Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6691595: Rámcová smlouva na dodávku pracích prostředků pro prádelenské služby

Příloha Professional support s.r.o. - Rámcová kupní smlouva č. 424 18 registr smluv.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        RÁMCOVÁ KUPNÍ SMLOUVA

Smluvní strany:

1)

2)

Professional support s.r.o.

se sídlem Voříškova 402/11

IČ: 27709558

DIČ: © CZ 277 09 558

společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka
53574

zastoupená Ing. Petrem Stehlíkem, jednatelem společnosti

bankovní spojení: Česká spořitelna, číslo účtu: 2058266329/0800

jako prodávající na straně jedné (dále jen „Prodáůvající“)

Nemocnice České Budějovice, a. s.

se sídlem České Budějovice, B. Němcové 585/54, PSČ 370 01

IČO: 26068877

DIČ: © CZ26068877

společnost zapsaná vobchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých
Budějovicích, oddíl B, vložka 1349

zastoupená MUDr. Břetislavem Shonem, předsedou představenstva, a MUDr. Jaroslavem
Novákem, MBA, členem představenstva

bankovní spojení: Komerční banka, a.s., číslo účtu: 37035231/0100

jako kupující na straně druhé (dále jen „Kupující“)

uzavřely dnešního dne podle $ 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném
znění, (dále jen „občanský zákoník“) tuto

rámcovou kupní smlouvu

ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Kupující prohlašuje, že je veřejným zadavatelem ve smyslu $ 4 odst. 1 písm. e) zákona č.
134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon o VZ“), Kupující je podle zákona
o VZ povinen zadat veřejnou zakázku v zadávacím řízení. Podkladem pro uzavření této
smlouvy je nabídka prodávajícího ze dne 19. 1. 2018 podaná na základě oznámení o zahájení
zadávacího řízení uveřejněním na profilu zadavatele pro veřejnou zakázku označenou
Dodávka pracích prostředků pro prádelenské služby Nemocnice České Budějovice (dále jen
„veřejná zakázka“). Na základě výsledku zadávacího řízení byla veřejná zakázka přidělena
Prodávajícímu. Smluvní strany uzavírají tuto smlouvu za účelem splnění předmětu Veřejné
zakázky.

Strana 1 (celkem 24)

 

 

 

 

2.2.

23.

a

3A

3A.
3ZA.1.

3A.2.

SMLUVNÍ STRANY

Prodávající prohlašuje, že je právnickou osobou řádně podnikající podle občanského
zákoníku, a podle zákona č. 455/1991 Sb., v platném znění (živnostenský zákon), která se
zabývá prodejem nebo dodávkou věcí a prostředků dle této smlouvy a která je zapsaná
v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 53574. Prodávající
dále prohlašuje, že splňuje veškeré podmínky a požadavky v této smlouvě stanovené a je
oprávněn tuto smlouvu uzavřít a řádně plnit závazky v ní obsažené.

Kupující prohlašuje, že je obchodní společností řádně založenou a zapsanou podle českého
právního řádu v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích,
oddíl B, vložka 1349, která se zabývá poskytováním zdravotnických služeb a zdravotní péče.
Kupující dále prohlašuje, že splňuje veškeré podmínky a požadavky v této smlouvě stanovené
a je oprávněn tuto smlouvu uzavřít a řádně plnit závazky v ní obsažené.

Smluvní strany shodně prohlašují, že tuto smlouvu uzavírají jako podnikatelé v souvislosti
s jejich podnikatelskou činností.

PŘEDMĚT A ÚČEL SMLOUVY

Prodávající se touto smlouvou zavazuje odevzdávat (dodávat) Kupujícímu na základě jeho
objednávek zboží uvedené v ustanovení 3.2. této smlouvy se všemi obvyklými součástmi a
příslušenstvím v rozsahu a za podmínek stanovených touto smlouvou a umožnit Kupujícímu
nabýt vlastnické právo ktomuto zboží. Kupující se touto smlouvou zavazuje, že zboží
převezme a zaplatí za ně Prodávajícímu kupní cenu za podmínek stanovených v této smlouvě.

Zboží ve smyslu této smlouvy se rozumí kapalné prací a pomocné prací prostředky uvedené a
blíže specifikované v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy (dále jen „Zboží“).
Zboží bude dodáváno za účelem zajištění opakovaného praní nemocničního a zdravotnického
prádla vrámci provozu Kupujícího na pracích strojích, které jsou v užívání kupujícího.
V Příloze č. 4 této smlouvy je specifikováno nemocniční a zdravotnické prádlo, jeho rozsah a
členění, dále prací stroje, pro jejichž provoz je Zboží dodáváno (dále jen „Prací stroje“), a
další požadavky, které musí Zboží splňovat, včetně požadovaného výsledku použití Zboží. Za
požadovaný výsledek použití Zboží se mimo jiné považují Prodávajícím garantované
maximální náklady (dále jen „Garantované náklady“) uvedené v Příloze č. 4 této smlouvy, a
případně rozčleněné podle jednotlivých kritérií, připadající v měsíčním (kalendářní měsíc)
průměru na vyprání 1 kg špinavého prádla za použití Zboží dle Programů. Pokud není
v Příloze č. 4 uvedeno jinak, jedná se o Garantované náklady spočívající v kupní ceně Zboží
bez DPH použitého při praní posuzovaného množství prádla. Prodávající se zavazuje dodávat
takové Zboží, které svými vlastnostmi a vrámci stanovených Programů nepřekročí
Garantované náklady stanovené na vyprání 1 kg prádla.

Účelem této smlouvy je upravit podmínky, za nichž bude Prodávající odevzdávat (dodávat)
Kupujícímu Zboží, a upravit vzájemná práva a povinnosti smluvních stran související
s dodávkami Zboží.

VÝPŮJČKA

Předmětem této smlouvy je také následující výpůjčka ve smyslu 5 2193 a násl. občanského
zákoníku poskytnutá Prodávajícím jako půjčitelem Kupujícímu jako vypůjčiteli za účelem
zajištění řádného užívání Zboží Kupujícím dle podmínek této smlouvy.

Prodávající se zavazuje nejpozději do sedmi (7) dní po uzavření této smlouvy poskytnout

Kupujícímu do užívání ke každému Pracímu stroji na základě písemného předávacího
protokolu bezplatně jako výpůjčku dávkovací zařízení (dále jen „Dávkovací zařízení“), a to

Strana 2 (celkem 24)

 

 

 

3A.3.

3A.4.

3A.5.

3A.6.

3A.7.

3A.8.

3A.9.

pro každý Prací stroj. Dávkovací zařízení pro každý Prací stroj je specifikováno v Příloze č. 5
této smlouvy. Prodávající se zavazuje v uvedené Ilhůtě Dávkovací zařízení na svůj náklad
dopravit do místa jeho umístění — sídlo Kupujícího objekt Prádelenských služeb, provést
vrámci Pracího stroje jeho montáž, instalaci, uvedení do provozu a zaškolení obsluhy
Kupujícího. Přesný termín předání a převzetí Dávkovacího zařízení bude dohodnut nejméně
tři (3) pracovní dny předem. Kupující není povinen Dávkovací zařízení využívat. Veškeré
náklady spojené s užíváním Dávkovacího zařízení nese Prodávající.

Výpůjčka se poskytuje po celou dobu trvání této smlouvy. Prodávající není oprávněn žádat
vrácení Dávkovacího zařízení před ukončením této smlouvy. Kupující je však oprávněn
Dávkovací zařízení Prodávajícímu bez ohledu na důvod a na okolnosti vrátit kdykoliv po dobu
trvání této smlouvy, a to i bez souhlasu Prodávajícího.

Výpůjčka Dávkovacího zařízení vzniká dnem poskytnutí Dávkovacího zařízení kupujícímu a
zaniká nejpozději dnem ukončení této smlouvy. Prodávající je povinen nejpozději do sedmi
(7) dní po ukončení výpůjčky ukončením této smlouvy nebo z jiného důvodu, nebo ve stejné
Ihůtě poté, co obdržel sdělení Kupujícího o požadavku na vrácení Dávkovacího zařízení, na
svůj náklad Dávkovací zařízení v místě jeho umístění odmontovat, odinstalovat, protokolárně
na základě písemného protokolu převzít a z tohoto místa odvézt. Přesný termín je Prodávající
povinen Kupujícímu oznámit alespoň tři (3) pracovní dny předem.

Prodávající se zavazuje na svůj náklad v místě umístění Dávkovacího zařízení provádět po
dobu výpůjčky Dávkovacího zařízení jeho pravidelnou údržbu, opravy a servis.

