Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Počet listů: 6 KUPNÍ SMLOUVA č. 1843120010043 I. Smluvní strany Česká republika – Ministerstvo obrany Sídlo: Tychonova 1, 160 00 Praha 6 - Hradčany IČ: 60162694 DIČ: CZ 60162694 Zaměstnanec pověřený jednáním: plk. Ing. Ján SEDLIAČIK, VÚ 4312 Strakonice Se sídlem: V Lipkách 100 Bankovní spojení: Číslo účtu: Kontaktní osoba: Adresa pro doručování korespondence: Vojenský útvar 4312 Strakonice V Lipkách 100 386 01 Strakonice (dále jen „kupující“) a Bull spol s r.o. Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně oddíl C, složka 5978 Sídlo: Kroměřížská 134, Hulín 768 24 IČ: 41034724 g. Jiří SLEZÁK DIČ: CZ 41034724 jejímž jménem jed Bankovní spojení: Číslo účtu: Kontaktní osoba: .cz Adresa pro doručování korespondence: BULL spol s r.o. Kroměřížská 134 Hulín 768 24 KS č. ; str. 1 (dále jen „prodávající“), se dohodly, že jejich závazkový vztah se řídí ve smyslu ustanovení § 2079 a násl. Zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen OZ) uzavírají na veřejnou zakázku malého rozsahu, zadanou v otevřeném řízení podle § 18, odst. č. 5 zákona 137/2013 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva“). II. Účel smlouvy 2.1 Účelem smlouvy je pořídit materiál pro zabezpečení OOPP na výcvik v extrémních klimatických podmínkách při cvičení GBAD v Norsku. III. Předmět smlouvy 3.1 Předmětem smlouvy je: a) závazek prodávajícího odevzdat kupujícímu Materiál pro zabezpečení OOPP jednotky GBAD NRF (dále jen „zboží“), fakturovaných dle specifikace v ET NEN N006/18/V00010088 a cen v níže uvedené tabulce, v touto smlouvou ujednané jakosti a provedení a umožní mu nabýt vlastnické právo k tomuto zboží. pořadové JEDNOTKOVÁ JEDNOTKOVÁ CELKOVÁ číslo CENA vč. DPH NÁZEV MATERIÁLU MNOŽ. MJ CENA CENA (celkem) (BEZ DPH) (S DPH 21%) Bunda Snugpak Ebony olivová 1 Velikosti: 3 x XS, 6 x S, 50 x M, 200 ks 103 x L, 31 x XL, 5 x XXL, 2 x XXXL. Kalhoty Snugpak Salopettes olivové 2 Velikosti: 2 x XS, 5 x S, 69 x M, 200 ks 102 x L, 18 x XL, 3 x XXL, 1 x XXXL. Celková cena bez DPH 802.600 Sazba daně 21% 168.546 Celková cena včetně DPH 971.146 b) závazek kupujícího zboží od prodávajícího převzít a zaplatit dohodnutou kupní cenu. KS č. ; str. 2 IV. Kupní cena 4.1 Smluvní strany se ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů, dohodly na celkové ceně zboží, specifikovaného ve článku III. této smlouvy, a to v celkové výši: 971.146 Kč včetně DPH (slovy: devětsetsedmdesátjednacelýchstočtyřicetšest). 4.2 Celková kupní cena zboží bez DPH činí 802.600 Kč, sazba DPH 21 % činí 168.546 Kč. 4.3 Tato cena je stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná. V. Doba a místo plnění 5.1 Prodávající je povinen dodat kupujícímu zboží nejpozději do 27. 9. 2018. 5.2 Datem splnění dodávky se rozumí datum podpisu přejímacího dokladu na zboží, které je předmětem smlouvy, zástupci kupujícího a prodávajícího. 5.3 Místem plnění je VÚ 4312 Strakonice. VI. Dodací podmínky 6.1 Kupující pověřil jako svého zástupce k převzetí zboží (dále jen „přejímající“) kterou je který může k převzetí zboží pověřit další osobu. 6.2 Doprava bude zabezpečena prodávajícím v pracovních dnech Po až Čt v době od 6:00 do 15:00 hod., Pá od 6:00 do 12:30 hod., a to po předchozím projednání a odsouhlasení termínu a konkrétní hodiny dodání zboží s přejímajícím. 6.3 odinu dodání lze s kontaktní osobou, kterou je . Prodávající si s přejímajícím dohodnou konkrétní termín dodání zboží nejméně 3 dny před dodáním zboží. 6.4 Prodávající je povinen dodat zboží nové, tj. nepoužité, nepoškozené, nerepasované a zkompletované. 6.5 Přejímající po převzetí zboží v místě plnění potvrdí prodávajícímu přejímací doklady. VII. Fakturační a platební podmínky 7.1 Prodávající po vzniku práva fakturovat, tj. okamžikem podpisu přejímajícího dokladu po předání a převzetí dodávky zboží, do 7 pracovních dnů doporučeně odešle kupujícímu ve trojím vyhotovení daňový doklad (dále jen „faktura“) s označením a rozepsáním jednotlivých položek dle bodu 3.1 této smlouvy. 7.2 Faktura musí obsahovat náležitosti podle č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Dále faktura musí obsahovat tyto údaje: a) číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění, b) adresu kupujícího: Česká republika – Ministerstvo obrany Tychonova 1, 160 00 Praha 6 c) adresu příjemce (popř. místo dodání): KS č. ; str. 3 Vojenský útvar 4312 386 01 Strakonice d) číslo smlouvy. 7.3 K faktuře musí být připojen: a) originál přejímacího dokladu, s označením a rozepsáním položek a cen včetně DPH dle bodu 3.1 této smlouvy. 7.4 Faktura bude kupujícímu doručena na adresu přejímajícího: Vojenský útvar 4312. 7.5 Kupující neposkytuje zálohové platby. 7.6 Splatnost faktury je 30 dnů ode dne jejího doručení kupujícímu. Uskuteční-li se plnění provedeno na konci kalendářního roku, a je předpoklad, že z technických důvodů nebude možné fakturu proplatit, lze ve smlouvě sjednat výjimku na konkrétní měsíce a splatnost tak prodloužit. 7.7 Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu kupujícího a jejím směřováním na účet prodávajícího. 7.8 Kupující je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, neobsahuje-li některý údaj nebo doklad uvedený ve smlouvě nebo má jiné závady v obsahu nebo nedostatečný počet výtisků. Při vrácení faktury kupující uvede důvod jejího vrácení a v případě oprávněného vrácení prodávající vystaví fakturu novou. Oprávněným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu ode dne doručení nové faktury kupujícímu. Prodávající je povinen novou fakturu doručit kupujícímu do 10 dnů ode dne doručení oprávněně vrácené faktury prodávajícímu. 7.9 Pokud budou u dodavatele zdanitelného plnění shledány důvody k naplnění institutu ručení za daň podle § 109 zákona č. 235/2004 sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude Ministerstvo obrany při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona. VIII. Přechod vlastnictví a odpovědnost za škody na zboží 8.1 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem předání a převzetí zboží a současně podpisem přejímacího dokladu. 8.2 Nebezpečí škody na zboží přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem předání a převzetí zboží a současně podpisem přejímacího dokladu. IX. Záruka za jakost, vady zboží a reklamace 9.1 Prodávající přejímá záruku za jakost zboží ve smyslu ustanovení § 2113 až § 2117 OZ po dobu 24 (dvaceti čtyř) měsíců. Smluvní strany se výslovně dohodly, že naskytne-li se v průběhu záruční doby skrytá vada zboží má se za to, že touto vadou trpělo zboží již v době předání. 9.2 Odpovědnost za vady zboží a nároky z vad zboží se řídí ustanoveními § 2099 a násl. OZ. 9.3 Reklamace se uplatňují písemně. 9.4 Prodávající je povinen se k reklamaci vyjádřit do 5 dnů ode dne jejího obdržení. Pokud tak neučiní, má se za to, že reklamaci uznal v plném rozsahu. 9.5 Prodávající je povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů ode dne obdržení oprávněné reklamace. 9.6 O odstranění vady musí být sepsán protokol. KS č. ; str. 4 X. Smluvní pokuty a úroky z prodlení 10.1 Prodávající zaplatí kupujícímu v případě prodlení s dodáním zboží v termínu uvedeném v článku V., bodě 5.1 smlouvy a za nedodržení termínů uvedených v ustanovení článku IX., bodě 9.5 (záruka za jakost, vady zboží a reklamace) smluvní pokutu ve výši 2 000 Kč za každý započatý den prodlení, a to až do úplného splnění závazku nebo do zániku smluvního vztahu. Tím nejsou dotčena ustanovení čl. XII. smlouvy. Okamžik práva fakturace vzniká prvním dnem prodlení. 