Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
*KUJCP018WD5L* RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA KUJCP018WD5L M/mus/ire/síť uzavřená jako smlouva inominátní podle § 1746 odst. 2 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů Smluvní strany: Společnost: TranSoft a.s. Se sídlem: Vrbenská 2082, 370 01 České Budějovice Zastoupená: Ing. Luděk Fiirst, předseda představenstva Zapsaná: v OR vedeném KS v Českých Budějovicích, odd.B, vl.329 IČO:15770281 DIČ: CZ15770281 Plátce DPH Bankovní spojení: Telefon: E-mail: jako prodávající a Společnost: Jihočeský kraj Se sídlem: U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice Zastoupená: Mgr. Ivana Stráská, hejtmanka Jihočeského kraje IČO: 70890650 DIČ:CZ70890650 Plátce DPH Bankovní spojení: jako kupující uzavřely níže uvedeného data tuto rámcovou kupní smlouvu: 1. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy naplnění závazků smluvních stran vzniklých z veřejné zakázky: „Nákup materiálu - tonery, cartridge do kancelářských strojů a přístrojů (kopírek...)", a to na základě podmínek sjednaných v této smlouvě. Předmětem této smlouvy je dodávka spotřebního materiálu ke kopírovacím strojům na základě telefonické objednávky popřípadě objednávky zaslané e-mailem, s dodávkou do 48 hodin po objednání. 2. Doba trvání smlouvy Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu na dobu určitou, září 2018 - 31. 08. 2019. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. Smluvní strany mohou smlouvu písemně vypovědět smlouvu i bez udání důvodů s 1 měsíční výpovědní lhůtou. 3. Kupní cena Maximální plnění dle této smlouvy bude do 347 107,- Kč bez DPH, tedy 420 000,- Kč s DPH. Jednotkové ceny jsou sjednány jako pevné a konečné. Uvedené jednotkové ceny zahrnují dodávku a dopravu do místa plnění dle čl. 4. Fakturováno bude po každé dílčí dodávce dle skutečnosti na základě jednotkových cen určených ve specifikaci zakázky, která je přílohou č. 1 smlouvy a její nedílnou součástí. Kupující si vyhrazuje možnost odebrat materiál neuvedený v příloze č. 1 v celkové měsíční maximální částce 10 000,- Kč bez DPH (12 100,- Kč s DPH). 4. Objednávky a dodací podmínky Prodávající je povinen dodat zboží při jednotlivých dodávkách dle této smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že jednotlivé dodávky zboží se budou uskutečňovat na základě jednotlivých písemných, telefonických či e-mailových objednávek kupujícího. Tyto objednávky jsou vždy závazné. Objednávky mohou být telefonicky uskutečněny na telefonu č. Objednávky mohou být zasílány e-mailem na adresu: Veškeré písemnosti týkající se této smlouvy budou doručovány následujícími způsoby: Prostřednictvím držitele poštovní licence či osobně zaměstnancem smluvní strany na adresy: Kupující: U Zimního stadionu 1952/2, České Budějovice Prodávající: Vrbenská 2082, 370 01 České Budějovice Elektronickou poštou na adresy: Kupující: Prodávající: E-mail kupujícího pro zasílání elektronického daňového dokladu: E-PODATELNA: nebo Prodávající je povinen dodat zboží dle dispozic kupujícího na adresy: U Zimního stadionu 1952/2, České Budějovice 5. Platební podmínky Smluvní strany se dohodly, že kupní cena za dodané zboží bude splatná vždy do 21 dní ode dne vystavení daňového dokladu - faktury, který musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem. 6. Reklamace a sankce V případě, že dodané zboží neodpovídá standardní kvalitě a objednanému množství, má kupující právo bez zbytečného odkladu zboží písemně reklamovat. V případě oprávněné reklamace, má kupující právo na dodávku nového zboží a úhradu všech nákladů s reklamací spojených. V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo na úhradu všech nákladů s reklamací spojených. Smluvní strany si sjednávají smluvní pokutu pro případ, že kupující poruší svůj závazek a neodebere od prodávajícího objednané zboží. V takovém případě je kupující povinen uhradit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny objednaného neodebraného zboží, a to za každý i započatý den prodlení. Smluvní strany si sjednávají smluvní pokutu pro případ, že prodávající poruší svůj závazek a nedodá ve lhůtě kupujícímu objednané zboží. V takovém případě je prodávající povinen uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny objednaného nedodaného zboží, a to za každý i započatý den prodlení. 