Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6469719: Technický dozor investora k investiční akci " Zateplení a výměna

Příloha Objednavka č.161.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

Město Bílina                               V Bílině dne: 20. 08. 2018
                                           Objednávka č.: 161/2018/M
Odbor nemovitostí a investic
Břežánská 50/4                             Financováno z: 16-30
418 31 Bílina                              Tel. kontakt:
IČ: 00266230                               E-mail:
DIČ: CZ00266230                            Vystavil (a): Erich Mika
č.ú.:

                                           DIOMONTA. s r. o.
                                           Dělnická 213/12
                                           170 00, Praha 7
                                           IČO: 02359031
                                           DIČ: CZ02359031

Město Bílina objednává: Technický dozor investora (TDI), k investiční akci s názvem – Zateplení a
výměna výplní otvorů objektu pošty, sídliště za Chlumem 820 - Bílina - dle cenové nabídky zhotovitele
ze dne 15. 08. 2018. Předmět objednávky, viz příloha č. 1 této objednávky.

Termín dodání: od předání staveniště zhotoviteli stavby do ukončení stavby (kolaudační rozhodnutí).

Cena za TDI v Kč/hod bez DPH:  545, 00 Kč
Sazba DPH 21 %:                114, 45 Kč
Cena celkem:                   659, 45 Kč

Fakturace dle skutečnosti jednou měsíčně od zahájení až do ukončení akce, dle přílohy č. 1, odst. 3, bodu 3.1.

                                  Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele,
                               že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti.

Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti dle platného právního řádu ČR, zejména zákona č.
89/2012 Sb. NOZ, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 a 29 zákona č.235/2004 Sb. o DPH. Na
základě ustanovení § 109 odst.2, písm.c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty
zveřejněné na Daňovém portálu MFČR.

Město Bílina prohlašuje, že objednávka je/není předmětem zdanitelného plnění, a proto bude/nebude pro výše
uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH.

Fakturu zašlete v jednom vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina. Do faktury uveďte
číslo objednávky a přiložte její podepsanou kopii vč. podepsaného předávacího protokolu, nebo úkolového listu.
Faktura, která nebude obsahovat tyto přílohy, nebude moci být proplacena a bude navrácena dodavateli k
doplnění.

Penále: Za nedodržení termínu realizace dodávky 0,3 % z ceny díla bez DPH za každý den prodlení.

Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabývá
účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále veřejné
správy.

Příkazce operace:                                             Správce rozpočtu:

Ing. Oldřich Lukeš                                            Jana Matějovská

                               Převzal dne: 22.08.2018
Příloha č. 1 objednávky č. 161/2018/M

Technický dozor investora (TDI), k investiční akci s názvem:

Zateplení fasád a výměna výplní otvorů objektu pošty, sídliště za Chlumem 820 - Bílina

Smluvní strany se dohodly na následujícím:

1 Předmět objednávky
1.1 Technický dozor investora (dále jen TDI) se na základě této Objednávky zavazuje pro

        Objednatele obstarávat jeho záležitosti, a to technický dozor pro stavbu – Zateplení fasád a
        výměna výplní otvorů objektu pošty, sídliště za Chlumem 820 - Bílina, a to v následujícím
        rozsahu:

        · Technický dozor bude TDI realizován formou „občasného technického dozoru“
            pravidelně nejméně dvakrát týdně a dále dle nabídky Zhotovitele, či na telefonickou výzvu
            osoby zodpovědné za investiční akci – Erich Mika, provozní pracovník odboru nemovitostí
            a investic

        · Seznámení se s projektovou dokumentací zpracovanou Ing. Milanem Kutrem, DiS., PS
            projekty spol. s r.o., Revoluční 5, 415 01 Teplice. Datum zpracování: červen 2017. Vedoucí
            projektu Ing. Veronika Homolková, zodpovědný projektant Ing. Milan Klíma, číslo
            autorizace ČKA 0401323.

