Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6539395: Rámcová kupní smlouva na nákup materiálu pro kancelářské stroje.

Příloha KUJCP018WD5L.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP018WD5L*

RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA  KUJCP018WD5L

                             M/mus/ire/síť

uzavřená jako smlouva inominátní podle § 1746 odst. 2 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., ve
   znění pozdějších předpisů a zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
                                                       pozdějších předpisů

Smluvní strany:

Společnost: TranSoft a.s.
Se sídlem: Vrbenská 2082, 370 01 České Budějovice
Zastoupená: Ing. Luděk Fiirst, předseda představenstva
Zapsaná: v OR vedeném KS v Českých Budějovicích, odd.B, vl.329
IČO:15770281
DIČ: CZ15770281
Plátce DPH
Bankovní spojení:
Telefon:
E-mail:
jako prodávající

a

Společnost: Jihočeský kraj
Se sídlem: U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice
Zastoupená: Mgr. Ivana Stráská, hejtmanka Jihočeského kraje
IČO: 70890650
DIČ:CZ70890650
Plátce DPH
Bankovní spojení:
jako kupující

                             uzavřely níže uvedeného data tuto rámcovou kupní smlouvu:

                                                            1. Předmět smlouvy

Předmětem této smlouvy naplnění závazků smluvních stran vzniklých z veřejné zakázky: „Nákup
materiálu - tonery, cartridge do kancelářských strojů a přístrojů (kopírek...)", a to na základě podmínek
sjednaných v této smlouvě.
Předmětem této smlouvy je dodávka spotřebního materiálu ke kopírovacím strojům na základě
telefonické objednávky popřípadě objednávky zaslané e-mailem, s dodávkou do 48 hodin po
objednání.
                                                      2. Doba trvání smlouvy

Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu na dobu určitou, září 2018 - 31. 08. 2019. Tato smlouva nabývá
platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v registru
smluv. Smluvní strany mohou smlouvu písemně vypovědět smlouvu i bez udání důvodů s 1 měsíční
výpovědní lhůtou.

                                                             3. Kupní cena

Maximální plnění dle této smlouvy bude do 347 107,- Kč bez DPH, tedy 420 000,- Kč s DPH.
Jednotkové ceny jsou sjednány jako pevné a konečné.
Uvedené jednotkové ceny zahrnují dodávku a dopravu do místa plnění dle čl. 4.
Fakturováno bude po každé dílčí dodávce dle skutečnosti na základě jednotkových cen určených
ve specifikaci zakázky, která je přílohou č. 1 smlouvy a její nedílnou součástí.
Kupující si vyhrazuje možnost odebrat materiál neuvedený v příloze č. 1 v celkové měsíční maximální
částce 10 000,- Kč bez DPH (12 100,- Kč s DPH).

                                               4. Objednávky a dodací podmínky

Prodávající je povinen dodat zboží při jednotlivých dodávkách dle této smlouvy. Smluvní strany se
dohodly, že jednotlivé dodávky zboží se budou uskutečňovat na základě jednotlivých písemných,
telefonických či e-mailových objednávek kupujícího. Tyto objednávky jsou vždy závazné.

Objednávky mohou být telefonicky uskutečněny na telefonu č.
Objednávky mohou být zasílány e-mailem na adresu:

Veškeré písemnosti týkající se této smlouvy budou doručovány následujícími způsoby:
           Prostřednictvím držitele poštovní licence či osobně zaměstnancem smluvní strany na adresy:
           Kupující: U Zimního stadionu 1952/2, České Budějovice
           Prodávající: Vrbenská 2082, 370 01 České Budějovice

Elektronickou poštou na adresy:
Kupující:
Prodávající:

E-mail kupujícího pro zasílání elektronického daňového dokladu:

E-PODATELNA:                     nebo

Prodávající je povinen dodat zboží dle dispozic kupujícího na adresy:
          U Zimního stadionu 1952/2, České Budějovice
                                                           5. Platební podmínky

Smluvní strany se dohodly, že kupní cena za dodané zboží bude splatná vždy do 21 dní ode dne
vystavení daňového dokladu - faktury, který musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem.

                                                          6. Reklamace a sankce

V případě, že dodané zboží neodpovídá standardní kvalitě a objednanému množství, má kupující právo
bez zbytečného odkladu zboží písemně reklamovat.
V případě oprávněné reklamace, má kupující právo na dodávku nového zboží a úhradu všech nákladů
s reklamací spojených.
V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo na úhradu všech nákladů s reklamací
spojených.

Smluvní strany si sjednávají smluvní pokutu pro případ, že kupující poruší svůj závazek a neodebere od
prodávajícího objednané zboží. V takovém případě je kupující povinen uhradit prodávajícímu smluvní
pokutu ve výši 0,05% z ceny objednaného neodebraného zboží, a to za každý i započatý den prodlení.

