Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, OBJEDNÁVKA č. 00182699 státní podnik Datum objednávky (dd/mm/rr):23/08/18 Odběratel: STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, Dodavatel: ANTALIS s.r.o. státní podnik (fakturační adresa) 158 00 Bucharova 1423/6 Růžová 6, č.p. 943, 110 00 Praha 1 Praha 5 - Nové Butovice 00001279 IČO: DIČ: CZ00001279 Bankovní spojení: Želetavská 1525/1, Praha 4,113 80 Kontakní osoba: XXX Unicredit Bank, Bankovní spojení: UniCredit Bank, a.s. č.ú.200210002/2700 Číslo účtu: 1059024001/2700 200210010/2700 (EUR) IČO: 15502775 Komerční banka a.s., Na Příkopě 33, Praha 1,114 07 Account No.: 43-4233980247/0100 (EUR) DIČ: CZ15502775 107-142760267/0100 (GBP) 107-78250237/0100 (CHF) Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl A LX, vložka 296, sp.zn. Ps 296/1. Poř. Kód Druh a popis materiálu nebo služby Množství MJ Měna Cena za Položka celkem Dat.dodání č. materiálu vč. technické specifikace a norem MJ bez DPH (dd/mm/rr) 01 RU45090 Bio Top, ofsetový papír UV matný XXX KG KČ XXX 201 600,00 27/09/18 Šíře role: 450 mm, 90gsm, dutinka 70 mm (76 mm) 02 RU39090 Bio Top, ofsetový papír UV matný XXX KG KČ XXX 50 400,00 27/09/18 Šíře role: 390 mm, 90 gsm, dutinka 70 mm (76 mm) Cena celkem bez DPH: 252 000,00 KČ Dodávka: DAP dle Incoterms 2010, STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN,státní podnik, Na Vápence 915/4, 130 00 Praha 3 (Sklad, kontaktní osoba pro převzetí zboží je pan XXX, XXX) Dodání materiálu je možné pouze v pracovních dnech mezi 6.00 až 14.00 Platba: Splatnost 30 dní ode dne doručení řádné a úplné faktury Tato objednávka se řídí ustanoveními Rámcové dohody č. 24/2018 není-li v této objednávce uvedeno jinak. V případě rozporu ustanovení této objednávky a Rámcové dohody č. 24/2018 mají Za STC vyřizuje: XXX Strana 1 z 2 E-mail: XXX Tel.: XXX Fax: XXX STÁTNÍ TISKÁRNA CENIN, OBJEDNÁVKA č. 00182699 státní podnik ustanovení této objednávky přednost. STC je smluvní stranou uvedenou v ustanovení § 2 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), a proto může být při splnění zákonných podmínek tato objednávka po jejím potvrzení uveřejněna v registru smluv. Nedohodnou-li se smluvní strany jinak, zajistí veškeré úkony související s uveřejněním objednávky v registru smluv STC. Plnění předmětu dle této objednávky uskutečněné před účinností sjednávaného smluvního vztahu se považuje za plnění podle této objednávky a práva a povinnosti z něj vzniklé se řídí touto objednávkou, resp. uzavřenou smlouvou. Tomáš Rudolský Vedoucí úseku nákupu a logistiky Potvrzení dodavatele: Potvrzujeme tuto objednávku a bez výhrad souhlasíme s celým jejím obsahem. Za STC vyřizuje: XXX Strana 2 z 2 E-mail: XXX Tel.: XXX Fax: XXX