        · Předání staveniště zhotoviteli, zápis o předání do stavebního deníku

        · Kontrola průběhu stavby
        · Kontrola kvality prováděných prací, kontrola průběhu výstavby z hlediska prováděných

            prací,

        · Kontrola souladu provádění prací s odsouhlasenou projektovou dokumentací,
        · Kontrola zakrývaných částí stavby, přejímání zakrývaných konstrukcí a přejímání

            dokončených prací včetně předepsaných revizních zkoušek,
       · Kontrola finančních částek účtovaných za provedené práce v průběhu výstavby v souladu

            se smlouvou o dílo zhotovitele: INVEST – STAR, s.r.o., Sadová 40, 418 01 Bílina -

               Chudeřice

        · Kontrola montážních a stavebních deníků,
        · Organizace kontrolních dnů stavby,
        · Účast na předávacím řízení, organizování závěrečného předání a převzetí provedené výše

            uvedené stavby,

        · Organizování kolaudace stavby,
        · Spolupráce s Objednatelem při zjištěných nedostatcích v průběhu záruční doby,

        · Kontrola BOZP.

1.2 TDI je povinen vykonávat svou činnost s odbornou péčí, v souladu s potřebami
        a oprávněnými zájmy Objednatele. TDI je povinen oznámit Objednateli všechny okolnosti,
        které zjistil při zařizování záležitosti a jež mohou mít vliv na změnu pokynů Objednatele.

1.3 Objednatel se zavazuje platit TDI za jeho činnost podle této smlouvy po dobu jejího trvání
        odměnu podle čl. III. této Smlouvy.

1.4 TDI bude svou činnost vykonávat dle potřeb Objednatele, a to zejména v místě realizace
        stavby, Sídliště za Chlumem 820 - Bílina, a dále v provozovnách objednatele či v místech
        jednání s třetími stranami.

2 Trvání objednávky

2.1 Objednávka se uzavírá ode dne započetí plnění předmětu objednávky, to znamená od zahájení
        stavby, resp. předání staveniště zhotoviteli stavby,, Zateplení fasád a výměna výplní otvorů
        objektu pošty, sídliště za Chlumem 820 – Bílina“, do ukončení prací na stavbě a odstranění
        případných vad a nedodělků.

2.2 TDI je oprávněn tuto objednávku vypovědět, a to písemnou formou. Uplynutím druhého
        kalendářního měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď Objednateli doručena,
        účinnost této Objednávky končí.

2.3 Objednatel může Objednávku kdykoli částečně nebo v celém rozsahu vypovědět, a to
        písemnou formou. Nestanoví-li výpověď pozdější účinnost, nabývá účinnosti dnem, kdy se o
        ní TDI dozvěděl nebo mohl dozvědět.

3 Odměna TDI a náhrada vynaložených nákladů

3.1 TDI dle této Objednávky přísluší, po dobu jejího trvání, odměna ve výši 545, 00 Kč/hod bez
        DPH (výše DPH se řídí platnými daňovými předpisy) Smluvní strany si sjednávají měsíční
        splatnost výše ujednané odměny, která bude TDI uhrazena na základě faktury vystavené TDI,
        a to do 14 dnů od převzetí faktury Objednatelem. Přílohou faktury bude přehled vykonané
        činnosti TDI dle této Objednávky. Smluvní strany si sjednávají, že TDI je povinen uvádět na
        veškerých daňových dokladech – fakturách název investiční akce, tj. Zateplení fasád a výměna
        výplní otvorů objektu pošty, sídliště za Chlumem 820 – Bílina.

3.2 Smluvní strany si sjednávají, že veškeré hotové výdaje účelně vynaložené v souvislosti
        s činností TDI jsou podle této Smlouvy zahrnuty, a ze strany Objednatele i proplaceny,
        v odměně TDI dle čl. 3 odst. 3.1 této Smlouvy.

3.3 V případě přerušení prací na stavbě - Zateplení fasád a výměna výplní otvorů objektu pošty,
        sídliště za Chlumem 820 – Bílina - si Smluvní strany sjednávají, že v daném rozsahu bude
        přerušena i činnost TDI podle této Objednávky, kdy po dobu přerušení prací nenáleží TDI
        odměna dle této Objednávky.
4 Součinnost smluvních stran

4.1 Objednatel předá TDI v době zahájení činnost podklady: výkresovou dokumentaci,
        rozhodnutí o výsledku veřejnoprávního řízení (tj. stavební povolení, souhlas s ohlášením
        stavby apod.), Smlouvu o dílo se zhotovitelem stavby - Zateplení fasád a výměna výplní otvorů
        objektu pošty, sídliště za Chlumem 820 – Bílina, TDI obdrží od Objednatele pověření
        zastupovat jej ve věcech technických při realizaci stavby - Zateplení fasád a výměna výplní
        otvorů objektu pošty, sídliště za Chlumem 820 – Bílina, a to před veřejnoprávními orgány a
        dotčených organizací.

