Textová podoba smlouvy Smlouva č. 634265: Smlouva o dílo č. 115/2016

Příloha Smlouva 115 2016.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        

7648/UCV/2016-UCVH
Č.j.: UZSVM/UCV/8240/2016-UCVH

                                        Smlouva o dílo

                                                         č. 115/2016

      „Výměna stávající podlahové krytiny za novou podlahovou krytinu – linoleum v určených
                               místnostech a chodbách budovy OOP Chomutov“

         uzavřená podle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
                                                      v platném znění
Objednatel:       Česká republika – Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

Sídlo:            Rašínovo nábřeží 390/42, 128 00 Praha 2 – Nové Město

Za kterou právně         PhDr. Marie Ševelová, ředitelka Územního pracoviště Ústí nad Labem
jedná:                   na základě pověření dle Příkazu č. 6/2014, v platném znění

IČO:                     69797111

Bankovní spojení: ČNB Ústí nad Labem

Číslo účtu:              8124411/0710

(dále jen „objednatel")

a

Dodavatel:               GERTABAU s.r.o.

Sídlo:                   U Terezínské křižovatky č. ev. 162 , Nové Kopisty , 412 01 Terezín

Statutární zástupce: Daniel Sadil, jednatel

IČO:                     47306386

DIČ:                     CZ47306386

Bankovní spojení: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Číslo účtu:              xxxxxxxxxxxxxxxxxx

(dále jen „dodavatel")

Osobami oprávněnými jednat jménem smluvních stran v obchodních a technických věcech
týkající se této smlouvy jsou:

Za objednavatele: Ing. Karel Kult

Za dodavatele:    Radek Kraus
                                                                I.

                                                        Předmět díla

1.1. Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje, že za podmínek stanovených touto smlouvou a
     právním řádem České republiky, uskuteční pro Objednatele dílo „Výměna stávající
     podlahové krytiny za novou podlahovou krytinu – linoleum v určených místnostech a
     chodbách budovy OOP Chomutov, Náměstí T. G. Masaryka 1744, 430 02 Chomutov o
     celkové výměře 393,82 m2, dle cenové nabídky ze dne 4. 11. 2016, která je nedílnou
     součástí této smlouvy. Dodávka nového podlahového povrchu (krytiny) musí splňovat
     minimální technické požadavky na povrch (krytinu) dle článku 1. výzvy. Zhotovitel garantuje
     kvalitu provedení díla včetně kvality materiálů, tak jak je uvádí výrobce.

1.2. Dodavatel se zavazuje provést na vlastní náklady a nebezpečí dílo formou kompletní
     dodávky při respektování příslušných norem a obecně závazných právních předpisů a
     závazných podmínek stanovených pro provedení díla zadavatelem, dílo prosté vad a
     nedodělků objednateli předat. Objednatel se zavazuje takové dílo převzít a uhradit jeho
     cenu.

                                                               II.

                                                        Místo plnění

2.1. Místo plnění předmětu této smlouvy je vymezeno v článku I. této smlouvy.

                                                               III.

                                                        Doba plnění

3.1. Plnění díla se uskuteční ve sjednaném termínu: do 12.12.2016.

3.2. Závazkový vztah založený touto smlouvou zaniká písemným převzetím Díla ke dni, na
         němž se oprávnění zástupci obou stran dohodnou.

3.3. Dodavatel je oprávněn dokončit a nabídnout k převzetí sjednanou zakázku před termínem
         uvedeným v odstavci č. 3.1. tohoto článku a objednatel je povinen dílo převzít.

                                   IV.

                                   Cena díla

4.1. Cena je stanovena cenovou nabídkou, která je nedílnou součástí této smlouvy.

4.2. Cena díla bez DPH:            233 637,70Kč
         DPH 21%:                    49 064,30Kč
          Celková cen včetně DPH:
                                   282 702,00Kč

4.3. Ceny uvedené v cenové nabídce jsou platné po celou dobu platnosti smlouvy.

4.4. Splatnost faktury činí 28 kalendářních dnů od prokazatelného doručení faktury
         objednateli.
4.5. Dnem úhrady se rozumí den odepsání vyfakturované částky z účtu objednatele ve
         prospěch účtu dodavatele.

4.6. Faktura Dodavatele musí vždy obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu podle
         zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V opačném
         případě je Objednatel oprávněn vrátit fakturu dodavateli k přepracování, aniž by byl
         v prodlení s její úhradou.

                                                               V.

                                              Trvání a platnost smlouvy

5.1. Smluvní strany mohou tuto smlouvu vypovědět i bez udání důvodů v jednoměsíční
         výpovědní lhůtě, která začíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení
         písemné výpovědi druhé smluvní straně.

5.2. Objednatel i dodavatel může od smlouvy odstoupit, pokud druhá smluvní strana
         závažným způsobem poruší některé ustanovení této smlouvy. Odstoupení musí být
         učiněno písemně a jeho účinky nastávají okamžikem doručení druhé smluvní straně.

5.3. Odstoupení od smlouvy se nedotýká nároku na zaplacení smluvní pokuty, nároku na
         náhradu újmy vzniklé porušením smlouvy, práv objednatele ze záruk dodavatele za jakost
         včetně podmínek stanovených pro odstranění záručních vad, ani závazku mlčenlivosti
         dodavatele, ani dalších práv a povinností, z jejichž povahy plyne, že mají trvat i po
         ukončení smlouvy.

                                                               VI.

