Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6596231: Oprava chodníku v ulici Síbova 306-308 v Bílině

Příloha Objednávka č.117.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

Město Bílina                                          V Bílině dne: 13/06/2018
MěÚ Bílina, Odbor nemovitostí a investic              Objednávka č.: 117/2018/B
Břežánská 50/4                                        Financováno z: chodníky
418 31 Bílina                                         Tel. Kontakt:
IČ: 00266230                                          E-mail:
DIČ: CZ00266230                                       Vystavil: Radek Bečvařík
č. ú.:

                                                                             PETR ARPÁŠ, s.r.o.
                                                                             Sadová 40
                                                                             418 01 Bílina
                                                                             IČ: 27280012

Město Bílina objednává:
Oprava chodníku v ulici Síbova 306 - 308, a to dle cenové nabídky, která je nedílnou součástí této objednávky.

Termín dodání: 07/2018
Cena bez DPH činí: 201.363,92 Kč bez DPH (sazba DPH 21%: 42.286,42 Kč)
Cena vč. DPH: 243.650 Kč vč. DPH
Záruka na dílo: 24 měsíců
Způsob dodání: dodavatelsky

                           Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele,
                        že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti.

Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti uvedené v zákoně č. 89/2012 Sb. Občanský
zákoník, § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 zákona č.235/2004 Sb. zákon o DPH. Na základě
ustanovení § 109 odst. 2, písm. c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty
zveřejněné na Daňovém portálu MFČR.

Město Bílina prohlašuje, že objednávka je/není předmětem zdanitelného plnění, a proto bude/nebude pro
výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH.

Fakturu zašlete na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina

Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii!

Tato objednávka bude v plném rozsahu uveřejněna dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv a nabývá
účinnosti dnem, kdy město Bílina uveřejní objednávku v informačním systému registru smluv na Portále
veřejné správy.

Penále: Za nedodržení termínu realizace stavby 0,3% z ceny díla bez DPH za každý den prodlení.
V případě nepříznivých klimatických podmínek možno po vzájemné dohodě a zápisu do stavebního deníku
stanovit technologickou přestávku.

Příkazce operace:                           Převzal:  Správce rozpočtu:
Ing. Oldřich Lukeš                        15.06.2018  Jana Matějovská