4.2 Smluvní strany si dále sjednávají, že TDI zastupuje Objednatele v technických věcech
        při jednání se zhotovitelem stavby - Zateplení fasád a výměna výplní otvorů objektu pošty,
        sídliště za Chlumem 820 – Bílina. Tato skutečnost bude uvedena ve stavebním deníku.

5 Smluvní pokuty

5.1 V případě porušení povinnosti podle čl. 1 odst. 1.1 této objednávky je TDI povinen zaplatit
        Objednateli smluvní pokutu ve výši 100,-- Kč za každý den trvání porušení povinnosti.

5.2 V případě porušení povinnosti podle čl. 4 odst. 4.2 a odst. 4.3 této Objednávky je TDI povinen
        zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 100,-- Kč za každý den trvání porušení povinnosti.

5.3 Vedle smluvní pokuty má Objednatel právo požadovat po TDI náhradu škody, a to i ve výši
        přesahující výši smluvní pokuty.

6 Závěrečná ustanovení

6.1 Tato Objednávka nabývá platnosti a účinnosti dnem, kdy výkon TDI podle této objednávky
        zahájí činnost, a to v den předání staveniště zhotoviteli stavby Objednatelem stavby - Zateplení
        fasád a výměna výplní otvorů objektu pošty, sídliště za Chlumem 820 – Bílina.

6.2 Veškeré změny nebo doplňky této Objednávky vyžadují písemnou formu, musí být označeny
        jako dodatky a podepsány oběma Smluvními stranami. Ústní ujednání jsou neplatná. Také
        ujednání, v nichž se Smluvní strany vzdávají požadavku na písemnou formu, se musí uskutečnit
        písemně.

6.3 Tato Objednávka se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména pak zákonem č.
        89/2012 Sb., občanský zákoník.

6.4 Pokud by některé z ustanovení této Objednávky bylo nebo se stalo neúčinným nebo
        neproveditelným, nebude tím dotčena platnost ostatních ustanovení této Objednávky. Smluvní
        strany se v takovém případě zavazují nahradit neúčinné nebo neproveditelné ustanovení
        takovým, které se podle smyslu a účelu nejvíce blíží hospodářskému účelu neúčinného nebo
        neproveditelného ustanovení.

6.5 Tato Objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna v informačním systému registru smluv na
        Portále veřejné správy dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv.

6.6 Smluvní strany jsou seznámeny se skutečností, že Objednatel, jako obec, je povinen poskytovat
        informace vztahující se k jeho působnosti dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
        k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany souhlasně prohlašují, že žádný
        údaj v této objednávce, včetně jejích příloh, není označován za obchodní tajemství. TDI
        prohlašuje, že:

    - Objednatel je oprávněn, pokud postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
         k informacím, ve znění pozdějších předpisů, poskytovat veškeré informace o této Objednávce
         a o jiných údajích tohoto závazkového právního vztahu,

    - veškeré údaje uvedené v této Objednávce, popř., které jsou použity v rámci tohoto
         závazkového právního vztahu, a to i pokud jsou získány od třetích osob, nepodléhají
         povinnosti mlčenlivosti nebo jinému postupu směřujícímu k ochraně před zneužitím a
         zveřejněním.

6.7 Smluvní strany se vynasnaží vyřešit veškeré spory smírnou cestou a nepoužijí žádný prostředek
        k řešení sporů, dokud nevynaloží veškeré úsilí k vyřešení takového rozporu nebo sporu
        dohodou.

6.8 Tato Objednávka s přílohou č. 1 byla sepsána ve dvou vyhotoveních, po jednom pro každou
        ze Smluvních stran.

6.9 Smluvní strany společně prohlašují, že tato Objednávka vyjadřuje jejich vážnou a svobodnou
        vůli a že se seznámily s jejím obsahem. Na důkaz toho připojují své podpisy na Objednávce č.
        161/2018/M ze dne 20. 08. 2018.