Smluvní strany si sjednávají smluvní pokutu pro případ, že prodávající poruší svůj závazek a nedodá ve
lhůtě kupujícímu objednané zboží. V takovém případě je prodávající povinen uhradit kupujícímu
smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny objednaného nedodaného zboží, a to za každý i započatý den
prodlení.

                                                          7. Zveřejnění smlouvy

Prodávající prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jejich obchodního
tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., a proto souhlasí s jejím zveřejněním na
webových stránkách Jihočeského kraje.

Prodávající bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna kupujícím v registru smluv, vyjma Přílohy č.l
- Technická specifikace, podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých
smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších
předpisů. Prodávající prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho
obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
                                                        8. Závěrečná ustanovení

Nestanoví-li tato smlouva odchylně, řídí se vztahy mezi prodávajícím a kupujícím příslušnými
ustanoveními občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.

Tato smlouva je vyhotovena ve 2 originálních výtiscích a nabývá platnosti dnem oboustranného
podpisu. Účinnosti pak nabývá dnem uveřejnění v registru smluv.

Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, jejímu obsahu rozumějí a na důkaz toho připojují
vlastnoruční podpisy oprávnění zástupci smluvních stran.

Nedílnou součástí této smlouvy je Příloha č. 1 Nákup materiálu - tonery, cartridge do kancelářských
    strojů a přístrojů (kopírek...) - specifikace zakázky

V Českých Budějovicích dne: 2. 8. 2018  V Českých Budějovicích dne: „ , n«_ 71

Za „prodávajícího"                      Za „kupujícího"

TranSofta.s.                            Jihočeský kraj

      Ing. Luděk Fúrst                  Mgr. Ivana Stráská
předseda představenstva
                                                                      Příloha č. 1

        Cena originálního spotřebního materiálu za jeden kus včetně dopravy. Ceny bez DPH.

Poř. č  Typ kopírky            černý staple Jl/Xl staple D2 červený žlutý modrý

1 iR-ADV C3325                 1620        1180  1180 2170 2170                                       2170

2 IRC 2380                     970         1180  1180           2186  2186                            2186

3 iR-ADV C2025                 732         1180  1180 2358 2358                                       2358

4 iR-ADV C7260                 2598        1180  1180           4860  4860                            4860

5 i-SENSYS MF9130              2708        1180  1180 3765 3765                                       3765

6 iR-ADV C7065                 2590        1180  1180           4846  4846                            4846

7 iR-ADV C5051                 1498        1180  1180 3240 3240                                       3240

8 ÍRC1225                      2530        1180  1180 3996 3996                                       3996

9 ÍRC1325                      994         1180  1180 1773            1773                            1773

10 iR ADV C3325                1620        1180  1180 2170 2170                                       2170

11 irac 7565                   2760        1180  1180 6355 6355                                       6355

12 iR ADV 6555                 2950        1180

13 iR 2520                     920

14 iR 1605                     1118

15 iR 2230                     1230 _____

16 iR 3530                     1396              —■—'

17 iR 2016                     631               ^—'

18 iR 1024                     986         -—'   ------ '                                   .—'—'

19 iR 1730                     1336 ___-—

20 iR 1435                     1790 —-—

21 iR ADV 4525                 2170

Cena celkem bez DPH (položka

        1-19)                  35147  14160      12980 37719 37719 37719

          Možnost odebrání
        dalšího neuvedeného

20 materiálu v celkové                10 000,- Kč bez DPH/10 890,- Kč s DPH

        měsíční maximální

        částce včetně dopravy

Cena celkem bez DPH                              175 444,00 Kč
     (položka 1-19)                              212 287,24 Kč

 Cena celkem s DPH
     (položka 1-19)

Všechny uvedené ceny jsou včetně dopravy na místo plnění.
Předpokládaný počet kusů je ve všech případech NEZÁVAZNÝ a slouží pro stanovení celkové

nabídkové ceny pro hodnocení veřejné zakázky. Fakturováno bude po každé jednotlivé dílčí dodávce dle
skutečnosti na základě určené ceny za 1 ks.
Zadavatel si vyhrazuje možnost:
odebrání menšího i většího množství výše uvedeného materiálu (položky č. 1-21)
a to vše za předpokladu, že celkové maximální plnění následně uzavřené smlouvy bude 347 107,- Kč bez
DPH (420 000,- Kč vč. DPH).
Datum: 2.8.2018
Jméno osoby oprávněné jednat jménem ěi za dodavatele: Ing. Luděk Fiirst, předseda představenstva
Razítko a podpis oprávněné osoby jednat jménem či za dodavatele: