Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6343715: Prováděcí smlouva č. 178/2018 k Rámcové dohodě o zajištění

Příloha Prováděcí smlouva č 178_2018.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        

22283/P/2018-HSPH
Čj.: UZSVM/P/16294/2018-HSPH

    Prováděcí smlouva k Rámcové dohodě o zajištění
     provozuschopnosti systémů technické ochrany
              objektů Územního pracoviště Plzeň

                         Číslo prováděcí smlouvy: 178/2018

                                    č. objednatele: 44/2018
                         č. poskytovatele: 70059-17339-SS18068

                                    Smluvní strany

Objednatel:        Česká republika - Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
se sídlem:         Radobyčická 14, 301 00 Plzeň
zastoupený:        Mgr. Ing. Ladislavem Novým, ředitelem Územního pracoviště Plzeň na
                   základě Pověření generální ředitelky Úřadu pro zastupování státu ve
IČO:               věcech majetkových ze dne 6. 4. 2018
DIČ:               69797111
bankovní spojení:  CZ69797111 - není plátce DPH
                   xxxxxxxxxxxxxxx

kontaktní osoby objednatele ve věci plnění smlouvy:

jméno:             xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

e-mail:            xxxxxxxxxxxxxxxx

telefon:           xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

kontaktní osoby objednatele pro nahlášení mimořádné události a ve věcech technických:

jméno:             xxxxxxxxxxxxxxx

e-mail:            xxxxxxxxxxxxxxxxxx

telefon:           xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

(dále jen „objednatel“)

a

Poskytovatel:      PERFECTED s.r.o.

se sídlem:         Hybešova 42, 602 00 Brno

zastoupený:        Ing. Romanem Stuchlíkem, jednatelem

IČO:               27683028

DIČ:               CZ 27683028

bankovní spojení: xxxxxxxxxxx

zapsaný v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně

                   spisová značka: oddíl C, vložka 51799

kontaktní osoby za poskytovatele ve věci plnění smlouvy:

jméno:             xxxxxxxxxxxxxxxxxx

e-mail:            xxxxxxxxxxxxxxxxxx

telefon:           xxxxxxxxxxxxxxx

                                         1
(dále jen jako „poskytovatel“)

Objednatel a poskytovatel, společně dále jen jako „smluvní strany“, uzavírají v souladu
s ustanovením § 1746 odst. 2 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), tuto prováděcí smlouvu o zajištění
provozuschopnosti systémů technické ochrany objektů objednatele (dále též jen „prováděcí
smlouva“).

                                                          Článek I.
                                             Předmět prováděcí smlouvy

1.1 Na základě podmínek Rámcové dohody o zajištění provozuschopnosti systémů technické
       ochrany objektů Územního pracoviště Plzeň, vedené pod číslem objednatele: 44/2018
       (dále jen „rámcová dohoda“) se smluvní strany dohodly na uzavření této prováděcí
       smlouvy, jejímž předmětem je zajištění provádění funkčních zkoušek, kontrol a zajišťování
       provozuschopnosti systémů technické ochrany (dále jen „STO“) instalovaných ve
       vybraných objektech objednatele.

1.2 Plnění této prováděcí smlouvy musí poskytovatel poskytnout podle podmínek uvedených
       v rámcové dohodě.

1.3 Objekt ve správě Územního pracoviště Plzeň určený k poskytování služby

    Č.                          Objekt                       Adresa

    1             OP Klatovy I.                        Randova 167, Klatovy

                                           Článek II.
                                        Smluvní cena

Konečná smluvní cena za komplexní předmět plnění dle článku 1.3 této prováděcí smlouvy:

Č.  Smluvní ceny                Cena za komplexní zajištění                 Cena za komplexní zajištění
                                     provádění funkčních                   provádění funkčních zkoušek,
                                        zkoušek, kontrol
                                           a zajišťování                                   kontrol
                                                                                       a zajišťování
                                provozuschopnosti systémů                   provozuschopnosti systémů
                                technické ochrany v Kč bez                 technické ochrany v Kč s DPH

                                                 DPH

1   Cena za poskytování služby          7 320                                8 857
    v objektu OP Klatovy I.

                                                          Článek III.
                                       Termín zahájení poskytování služeb

Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby ode dne 6.8.2018.

                                        2
                                          Článek IV.
                                  Závěrečná ustanovení

4.1 Veškeré změny a úpravy prováděcí smlouvy budou uskutečněny po vzájemné dohodě
       smluvních stran formou písemných dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou
       smluvních stran.

4.2 Práva a povinnosti smluvních stran, pokud nejsou upraveny touto prováděcí smlouvu, se
       řídí ustanoveními rámcové dohody.

4.3 Smluvní strany navzájem prohlašují, že prováděcí smlouva neobsahuje žádné obchodní
       tajemství.

4.4 Prováděcí smlouva (včetně jejího textu a příloh) bude zveřejněna objednatelem
       v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti
       některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve
       znění pozdějších předpisů. Objednatel zašle tuto smlouvu správci registru smluv
       Ministerstva vnitra k uveřejnění bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od
       uzavření smlouvy a následně bude o účinnosti smlouvy písemně informovat poskytovatele.

4.5 Prováděcí smlouva je vyhotovena v pěti exemplářích s platností originálu, z nichž čtyři
       obdrží objednatel a jeden poskytovatel.

4.6 Prováděcí smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti
       dnem zahájení poskytování služeb v souladu s článkem III. prováděcí smlouvy.

4.7 Smluvní strany prohlašují, že si prováděcí smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí
       a na důkaz toho připojují své podpisy.

Za objednatele:                      Za poskytovatele:

V Plzni dne ....................     V Brně dne ....................

______________________________       __________________________
Mgr. Ing. Ladislav Nový               Ing. Roman Stuchlík
ředitel ÚP Plzeň                      jednatel

                                  3