7. Zveřejnění smlouvy Prodávající prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jejich obchodního tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., a proto souhlasí s jejím zveřejněním na webových stránkách Jihočeského kraje. Prodávající bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna kupujícím v registru smluv, vyjma Přílohy č.l - Technická specifikace, podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Prodávající prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 8. Závěrečná ustanovení Nestanoví-li tato smlouva odchylně, řídí se vztahy mezi prodávajícím a kupujícím příslušnými ustanoveními občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. Tato smlouva je vyhotovena ve 2 originálních výtiscích a nabývá platnosti dnem oboustranného podpisu. Účinnosti pak nabývá dnem uveřejnění v registru smluv. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, jejímu obsahu rozumějí a na důkaz toho připojují vlastnoruční podpisy oprávnění zástupci smluvních stran. Nedílnou součástí této smlouvy je Příloha č. 1 Nákup materiálu - tonery, cartridge do kancelářských strojů a přístrojů (kopírek...) - specifikace zakázky V Českých Budějovicích dne: 2. 8. 2018 V Českých Budějovicích dne: „ , n«_ 71 Za „prodávajícího" Za „kupujícího" TranSofta.s. Jihočeský kraj Ing. Luděk Fúrst Mgr. Ivana Stráská předseda představenstva Příloha č. 1 Cena originálního spotřebního materiálu za jeden kus včetně dopravy. Ceny bez DPH. Poř. č Typ kopírky černý staple Jl/Xl staple D2 červený žlutý modrý 1 iR-ADV C3325 1620 1180 1180 2170 2170 2170 2 IRC 2380 970 1180 1180 2186 2186 2186 3 iR-ADV C2025 732 1180 1180 2358 2358 2358 4 iR-ADV C7260 2598 1180 1180 4860 4860 4860 5 i-SENSYS MF9130 2708 1180 1180 3765 3765 3765 6 iR-ADV C7065 2590 1180 1180 4846 4846 4846 7 iR-ADV C5051 1498 1180 1180 3240 3240 3240 8 ÍRC1225 2530 1180 1180 3996 3996 3996 9 ÍRC1325 994 1180 1180 1773 1773 1773 10 iR ADV C3325 1620 1180 1180 2170 2170 2170 11 irac 7565 2760 1180 1180 6355 6355 6355 12 iR ADV 6555 2950 1180 13 iR 2520 920 14 iR 1605 1118 15 iR 2230 1230 _____ 16 iR 3530 1396 —■—' 17 iR 2016 631 ^—' 18 iR 1024 986 -—' ------ ' .—'—' 19 iR 1730 1336 ___-— 20 iR 1435 1790 —-— 21 iR ADV 4525 2170 Cena celkem bez DPH (položka 1-19) 35147 14160 12980 37719 37719 37719 Možnost odebrání dalšího neuvedeného 20 materiálu v celkové 10 000,- Kč bez DPH/10 890,- Kč s DPH měsíční maximální částce včetně dopravy Cena celkem bez DPH 175 444,00 Kč (položka 1-19) 212 287,24 Kč Cena celkem s DPH (položka 1-19) Všechny uvedené ceny jsou včetně dopravy na místo plnění. Předpokládaný počet kusů je ve všech případech NEZÁVAZNÝ a slouží pro stanovení celkové nabídkové ceny pro hodnocení veřejné zakázky. Fakturováno bude po každé jednotlivé dílčí dodávce dle skutečnosti na základě určené ceny za 1 ks. Zadavatel si vyhrazuje možnost: odebrání menšího i většího množství výše uvedeného materiálu (položky č. 1-21) a to vše za předpokladu, že celkové maximální plnění následně uzavřené smlouvy bude 347 107,- Kč bez DPH (420 000,- Kč vč. DPH). Datum: 2.8.2018 Jméno osoby oprávněné jednat jménem ěi za dodavatele: Ing. Luděk Fiirst, předseda představenstva Razítko a podpis oprávněné osoby jednat jménem či za dodavatele: