí nad Labem