Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dohoda o provedení přípravy k práci D O H O D A o provedení přípravy k práci č. PRA-PC-8/2018 uzavřená mezi Úřadem práce České republiky zastupující osoba: Ing. Ilona Kapounová, ředitelka kontaktního pracoviště Přerov sídlo: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7 identifikační číslo: 72496991 kontaktní adresa: Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Olomouci, Kontaktní pracoviště Přerov, Žerotínovo nám. 168/21, Přerov I-Město, 750 02 Přerov 2 (dále jen "Úřad práce") na straně jedné a zařízením: PREFA Grygov a.s. zastupující osoba: Ing. Jiří Štróbl, předseda představenstva Jiří Veverka, člen představenstva sídlo: xxxxxxxxxx IČ: 45192723 číslo účtu: xxxxxxxxxx (dále jen "zařízení přípravy k práci") na straně druhé. Článek I Účel dohody: Účelem dohody uzavřené podle § 72 odst. 2, písm. b) a c) a § 73 odst. 2 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a podle § 3 odst. 2 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, je úprava vzájemných vztahů mezi Úřadem práce a zařízením přípravy k práci, provádějícím přípravu k práci osoby se zdravotním postižením. Článek II Předmět dohody: 1. Předmětem dohody je provedení přípravy k práci na pracovní činnost: Dělník výroby SD pro osobu se zdravotním postižením jméno a příjmení: xxxxxxxxxx rodné číslo: xxxxxxxxxx bydliště: xxxxxxxxxx (dále jen "účastník“) 2. Základní kvalifikační předpoklady potřebné pro přípravu k práci, tj. minimální stupeň vzdělání, popřípadě další požadavky: Střední odborné (vyučen) 3. Zdravotní předpoklady potřebné pro přípravu k práci s ohledem na zdravotní omezení: schopnost lehké manuální práce 4. Místo konání přípravy k práci: V Podlesí č.p. 258, 783 73 Grygov, případně další místa určená zařízením přípravy k práci po projednání s Úřadem práce 5. Způsob provedení přípravy k práci: Denní docházka. 6. Obsahem přípravy k práci je: - BOZP. - Teoretická příprava na pozici Dělník výroby SD. - Praktická příprava: kompletace polystyrenových dílců pro vytvoření žlabu a nástupnice v šachtovém dnu, prostupu pro napojení trubních systémů, atypické prostupy v těle šachet, vytvoření vodotěsného napojení do šachtových den. Spojování a opracování polyst. polotovarů různých tvarů a dimenzí do jednoho celku, který je následně vložen do formovací techniky. - Závěrečná zkouška. 7. Celkový rozsah přípravy k práci do výše: 545 hodin z toho teoretická příprava: 200 hodin praktická příprava: 344 hodin ověření znalostí: 1 hodina 8. Délka přípravy k práci: zahájení: 23.7.2018 ukončení: 21.12.2018 9. Doba, po kterou bude příprava k práci prováděna s podporou zaměstnance, který připravuje k práci účastníka (dále jen "instruktor“): do výše 410 hodin celkem. 10. Způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška. 11. Náklady na přípravu k práci: mzdové náklady instruktora: 226,00 Kč/hod, tj. celkem do výše 92 660,00 Kč náklady na osobní ochranné pracovní prostředky, mycí, čisticí a dezinfekční prostředky a ochranné nápoje poskytnuté účastníkovi: celkem do výše 1207,00 Kč pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví účastníka, sjednané na dobu přípravy k práci: celkem do výše 360,00 Kč Celkové náklady přípravy k práci do výše 94 227,00 Kč (slovy Devadesátčtyřitisícedvěstědvacetsedm korun českých) (bez DPH) Článek III Zařízení přípravy k práci se zavazuje: 12. Provést přípravu k práci v plném rozsahu podle článku II dohody. 13. Prokazatelně seznámit účastníka s cílem a obsahem přípravy k práci a stanovit mu studijní, výcvikové a pracovní povinnosti. Prokazatelně ho seznámit s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a předpisy o požární ochraně mající vztah k přípravě k práci. Zajistit jeho bezpečnost a ochranu zdraví během celé přípravy k práci a vybavit jej nezbytnými ochrannými pracovními prostředky, pokud to charakter přípravy k práci vyžaduje. 14. Uzavřít pojištění pro případ své odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při přípravě k práci. 15. Zajistit prokazatelnou evidenci účasti na přípravě k práci: instruktora, účastníka. Evidenci docházky účastníka potvrzenou osobou zastupující zařízení přípravy k práci za daný kalendářní měsíc doručit Úřadu práce nejpozději 2. pracovní den následujícího měsíce. 