Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Rámcová smlouva o dílo čís Smlouva o dílo na provedení těžebních činností v jednacím řízení bez uveřejnění č.1288/2018 Těžební činnost - LS 13, l.ú.1 uzavřená podle ustanovení §§ 2586 a násl. zákona čís. 89/2012 Sb. občanský zákoník v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“), (dále jen „Smlouva“) Objednatel : LESY MĚSTA BRNA, a.s. sídlo: Křížkovského 247, 664 34 Kuřim IČ : 60713356 DIČ: CZ60713356 Registrace: KS v Brně, oddíl B, vložka 4713 Zastoupená: RNDr.Mojmírem Vlašínem předsedou představenstva K podpisu smlouvy je zmocněn Ing. Jiří Neshyba, ředitel a.s. Telefon: 541 231 101-4, fax 541 230 104 Bank.spojení: KB Brno-město, expozitura Kuřim č.ú. 102731621/0100 Zhotovitel : Petr L e d e r e r sídlo: Brána 176, 664 34 Rozdrojovice IČ : 02873290 DIČ: Zastoupená:Petr Lederer Telefon: Bank.spojení:KB č.ú: GE Money bank Článek 1 – Předmět, lhůty plnění a cena prací Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele ve vlastní režii a dokončit ve stanovených lhůtách toto dílo: Popis díla m.j. množství termín zahájení termín ukončení Poznámka č. výk. Název 120 Přibližování UKT P-OM m3 10.9.2018 31.11.2018 Dílo, cena díla a termíny jednotlivých dodávek budou upřesněny a provedeny podle potřeb objednatele na základě vystavené objednávky, obsahující zadávací list, který bude obsahovat: porost, datum zadání a ukončení práce, druh výkonu práce, výše zakázky a požadovaná kvalita. Cena díla byla stanovena dohodou v Kč bez DPH.Viz ceník prací v těžební a pěstební činnosti Článek 2 - Zúčtovací období, přejímka předmětu díla, úhrada Zúčtovacím obdobím je jeden kalendářní měsíc. Objednatel se zavazuje umožnit provedení díla a dodat zhotoviteli veškeré informace potřebné k provedení sjednaného díla. Pracovní nářadí, pracovní a ochranné pomůcky, doprava pracovníků zhotovitele a jejich pracovního nářadí na místo plnění provede na své náklady zhotovitel a tyto náklady jsou v plné výši zakalkulovány do ceny díla. Převzetí předmětu díla objednatelem bude v souladu s § 2606 občanského zákoníku prováděno průběžně, nejpozději však do 5 dnů po oznámení ukončení činnosti zhotovitele na zhotovení díla nebo jeho části umožňující samostatné převzetí . Za převzaté dílo nebo jeho část, provedené ve stanovené lhůtě a požadované kvalitě, zajistí objednatel poukázání ceny díla ve výši dle objednávky. V případě prodlení s úhradou ceny díla ze strany objednatele má zhotovitel právo účtovat smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení po uplynutí doby splatnosti Zhotovitel má právo fakturovat provedené práce vždy za každý ukončený kalendářní měsíc. Podkladem pro vystavení daňového dokladu (faktury) jsou Protokol o předání a převzetí pracoviště podepsaný zástupci smluvních stran, ve kterém je uveden především druh a rozsah provedeného díla, popřípadě způsob vypořádání zjištěných závad díla a sestava z LVM, která je dodacím listem skutečně provedených prací. Zhotovitel je oprávněn vystavit fakturu po řádném předání a převzetí pracoviště a případném odstranění všech odstranitelných závad uvedených v Protokolu o předání a převzetí pracoviště. Objednatel si dále vyhrazuje možnost, že na základě smluvními stranami odsouhlaseného Protokolu o předání a převzetí pracoviště bude vystavovat faktury/daňové doklady jménem Zhotovitele, s jedním výtiskem pro Zhotovitele. Zhotovitel prohlašuje, že tyto faktury/daňové doklady považuje za jím vystavené a doručené Objednateli. Faktury musí mít náležitosti daňového dokladu ve smyslu příslušných právních předpisů. Faktura musí být vyhotovena ve 2 výtiscích a musí obsahovat číslo Smlouvy a veškeré údaje, uvedené v ustanovení § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Pro oprávněnost fakturace musí být k faktuře doložena kopie Protokolu o předání a převzetí pracoviště podepsaného zástupci smluvních stran a sestava z LVM, která