Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č.1 Město Bílina V Bílině dne: 20.08..2018 MěÚ Bílina, Odbor nemovitostí a investic Dod. č. 1 k Obj. č.: 151/2018/Bu Břežánská 50/4 Financováno z:18-35 418 31 Bílina Tel. Kontakt: IČ: 00266230 E-mail: DIČ: CZ00266230 Vystavil: Jaroslav Bureš č.ú.: PETR ARPÁŠ, .s.r.o. Sadová 40 418 01 Bílina IČ: 27280012 Město Bílina objednává: Dodatek č. 1 k obj. č. 151/2018/Bu – Lázeňský park – cesty na vyhlídku na Bořeň v Bílině, a to dle cenové nabídky, která je nedílnou součástí této objednávky. Účelem dodatku je změna termínu z 08/2018 na 09/2018 z důvodu (dodací lhůty pro mobiliář a oprava mostu na Kyselce (viz žádost společnosti PETR ARPÁŠ). Termín dodání: 09/2018 Cena v Kč bez DPH: 491.0000 Kč, sazba 21% - 103.110 Kč Cena celkem: 594.110 Kč vč. DPH Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele, že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti. Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti uvedené v zákoně č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 zákona č.235/2004 Sb. zákon o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst. 2, písm. c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR. Město Bílina prohlašuje, že objednávka je/není předmětem zdanitelného plnění, a proto bude/nebude pro výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH. Fakturu zašlete v jednom vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina. Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její podepsanou kopii vč. podepsaného předávacího protokolu, nebo úkolového listu. Faktura, která nebude obsahovat tyto přílohy, nebude moci být proplacena a bude navrácena dodavateli k doplnění. Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabývá účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále veřejné správy. Penále: Za nedodržení termínu realizace 0,3% z ceny díla bez DPH za každý den prodlení. Příkazce operace: Převzal: Správce rozpočtu: Ing. Oldřich Lukeš 21.08.2018 Jana Matějovská