Pravidelnou údržbu a servis Dávkovacího zařízení je Prodávající povinen provádět dle
potřeby, nejméně však 1x měsíčně, přičemž doba mezi provedením dvou po sobě
následujících výkonů údržby nebo servisu Dávkovacího zařízení nesmí převyšovat třicet (30)
dní. Údržba a servis zahrnuje zejména veškeré a bezplatné kontrolní a servisní prohlídky,
validace, kalibrace, seřizování, ošetřování, čištění a nastavení Dávkovacího zařízení, jakož i
další nezbytné výkony nebo výkony předepsané výrobcem nebo obecně závazným právním
předpisem, jakož i bezplatnou dodávku a výměnu náhradních dílů a veškerého spotřebního
materiálu sloužícího řádnému provozu Dávkovacího zařízení.

Opravu Dávkovacího zařízení je Prodávající povinen provést včetně nástupu na opravu vždy
nejpozději do dvou (2) hodin od nahlášení potřeby opravy, pokud k nahlášení dojde v době
od 07.00 hod. do 15.00 hod. v kterýkoliv den, včetně sobot, nedělí a státem uznaných svátků.
Je-li potřeba opravy nahlášena před 07.00 hod., je Prodávající povinen opravu provést včetně
nástupu na opravu do 09.00 hod. téhož dne, a je-li potřeba opravy nahlášena po 15.00 hod.,
je Prodávající povinen opravu provést včetně nástupu na opravu do 09.00 hod. následujícího
dne. V případě, že oprava nebude možná, bude závazek k opravě splněn také bezplatným
poskytnutím náhradního Dávkovacího zařízení ve lhůtě určené pro opravu, přičemž náhradní
Dávkovací zařízení bude plně nahrazovat svým typem, účelem, provedením, funkcí, a další
specifikací Dávkovací zařízení, které nahrazuje.

Pro účely potřeby nahlašování oprav sděluje Prodávající své následující kontaktní údaje:
Hot-line: +420 724 784 444, e-mail: kokes.vepgprofsupport.com

Prodávající je povinen zajistit nepřetržitý provoz těchto kontaktních údajů a službu pro
bezodkladný příjem a vyřizování nahlašování potřeby oprav ze strany Kupujícího v době od
06.00 hod. do 16.00 hod. v kterýkoliv den, včetně sobot, nedělí a státem uznaných svátků. Za
okamžik nahlášení potřeby opravy se považuje i okamžik, kdy je odeslána faxová či e-mailová
zpráva Kupujícího na uvedené kontaktní údaje, pokud k bezodkladnému doručení nedojde
z důvodu na straně Prodávajícího.

Po celou dobu trvání výpůjčky Dávkovacího zařízení a po celou dobu umístění Dávkovacího
zařízení u Kupujícího je Prodávající povinen na svůj náklad zajistit pojištění Dávkovacího

Strana 3 (celkem 24)

 

 

 

 

 

3A.10.

4.2.

4.3.

44.

4.5.

De

zařízení.

Po celou dobu trvání výpůjčky Dávkovacího zařízení je Prodávající povinen poskytovat
Kupujícímu uživatelskou podporu. Při předání Dávkovacího zařízení Kupujícímu do výpůjčky je
Prodávající povinen předat Kupujícímu nezbytnou dokumentaci, zejména návod k použití
v českém jazyce, prohlášení o shodě atd.

OBJEDNÁVKY

Prodávající se zavazuje odevzdávat (dodávat) Kupujícímu Zboží na základě objednávek
vystavených a zaslaných Kupujícím.

Kupující v objednávce uvede:
4.2.1.. identifikační údaje Kupujícího;
4.2.2.. identifikační údaje Prodávajícího;

4.2.3.. požadované druhy Zboží, které má Prodávající na základě objednávky Kupujícímu
odevzdat;

4.2.4.. číselný kód Zboží, byl-li přidělen (dle Přílohy č. 1 této smlouvy);
4.2.5. množství pro každý požadovaný druh Zboží;

4.2.6.. datum vystavení objednávky;

4.2.7.. místo odevzdání;

4.2.8.. případné další údaje.

Kupující zašle dílčí objednávku Prodávajícímu buď elektronicky prostřednictvím systému pro
elektronické objednávání materiálu NeOS či na jeho faxové číslo uvedené v odstavci 13.3.
této smlouvy. Bude-li objednávka zaslána na faxové číslo, zašle Kupující objednávku
Prodávajícímu současně také v elektronické podobě na e-mailovou adresu Prodávajícího
uvedenou v odstavci 13.3. této smlouvy. Objednávky budou vystavovat výlučně pracovníci
obchodního oddělení Kupujícího.

Kupujícím řádně vystavené a odeslané objednávky v souladu s tímto článkem smlouvy jsou
pro Prodávajícího závazné. Prodávající je povinen řádně vystavenou objednávku, kterou
obdrží od Kupujícího, bez zbytečného odkladu, nejpozději však následující pracovní den,
písemně potvrdit, přičemž za písemné potvrzení se považuje i elektronické potvrzení
objednávky.

Vzor objednávky tvoří nedílnou součást této smlouvy jako její Příloha č. 2. Přílohou
objednávky může být podrobný rozpis Zboží, které má být na základě dané objednávky
odevzdáno Kupujícímu, včetně určení jednotlivých oddělení či jiných pracovišť Kupujícího, na
které má být Zboží (či jeho jednotlivé položky) odevzdáno.

ODEVZDÁNÍ ZBOŽÍ

Prodávající se zavazuje odevzdat (dodat) Kupujícímu Zboží dle jeho objednávek ve lhůtě
maximálně do čtyřiceti osmi (48) hodin od doručení objednávky způsobem upraveným
v odstavci 4.3. této smlouvy, nebude-li v objednávce uvedena dodací lhůta delší.

Prodávající se zavazuje dodat Zboží do sídla a/nebo na příslušná pracoviště Kupujícího
v souladu s podmínkami upravenými v tomto článku smlouvy.

Strana 4 (celkem 24)

 

 

 

 

5.3.

5.4.

DA

5.6.

Buda

5.8.

k A

Prodávající se zavazuje dopravit Zboží do místa odevzdání dopravním prostředkem, jehož
hmotnost nepřesáhne 3,5 t (slovy tři a půl tuny), které bude splňovat požadavky na přepravu
Zboží zejména s ohledem na dodržení požadované skladovací teploty a který bude vybaven
potřebným zařízením pro vykládku Zboží v sídle Kupujícího.

Kupující umožní Prodávajícímu vjezd do sídla Kupujícího v místě určeném Kupujícím.
Prodávající (resp. jeho pověřený pracovník) se po vjezdu do sídla Kupujícího ohlásí na
určeném pracovišti obchodního oddělení Kupujícího. Prodávající poté zajistí vykládku a
odevzdání Zboží na příslušná oddělení Kupujícího či jiná místa v areálu sídla Kupujícího dle
objednávky a pokynů pověřeného pracovníka obchodního oddělení Kupujícího. Prodávající
provádí vykládku a odevzdání Zboží na vlastní nebezpečí.

Prodávající bude odevzdávat (dodávat) Zboží na příslušné oddělení Kupujícího na základě
dodacích listů, které bude mít k dispozici ve trojím vyhotovení. Před odevzdáním Zboží na
příslušné oddělení Kupujícího se provede kontrola dodacího listu s objednávkou vystavenou
Kupujícím. Shodu mezi objednávkou a dodacím listem potvrdí svým podpisem pověřený
pracovník Prodávajícího, pověřený pracovník obchodního oddělení Kupujícího a pověřený
zástupce příslušného oddělení (pracoviště) Kupujícího, na které má být Zboží odevzdáno,
z nichž každý obdrží jeden potvrzený originál dodacího listu. Po potvrzení všech vyhotovení
dodacích listů provede Prodávající vykládku Zboží na určené místo a pověřený zástupce
příslušného oddělení (pracoviště) Kupujícího v tomto místě Zboží převezme. Kupující a
Prodávající se dohodli, že kromě výše uvedeného způsobu předávání a potvrzování dodacích
listů mohou využít rovněž dodací listy v elektronické podobě, V takovém případě platí výše
uvedená pravidla o předávání a potvrzování dodacích listů obdobně.

Dodací list vystavený Prodávajícím musí obsahovat:

5.6.1.. identifikační údaje Kupujícího;

5.6.2. identifikační údaje Prodávajícího;

5.6.3.. odkaz na objednávku Kupujícího;

5.6.4. dodávané druhy Zboží v souladu s objednávkou Kupujícího;
5.6.5. číselný kód Zboží, byl-li přidělen (dle Přílohy č. 1 této smlouvy);
5.6.6.. množství pro každý dodávaný druh Zboží;

5.6.7.. datum vystavení dodacího listu;

5.6.8. místo odevzdání;

5.6.9.. potvrzení o převzetí Zboží (podpis a razítko);

5.6.10. případné výhrady Kupujícího při převzetí Zboží;

5.6.11. případné další údaje.