16. Neprodleně, písemně nejpozději do 8 kalendářních dnů, informovat Úřad práce, pokud vzniknou překážky, které znemožní pokračování přípravy k práci. 17. Předložit Úřadu práce písemný návrh na vypovězení dohody o přípravě k práci s účastníkem, pokud tento neplní studijní, výcvikové či pracovní povinnosti nebo porušuje předpisy a řády zařízení přípravy k práci, a to do 8 kalendářních dnů po vzniku důvodu. 18. Provést ověření znalostí a dovedností účastníka získaných v přípravě k práci a vystavit osvědčení ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží účastník a druhé Úřad práce. 19. V souladu s čl. II bodem 11 dohody fakturovat Úřadu práce náklady přípravy k práci, tj. do výše 94 227,00 Kč celkem. Fakturaci provést měsíčně. Přílohou faktur budou výkazy účasti na přípravě k práci účastníka a instruktora, a další doklady potvrzující výdaje uvedené v čl. II bod 11. Lhůta splatnosti faktur bude stanovena na 30 kalendářních dnů. 20. Vrátit Úřadu práce poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část, pokud nedodrží sjednané podmínky, nebo pokud mu jeho zaviněním byly poskytnuty neprávem nebo ve vyšší částce než náležely [§ 73 odst. 2 a odst. 1 písm. i) zák. č. 435/2004 Sb.]. Vrácení bude provedeno ve lhůtě a způsobem stanoveným ve výzvě Úřadu práce. 21. Umožnit zaměstnancům Úřadu práce kontrolu dodržování sjednaných podmínek pro přípravu k práci, včetně účasti na ověření získaných znalostí a dovedností. Článek IV Úřad práce se zavazuje: 22. Uhradit na základě předložených faktur, včetně příloh, náklady přípravy k práci ve výši a způsobem dohodnutým v bodě III. 8 dohody. Úhradu provést na účet zařízení přípravy k práci. Článek V Způsob kontroly sjednaných podmínek: 23. Úřadu práce přísluší právo kontroly plnění závazků plynoucích z této dohody podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 24. Úřad práce a zařízení přípravy k práci mohou dohodu písemně vypovědět, pokud druhá smluvní strana neplní dohodnuté závazky. Výpověď je účinná dnem jejího doručení druhé smluvní straně. Součástí výpovědi bude návrh na vyrovnání finančních závazků. Článek VI Všeobecná ustanovení: 25. Změny této dohody budou učiněny jen se souhlasem obou smluvních stran písemným dodatkem k dohodě. 26. V případě zániku některé ze smluvních stran přecházejí její práva a povinnosti vyplývající z dohody na jejího právního nástupce. 27. Smluvní strany si vyhrazují právo vypovědět dohodu v případě vzniku překážky, která znemožňuje dokončení přípravy k práci, vždy však písemnou formou. Součástí výpovědi bude návrh na vyrovnání finančních závazků. 28. Dohoda nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran. Je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž jedno obdrží zařízení přípravy k práci a jedno úřad práce. 29. Dohoda, na niž se vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru smluv, nabývá účinnosti dnem uveřejnění. Dohoda, na niž se nevztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru smluv, nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami nebo dnem, který si smluvní strany v dohodě sjednají. 30. Smluvní strany této dohody po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že tato byla sepsána na základě pravdivých údajů, jejich pravé a svobodné vůle, že nebyla ujednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují své podpisy. Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Olomouci, Kontaktní pracoviště Přerov dne 18.7.2018. ............................................................ Ing. Jiří Štróbl předseda představenstva ............................................................ Jiří Veverka člen představenstva ............................................................ Ing. Ilona Kapounová ředitelka kontaktního pracoviště Přerov Za Úřad práce vyřizuje: Eva Zahradníčková, DiS. Telefon: +420 950 155 419 Dohoda o provedení přípravy k práci č. PRA-PC-8/2018 strana 1 MPSV - OSÚ, ved. odd. 616, 15. 11. 2005 Dohoda o provedení přípravy k práci č. PRA-PC-8/2018 strana 4