Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
PCR03ETRpo81824368 SMLOUVA O DÍLO č.j.: KRPP-13O930-6/ČJ-2018-03OOEU Česká republika - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje se sídlem Nádražní 2, východní předrněstí, Plzeň 3, PSČ 306 28 IČ : 75151529 DIČ: CZ75151529 Bankovní spojení: ČNB Plzeň Číslo účtu zastoupená , vedoucím odděleni provozu a údržby majetku kontaktní adresa: Krajské ředjte]ství policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň ID DS:5 jako ,,objednatel" a společnost: Chladírenský servis jedlička s.r.o. sídlo: Klatovská 519/177, 321 00 Plzeň zastoupená: , jednatelem IČ: 64361616 DIČ : CZ64361616 Číslo účtu: Telefon : E-mail: ID DS: Zapsaná v obchodním rejstříku, vedeným u Krajského soudu v Plzni, odd. C, vložka jako ,,zhotovitel" uzavírají tuto SMLOUVU O DÍLO dle ustanovení uzavírají dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/ 2012 Sb., občanského zákoníku, I. Předmět díla 1. Předmětem díla je dodávka a montáž chladicího boxu na zeleninu včetně demontáže a ekologické likvidace pŮvodního boxu v - 1. PP objektu PČR KŘP-P Nádražnľ 2. 1 Nedílnou součástí této smlouvy je podrobná nabídka zhotovitele uvedená v přiloze Č. 1smlouvy o dílo. II. Doba a místo plnění Smluvní strany se dohodly na nás|edujÍcÍch základních lhŮtách: 1. Zhotovitel se zavazuje zahájit práce na předmětném díle v prŮběhu října po dohodě se zadavatelem. 2. Zhotovitel se zavazuje dokončit a předat dílo objednateli nejpozději do 30. listopadu 2018. 3. Místem plněni předmětu díla jsou určené prostory na adrese: - 1. pp objektu PČR KŘP-P Nádražní 2. III. Cena díla 1. V souladu s ustanoveními zákona Č. 526/1990 Sb., o cenách, a ustanoveními § 2620 a násl. zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku se smluvní strany dohodly na ceně díla: Cena bez DPH: 81.257,-KČ DPH 21 °/O: 17.064,- KČ Cena celkem vC. DPH : 98.321,- KČ slovy: devadesátosmtisÍctřjstadvacetjednakorunčeských 2. Zhotovitel podpisem této smlouvy výslovně stvrzuje, Že ze strany objednatele mu byla s dostatečným předstihem poskytnuta veškerá potřebná součinnost (zejm umožnění dŮkladné prohlídky místa díla). 3. Smluvní strany se dohodly, že změna sjednané ceny díla je možná pouze na základě uzavřeného dodatku k této smlouvě, a to výlučně v případě splnění některé ze tři podmínek: a) objednatel bude požadovat provedení dalších prací, které nejsou předmětem díla, b) objednatel nebude požadovat provedení některých prací, které jsou předmětem díla, C) v prŮběhu realizace prací dojde ke změně zákonné sazby DPH IV. Platební podmínky 1. Cena díla bude objednatelem hrazena v české měně převodním příkazem na základě zhotovitelem vystaveného daňového dokladu (faktury). 2. Právo fakturace vznikne zhotovjte|j po předání řádně dokončeného díla. V případě upiatni4i objednatel vůči zhotoviteli nárok na jakékoliv smluvní sankce dle ČI. IX této smlouvy, je objednatel oprávněn pozastavit splatnost 2 faktury až do úplného zaplacení těchto smluvních sankcí, aniž by tento postup byl klasifikován jako prodlení s placením faktury. 3. Faktura musí být vystavena na objednatele, tj. ČR - Krajské ředitelství pdicie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň, vyhotovena ve třech stejnopisech, a musí kromě předem odsouhlaseného krycího listu faktury obsahovat veškeré obecné náležitosti daňového dokladu, stanovené platnými daňovými a účetními předpisy, podpisovou doložku a podpis osoby, která fakturu vystavila, dále pak musí obsahovat čÍslo jednací této smlouvy o dílo a název akce. 4. Objednatel uhradí oprávněně fakturovanou částku do 21 dnŮ ode dne doru Cení fa ktu ry. 5. Daňový doklad vystavený poskytovatelem zdanitelného plnění bude příjemcem zdanitelného plnění uhrazen v plné výši včetně DPH, jestliže si objednatel ověří zpŮsobem umožňujÍcÍ dálkový př'stup skutečnost, Že zhotovitel není nespolehlivým plátcem DPH a i to, Že jeho bankovní účet dle této smlouvy je shodný s účtem zveřejněným správcem daně zpŮsobem ljmožňujÍcÍm dálkový přístup. V opačném případě objednatel uhradí zhotoviteli pouze základ daně a DPH převede přímo příslušnému správci daně. 6. přijaté plněni bude odběratelem použito pro účely, které jsou předmětem daně, resp. k danému účelu vystupuje jako osoba povinná k dani. 7. Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem připsáni fakturované částky na účet zhotovitele. 8. jakákoliv záloha se nepřipouští. V. Povin nosti zhotovitele 1. Zhotovitel se zavazuje svým jménem a na svoji odpovědnost provést celé dílo řádně a v termínech dle této smlouvy. Zhotovitel je povinen při realizaci díla dodržovat platné zákony, závazné normy a další obecně závazné předpisy. 2. Zhotovitel se zavazuje používat suroviny, materiály a výrobky, které nejsou škodlivé a jsou schváleny nebo certifikovány. Nejpozději při převzetí díla objednatelem předá zhotovitel objednateli veškeré záruČní listy a návody k obsluze k instalovaným strojům a zařízením, a to v Českém jazyce. 3, Pokud v dŮsledku porušení platných právních předpisŮ Či rozhodnutí vznikne objednateli (popř. jiné osobě) jakákoliv Škoda, zavazuje se zhotovitel uhradit objednateli (popř. jiné osobě) veškeré náklady vzniklé v souvislosti s touto Škodou, a to včetně refundace případných pokut Či jiných sankcí uložených orgány veřejné správy. Zhotovitel na sebe zároveň přejímá zodpovědnost a ručení za škody zpŮsobené vŠemi dalšími osobami případně zúčastněnými na prováděni díla (subdodavatelé). 4. Zhotovitel na své náklady zajistí a provede všechna opatření organizačního a stavebně technického charakteru, nutná k řádnému prováděni a dokončení díla, zejm. obstará/dodá potřebné zboží, materiály a zařľzenI, zajistí jejich 3 dopravu, nakládku, vykládku a skladování ve vhodném, tuzemským zvyklostem odpovidajÍcÍm balení. 5. Zhotovitel dále na své náklady zajistí a provede veškeré práce a dodávky souvisejĹcÍ s bezpečnostními opatřeními na ochranu lidí a majetku; zejména zajistí bezpečnost a ochranu zdraví při práci v souladu s platnými právními předpisy, především zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, a zákonem č. 309/2006 Sb., kterým se upravuji další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích. 6. Zhotovitel při provádění díla v maximální možné míře zajistí ochranu Životního prostředí dle platných právních předpisŮ Odvozy odpadŮ a obalŮ a jejich likvidace budou prováděny zhotovitelem na jeho náklady, a to v souladu se zákonem Č. 185/2001 Sb., o odpadech, a prováděcími předpisy; v případě výslovného požadavku objednatele je zhotovitel povinen doložit doklad o jejich Ijkvjdacj v souladu se zákonem Č. 185/2001 Sb. při přey. ľmacirm rV f|zenlr. 7. Zhotovitel je povinen před započetím díla předat objednateli seznam všech pracovnÍkŮ včetně Čísel OP a registračních značek vozidel, která budou vjíždět do místa plněni. 8. Zhotovitel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly kontrolu dokladŮ souvjsejÍcÍch s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisŮ, a zákon Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisŮ). VI. Povinnosti objednatele 1. Objednatel se zavazuje řádně dokončené dílo převzít a za podmínek stanovených touto smlouvou zaplatit zhotoviteli dohodnutou cenu díla. 2. Objednatel zajistí zhotoviteli přiměřený přístup k místu provádění díla a zároveň poskytne objednateli potřebnou součinnost pro jeho provedeni. VII. Předání díla 1. Dílo je považováno za dokončené, pokud jsou dokončené veškeré práce a dodávky. 2. Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí díla pro vady a nedodělky, které brání užľvánÍ, případně jeho užÍvání podstatným zpŮsobem omezuji 3. Převzetí díla bude provedeno formou zápisu, který podepÍšÍ odpovědní techničtí pracovníci obou smluvních stran uvedení v ČI. XII této smlouvy. Zápis bude obsahovat též soupis všech případných výhrad objednatele ve vztahu k eventuálně zjištěným vadám a nedodělkŮm s dohodnutými IhŮtami pro jejich odstraněni, 4. Zhotovitel je povinen vyklidit místo provádění díla nejpozději v den podepsání zápisu o převzetí díla. 4 VIII. Odpovědnost za vady díla 1. Zhotovitel poskytne objednateli na provedené dílo záruky takto: > Na provedené práce 60 měsíců; > Na dodané výrobky a technologie dle výrobcŮ nebo dodavatelŮ (min. 12 měsíců); Běh záruční doby se počítá ode dne nás|edujÍcÍho po dni předání/převzetÍ díla. 2. výskyt eventuálních záručních vad oznámí objednatel zhotoviteli spolu s uplatňovanými reklamačními nároky bez zbytečného odkladu po jejich zjištění. Zhotovitel je povinen sdělit objednateli své stanovisko k reklamaci prokazatelným zpŮsobem nejpozději do 7 kalendářních dnŮ od jejich doručeni a zároveň si s objednatelem dohodne termín odstraněni vad. Neučiní-h tak, má se za to, že reklamaci uznává a odstranění vad provede nejpozději ve lhŮtě uvedené niže, nebylo ii mezi smluvními stranam" ujednáno jinak 3. Zhotovitel je povinen nastoupit na odstranění záruční vady do 2 kalendářních dnŮ od jejího řádného oznámení, nedohodne-li se s objednatelem jinak. 4. Zhotovitel je povinen odstranit záruční vadu nejpozději do 10 kalendářních dnŮ od jejího nahlášení, nedohodne-li se s objednatelem j"nak IX. Sankce 1. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli za nedodržení termínu dokončení a předání díla smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny díla včetně DPH (tj. z 98 321,-kč) za každý, byť i započatý den prodlení. 2. Za prodlení objednatele s úhradou faktury zaplatí objednatel zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,5% z fakturované Částky včetně DPH za každý byť i započatý den prodlení. 3. V případě nedodržení sjednaného termínu zahájení odstraňování záručních vad (deset kalendářních dnŮ po nahlášení) je zhotovitel povinen zaplatit objednateli za každý být j započatý den prodlení smluvní pokutu ve výši 1.000,- KČ za každou vadu. 4. Povinnost uhradit smluvní pokutu vzniká doručením výzvy k její úhradě povinné straně, doba splatnosti se stanovuje na 30 dnŮ, nedohodnou ii se smluvní strany jinak. X. Změna smlouvy 1. Smlouvu lze měnit pouze pÍsemným, oboustranně potvrzeným ujednáním výslovně nazvaným: ,,Dodatek ke smlouvě o dílo". 2. Dojde-li při realizaci díla k rozšľřenÍ předmětu díla na základě výslovného požadavku objednatele, je objednatel povinen předat zhotoviteli příslušný soupis požadovaných dodávek a prací, který zhotovitel ocení a předloži oceněný soupis objednateli k odsouh|asení, včetně návrhu případné změny 5 termínu dokončeni díla. Po odsouhlasenI oceněného soupisu požadovaných dodávek a prací objednatelem bude následně uzavřen příslušný dodatek ke smlouvě o dílo, jehož nedílnou součásti bude oceněný soupis požadovaných dodávek a prací. XI. Ostatní ujednání 1. Z dŮvodu právní jistoty strany prohlašuj', Že jej'ch závazkový vztah založený touto smlouvou se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. 2. Smluvní strany se dohodly, Že případné spory vyplývající z této smlouvy budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem. 3. Zhotovitel bere na vědomi, že objednatel může zveřejnit identifikační údaje zhotovitele, informace o ceně díla a další údaje této smlouvy a vyslovuje s výše uvedeným souhlas. XII. Kontaktní osoby 1, Za objednatele je ve věcech smluvních oprávněn jednat: 2. Za objednatele je ve věcech technických oprávněn jednat: 3. Za zhotovitele je ve věcech smluvních oprávněn jednat: 4. Za zhotovitele je věcech technických oprávněn jednat: XIII. 1. Smluvní strany se dohodly, že případné spory vyp|ývajÍcÍ z této smlouvy budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem. 2. Smlouva je sepsána ve čtyřech stejnopisech (6 stran smlouvy a 1 strana přllohy), z nichž tři obdrží objednatel a jeden zhotovitel. 3. Po podpisu oběma stranami, dle zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv, tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Pokud nebude uveřejněna v registru smluv ani do tři měsľcu ode dne, kdy byla uzavřena, je zrušena od jejího počátku. Příloha Č. 1 - cenová nabídka zhotovitele d,,