Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
22283/P/2018-HSPH Čj.: UZSVM/P/16294/2018-HSPH Prováděcí smlouva k Rámcové dohodě o zajištění provozuschopnosti systémů technické ochrany objektů Územního pracoviště Plzeň Číslo prováděcí smlouvy: 178/2018 č. objednatele: 44/2018 č. poskytovatele: 70059-17339-SS18068 Smluvní strany Objednatel: Česká republika - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových se sídlem: Radobyčická 14, 301 00 Plzeň zastoupený: Mgr. Ing. Ladislavem Novým, ředitelem Územního pracoviště Plzeň na základě Pověření generální ředitelky Úřadu pro zastupování státu ve IČO: věcech majetkových ze dne 6. 4. 2018 DIČ: 69797111 bankovní spojení: CZ69797111 - není plátce DPH xxxxxxxxxxxxxxx kontaktní osoby objednatele ve věci plnění smlouvy: jméno: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx e-mail: xxxxxxxxxxxxxxxx telefon: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx kontaktní osoby objednatele pro nahlášení mimořádné události a ve věcech technických: jméno: xxxxxxxxxxxxxxx e-mail: xxxxxxxxxxxxxxxxxx telefon: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (dále jen „objednatel“) a Poskytovatel: PERFECTED s.r.o. se sídlem: Hybešova 42, 602 00 Brno zastoupený: Ing. Romanem Stuchlíkem, jednatelem IČO: 27683028 DIČ: CZ 27683028 bankovní spojení: xxxxxxxxxxx zapsaný v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně spisová značka: oddíl C, vložka 51799 kontaktní osoby za poskytovatele ve věci plnění smlouvy: jméno: xxxxxxxxxxxxxxxxxx e-mail: xxxxxxxxxxxxxxxxxx telefon: xxxxxxxxxxxxxxx 1 (dále jen jako „poskytovatel“) Objednatel a poskytovatel, společně dále jen jako „smluvní strany“, uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), tuto prováděcí smlouvu o zajištění provozuschopnosti systémů technické ochrany objektů objednatele (dále též jen „prováděcí smlouva“). Článek I. Předmět prováděcí smlouvy 1.1 Na základě podmínek Rámcové dohody o zajištění provozuschopnosti systémů technické ochrany objektů Územního pracoviště Plzeň, vedené pod číslem objednatele: 44/2018 (dále jen „rámcová dohoda“) se smluvní strany dohodly na uzavření této prováděcí smlouvy, jejímž předmětem je zajištění provádění funkčních zkoušek, kontrol a zajišťování provozuschopnosti systémů technické ochrany (dále jen „STO“) instalovaných ve vybraných objektech objednatele. 1.2 Plnění této prováděcí smlouvy musí poskytovatel poskytnout podle podmínek uvedených v rámcové dohodě. 1.3 Objekt ve správě Územního pracoviště Plzeň určený k poskytování služby Č. Objekt Adresa 1 OP Klatovy I. Randova 167, Klatovy Článek II. Smluvní cena Konečná smluvní cena za komplexní předmět plnění dle článku 1.3 této prováděcí smlouvy: Č. Smluvní ceny Cena za komplexní zajištění Cena za komplexní zajištění provádění funkčních provádění funkčních zkoušek, zkoušek, kontrol a zajišťování kontrol a zajišťování provozuschopnosti systémů provozuschopnosti systémů technické ochrany v Kč bez technické ochrany v Kč s DPH DPH 1 Cena za poskytování služby 7 320 8 857 v objektu OP Klatovy I. Článek III. Termín zahájení poskytování služeb Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby ode dne 6.8.2018. 2 Článek IV. Závěrečná ustanovení 4.1 Veškeré změny a úpravy prováděcí smlouvy budou uskutečněny po vzájemné dohodě smluvních stran formou písemných dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 4.2 Práva a povinnosti smluvních stran, pokud nejsou upraveny touto prováděcí smlouvu, se řídí ustanoveními rámcové dohody. 4.3 Smluvní strany navzájem prohlašují, že prováděcí smlouva neobsahuje žádné obchodní tajemství. 4.4 Prováděcí smlouva (včetně jejího textu a příloh) bude zveřejněna objednatelem v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Objednatel zašle tuto smlouvu správci registru smluv Ministerstva vnitra k uveřejnění bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od uzavření smlouvy a následně bude o účinnosti smlouvy písemně informovat poskytovatele. 4.5 Prováděcí smlouva je vyhotovena v pěti exemplářích s platností originálu, z nichž čtyři obdrží objednatel a jeden poskytovatel. 4.6 Prováděcí smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zahájení poskytování služeb v souladu s článkem III. prováděcí smlouvy. 4.7 Smluvní strany prohlašují, že si prováděcí smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho připojují své podpisy. Za objednatele: Za poskytovatele: V Plzni dne .................... V Brně dne .................... ______________________________ __________________________ Mgr. Ing. Ladislav Nový Ing. Roman Stuchlík ředitel ÚP Plzeň jednatel 3