Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
DODATEK Č. 2 (dále také jen „dodatek“) KE KUPNÍ SMLOUVĚ „Nákup nádob a kontejnerů na odpad 2017“ č. smlouvy kupujícího: 26/2017/Tech (dále také jen „smlouva") Kupující: Technické služby Zlín, s.r.o. se sídlem: Zlín - Louky, Záhumení V 321, PSČ 763 02 IČ: 60711086 DIČ: CZ60711086 zapsaný: v obchodním rejstříku u Krajského souduBrno, oddíl C, vložka 15600 zastoupený: Radkem Majcem,Ing. Tomášem Krajíčkem aIng. Janem Štětkářem, jednateli společností Osoby oprávněné jednat: ve věcech smluvních: jednatelé společnosti ve věcech technických: tel.,fax,e-mail: 577 11 411,577 111 440, info@tszlin.cz Bankovní spojení: Poštovní adresa pro doručování korespondence: Technické služby Zlín, s.r.o., P. O. Box 105, 760 01 Zlín (dále jen „kup ující“ ) a Prodávající: Komunální technika, s.r.o. se sídlem: Boleslavská 1544, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, 250 01 IČ / DIČ: 26684055/CZ26684055 Zapsán ve veřejném rejstříku: OR vedený u Městského soudu Praha, oddíl C, vložka 87133 Jednající/ zastoupený: Ing. Josef Pospíšil, prokurista Osoby oprávněné jednat: ve věcech smluvních: ve věcech technických: Telefon i e-mail: Bankovní spojení: Číslo účtu: (dále jen „prodávající“) I. ZMĚNA SMLOUVY Smluvní strany se dohodly, že výše uvedená smlouva se mění následovně: Přijímají se změny v článku: VII. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY V odst. 7.1 se ruší tento text: Kontejner 1100 I žlutý PLAST 10 4 220,- 42 200,- Kontejner 1100 I modrý 4 220,- 42 200,- PAPÍR 10 Kupní cena za Zboží celkem v Kč bez DPH 983 050,- a nahrazuje se textem: Kontejner 1100 I žlutý PLAST 25 4 220,- 105 500,- Kontejner 1100 I modrý 4 220,- 105 500,- PAPÍR 25 Kupní cena za Zboží celkem v Kč bez DPH 1 109 650,- Přijímají se změny v příloze č. 1 - Technické parametry Zboží: V bodu 1. POČTY POŽADOVANÝCH NÁDOB se ruší tento text: Stránka 1 z 2 5. Kontejner 11001 žlutý PLAST 10 6 Kontejner 11001 modrý PAPlR 10 a nahrazuje se textem: PLAST 25 PAPÍR ] 5- Kontejner 1100 I žlutý 25 i L !_ Kontejner 1100 I modrý II. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ DODATKU 1. Dodatek je uzavřen okamžikem akceptace návrhu dodatku a nabývá účinnosti dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. (zákon o registru smluv), v platném znění (dále jen ZRS). 2. Jiná ustanovení smlouvy než ustanoveni výslovně zmíněná v tomto dodatku se dodatkem nijak nemění. 3. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním tohoto dodatku prostřednictvím registru smluv dle ZRS v celém rozsahu. Uveřejnění dodatku prostřednictvím registru smluv provede Kupující. 4. Dodatek je sepsán ve 3 rovnocenných vyhotoveních, z nichž 2 obdrží Kupující a 1 Prodávající. 5. Zástupci smluvních stran prohlašují, že souhlasí s celým obsahem dodatku, že dodatek byl sepsán na základě jejich pravé a svobodné vůle, že nebyl ujednán v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují zástupci smluvních stran své podpisy. Ve Zlíně dne:___ 1 5, ffi. WIR V Brandýse nad Labem dne: ~2í- o- ¿ö'Aß Technické služby Zlín, s.r.o. Komunální technika, s.r.o. K onu im ílni technika, s.r.o. P o d p is :___________ P odpis:________ Radek Maje, jednatel Ing. Josef Póšpíšil prokurista Podpis: - __________, Ing. Jan Štětkář, jednatel P o d p is :_________________ Ing. Tomáš Krajíček, jednatel Technické služby Zlín, s.r.o. Louky, Záhumení V 321 763 02 Zlín IČ 60711 006 0 Stránka 2 z 2