Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6769519: Dodávka chlad. boxu v objektu PČR KŘP-P

Příloha Smlouva o dílo - Chladírenský servis Jedlička s.r.o..pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PCR03ETRpo81824368

                          SMLOUVA O DÍLO
               č.j.: KRPP-13O930-6/ČJ-2018-03OOEU

Česká republika - Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje

se sídlem Nádražní 2, východní předrněstí, Plzeň 3, PSČ 306 28

IČ : 75151529

DIČ: CZ75151529

Bankovní spojení: ČNB Plzeň

Číslo účtu

zastoupená                   , vedoucím odděleni provozu a údržby

majetku

kontaktní adresa: Krajské ředjte]ství policie Plzeňského kraje, Nádražní 2,

306 28 Plzeň

ID DS:5

jako ,,objednatel"
                                                              a

společnost: Chladírenský servis jedlička s.r.o.

sídlo:        Klatovská 519/177, 321 00 Plzeň

zastoupená:                  , jednatelem
IČ:           64361616

DIČ :         CZ64361616

Číslo účtu:

Telefon :

E-mail:

ID DS:
Zapsaná v obchodním rejstříku, vedeným u Krajského soudu v Plzni, odd.
C, vložka

jako ,,zhotovitel"

                                   uzavírají tuto

                    SMLOUVU O DÍLO

dle ustanovení uzavírají dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/
                               2012 Sb., občanského zákoníku,

                                                          I.
                                                 Předmět díla

1. Předmětem díla je dodávka a montáž chladicího boxu na zeleninu
     včetně demontáže a ekologické likvidace pŮvodního boxu v - 1. PP
     objektu PČR KŘP-P Nádražnľ 2.

                             1
Nedílnou součástí této smlouvy je podrobná nabídka zhotovitele uvedená
v přiloze Č. 1smlouvy o dílo.

                                                           II.
                                             Doba a místo plnění

Smluvní strany se dohodly na nás|edujÍcÍch základních lhŮtách:

1. Zhotovitel se zavazuje zahájit práce na předmětném díle v prŮběhu října po
     dohodě se zadavatelem.

2. Zhotovitel se zavazuje dokončit a předat dílo objednateli nejpozději do 30.
     listopadu 2018.

3. Místem plněni předmětu díla jsou určené prostory na adrese:

     - 1. pp objektu PČR KŘP-P Nádražní 2.

                           III.
                       Cena díla

1. V souladu s ustanoveními zákona Č. 526/1990 Sb., o cenách, a ustanoveními
     § 2620 a násl. zákona Č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku se smluvní

     strany dohodly na ceně díla:

Cena bez DPH:          81.257,-KČ

DPH 21 °/O:            17.064,- KČ

Cena celkem vC. DPH :  98.321,- KČ

slovy: devadesátosmtisÍctřjstadvacetjednakorunčeských

2. Zhotovitel podpisem této smlouvy výslovně stvrzuje, Že ze strany
      objednatele mu byla s dostatečným předstihem poskytnuta veškerá potřebná
      součinnost (zejm umožnění dŮkladné prohlídky místa díla).

3. Smluvní strany se dohodly, že změna sjednané ceny díla je možná pouze na
      základě uzavřeného dodatku k této smlouvě, a to výlučně v případě splnění
      některé ze tři podmínek:

      a) objednatel bude požadovat provedení dalších prací, které nejsou
          předmětem díla,

      b) objednatel nebude požadovat provedení některých prací, které jsou
          předmětem díla,

      C) v prŮběhu realizace prací dojde ke změně zákonné sazby DPH

                                                            IV.
                                               Platební podmínky

1. Cena díla bude objednatelem hrazena v české měně převodním příkazem na
     základě zhotovitelem vystaveného daňového dokladu (faktury).

2. Právo fakturace vznikne zhotovjte|j po předání řádně dokončeného díla.
     V případě upiatni4i objednatel vůči zhotoviteli nárok na jakékoliv smluvní
     sankce dle ČI. IX této smlouvy, je objednatel oprávněn pozastavit splatnost

                       2
        faktury až do úplného zaplacení těchto smluvních sankcí, aniž by tento
        postup byl klasifikován jako prodlení s placením faktury.

  3. Faktura musí být vystavena na objednatele, tj. ČR - Krajské ředitelství
        pdicie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28 Plzeň, vyhotovena ve třech
        stejnopisech, a musí kromě předem odsouhlaseného krycího listu faktury
       obsahovat veškeré obecné náležitosti daňového dokladu, stanovené platnými
       daňovými a účetními předpisy, podpisovou doložku a podpis osoby, která
       fakturu vystavila, dále pak musí obsahovat čÍslo jednací této smlouvy o dílo a
       název akce.