Vzor dodacího listu tvoří nedílnou součást této smlouvy jako její Příloha č. 3. Přílohou
dodacího listu je vždy proforma — faktura, která musí obsahovat náležitosti řádné faktury
stanovené v odstavci 6.8. této smlouvy.

Kupující je povinen bezprostředně po odevzdání Zboží provést jeho kontrolu za účelem
zjištění, zda souhlasí objednaný počet kusů či množství pro každý druh Zboží, zda byly
odevzdány požadované druhy Zboží a zda nejsou porušené či poškozené obaly, ve kterých
bylo Zboží odevzdáno. Kupující není povinen provádět žádné další kontroly Zboží či jeho
prohlídku.

Přesný termín odevzdání Zboží dle jednotlivých objednávek bude dohodnut telefonicky mezi
pověřeným pracovníkem obchodního oddělení Kupujícího a pověřeným pracovníkem

Strana 5 (celkem 24)

 

 

 

5.10.

S 11

Z

5.13.

5.14.

b.2.

b.3.

b.4.

Prodávajícího vždy nejpozději dvacet čtyři (24) hodiny před uplynutím Ihůty pro odevzdání
stanovené v odstavci 5.1. této smlouvy. Prodávající je povinen odevzdat Zboží do místa
odevzdání v dohodnutý den nejpozději do 14.00 hodin.

Prodávající (resp. jeho pověřený pracovník) opustí po odevzdání Zboží bez zbytečného
odkladu provozní areál Kupujícího v místě určeném v odstavci 5.4. této smlouvy, a to za
doprovodu pověřeného pracovníka obchodního oddělení Kupujícího.

Prodávající (resp. jeho pověřený pracovník) není oprávněn se pohybovat v provozním areálu
Kupujícího bez jeho vědomí a souhlasu.

Prodávající je povinen odevzdat Zboží vždy nové a nepoužité, v jakosti a provedení, jež se
hodí pro účel, k němuž se Zboží dle této smlouvy a jejích příloh má použít, jinak pro účel,
k němuž se Zboží obvykle používá, a spolu s doklady, které se ke Zboží obvykle vztahují,
zejména pokud jde o bezpečnostní listy, certifikáty, prohlášení o shodě spolu s výslovným
prohlášením, že Zboží odpovídá všem požadavkům stanoveným obecně závaznými právními
předpisy a splňuje příslušní normy platné vEU (tyto jmenované doklady mohou být
poskytnuty pouze při první dodávce Zboží, pokud bude těmto dokladům vyhovovat Zboží i
v následujících dodávkách). Prodávající Kupujícího výslovně ujišťuje, že jím odevzdávané
Zboží je bez vad. Prodávající je povinen odevzdávat (dodávat) Zboží v plastových vratných
obalech o minimálním objemu dvěstě litrů (200 I). Prodávající je povinen Zboží zabalit a
opatřit pro přepravu způsobem, který zajistí, že Zboží bude odevzdáno v neporušeném a
nepoškozeném stavu, a který Zboží ochrání před nahodilou zkázou, ke které by před
odevzdáním Zboží i po dobu jeho přepravy mohlo dojít.

V případě, že Kupujícímu bude odevzdáno Zboží v porušených či poškozených obalech, je
Kupující oprávněn odmítnout odevzdání takového Zboží a Prodávající je povinen odevzdat
Kupujícímu Zboží v neporušených a nepoškozených obalech v náhradní Ilhůtě čtyřiceti osmi
(48) hodin. Tím není nijak dotčeno právo Kupujícího na náhradu škody či na smluvní pokutu
dle této smlouvy.

Prodávající se zavazuje od Kupujícího převzít veškeré jím dodané prázdné obaly od dodaného
Zboží a veškerý obalový materiál použitý při přepravě Zboží ke Kupujícímu.

KUPNÍ CENA, SPLATNOST A ZPŮSOB PLACENÍ

Kupní cena za Zboží je pro jednotlivé položky stanovena v Příloze č. 1 této smlouvy. Kupní
cena uvedená v Příloze č. 1 této smlouvy je konečná a platí po celou dobu trvání této
smlouvy, přičemž Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu 5 1765
odst. 2 občanského zákoníku. Kupující je však oprávněn požadovat snížení kupní ceny
z důvodu prokazatelného snížení cen obdobného či srovnatelného Zboží na trhu.

Kupující se zavazuje zaplatit Prodávajícímu kupní cenu za odevzdané Zboží na základě faktur
vystavených Prodávajícím v souladu s touto smlouvou.

Prodávající vystavuje jednu sběrnou fakturu za veškeré odevzdané Zboží, a to k poslednímu
dni daného kalendářního měsíce. Prodávající je povinen zaslat Kupujícímu fakturu nejpozději
následující pracovní den po jejím vystavení.

Prodávající se zavazuje vystavit Kupujícímu na kupní cenu fakturu v elektronické formě, ve
formátu PDEF, a v této formě fakturu zaslat Kupujícímu na uvedenou e-mailovou adresu či
jiným způsobem předem oznámeným Kupujícím, a to ve lhůtě stanovené v odst. 6.3. této
smlouvy. Takto vystavená faktura musí splňovat formální náležitosti vyplývající z příslušných
právních předpisů a musí být zaslána na e- mailovou adresu: fakturace ©nemcb.cz

Strana 6 (celkem 24)

 

 

 

 

 

6.5.

6.6.

6.7.

6.8.
6.9.

6.10.

6.11.

6.12.

nV

Pa.

7A.

Kupující je povinen zaplatit Prodávajícímu kupní cenu za odevzdané Zboží do třiceti (30) dnů
od vystavení příslušné faktury. Kupující zaplatí kupní cenu převodem na bankovní účet
Prodávajícího uvedený v záhlaví této smlouvy nebo na jiný bankovní účet Prodávajícího, který
za účelem platby kupní ceny dle této smlouvy Prodávající písemně oznámí Kupujícímu.

Kupní cena uvedená v Příloze č. 1 této smlouvy představuje konečnou cenu za Zboží, která
v sobě zahrnuje veškeré případné daně (zejména daň z přidané hodnoty), poplatky a jiné
podobné platby včetně nákladů na dopravu Zboží do místa odevzdání. Změna kupní ceny je
možná pouze v případě změny příslušných daní a/nebo jiných podobných zákonných plateb a
poplatků. Tím není nijak dotčeno ujednání poslední věty odst. 6.1. této smlouvy.

Kupní cena se považuje za zaplacenou v okamžiku, kdy byla příslušná částka odepsána z účtu
Kupujícího ve prospěch účtu Prodávajícího.

Prodávající je povinen vystavit fakturu dle množství skutečně odevzdaného Zboží Kupujícímu.

Prodávající se zavazuje uvést na vystavené faktuře číslo objednávky Kupujícího a rovněž číslo
smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím, jestliže je číslo smlouvy odlišné od čísla
objednávky a dále označení smluvních stran a adresy jejich sídla, IČ a DIČ smluvních stran,
číslo faktury, den vystavení a den splatnosti faktury, den uskutečnění zdanitelného plnění,
označení peněžního ústavu a číslo účtu, na který se má platit v souladu s touto smlouvou,
fakturovanou částku, množství skutečně odevzdaného Zboží dle jednotlivých položek, razítko,
podpis oprávněné osoby a případné další náležitosti stanovené příslušnými právními
předpisy. Přílohou faktury musí být vždy kopie objednávky Kupujícího, ke které se faktura
vztahuje, a kopie potvrzeného dodacího listu.

Faktura musí být vystavena a zaslána ve formě stanovené v odst. 6.4. této smlouvy a musí
obsahovat údaje vyplývající z příslušných právních předpisů a rovněž údaje stanovené v této
smlouvě. Nebude-li faktura vystavena a zaslána ve stanovené formě, nebo nebude-li
obsahovat stanovené náležitosti, nebo v ní nebudou správně uvedené údaje dle této
smlouvy, je Kupující oprávněn fakturu vrátit Prodávajícímu ve lhůtě osmi (8) dnů od jejího
doručení. V takovém případě se přeruší běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti počne
běžet doručením opravené (správně vystavené a zaslané) faktury.

Kupující není v prodlení se splněním svého peněžitého závazku po dobu, po kterou je
Prodávající v prodlení se splněním některé ze svých povinností dle tohoto článku smlouvy.

Kupující je oprávněn započíst si jakoukoli svoji peněžitou pohledávku vůči peněžité
pohledávce Prodávajícího podle této smlouvy. Kupující je oprávněn odepřít plnění z této
smlouvy v případě, že závazek Prodávajícího z jiné smlouvy nebyl splněn řádně nebo včas.