je dodacím listem skutečně provedených prací. Lhůta splatnosti faktury je dohodnuta na 21 dnů od jejího doručení Objednateli. V pochybnostech se má za to, že faktura je doručena třetí den po jejím odeslání Zhotovitelem. Faktura se pokládá za včas uhrazenou, pokud je fakturovaná částka nejpozději v den splatnosti odepsána z účtu Objednatele. Článek 3 – Další závazky zhotovitele Zhotovitel se zavazuje provést dílo specifikované způsobem popsaným v článku 1 za dohodnutou cenu technologicky řádně, kvalitně a ve stanoveném termínu. Zhotovitel se zavazuje provést dílo sám nebo se svými zaměstnanci, na svůj náklad, vlastní nebezpečí a odpovědnost. Zároveň odpovídá za všechny škody způsobené objednateli. Činnost pro kterou nemá odbornou způsobilost a již nebyl pověřen, nesmí vykonávat. Zhotovitel prohlašuje a potvrzuje, že disponuje vlastním strojním a přístrojovým vybavením, jakož i vlastními ochrannými a pracovními pomůckami potřebnými ke zhotovení díla, a že náklady na jejich pořízení či provoz jsou v celém rozsahu součástí sjednané ceny díla. Zhotovitel se zavazuje smluvené činnosti provádět tak, aby na lesní půdě, lesních porostech a lesním majetku nedocházelo ke škodám. Pokud zhotovitel poškodí při své činnosti stojící živé stromy, musí je ošetřit nejpozději do následujícího dne na své náklady vhodným chemickým přípravkem . Zhotovitel odpovídá (a to i v případě, že tyto činnosti bude Zhotovitel provádět prostřednictvím třetích osob) zejména za: a) škody na životním prostředí, životech a zdraví lidí, živočichů, rostlin, kulturních památkách, zvláště chráněných druzích rostlin či živočichů, a škody na majetku České republiky nebo Lesů města Brna,a.s. či dalších osob, ke kterým dojde v důsledku používání nevhodných či nedovolených technologií či postupů, používání nevhodných či nedovolených ropných produktů, nepovolených chemikálií, závadných látek a materiálů, či nedodržením platných právních předpisů, např. zákona č. 326/2004 Sb., o rostlinolékařské péči a o změně některých souvisejících zákonů, zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých dalších zákonů (vodní zákon), zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, vyhlášky č. 327/2004 Sb., ochraně včel, zvěře, vodních organismů a dalších necílových organismů při použití přípravků na ochranu rostlin (všechny ve znění pozdějších předpisů); b) dodržování povinností vyplývajících pro vlastníka lesa z ustanovení § 32 odst. 8, § 33 odst. 1 (vyjma hlášení dle druhé věty), § 33 odst. 5, a § 34 odst. 1 a 2 Lesního zákona; c) újmu vzniklou nedodržením termínů dle ustanovení norem citovaných v této Smlouvě . d) újmu vzniklou ztrátou platnosti osvědčení o účasti v regionální certifikaci systémem PEFC, případně dalších certifikátů získaných Lesy města Brna,a.s., bezprostředně zaviněnou činností Smluvního partnera v rozporu se Smlouvou nebo právními předpisy; e) dodržování požadavků vyplývajících z Českého standardu FSC f) zajištění ochrany zdraví a bezpečnosti práce; g) zabezpečení požární ochrany; h) posouzení požárního nebezpečí podle § 6 zákona ČNR č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů, a to u činností a užívaných objektů se zvýšeným požárním nebezpečím a vysokým požárním nebezpečím, vyjmenovaných v příloze uvedeného zákona, vypracování a používání organizačních a technických opatření k zajištění požární ochrany u provozovaných činností, u nichž hrozí nebezpečí vzniku požáru; i) dodržování obecně závazných bezpečnostních a požárních předpisů u pronajatých či užívaných provozních, výrobních a ubytovacích zařízení, která jsou v majetku nebo ve správě objednatele nebo se nacházejí na pozemcích, kterých se dotýká plnění dle této smlouvy. j) odbornou a zdravotní způsobilost pro vykonávání práce k) technický stav používaných strojů, nástrojů a nářadí dle požadavků výrobců l) používání odpovídajících osobních ochranných pracovních prostředků