  4. Objednatel uhradí oprávněně fakturovanou částku do 21 dnŮ ode dne
       doru Cení fa ktu ry.

  5. Daňový doklad vystavený poskytovatelem zdanitelného plnění bude
       příjemcem zdanitelného plnění uhrazen v plné výši včetně DPH, jestliže si
       objednatel ověří zpŮsobem umožňujÍcÍ dálkový př'stup skutečnost, Že
       zhotovitel není nespolehlivým plátcem DPH a i to, Že jeho bankovní účet dle
       této smlouvy je shodný s účtem zveřejněným správcem daně zpŮsobem
       ljmožňujÍcÍm dálkový přístup. V opačném případě objednatel uhradí
       zhotoviteli pouze základ daně a DPH převede přímo příslušnému správci
       daně.

 6. přijaté plněni bude odběratelem použito pro účely, které jsou
       předmětem daně, resp. k danému účelu vystupuje jako osoba
       povinná k dani.

 7. Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem připsáni fakturované částky na
       účet zhotovitele.

 8. jakákoliv záloha se nepřipouští.

                                                          V.
                                          Povin nosti zhotovitele

 1. Zhotovitel se zavazuje svým jménem a na svoji odpovědnost provést celé
      dílo řádně a v termínech dle této smlouvy. Zhotovitel je povinen při realizaci
      díla dodržovat platné zákony, závazné normy a další obecně závazné
      předpisy.

2. Zhotovitel se zavazuje používat suroviny, materiály a výrobky, které nejsou
      škodlivé a jsou schváleny nebo certifikovány. Nejpozději při převzetí díla
      objednatelem předá zhotovitel objednateli veškeré záruČní listy a návody
      k obsluze k instalovaným strojům a zařízením, a to v Českém jazyce.

3, Pokud v dŮsledku porušení platných právních předpisŮ Či rozhodnutí vznikne
      objednateli (popř. jiné osobě) jakákoliv Škoda, zavazuje se zhotovitel uhradit
      objednateli (popř. jiné osobě) veškeré náklady vzniklé v souvislosti s touto
      Škodou, a to včetně refundace případných pokut Či jiných sankcí uložených
      orgány veřejné správy. Zhotovitel na sebe zároveň přejímá zodpovědnost a
      ručení za škody zpŮsobené vŠemi dalšími osobami případně zúčastněnými na
      prováděni díla (subdodavatelé).

4. Zhotovitel na své náklady zajistí a provede všechna opatření organizačního a
     stavebně technického charakteru, nutná k řádnému prováděni a dokončení
     díla, zejm. obstará/dodá potřebné zboží, materiály a zařľzenI, zajistí jejich

                                                               3
       dopravu, nakládku, vykládku a skladování ve vhodném, tuzemským
       zvyklostem odpovidajÍcÍm balení.
 5. Zhotovitel dále na své náklady zajistí a provede veškeré práce a dodávky
       souvisejĹcÍ s bezpečnostními opatřeními na ochranu lidí a majetku; zejména
       zajistí bezpečnost a ochranu zdraví při práci v souladu s platnými právními
       předpisy, především zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, a zákonem
       č. 309/2006 Sb., kterým se upravuji další požadavky bezpečnosti a ochrany
       zdraví při práci v pracovněprávních vztazích.
 6. Zhotovitel při provádění díla v maximální možné míře zajistí ochranu
       Životního prostředí dle platných právních předpisŮ Odvozy odpadŮ a obalŮ a
      jejich likvidace budou prováděny zhotovitelem na jeho náklady, a to
       v souladu se zákonem Č. 185/2001 Sb., o odpadech, a prováděcími předpisy;
       v případě výslovného požadavku objednatele je zhotovitel povinen doložit
       doklad o jejich Ijkvjdacj v souladu se zákonem Č. 185/2001 Sb. při

       přey. ľmacirm rV f|zenlr.

 7. Zhotovitel je povinen před započetím díla předat objednateli seznam všech
       pracovnÍkŮ včetně Čísel OP a registračních značek vozidel, která budou
       vjíždět do místa plněni.

 8. Zhotovitel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly
       kontrolu dokladŮ souvjsejÍcÍch s plněním zakázky, a to po dobu danou
       právními předpisy k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve
       znění pozdějších předpisŮ, a zákon Č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
       hodnoty, ve znění pozdějších předpisŮ).

                                                          VI.
                                          Povinnosti objednatele
1. Objednatel se zavazuje řádně dokončené dílo převzít a za podmínek
     stanovených touto smlouvou zaplatit zhotoviteli dohodnutou cenu díla.
2. Objednatel zajistí zhotoviteli přiměřený přístup k místu provádění díla a
     zároveň poskytne objednateli potřebnou součinnost pro jeho provedeni.

