Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6392815: Dodatek č.2 kupní smlouvyna nákup kontejnerů.

Příloha 052_Komunální technika dodatek č2.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DODATEK Č. 2

                                                      (dále také jen „dodatek“)

             KE KUPNÍ SMLOUVĚ „Nákup nádob a kontejnerů na odpad 2017“
                                 č. smlouvy kupujícího: 26/2017/Tech

                                                       (dále také jen „smlouva")

Kupující:          Technické služby Zlín, s.r.o.

se sídlem:         Zlín - Louky, Záhumení V 321, PSČ 763 02

IČ:                60711086

DIČ:               CZ60711086

zapsaný:           v obchodním rejstříku u Krajského souduBrno, oddíl C, vložka 15600

zastoupený: Radkem Majcem,Ing. Tomášem Krajíčkem aIng. Janem Štětkářem,

                   jednateli společností

Osoby oprávněné jednat:

ve věcech smluvních: jednatelé společnosti

ve věcech technických:

tel.,fax,e-mail: 577 11 411,577 111 440, info@tszlin.cz

Bankovní spojení:

Poštovní adresa pro doručování korespondence:

Technické služby Zlín, s.r.o., P. O. Box 105, 760 01 Zlín

(dále jen „kup ující“ )

a

Prodávající: Komunální technika, s.r.o.

se sídlem:         Boleslavská 1544, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav, 250 01

IČ / DIČ:          26684055/CZ26684055

Zapsán ve veřejném rejstříku: OR vedený u Městského soudu Praha, oddíl C, vložka 87133

Jednající/ zastoupený: Ing. Josef Pospíšil, prokurista

Osoby oprávněné jednat:

ve věcech smluvních:

ve věcech technických:

Telefon i e-mail:

Bankovní spojení:

Číslo účtu:

(dále jen „prodávající“)

                                            I.    ZMĚNA SMLOUVY

Smluvní strany se dohodly, že výše uvedená smlouva se mění následovně:
Přijímají se změny v článku:

                                              VII. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
V odst. 7.1 se ruší tento text:

      Kontejner 1100 I žlutý                    PLAST            10     4 220,-         42 200,-
      Kontejner 1100 I modrý                                            4 220,-         42 200,-
                                                  PAPÍR          10

      Kupní cena za Zboží celkem v Kč bez DPH 983 050,-

a nahrazuje se textem:

      Kontejner 1100 I žlutý                    PLAST            25     4 220,-         105 500,-
      Kontejner 1100 I modrý                                            4 220,-         105 500,-
                                                PAPÍR            25

      Kupní cena za Zboží celkem v Kč bez DPH 1 109 650,-

Přijímají se změny v příloze č. 1 - Technické parametry Zboží:

V bodu 1. POČTY POŽADOVANÝCH NÁDOB se ruší tento text:

                                                  Stránka 1 z 2
          5. Kontejner 11001 žlutý                     PLAST          10
          6 Kontejner 11001 modrý                      PAPlR          10

a nahrazuje se textem:                                 PLAST          25
                                                       PAPÍR
 ] 5- Kontejner 1100 I žlutý                                          25 i
 L !_ Kontejner 1100 I modrý

                                II.     ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ DODATKU

1. Dodatek je uzavřen okamžikem akceptace návrhu dodatku a nabývá účinnosti dnem uveřejnění prostřednictvím
      registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. (zákon o registru smluv), v platném znění (dále jen ZRS).

2. Jiná ustanovení smlouvy než ustanoveni výslovně zmíněná v tomto dodatku se dodatkem nijak nemění.

3. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním tohoto dodatku prostřednictvím registru smluv dle ZRS v celém rozsahu.
      Uveřejnění dodatku prostřednictvím registru smluv provede Kupující.

4. Dodatek je sepsán ve 3 rovnocenných vyhotoveních, z nichž 2 obdrží Kupující a 1 Prodávající.

5. Zástupci smluvních stran prohlašují, že souhlasí s celým obsahem dodatku, že dodatek byl sepsán na základě
      jejich pravé a svobodné vůle, že nebyl ujednán v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. Na
      důkaz toho připojují zástupci smluvních stran své podpisy.

Ve Zlíně dne:___ 1 5, ffi. WIR          V Brandýse nad Labem dne: ~2í- o- ¿ö'Aß

Technické služby Zlín, s.r.o.           Komunální technika, s.r.o.

                                                K onu im ílni technika, s.r.o.

P o d p is :___________                 P odpis:________
Radek Maje, jednatel                    Ing. Josef Póšpíšil
                                        prokurista
Podpis: - __________,
Ing. Jan Štětkář, jednatel

P o d p is :_________________
Ing. Tomáš Krajíček, jednatel

Technické služby Zlín, s.r.o.

Louky, Záhumení V 321

763 02 Zlín

IČ 60711 006                         0

                                        Stránka 2 z 2