m) organizaci prací tak, aby na pracovišti nevykonával práce osamocený pracovník n) dodržování bezpečné vzdálenosti při provádění prací a za to, aby do ohrožených prostorů nevstoupila žádná jiná osoba než ta, která práce provádí o) za neohrožení provozu na silničních komunikacích, železničních tratí, za ochranu telefonního a elektrického vedení, produktovodů a jiného majetku, pokud jsou v dosahu prováděných prací p) dodržování zásad určených výrobci pro bezpečné zacházení s přípravky na ochranu rostlin, likvidaci obalů, zbytků přípravků a odpadů q) za používání biologicky odbouratelných olejů a hydraulických kapalin, šetrných pro životní prostředí a za zamezení úniků ropných produktů při práci a manipulaci s nimi (bere na vědomí, že plnění těchto povinností může být kontrolováno). r) při práci se závadnými látkami v lese bude mít k dispozici vybavení pro havarijní zásah s) škody na životech a zdraví lidí, životním prostředí a na majetku České republiky nebo objednatele či dalších osob, ke kterým dojde při zajišťování nebo provádění činností v důsledku nevhodných pracovních postupů nebo technologií, používání nevhodných ropných produktů, chemikálií či závadných látek a materiálů, případně nedodržením obecně platných předpisů t) za škody, které způsobí on nebo jeho spolupracovníci cestou do místa plnění, v místě plnění a v jejich bezprostředním okolí nebo cestou z místa plnění. Objednatel neodpovídá za protiprávní jednání, kterých se dopustí Zhotovitel, a za škody, které Zhotovitel způsobí při plnění podle této Smlouvy nebo při plnění v rozporu s touto Smlouvou. Toto platí i v případě, bude-li Zhotovitel plnit prostřednictvím třetí osoby. Zhotovitel zajistí splnění povinností vyplývajících z jeho podnikatelské činnosti vůči státu, zejména v oblasti oprávnění k této činnosti, daní a odvodů z této činnosti. Článek 4 - Bezpečnost při práci a zásady požární ochrany Zhotovitel tímto prohlašuje, že je po zdravotní a odborné stránce způsobilý k provedení díla sjednaného v článku 1, této smlouvy. Zhotovitel je dále povinen zajistit zejména, aby na pracovišti pracovník nevykonával práci osamoceně a v případě nevolnosti nebo úrazu pracujících osob byla vždy zajištěna první pomoc. Zhotovitel dále zodpovídá za předepsanou kvalifikaci a platnost oprávnění, a to zvlášť u každé osoby tyto práce vykonávající (viz. ustanovení Nařízení vlády č.28/2002 sb. o práci v lese a na pracovištích obdobného charakteru). V případě, že záměrným utajením skutečností ze strany zhotovitele vyjde najevo zkreslení zdravotního stavu a kvalifikačních předpokladů k výkonu a zhotovení díla má objednatel právo odstoupit od smlouvy. Zhotovitel je povinen dodržovat při provádění díla zásady bezpečnosti práce a používání ochranných pomůcek, zároveň byl upozorněn na rizika u jednotlivých dodávek, dle registru rizik firmy Lesy Města Brna a plně zodpovídá za dodržování BZOP. Dále je povinen dodržovat zásady ochrany lesa před požáry a zásady ochrany vod před znečištěním ropnými produkty. Vznikne-li zaviněním zhotovitele nebo jeho pracovníků požár, hradí případné vzniklé škody postižené straně v plné výši zhotovitel. Zhotovitel je povinen nahlásit pracovníkům firmy Lesy města Brna,a.s. vážné pracovní úrazy a způsob nápravy jejich příčin . Zhotovitel nese riziko vyplývající z mimořádných událostí, zejména v oblasti bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci. Za bezpečnost při práci (prováděné pracovníky zhotovitele) zodpovídá v plném rozsahu zhotovitel. Zhotovitel je povinen dodržovat zásady požární ochrany, je povinen si počínat tak, aby nezavdal příčinu vzniku požáru. Pokud dojde k požáru, pokusí se jej zhotovitel uhasit ihned, jestliže nezvládne uhašení, je povinen vyhlásit požární poplach a přivolat pomoc. Zásady v případě požáru: zjistí-li požár, tak ho uhasí a nahlásí pracovníkům firmy Lesy města Brna,a.s. -pokud nelze požár uhasit, vyhlásí požární poplach a zpraví zaměstnance firmy Lesy města Brna,a.s. provede opatření v případě ohrožení osob · pokud je vyzván k hašení požáru, zapojí se Požární poplach se hlásí ohlašovně požáru – požární útvar – tel. 150 Při oznámení požáru je zhotovitel povinen uvést: 1) kde hoří, místo, porost, místní název, atd. 2) co hoří 3) kdo volá – jméno a číslo telefonu, vyčká zpětného dotazu hasičů Při plnění zadaného díla je zhotovitel povinen se seznámit s pravidly požární ochrany , dodržovat ustanovení § 6 zákona č. 133/1985 Sb. ve znění pozdějších předpisů a Vyhlášky č. 246/2001 Sb.. Článek 5 - Odpovědnost za vady Zhotovitel plně odpovídá za vady díla. Při zjištěném vadném plnění nebo vadném provádění díla má objednatel nárok na přiměřenou slevu, na náhradu škody /včetně škody na použitém materiálu - sazenice, nátěrové hmoty, stavební a ostatní materiál/, na bezplatné odstranění škody, současně má právo na odstoupení od smlouvy. Vzniknou-li činností zhotovitele neopravitelné nebo neodstranitelné závady a škody na majetku objednatele, nebude takto vadně odvedené dílo proplaceno vůbec. Případnou další škodu, která vznikne vadnou činností či opomenutím zhotovitele objednateli, nebo i jinou majetkovou újmu, hradí zhotovitel v plné výši (např. úhyn sazenic při nedbale provedeném zalesnění, porosty rozvrácené chybně provedenou prořezávkou a pod.). Vzniknou-li zhotoviteli v souvislosti s předmětem plnění objednatele prostoje, škoda nebo jiná majetková újma, která bude prokazatelně zapříčiněna nedostatečným plněním smluvních povinností ze strany objednatele, má zhotovitel právo uplatnit náhradu škody až do výše 100%. Článek 6 - Smluvní pokuty Při nedodržení termínů plnění dle této smlouvy uhradí zhotovitel smluvní pokutu ve výši 5,00 % ze smluvené ceny díla, se kterou je v prodlení, a to za každý den prodlení. V případě, že dílo nebude zhotovitelem zahájeno vůbec do 5 kalendářních dnů po sjednaném termínu, uhradí zhotovitel smluvní pokutu ve výši 20% kalkulovaných nákladů za celkový smluvní objem činnosti plus uhradí náhradu dalších všech příčinně navazujících škod (např. na připravených sazenicích, škody zvěří na plochách bez oplocenky aj.). V případě vadně provedené práce budou závady zhotovitelem odstraněny bezplatně do 14 dnů po ohlášení vady, nebude-li písemně dohodnut jiný termín. Jestliže zhotovitel odstranění závad v této 14 denní lhůtě, popř. v jiné písemně dohodnuté lhůtě, nezajistí, má objednatel právo odstoupit od smlouvy. Současně zhotovitel hradí smluvní pokutu ve výši 30% kalkulovaných nákladů za celkový smluvní objem činností. Právo objednatele na odstoupení od smlouvy, dohodnuté v čl. 5, není tímto ustanovením dotčeno. Článek 7 - Ostatní ujednání Objednatel zajistí průběžné převzetí díla, kterou provede pověřený pracovník příslušného hospodářského střediska objednatele v dohodnutých dnech a za účasti zástupce zhotovitele. Druh díla /předmětu díla/: těžební činnost Přejímku prací provede: lesní na příslušném úseku Převzetí díla většího rozsahu a přejímky dokončovacích prací v porostech se zúčastní vedoucí výroby. Pro jednotlivá plnění zhotovitele podle této smlouvy jsou dohodnuty následující záruční doby : Začátek záruční doby se počítá od prvního kalendářního dne, následujícího po dni převzetí předmětu díla objednatelem. Reklamaci na kvalitu nebo množství provedeného díla uplatní objednatel vždy písemně a nejpozději do uplynutí zákonné nebo dohodnuté záruční doby. Prošetření reklamace musí být provedeno do 10 dnů od oznámení a za účasti obou smluvních stran. Při oprávněné reklamaci je zhotovitel povinen provést na své náklady nápravu na vadném předmětu díla či jiném plnění zhotovitele, není-li to možné, uhradí zhotovitel náhradu škody dle článků 5 a 6 této smlouvy. Případné škody jsou řešeny dle článku 5, článku 6, popřípadě dle příslušných právních předpisů. Nedohodnou-li se obě strany na výsledku reklamačního nebo škodního řízení, rozhoduje na základě podané žaloby příslušný soud. V dalších souvislostech a v právních vztazích, neupravených touto smlouvou, platí ustanovení obchodního, případně občanského zákoníku. Článek 8 - USTANOVENÍ DOHODY O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ Objednatel i dodavatel jsou povinni zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se dozvěděli při výkonu sjednané činnosti a které v zájmu správce osobních údajů nelze sdělovat jiným osobám. Objednatel i dodavatel jsou povinni zdržet se jednání, které by mohlo vést ke střetu oprávněných zájmů objednatele či dodavatele se zájmy osobními, zejména nebude zneužívat informací nabytých v souvislosti s výkonem sjednané činnosti ve prospěch vlastní či někoho jiného. Objednatel i dodavatel se dále zavazují nakládat s osobními údaji subjektů údajů, zejména zaměstnanců, obchodních partnerů a zákazníků, jakož s osobními údaji jiných třetích osob, s nimiž přijde do styku, plně v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) v platném znění, tzn. je zejména povinen zachovávat mlčenlivost o těchto údajích, jakož i o všech bezpečnostních opatřeních směřujících k ochraně těchto údajů, a zabránit vhodnými organizačními a technickými opatřeními jakémukoliv využití nebo zneužití těchto osobních údajů neoprávněnou osobou. Objednatel i dodavatel jsou dále povinni okamžitě si vzájemně jakékoliv podezření z nedostatečného zajištění osobních údajů nebo podezření z neoprávněného využití osobních údajů neoprávněnou osobou. Objednatel i dodavatel jsou povinni na požádání spolupracovat s dozorovým úřadem při plnění jeho úkolů. Jakékoliv porušení povinnosti ochrany osobních údajů bude považováno za porušení obchodní smlouvy. Dodavatel plně odpovídá objednateli za škodu, kterou by mohl způsobit zaviněným porušením této povinnosti. Objednatel plně odpovídá dodavateli za škodu, kterou by mohl způsobit zaviněným porušením této povinnosti. Povinnost ochrany osobních údajů a mlčenlivosti trvá i po skončení obchodního vztahu. Článek 9 Strany této smlouvy jsou zajedno, že ujednání o rozsahu plnění a jeho ceně obsažená v této smlouvě jsou skutečnostmi, které přímo a bezprostředně souvisí s obchodními závody provozovanými stranami této smlouvy a současně jsou konkurenčně významné, určitelné, ocenitelné a v příslušných obchodních kruzích běžně nedostupné a představují proto obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku. Strany této smlouvy se proto zavazují zajišťovat odpovídajícím způsobem jejich utajení, konkrétně se zavazují utajit údaje o předmětu poskytovaného plnění a o jeho ceně tak, aby si tyto skutečnosti charakter obchodního tajemství zachovaly. To neplatí v případech, kdy povinnost zpřístupnit informace o skutečnostech tvořících obchodní tajemství bude založena kogentními ustanoveními platných právních předpisů nebo zpřístupnění těchto informací bude nezbytné pro uplatnění práv některé ze smluvních stran. Informace, které je povinna smluvní strana zveřejnit, se nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „OZ“) ani za důvěrný údaj nebo sdělení ve smyslu ustanovení § 1730 odst. 2 OZ. Zhotovitel bere na vědomí, že LmB, a.s. je povinným subjektem dle zákona č. 106/1999 Sb. a dále že je osobou dle ust. § 2, odst. 1, písmeno n) zákona č. 340/2015 Sb. a že si vyhrazuje konečné právo rozhodnout, které informace budou zveřejněny. Smluvní strany se dohodly, že případné spory, které vzniknou z titulu nesplnění některého ze závazků uvedených v této smlouvě, budou přednostně řešit dohodou směřující k jejich smírnému řešení. Pokud nedojde ke smírnému řešení vzniklých sporů, je dotčená smluvní strana oprávněna domáhat se svých nároků soudní cestou u místně a věcně příslušného obecného soudu v souladu s ustanoveními zákona č. 99/1963 Sb., ve znění pozdějších platných předpisů – „Občanský soudní řád“. Ve všech ostatních záležitostech neupravených touto smlouvou se vzájemný vztah obou smluvních stran řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku platného na území České republiky. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Může být zrušena nebo změněna pouze písemnou dohodou obou smluvních stran. V případě nedodržení závazků vyplývajících z této smlouvy může být od této smlouvy jednostranně odstoupeno, a to písemnou formou s účinností ke dni doručení. Ukáže-li se kterékoliv z ustanovení této smlouvy neplatné nebo neúčinné nebo se z jakýchkoliv důvodů neplatným či neúčinným stane, nemá tato skutečnost vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení smlouvy. Pro takový případ se smluvní strany zavazují nahradit bez zbytečného odkladu neplatné nebo neúčinné ustanovení ustanovením platným a účinným tak, aby význam ustanovení neplatného nebo neúčinného zůstal zachován. Pro jakékoli doručování podle této smlouvy platí, že písemnost se považuje za doručenou nejpozději 3. den po odeslání na adresu druhé smluvní strany uvedenou v záhlaví této smlouvy, bez ohledu na to, zda se adresát na této adrese zdržuje či si zásilku vyzvedne. Zhotovitel není při zhotovování díla oprávněn vystupovat vůči třetím osobám jménem objednatele a je povinen zdržet se při provádění díla veškerého jednání, které by mohlo u třetích osob vyvolat dojem organizačního, pracovněprávního nebo majetkového propojení mezi zhotovitelem a objednatelem. Tato smlouva nezakládá mezi smluvními stranami vztah výlučnosti či exkluzivity, ani vztah pracovní, služební či jiné závislosti, když zhotovitel výslovně prohlašuje, že o vznik výlučnosti či exkluzivity, ani pracovní, služební či jiné závislosti na objednateli nemá zájem. Obě smluvní strany jsou s ohledem na to jako samostatní a na sobě navzájem nezávislí podnikatelé oprávněni i po uzavření této smlouvy uzavírat další smlouvy obdobného charakteru, jakož i smlouvy o dílo na provedení těžby s jakýkoliv třetími subjekty, nebude-li to v rozporu s kogentními ustanoveními právních předpisů. Smluvní strany shodně prohlašují, že dodatek ke smlouvě byl sepsán podle jejich pravé a svobodné vůle a že podepisující osoby jsou oprávněny k jejímu uzavření. Na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. Dodatek se vyhotovuje ve dvou vyhotoveních, z nichž jeden obdrží zhotovitel a jeden objednatel. Smlouva nabývá účinnosti ode dne 10.9.2018 V Kuřimi dne 10.9.2018 V Kuřimi dne 10.9.2018 ........................................ ........................................ objednatel : zhotovitel : Příloha č. 1 : kopie živnostenského listu (výpisu z obchodního rejstříku) Příloha č.2 : ceník prací Příloha č.3 : Sazby hrazené firmě Lesy města Brna ,a.s. za nekvalitně provedenou činnost Platnost od 1.8.2011 Sazby hrazené firmě Lesy města Brna ,a.s. za nekvalitně provedenou činnost Odřené a nenatřené paty stromů do následujícího dne po ukončení prací v porostu 100 Kč za kus Odřené paty a kmeny stromů v rozsahu způsobujícím trvalé poškození kmene 500 Kč za kus Neuklizený klest z cest a přibližovacích linek při těžbě nebo přibližování 50 Kč za každý následující den od ukončení prací v porostu Neuklizený klest z polí a luk 50 Kč za každý následující den od ukončení prací v porostu Nedodržení směru při nařízeném směrovém kácení ve více než 20 % těžby 50 Kč za m3 Svazkování koňmi mimo přibližovací linky určené THP 50 Kč za m3 Neodstraněný věšák do konce následujícího pracovního dne – za kus 50 Kč za každý následující den od ukončení prací Nenařízené přibližování přes mladé kultury 500 Kč za m3 Při těžbě ponechání vysokých pařezů nad 40 cm 200 Kč za kus Při těžbě ponechání kořenových náběhů a nedořezů 60 Kč za m3 Při těžbě neodvětvený nebo z části neodvětvený kmen - hroubí 50 Kč za m3 Stromky zalesněné křivě nad 5 % vysázených (mimo vertikálu) 3 Kč za kus Při ožínání užnuté stromky nad 2 % vysazených 15 Kč za kus PAGE 8