10.2 Prodávající zaplatí kupujícímu v případě nedodržení sjednaného termínu reklamované vady zjištěné v záruční době smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý započatý den prodlení, a to až do podpisu protokolu o odstranění vady. Tím nejsou dotčena ustanovení čl. XII. smlouvy. Okamžik práva fakturace vzniká prvním dnem prodlení. 10.3 Prodávající zaplatí kupujícímu částku 1 200,00 Kč jako minimální výši nákladů souvisejících s vymáháním pohledávky kupujícího. 10.4 Kupující zaplatí prodávajícímu za prodlení s úhradou faktury úrok z prodlení ve výši 0,1 % z fakturované částky za každý započatý den prodlení. 10.5 Není-li prodlení způsobeno vlivy podle § 2913/2 OZ. 10.6 Smluvní pokuty a úroky z prodlení jsou splatné do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování. 10.7 Smluvní pokuty a úrok z prodlení hradí povinná smluvní strana bez ohledu na to, zda a v jaké výši vznikla druhé smluvní straně v této souvislosti škoda. Náhrada škody je vymahatelná samostatně vedle smluvních pokut a úroku z prodlení v plné výši. XI. Zvláštní ujednání 11.1 Vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky 11.2 Ve smluvně výslovně neupravených otázkách se tento závazkový vztah řídí ustanoveními OZ. 11.3 Prodávající prohlašuje, že dodané zboží není zatíženo žádnými právy třetích osob. Prodávající odpovídá za případné porušení práv z průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví třetích osob. 11.4 Smluvní strany se dohodly, že si bezodkladně sdělí skutečnosti, které se týkají změn některého ze základních identifikačních údajů, včetně právního nástupnictví. 11.5 Prodávající souhlasí s uveřejněním údajů v této smlouvě s výjimkou ustanovení, která obsahují utajované informace a obchodní tajemství. 11.6 Jednacím jazykem při jakémkoli ústním jednání či písemném styku, souvisejícím s plněním této smlouvy, je český jazyk. XII. Zánik smluvního vztahu 12.1 Smluvní strany se dohodly, že smluvní vztah zaniká v těchto případech: a) splněním všech závazků řádně a včas, b) dohodou smluvních stran při vzájemném vyrovnání účelně vynaložených a prokazatelně doložených nákladů ke dni zániku smlouvy, c) jednostranným odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení. 12.2 Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy je: a) prodlení s dodáním zboží o více jak 10 dní, KS č. ; str. 5 b) nedodržení sjednaného množství, jakosti a druhu zboží, c) prodlení s odstraněním vad o více jak 20 dní. XIII. Závěrečná ustanovení 13.1 Tato smlouva je vyhotovena o 6 listech. 13.2 Smlouva může být měněna či doplňována vzájemně odsouhlasenými a podepsanými písemnými a vzestupně očíslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí. 13.3 Smluvní strany prohlašují, že jim nejsou známy žádné skutečnosti, které by uzavření smlouvy vylučovaly a berou na vědomí, že v plném rozsahu nesou veškeré právní důsledky plynoucí z vědomě jimi udaných nepravdivých údajů. Na důkaz svého souhlasu s obsahem smlouvy připojují pod ni své podpisy. Smlouva nad 50.000,- kč bez DPH nabývá platnosti dnem podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti dnem zveřejnění v Registru smluv. Velitel VÚ 4312 Strakonice jednatel plukovník gšt. Ing.Ján SEDLIAČIK Ing. Jiří SLEZÁK Ing. Jiří Digitálně podepsal Ing. Jiří Slezák Slezák Datum: 2018.08.21 14:00:36 +02'00' Elektronický podpis - 28.8.2018 KS č. ; str. 6 Certifikát autora podpisu : Jméno : Ján Sedliačik Vydal : ACAeID2.1 - Qualified ... Platnost do : 3.5.2019