                                                          VII.
                                                    Předání díla
1. Dílo je považováno za dokončené, pokud jsou dokončené veškeré práce a
     dodávky.
2. Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí díla pro vady a nedodělky, které
      brání užľvánÍ, případně jeho užÍvání podstatným zpŮsobem omezuji

3. Převzetí díla bude provedeno formou zápisu, který podepÍšÍ odpovědní
     techničtí pracovníci obou smluvních stran uvedení v ČI. XII této smlouvy.
     Zápis bude obsahovat též soupis všech případných výhrad objednatele ve
     vztahu k eventuálně zjištěným vadám a nedodělkŮm s dohodnutými IhŮtami
     pro jejich odstraněni,

4. Zhotovitel je povinen vyklidit místo provádění díla nejpozději v den podepsání
    zápisu o převzetí díla.

                                                               4
                                                          VIII.
                                       Odpovědnost za vady díla
 1. Zhotovitel poskytne objednateli na provedené dílo záruky takto:
     > Na provedené práce 60 měsíců;
     > Na dodané výrobky a technologie dle výrobcŮ nebo dodavatelŮ (min. 12
        měsíců);

    Běh záruční doby se počítá ode dne nás|edujÍcÍho po dni předání/převzetÍ díla.
 2. výskyt eventuálních záručních vad oznámí objednatel zhotoviteli spolu

      s uplatňovanými reklamačními nároky bez zbytečného odkladu po jejich
      zjištění. Zhotovitel je povinen sdělit objednateli své stanovisko k reklamaci
      prokazatelným zpŮsobem nejpozději do 7 kalendářních dnŮ od jejich doručeni
      a zároveň si s objednatelem dohodne termín odstraněni vad. Neučiní-h tak,
      má se za to, že reklamaci uznává a odstranění vad provede nejpozději ve
      lhŮtě uvedené niže, nebylo ii mezi smluvními stranam" ujednáno jinak

3. Zhotovitel je povinen nastoupit na odstranění záruční vady do 2 kalendářních
     dnŮ od jejího řádného oznámení, nedohodne-li se s objednatelem jinak.

4. Zhotovitel je povinen odstranit záruční vadu nejpozději do 10 kalendářních
     dnŮ od jejího nahlášení, nedohodne-li se s objednatelem j"nak

                                                         IX.
                                                      Sankce
1. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli za nedodržení termínu dokončení a
     předání díla smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny díla včetně DPH (tj.
      z 98 321,-kč) za každý, byť i započatý den prodlení.
2. Za prodlení objednatele s úhradou faktury zaplatí objednatel zhotoviteli
     smluvní pokutu ve výši 0,5% z fakturované Částky včetně DPH za každý byť i
     započatý den prodlení.

3. V případě nedodržení sjednaného termínu zahájení odstraňování záručních
     vad (deset kalendářních dnŮ po nahlášení) je zhotovitel povinen zaplatit
     objednateli za každý být j započatý den prodlení smluvní pokutu ve výši
     1.000,- KČ za každou vadu.

4. Povinnost uhradit smluvní pokutu vzniká doručením výzvy k její úhradě
     povinné straně, doba splatnosti se stanovuje na 30 dnŮ, nedohodnou ii se
     smluvní strany jinak.

                                                          X.
                                               Změna smlouvy
1. Smlouvu lze měnit pouze pÍsemným, oboustranně potvrzeným ujednáním
    výslovně nazvaným: ,,Dodatek ke smlouvě o dílo".

2. Dojde-li při realizaci díla k rozšľřenÍ předmětu díla na základě výslovného
     požadavku objednatele, je objednatel povinen předat zhotoviteli příslušný
    soupis požadovaných dodávek a prací, který zhotovitel ocení a předloži
    oceněný soupis objednateli k odsouh|asení, včetně návrhu případné změny

                                                              5
      termínu dokončeni díla. Po odsouhlasenI oceněného soupisu požadovaných
      dodávek a prací objednatelem bude následně uzavřen příslušný dodatek ke
      smlouvě o dílo, jehož nedílnou součásti bude oceněný soupis požadovaných
      dodávek a prací.

                                                         XI.
                                              Ostatní ujednání
 1. Z dŮvodu právní jistoty strany prohlašuj', Že jej'ch závazkový vztah založený
     touto smlouvou se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
2. Smluvní strany se dohodly, Že případné spory vyplývající z této smlouvy
     budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem.
3. Zhotovitel bere na vědomi, že objednatel může zveřejnit identifikační údaje
     zhotovitele, informace o ceně díla a další údaje této smlouvy a vyslovuje
     s výše uvedeným souhlas.

                                                        XII.
                                              Kontaktní osoby
1, Za objednatele je ve věcech smluvních oprávněn jednat:

2. Za objednatele je ve věcech technických oprávněn jednat:

3. Za zhotovitele je ve věcech smluvních oprávněn jednat:

4. Za zhotovitele je věcech technických oprávněn jednat:

                                                          XIII.

1. Smluvní strany se dohodly, že případné spory vyp|ývajÍcÍ z této smlouvy
    budou řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem.

2. Smlouva je sepsána ve čtyřech stejnopisech (6 stran smlouvy a 1 strana
    přllohy), z nichž tři obdrží objednatel a jeden zhotovitel.

3. Po podpisu oběma stranami, dle zákona Č. 340/2015 Sb., o registru smluv,
    tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Pokud
    nebude uveřejněna v registru smluv ani do tři měsľcu ode dne, kdy byla
    uzavřena, je zrušena od jejího počátku.

Příloha Č. 1 - cenová nabídka zhotovitele                    d,,