ZÁRUKA A PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Prodávající tímto ve smyslu $ 2113 a násl. občanského zákoníku přebírá závazek, že Zboží
bude způsobilé pro použití ke smluvenému (jinak obvyklému) účelu a že si zachová obvyklé
vlastnosti (i) po dobu šesti (6) měsíců, jde-li o Zboží zuživatelné, (ii) nebo po dobu dvou (2)
roků, jde-li o Zboží nezuživatelné.

Záruční doba v trvání dle odst. 7.1. této smlouvy začíná běžet ode dne, kdy Kupující převzal
Zboží od Prodávajícího.

V případě výskytu vady na Zboží má Kupující právo požadovat po Prodávajícím (i) odstranění
vad dodáním nového Zboží bez vad, dodáním chybějícího Zboží a odstraněním právních vad
Zboží, nebo (ii) odstranění vady opravou Zboží, jestliže je vada odstranitelná, nebo fiii)
požadovat přiměřenou slevu z Kupní ceny, nebo (iv) odstoupit od smlouvy.

Volba mezi nároky uvedenými v odstavci 7.3. této smlouvy náleží vždy Kupujícímu, a to bez

Strana 7 (celkem 24)

 

 

7.5.

7.6.

ď

Pá

z.9.

7.10.

>M2A

23

9.4.

ohledu na jejich pořadí a na běh Ilhůt dle ustanovení 5 2106 a násl. občanského zákoníku.

Práva z vadného plnění jsou řádně a včas uplatněna Kupujícím, pokud je Kupující oznámí
Prodávajícímu do konce záruční doby. Oznámení práv z vadného plnění se považuje za řádně
učiněné také v případě, jestliže je Kupující zašle Prodávajícímu elektronickou formou na e-
mailovou adresu Prodávajícího uvedenou v odstavci 13.3. této smlouvy.

V případě výskytu vady Zboží je Kupující oprávněn odstoupit od smlouvy pouze ohledně toho
Zboží, ke kterému se vada vztahuje.

V případě, že Kupující bude požadovat po Prodávajícím odstranění vad dodáním nového
Zboží bez vad či dodání chybějícího Zboží, je Prodávající povinen dodat Kupujícímu nové
Zboží bez vad či chybějící Zboží nejpozději do čtyřiceti osmi (48) hodin od oznámení vad Zboží
Kupujícím. Na dodání náhradního či chybějícího Zboží se vztahují dodací podmínky dle této
smlouvy. V případě, že Kupující bude požadovat po Prodávajícím odstranění právních vad
Zboží, je Prodávající povinen odstranit právní vady Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději
však do třiceti (30) dnů, od oznámení vad Zboží Kupujícím. V případě, že Kupující bude
požadovat po Prodávajícím odstranění vad opravou Zboží, je-li vada odstranitelná, je
Prodávající povinen opravit Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději však do deseti (10)
dnů, od oznámení vad Zboží Kupujícím.

Nedohodnou-li se smluvní strany bez zbytečného odkladu na slevě z kupní ceny ve smyslu
odst. 7.3. této smlouvy, má Kupující právo odstoupit od smlouvy ohledně toho Zboží, ke
kterému se vada vztahuje.

V případě sporu smluvních stran o délku Ilhůty „bez zbytečného odkladu“ či „bezodkladně“ je
vždy rozhodující stanovisko Kupujícího.
Kupující je oprávněn odepřít zaplacení kupní ceny za Zboží do doby odstranění vad Zboží,

nebyla-li kupní cena Zboží již dříve uhrazena.

NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽžÍ

Kupující nabývá vlastnického práva ke Zboží, jakmile je mu odevzdané Zboží předáno v místě
odevzdání.

Nebezpečí škody na Zboží přechází na Kupujícího okamžikem předání Zboží v místě odevzdání
nebo potvrzením příslušného dodacího listu podle toho, která skutečnost nastane později.

OSTATNÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

Prodávající je povinen umožnit Kupujícímu nabýt vlastnické právo ke Zboží v souladu s touto
smlouvou a občanským zákoníkem.

Kupující je povinen řádně a včas zaplatit Prodávajícímu kupní cenu v souladu s článkem 6.
této smlouvy a převzít Zboží dle pravidel upravených v článku 5. této smlouvy.

Prodávající se zavazuje, že bude odevzdávat (dodávat) Kupujícímu výlučně Zboží, které bude
v provozuschopném stavu a které bude možno bez omezení užívat v souladu s účelem, jemuž
Zboží obvykle slouží a k němuž je určeno. Prodávající se rovněž zavazuje, že bude Kupujícímu
odevzdávat (dodávat) Zboží bez právních vad, zejména bez zástavních práv nebo jakýchkoliv
jiných práv třetích osob.

Prodávající se zavazuje, že bude odevzdávat (dodávat) Kupujícímu výlučně Zboží, které bude
plně vsouladu spříslušnými právními předpisy a dalšími normami, které bude mít
předepsané vlastnosti a které bude vsouladu spříslušnou právní úpravou schváleno

Strana 8 (celkem 24)


 

 

9.5-

9.6.

9.7.

9.8.

10.

10.1.

10.2.

10.3.

10.4.

10.5.

10.6.

pro používání k účelu, pro který si jej Kupující objednává.

Kromě dodávek Zboží a poskytnutí Dávkovacího zařízení do výpůjčky je součástí závazku
Prodávajícího také bezplatná dodávka programů systému praní prádla a bezplatná kontrola
účinností systému praní prádla.

Dodávka programů systému praní prádla představuje písemný dokument, který obsahuje
Prodávajícím vytvořené programy technologie praní v závislosti na typu zašpinění a druhu
prané textilie (v této smlouvě také jen „Programy“) za účelem optimálního dosažení výsledku
sjednaného touto smlouvu a jejími přílohami, zejména pokud jde o Přílohu č. 4 této smlouvy.
Program zejména obsahuje požadavky na druh a množství používaného Zboží ve vztahu
k druhu a množství prádla v rámci jednoho pracího cyklu, délku pracího cyklu, způsob
používání Zboží a Dávkovacího zařízení apod., to vše s přihlédnutím k povaze a kapacitě
Pracích strojů a při dodržení Garantovaných nákladů a dalších požadavků výsledku praní.
Prodávající je zároveň povinen dle těchto Programů nastavit Dávkovací zařízení a případné i
Prací stroje a o využívání těchto Programů zaškolit obsluhu Kupujícího. Veškeré tyto
povinnosti je Prodávající povinen splnit nejpozději do uplynutí Ihůty pro předání Dávkovacího
zařízení Kupujícímu do výpůjčky dle odst. 3A.2. této smlouvy.

Způsob a podmínky provádění kontroly účinnosti systému praní prádla jsou upraveny
v Příloze č. 6 této smlouvy.

Kupující není povinen odebírat Zboží výlučně od Prodávajícího ani není Kupující vázán
povinností odebírat Zboží od Prodávajícího v určitém nebo jakémkoliv rozsahu. Kupující však
není oprávněn využívat Zboží nebo srovnatelné zboží dodané od třetích osob při současném
použití Dávkovacích zařízení Prodávajícího, ledaže je Prodávající v prodlení s dodávkou Zboží.

ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU A SANKCE

Smluvní strany si vzájemně odpovídají za Škodu, kterou způsobí druhé smluvní straně
porušením právní povinnosti. Odpovědnost smluvních stran za škodu způsobenou
v souvislosti s touto smlouvou se řídí příslušnými právními předpisy České republiky.

Každá ze smluvních stran je povinna předcházet vzniku škody, učinit vhodná a přiměřená
opatření kodvrácení hrozící Škody a v případě vzniku škody učinit veškerá rozumně

sve

Prodávající je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % z kupní ceny Zboží dle
příslušné objednávky za každý den prodlení se splněním své povinnosti dodat Zboží v souladu
s objednávkou Kupujícího a touto smlouvou.

Prodávající je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč (slovy jeden tisíc
korun českých) za každý započatý kalendářní den prodlení se splněním své povinnosti předat
Kupujícímu Dávkovací zařízení do výpůjčky nebo splnit v dané lhůtě jinou povinnost dle odst.
3A.2. této smlouvy. Prodlení delší než 14 dní je důvodem pro odstoupení Kupujícího od této
smlouvy.

Prodávající je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč (slovy jeden tisíc
korun českých) za každý započatý kalendářní den prodlení se splněním své povinnosti převzít
zpět po ukončení výpůjčky Dávkovací zařízení nebo splnit v dané lhůtě jinou povinnost dle
odst. 3A.4. této smlouvy.

Prodávající je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč (slovy dvacet
tisíc korun českých) za každý případ porušení své povinnosti provést řádně nebo včas úkon
údržby či servisu Dávkovacího zařízení dle odst. 3A.6. této smlouvy. Třetí (3.) porušení této

Strana 9 (celkem 24)

 

 

 

 

10.7.

10.8.

10.9.

10.10.

10.11.

10.12.

10.13.

10.14.