                                                 Povinnosti dodavatele

6.1. Dílo musí být poskytnuto objednateli v požadovaném rozsahu, a to bez jakéhokoliv
         omezení; dodavatel nebude oprávněn doúčtovat objednateli jakékoli dodatečné práce,
         které budou nezbytné pro řádné splnění dílčího nebo celého předmětu smlouvy, a to např.
         i z důvodu, že dodavatel chybně odhadl nabídkovou (smluvní) cenu.

6.2. Veškeré činnosti je dodavatel povinen provádět s náležitou péčí a odbornou způsobilostí.
         Veškeré plnění musí být poskytnuto v požadovaném rozsahu, a to bez jakéhokoliv
         omezení.

6.3. Dodavatel odpovídá za všechny škody vzniklé jeho činností při plnění předmětu smlouvy.

6.4. Dodavatel je povinen udržovat na předaném pracovišti pořádek a čistotu a průběžně
         odstraňovat odpady a nečistoty vzniklé jeho pracemi.

6.5. Dodavatel zajistí při realizaci díla, aby osoby, které se na zhotovování podílejí, dodržovali
         bezpečnostní a protipožární předpisy platné v místě, kde se dílo zhotovuje, zajistí
         potřebné proškolení těchto osob.

6.6. Dodavatel se zavazuje během plnění smlouvy i po ukončení smlouvy zachovávat
         mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví v souvislosti s plněním smlouvy.

6.7. Dodavatel se zavazuje provádět dílo v termínech dle této smlouvy nebo dohodnutých
         s objednatelem v dílčích objednávkách, změna termínu provedení díla je možná pouze po
         předchozí dohodě obou stran. Pokud v dílčí objednávce nebude ujednán přesný termín
         předání pracoviště a zahájení plnění, platí, že objednatel předá dodavateli pracoviště do
         5-ti kalendářních dnů od doručení dílčí objednávky a dodavatel je povinen zahájit práce
         na díle nejpozději do 10-ti kalendářních dnů ode dne předání pracoviště objednatelem.

6.8. Dílo bude předáno v dohodnuté kvalitě, bez vad a nedodělků bránících užívání díl a po
         oboustranném podpisu předávacího protokolu. Případné zjevné vady díla je objednatel
         oprávněn po provedení prohlídky reklamovat v písemné formě na předávací protokol.

6.9. Záruka za kvalita provedeného díla je stanovena v Technickém listě Rekord 42, který je
         nedílnou součástí této smlouvy.

                                                              VII.

                                                     Ostatní ujednání

7.1. V případě nedodržení termínu k nástupu provádění prací ze strany dodavatele se
         dodavatel zavazuje zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 100,00 Kč, a to za každý
         kalendářní den prodlení včetně dne nástupu k provádění prací. Tím není dotčeno právo
         objednatele na náhradu škody v plné výši, tedy i ve výši přesahující smluvní pokutu.

7.2. Prodlení dodavatele s nástupem k plnění předmětu smlouvy o více jak 5 pracovních dnů,
         bude považováno za podstatné porušení smlouvy ze strany dodavatele a v takovém
         případě je objednatel oprávněn od této smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy je
         účinné okamžikem doručení písemného odstoupení od smlouvy dodavateli.

7.3. V případě, že dodavatel použije byť i jen k plnění určité části předmětu smlouvy
         subdodavatele, odpovídá objednateli za plnění poskytnuté subdodavatelem jako by toto
         plnění poskytoval dodavatel sám.

7.4. Dodavatel nese plnou odpovědnost za škodu způsobenou objednateli v souvislosti
         s plněním předmětu smlouvy a zavazuje se takovou škodu objednateli uhradit. Výše
         náhrady škody není omezena.

7.5. Dodavatel vyslovuje souhlas s tím, že objednatel je v rámci transparentnosti oprávněn
         zveřejnit smlouvu.

7.6. Smluvní strany prohlašují, že smlouva neobsahuje žádné obchodní tajemství.

7.7. Objednatel tuto smlouvu zveřejní v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o
         zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru
         smluv (zákon o registru smluv).

7.8. Objednatel zašle tuto smlouvu správci registru smluv k uveřejnění bez zbytečného
         odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uzavření smlouvy.

7.9. Dodavatel je podle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné
         správě a o změně některých zákonů, v platném znění, osobou povinnou spolupůsobit při
         výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných
         výdajů.
                                                              VIII.

                                                 Závěrečná ustanovení

8.1. Tuto smlouvu lze měnit a doplňovat pouze písemnými dodatky podepsanými oběma
        stranami.

8.2. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu poslední smluvní stranou.

8.3. Tato smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, z nichž jedno
        vyhotovení obdrží dodavatel a dvě vyhotovení obdrží objednatel. Přílohou a nedílnou
        součástí této smlouvy je cenová nabídka.

8.4. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla
        uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a
        srozumitelně, nikoli v tísni, nebo za jinak nápadně jednostranně nevýhodných podmínek.
        Autentičnost této smlouvy potvrzují oprávnění zástupci obou smluvních stran svými
        podpisy.

Přílohy: 1) Technický list Rekord 42
             2) Cenová nabídka 201675187 ze dne 4. 11. 2016

 V Ústí nad Labem dne                                   V Terezíně dne
                                                       GERTABAU s.r.o.
ČR – Úřad pro zastupování státu
ve věcech majetkových

-----------------------------------------------------  --------------------------------------------------------
        PhDr. Marie Ševelová                                               Daniel Sadil
                                                                             Jednatel
  Ředitelka Územního pracoviště
          Ústí nad Labem