10.15.

povinnosti za posledních dvanáct (12) měsíců je důvodem pro odstoupení Kupujícího od této
smlouvy.

Prodávající je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč (slovy jeden tisíc
korun českých) za každou započatou hodinu prodlení se splněním své povinnosti provést
opravu Dávkovacího zařízení dle odst. 3A.7. této smlouvy. Prodlení delší než 12 hodin nebo
třetí (3.) prodlení za posledních dvanáct (12) měsíců je důvodem pro odstoupení Kupujícího
od této smlouvy.

Prodávající je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč (slovy dvacet
tisíc korun českých) za každý započatý kalendářní den prodlení se splněním své povinnosti
dodat Kupujícímu Programy nebo se splněním jiné povinnosti v dané lhůtě dle odst. 9.6. této
smlouvy. Prodlení delší než 14 dní je důvodem pro odstoupení Kupujícího od této smlouvy.

Prodávající je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč (slovy dvacet
tisíc korun českých) za každý případ porušení své povinnosti provést řádně nebo včas úkon
kontroly dle Přílohy č. 6 této smlouvy. Jakékoliv porušení této povinnosti je důvodem pro
odstoupení Kupujícího od této smlouvy.

Prodávající je povinen zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu za překročení Garantovaných
nákladů. V případě, že během trvání smlouvy překročí skutečná cena spotřebovaného Zboží
za vyprání 1 kg prádla průměrnou cenu za vyprání 1 kg prádla Garantovaných nákladů dle
Přílohy č. 4, je prodávající povinen uhradit jednorázovou smluvní pokutu ve výši 20.000,- Kč
(slovy dvacet tisíc korun) za každý takový případ a veškeré náklady vzniklé Kupujícímu nad
rámec Garantovaných nákladů. Smluvní pokuta takto náleží za každý kalendářní měsíc, ve
kterém bylo překročení Garantovaných nákladů zjištěno. Jakékoliv zjištění překročení
Garantovaných nákladů je důvodem pro odstoupení Kupujícího od této smlouvy.

Prodávající se zavazuje plnit povinnosti, jejichž splnění je zajištěno smluvní pokutou, i po
zaplacení smluvní pokuty.

Přesáhne-li výše škody, způsobené Kupujícímu porušením povinnosti zajištěné smluvní
pokutou, smluvní pokutu, zavazuje se Prodávající nahradit Kupujícímu způsobenou škodu
přesahující smluvní pokutu.

Smluvní pokuta je splatná nejpozději do sedmi (7) dnů poté, co Prodávající poruší smluvní
povinnost, jejíž splnění je zajištěno smluvní pokutou. Bez ohledu na ujednání předchozí věty
je smluvní pokuta vždy splatná nejpozději do sedmi (7) dnů poté, co Kupující požádá
Prodávajícího o zaplacení smluvní pokuty.

Smluvní strany se zavazují zaplatit druhé smluvní straně úrok z prodlení ve výši 0,05 %
z dlužné částky za každý den prodlení se splněním svého peněžitého závazku dle této
smlouvy.

Za porušení právní povinnosti ve smyslu této smlouvy se rovněž považuje, jestliže se některé
prohlášení Prodávajícího, učiněné v této smlouvě, ukáže být nepravdivým, nepřesným či
zavádějícím (dále též jen „Porušení prohlášení“). Prodávající se zavazuje nahradit Kupujícímu
škodu a případně též nemajetkovou újmu, která mu vznikne v příčinné souvislosti
s Porušením prohlášení, neboť Porušení prohlášení se považuje za porušení povinnosti
Prodávajícího jednat poctivě, čestně, svědomitě, s péčí řádného hospodáře a v souladu se
zásadami poctivého obchodního styku a dále za porušení povinnosti Prodávajícího
předcházet hrozícím škodám.

Strana 10 (celkem 24)

 

 

 

 

11.
11.1.

11.2.

11.3.

11.4.

11.5.

11.6.

12.
12.1.

00

TRVÁNÍ A UKONČENÍ SMLOUVY

Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Smlouva se
uzavírá na dobu určitou, a to na 45 měsíců.

Smluvní strany mohou odstoupit od smlouvy z důvodů upravených v příslušných právních
předpisech a z důvodů uvedených v této smlouvě, Odstoupení musí být učiněno v písemné
formě a musí být odesláno druhé smluvní straně.

Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že se Prodávající ocitne v situaci,
ohrožující řádné plnění závazků ze smlouvy (zejména zrušení Prodávajícího bez právního
nástupce, úpadek Prodávajícího). Kupující je rovněž oprávněn odstoupit od smlouvy (i)
v případě, že Prodávající poruší svá prohlášení uvedená v odst. 2.1. této smlouvy, nebo že se
některé z těchto prohlášení ukáže být nepravdivým, nepřesným či zavádějícím, (ii) v případě,
že Prodávající bude v prodlení se splněním objednávky Kupujícího po dobu delší dvaceti (20)
dnů, (iii) v případě, že Prodávající odevzdá Kupujícímu nejméně ve dvou (2) po sobě jdoucích
případech vadné Zboží, jehož hodnota bude činit minimálně deset procent (10 %) z hodnoty
příslušné objednávky, nebo (iv) v případě některého z důvodů uvedeného včl. 10. této
smlouvy nebo z jiného důvodu stanoveného zákonem.

Odstoupení od smlouvy nabývá účinnosti dnem doručení oznámení o odstoupení druhé
smluvní straně a práva a povinnosti zanikají ke dni účinnosti oznámení o odstoupení. Jestliže
se oznámení o odstoupení nepodaří doručit druhé smluvní straně, nabývá odstoupení od
smlouvy účinnosti sedmý (7.) den po jeho odeslání druhé smluvní straně.

Kterákoliv ze smluvních stran může ukončit tuto smlouvu písemnou výpovědí. Výpověď je
možno podat z jakéhokoliv důvodu nebo i bez uvedení důvodu.

Délka výpovědní doby činí tři (3) měsíce v případě výpovědi podané Kupujícím a šest (6)
měsíců v případě výpovědi podané Prodávajícím. Výpovědní doba začíná běžet prvním dnem
měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. Uplynutím
výpovědní doby smlouva končí,

POJIŠTĚNÍ

Prodávající je povinen mít po celou dobu účinnosti této smlouvy uzavřeno platné pojištění
odpovědnosti za škodu způsobenou svojí provozní činností a zejména pro případ způsobení
škody na majetku Kupujícího či na zdraví třetích osob s limitem pojistného plnění ve výši
minimálně 5.000.000,- Kč (slovy pět milionů korun českých) za každou pojistnou událost.
Prodávající je povinen na vyžádání Kupujícího prokázat Kupujícímu splnění povinnosti dle
předchozí věty, včetně zaplacení pojistného, vždy do 31. ledna a do 30. června příslušného
kalendářního roku.

Prodávající se zavazuje v případě vzniku škody v souvislosti s touto smlouvou učinit veškerá
opatření a vyvinout maximální úsilí k tomu, aby pojistitel vyplatil pojistné plnění z pojištění
dle odst. 12.1. této smlouvy přímo Kupujícímu, a nebude-li to možné, zavazuje se Prodávající
vyplatit Kupujícímu pojistné plnění z pojištění dle odst. 12.1. této smlouvy bezodkladně po
obdržení plnění od pojistitele. Prodávající se zavazuje předložit Kupujícímu do třiceti (30) dnů
od podpisu této smlouvy prohlášení pojistitele, u něhož má sjednáno pojištění odpovědnosti
za škodu způsobenou provozní činností ve smyslu odst. 12.1. této smlouvy, že v případě
škodní události vyplatí pojistné plnění přímo poškozené osobě.

Strana 11 (celkem 24)

 

 

13.
1231

13.2.

13.3.

13.4.

13.5.

13.0.

13.7.

13.8.

KoMUNIKACE SMLUVNÍCH STRAN

Má-li být dle této smlouvy doručeno oznámení, žádost či jiné sdělení druhé smluvní straně
vpísemné formě, zašle odesílající strana tuto zásilku doporučenou poštou, faxem či
prostřednictvím kurýrní služby nebo ji předá osobně oprávněnému zástupci druhé smluvní
strany proti potvrzení o převzetí.

V případě, že adresát zásilky odmítne tuto bezdůvodně převzít, má se za to, že zásilka byla
doručena dnem, kdy byla bezdůvodně odmítnuta. V případě, že zásilka bude uložena pro
adresáta u osoby pověřené jejím doručením, má se za to, že zásilka byla doručena třetí (3.)
den po jejím uložení. Tímto ustanovením není nijak dotčen odst. 11.4. této smlouvy.

Smluvní strany uvedly za účelem doručování ve smyslu odst. 13.1. této smlouvy následující
kontaktní údaje:

Kupující: Nemocnice České Budějovice, a.s.
Peterková Denisa
B. Němcové 585/54
370 87 České Budějovice
E-mail: peterkovatďnemcb.cz

Prodávající: Professional support, s.r.o.
Ing. Petr Stehlík
Voříškova 402/11
623 00 Brno
Fax: + 420 / 547 381 969
E-mail: kokes.vEpgprofsupport.com

Vostatních případech neupravených vodst. 13.1. této smlouvy či uvedených v jiných
ustanoveních této smlouvy může komunikace mezi smluvními stranami (resp. jejich
oprávněnými zástupci) probíhat též ústní formou (zejména též prostřednictvím telefonů) či
elektronickou formou (e-mailová komunikace).

Za jednání smluvních stran dle této smlouvy se vedle jednání statutárních orgánů smluvních
stran rozumí ve smyslu ustanovení $ 430 občanského zákoníku též jednání oprávněných
zástupců pověřených smluvní stranou, aby za ni jednala v záležitostech týkajících se této
smlouvy a jejího plnění.

Smluvní strany tímto jmenují a pověřují osoby oprávněné vzájemně jednat v záležitostech
týkajících se plnění této smlouvy:

13.6.1. za Kupujícího bude jednat ve věci plnění této smlouvy jako zástupce: Zdeněk Marcín -
vedoucí oddělení obslužných činností

13.6.2. za Prodávajícího bude jednat ve věci plnění této smlouvy: Ing. Petr Stehlík.

Smluvní strany se dohodly, že veškerá oznámení, žádosti či sdělení dle této smlouvy budou
činěna v českém jazyce. V českém jazyce bude probíhat též jiná komunikace mezi smluvními
stranami vedená v souvislosti s touto smlouvou.

Smluvní strany se zavazují, že oznámí neprodleně druhé smluvní straně změnu jakéhokoliv
z výše uvedených kontaktních údajů či změnu pověřených osob ve smyslu odst. 13.6. této
smlouvy. Tyto změny nepodléhají schválení druhou smluvní stranou a nepovažují se za
změnu této smlouvy ve smyslu odst. 16.5. této smlouvy.

Strana 12 (celkem 24)


 

 

14.

14.1.

14.2.

15.

15.1.

15.2.

15.3.

15.4.

15.5.

15.6.

15.7

15.8.

PRÁVNÍ NÁSTUPNICTVÍ

Smluvní strany se dohodly a souhlasí, že práva a povinnosti Kupujícího upravená touto
smlouvou přecházejí na jeho právní nástupce, pokud dříve nezanikla.

Prodávající se zavazuje, že nebude klást překážky převodu či přechodu práv a povinností
Kupujícího upravených touto smlouvou na právního nástupce Kupujícího jakož i na osobu či
osoby, které budou součástí téhož koncernu jako Kupující, a že za tím účelem poskytne
Kupujícímu potřebnou součinnost.

OCHRANA INFORMACÍ

Smluvní strany se zavazují dodržovat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se
dozvěděly v souvislosti stouto smlouvou. Povinnost mlčenlivosti se nevztahuje na ty
skutečnosti, které jsou nebo se stanou obecně známými, aniž by se tak stalo v důsledku
porušení této smlouvy. Za všech okolností jsou smluvní strany povinny zachovávat výrobní a
obchodní tajemství druhé smluvní strany jakož i mlčenlivost o veškerých skutečnostech, které
by mohly negativně ovlivnit konkurenceschopnost druhé smluvní strany.

Smluvní strana, která získala skutečnost chráněnou dle tohoto článku smlouvy od druhé
smluvní strany, se zavazuje zajistit, aby tuto skutečnost uchoval v tajnosti a nezneužil ji žádný
z jejích pracovníků, orgánů nebo členů jejích orgánů bez ohledu na jeho zařazení, který se
dostane nebo by se mohl dostat do styku s touto skutečností.

Omezení stanovená vodst. 15.1. této smlouvy se nevztahují na poskytování informací
spolupracujícím osobám a/nebo konzultantům obou smluvních stran v potřebném rozsahu,
pokud tyto spolupracující osoby a/nebo konzultanti budou zavázáni k ochraně informací
nejméně ve stejném rozsahu jako smluvní strany.

Smluvní strany jsou však oprávněny podávat potřebná vysvětlení a údaje příslušným
oprávněným státním a veřejným úřadům a institucím v České republice a/nebo oprávněným
veřejným úřadům a institucím Evropské unie, pokud jsou ktomu povinny dle příslušných
obecně závazných právních předpisů.

Získá-li některá smluvní strana od druhé smluvní strany dokumenty, které obsahují
skutečnosti chráněné dle tohoto článku smlouvy, bez ohledu na jejich formu, která může být
listinná či elektronická, je tato smluvní strana povinna zajistit bezpečné uložení těchto
dokumentů tak, aby nemohlo dojít k prozrazení či zneužití chráněných skutečností. Smluvní
strany jsou povinny si bez zbytečného odkladu po ukončení této smlouvy vrátit veškeré
dokumenty, které obsahují skutečnosti chráněné dle tohoto článku smlouvy, a to bez ohledu
na jejich formu, která může být listinná či elektronická.

Smluvní strany se zavazují dodržovat povinnosti uvedené v tomto článku smlouvy po celou
dobu trvání smlouvy i po dobu dvou (2) roků od ukončení této smlouvy.

Prodávající se výslovně zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech osobních údajích a/nebo
jiných údajích chráněných zvláštními právními předpisy, se kterými se případně dostane do
styku při plnění této smlouvy. Prodávající se zavazuje po ukončení této smlouvy odstranit
veškeré údaje a data uložená ve své výpočetní technice a/nebo na paměťových mediích nebo
uložená v listinné podobě tak, aby tyto údaje a data nebylo možno žádným způsobem
zneužít, obnovit a/nebo s nimi dále jakkoli nakládat.

Při nakládání s osobními údaji a/nebo jinými údaji chráněnými zvláštními právními předpisy,
se kterými se případně Prodávající dostane do styku při plnění této smlouvy, je vždy
rozhodujícím hlediskem ochrana práv a zájmů Kupujícího.

Strana 13 (celkem 24)

 

 

16.

1l6.1.

16.2.

16:3.

16.4.

16.5.

16.6.

16.7.

16.8.

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu přečetly, že sjejím obsahem souhlasí a že
vyjadřuje jejich pravou, svobodnou a vážnou vůli. Smluvní strany dále prohlašují, že tuto
smlouvu neuzavřely v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují
své vlastnoruční podpisy.

Pokud v této smlouvě není stanoveno jinak, řídí se právní vztahy z ní vzniklé právním řádem
České republiky, zejména občanským zákoníkem, v platném znění.

Tato smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této smlouvy a
nahrazuje veškerá předešlá ujednání smluvních stran ústní i písemná týkající se předmětu
této smlouvy.

Nedílnou součástí této smlouvy jsou její Přílohy č. 1 až č. 6. Smluvní strany prohlašují, že se
s těmito přílohami řádně seznámily a že porozuměly jejich obsahu.

Tato smlouva může být měněna pouze písemnými, číslovanými dodatky, uzavřenými na
základě dohody obou smluvních stran.

Neplatnost jednotlivého ustanovení této smlouvy, nezpůsobuje neplatnost smlouvy jako
celku. Smluvní strany se zavazují takové ustanovení nahradit bez zbytečného odkladu jiným
ustanovením, které bude platné a které svým obsahem bude nejvíce odpovídat smyslu a
účelu původního ustanovení a této smlouvy. Toto ustanovení smlouvy se přiměřeně použije i
při eventuelním doplnění chybějících částí smlouvy.

Smluvní strany se zavazují řešit případné spory vzniklé z této smlouvy smírem v souladu s
účelem této smlouvy. Dožádaná smluvní strana je povinna se zúčastnit jednání o vyřešení
sporu do jednoho (1) týdne od požádání druhou smluvní stranou. Nepodaří-li se vyřešit
případný spor smírnou cestou, bude spor mezi smluvními stranami projednán a rozhodnut
před věcně příslušným soudem dle sídla Kupujícího.

Tato smlouva byla sepsána ve čtyřech (4) vyhotoveních včeském jazyce, když každé
vyhotovení smlouvy má platnost originálu. Každá ze smluvních stran obdrží po dvou (2)
vyhotoveních smlouvy.

Prodávající: Kupující:

V Brně dne Á Í— ČÍĚ' /15:. V Česl<ých e Jě.č n;p/g
— Kt ( A8

ne. Petr Stehlik MUDr. Bretislav Shon
jednatel společnosti předseda představenstva
Professional support, s.r.o. Nemocnice České Budějovice, a. s.

Prmfgssionai support s.n.o.
Voříškova 402/11, 623 00 Brno
Tel.: +420 778 063 677

E-mail: infopgprofinfo | veeeneeéí
IČ; 277 09 558 : MUDr. '

t
člen představenstva
Nemocnice České Budějovice, a.s.
Memočnice České Budejdiůe. d.S.
IČ, 260 68 8

BA

ť

N

Strana 14 (celkem 24)


 

Příloha č. 1

Zboží
dle ustanovení 3.2. rámcové kupní smlouvy ze dne 2018

Ceník pracích prostředků a pomocných pracích prostředků

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

položka Popis Název produktu Velikost Cena za
č nabízeného balení v kg balení v Kč
uchazečem bez DPH
1 alkalická a sekvestrační přísada Additive A5 280 6 668,00
2 prací prostředek obsahující optické | Additive D1 200 13.300,00
zjasňovače (OZP)
3 Enzymatický prací prostředek Aditive D3 200 13 464,00
4 bělící prostředek na bázi peroxidu | Aditive B2 220 7 770,00
vodíku
5 neutralizační prostředek alkálií na | Aditive N5 240 9 504,00
bázi kyselin
Prodávající: Kupující:
V Brně dne 2.9. Zor P V Českých Budějovicích dne £6. 6 - „ofd

X

 
  

  

MUuDr, Břetislav Shon

  

Ing. Petr Stehlí
jednatel společnosti předseda představenstva
Professional support, s.r.o. Nemocnice České Budějovice, a. s.

I v s.n.0.
rofessional suppo
F Voříškova 402/11, 623 00 Brno
z- ukemekeme:
ooog « MUDr. Jaroslav Novák, MB

Č: 09 558 ř e % í
I: 277 člen predstave/nstva
Nemocnice České Budějovice, a. s.
Nemocnice České Budějovice, a.s.
lČ 260 68 877
06

Strana 15 (celkem 24)

 

 

 

Příloha č. 2

Objednávka
dle ustanovení 4.6. rámcové kupní smlouvy ze dne 2018
Popis Název produktu Velikost Počet kusů
nabízeného balení v kg
uchazečem
alkalická a sekvestrační | Additive A5 280
přísada
prací prostředek obsahující | Additive D1 200
optické zjasňovače (OZP)
Enzymatický prací | Aditive D3 200
prostředek
bělící prostředek na bázi | Aditive B2 220
peroxidu vodíku
neutralizační = prostředek | Aditive N5 240
alkálií na bázi kyselin
Prodávající: Kupující:
VBrnědne 87 ':Š""ÍJÍ; V Českých Budějovicích dne é

řetislav Shon
představenstva

Ing. Petr Stehlík
jednatel společnosti
Professional support, s.r.o. Í : jovice, a. s.

Prořessional support s.n.o.
Voříškova 402/11, 62300 Brno © 55< ooo ......... ,

Tel.; +420 778 063 677 :
E-mall: Infopgprof.info MUDr. | ák, MBA
IČ: 277 09 558 člen předstaýenstva

Nemocnice České Budějovice, a. s.

Nemocnice Česr

IC: 260 65 877
01

Strana 16 (celkem 24)

)vice, a.8.


 

 

NEMOCNICE ČESKÉ BUDĚJOVICE, a.s.
B. NĚMCOVÉ 585/54 - PSČ 370 01

Organizace zapsaná v OR dne 26.11.2003 vedeném
u Krajského soudu v Č. Budějovicích v oddílu B, vložka č.1349 Dodavatel

Objednávka číslo

IČ: 26068877
DIČ: CZ26068877

Banka: KB České Budějovice

Účet číslo: 37035-231/0100 IČ: DIČ:
Tel.:
Požadovaná lhůta dodání do: Fax:

Žádáme Vás o potvrzení ceny objednávky, v případě změn nás obratem informujte.

Splatnost faktury je do 30 dnů ode dne doručení do Nemocnice České Budějovice, a.s.

Zboží zašlete na adresu (pokud není uvedeno jinak):

Nemocnice České Budějovice, a.s., sklady obchodního oddělení, B. Němcové 585/54, 370 01 České
Budějovice
Fakturujte pouze za celou objednávku. V případě, že nelze dodat všechny položky objednávky v
jedné dodávce,
žádáme o oddělenou fakturaci, a to v případě, přesáhne-li lhůta mezi dodávkami 14 dní.

Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje uvést na vystaveném daňovém dokladu číslo objednávky
objednatele a rovněž číslo Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje uvést na vystaveném daňovém

dokladu číslo objednávky objednatele a rovněž smlouvy uzavřené mezi dodavatelem (zhotovitelem) a
objednatelem, jestliže je číslo smlouvy odlišné od čísla objednávky.

Dodavatel (zhotovitel) se zavazuje daňový doklad vystavit v elektronické formě, ve formátu PDF, a v
této formě daňový doklad zaslat objednateli na udanou e-mailovou adresu či jiným

způsobem předem oznámeným objednatelem, a to nejpozději druhý den ode dne svého vystavení.
Takto vystavený daňový doklad musí splňovat formální náležitosti vyplývající z

příslušných právních předpisů a musí být zaslán na tuto e-mailovou adresu: fakturace (©nemcb.cz
Daňový doklad musí být vystaven a zaslán ve formě stanovené v této objednávce a musí obsahovat
údaje vyplývající z příslušných právních předpisů a rovněž údaje stanovené v této

objednávce. Nebude-li daňový doklad vystaven a zaslán ve stanovené formě, nebo nebude-li
obsahovat stanovené náležitosti, nebo v něm nebudou správně uvedené údaje dle této

objednávky, je objednatel oprávněn daňový doklad vrátit dodavateli (zhotoviteli) ve lhůtě 8 dnů od
jeho doručení. V takovém případě se přeruší běh lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti

počne běžet doručením opraveného (správně vystaveného a zaslaného) daňového dokladu.

Vyřizuje : Romana Fendrichová
Telefon : 778 063 677
eMail: fendrichova.r© pgprofsupport.com

Objed návka číslo- Strana

Strana 17 (celkem 24)

 

 

 

dle ustanovení 5.7. růmcové kupní smlouvy ze dne

DODACÍ LIST / DELIVERY LIST 00XX

Příloha č. 3

Dodací list

2018

 

Dodavatel/Suplier (Místo odběru)

Odběratel/Buyer

 

Professional support s.r.o.,
PRG Professional Service Partner CEE

Voříškova 402/11, Brno PSČ:623 00

Nemocnice České Budějovice, a.s.

B. Němcové 585/54, České Budějovice, PSČ: 370 01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IČ/DIČ: 27709558/Cz27709558 IČ/DIČ: 260 68 877 / CZ26068877
e Firma Nemocnice České Budějovice, a.s.
dodsáZI adresa B. Němcové 585/54, České Budějovice (prádelna)
kontaktní osoba, telefon p.Peterková Denisa, peterkovatWď)nemcb.cz
Balení
Pořadí
SězNÍ Název kg/balení kus kg
1 D1 additive 200 1 200
| UN 3082 LÁTKA OHROŽUJÍCÍ ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ, KAPALNÁ, J.N. (alkyl alcohol ethoxylát) 9,1i1,( E )
2 D3 additive 200 1 200
3 B2 additive 220 1 220

 

 

 

UN 2014 PEROXID VODÍKU, vodný roztok s nejméně 20%, ale nejvýše 60% peroxidu vodíku

STABILIZOVANÁ 5.1,11, ( E )

 

4 A5 additive

260

 

Ť 260

 

 

 

UN 3266 LÁTKA ŽÍRAVÁ, TEKUTÁ, ALKALICKÁ, ANORGANICKÁ, J. N. (Hydroxid draselný, křemičitan

draselný), 8,II, (E)

 

5 N5 additive

240

1 240

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Strana 18 (celkem 24)

 

 

 

 

 

DOPRAVCE /CURRIER

 

FIRMA/COMPANY

 

ULICE/STREET

 

MĚSTO/TOWN

 

 

PSČ/POST CODE

 

E-MAIL

 

 

TELEFON/PHONE

 

DIČ/VAT:

 

SPZ VOZIDLA/TAHAČE REGISTRATION
NUMBER OF VEHICLE

 

 

Poznámky: OHROŽUJÍCÍ ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ / HAZARDOUS ENVIRONMENT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Převzal/took over the goods
112
NETTO kg ..
BRUTTO kg 1 145,00
DATUM/DATE 20.2.2018
Prodávající: Kupující:

VBrnědne Š. Z 20

   

Ing. Petr Stehlík
jednatel společnosti
Professional support, S.r.o.

Professional support 5.r.0.
Vořiškova 402/11, 623 00 Brno
Tel.: +420 778 063 677
E-mail: info©pgprof.info
IČ: 277 09 558

V Českých Budějovicích dne 4/4. £ 40f

 

MUDr. Břetislav Shon
předseda představenstva
Nemocnice České Budějovice, a. s.

    

MUDr. Jaroslav Novák, MBA
člen představenstva
Nemocnice České Budějovice, a. s.
Kemočníce České Budějovice, 2.5.
IČ; 260 68 877
0

Strana 19 (celkem 24)

 

 

 

 

 

 

Příloha č. 4

Specifikace

dle ustanovení 3.2. rámcové kupní smlouvy ze dne 2018

Specifikace Pracích strojů, Specifikace nemocničního a zdravotnického prádla jeho rozsah a členění
a Garantované náklady

Specifikace pracích strojů, jejich využití při praní nemocničního a zdravotnického prádla:

 

a) 1ks Tunelová prací linka Jensen P50-13, 96% z celkového
objemu praní.
b) 1ks Tunelová prací linka VOSS Archimedia AG-50-12-2, 0,3% z celkového

objemu praní.

c) 1ks Prokládací prací stroj Danube International MED16,

d) | 2ks Domácí automatická pračka Gorenje SensoCare - 9kg, 3,7% z celkového
objemu praní.

Specifikace nemocničního a zdravotnického prádla jeho rozsah a členění ktestu pro ověření
nabízené ceny:

 

a) Prádlo ložní, 100% bavlna, 67,5% zcelkového objemu
praní.

b) Prádlo operační, 100% bavlna, 13,8% zcelkového objemu
praní.

c) | Prádlo silně znečištěné, 50% bavlna, 50% směs BAPES (60/40), 9,9% z celkového
objemu praní.

d)  Mopy, 4,6% z celkového objemu
praní.

e) Prádlo osobní, směs BAPES (60/40), 3,2% z celkového
objemu praní.

f) | Prádlo kožní, 97% bavlna, 3% směs BAPES (60/40), 1,0% z celkového

objemu praní.

Strana 20 (celkem 24)

 

 

 

 

Garantované náklady:

 

Garantované náklady průměrné ceny za 1 kg vypraného prádla ve stanovených programech
Referenční prací stroj: Tunelová prací linka Jensen P50-13

Počet cyklů: za kalendářní měsíc

Hmotnost prádla na 1 cyklus: 50 kg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

|
> 8 a E g
Ě 8 š : 8
č =
u 2 m m 0 S
8 s 8 ž < ks
á RE a 88 Ed
jm! — = =
s) NĚ E E | ŠŘ
U = bj k u
Fa) S á g [0
Modelový a Ej a £ E
počet cyklů za průářlěk “ Ř E a
měsíc v TPS SeE
jednotkách / cena za litr (v Kč bez
Prací program % DPH) Celkem
1431 Spotřeba na cyklus (ml) 230,77 81,63 76,53 152,17 44,64
Prádlo ložní 67,5% Spotřeba celkem (l) 330,23 115,82 109,52 217,76 63,88
293 Spotřeba na cyklus (ml) 192,31 153,06 51,02 130,43 44,64
Prádlo operační 13,8% Spotřeba celkem (l) 56,35 44,85 14,95 38,22 13,08
210 Spotřeba na cyklus (ml) 269,23 153,06 163,27 173,91 44,64
Prádlo silně
znečištěné 9,9% Spotřeba celkem (1) 56,54 32,14 34,29 36,52 9,38
97 Spotřeba na cyklus (ml) 115,38 102,04 0,00 130,43 44,64
Mopy 46% Spotřeba celkem (I) 11,19 9,90 0,00 12,65 4,33
68 Spotřeba na cyklus (ml) 192,31 102,04 76,53 152,17 44,64
Prádlo osobní © 32% Spotřeba celkem (1) 13,08 6,94 5,20 10,35 3,04
21 Spotřeba na cyklus (ml) 384,62 168,37 204,08 217,39 66,96
Prádlo kožní 1% Spotřeba celkem (1) 8,08 3,54 4,29 4,57 1,41
Předpokládaný
počet cyklů
celkem cyklů v
jednotkách 2120
celkem cyklů v% 100
Spotřeba celkem (I) 475,46 214,18 168,24 320,07 95,11
Cena celkem | (v
Kč bez DPH) 14 719,61 13 958,02 11 098,56 12 999,74 4 218,39 56 994,32
Předpokládaná hmotnost vypraného prádla v kg za
měsíc 106 000
Průměrná cena/kg (v Kč bez DPH) 0,54

 

Strana 21 (celkem 24)

 

 

 

 

 

Prodávající: Kupující:

VBrnědné V Českých Budějovicích dne /6 640/4

   
       

MUDr. Břetislav Shon
ředseda představenstva
ocnice České Budějovice, a. s.

jednatel společnosti
Professional support, s.r.o.

člen představenstva
Nemocnice České Budějovice, a. s.

Nemocnice České Budějovice, a.8,
lČ: 260 68 877
01

Strana 22 (celkem 24)

 

 

 

Příloha č. 5

Dávkovací zařízení
dle ustanovení 3A.2. rámcové kupní smlouvy ze dne 2018

Specifikace Dávkovacího zařízení

 

r
POPIS KOMPONENT DÁVKOVAČE

 

Dávkovací zařízení Ariel Mix je v různých modifikacích používáno již 17 let na Evropském trhu

ŘÍZENÍ

Řízení zajišťují kvalitní a ověřené řidicí jednotky HYPEL a průmyslové dotykové počítače pro možnost
vizualizace dávkování v reálném čase. PO

ČERPADLA A EXPORTNÍ TRASY

Pro čerpaní jsou používány čerpadla předních světových výrobců:
O peristaltická a membránová čerpadla Brightwell

O membránová čerpadla Grundfos, membránová čerpadla KNF |
O export jednotlivých dávek detergentů do pracích strojů zajišťují
pneumatické ventily Gemů

KONTROLA A BEZPEČNOST

Kontrola je zajištěna několika způsoby:

U kontrola hladiny detergentu v sudu

O kontrola velikosti dávky průtokorměrem

U kontrola proplachu detergentů a export dávky do pracího stroje
C1 kontrola tlaku vody v systému, kontrola tlaku vzduchu pro export a funkčnost pneumatických ventilů

 

 

 

 

 

 

 

 

www.pgprof.info Professional

support

 

Prodávající: Kupující:

ě <. D6 ři ský šlovicí ne LC. C- 24

: MUDr. Břetislav Shon
jednatel společnosti předseda představenstva
Professional support, s.r.o. Nemocni “ ROVÍCE, a. S.

  
  

 

Professional support s.r.o.
Vořiškova 402/11, 623 00 Brno
Tel.: +420 7780636770000 n nn

E-mail: info ©epgprof.info :
IČ: 277 09 558 MUDr, Jaroslav Novák, MBA
člen představenstva
Nemocnice České Budějovice, a. s.
4 Budějovice, A.S.
Neimocicé, Česká Budějovice,
IČ; £ 68 877
i

Strana 23 (celkem 24)

 

 

 

 

 

Příloha č. 6

dle ustanovení 9.7. rámcové kupní smlouvy ze dne 2018

Způsob a podmínky provádění kontroly účinnosti systému praní prádla
Kontrola účinnosti systému praní prádla bude prováděna dle normy PNJ 601-80-2005 Textilie
a požadavky na parametry vyprané tkaniny, v rozsahu min. 2x ročně, pro zajištění hodnocení jakosti
praní (vliv praní na textilie) u akreditované laboratoře TZU v Brně. Test ověření kvality praní bude
prováděn dle metodiky TZŮ. Test ověření kvality praní bude prováděn v Tunelové prací lince Jensen
P50-13v majetku Kupujícího. Náklady na provedení testu jakosti praní, včetně odeslání vzorků
vypraného vzorku do laboratoře nese Prodávající. Výsledky testu bude následné dodavatel předávat

Kupujícímu.

Jako vyhovující bude brán výsledek splňující následující parametry dle PNJ 601-80-2005:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Parametr Zkušební metoda Požadovaná hodnota
Ztráta pevnosti v tahu za sucha podélná | ČSN EN ISO 13934-1 < 20%
Stupeň bělosti ČSN EN ISO 105-J02 Min.135
Základní stupeň bělosti ČSN EN ISO 105-J02 Min. 90
Inkrustace textilie-organické látky DIN 53919 < 1%
Inkrustace textilie-anorganické látky PNJ 589-80-2001 < 1%
Prodávající: Kupující:

VBrnědne "4.7 op

 

jednatel společnosti
Professional support, s.r.o.

Professional support sur
Voříškova 402/11, 623 00 Brno
Jel: +420 778063 677
E-mail: infoApgprof.info
IČ: 277 09 558

P

o

V Českých Budějovicích dne. 4/4 4-«04f

   

MUDr. Břetislav Shon
předseda představenstva

   

člen představenstva
Nemocnice České Budějovice, a. s.

Nemocnice Česká Budějovice, A.S.
IČ: 260 68 877
01

Strana 24 (celkem 24)